Friday, April 19, 2013

SELANGOR BANGKIT : PENGUNDI PAS SELANGOR AKAN DAPAT PAHALA NI !


4 comments:

jijan mali said...

Tolak semua calun-calun PR - Pakatan Rasis!!!!!
Tolak semua calun-calun parti "Manifesto BUKAN Janji"!!!
Tolak semua calun-calun parti sokong kaum sesat LGBT!!!
Tolak semua calun-calun parti yang sangup nak gadaikan kalimah Allah SWT!!!

SELAMATKAN MALAYSIA!!!!!

Anonymous said...

Aku ingat engkau ni dah nyanyuk la...dah nak kena Parkinson nii...

Bobo lawei...pegi berubat...ang ni adalah masaalah dalaman ni ...dalam istilah terkini"aljubs syndrome"

Pegi berubat cepat , aku ckp skali jer ni !!!!

Anonymous said...

Dia ni kurang kasih sayang ...cian...

Anonymous said...

OIIII.....OWANG PAS (PARTI ASPIRASI SEKS&SYAITAN) KAU BUKAK MATA BESAU-BESAU...TAKKAN NAK JD PAK TURUT JER...MANA TELOQ KO ORANG , BAGI JE LA ANJING MAKAN...SERIUS SIUT...AKU SEBAGAI AHLI PAS AMAT DOWN DGN SIKAP LEADER2 YANG DAH TERSASAR JAUH DARI NAWAITU KITA...GOODBYE hamPAs...bla..bla...aku dah bosan, aku dah bosan..aku dah bosan !!!!!