Thursday, April 18, 2013

PENGISTIHARAN PERANG : MULAI ESOK AKU AKAN BALUN PEMBANGKANG TAHAP MAKSIMA SANTAK DINDING !


36 comments:

Asal Bukan DAP (ABDAP) said...

Sebenarnya 2 beranak tu Lim & Lim dah rancang awal2 lagi... jika buat CEC dekat pilihanraya dan dibatalkan ...maka mereka boleh guna pengaruh PAS di semenanjung dan PKR di Sarawak... dan kedua-dua parti lembu boleh diperbodohkan....memang depa boodooohhhhh.....

celana biru said...

Munafik-munafik seperti anwar, azmin dan yang tekemudian ini MUSTAFFA sungguh memalukan diri dan keluarga mereka.
Yang menghairankan ialah mereka terdiri dari parti yang sama iaitu: PAKATAN RAKYAT.
Haramlah bagi mereka yang mengundi Pakatan Rakyat.

IPOH MALAY said...

STEADYYYYYYYYYYYYYYYY

Nusa Bentara said...


PR_Politik Baru @ Minda POLITIK NAHI MUNKAR

= RAKYAT tolak BUDAYA POLITIK ANARKI UBN

 KONSPIRASI ganas- fitnah- lucah- rasuah;
 MANIPULASI tipu- wang- penyelewengan- salahguna kuasa;
 KEPUAKAN ASOBIAH-fascist-perkauman-kedaerahan-keturunan-kasta;
 AUTOKRATIK penindasan tirani feudal-kapitalis-diktator-undemokratik .

Kita cipta kebangkitan RAKYAT ...... kita cipta PERUBAHAN !
kita cipta kita cipta SEJARAH baru...... kita cipta MALAYSIA baru!

PRU13.. kita UBAH BERSAMA!!!!
Kita undi calun PR .... Asal Bukan Calun Dacing (ABCD)!!!!!!!!

Nusa Bentara said...

22-7-2011, Najib menjelaskan: "Kita tidak pernah menipu dalam mana-mana pilihan raya di Malaysia" kata beliau di Kompleks Bunga Raya KLIA di sini.

Betulkah kata Najib BN tidak pernah menipu dalam pilihanraya?
Beranikah Najib berSUMPAH LAKNAT atas apa yang diucapkan itu?

Tapi rakyat ragui & cabar keputusan & amalan SPR?
Mengapa SPR takut nak adakan piliharaya secara lebih telus, bebas & adil?
Benarkah dakwaan BNmenang secara menipu dan kerajaan BN tidak sah disisi Perlembangaan?
Jika itu benar, kerajaan BN adalah kerajaan haram?
Segala keputusan dan tindakan kerajaan haram ini tidak sah & terbatal?

Dari tindak tanduk kerajaan BN melalui SPR, PDRM, SPRM, Mahkamah selama ini.....Apa kata hati rakyat Malaysia?

Nusa Bentara said...


PR_Politik Baru @ Minda POLITIK NAHI MUNKAR

= RAKYAT tolak BUDAYA POLITIK ANARKI UBN

 KONSPIRASI ganas- fitnah- lucah- rasuah;
 MANIPULASI tipu- wang- penyelewengan- salahguna kuasa;
 KEPUAKAN ASOBIAH-fascist-perkauman-kedaerahan-keturunan-kasta;
 AUTOKRATIK penindasan tirani feudal-kapitalis-diktator-undemokratik .

Kita cipta kebangkitan RAKYAT ...... kita cipta PERUBAHAN !
kita cipta kita cipta SEJARAH baru...... kita cipta MALAYSIA baru!

PRU13.. kita UBAH BERSAMA!!!!
Kita undi calun PR .... Asal Bukan Calun Dacing (ABCD)!!!!!!!!

Anonymous said...

Salam bro
Sebenarnya dari awal lagi kita telah ditipu dan tertipu dengan gelagat dan permainan politik kotor PAS, PKR dan DAP. Kita telah disajikan dengan ceritacerita manis dimana ketigatiga parti telah mencapai kata sepakat dan persefahaman sehingga menubuhkan apa yang dikatakan “Pakatan Rakyat”.
Realitinya, tiada sebarang pakatan yang telah dapat dibentuk.
Kita masih memanggil mereka sebagai “Pakatan Rakyat”.
Media arus perdana dan media elektronik melabel mereka “Pakatan Rakyat”.
Walhalnya tiada sebarang dokumen atau deklarasi yang wujud dan ditandatangani bersama sehingga lahirnya “Pakatan Rakyat”
Tiada “Pakatan Rakyat”
Tiada simbol parti yang satu.
Tiada bendera parti yang satu.
Semuanya anganangan dan omongan kosong.
Kita mungkin ditipu sekali, namun
Jangan biarkan diri kita tertipu berkalikali...
Ingat,
kuburkan PAS, kuburkan PKR, kuburkan DAP
HIDUP BN

Anonymous said...

Hati aku kata Fuck You

Anonymous said...

Kuburkan pembakang pakatan rakyat lahabau.....

Anonymous said...

Melayu cina india akan kuburkan umno GAP ko balun pr sekuat mana pun tp ia tak boleh menahan ahli umno protes calon nya sendiri.ko lihat la sekarang.allah akan hancurkan kesatuan kamu kerana kamu memfitnah lwn kamu setiap hari.ayoh kuburkan umno ABCD

malayoo mudah lupa said...

SPR memang penipu besar sbb tu PRU12 Pekaktan Rakyat menang empat state....what stupid fool and bloody fool statement

Asal Bukan DAP (ABDAP) said...

NUSA BENTARA...

la ni kita suruh pulak
Anu War SUMPAH LAKNAT, ada bran ker?
Tok Stopaa Ali SUMPAH LAKNAT, ada bran ke?

Lu sembang mcm celaka... LU ubah la jadi sesumpah... and U-TURN...!!!

Lepas GE mai penang, aku belanja ayaq ABC+D...mau ka...

Ubah bermaksud ubah taraf lu sebagai anak bangsa melayu paling bawah... lu suka ka?

Lu cakap ada bau ckit org beriman tapi hati belum tentu hati bersih.. TOYA...

Apa?? Lu tak puas hati... mulut aku, idea aku, cakap aku apa peduli...ada aku kisah...

Anonymous said...

Nusa bentara ....lu dulu sekolah mana siapa mak bapak kau dan moyang kau ....kau dulu sekolah swasta mana ....jalan swasta mana kau pakai ......siapa cikgu kau sekolah agama ustaz mana yang ajar kau....semua ni gagal bentuk kau menjadi manusia bersyukur...kau makan biskut kering sahaja ke...macam ni kalau tak suka kerajaan sekarang bukan ubah tapi kai pergi duduk luar negara yang serasi dgn kau sangat...

Anonymous said...

Komen kau mcm TAIIIKK!!

Anonymous said...

Kalu plhnraya tak telus mcmmn pas, dap, pkr leh mmrntah 4 negeri. Terlalu tlus la tu. Nik aziz sampe kne dukung sebab trus mmrntah wlaupun dh lyk sgt dok rht kt umh ja sbb mng la tu. Sebab pe menang? Sebab TELUSSSSSSSS.

Anonymous said...

anon 214
SURE GENG ALJUBS, JAMBAN, STOPA.
SATU BRAND...................GILA SEX
NERAKA welcome you

Anonymous said...

Kalau PR tidak menipu mereka tidak akan menang 5 buah negeri dalam PRU12. Ha ha ha PR juga penipu.

celana biru said...

Memang benar kata-kata Anon 1.33 dan saya sokong.
Nama sahaja Pakatan Rakyat tetapi masa mengundi guna lambing lain-lain. Mana ada pakat?
Kalaulah benar Dap dibatalkan pada PRU 13 ini, apa tidak malukah Dap hendak gunakan lambing Pas yang mengagungkan Negara Islam dan Hudud? (bersunatlah dan peluklah Islam)
Dap rasis, hendak pula duduk di bawah panji-panji Pas. Bertoping sakanlah ahli-ahli Dap tanpa malu dan segan.
Kerana sama-sama berada di bawah PR, Pas rela panji-panjinya dicemarkan kafirun Dap haprak. Sebelum itu pastikan mereka berikrar menerima dan patuh akan perlembagaan Pas.Jangan lupa penyokong-penyokong cina cauvinis dari Singapura yang berarak sama.

Anonymous said...

KO BODOH LAKNAT.

Anonymous said...

Beza BN dengan PR adalah jika pemimpin BN mempunyai skandal walaupun belum terbukti apa lagi jika terbukti akan meletak jawatan. Tapi PR walaupun bukti skandal setinggi gunung tetap tak mengaku dan dengan muka tembok terus pegang jawatan. Paling memalukan PAS yang kononnya parti islam tapi pemimpinnya tetap melakukan maksiat dan mendapat perlindungan dari para pemimpin tertinggi PAS. Pembelaaannya sampai kepada peringkat orang PAS yang melakukan maksiat dapat pahala berganda ganda. Pening memikirkan buat maksiat pula dapat pahala. Nampaknya orang PAS lebih dahulu masuk Neraka dari orang UMNO.

Azrin Hardy said...

Lagi satu pengulum PR yg BODOH tahap gaban!

Anonymous said...

PR_Politik Baru @ Minda POLITIK MUNAFIK

= RAKYAT tolak BUDAYA POLITIK MUNAFIK

 KONSPIRASI ganas- fitnah- lucah- rasuah;
 MANIPULASI tipu- wang- penyelewengan- salahguna kuasa, tipu rakyat dengan Manifesto itu bukan janji
 JUAL AGAMA, JUAL KALIMAH ALLAH, SOKONG MURTAD, SOKONG ZINA DENGAN ISTERI ORANG, SOKONG LGBT,KEPUAKAN ASOBIAH-fascist-perkauman-kedaerahan-keturunan-kasta;
 AUTOKRATIK penindasan tirani feudal-kapitalis-diktator-undemokratik .

Kita cipta kebangkitan RAKYAT MENENTANG PR yang penipu.....

kita hapuskan penipu, peliwat, penzina...

kita cipta SEJARAH baru...... kita cipta MALAYSIA baru dibawah BN!

PRU13.. kita KEKALKAN BN!!!!
Kita undi calun calun BN!!!!!

ALLAH BERSAMA BN (ABB)

jijan mali said...

Tolak semua calun-calun PR - Pakatan Rasis!!!!!
Tolak semua calun-calun parti "Manifesto BUKAN Janji"!!!
Tolak semua calun-calun parti sokong kaum sesat LGBT!!!
Tolak semua calun-calun parti yang sangup nak gadaikan kalimah Allah SWT!!!

SELAMATKAN MALAYSIA!!!!!

Anonymous said...

Toya hang la....

atas pagar said...

Lu sruh anuar pliwat tu buat sumpah lakhnat dlu.. ajak pak stopa sma.. itu kata ati aku sbg rakyat malaysia yg ade hak ngundi.. takat sembang mcm org trencat akal baik x pyh..

Anonymous said...

Hari ini kita kata SPR tak telus
Hari ini kita kata SPR tak adil..

Hari esok kita pegi penamaan calun kat SPR
Hari esok kita kata kita boleh menang
Hari itu kita kata SPR adil


Hari esok kita kalah PRU13
Hari itu juga kita kata SPR tak adil..kuang kuang kuang

Anonymous said...

Untuk sokong PR? Oh tidak... Kami tak nak tertipu untuk ke seribu kali dengan janji dimungkiri PR. Satu keluarga dan kerabat kami (ada dalam 60 org) sudah bersetuju tanpa rasa sangsi untuk menolak PR sepenuhnya. Undi BN. Kita hapuskan PR, pakatan perosak dan penipu.

Anonymous said...

anon 1.14, pooooodah...apakah perubahan itu akan jadi lebih baik? apakah sudah ada kepastiannya..jika pemimpin2 yg dicucok hidong..rendah akhlaknya dgn bertopengkan kewarakan yang dicipta..itukah pemimpin yang harus diberikan sandaran...berpura2 munafik...x kan rela ku gadaikan negara tercinta ini kepada mereka yang rakus...ganas...dan gila kuasa....

Anonymous said...

Tunjuklah bukti sebelum aku carutkan engkau.

Anonymous said...

Saya sokong kenyataan anda tu.....HIDUP BN.

Anonymous said...

Taknak..wekkk..

Anonymous said...

Euwwwwwwwww.. Sikit pun tak terkesan kt hati.

Anonymous said...

Xyahla copy n paste. Semak je.

Anonymous said...

lemba sapa nie atas jalan? baik amik balik sebelum lembu nie cirit tengah jalan...

Anonymous said...

Jangan pangkah lambang bulan penuh, bulan sabit , roket apatah lagi...pangkah la dacingggg!! hidup barisannnnnnnnn!!!!!!!.....

Anonymous said...

Jangan pangkah bulan penuh, bulan sabit, roket apatah lagiii....pangkah lambang dacing...hidup bn...!!