Saturday, April 6, 2013

TOP URGENT :PAS SAKAU DUIT KORBAN LAHAD DATU ??!



Lihat perbezaan Tabung Wira Lahad Datu yang diwujudkan oleh dua pihak berlainan seperti di atas. Satu akaun diwujudkan oleh parti PAS yang mana apabila wang berkenaan hendak didepositkan ke Mesin Deposit Tunai, nama akaun yang keluar bukanlah 'Tabung Perajurit Lahad Datu' seperti yang diiklankan, sebaliknya tertera nama 'Parti Islam Se Malaysia'! 

Akaun 'Tabung Wira Lahad Datu' adalah akaun yang benar-benar telus. Nama tabung seperti diiklankan adalah sama dengan nama tabung yang dibuka di bank. Berbanding dengan kutipan yang dijalankan oleh pihak Media Prima yang mewujudkan satu akaun khas atas nama 'Tabung Wira Lahad Datu', PAS tidak mengarahkan pihak bank untuk mewujudkan satu akaun khas atau akaun asing dari akaun induk parti berkenaan. 

Persoalan kepada pimpinan PAS, jika ada wang sumbangan yang disalurkan melalui tabung derma Lahad  Datu untuk perajurit Negara, bagaimana Bendahari PAS hendak mengenal pasti wang itu adalah wang sumbangan untuk Tabung Lahad Datu dengan Tabung PAS semasa? Sehingga hari ini PAS tidak pernah mengumumkan jumlah hasil kutipan wang tabung berkenaan, berbanding dengan pihak Media Prima yang mengumumkan kutipan Tabung Wira Lahad Datu kini hampir berjumlah RM4 Juta.

CTS

20 comments:

Anonymous said...

HARAMJADAH PUNYA PAS!!!...

Anonymous said...

org lain yg gadai nyawa,PAS yg kaut untung, rakyat yg kena tipu.kesian.

Anonymous said...

PAS=Parti Auta SeMalaysia

Anonymous said...

PAS memang selalu MEMBAHALOLKAN para ahlinya.....sebab mereka tahu ahli PAS memang BAHALOL mudah di tipu....

Anonymous said...

Ahaks...
Duit mu duit ku jua..
Duit ku duit ku saja..
Sakau jgn tk sakau.. PASDOLL!!!

Anonymous said...

PAS dah sesat akibat pengikutnya yg dah sesat!!!

Ya Allah, kau buka kanlah hati minda mereka! Amin

Anonymous said...

hahahaha...aku dah lama tau...dulu aku bayar zakat kat Pas, aku mintak no akaun, keluar nama parti pas, aku siap kol, dorang kata sama je....

Anonymous said...

nik aziz kata hukum solat umno tak ada pahala.macamana pula hukumnya PAS makan duit amanah .....Patutla hati nik aziz tak jujur.KOTOQ

Anonymous said...

Cibai punya pas..semua nak di balunnya..tabung mamali lesap...

Anonymous said...

ITULAH TRADE MARK PAS DULU KINI DAN SELAMANYA. POKNIK KATA DAPAT PAHALA BESAR KOT.

Anonymous said...

kenapa lah PAS ni...buat malu ugama Islam je...moga Allah bagi hidayah secepat mingkin

Anonymous said...

Kalau Agamapun sanggup di putar belitkan dek kaum PASdol ni.. inikan pula duit.. Tapi Xpe.. TOK NIKKY ada.. semua dia boleh kawtimkn..

Anonymous said...

PAS= panni Addi Sunni.

raismazzadam said...

ANAK HARAM PUNYA PARTI PAS..YG KAU MAKAN TU DUIT ANAK YATIM TAU..MEMANG CELAKA PARTI PAS NI..HARAP TOK GURU JE RAMAI TAPI BAHALOL

kelate jati said...

kalau tak haramjadah .. bukan pas namanya tu..

Anonymous said...

Patutlah pemimpin PAS boleh pasang dua,tiga isteri sakau duit rakyat,hanya pencacai PAS bodoh sahaja beri derma,orang bodoh jadi makanan orang cerdik

Anonymous said...

Aku anak Brunei Sabah ni rasa sakit hati tengok ngan Anwar menyanyi sabah nak hilang, sakit hati tengok Tian Chua statement...now tambah sakit hati tengok Tebung Lahad Datu Pas ni...aku baru saja bukak web Pemuda Pas ni utk buktikan berita ni benar...yes...ia benar...sakit hati ngan Pas ni...

ABCD: Asal Bukan Cina DAP said...

Allah melihat setiap perbuatan kita, dan kita semua haru sedar, sebesar manapun dosa dangan Allah masih ada peluang untuk memohon ampun tetapi apabila dosa sesama manusia ianya tidak akan terampun sehinggalah kita dimaafkan, dalam erti kata lain PAS tealah membuat dosa pada rakyat, yang menderma dan yang sepatutnya menerima derma, Ya Allah hancurkan pengkhianat Agama..!

Ustaz Memali said...

Jadi macam tabung memalilah nanti tuuuuu

Anonymous said...

kenapa pemimpin pas kebanyakannya perut buncit dan gemuk. ? kurang makan kot.....