Saturday, May 18, 2013

AISEYMAN KANINA LAH ! ANWAR SUDAH TIPU PAS DAN DAP LAH !


cerita mengenai anwar gunakan jusuf kalla untuk deal damai politik dengan najib dah terbongkar..

apa kata pok nik ?
apa kata pas ?
siapa liwat sapa nih ?

perpaduan pas dan umno pkr marah.
perpadun pas dan umno dap marah.
perpaduan pas dan umno parasit pas marah...

sekarang ni bapak segala parasit yang merintih mintak damai dengan najib, jadi bila nak marah ?

dua hari lepas karpal singh nyatakan pendirian dap yang dap takkan menyokong sebarang demonstrasi rusuhan membantah keputusan pru 13 yang dicanang anwar. ini signal pertama.

sejak keputusan pru 13, dap lebih bersendiri dalam berceramah tanpa anwar. ini signal kedua.

di kala anwar kata pru 13 ini sebagai tidak adil, barack obama iktiraf perjalanan pru.. signal ke 3.

dikala anwar kata pru 13 tidak adil, rakyat pertikai kenapa pakatan iktiraf keputusan di selangor. ini signal 4...

membaca signal ini, anwar sudah tahu signal dari pelbagai kelompok makro.. signalnya anwar nak mampos..!

48 comments:

Anonymous said...

Anuar dan pemimpin2 PR tak sebodoh kau ngan org2 UMNO. Mereka bertemu berbincang tentang penipuan kau org dlam PRU13.. Tukar aja naa kau Baghal bin Bahlol.

Anonymous said...

jangan marah ader..marahkan anwar sebab kebodohan dia memperbodohkan penyokong pr seperti ader.. selamat guling atas jalan ader..

rakab said...

nuar oh nuar

Obama dah iktiraf kemenangan BN !
apalagi yang kau meracau ni, bahalol !!
.....tapi aku setuju Obama hantar tentera ke sini,..supaya boleh perghambat pengganas macam kau sampai ke lubang cacing !

muahahaha

Anonymous said...

yusuf kala tinggal di negara republik ... mengamalkan undi popular ... kemenangan dikira melalui jumlah undi terbanyak @ undi popular ... selepas kemenangan itu barulah pemimpin dilantik untuk mewakili parti di kawasan tertentu ... makin mudahlah yusuf kala diperalatkan dan ditipu oleh nwar berahi ... kerana la ni nwar berahi dok canang satu dunia dia menang undi popular ...
nampaknya
dap dah tolak nwar berahi ...
pas dah buang nwar berahi ...
father nicky penyelamat nwat berahi dah bersara ... tak buleh lagi memberi sokongan padu kepada nwar berahi ...
maka ke negara indonesialah dia memohon pertolongan ... iaitu tempat dia memburuk-burukna negara malaysia ...
eloklah tu ...

mohamed said...

BABI adalah dipandang ramai sebagai seorang manusia yang tak bermaruah dan terhina. Akhirnya rakan sepakatan pun menjauh diri dari perbuatannya yang terkeji.

Yang sedih sangat tu pengikutnya turut terpalit tetapi tidak sedar diri.

Aku yakin benar orang melayu pkr dan pas tak akan sokong UMNO. Jadi aku tak heran jika UMNO cuba mendekati orang bukan Islam. Mereka lebih pragmatic...

jejakazman said...

dap dah tau, anwar bakal di gantung mati kerana perang di lahad datu....skg masing2 cube selamatkan diri masing2

jejakazman said...

dap dah tau, anwar bakal di gantung mati kerana perang di lahad datu....skg masing2 cube selamatkan diri masing2

Anonymous said...

aku tunggu babi tu kat jakarta.....siap kooo

-anti jubur-

Anonymous said...

KARPAL PUN ADA AGENDA DIA TERSENDIRI..DIA NK ANWAR & LIM KIT SIANG JAHANAM..SO LEPAS NI,KARPAL ANAK BERANAK BOLEH BERKUASA DLM DAP..SEBAB DIA TAU SELAGI LIM KIT SIANG ADA DLM DAP,SUSAH UTK DIA ANAK BERANAK NK TERUSKAN AGENDA..LAGIPUN INILAH MASANYA NK BUANG ANWAR TERUS DARI PEMBANGKANG..SEBAB DAP DH BOLEH BERDIRI SENDIRI..DAP MAKIN KUAT..ANWAR MCM ANJING KURAP..TULA BALASAN ATAS SEGALA KELAKUAN BURUKNYA SELAMA INI..PERINGATAN ALLAH UTK SEMUA UMAT ISLAM..

Anonymous said...

Sebelum keadaan menjadi lebih teruk adalah lebih baik AnuWow belah saja ke luar negara utk menyelamatkan tengkuk sendiri!

Anonymous said...

Yop! Aku sokong bebenor bior sipengkhianat bangsa kaki jubor BABI tua ni mampos. Rakyat dah tolak dia tapi dia kata pilihan-raya tak betul, tipu. Itu negeri2 yang dia menang tu apa cerita? Tipu juga kah? Saja nak timbulkan huru-hara dinegara ini.

Anonymous said...

Sikit hari lagi nuar akan kena ludah dgn n.ajis klu menerima usaha Yussuf Kalla.

Anonymous said...

Hapuskan SRJK(C)...utamakan kedai dan produk Bumiputera..

Anonymous said...

Sudah kalah kalah lah... Pencacsi PR kau pusing macamana sekslipun tetap kalah..Allah Bersama Umno..ABU..

Anonymous said...

anuwar betulkah mendapat undi popular. Pr tak bertanding atas satu parti berdaftar Dan anuwar juga bukan merupakan seorang presiden atau Ketua pada pr secara rasmi. Undi terbanyak dalam pr milik dap. jika diambilkira undi popular, DSN yg mendapat undi popular kerana beliau mendapat undi yg besar atas satu parti yg berdaftar BN. Anuwar hanya popular kerana menipu, realitinya beliau hanyalah seperti ayam jantan yg berkokok diatas batang kayu dipagi hari.

Peniti Karat said...

BN merancang strategi ...
DAP merancang strategi ...
PKR merancang strategi ...
PAS merancang strategi ...

Amerika merancang strategi ...
Singapura merancang strategi ...
Adakah Tanah Besar juga merancang ...?

Untuk kelangsungan agenda mereka.

Allah SWT juga merancang dan hanya perlu berfirman "Kun Faya Kun"

Walaupun hidup ini telah ditakdirkan, dan hidup ini juga adalah untuk berusaha dan beramal, gua memilih untuk beramal dan juga berusaha semoga umat Islam di Malaysia ini bersatu, demi kelangsungan agama, bangsa dan tanah air sendiri.

Amin.

Anonymous said...

Itupun kalau syaitaan nie hidup lagi la.

Anonymous said...

pas mmg sesuai pun kena kencing ngan nuar sbb ramai labai bengap dlm pas

Anonymous said...

dah kalah..kalah laaaa..anjing gila aje yg masih merapu meroyan kata menang..malu la sikit..

Anonymous said...

Tepat sekali..!

Anonymous said...

Amin...

Anonymous said...

PAS hanya parti yg penuh emosi dan tak faham strategi.
Hanya layak jadi jurucakap DAPig..

Anonymous said...

Apa la korg...kenapa sebut nama obama yg iktiraf kemenangan BN.sebenarnya Allah yg memberi dan megiktiraf kemenangan BN.
Setuju...?!!...

Anonymous said...

bodoh nk mampos jugak kau ni..penjilat juboq anwar..pi mampus mcm lim kit siang..dh dkt nak mampos..PR dh kalah..bodoh.pials dh ditangan org...baghal..

pok nik kota bharu

Anonymous said...

kalau mengikut rekod illuminati dan cia, kalau dioarg punya proksi atau org suruhan telah diberikan duit berpikul2 tapi tak dpt ikut arahan atau planning group itu, tak mustahil org suruhan itu sendiri akan dikerjakannya..

Anonymous said...

kau lah bangang bin baghal bin bahlol

mualaf said...

last2 yg jahat pkr...dap jugak yg hidup

malayoo mudah lupa said...

Aku rasa mamt ni dh terdesak sbb yahudi dh byk berhabis duit tapi BN maseh tk dpt di tumbang kan.....Malaysia ni ada lah salah saru permata yg bersinar di atas bumi Allah sbb tu byk pihak yg mahu kan Malaysia untuk mengelak ianya terjdai org Malayoo harus bersatu masa tu musuh akan jadi takot.....apa sekalipun kita kena kembali kepada yg satu..Allah...insyallah negara,bangsa,agama dan generasi akan selamat

Anonymous said...

biasa la dap da kuat... sap perlukan melayu pkr lagi

Anonymous said...

biasa la dap da kuat ,tak perlukan melay pkr lagi

Anonymous said...

Ini trik Anwar muka tak malu,sama seperti dulu bila dia minta tok ayah menjadi perantaraan dia dengan Pak Lah.Dia juga cuba-cuba berbaik dgn Pak Lah utk masuk balik Umno,muijur pintu pagar rumah Pal tak di buka utk nya.

Anonymous said...

SEbenarnya Anwar ndak sangat bersatu malahan join balik Umno,kerana dia memang tahu pengikutnya adalah makhluk bodoh mudah di tipu.Sebanya dia sendri tahu apa yg dia lakukan ,sodomi dan seks adalah benar manakala ,16 sept dan janji itu-ini, adalah bohong tapi semuanya di angguk oleh pengikutnya,itu tandanya pengikut beliau semuanya bodoh.Tak guna jadi ketua org bodoh.Malu.

Anonymous said...

Tidak dibenarkan nuor kembali dan masuk UMNO TERMASUK SEMUA KELUARGANYA....nanti anak cucu kita dpt susah gara gara dua tiga org....

Tak mustahil nuor tu dah sumbat otak anak anaknya sama macam dia.......

DGR SEMUA PEMIMPIN UMNO KAMI TAK BENAR NUOR KEMBALI.....

Anonymous said...

semua komen bangang

Anonymous said...

nasib baik keputusan PR tewas BN menang walaupun guna blackout..hanya ada demontrasi tidak puas hati dgn keputusan ini.tuan2 dpt bayangkan kalau betul2 PR menang dan BN tewas.apa kah keadaan malaysia sekarang...

Anonymous said...

Pencacai PR pi mamposlah... Jgn menyalak kt sini ok

Anonymous said...

Sorrylah Anwar kami tak nak bersubahat dengan kamu. Terlalu hina. Yusof Kalla tak payah masuk.

Anonymous said...

nampak gaya kena liwat lagi la otak mamat indon ni dgn bang non.....hmmm

Shokri65 said...

Salam Perjuangan...Tak kiralah Kala Jengking Ke, kala ular ke, kala bewok ke yg datang...peduli apa...orang luar tak payah menyibuk dalam urusan bumi bertuah Malaysia ni...plot cerita pengganas suluk pun beginilah...masuk ceroboh buat kubu n mintak berdamai siap mintak amerika n PBB campor...ni pun sama juga plotnya...tengah2 berunding anak2 dajjal Linkinsial laknatullah n askar2 dajjal anak rais tu pun meletup...terkapar kerajaan sebab tak bersedia...nak begitu ke semua...kan dulu kita mesti ingat...sebelum PRU13 pak zahid ada bgtau...bukti dah lengkap untuk 3 ekor biawak yang nak kena gunikan lepas PRU...sebab itulah KDN dipersembahkan kepada Tuan hamba wahai Pak zahid oiii...siap bagi KPN & TKPN yg memang dah gah sebagai Singa Malaya yg memang digeruni giler dek geng2 dajjal ni selama ini....Nah...apa lagi nak tunggu nya beraksilah terus insyallah allah bersama2 kita semua untuk menjaga Agama, Bangsa dan Tanahair yang dirahmati ini...Bagi kami semua Hamba rakyat majoriti yang baru menang perang PRU baru ni tak perlu risaulah...sebab kami semua dah bersedia untuk bersama2 kamu semua bangun menentang askar2 dajjal yg bakal berterabur dibawahan jika mereka nakkan begitu...kita diam mereka rasa mereka hebat...takpe..nanti mereka akan lari umpama tikus akhirnya jika coba membuat onar...masih ramai pendekar2 melayu yang hanya menunggu masanya nafiri perang ditiup andaikata gendang perang dajjal diketuk...sesungguhnya kita percaya Allah SWT sentiasa bersama kita sebab paksi perjuangan kita yang masih tegap hingga kini iaitu..demi Agama, Bangsa dan Tanahair...pssst...TOLONG BAGITAU SI Kambing Jantan (kj) tuu...INI URUSAN KDN...DIA DUK CANGOK DI KBSN....TAKYAH NAK MENYIBUK LAAA...JANGAN NAK TUNJUK PANDAI TAPI YANG TERKELUAR PANDIRRR..DUK BODO LAMA TAK ABEH2 LAGI NAK BUAT BODO BARU PULAK...SEME TAU LU SAPA...SENDIRI INGATLAH KITOL....Wassalam..Hidup Islam..Hidup Melayu..Hidup Duli Tuanku...Undi Barisan Aman Hidup (UBAH)...over...out

Anonymous said...

Red bean army boleh blah. Orang Melayu dah tau kau punya temberang. Mampos dap.

Anonymous said...

nasib baik pr x menang...ke tidak LKS TERPAKSA LA JADI PM..PASAI ANWAR TIBA2 Taknak..dan kata. hadi pun xnak..

takpa kita dahulukan rakyat..dap. rkyat la jugak

semua pelik..
ropa2 nya byk agen sudah masuk ageen L*Y sudah letak pisau dekat bontot...'

syukur tuhanku agenda musuh telah dikecundangkan..syukur tuhanku..

Anonymous said...

Huk aloh..macai Pengencing Rakyat masih meroyan lagi ke? Kesiaaaaaaaannnn

Anonymous said...

ABU UBAH ABC

Othaman Ahmad said...

Malaysia aman dan makmur sewaktu Anwar Ibrahim dalam penjara. Gara-gara kelemahan dan kelembikan Si Tun Dol, Anwar dibebaskan & negara menjadi huru-hara serta nama Malaysia tercemar dek fitnah Anwar Ibrahim. DAP pula bak menangguk air keruh kini hidup semula dan menjadi terkuat dalam barisan pembangkang.

Hanya 1 cara saja yang boleh menyelamatkan keadaan. Tangkap semula Anwar Ibrahim. PM Najib janganlah menjadi lembik macam Tun Dol demi Agama, Bangsa & Negara.

celana biru said...

Yang pastinya Dap kalah.
Pkr kalah.
Pas kalah.
Walaupun black out.
Walaupun berdemo.
Red bean Dap mana mau lari.
Pencacai Pas mana nak taruk muka.
Pengampu Anwar tunggu di depan mahkama untuk berdemo lagi dan lagi.

celana biru said...

Yang pastinya Dap kalah.
Pkr kalah.
Pas kalah.
Walaupun black out.
Walaupun berdemo.
Red bean Dap mana mau lari.
Pencacai Pas mana nak taruk muka.
Pengampu Anwar tunggu di depan mahkama untuk berdemo lagi dan lagi.

Anonymous said...

Mu lah baghal tahap gaban, gila tahap babi gilaaaa....

Anonymous said...

Setujuuuuu...Syukur Alhamdulillah...