Wednesday, May 1, 2013

ANWAR DAH KELUARKAN PELAN HURU HARAKAN MALAYSIA !


7 comments:

Anonymous said...

Setelah menerima begitu banyak dana utk menumbangkan BN dari luar negara spt dpd Singapore, America dan Israel Anwar Ibrahim terpaksa menggunakan cara mencetuskan huru-hara di dalam negara. DAP akan baling batu dan sorok tangan. Tetapi orang2 PAS dan PKR akan baling batu dan tujuk muka tak malu. Maka ramailah orang2 Melayu yg rata2nya bodoh belaka akan ditangkap dan dikenakan hukuman mahkamah.
Melayu mudah lupa .........

baca ni said...

anwar plan mega demo.menjelang dan pasca pru13...


nk.sambung hayat bro

nak jd lecturer dah tak laku..u pun tak nak trima...merbahaya
kan mahasiswa...kena kelentong ja dgn lecturer anware

Anonymous said...

ANWAR PATUT DITANGKAP. TAPI JANGAN DI PENJARAKAN DIA.

ANWAR WAJIB DISULA DENGAN BULUH RUNCING.

BARU KATA DIA MAU DIKERASI BUKAN DEMOKRASI.

tukang telek said...

Orang yang cerdek dia berpegang pada Perlembagaan 153.

Anonymous said...

"ARAB SPRING" is4real..!!
thy really gonna go4it..thy hv
done all their calculation2conclude tht the FORCES wonb able2sustain peace..not enuf man power2safeguard peace4entire nation at1go..
most important is the mileage thy nit2potray2their PAYMASTER fr the WEST&ZIONIST tht thy r DELIVERING..
tis is no longer the REAL DEMOCRACY as wat thy preached..
tu sbb thy tend2increase provocation statements as 5th MAY gettin closer..just monitor words uttered fr day-2-day in their campaign.

Anonymous said...

Pasukan Polis/Tentera kena bersedia dari sekarang sebelum tercetusnya berbagai insiden yang akan merosakan negara.Sekarang pun sudah ada kekacauan yang dilakukan oleh konvoi konvoi pemebangkang ditempat2 yang mereka fikir menggugat kedudukan mereka. Budak2 yang bekerja dipondok2 gerakan BN dipukul seperti kawasan Permatang pauh,Nibong tebal, di kelantan serta Trengganu.Pasukan polis dan tenetera ini perlu digerakan segera bagi mengawal keadaan sebelum terlambat.Hishamduddin dan Zahid Hamidi jangan biarkan pekara ini berlaku...sebab pembangkang yang desperado dah naik tocang.

Anonymous said...

bagss dia ingat ramai mana penyokong dia?. Yg selama ini duk berdemo dia ingat itu kekuatan dia ker?. Para penyokong kerajaan yg ada nak duk diam jer ker?.

Selama ini puak2 kita mmg x layan org gila, tapi kalau sampai tahap yg boleh menghancurkan negara, dia akan lepaskan cacai dia buat havoc...tapi dia akan lari.

Kita minta pada 5hb tersebut para penyokong kita sekat laluan keluar, airport dan pintu sempadan. Jgn bagi dia keluar. Pasal manusia ni dia akan lari..

Kalau betul2 terjadi huru hara, kita penggal kepala dia didepan rakyat jalata.