Wednesday, May 8, 2013

DOAKAN KESIHATAN DATO AZIZAN MANTAN MB KEDAH

Ayuh sahabat kita doakan kesejateraan kesihatan, mantan mb kedah dato azizan. Politik jgn dijadikan alasan utk kita setiap masa bermusuh.

Published with Blogger-droid v2.0.10

47 comments:

Anonymous said...

Kepada Dato Seri Najib Razak,
Perdana Menteri Malaysia

Kami dari Gerakan 1MMNRU (1Malaysia Mahu Najib Razak Undur) mendesak agar Perdana Menteri Dato Seri Najib Razak bertanggungjawab ke atas keputusan Pilihan Raya Umum ke-13 yang disifatkan paling teruk dalam sejarah Barisan Nasional dan seterusnya meletakkan jawatan sebagai Perdana Menteri dan Pengerusi Barisan Nasional atas sebab-sebab berikut:

1. Prestasi yang amat buruk dalam PRU13, gagal mendapatkan majoriti 2/3 malah semakin merosot dengan Barisan Nasional hanya mendapat 133 kerusi Parlimen, penurunan 7 kerusi berbanding PRU12 mendapat 140 kerusi walaupun telah membelanjakan begitu banyak wang untuk berkempen terutama iklan di laman-laman web gergasi seperti Youtube, Facebook, Google, Yahoo dan lain-lain.

2. Amat memalukan apabila 4 calon bertaraf Menteri Kabinet, 4 Timbalan Menteri dan 2 Menteri Besar telah tewas.

3. Kehilangan sokongan daripada pengundi bukan Melayu dan Bumiputera terutamanya daripada kaum Cina menunjukkan bahawa gagasan 1Malaysia telah gagal sama sekali.

4. Kegagalan Dato Seri dalam menangani isu-isu semasa yang dibangkitkan seperti korupsi yang melibatkan Datuk Seri Shahrizat Abdul Jalil, Taib Mahmud dan lain-lain pemimpin tertinggi Barisan Nasional memperlihatkan kelemahan Dato Seri sebagai Pengerusi Barisan Nasional.

5. Kontroversi yang melibatkan isteri Dato Seri, Datin Seri Rosmah Mansor adalah merupakan liabiliti terbesar bagi para pemimpin dan penyokong Barisan Nasional dan antara penyebab utama segala usaha yang telah kami buat selama ini untuk kembalikan sokongan rakyat kepada Barisan Nasional dan UMNO menjadi sia-sia.

6. Prestasi Dato Seri Najib Razak mengetuai jentera Barisan Nasional diakui sendiri oleh Tun Mahathir di mana ia lebih teruk daripada prestasi Pak Lah semasa PRU12 (Sumber).

Dengan alasan-alasan yang telah diberikan, maka dengan ini amat wajarlah sekiranya Dato Seri Najib Razak mengundurkan diri dan memberi laluan kepada Tan Sri Muhyiddin Yassin untuk menggantikan tempat Dato Seri sebagai Presiden UMNO, Pengerusi Barisan Nasional dan Perdana Menteri Malaysia yang baru.


Sekian dari kami,
Gerakan 1MMNRU (1Malaysia Mahu Najib Razak Undur)

MOHON SEBARKAN!!!

Anonymous said...

aku sedih ...
semoga Allah permudahkan semuanya

amin.

Anonymous said...

Anon 1MMNRU di atas adalah anjing pakatan haram. Hati-hati semua penyokong UMNO/BN.

Anonymous said...

boleh tak remove komen bangang atas ni, semak sungguh. jumpa kat semua blog adeii

Anonymous said...

1MMNRU. kami mahu peliwat dan penzina anwar ibrahim undur. pembohong. pencetus huru hara. tamak kuasa. pengkhianat bangsa. jual bangsa dan agama pada cina.

Anonymous said...

kami rakyat malaysia mahukan keamanan. anwar sejak konek lurus (muda) sampai bengkok (tue) hanya tahu mencetus huru hara. KDN sila bertindak. jaga keamanan. jgn bagi muka pada anjing cina (anwar)

Anonymous said...

KENAPA MASIH ADA MANUSIA YG BUTA DALAM PARTI UMNO,KALAU DAH KALAH APA BOLEH BUAT ,CINA SUDAH TERKENA BADI ANWAR DAN LIM KIT SIANG,MEREKA MENGANGGAP KALI INI KERAJAAN BN AKAN TUMBANG..ATAS DAKYAH ANWAR DAN LIM KIT SIANG,YANG TERTIPU ADALAH CINA MCA DAN GERAKAN,NAJIB SIANG MALAM PAGI PETANG BEKERJA SEMUA RAKYAT AKUI,ANDA TAK ADIL SURUH NAJIB UNDUR,KITA BOLEH NILAIKAN KERJA KERJA NAJIB UTK SEPENGGAL INI.SABARLAH,,ALLAH TELAH BUKA HATI MELAYU UTK BERSATU..TK

Anonymous said...

PRU13 adalah IBU SEGALA PILIHAN RAYA sejak merdeka. Pilihan raya yang paling sukar dihadapi oleh BN. Dan Najib berjaya mengharungi ibu segala pilihan raya tersebut dengan kemenangan. Maka Najib sebenarnya wira. Sepatutnya si Aljuburi peliwat tua lah yang meletakkan jawatan kerana gagal menawan puterajaya. Sekarang jadi ketua pembangkang dengan balas kasihan DAP muahaaaaa....

ssh anjing dah masuk said...

4.01 ....kah kah kah


nak lari dr kenyataan

org umno yg pakatan paling takut
1''. dr mdey
2. dt najib
3. muyidin
4. paklah
5.hisaputing

ok turun najib madey naik balik ok ka??

kah kah kah

anjing pkr dap dh masuk said...

4.01 ....kah kah kah


nak lari dr kenyataan

org umno yg pakatan paling takut
1''. dr mdey
2. dt najib
3. muyidin
4. paklah
5.hisaputing

ok turun najib madey naik balik ok ka??

kah kah kah

Anonymous said...

Kenapa rakyat tidak mendesak Ketua Pembangkang DSAI mengundurkan diri di atas kegagalannya memenangi PRU13?

ymseng said...

pas ada ubat kuat..

lepas dibodohkah 16/9

dibodohkan lg sekali 5/13
kali ni termasuk dap2 sekali...

truth said...

wahai anjing2 pkr...anua tu tahu dia payah nak.jadi PM...malah akan dpt susah nnti dgn dap pun...

mcm kata madey...anua ada.simpan hasrat nak masuk umno...tp kalu msk umno dia nak jd pm'..

game dia skrg minta.najib selamatkan dia..dah 4 tahun aku pegang keyakinan ni

Anonymous said...

DS Najib tak perlu undur. Beliau dilihat telah bertungkus lumus untuk menguatkan BN yang tercalar teruk oleh ORANG TERDAHULU. Dapat mengekalkan kuasa BN sudah cukup menjadi bukti kebolehan beliau. BUKAN MUDAH NAK BAIKI SEGALA KEROSAKAN ITU DITAMBAH LAGI ANCAMAN ANCAMAN YANG AMAT HEBAT DARI MUSUH BN. Yang perlu sekarang berilah DS Najib ruang, peluang dan SOKONGAN PADU untuk membina semula kekuatan BN.
-rakyat biasa yang sayangkan bangsa dan agama-

Anonymous said...

Rakyat menuntut agar Anwar, Lim kit Siang, Lim guan Eng, Hadi Awang meletakkan jawatan kerana gagal menawan Puterajaya. Anda semua bertanggungjawab di atas kegagalan menawan Puterajaya oleh itu sila letak jawatan.

Anonymous said...

Najib masih PM yg paling layak pegang jawatan no. 1 negara ...

fulstop!

Anonymous said...

1malaysia mahu anwar ibrahim undur demi maruah org melayu....main pelacur cina,tala bontot lelaki,penipu besar....

Anonymous said...

Kami pengundi PAS di seluruh Malaysia mendesak agar Anwar Ibrahim, Abdul Hadi Awang dan Lim Kit Siang meletakkan jawatan dalam parti masing-masing kerana masih gagal menewaskan Barisan Nasional pada 5 Mei lepas. Jika tidak kami mengugut untuk memberi undi kami kepada UMNO pada PRU yang akan datang.

-Pengundi Tegar PAS dari Kelantan-

Unknown said...

BN menang, semoga PM kita terus maju jaya dalam melaksanakan mandat yang diberi... Tahniah. pedulikan anjing2 yang menyalak bukit. juga, semoga dato azizan cepat sembuh amin.

Anonymous said...

bila anuar nak anounce nak pergi oversea jd cikgu.semua tu karut..auta yg xda kesudahannya

hoi pakatan cicak kobin said...

oi pakatan ...da kalah buat cara kalahlah..

tqvm.jugak.tak sangka lepas pru 13 kaum bumiputera bertaup rapat padu jadinya...tak lupa kaum2 lain kecuali kaum babi.. india ada baik dari babi..

dan aku dah pun tukarpun plan digi pada maxis...

digi cut utusan.com.my cilaka mahai..

Ms Pearl said...

bila melayu bersatu:

1. di facebook maka cina cina mula menyebarkan dakwah yang mereka sayang melayu. kenapa baru hari ni selepas cina mengkhianati melayu terbukti baru nak keluar statement cina sayang melayu. jiran melayu adalah the best. sekolah melayu terbaik. Maka melayu melayu yang lembut hati sudah mula terpengaruh.

Anonymous said...

kalau dah kalah tu duduk diam diam.. tak payah nak menyalak cam anjing kurap...

Anonymous said...

La..Puak fuckatan ni.. Bukannya apa.. Depa dok meroyan pasai Matt Hardey @ Pak Syeh Juburi x dpt dok kt kerusi PM.. By the way dengaqnya Pak Syeh Zizan Razak dan meninggal td..Alfatihah tuk Pak Syeh Zizan..

Anonymous said...

TOLONG REMOVE ANON KAT ATAS SEKALI...SEMUA BLOG DIA POST BENDA YG SAMA...PI BERAMBUS....AWAT YG HANG SAKIT HATI NGAN NAJIB SANGAT...SEBAB KETUA GAY HANG YG KEMPUNAN NAK JADI PM TU KA SURUH HANG MAI PROVOKE KAT SINI...BUAT MENYEMAK SAJA KAT SINI....

Anonymous said...

Bukan najib jer kena desak,

Chua soi lek pun kna hantam kaw kaw baik punyeeee...

Anonymous said...

Teringat dulu bila pilihanraya 1999, umno mengkhianati kaum melayu dengan membuat pensepadanan semula kawasan2 majoriti cina kerana kemerosotan undi melayu ketika itu..

Tapi sekarang mereka mngatakan cina mengkhianati mereka..

Jadi sebenarnya siapa yg mngkhianati melayu

Anonymous said...

Usah hanyut dgn 'lakonan' mrk....setelah Melayu berkorban & berkongsi hampir segalanya dgn mrk selama ini....menghormati mrk sbg kwn...tapi 'tembelang' & hatiperut mrk telahpun ALLAH SWT pamerkan....fikir2kan lah wahai umat Melayu/Islam.......

Anonymous said...

Aku rasa ejen Mosad PKR dahmula kempen kelakar.....

Anonymous said...

Jgn jadi bodoh lah.bila pulak najib teruk ..yg teruk parti cina..parti umno masih kuat dan utuh kamu anjing pkr boleh berambus kalau tarak suka..bodoh pergi belajar baca dan ilmu matematik dulu

parang terbang said...

kalo nampak cina teringat samurai kat rumah....nampak anwar teringat george soros dah panas duit banyak melabur tapi habuk pun takde....nak sangat arsenik lepas ni kena la dengan mossad....

Anonymous said...

Wah ini betul ..kawan ini macam lah pas jangan bubar pas kawan baik sama umno....negeri kelantan umno tak mahu lawan kalau pas setuju...kita sama sama bangun negara kita yang tercinta ini..kamon lah pas lembutkan hati ....kan pas setuju tiada hudud dengan dap so apa kata kawan ngan umno lagi bagus kita islam dan melayu juga untung ini macam ma baru kita gah diseantiro dunia ..kita makan mee cap mukmin kicap mukmim..sabun mukmim semua mukmim apa macam kawan...

parang terbang said...

tak sangka kita selama ni duduk dengan musang yang penuh dengan kepuraan....ingat orang cina sekalian jika anda tak takut mati....kami orang melayu rela mati

Anonymous said...

Red bean army masih ada lg. Berapa korg dpt ek sebulan?

Anonymous said...

Ssh hsramjadah agen dap dah masuk...brspa lge bayar kat hang..

Anonymous said...

Ko sorang je yg x puas ati pas tu ko nak fitnah 1Malaysia plk...dh tu nk laga2kn tun M ngan ds najib plk...mmg kaki fitnah n batu api la sedara ni...x suka.xsuka.xsuka...

Anonymous said...

Apa yang berlaku kini telah menjadi sejarah, maka kini tiba masa menilai semula apa yang berlaku dan buat pelan tindakan untuk PRU14.

Anonymous said...

fuck you 1MMNRU..who the fuck are you?

Unknown said...

Kenapa 1MMNRU mendesak disebalik Anonymous. Pondan. Jantan tak ade telor. Orang macam ni hanya layak gentel nenen mak dan tidur celah kelengkang mak nya aje.... Kalau berani aku cabar tunjukkan diri mu, bergerak dibawah NGO mana... pondan...

Anonymous said...

PAKATAN DENGAN GAHNYA KATA MEREKA DISOKONG OLEH RAKYAT..TAPI TAK MAMPU BENTUK KERAJAAN JUGAK. SO SEPATUTNYA KETUA PEMBANGKANG YANG BERUNDUR. TAK MALU KE JADI KETUA PEMBANGKANG ATAS BELAS KASIHAN DAP? TAPI MAMAT TU MANA ADA RETI MALU..KEMALUAN PUN TERDEDAH SATU DUNIA NAMPAK..AIYOYO..

Anonymous said...

nape x suruh aljub,limkit sial,hadi wang bersara?putrajaya gagal ditawan,umur dah lanjut,salahlaku moral memualkan,rasis,pengkafir org umno,nasibaik n ajis dah awal2 bersara tp masih lg adun

Anonymous said...


Cina dah bersatu. Jelas.

Melayu bila nak bersatu??

tak sedar lagi ke??

ini dia said...

wahai 5.29..Anuar la...

buat apa sj nak jadi piemm
bak kata kawan baik dia..zahrin

''at all cost''
maksudnya

walau pun hak bumi
ketuanan org islam
walau rumah lot bumi xda lagi
(at all cost tu...)

barangkali Allah nak rungkai balik crita lama..soalan aku pd barua pkr..

Sanggupkah anua guna soros/yahudi lain utk jatuhkan ringgit mesia sendiri utk beri tekanan pd madey utk letak jawatan????

..umum tahu kekuatan madey terletak pd kek ekonomi yg dibinanya... jatuh ekonomi jatuh lah madey..

cuba kita fikir sejenak sejauh mana anua boleh pergi agar niat dia tcapai...

ini dia said...

wahai 5.29..Anuar la...

buat apa sj nak jadi piemm
bak kata kawan baik dia..zahrin

''at all cost''
maksudnya

walau pun hak bumi
ketuanan org islam
walau rumah lot bumi xda lagi
(at all cost tu...)

barangkali Allah nak rungkai balik crita lama..soalan aku pd barua pkr..

Sanggupkah anua guna soros/yahudi lain utk jatuhkan ringgit mesia sendiri utk beri tekanan pd madey utk letak jawatan????

..umum tahu kekuatan madey terletak pd kek ekonomi yg dibinanya... jatuh ekonomi jatuh lah madey..

cuba kita fikir sejenak sejauh mana anua boleh pergi agar niat dia tcapai...

Unknown said...

Ds najib beru jdi pm 4thn. Smbung paklah. Pru13 ds najib menang. So apekehei nye nk najib nk kna lrak jwatan pm. Bongok tul anjing pkr pas dapig..

Anonymous said...

Komen plg atas 2 tahap 3G. Gagah, gigih, gegeh!!! Apa ke bongok sgt. Wt keje bngnkan ngara xnya dok kra suh pm undur. Bodoh thap kpala lutut

Anonymous said...

Najib masih terbaik.dlm keadaan sukar menang beliau masih berusaha untuk menang.