Wednesday, May 8, 2013

LAYAK DIBERI GELARAN BAPA PERPECAHAN UMAT ISLAM!

Published with Blogger-droid v2.0.10

95 comments:

Anak Muda said...

Moga Allah beri pengajaran kepada dia

Anonymous said...

sampai sekarang saya tak paham mcm mana boleh dapat title Tuan Guru, adess .. dah tu, dendam tak sudah ..

Anonymous said...

inikah legasi yg hendak ditinggalkan kpd org islam yg lain? dendam jadi darah daging. insaflah nik aziz... mungkin org umno pernah buat salah kpd kamu tp kamu juga x boleh lari dr buat salah kpd mrk juga. kamu bukan tuhan... kamu manusia mcm mrk juga tak maksum. ulama itu pewaris nabi... tp sifat nabi dicemuh dilempar najis sekalipun tidak pernah berdendam dan mendoakan keburukan kepada kaum kafir. kaum kafir saya ulang... inikan pulak sesama islam. istighfarlah bk2 nik aziz...

Anonymous said...

kwn2 aku yg pas yang gila2 punya warak dan tau mana salah mana benar juga MEMBENARKAN tindakan tuan guru mereka ni ... masyaaalah!

Anonymous said...

biarlah...kita cakap apa pun pada dia, mereka tetap menyanjungi dia sebagai ulama' besar

Anonymous said...

TIADA SIFAT SIFAT ULAMAK ISLAM............
INI KAH AJARAN AL QURAN.
BUKAN KAH SESAMA ISLAM TU BERSAUDARA.

Anonymous said...

Aku pelik , macam mana Ustaz Fathul Bari boleh kalah di Perlis .

Anonymous said...

Muka kita nak diludah, muka Lim Kit Siang?

Anonymous said...

Ulama macam ini ke...

Anonymous said...

Esok lusa keluarla kenyataan surat khabar salah petik, mainan wartawan la, tak faham la.

Anonymous said...

"Kalau dalam kampung kita ada dua wakil, yang UMNO kuat solat, tp dia long term tak akan bawa perjuangan islam.

tapi kalau kita pangkah PR, walaupun dia non-muslim.. tapi dia lebih MULIA kalau bersama pakatan rakyat yang bersama Islam"


ni email dari geng aku yang nak lobi undi pakatan rakyat beserta DALIL2nya. Aku speechless ... kafir itu MULIA dari UMNO yg rajin solat?

Anonymous said...

Klu aku dtg jumpa nik ajis, di ludah ke muke aku ni klu aku mintak umno dan pas bersatu. Aku ni bukan ahli umno dan pas pun. Agak2 nye kene ke kahak hijo kat aku

parang terbang said...

mampus hang gap....tak masuk syurga la...hang tau kan dia pegang kunci syurga......pergi kata sorry cepat....!

Hamba Allah Yang Kerdil said...

Mungkin Tuan Guru lupa akan petikan ayat AlQuran ini...jadi wajib saya ingatkan;

"Sebenarnya orang-orang yang beriman itu adalah bersaudara, maka damaikanlah di antara dua saudara kamu (yang bertelingkah) itu; dan bertaqwalah kepada Allah supaya kamu beroleh rahmat. (Surah Al-Hujurat, 10) dan juga Hadith ini: "Mahukah aku memberitahu kamu amalan yang lebih afdal dari sembahyang, puasa dan sedekah, iaitu mendamaikan antara dua golongan yang bersengketa; kerana kerosakan hubungan di kalangan umat Islam boleh membinasakan."

Anak johor said...

MUKA LIM KIT SIANG NANTI DIA NYONYOT SAYANG....
ISLAM APA KE DIA NI.
AKU TAK PERNAH RESPECT DIA SEBAGAI TUAN GURU ULAMAK...........JAUH PANGGANG DARI API.
MULUT celupar SELALU.
TAK TAULAH KO ORANG. ,!!

Ayah Man said...

BURUK RUPA, BURUK PERANGAI, BURUK LAGI PERLAKUAN. TAK APA DIA YG BOLIH MENETUKAN PAHALA DAN DOSA.

Hamba Allah Yang Kerdil said...

Mungkin juga Hadith ini untuk rujukan Tuan Guru Nik Ajis: "Jemaah itu adalah rahmat dan perpaduan itu adalah azab, sesiapa yang memecahkan perpaduan, maka ia bukanlah dari golongan kita.”(Hadith Rasulullah SAW.)

Anonymous said...

DIA MUNGKIN ADA ILMU, TAPI AMALAN ZERO BELAKA.

Anonymous said...

Sebenarnya mengamalkn politik dendam

Anonymous said...

sekarang masa utk dato' seri najib meminta smua adunbn buat post mortem telus mengapa eksekutif petronas, eksekutif syarikat besar, guru2, dan kakitangan menolak bn..sedangkan mereka dh dpt byk dri kerajaan

Anonymous said...

tuan guru atau syatan yang menyerupai tuan guru...ketika ini aku ingin arwah ustaz fadzil nor "hidup" kembali untuk memimpin PAS

Anonymous said...

tok guru kata UMNO tolak Islam ambik kebangsaan....tok guru tolak perpaduan sesama Islam, bukankah dah termasuk menolak ajaran Islam jugak ...nak kira mcm mana pulak tu....tok guru lupa ke...sebaik2 kafir, mereka tak pernah redha dengan Islam....seburuk2 org UMNO mereka tetap mengucap dua kalimah syahadah...

Anonymous said...

Utk mengetahui keburukan Nik Aziz keparat ini sila layar

http://www.rbfonline.net/2010/10/penting-dan-sebarkan-sebab-sebenar-pas.html

Anonymous said...

Amat setuju...guru2 cina kat sekolah hari ni dah secara terbuka melalak benci kpd umno...disokong oleh melayu islam yg telan bendera pas dn cium bontot anuar..

rahmad kayel said...

Pok Nik ni dari cara penerimaan kaum Pas boleh la dianggap wali mungkin juga imam besar. Berdakwah tu biasalah..mmg baik tapi masalahnya dia sering kaitkan politik dlm ceramah agamanya dan Umno slalu jadi modal. Dari perjuangan Umno hinggalah pemimpin semua tak kena. Walhal Pas tak kurangnya malah lebih teruk lagi kronisme diperingkat MB sendiri. Ini bukan stakat kisah pegawai kerajaan negeri lagi dah.

Anonymous said...

Salam tak ada yang pelik. itulah sifat semula jadi dari kecil sampai dah tua perangai mase budak-budak dulu tu tak bolih nak di buang .Ini samaada dapat aliran ilmu salah atau tak cukup ilmu nak mengajar perangai . Sebab ilmu dan amal adalah dua perkara yang berlainan.Kita pun takut juga kalau dapat penyakit begini ketika diujung umur.Bila kubur kata mari kita masih lagi belum begitu reda lagi , sampai waktu banyak perkara yang tak sempat kita mohon maaf.Salah dengan Allah kita mohon keampunan salah dengan manusia kita mohon maaf pada manusia yang terbabit.Sayanglah pakai gelaran yang baik tapi perangai tak seperti yang digelarkan.Maaf dari saya sekiranya ada yang tersinggung . Salam .

Anonymous said...

Muka sesame saudara seislam nk di ludah nya..muka kapal sink tk plak yer..selagi dia masih hidup selagi tuh la dendam kesumat pada Umno/BN tkkn padam..sudah2 la tuh..kita hidup di dunia ni tk lama..bersatu la atas nama islam sebelum terlambat...

Anonymous said...

Pepatah melayu ada berbunyi " berjalan jalan didalam hutan " .

Anonymous said...

Tergempak aku baca title blog ni,skali bukak ada pic hishamuddin, keh3! Rupa borak pasal ulamak trsohor, air ludah brcampur kahah lendir paru2 semput dia ni mujarab beb, puak pas slalu kutip buat pengubat rindu husam.

Anonymous said...

Ludah Nik Aziz ni sebenarnya membawa kerahmatan. Dapat air liur Nik Aziz kira bertuah lah. Sapu kat tangan kemudian jilat untuk keberkatan. Kalau sapu kat muka jadi awet muda.

Anonymous said...

Tidak apa maa, itu hal kecik saja kena ludah, kalu kena FATWA masuk itu neraka maa. Itu PAS sudah kawan2 sama itu DAP pasal itu DAP sudah buat banyak masjid n sekolah maa.

Anonymous said...

Bila la org tua ni nk btaubat, nabi dulu ngn yahudi pn xle nk brludah, pmaaf lg.. Pnyokong pas ni buta ke apa?

Anonymous said...

Jangan salahkan Nik Aziz atau Anuar kerana perpecahan melayu . Tuhan kan dah beri kita akal . Kenapa tak gunakan . Tak kan percaya dan telan bulat bulat kata kata Nik Aziz tuu . Salahkan diri sendiri . Macam skim cepat kaya . Tak kan nak salahkan penganjur skim cepat kaya . Kenapa tak salahkan diri sendiri kerana terpengaruh dengan kata kata penganjur skim tersebut .

Anonymous said...

GEMPAR!!! Anwar Ibrahim tidak berani angkat sumpah sebagai ahli parlimen kerana tidak percaya sumpah laknat untuk menafikan terlibat dalam skandal seks beliau.

Hehehehehe...... Nuar berani ke nak angkat sumpah masa pertabalan jadi ahli parlimen nanti.

Anonymous said...

GELARAN BAPA PERPECAHAN UMAT ISLAM!

Aku setuju!

Gelaran Tokoh LGBT dan Bapa Gay Malaysia dh dirampas oleh Anwar.
Bapa Saman-Menyaman pn dia sapu gak!

Bapa Rasis Malaysia plk disandang LKS!

Wow! Hebat Pakatan Rakyat ni! Mcm2 award menang!

Anonymous said...

Aku rasa gelaran yang sesuai adalah BAPAK SYAITAN!

Anonymous said...

Hakikatnya pok nik meludah kelangit terkena mukanya sendiri.

Anonymous said...

MOGA ORG ITU LUDAH BALIK MUKA DIA

Othaman Ahmad said...

Tidakkah Nik Aziz sedar PAS pimpinannya semakin hari semakin kerdil berbanding DAP & PKR? UMNO terus kekal unggul, melihat pada jumlah perolehan kerusi di peringkat parlimen maupun DUN. UMNO masih memimpin BN, sementara PAS mengecut di belakang 'Big Taiko, DAP'.

Ingat.... UMNO - 89 kerusi parlimen dan rakan komponennya 44.
DAP - 38 kerusi parlimen, PKR 31 dan PAS hanya 21 saja.

Doa KO UMNO/BN oleh Nik Aziz tidak direstui oleh Allah SWT.

Ex Son of Spura

Anonymous said...

Aik! jangan cakap macam tu Pok Nik, takkan taraf ulama bunyik bercakap macam ni, banyak lagi cara2 murni yang boleh diekspresikan selain dari cara percakapan yang macam ni.

Anonymous said...

Kah kah kah..

Bagus pok nik..

Umno dah nak mampos dah x lama lagi..

jijan mali said...

Ribut berlalu, kiambang bertaut. Kuatkan semula ekonomi MELAYU dan BUMIPUTRA. Buy MALAY and BUMIPUTRA product FIRST. Kita dah tahu siapa musoh kita sekarang ini. Sedar lah bangsa MELAYU DAN BUMIPUTRA semua.
Ayoh bersatu!!!!!!

Anonymous said...




Cam mane cina kafir harbi nak hormat pada orang islam,kalau dah orang yng di angkat jadi ulamak pun punya atitiud macam tak belajar sivik.
Berdasarkn hadis dan nas, agama islam tidak ajar meludah benci pada orang yng mahu merapatkn hubungan silaturahim kepada 2 saudara seagama yng bermusuh!


Nasib baik aku jauh dari n.ajis.Baru petang tadi aku mengajak sahabat aku umno dan pas bersalam tanda kita ini bersaudara.Klu tidak perghhh tak boleh aku bayangkn mcm mana ludah nik ajis ketepek singgah kat muka!
Suwei 44 hari bro!

Anonymous said...

8:09

Ari tu kurang kata umno nak mampus sebab korang akn tawan Putrajaya pada pru13!

Tapi korang tak belajar rupanya segab tu cepat lupa!

Sekarang korang kata lagi umno nak mampus siap puji n.ajis.

Bro kita sama2 saksikan siapa yng akan mampos.
Kelemahan korang mudah lupa!

Anonymous said...

Liat nyawa betul dia. Sakit sakit sakit tapi tak mati mati. Kalau ulama biasa mati dalam iman dan tenang. Ni kalau mati dalam dendam apa nak sebut? Ularmak? Ulalala ula hup?

Anonymous said...

TAKBIR..ALLAHU AKBAR..HIDUP NIK AZIZ..LUDAH MUKA DEPA..JANGAN BAGI PELUANG PERPADUAN..MELAYU HARUS BERPECAH KEPADA LEBIH BANYAK KUMPULAN...TAKBIR....

Anonymous said...

NIK AJIS MAKIN TUA MAKIN DEGIL MCM ORANG YAHUDI. PODAH MCM BAGUS AJE! PAK AJIS. PUUINNG!.

Anonymous said...

Ludah muka gay tu lagi baik dan afdal lah pok nik

Anonymous said...

Apa kata kita pujuk pimpinan kita untuk menerima idea datuk zainuddin maidin agar mengajak dap bekerjasama dengan umno..satu idea yg boleh dibincangkan oleh pucuk pimpinan memandangkan PAS tidak mahu bekerjasama dengan UMNO

Anonymous said...

NIKY AZIZ... BETA NAK BAGI TAU... YOU ARE FFFIIIRREEEDDDDDDDDD....!!!!

usin said...

sebenarnya nik aziz yg dulu dh arwah. yang nampak macam nik aziz itu adalah saka belaannya sahaja. itu pasal selalu sangat sakit tapi tak mati2 lagi. ada sapa2 yg boleh tolong bukakan sekeping atap dapur rumah nik aziz? mana tau senang sikit roh arwah tu terbang ke alam barzah...

Anonymous said...

aku klw org tua ni ludah aku,aku akan semburkan kahak hijau aku balik kt muka dia,nak respek dia ulama'?alamak,fulamak,ular dlm semak,ulam mak,ular mak

Anonymous said...

Zainuddin maidin, pakcik ni buat lawak ke?

Anonymous said...

PAS asal UMNO. Keluar lepas tu gabung balik bila survival Melayu terancam. Penyatuan akan berlaku insyaAllah. Pok Nik like pepatah mat salleh berkata "house say go..grave say come". Dah lama dahhh

Anonymous said...

nik aziz ni tak layak dapat title tuan guru...tak de ciri-ciri orang beragama langsung..aku rasa dia ni nyanyok kot, tunggu aje la sikit hari dia ni padam.. sabor je ngan kerenah dia ..nyanyok la katakan..fikir pun tak waras..

Anonymous said...

Demi survival politik melayu, apa salahnya umno bkejasama dengan dap..

Mungkin sudah tiba masanya kita memberi gelaran/credit kpada pemimpin2 dap..

Anonymous said...

Disini blh tgk sifat mazmumah org tua ni. Org dah hulurkan persahabatan,dia tolak bulat2. Gedebey sampai ke tua.

Anonymous said...

Gabung ngan DAP...elok sangat la..pokok besar bagi dedalu tumpang lama-lama pokok besar mati meragan zat-zat kena hisap pokok dedalu pulak jadi pokok besar sarang mak lampir main buai malam-malam purnama hujan renyai-renyai sambil nyanyi lagi selamat tinggal bungaku

Anonymous said...

Nyawa hampir dihujungnya,masih lg angkuh.ramai yg mendoakan kebaikan untuk nik aziz tp blm dimakbulkanNya.keangkuhan nik aziz makin menggunung,masih perlukah lg kita mendoakan yg baik2 utk nik aziz???

Anonymous said...

Kalau pas x nak, parti dap kan ada.. Pas pun bnyk hilang sokongan..

Anonymous said...

Zainudin Mydin yng mana nie?


Sedara pasaraya Mydin?
Sedara Mydin jual roti?
Sedara Mydin cendol?
Sedara restoran Mydin?

Klu Zainudin Mydin bekas menteri penerangan
rasanya dia belum makn supliment Bcomplex sebab tu cakap meracau.

Zainudin Mydin lu tutup mulut ar, setiap kali lu buka mulut mesti orang gelak kahkahkah.

Anonymous said...


Sabar je lah.

Dia pun dah tak lama dah tu...

Anonymous said...

DAP dah dapat bodohkan PAS takn nak hulur tengkuk bunuh diri join umno.

Apa ra korang,umno mana rela makan babi.Yng sanggup makan babi dgn DAP korang sendiri tahukn dari parti mana kihkihkig.

Anonymous said...

Percayalah tanpa kuasa dari kaum cina, mungkin umno akan tetap begini., apaguna klu menang jika sekadar majoriti mudah..

Bnyak agenda nasional akan terbantut tanpa sokngan 2/3 di parlimen.,

Anonymous said...

9:21

Ko melayu otak kecik besar batang mancis.
Tak layak bagi pandangan.
Rasanya elok ko join anwar sokong LGBT!

Anonymous said...

Aku sgt setuju umno gabung dgn dap.

Nilah peluang najib dpt buat makan besar bersama cina2 dan melayu makan babi golek.

Kalimah suci pun boleh letak kat tisu tandas selain bible.

Melayu boleh ubah ugama ikut selera.

Polis dan tentera tak perlu lagi. Kita gunakan jasabaik red bean army.

Semua sekolah kebangsaan kita tukar jadi sekolah cina. Melayu akan fasih berbahasa cina lepas ni. Bahasa cina akan jadi bahasa kebangsaan.

Kita tukar nama kepada Cinasia.

Terima kasih kpd pas dan pkr. Selamat tinggal kau pengkhianat melayu yang mengizinkan dap berkuasa sehingga umno kena berlutut nak bergabung dgn dap.

Tak sabar aku nak lihat gabungan suci tu. Tak sabar nak jilat tangan cina2 rasis. Mmmmmmmhhh.

Anonymous said...

Cuba lihat watak Dato Seri Azizan, beliau jrg menyakiti hati org lain, UMNO BN. Dia hanya melawan bila org serang dia. Tp Nik Najis? semakin buruk akhlaknya..

Ust Azizan wpun PAS dn bkn MB lagi, tp dia diziarahi oleh segenap pemimpin2 UMNO, lebih dr pmimpin PAS..

Abaikan Nik Aziz.. dia dlm Kaffarah Tuhan kot..

Anonymous said...

Gap,

Tolong update apa jadi pemilihan menteri besar umno di terrengganu..

Mcm2 hal lah depa ni. Boleh jatuh moral pnyokong bawahan ni yg mmbantu kempen bg kmenangan umno trengganu..Pas pun kucar kacir jugak dngan tidak terlantiknya husam..

Anonymous said...

Saya setuju . Datuk Azizan apabila bertutur , jauh beza nya dengan Nik Aziz .

celana biru said...

Saya doakan semoga Allah swt panjangkan umur TUAN GURU nik Aziz nikmat kira-kira 40 tahun lagi dengan harapan banyak lagi kata-kata hikmahnya keluar dari mulut busuknya. Ameeen yarabbul'alamin.

celana biru said...

Saya doakan semoga Allah swt panjangkan umur TUAN GURU nik Aziz nikmat kira-kira 40 tahun lagi dengan harapan banyak lagi kata-kata hikmahnya keluar dari mulut busuknya. Ameeen yarabbul'alamin.

Anonymous said...

Ini soalan ke cadangan?

Mei Ling said...

meludah merata-rata tempat adalah satu amaalan yang kurang sihat lol... jika diludahi muka orang dengan air budu sudah tentu olang itu muntahkan kepada lu punya muka lol.... ayoi masam mooo...

Anonymous said...

Ini adalah seorang kafirun

Anonymous said...

Ahmad Yaakob MB baru Kelantan malu nak bagitau hangpa sebenarnya Sultan Kelantan reject N.Ajis awal2 lagi & kemudian bo layan angkat jadi EXCO 3 ekoq lagi kera PAS termasuk Husam. Awat hang ingat N.Ajis sendiri2 mau retired ka?

Anonymous said...

kalau ikut lawak R Jaffar (tok guru faizal hussin dalam filem bujang senang) ni orang panggil TUA BINAWE..SUEH!

Anonymous said...

In your dream you asshole

Anonymous said...

Nicky N.ajis akan ampunkan dosa2 pengikut nya yang makan babi bersama DAP

Anonymous said...

aku kesian tengok tok nik ajis ni waktu di padang mahsyar nanti....ke hulu ke hilir nak minta maaf kepada manusia yg pernah di maki hamun masih hidupnya dulu....setiap kali minta maaf, pahala ibadahnya terpaksa di berikan kepada org itu...akhirnya dah tak ada pahala yg dlm simpanan...terpaksalah ambil dosa dosa mereka yg di maki hamun dulu utk sebagai ganti.....kesiannnn
para pengikutnya pula akan maki hamun dia sebab telah menyesatkan mereka dari jln yg benar .....kesiannn tok nik.....ko sesungguhnya telah terpengaruh dengan untung dunia yg sedikit ....sanggup ko lupakan nikmat akhirat yg kekal dengan bersikap nak ludah kepada org islam lain yg ingin menghulur salam perpaduan...

Anonymous said...

In your dream you asshole

Unknown said...

Nik ajis dh nyanyok.. Nak mati pon susah... Amek ko kahak hijau akuu.... hakkk puiiii

Anonymous said...

KOMEN2 KACANG MERAH DAH MAI DAH....

Anonymous said...

ni rakyat kelantan yg duduk di luar kelantan nak bagi tahu ni Niz Aziz bukan berundur suka rela tapi kena pecat dengan sultan kelantan kerana 23 tahun tak buat kerja jaga kelantan tapi buka mata je ceramah air merah pun dia kata bersih bukit botak dia kata tak tahu sebab tu kena pecat Husam kambing pun kena pecat hang tau project 3 juta kambing janapari tapi yg ada dalam kandang 3 ekor semua jantan pula tu mana nak membiak semua kambing husam suka jantan macam dia tu lah suka jantan lepas tu kan lantik mb baru kelantan bodoh piang pula tu rahsia angkat sumpah cerita kat org Nik Aziz dan husam kambing kena pecat padan lah muak depa org nak merintah depa perintah tapi rakyat yg susah.

Anonymous said...

rumours kedengaran yg nik ajis ini sebenarnya di reject oleh sultan kelantan sendiri sebagai MB, kerana memecah belahkan umat islam di m'sia...betul ke?

Anonymous said...

jijan mali said...
Ribut berlalu, kiambang bertaut. Kuatkan semula ekonomi MELAYU dan BUMIPUTRA. Buy MALAY and BUMIPUTRA product FIRST. Kita dah tahu siapa musoh kita sekarang ini. Sedar lah bangsa MELAYU DAN BUMIPUTRA semua.
Ayoh bersatu!!!!!!

May 8, 2013 at 8:18 PM
-----------------------------------
Memang benar, kita dah tahu musuh sebenar kita, masalah sekarang ialah ORANG ORANG KITA BSESAMA ISLAM juga berganding bahu dengan puak kafir untuk menjatuhkan kita. Apa sebenarnya yang depa dok piker?

Anonymous said...

Dari pemerhatian aku, puak puak pembangkang ni, DITANAMNYA KEPERCAYAAN DALAM MINDA ANAK ANAK MUDA YANG BN KORUPSI, PERABIS DUIT RAKYAT, KRONISME, TAK ISLAMIK, PARTI GOLONGON ELIT, MACAM MACAM LAGI. Segala keburukan kerajaan ditanam kat IPT dan sekolah oleh agen agen mereka kat situ. So, kerajaan diharap mengawasi tempat tempat ini. Buat bloger bloger, DEDAHKAN SALAHLAKU, RASUAH PIHAK PR SIAP DENGAN BUKTI SEKALI. Ini bagi mengimbangi segala tohahan yang mereka buat.

akumelayu rasis said...

biarlah nik ajis nyanyok tu berkokok..dia dh xde kuasa dh..lpasni dia hanya berkecek dgn burung n tupai dlm kebun dia saje dh..kecek dgn para lembu2 belaan dia sambil galas senapang antiknya..
biarkan dia sb org kelantan sdiri pn dh tau apa hebatnya org tua tu dr kita org luar kelantan ni..hebatnya cumalah merendahkan org lain yg x sebulu dengan dia dlm ceramahnya sambil mengeluarkan fatwa dr kepala otak dia..
biarkan dia aman seketika menanti sikratulmaut menjemputnya..smoga nik aziz sempat mengulangkaji sejarah hidupnya sendiri buat persiapan menjawap soklan malaikat nanti..ingatlah nik aziz..mati itu adalah pasti..soklan malaikat itu adalah benar, seksaan kubur itu adalah benar, balasan syurga itu adalah benar...yang tak benar cumalah DAP mendoakan engkau masuk syurga tanpa dihisab terlebih dulu.

Anonymous said...

aku minta org tua ni sempat mengucap sebelum dia padam..

takut tak sempat nak ngucap..

mcm2 musibah dan bencana dia bawak..

pengikut mangkuk ayun ikut aje..

satu aje aku nak ckp..

tersangat SEDIHHHHHHHHHHHHHHH!

Hamzah Junior said...

kenapa jadi begitu yerr? padahal itulah yang dimahukan oleh nabi kita muhammad supaya kita bersatu. stelah direnung2kan, kesimpulan saya yang tidak mahu bersatu mazhab mereka sebenarnya bukan ahli sunnah. tetapi mereka merahsiakannya. ada sebab lain ke???? kalu sebab jawatan nik aziz dah xde kuasa. sebab apa lagi???

Anonymous said...

aku kwtawa sampai keluar air mata baca komen May 8,2013 9.00 pm.

Badangmakanmuntah said...

Tumpang tanya....nik aziz nak ludah muka orang tu......eeeer dah gosok gigi tak....kang termuntah pulok badang....maklumlah mengalahkan muntah

Anonymous said...

ini ke ulama perwaris nabi..??

mengaibkan sekali...

Anonymous said...

Takat ludah tak apa, jangan sampai tak bagi can masok syurga dah laaa.

Anonymous said...

GAP,

dah terbukti tafsiran2 slosla nik aziz tentang sifat Allah mengikut bahasa dia naik balik ka muka dia...

apa dia kata ari tuh??

"kalu mu gedebe AKU yakni ALLAH lagi gedebe darimu"?

kalu ikut cara dia tafsir, nik aziz layak jd gedebe jugakla, mcm mana tuh??

Allah pun nik aziz kata samseng? jadi dia rasa tak apa la kalu dia jadi samseng!!!

Nabi Muhammad baginda Rasulullah pun nik aziz kata srupo jah dgn mamat2 kapong dio tuh!! tak tahu gapo satu...nik aziz jah hok tahu...

sebab itu dia tidak segan silu dgn Baginda Rasulullah & Allah SWT bila dia kata nak ludah siapa2 yg mencadangkan PERPADUAN antara UMNO dgn pas!!!!!!!!

Anonymous said...

Gua pelik nape Pas boleh sekongkol ngan Dap kapir laknatullah....ibarat minum arak tapi tak telan.....mashaAllah..