IKLAN BERBAYAR

Tuesday, May 28, 2013

FOTO INI SAHKAN AMBIGA YANG MEMBAWA PENGUNDI BANGLA !


25 comments:

Anonymous said...

penjarakan mereka selama mungkin..puak tiada akal jgn dilayan..Malaysia akan jadi PAkistan.

Pakistan Rakat

Anonymous said...

Ada bukti dakwa ambiga supaya dunia tahu permainan meraka

Anonymous said...

Ambiga ni tak sedar diri betul.

Anonymous said...

PERSOALANNYA-Mengapa individu2 "besar" masih berleluasa, tidak ditangkap dan didakwa.

Apakah tidak cukup lagi bukti atau ada sesuatu yang tersirat yang tidak diketahui kita semua.

Sehingga kini masyarakat dah penat/meluat mendengar berita berita "sensasi" yang diperlalkukan tanpa tindakan.

Sampaikan bilakah kita hendak "didendangkan" dengan lagu lagu yang sama sehinggakan tidak ada tanda noktah.

Anonymous said...



tu bahagian ambiga bawa paria masuk..LKS dan anak dia LGE...bawa masuk rakyat China dan Singapore yang ada dua I/C masuk seminggu sebelum PRU13...ramai...
kerajaan 'terlepas pandang'kerana cina DAP main isu Bangla/indon... mereka secara senyap2 bawa msuk cina-cina luar...
PAS nk bawa masuk rakyat Thai yang ada dua I/C selatan Thailand....
awal2 disekat pihak berkuasa Thailand...sesiapa yang ada bertanda dahwat di jari akan di tahan...penjara seminggu dua....
hati-hati kerajaan Malaysia...

takbirrrr....

Anonymous said...

jgn lupa Zahid Hamidi tgh selongkar kt Jab Pendaftaran Negara.. kenapa 130 ribu kad pengenalan hilang dlm masa Jan-Mac 2013..

belum pikir lg mana dtg China Doll berlambak2 wpun operasi setiap minggu KDN dan agensi2 buat.. Selangor jer.. xmasok Penang, Perak & Johor.. aduhh.. lembiknye pertahana Malaysia..??

parasit2 PR byk dlm Jab Krjn. Xmustahil ada sindekit2 haram.. sbb tu Anwar meroyan sakan.. perancangan dia dgn syaitan GAGAL.. Allah MAHA Berkuasa!

Anonymous said...

aku dah cakap dari dulu. politik pembangkang ni politik menipu. kesian penyokong tidipu hidup2. inilah politik keji anwar ibrahim.

Anonymous said...

Jangan lupa Lateefa Koya cuba bagi ic pada paria2 dari india selatan

Anonymous said...

Satu yang sedih akibat BN terlalu nak dapatkan undi orang cina (tapi masa PRU 2004 berjaya BN dapat 2/3 majoriti)sekolah venikular tak dapat lagi dimansuhkan sebab Akta Pendidikan 1996 perlu dipinda. BN tak ada lagi majoriti 2/3. DAP dah sumpah nak pertahankan sekolah ni sementara PAS pulak kata penghapusan itu tak relevan.

Anonymous said...

ramai gak yang terlepas..ada yang sedang buat kontrak dgn moe 2ic.. bila ditanya mesti undi pas ..

Anonymous said...

Yang paling bodoh adal;ah pecacai Pakatan Haram. Mereka inilah yang paling bodoh kerana telah diperbodohkan. Berarak kesana kemari tetapi akhirnya diPERBODOHkan. Sedar-sedarlah diri wahai semua pecacai PAKATAN HARAM.

Anonymous said...

jangan lupa. latifa koyak pun orang bangla jugak. hahaha

Anonymous said...

Saya setuju pendapat dan cadangan ini
Anonymous said...
jgn lupa Zahid Hamidi tgh selongkar kt Jab Pendaftaran Negara.. kenapa 130 ribu kad pengenalan hilang dlm masa Jan-Mac 2013..

belum pikir lg mana dtg China Doll berlambak2 wpun operasi setiap minggu KDN dan agensi2 buat.. Selangor jer.. xmasok Penang, Perak & Johor.. aduhh.. lembiknye pertahana Malaysia..??

parasit2 PR byk dlm Jab Krjn. Xmustahil ada sindekit2 haram.. sbb tu Anwar meroyan sakan.. perancangan dia dgn syaitan GAGAL.. Allah MAHA Berkuasa!

May 28, 2013 at

Semoga kerajaan BN lebih bertanggungjawab atas isu ini. Bertindaklah sebelum terlambat. Penjarakan pegawai-pegawai yang rasuah.

Anonymous said...

Aku tak heran kalau "pengundi bangla" yang digembar - gemburkan tu disebaliknya ialah angkara mereka sendiri.

Sampaikan bangla yang nak pergi kerja naik bas pun dikatakan nak pergi ngundi. Orang Malaysia (mamak/ india muslim) yang layak mengundi pun dikatakan bangla.Sampai kena belasah pun ada.

Sebenarnya dah boleh baca dah permainan politik diorang ni.
Sebelum PRU 13 mula lagi aku dh agak, kalau depa ni menang pun pening (sbb tak tau sapa yang nak memerintah jadi PM- bukti: tgk selangor aje dah cukup), kalau kalah pun pening (akan kata SPR tu tak telus- padahal Kelantan, Selangor, Penang boleh menang, yang menang parlimen pun boleh angkat sumpah).

Tunggu negara ni jadi diorang punya (nauzubillah- jauhkanlah) baru puas hati- baru adil.

Anonymous said...

Duk sibuk bangla- mcm mana dgn "pelancong" yg tak balik2? GRO, Chinadoll,cha yun alif tongsan yang tak balik2.. mana nak tau diorang byk pengundi hantu...?

Anonymous said...

halau sertamerta.

Anonymous said...

Pelik......
parti perjuangan islam dan hudud no 1 dah ada kt selangor,,kilang arak,judi,china doll bersepah lg........
Uai dah sibuk kawen lg......
Hahahahaaha
Dunia dunia.......

Anonymous said...

Anon 12.08

Bagi PAS itu semua HALAL

Anonymous said...



SELAMA NI FITNAH BN RUPA2 NYA KO YG BAWAK BANGLA...

ANAK HARAM PUNYA AMBIGOS...

Anonymous said...



SELAMA NI FITNAH BN RUPA2 NYA KO YG BAWAK BANGLA...

ANAK HARAM PUNYA AMBIGOS...

Anonymous said...

KENAPA TAK DISAMAN BUDAK INI. KENAPA UMNO CUMA MENDIAMKAN DIRI. SAMAN LA MANGKOK HAYUN KEPARAT NI KERANA MENIPU. UMNO NI LEMBUT SANGAT LA

Anonymous said...

Mengapa hadkan kpd bangla aje. DAP guna pengundi hantu dari China tak siapa tahu. Beratur mengundi sama cina di kawasan cina siapa tahu. Lepas tu tuduh umno guna bangla. Kalau yang datang dari cina bergaul dgn cina sini siapa tahu.fikir2kan.

Anonymous said...

Kenapa PR tak timbulkan isu pengundi hantu dari Indonesia? Kerana jika PR timbulkan pengundi Indun BN akan timbulkan Isu Pengundi Hantu Cina yang dibeli DAP, Jadi PR timbulkan Isu pengundi hantu Bangla, yang sebenarnya takda,Mustahil cina rakyat Malaysia tak boleh cakap melayu walau sepatah,baris semasa mengundipun pakai payung semua, takut diambil gambar

Anonymous said...

Bukan gambar super imposed ke?

Anonymous said...

Aku rasa aku tau sbb apa diorg tuduh bangla mengundi, selama beberapa hari ni aku sering ke pasaraya mydin krn kempen boikot kedai cina, di mydin aku lihat terlalu ramai bangla bekerja dan tokey mydin ni kan baik ngan najib so diorg tuduh la najib berpakat ngan tokey mydin bg ic kat bangla2 ni sume utk mengundi pd pru13 itu hari.. Tu yg timbul cerita bangla ni.. Ini juga propa dr red bean army, tp ramai juga yg percaya benda ni walaupun takda bukti.. Aku rasa org cina skrg makin senang ditipu..