Thursday, May 30, 2013

NAJIB ..MENGAPA KONSULTAN KAU SOKONG MALAYSIAKINI ?


apa kejadahnya IKLAN ETP kerajaan dibayar iklankan di web malaysiakini yang jelas merupakan web pemfitnah anti ISLAM/melayu/BN/umno yang cukup tegar !

apakah  consultant ko ni sengaja nak bagi DANA pada malaysiakini ?  berapa kos iklan ?

dah takde tempat lain lagi ke nak diiklankan program ETP ?

SOALAN AKHIR, MENGAPA MKINI ?

65 comments:

Anonymous said...

Kan mahathir dah ckap, orang bijak pndai x nk masuk umno.. Tu pun lmbat nk pikir

SELAMATKAN MALAYSIA said...

Najib kena dengar cakap Tun Daim

Anonymous said...

Anom 8:12PM

Anda tentunya bukan ahli Umno,jadi jgn nak tunjukkan kebiadapan anda disisi.Anda tak dialu-alu disini untuk mengutuk-ngutuk Umno.Faham!!!

Anonymous said...

NAJIB BUTA PERUT..MALAS NAK KOMEN BYK SEBAB DIA FIKIR DIA BIJAK..PATUTLAH YG CERDIK TAK MASUK UMNO..

Nayborhood Bully said...

Nak citer bab apa ni GAP..?

Ni pesen berlapik jenih hamprak... nak highlight kes anak Toyo guna mkini, pastu balun Jib Gor..!

Anak Toyo dh takde can lepaslah..

Anonymous said...

Ok...ok...kita jgn salahkan najib k....fikir...ini red bean army bodoh tu punya kije.saja nak laga2kan org melayu.rilex2...kekadang kebodohan cina x dpt diduga.

Anonymous said...

UMNO tak salah sebab jasanya banyak yang salah ialah Najib sebab dia tak reti pilih calon, tak reti pilih penasihat, tak reti pilih konsultan, tak reti pilih menteri dan tak reti nak berhenti bila dah banyak tak reti!

Anonymous said...

Anon 8:29,

Ko tulis macam RBA je. Aku penyokong UMNO mahu Najib kekal sebagai Presiden. Yang kami mahu Najib berubah ialah fokus kepada Melayu sebab selama 4 tahun kebelakangan ni Najib banyak susukan kaum piggy tapi Melayu ditinggalkan terkapai-kapai. Aku harap Najib dapat melihat mesej ni sebelum semua orang UMNO desak dia digantikan.

Anonymous said...

Bodohnya...

Anonymous said...

Walaupun keputusan hakim-hakim tidak memihak kepada Khir toyo namum tidak pula khir toyo melalak-lalak kehulu kehilir mencanangkan drinya tak bersalah dan tak pula menagih simpati ulamak-ulamak politik yg bergentayangan hari ini.

Anonymous said...

Hidup Najib.
Hidup UMNO....

Anonymous said...

Betul tu....
Syorkan Najib susukan melayu sampai kenyang dan...susukan kaum cina dgn racun sampai mampos!!!!....

Anonymous said...

Bukan pandai apa pun.Masuk UMNO susah dapat jd calon. Tp kalau masuk pas ke, pkr ke, senang je jd calon YB

Anonymous said...

Aku Anti Cina....

Anonymous said...

Inilah bukti UMNO telus dan bersih.

Anonymous said...

Aku tak nampak apa yang salah. Pembaca malaysiakini bukan semuanya penyokong pembangkang. Tak sedikit yang non-partisan, nuteral dan atas pagar. Mereka ni dapat disajikan informasi positif berhubung dasar-dasar kerajaan sementara penyokong pembangkang dari kalangan yang pulaukan langsung media kerajaan dan pro kerajaan dapat juga terdedah pada kempen kerajaan. Aku namakan taktik ini sebagai reverse psychology.

Anonymous said...

Inilah mangsa politik cina.

Anonymous said...

Mohon DSN berhenti memujuk cina dap spy minum susu, tp fokus kpd bumiputera yg kritikal dari segi kualiti ekonominya. Pas tawar syurga, dap tawar kuasa mutlak perintah malaysia, pkr tawar lgbt, harap umno / bn tawar agama, sahsiah n ekonomi kpd bumputera. CUkup2 la mengejar penyokong cina dap yang langsung x signifikan dlm menentukan kerajaan yg memerintah wp mrk memberi 100% undi kpd dap. Kami bdoa muga pemimpin umno / bn dpt dibuka minda n hati untuk melihat masalah sebenar bkn termakan nasihat yg menjahanamkan bumiputera secara halus dari luar n dalam parti.

Anonymous said...

umno dok dkeliljngi melayu baghal kononnya konsultan atau mefeka yg dilantik sbg ceo kroni umno. sebab tu pro melayu
tak pangkah umno. mereka ni skrg duduk dlm kebinet utk membungkuskan umno. eloklah lepas jual harta rakyat, kini duduk dlm kabinet dibayar berjuta rm setahun. lebih baik bagi duit utk biasiswa anak melayu yg makin menipis....saya sokong umno tapi hati terguris habis dgn ceo baghal konsultan melayu kroni umno!

Anonymous said...

Dulu zaman cina sengkek, anak2 depa dididik berniaga dan cari wang. Bila dah berjaya diasuh pulak minat politik.

Anonymous said...

anon 9.02 pm Buktikan melayu profesional dan berpendidikan semuanya tak memilih UMNO dan parti itu cumna menjadi pilihan orang yang dungu. Jangan buat generalisasi tak berasas kerana kamu sebenarnya menghina mereka yang memilih UMNO/BN. Yang nyata Melayu yang masih berada dalam PKR dan mahu Anwar Ibrahim menjadi pemimpin negara bangsa itu lah sebenarnya Melayu yang telah cacat pemikirannya.

Anonymous said...

tipikal puak pencacai

1.selalu anggap diri tu maksum..org lain macam bangsat.

2.selalu anggap diri tu lebih baik dan pandai yang lain wlupun beribu kali hancing lencun

3.selalu anggap diri tu lebih mulia dari org lain

bila kena batang 'pel..' halal,bila org lain haram.

inilah perangai tipikal puak pencacai ..

luaran je berlitup lipat ,mulut mcm
longkang..

Anonymous said...

Anom 9:01 dan 9:02

Anda tentunya bukan Melayu kerana bahasa yg anda gunakan tunggang-langgang.Dari itu dipersilakan anda nyah dari memberi komen -komen mengelirukan disini.

Ataupun anda hendak disumpah agar mati dilanggar lori sampai hancur kalau anda hadir disini hanya bertujuan untuk memecah dan mengelirukan ahli-ahli Umno.SSial!!!!

Ahmad Azhar said...

ajib gor patut buang penasihat yg tak berkesan.

Boikot CinaDAP said...

Salam Admin...mintak tolong promotekan BBCDrasmi.blogspot.com...terima kasih...

Anonymous said...

umno dok dkeliljngi melayu baghal kononnya konsultan atau mefeka yg dilantik sbg ceo kroni umno. sebab tu pro melayu
tak pangkah umno. mereka ni skrg duduk dlm kebinet utk membungkuskan umno. eloklah lepas jual harta rakyat, kini duduk dlm kabinet dibayar berjuta rm setahun. lebih baik bagi duit utk biasiswa anak melayu yg makin menipis....saya sokong umno tapi hati terguris habis dgn ceo baghal konsultan melayu kroni umno!

May 30, 2013 at 9:01 PM

--------

Buktikan melayu profesional dan berpendidikan semuanya tak memilih UMNO dan parti itu cumna menjadi pilihan orang yang dungu. Jangan buat generalisasi tak berasas kerana kamu sebenarnya menghina mereka yang memilih UMNO/BN. Yang nyata Melayu yang masih berada dalam PKR dan mahu Anwar Ibrahim menjadi pemimpin negara bangsa itu lah sebenarnya Melayu yang telah cacat pemikirannya.

Anonymous said...

Bangsat punya melayu!!!

Pukimak la UMNO...

Babi Najib!!!

Anonymous said...

NYAHKN GROUP2 MCKK DN 4TH LEVEL!selg ada group2 ni sure pru 14 BN DN UMNO kelongkang!

Anonymous said...

Admin.fokus pd boikot barang cina jgn lari.
Teruskan nyala api boikot barang cina sampai lumpuh ekonomi cina pendatang tu.
Ingat barang, ingat boikot cina DAP.

Anonymous said...

Give up je la, jenuh ngisi air dalam tempayan yg bocor sebesar besar lubang di bawahnya

Bilalah pemimpin umno ni nak sedar sedar

Anonymous said...

aku rasa najib byk buat salah,bagi muka sgt dkat cina komunis.dia ni konon nak tunjuk terror dekat pak lah konon dia dpt tarik balik cina komunis sokong bn.tulah gila2 tabur duit dkat bangsa pemakan babi sampai x ingat dunia.tak cukup tu,sampai duit dkat gereja pun pi bagi sebab nk ganti kerosakan yg mamat mana buat tah dkat u.kelang tu.tup2 dia lagi teruk cina daig terus lari tak u turn dah.malu woooo tapi muka tembok.

Anonymous said...

Tanamkan sifat benci pada kaum cina.

Anonymous said...

Yg salah cina pendatang.x sedar diri.dasar pendatang.minta belas ikhsan dari melayu.

Anonymous said...

najib, dgr lah pendapat kami yg masih setia dgn BN ni. utamakan agenda melayu. kjaan yg bersih! atau UMNO semakin layu.

Anonymous said...

Teruskan nyala api boikot barang cina.
Jgn bg satu sen pun pd cina.

Anonymous said...

Betul...UMNO adalah parti keramat umat Melayu...bkn UMNO yg salah...Najib yg salah...setuju...kalau berterusan begini...policies yg berat sebelah yg lebihkN cinabeng...Najib mesti diganti sbg pm...ni dh nk sama mcm zaman pak lah...lg terus kementerian utk mara ...kenapa bubarkan?

Anonymous said...

Gampang punya melayu...

Melayu memang bodoh...

Bodoh Najib tak boleh di ajar

Babi NajibBB

Anonymous said...

Melayu dah sedar, cina dah melampau.

Anonymous said...

Iklan agensi Kerajaan dalam Malaysiakini, kerana Pegawai Kerajaan senang dapat rasuah cara sulit.

Walau bukti tiada, jika bos Jabatan atau agensi tidak bagi kebenaran MKini mampus tak dapat tender.

Memang dalam Jabatan Kerajaan, agensi dan GLC banyak sangat penyokong pembangkang. Di Kedah, dalam MADA, KEDA, LADA, RISDA, Felcra dan apa saja Jabatan, Agensi dan GLC, bersepah penyokong pembangkang.

Masa PRU13 merek terang-terang angkat bendera DAP, PAS dan PKR.

Anonymous said...

Alahai....TAK SEDAR2 LAGI. Kalau selalu melihat ke langit...nanti jatuh. Boleh pakai penasihat, tapi bukan mesti diikut....Keputusan atas kita sebab kita bertanggungjawab atasnya. Hm..entahlah.BESAR SUNGGUH KERAJAAN NABI SULAIMAN...semua berkhidmat dengannya...sampai burung kecil tak datang pun dia tahu...bayangkan

Anonymous said...

ini lah di katakana;
limau purut tiga serangkai,
buta perut tak ada akal

Anonymous said...

sabo2 jangab gaduh!! red bean anjing dap duk menyalak, biar dia salak ambil roti, ambil sadin campur dengan racun kasi anjing makan, insyaallah tak lama lagi mampuslah anjing dap.

ingat!!!! BBC sampai kiamat jangan lari dari matlamat, insyaallah kita akan selamat di bumi malaya.

Anonymous said...

Nampaknya Najib ni saja nak suruh di gulingkan macam Pak Lah la tu . .

Anonymous said...

jangan guling najib macam paklah nanti pasti malaya akan jatuh ketangan dap perosak.

Anonymous said...

Artikel tu mgkin sengaja di letak konon nak tunjuk mereka baik...
Tu jeh...
Xde sape nk baya tu pun...
Bukan salah pemimpin...
Kalo ko kt tmpat cina aku tawarkan utk jadi perdana menteri,ko akan sokong x????
Org kita sendiri yg bodoh pegi janji macam tu...
Jgn nk ckp org pakatan bijak pandai...bullshit!

Anonymous said...

Kadang -kadang dalam kebengongan dan kekurang-ajaran budak-budak red army beans ni ,terselit juga maklumat-maklumat yg agak cerdik juga.Contohnya,di Eropah dan di Amerika syarikat ,jarang terdapat orang-orang cina yg menjadi jutawan-jutawan nih!

Sebabnya mat-mat saleh ni kurang mengambil rasuah.
Orang cina barang kalinya payah menjadi kaya raya melalui cara -cara halal.

Dari itu , kta orang -orang melayu ,jgnlah dan jauhilah mengambil rasuah atas apa sebab sekali pun.

Anonymous said...

Sampai PRU14 aku tak akan bagi satu sen kpd cina.
ABC. Aku sekarang boleh jimat byk sb masuk kedai melayu only...all malay now...isi minyak...servis kereta....itu hari rokok aku habis...lalu kedai babi...aku tahan tak beli...wow selamat aku.Ramai kawan kawan telah BBC....kami update setiap petang lepas kerja...Bagus juga sekarang ramai melayu sudah sedar kita ada kuasa sebagai pembeli.

Anonymous said...

Jangan salah anggap yg cerdik pun ramai yang pilih UMNO cuma apabila mengguna isu melayu keterlaluan, mereka kurang suka. Mereka ni ramai yg bergaul dgn bukan melayu dr segi berniaga dan bekerja. Ramai Melayu pertengahan mahu anak belajar sekolah inggeris tetpi mcm disekat tetapi sekolah jenis kebangsaan lain boleh pula ada. Jgn bila PR merintah mereka adakan semua ini baru BN nak janji dlm manifesto.

Anonymous said...

NAJIB BUTA PERUT..MALAS NAK KOMEN BYK SEBAB DIA FIKIR DIA BIJAK..PATUTLAH YG CERDIK TAK MASUK UMNO..

May 30, 2013 at 8:21 PM
---------------------------
Yg cerdik xmasok UMNO tapi yg masok PKR, DAP n PAS semuanya yg BAHALOL membabi bute...sbb tuhla apasaja yg pemimpin korg cakap korng ikot mcm BABI....wlpon pemimpin korg kata Nabi Muhammad tuh cume mamat kampung biasa masa kecil...atau kesilapan pemilihan dlm CEC DAP trjadi krn microsoft excel error...misteri mencari JAM OMEGA sehingga skrg pon korg XJUMPE2 lagi...

muahahhahahahahahhahahahah

Anonymous said...

memang najib tak reti nak fikir...ketua cawangna bertungkus lumus mengidupkan cawangan semasa PRU hingga badan dah lesu dan tanpa sesen pun....itu pun diabaikan....yg dijulang mamat2 yg tak tau apa itu perjuangan parti...kami dah penat...kami dah penat...JKKr dapat jg allounce bulanan...ketua cawangan pe yg dapat...jalan pun sepak sampah je..,.

yg prihatin... said...

Najib tu cuba tgk2 skit. Yg baik jadikan tauladan, yg buruk jadikan smpadan! Klu dah skali silap, jgn ulang brkali2.... jengah2 yg mana mnyokong dia, org berbudi, kita brbahasa.... org mmberi kita merasa.... bljar2 baca tukang2 kaki kipas yg mnjahanamkan kau tu! Ckup2 lah kau trkena PRU 13 lalu, ada hikmah di situ....

Anonymous said...

najib dia bukan tak mahu tolong melayu tapi sebagai perdana menteri kepada berbagai bangsa di malaysia dia tak boleh sokong melayu 100% dan tolak cina 100%, jadi sekarang ni kerja kitalah boikot cina sampai kiamat, kerajaan tak leh kata apa sama kita.

BBC sampai kiamat...

Anonymous said...

MUNGKIN SEBAB BYK PENYOKONG PAKATAN BACA MKINI. SO HARAP MEREKA KLIK BUTTON ILLAN TU DAN BACA PROGRAM BN KOT. APAPUN KITA APERLU PUJUK PENYOKONG PAKATAN JOIN BN. JGN BERTEKAK. TAKDE SUDAHNYA

Anonymous said...

ape sengal najib punya penasihat ...tak boleh pakai

Anonymous said...

najib buat org bn sendiri naik angin dengan tingkah laku yang membodohkan diri sendiri ...nape leh najib nak lagi tolong bangsa yang khianat org melayu ...mana pi akal lah si najib ni ...

Anonymous said...

KAUORANG NI SEMUANYA BODO KAU INGAT NAJIB BACA KE KOMEN KAO!!!!!YANG BACA MEREKA YANG MEMBODEK DIA SAJA PAS TU CAKAP YANG BAIK=BAIK AJA NGAN DIA...... DIA MANA TAHU HAL ORANG BAWAH DIA ASAL SEMUANYA O.K....NANTI YANG K.O.NYA DIA.......BILA SEDAR DAH TERLAMBAT DAAAAA.........

Anonymous said...

Setuju bro..kita klu nk bersih kita kena bersihkan kotor2 disekeliling kita dlu begitu jgak dgn DSN..

Teguran Ikhlas..

Anonymous said...

Ramainya agent red bean army. Go ask tokong to reelect cec la........

Anonymous said...

Anon 9.41 is another agent red bean army from parti dap cina laknat rasist pelampau......

Anonymous said...

Sial celaka punya cina dap laknat. Lu makan babi sudah jadi macam babi. Perasuah terbesar, tipu bisnes, lari dari bayar income, bermuka muka .

Bangsa paling sial .........

Anonymous said...

Aku tahu cina yg visit ni adalah agent red bean army celaka anak haram jadah saja. Hanya dap sial saja yg datang dan batu api ksn melayu. So to those dap laknat visitors you r all like uninvited pigs so F.O.

Anonymous said...

Terdpt 2000 red bean pigs,seorg memiliki 50 akaun.Mereka berkeliaran di ruang cyber,selain buat fitnah mereka turut hacking blog2 pro Umno.

Ayuh kita hancurkan mereka.Bahasa Mandarin boleh diterjemah dgn menggunakan "translate" dlm goggle.

Anonymous said...

Hentikan meritokrasi dalam pendidikan, CINA kaya2 biar mereka belajar di universiti swasta dalam atau luar negara.Mereka sekarang sudah dewasa, kaya dengan bantuan kerajaan bukan nak balas jasa tetapi mereka menyebabkan tsunami cina.

Anonymous said...

Hoi !!,haramjadah khafirharbi.......
concu koncu hotahie.berak, cebuk pun
tada......berotak kiri,bercakap,
belapek la sikit.telalak sana,telolong sini,berguling pulak
kat jalan raya.....lau dah terang,
lagi bersuloh...bawa ja !, loyer
loyer Phd: (pentakit harsat dengki)
kat jalan Duta......Najib goo....
berpendidikan,berpengelaman........
tengok banggunan Petronas !,dulu
kacik ja,sewa kat Pudu....(bukan pudu jail la bongok )kat situ depa
menimba pengelaman bermajikan.atas
desakan Almarhom Tun Hji.Abd.Razak
beliau meneruskan pelajaran keluar
negara hingga tamat (Bb Hons. )
pi ra!....bukan macam lu orang,
belajar tinggi satu semester ja !,
dah belagak.terpekik,terlolong cam,
hero flim Hindustan.....he he he he
.......tu!.......
Hidup Najib ! hidup Najib !
boikot ! boikot ! barang cina

Anonymous said...

ntah ler..iklan kat utusan ke lagi baik..buat ape nak support akhbar pembangkang?

takpun iklan kat GAP ok gak..GAP pun ramai yg masuk ape..