Monday, May 6, 2013

PAS TONGGENG BUNTUT

Haron din kalah
Din pudu kalah
Husam kalah
Mat sabu kalah
DEMI DAP PAS SANGGUP KALAH
KEDAH PAS TONGGENG
UBAH STAIL PAS ADALAH PAS KALAH DAP MENANG

Published with Blogger-droid v2.0.10

118 comments:

Anonymous said...

puki punya gap..buat penat umno upah korang je..kerja mcm celaka..upah nak banyak..apasal selangor kita kalah?bodoh...

Anonymous said...

tahniah harun din! semoga saudara bergembira krn rela diperkudakan dap

Anonymous said...

Pola pengundian:
Melayu & Bumiputra -> BN
CINA & Bukan Melayu -> DAP

Harap PM paham la message ni. Jangan terlalu menjaga hati mereka!!!!!!

Anonymous said...

Macam mana nak menang agenda hanya hudud....

Anonymous said...

melayu pas dan pkr yang rela usung bendera roket ke sana sini adalah melayu paling bodo dalam dunia, piiirahhh!!!

Anonymous said...

PKR menang kerana undi orang cina

Anonymous said...

Anon May 6, 2013 at 1:12 AM

saya sgt setuju. cukuplah dok jaga hati bangsa ni. mca failed. jaga org melayu. jaga bangsa sendiri dan bumiputera. jaga org asli lg baik dr jaga cina dan kaum bkn melayu yg lain... sila majukan negeri yg BN menang. yg nak sgt PR tu pandai2 la. jgn berlembut sgt.

APA2 PUN TAHNIA ORG PAS KAMU MENANG SEDIKIT TP KAMU TAK SEDAR KAMU GADAI LAGI BANYAK!

Anonymous said...

aku harap pas pikir betul2 apa yang berlaku sekarang, begitu juga orang melayu dalam PKR...betul cakap orang PAS dan PKR diperkudakan oleh DAP

Anonymous said...

Agak bersetuju PRU kali ni antara umno dan dap. Kalau x percaya masuk fb dato najib skrg, terlalu byk mata sepet yg menyerang. Mungkin itulh red bean army kot...

Anonymous said...

woi pas..dgn 12 kerusi tu blh hudud ka? mmg korang bangang..

Anonymous said...

malay oh malay why u all dont understand maa

Anonymous said...

DS NAJIB..LEPAS NI TOLONG UTAMAKAN MELAYU BUMIPUTERA..

Anonymous said...

PAS dan melayu PAS paling bodo!

tobeng said...

TAHNIAH PAS!!!INI KALI LAHHHH!!!

Lepas ni bolehlah jadi barua dap lagi ye....hahaha

Anonymous said...

Tolong jgn bantu kaum cina ni lagi. Mereka ni adalah racist!!

tobeng said...

Najib..cina dah tolak bn secara total..jangan bg jawatan menteri pada cina..nak sangat kan

Anonymous said...

Kepada Pm...lepas ni jgn layan lagi apa2 permintaan kaum2 cina ni.Diaorg bukan tahu mengenang budi dan berterimakasih. Lebihbaik hargai dan lebihkan kaum2 yg patut diberi lebih perhatian utk dimajukn. Bykan lagi pembukaan bandar2 baru yg majoritinya dikuasai oleh org2 melayu dan kaum bumi supaya boleh mengurangkn kebergantungan org2 melayu dan kaum bumiputera kepada perniagaan kaum2 cina yg tidak mengenangbudi ni.

Anonymous said...

PAS patut umum keluar dari Pakatan sebelum pilihanraya. Dulu PAS berdiri tinggi. Lemah parti Islam ini kerana dipermainkan oleh puak2 mereka. Sayang betul perkara ini terjadi.

Anonymous said...

untuk orang2 PAS...INI KALILAH memang korang derhaka pada bangsa sendiri!!

Anonymous said...

PM....TOLONG MajukaN ORG2 MELAYU SELEPAS PRU 13 NI. JGN BAGI APA2 BANTUAN LAGI KEPADA ORG2 CINA DI MALAYSIA. BAGI PENGAJARAN SIKIT SUPAYA MEREKA SEDAR DAN TaHU BERSYUKUR BILA TIDAK DiperdulikaN LANGSUNG. BAGI MCM2 TapI SOMBONG BONGKAK

Anonymous said...

mana pegi pencacai2 sial PAS ni...maki la UMNO beb...sebelum ni bukan main lagi korang....puihh!!!!

tobeng said...

Najib kena ajar cina macam s'pork ajar melayu masa melayu tolak pap election 2004 kot kalau tak salah

komandomelayu said...

Dah sampai masanya dihentikan segala peruntukan BN kpd cina babi!!

Anonymous said...

SEHINGGA JAM 12 MALAM..MEJORITI YG DI PERLOHI OLEH SEMUA PARTI. BN 112 KERUSI / PAS 12 KERUSI / PKR 18 / DAP 28 KERUSI SEKIAN.. :) HIDUP BN !!

Anonymous said...

Gua tengok Karim Raslan Astro seronok gila bila Zul Nordin dan Ibrahim Ali tewas.

Tapi dia tak komen apa2 dan juga kelihatan seronok bila puak Cina memberi sokongan penuh kepada DAP.

Begitu juga dengan beberapa penganalisa jemputan.

Mengapa agaknya?

Anonymous said...

Tahniah PAS krn telah berjaya memecahbelahkan org Melayu....dan tahniah berganda pada PAS krn telah berjaya menjadi BARUA tersohor pada Cina DAPig...

Anonymous said...

GAP ... itu ah jib kita mahu ajar dia macam mana ...
bn menang satu ke hal ...
tetapi sokongan cina tetap pada dap ...
ah jib rindukan sokongan cina seperti punggok rindukan bulan ...
ini kalilah kita perlu ajar najib ... setelah bn menang ...
kita perlu ajar ah jib cukup-cukup ... agar dia bangun dari mimpinya ... rindukan sokongan cina ...
sampai itu ekstrime cina pun dia cium dan dakap ... walaupun dalam dakapan itu ekstrimes cina juih mulut dan pandang ke lain ...
ayuh ajar ah jib cukup-cukup ...

Anonymous said...

Buy Chinese last after this..ingat
.kita pernah kejutkan British dgn slogan Tun M dulu 'Buy British last'...jom pakat2 boikot ahlul sepet nihhh...Ayuhh... Buy Chinese Last !!!!!!

Anonymous said...

aku basuh berak 2 kali kah kah dakwat sah kekal berak aku yang ilang kah kah kah jenggg jenggg kuangg kuangg ahaksss kita tengok sapa yang jilat jubo lagi ahakss jam 1.40 am simple majority akahsss..

Anonymous said...

Gua dah start juga kempen BUY CHINESE LAST! Mukatamad...

malayoo mudah lupa said...

Selangor apa cite wehh?

Anonymous said...

cina racist.. jelas sangat... skandal dalam pas dan pkr mereka tak komen....walau ada bukti. takut melayu pas n pkr beralih pada umno...tapi kalau fitnah pemimpin umno...mereka bantu sebarkan... permainan kotor dap...

Anonymous said...

Ramai betul budak cina tgh komen dok serang fb dato najib skrg ni....

Anonymous said...

lepas i hancurkan cina dimana anda berada...layan klas dua walau pun mereka kaya...buy chinese last...no more cina boikot orang cina...boikot barangan cina...

Anonymous said...

Buy Chinese last. Gua sapot!

Anonymous said...

Selangor masih PR leh mengikut DATA terkini

Anonymous said...

kadang kadang bangsa mata sepet ni nak kena ajar sikit.

Anonymous said...

TAHNIAH PM!!!!...tolong ajar skit cina nie...jangan bagi manja sangat...abiss pijak kepala....fikir cara yang lebih baik untuk kena kan mereka semula dalam cara kelembutan..

Anonymous said...

Walau gua kurang berkemampuan, gua akan berusaha kuatkan KEMPEN ni. BUY CHINESE LAST...Satu lagi PADAN MUKA PENYOKONG MELAYU PR DAN PAS. Tahniah..

Anonymous said...

PUKUL 2 PAGI BANGUN SOLAT HAJAT BERDOA PADA ALLAH YANG MAHA KUASA...YA ALLAH SEKIRANYA BN MEMERINTAH NEGARA DENGAN TELUS, DENGAN AMANAH, ADIL DAN SAKSAMA MAKA KAMU MENANGKALH BN PADA PRU13../

YA ALLAH SEKIRANYA PAS PEMIMPINYA YANG ADIL, TELUS DAN MENJAGA RAKYAT SERTA SAKSAMA MENANGKANLAH PARTI PAS..

YA ALLAH MENANGKALAH PARTI YANG BENAR-BENAR BOLEH MEMAJUKAN NEGARA MALAYSIA...SESUNGGUHNYA ENGAKU MAHA BESAR DAN KUASA MU MELIPUTI DI LANGIT DAN DI BUMI..DAN ENGAKU MAHA MENGETAHUI APA YG TERSIRAT DAN TERSURAT..AMIN YA ROBAL ALAMIN...

SKRG NI MEMIHAK PADA BN ALHAMDULILAH..

Anonymous said...

Itulah kuat sangat MELAYU BANGANG ni kempen kuat sangat pada DAP, amacam DAP ada tolong kamu ker??? Hahahaha padan muka..

Anonymous said...

Keputusan pru13- mesej jelas politik perkauman dap.semua cina bersatu bwh dap.mca mcm x wujud.

Paling sedih politik perkauman cina dap ini disokong kuat oleh melayu bodoh pas dan pkr.

Kpd PM Najib,sudah2 la.berbudi pd yg sudi.

Anonymous said...

Inilah masa terbaik untuk kita hapuskan semua sekolah cina. sekolah sekolah cina inilah yang mengajar mereka semua menjadi racist.

Anonymous said...

Jawatan anuar skrg apa eh? Bendahari agung pembangang? Hahahahaha

Anonymous said...

Najib kena ejek teruk dengan Cina rasis kat FB dia. Tak pe. Saya takkan kata Padan Muka. Datuk dah cuba sedaya upaya, tapi diorang tak nak appreciate. Tapi lepas ni tak perlu lagi nak entertain permintaan diorang, kan.

Lebih baik BN fokus kepada usaha nak menang balik hati Melayu urban yang condong sokong PKR, orang PAS yang menyampah dengan kepimpinan tak tentu hala diorang hari ni, dan juga kaum India yang terpinggir.

Anonymous said...

tolong lah melayu....bersatu lah....inilah kuasa yg kita ada...

Anonymous said...

BUY CHINESE LAST!!!!! Punish them for being racist.

malayoo mudah lupa said...

Nk ckp camna wehh laa ni makin ramai malayoo yang dok junjung bendera DAPigs

Anonymous said...

tapi aku tetap happy bila saifuddin new politic tewas d temerloh..new politic sgt..amekaw

Anonymous said...

Dan signal penting kepada PAS, hentikan mempergunakan agama. Ubah dulu apa yang buruk dalam PAS. Keluar dari pakatan!!!!!

malayoo mudah lupa said...

Kat penang ,sgor dgn kelantan tk ramai mat bamgla tu yg buat BN susah nk menang tu

Anonymous said...

Melayu lawan Cina. Aku baru balik taiping, nampak sangat org2 cina berbondong2 balik pakat nak menangkan puak rasis mereka. Hmmm... baik UMNO propose Hudud, biaq pi depa pi luar negara, hidup kat sana...

Anonymous said...

ini bukan masalah bangla..ini masalah melayu yang lebih cina dari cina tu sendiri!

Anonymous said...

Bagi gua lah kan, GE13 ni, yang sah menang DAP. Not PKR or PAS.... Well GOOD LUCK please proceed ok.

Anonymous said...

tak payah nk menuduh la itu bangla lalu cari mkn dikatakan pengundi hantu...lepas tu najib kata xd gmbr yg di ambil di luar negara lepas tu update dekat blog n fb...kononya bangla mengundi..bangla nk blk negara mereka dkt lcct pun pegi ambil gmbr kata ni pengundi hantu..apa punya fitnah..skrg fitnah memakan diri...amik kaww

Anonymous said...

Kat penang ,sgor dgn kelantan tk ramai mat bamgla tu yg buat BN susah nk menang tu
__________________________
hhahaha....bodo nye komen anjing pr nie....kt selangor, penang kl la byk warga asing....meh sini kite duk kt mentari court meh...

Ggfjjnnfdjng said...

Ini kalilah BN tatap menang

Anonymous said...

orang sibuk cakap pasal melayu yang x bersatu...dia masih sibuk dengan bangla, bodoh nya laaaa! x cerdik lagi macai PR ni rupanya..

Anonymous said...

parlimen tempat aku jatuh ke tangan Dapig...tapi dah menang pun masih nak cuba provoke.yg sedihnya pasal yg cuba cetuskan kekecohan tu org melayu yg tak sedar diri mereka diperalatkan...siap takbir lagi. puak mata sepet boleh kira dengan jari...kalu betul kekecohan terjadi, yg bertempur dgn fru org melayu...mata sepet baik dia orang 'yam seng' kat rumah or kedai kopi.

Anonymous said...

go to hell with chinese, especially PAShit

Anonymous said...

huh! red b ean army dah mula buat kecoh pada wall PM! bangsat!!!

Anonymous said...

Satu je permintaan kpd pm TUKARKAN SRJKC KEPADA SK ajar skit cina komunis yg x mengenang budi ni INI KALILAH jgn bagi muka kpd org cina komunis.

Anonymous said...

Dap ni mmg bangsat.org melayu x sedar lg.

yes said...

sokong ..belkang umh aku sekolah cina..hari2 bising...cho che cho che nyampah...lari dari nationalisme

Anonymous said...

Alhamdulillah, akhirnya BN kembali berkuasa.
Tahniah kepada DS Najib dan semua calon BN yg menang dlm PRU13.
Tahniah juga kepada semua penggundi yang tlh memberikan sokongan padu kepada calon BN sehingga membawa kpd kemenangan BN dan kembali memerintah negara.



Anonymous said...

tahniah kepada PAS sebab BODOH!

Anonymous said...

Terima Kasih Ya Allah atas rahmatmu menjaga umat Islam melayu di Malaysia dengan qada dan qadar mu memberi kemenangan kepada UMNO dan BN. Alhamdulillah, Alhamdulillah, Alhamdulillah terima kasih Ya ALLAH.
Wahai bangsaku melayu betapa hebatnya apa yang diterjemahkan bangsa Cina Dalam PRU-13 ini. Masih tidak nampakkah kita bangsa melayu perpecahan kita sesama Melayu ? Bangsa Cina telah mengajar orang Melayu macam mana kaum cina bersatu. Renungkan lah wahai bangsa Melayu ku yang diterjemahkan dalam PRU-13 ini.

celana biru said...

Masalah besar kepada melayu yang berbulan dan yang bermata satu adalah mereka tidak sedar yang mereka lebih cina dari cina sendiri. Mereka sanggup mengangkat bendera Dap ke sana ke mari.
Astaugfirullahalazim! Bertaubatlah dan baliklah ke pangkal jalan.

celana biru said...

Masalah besar kepada melayu yang berbulan dan yang bermata satu adalah mereka tidak sedar yang mereka lebih cina dari cina sendiri. Mereka sanggup mengangkat bendera Dap ke sana ke mari.
Astaugfirullahalazim! Bertaubatlah dan baliklah ke pangkal jalan.

Anonymous said...

Setuju slps ni hapuskan SRJK(C)...kasi ajar skit pada puak2 ni...klau x hapuskan, rasis lg menebal generasi akan dtg.

Anonymous said...

calon MCA gerakan mic berlakon je ..main wayang konon2 dalam BN padahal hati dah ke DAP...ini aku ok lagi..tak bole tahan melayu sengal yang dok usung bendera haram siap bagi vote..kalau kamu dalam PR..satu undi PAS atau PKR sama satu undi untuk DAP...lagi hina la kamu di mata DAP...tahniah..

Anonymous said...

Setuju..

pas pis pus said...

mat 2.11...dia tu dapig..mentang2 kita tak tau ckp cina.

tp xpe 3 anak. buah aku sekolah cina..berabok ckp cina..

pernah anak buah tangkap cina ckp nyindir masa bayar duit..melopong nyonya tu...

Anonymous said...

Ni baru confirm DAP ganti PAS

Anonymous said...

Ni baru confirm DAP ganti PAS

Anonymous said...

Ade ke patut najib cakap nk kaji semula dasar2 kerajaan yang mempunyai unsur2 perkauman dan extreme agama yg boleh membuat bangsa cina babi tidak boleh menerima BN.....tapi hakikatnya cina babi ni terima DAP sebabkan parti ni parti extreme rasis la

celana biru said...

Hapuskan SJKC dan SJKT.
Tegakkan Sekolah Perpaduan sahaja.

aps said...

nisbah dap pkr pas..GAP Bg smlm masih releven...aku sms hampir smua sedara aku..akan bahaya nisbah ini..

one of pas sms balik ..poraahhh...

ha skrg result dah kuar..amacam...nisbah jangkaan betui...pas paling melopong..dap sekali lg jadi raja...pastu lantik lg barua anwar jd ketua pembangkang ....ceredik betui..muka tak malu punya anwar..najib bergaya umno support jadi leader BN.. ANWAR TETAP NAK JD BARUA..

Anonymous said...

Terima Kasih Ya Allah atas rahmatmu menjaga umat Islam melayu di Malaysia dengan qada dan qadar mu memberi kemenangan kepada UMNO dan BN. Alhamdulillah, Alhamdulillah, Alhamdulillah terima kasih Ya ALLAH.
Wahai bangsaku melayu betapa hebatnya apa yang diterjemahkan bangsa Cina Dalam PRU-13 ini. Masih tidak nampakkah kita bangsa melayu perpecahan kita sesama Melayu ? Bangsa Cina telah mengajar orang Melayu macam mana kaum cina bersatu. Renungkan lah wahai bangsa Melayu ku apa yang telah diterjemahkan dalam PRU-13 ini.

Anonymous said...

"...kini kita cuma tinggal kuasa
yang akan menentukan bangsa
bersatulah hati bersama berbakti
pulih kembali harga diri..."

ingatlah melayu beragama Islam dalam PAS & PKR tu... kalau menurut biar berakal... dan kalau mengikut biar pintar... kan tok nenek moyang kita dah pesan... nampaknya anda bukan di "kuda-kuda" kan lagi tapi yang sebenarnya anda telah di "BABI-BABI" kan oleh DAP dalam pakatan!

Anonymous said...

orang Islam kena bersatu..

Anonymous said...

Merampas Kedah dari PAS dan mengekalkan Perak juga satu kemenangan. Cuma sedih tengok dpn mata kepala sendiri orang cina mula berpaling tadah. PM sendiri nampak kecewa. Dah wujud sikap anti melayu. PKR dan PAS jgn poyo mereka tak kuat manapun.... Apapun yg penting melayu mesti bersatu.

Anonymous said...

SAYA SOKONG... BUY CHINESE LAST!!
HAPUSKAN SJKC & SJKT...
JGN BG MUKA LG PADA DONG ZONG KE MAK PAK DONG ZONG KE. jika mahu teruskan 1 malaysia, hapuskan sekolah2 ini. MCA gagal maka walk your talk utk tidak meminta jawatan dr kerajaan, samada org cina bakal rugi krn tiada suara dlm kerajaan itu pilihan org cina sendiri.

saya akan sebarkan kpd saudara mara dan rakan2... BUY CHINESE LAST. org cina perlu ingat ya kamu pegang ekonomi tetapi kami org melayu adalah org yg menentukan ekonomi kamu. we are the buyers, the client and so on.

Anonymous said...

Kita memerlukan kekuatan EKONOMI yang kuat selain POLITIK. Dalam mana2 negara dalam dunia, siapa yang banyak duit n ilmu dialah yang MENANG. Gua tak kira dah start kempen BUY CHINESE LAST. Selagi EKONOMI ni dipegang oleh keparat cina DAP ni, selagi itulah ORANG2 KITA DIPERKOTAK-KATIKKAN. SOKONG 200% Buy Chinese LAST.

Anonymous said...

Ambil balik jawatan2 penting yang selama ini CINA pegang. KEMENTERIAN PENGANGKUTAN, KEMENTERIAN KESIHATAN, DAN KEMENTERIAN PERUMAHAN, sebab itulah rumah kat MALAYSIA ni mahal disebabkan orang2 CINA ni pegang 3 kementerian ini. Kita kena backup gak INDIA yg telah kembali pada BN. Yang penting sekali PEMIMPIN YANG AKAN DILANTIK OLEH NAJIB seorang PEMIMPIN YANG BENAR2 IKHLAS MEMBANTU RAKYAT. Antara pemimpin yg gua support Dr Mazlan.

aps said...

AMARAN CUBA CHECK APASAL UTUBE BUKAK JE SPR TIPU SPR TIPU
BESAU DAN ATAS SEKALI

NUAR / DAP DAH BAYAR KE

NAK KATA IKLAN . TAK DECLARE IKLAN

TAPI APSAL DEPAN2
=============================

MEREKA DAH PLAN NAK DEMO LEPAS PRU

HARAM JADAH

....CUBA LA TGK POLARITY UNDI SAMA
MANA2 PUN ..YG ADA CINA PEMBANGAKN SELAMAT , YG MAJO MELAYU PAS/PKR LINGKUP...

=======================
NAK COVER MALU DGN DEMO
SKRG NI MESTI DAH METING KAT SELURUH MESIA..




Anonymous said...

Setuju

Anonymous said...

Kena tokey2 cina pecat pekerja2 melayu depa,

Org melayu jugak yg rugi..

Anonymous said...

Wahai bangsa ku orang melayu marilah kita bersatu padu tidak kira dari parti mana pun asalkan nama melayu. Ini adalah kerana bangsa cina telah bersatu hati dalam 1 parti DAP sedangkan kita berpecah 3 parti UMNO PAS PKR. Kepada Najib Anuar dah Hadi duduk lah semeja dan berbincang lah sesama bangsa untuk bersatu. Lupakan segala sengketa yang ada dan tumpu lah perbincangan berteraskan melayu dan islam. Jika kesemua orang melayu dari UMNO PAS dan PKR bersatu maka ianya akan mengejutan kaum cina yang selama ini berdiri kukuh dibelakang DAP. Carilah titik permulaan untuk penyatuan ini. Najib jangan sombong Anuar yang beremosi dan Hadi yang ekstrim. Jika semua perangai itu dibuang maka penyatuan melayu akan menjadi realiti dan ini akan membuat orang cina merasa gentar kerana cina akan menjadi takut jika melayu bersatu. Kini adalah masa yang paling sesuai utk melayu bersatu dan memerintah negara Malaysia mengikut acuan melayu dan islam. UMNO sebagai tunjung parti melayu yang mempunyai bilangan kerusi parlimen seharusnya lebih bertolak ansur dalam mencari penyesalan penyatuan melayu. Jalan yang paling mudah untuk menyatukan melayu ialah dengan menegakan syiar islam. Laksankan huduk dan menghapuskan tempat2 maksiat serta sex. Jangan pedulikan lagi perasan orang cina. Jaga hati orang melayu.Perkukuhan bangsa melayu dalam bidang ekonomi dengan apa cara sekalipun serta memberi kemudahan semaksimum mungkin dalam apa jua yang orang melayu perlukan. Untuk mencapai penyatuan ini fomula ini mungkin boleh diguna pakai. Najib tetap sebagai PM. Ini adalah kerana UMNO mempuyai bilangan kerusi terbanyak. Anuar kerana kebijaksanaan boleh dilantik sebgai Menteri Kanan. Hadi sebagai TPM 1 dan Mahyudin sebagai TPM 2. Ujudkan jawatan Mufti Negara bertarah menteri dan beri kepada Nik Aziz.

Anonymous said...

Tokey2 Cina bagi gaji lagi tinggi dari orang MELAYU lahhh...

Anonymous said...

Bersatulah wahai melayu muslim. Ini dari saudara mu di seberang tembak. Sokong PM kamu di FB di mana puak cina dan india dan ada juga orang melayu sendiri yang menyerangnya.

Anonymous said...

TUBUHKAN RCI SECEPAT MUNGKIN. HERET DALANG LAHAD DATU SEGERA. JIKA BERSALAH, HUMBAN MRK INI KELUAR DR MALAYSIA! RAKYAT SABAH DAN SARAWAK PERLU KITA BELA SB MRK TIDAK PERNAH GAGAL MENYOKONG KERAJAAN... BALAS BLK SOKONGAN MRK

Anonymous said...

Jelas sekali cara PAS memperalat agama untuk politik tidak berkesan ! Menolak politik agama pulihkan kebebasan ! Hidup BN !

Anonymous said...

sudah jelas cina tolak BN mentah2..tak payahlah nak jaga hati cina2 ni, wake up Najib..tumpukan pada bumiputera termasuk Sabah & Sarawak yg masih solid & agenda Islam. Janji bulan & bintang pun cina tetap tolak BN..kena ajar sikit cina2..

Anonymous said...

Yahoo SPENDER kalah.....

mohamed said...

"Kat penang ,sgor dgn kelantan tk ramai mat bamgla tu yg buat BN susah nk menang tu". malayoo mudah lupa

Yang buat BN tak menang tu bukan kerana kekurangan undi bamgla, tetapi terlalu banyak melayu yang macam kau ni tidak memehami perjuangan UMNO dan terus menolak BN.

Anonymous said...

orang yang masih percaya ada pengundi hantu, belaja tak habis agaknya. otak dah didoktrin habis! bodoh nak mampos! ada otak pakai lah beb

Anonymous said...

orang yang masih percaya ada pengundi hantu, belaja tak habis agaknya. otak dah didoktrin habis! bodoh nak mampos! ada otak pakai lah beb

Anonymous said...

Ayuh tokey cina2, mulakan peranan mu

Anonymous said...

Bagus TUKANG POTONG TANGAN sudah kalah ! Malaysia bebas perintah Taliban

Anonymous said...

Sejuta kali setuju..Najib please take note

Anonymous said...

Lima juta kali setuju..Najib please take note yaa

Anonymous said...

Gerakkan KEMPEN "BUY CHINESE LAST"!!!

Anonymous said...

Haron Din tonggeng buntut untuk konek Lim Kit Sial tenyeh !!
Salahuddin Ayub tonggeng buntut untuk konek Lim Guan Eng screw !!
Husam Musa tonggeng buntut untuk konek Aljuburi cocok !!
Mat Sabu tonggeng buntut untuk konek Tony Puaka masuk !!

Anonymous said...

PAS u need to learn from RONALD TRUMP not TALIBAN. U don't how to rule now u lose. U ARE FIREEEEEEEEEEE

Anonymous said...

Agenda kita seterusnya adalah memperkasakan ekonomi orang Melayu. Contohnya mewujudkan sebuah bandar melayu di suatu kawasan yang baru one stop center. Di tengahnya atau di pusat bandar tersebut terbina sebuah Masjid yang mempunyai berbagai fungsi..pusat pentadbiran.
Pusat ilmu. Pusat ekonomi pusat pendidikan dl Masjid ini bukan tempat sembahyang sahaja akan tetapi tempat pertemuan penduduk bandar tersebut.

Disamping terbinanya rumah2 di sekeliling masjid terdapat juga rumah2 kedai pusat perdagangan hotel bank2 .luar dari bandar tersebut wujud ekonomi pertanian dan perikanan agar bandar ini self sustainable..
.penduduknya tidak perlu lagi keluar dari bandar tersebut untuk mendapatkan keperluan harian.

Bagi negeri yang majoriti penduduk melayu
.saya sokong kedah mewujudkan pelabuhan antarabangsa seperti port klang dan tanjung pelepas..hub perdagangan international tak payah kita ambil pelabuhan pulau pinang

Tanah Melayu ini sejak berkurun menjadi pusat perdagangan antarabangsa dengan terbinanya negara kota dan pelabuhan pelabuhan di persisiran pantainya

Ini tanah kita ini bangsa kita ini ugama kita siapa mereka nak menentukan ugama kita bangsa kita dan bangsa kita.

Najib please take note yaaa..i know you read my message.
Enuf is enuf sekarang sudah terang lagi bersuluh sikap bangsa parasit kiasu dan tak reti berterima kasih ini.

Salam 1 Malaysia

Anonymous said...

padan muka najib biarkan banyak fitnah oleh pkr/pas/dap tak dijawab/saman menyebabkan ramai rakyat percaya bn korupsi/berkorupsi/bersalah...

Anonymous said...

saya setuju.....kita boikot kedai cina

celana biru said...

Anuar tuduh SPR menipu sebab dia menang.

Anonymous said...

aku setuju...umno banyakkan kedai 1 msia

Anonymous said...

Sebarkan! Rasis yang hanya penting diri sendiri wajib dihukum. Mulai hari ini:

Jangan beli top-up dari pekedai Cina. Jangan pergi 7-11, Kedai 99 atau lain-lain minimarket atau kedai runcit Cina. Jangan minum di kopitiam Cina, apatah lagi Old Town. Kurangkan beli gajet, handphone atau laptop sebab di hujungnya adalah distributor Cina. Jangan beli insurans kereta dari Cina. Jangan beli kereta dari Cina. Jangan naik teksi Cina.

Dan make sure beritahu mereka: saya tak beli dari orang rasis.

celana biru said...

BN mesti buka mata.
Tak payahlah terhegeh-hegeh buat baik kepada cina harbi ni. Biar kita jadi rasis.
Dulu cina bekerjasama dengan kerajaan untuk kayakan diri mereka. Sekarang mereka bersatu untuk menumbangkan kerajaan kita pula.

celana biru said...

BN mesti buka mata.
Tak payahlah terhegeh-hegeh buat baik kepada cina harbi ni. Biar kita jadi rasis.
Dulu cina bekerjasama dengan kerajaan untuk kayakan diri mereka. Sekarang mereka bersatu untuk menumbangkan kerajaan kita pula.

Anonymous said...

Betul3x

anti bohmau said...

GAP,

izinkan laluan,


'malayoo mudah lupa said...
Kat penang ,sgor dgn kelantan tk ramai mat bamgla tu yg buat BN susah nk menang tu

May 6, 2013 at 2:00 AM"

kat penang & s'ngor tak ada bangla?? ko memang mudah lupa & memang buta...bersepah2 di kawasan pembinaan, beribu raban di kawasan pasar, kamu tak nampak? kamu duduk dlm gua ka?

kelantan mana nak ada bangla sbb KELANTAN TAK ADA BANYAK PEMBANGUNAN. MYANMAR RAMAI DI KILANG2 DI TANAH MERAH, KEDAI BARANG LUSUH & KEDAI2 HARDWARE... POMPUAN SIAM LAGI RAMAI DI KEDAI2 MAKAN...TERTUKAR DGN GOLOK, KADANG2..KO TAHU KA?

cakap mcm org lain tak tahu keadaan sebenar budak nih!!!

celana biru said...

TIADA JALAN LAIN BAGI ORANG MELAYU BERKUASA DI NEGARA TERCINTA INI MELAINKAN PAS DAN UMNO BERGABUNG.
TIADA CINA AKAN BERANI MENGGUGAT UNDI MEJORITI 2/3 PILIHAN RAYA JIKA PAS DAN UMNO BERKONGSI UNDI.
FIKIRKANLAH!

celana biru said...

TIADA JALAN LAIN BAGI ORANG MELAYU BERKUASA DI NEGARA TERCINTA INI MELAINKAN PAS DAN UMNO BERGABUNG.
TIADA CINA AKAN BERANI MENGGUGAT UNDI MEJORITI 2/3 PILIHAN RAYA JIKA PAS DAN UMNO BERKONGSI UNDI.
FIKIRKANLAH!

Anonymous said...

Negeri Kedah sudah ditakbir oleh BN khususnya UMNO,Kedah dianggap Malay land. Saya ucap tahniah pada Datuk Mukhriz dan saya percaya Datuk mampu menjana ekonomi & pembangunan di negeri Kedah, walau bagaimana pun berhati2 jgn beri peluang lansung pada orang cina Msia utk berniaga disana kalau tidak pun buat syarat pada cina2 ni. Utamakan bangsa bumiputra, ajak Tan Sri Syed Mokhtar melabur & berniaga di sana. Kita sedia maklum bandar2 utama diMsia dikuasai kaum cina, jadi kita tidak mahu tengok mereka ni lambat laun bertapak sedikit demi sedit lama2 makin membiak & DAP pun semakin membesar. Ini lah yang terjadi di Gelang Patah-Johor & Bukit Katil, dll. Ini lah balasan yng mereka menterjemahkan di peti undi iaitu menyokong pembangkang khususnya DAP. Kepada GAP & sesiapa tolong sampai kan tulisan saya pada Datuk Mukhriz,Tun M, PM Najib, Ketua Pemuda Umno, Menteri2 Melayu & Sabah/Sarawak.

Sekian, Azman