Sunday, May 5, 2013

SELEPAS SELANGOR, KEDAH PULA GOYANG ! MUKRIZ CALON MB KEDAH !




35 comments:

Unknown said...

Aljuburi masih lagi menghentam SPR yang main kotor dengan penipuan pilihan raya. Aljuburi menyalak seperti anjing gila dimedia dalam akhbar Straits Times Singapura bahwa lebih dari 40,000 pengundi dari Sabah dan Sarawak disyaki memasuki tanah semenanjung Malaysia melalui chartered kapal terbang di rancangkan oleh Pejabat Perdana Menteri.

1. Apabila pengundi dari Sabah dan Sarawak tiba di KL, mereka akan di angkut oleh bas atau kenderaan agen kerajaan di bawa ke Selangor, dan dikawasan panas.

2. Sudah ketara, penyakit mental Anwar makin tertimbul dari penuduhan yang menipu pembaca Malaysia dan Singapura. Aljuburi sekarang makin nampak akan jatuh gila kerana dia tahu tak boleh menang, jadi dia hentam Perdana Menteri Najib dan agen kerajaan PM untuk mengasahkan ketajaman dendam terhadap Umno dan BN terutama PM DS Najib yang sudah tidak putus-putus cerdik menyelesaikan masa’alah ekonomi Negara dan seluruh negeri dari penderitaan penduduk yang di kuasai pembangkang.

3. Anwar sudah tidak ada idea baru lagi untuk menyerang saikologi terhadap BN, dari itu si BABI dan Ambabiga Syaitan gondol pengajur lesbian menggunakan anggota Bershit yang bodoh dan terlalu menggunakan emosi dari akal kecerdikan mereka untuk menentang di Dataran Merdeka. , Rasspussy Ramli pula tidak berhenti-henti memperbesarkan kes rasuah BN.

Mana pergi kes rasuah DAPig, PAShit dan kes rasuah kroni Parti Kencingkan Rakyat ?

Anonymous said...

analisis kasar... 100 kerusi utk bn...PKR 122 KERUSI

MASA TEMPOH PERKHIDMATAN BEE END DAH TAMAT.."BERKUBUR"

HARAP BEE END DAPAT TERIMA KEKALAHAN INI YEA..

INI KALILAH HAHHAHAHA

Anonymous said...

Ko ckp sorang2 depan cermin bole lah...tkdanya BN nk kalah ko pegi baca sejarah tanah melayu dulu sblm buat kenyataan bodoh ko.

Anonymous said...

Syok sendiri ka......

Anonymous said...

KENyTN ANON May 5, 2013 at 7:53 AM MERUPAKAN KENYATAAN MEWAKILI PENCACAI-PENCACAI YANG TELAH DESPERATE YANG CUBA MEMUJUK HATI MEREKA UNTUK TIDAK KECEWA HABIS. ALLAH MAHA ESA, KERANA MASEH BANYAK UMAT ISLAM YANG BERDOA KEPADA ALLAH UNTUK KESEJAHTERAAN NEGARA MALAYSIA DAN KEMENANGAN BN, DAN SEMOGA ALLAH MEMBUKA HIJAB PENCACAI-PENCACAI PAKATAN YANG KECEWA INI

Anonymous said...

Aku menyeru warga JPN satu Malaysia ajar Latifah Koya menghina kakitangan kita mcm anjing menyalak, lain kali la, kaler Biru la

Anonymous said...

LAIN KALI LAH

Anonymous said...

salam gap... nak ke pusat mengundi ni.... 2 undi inshaAllah untuk Zul noordin..

Anonymous said...

Bagi buktilah, tkn hanya tengok ur imagination....Ubah sikit...

Anonymous said...

Aku dah confirm dgn slh sorg crew yg buat charter flight tu..he is pro PR but he is also a good friend of mine..dlm flight tu semua Malaysian..xde sorang pun warga asing..so mcm biasa,si babi just nak spin cerita..vote wisely dear Malaysians..

"those who forget the lesson of history will repeat the mistake over & over again..

Anonymous said...

BN be end???? LAIN KALI LAH YA...

PR be end??? INI KALI LAH...TUMBANG PAKATAN!!!

HEHEHEH

Anonymous said...

In sya Allah..pukul 12 nanti akan keluar mengundi sebab skrg tgh bekerja. rest assured. BN will get 2 votes from me and my wife. last GE, we voted Penipu Rakyat. hope PR will just go to hell..

Anonymous said...

Salam bro..SELURUH KELUARGAKU UNDI UTK BN

Anonymous said...

My wife and I will be going to vote at 12 noon. 2 Vote for BN in Bangi and Serdang.

Anonymous said...

As Salam...kami 5 sekeluarga dh kluar undi BN di Puchong...alhamdulillah....

Anonymous said...

kami sekeluarga akan keluar mengundi pukul 12 nanti. In sya Allah 6 undi untuk BN. sekian

hanizam said...

aku mengundi di selayang pagi tadi...baru sampe..buat kat dewan kawasan perumahan tak sesuai...

kali inilah ye, bukan ini kali tau, last aku mengundi di selayang, 2008 aku tak pergi sebab protes dengan kerajaan pok lah...

kali ini, cerita dah berubah..2008 bolehlah menang sebab undi protes...


perasan macam sokongan kuat...malam ni kita lepak di bangunan UMNO Shah Alam...

Anonymous said...

Saudara mara aku yang dulu tak turun mengundi dari Kl, semua dah turun ke Pulau Pinang mengundi. 6 undi untuk BN. Semoga Allah selamatkan Malaysia dari PR, yang ketuanya DAP, anjingnya PKR dan keldainya PAS.

Anonymous said...

Salam bro...Alhamdulillah..selesai menjalankan tanggung jwb aku..seramai 18 anggota keluargaku undi utk BN.PAS AKAN TUMBANG DIKEDAH!!

usin said...

2008 dah berlalu. cukup utk "MENGAJAR" bn bagaimana guna telinga mendengar rintihan rakyat. 2013 bn dah semakin cerdik kerana makan ajar oleh rakyat. INI KALI, bn akan dpt majoriti LAGI BESAR dr 2008. kpd pr, jangan buat provokasi kerana kalah. jgn sampai ada pemimpin korang ditembak mati kerana degil nk buat rusuhan!!!

Anonymous said...

Aku baru selesai round2 beberapa pusat mengundi apa yang menyedihkan terpandang kain rentang gambar Dr. Mahadir dan Mukhriz dengan perkataan RACIST betapa teruknya sampai macam ni sekali. Terang2 aku katakan ini kerja orang Pas kerana yang bertanding di tempat aku antara BN dan Psa.

Anonymous said...

Tlh mengundi. Alhamdulillah 2undi untk bn

Anonymous said...

pkr bertanding dan menang 122 kerusi? lu layan ketum ke mat?

Anonymous said...

Aku hampir nak bg undi protes td. Di pusat mengundi dun trong taiping perak. Petugas rela (kot)tak bg aku park dpn sekolah. Walhal aku tengok bnyak keta kt situ. Nak kata keta penyokong taklah pulak. Lain kali spr soh anggota dn petugas,lilit tali halangan tu kiri kanan jalan. Panas betul. Kna jalan jauh. Dah tu masuk kt dlm kawasan undi,tercari2 bilik. Tadak petunjuk arah. Pegawai btugas pun tak nampak muka. Awatla bodo sgt. Buat petunjuk arah yg jelas dr segi parking n bilik2 mengundi. Tak payah lah pengundi naik turun tangga cri. Spr kna jaga pengundi betul2. Jgn bg pengundi berubah angin dek sbbkn panas hati.

Anonymous said...

Saya bersama ibu saya dengan semangat lautan biru.. 2 undi BN d Kubang Pasu dan Jitra.... Sokong Mukhriz MB Kedah... Tumbang pakatan rakyat...

Anonymous said...

Lepas ni PR kalah.... kata SPR tak adil la tu...

Anonymous said...

aku cadangkan SPR buat label penunjuk arah:
1- beratur
2- kwsn larangan parking kereta (depan pintu pagar sekolah dan tepi jalan sempit)
3- ke bilik undi (saluran)

Anonymous said...

Saya sudah undi BN

baca hoi said...

email2 yg berjya dipintas bn..proof

mereka mmg plan rusuhan..satu team akan mengadap satu kuasa besar utk ngadu spr main tipu..dan buat satu mcm crowd utk proof that...

Anonymous said...

Jiika undi Pakatan Rakyat. Ketuanya DAP, Anjingnya PKR, Keldainya PAS. Long live UMNO and Barisan Nasional.

Unknown said...

Aku akan merasa bangga, dengan sorakan dalam sanubari ku jika Umno memerintah Kedah dan lain-lain negeri.

Semoga Datuk Mukhriz Mahathir menang dan Tun Dr Mahathir sehat wal'afiat sentiasa fisikal dan mental, menerima kebahagian sekeluarga yang dirahmati Allah.

Anonymous said...

apasal khemah petugas pkr dipusat mengundi kat kampung aku di selangor banyak kerusi drp orang. Yg ada dua orang mcm biul je...

4 undi keluarga aku untuk BN.

Anonymous said...

Bagus ! PAS kalah di Kedah ! Cara perintah PAS ini tak boleh sana tak boleh beginilah hakikat tamat perintahnya. Lebih baik panggil dia jaga hutan atau padang pasir ! Harap BN lebih liberal menjadi Kedah lebih maju dan moden ! Hidup BN !

Anonymous said...

Sian sgt3...hg ckp la sorg2...BN gak yg menang...hg meroyan la sorg2..

Anonymous said...

MARILAH KITA BERSAMA-SAMA BERTAFAKUR SEJENAK ,DAN BERMUHASABAH DIRI KITA SEJENAK "

RAHSIA DI DALAM RAHSIA
TIDAK MARAH
TOLONG ORANG JADI SIHAT DAN KAYA
KITA AKAN JADI LEBIH SIHAT DAN KAYA
TOLONG KELUARGA ORANG JADI LEBIH SIHAT
DAN LEBIH KAYA BERSAMA
DENGAN KELUARGA KITA AKAN JADI LEBIH SIHAT DAN LEBIH KAYA
KESIHATAN+KEKAYAAN =SAMA
TOLONG MENOLONG
+
KASIH SAYANG SESAMA MANUSIA ADALAH TANDA TUHAN SAYANG DIRI KITA
=
"PEACE AND HARMONY"
TIDAK MARAH