Sunday, May 5, 2013

SUDAH KOSONG LAH!

Published with Blogger-droid v2.0.10

20 comments:

Anonymous said...

Kemana semua pergi MAMPOS ni?

Anonymous said...

bersiap siap untuk sambut kemenangan di puterajaya. macam mana lah pas nak menang. pemalas..cakap aja pandai.

ahlee said...

NAK TAU CAMNA DIORANG KIRA???Menurut kiraan kamera siling bilik air ohstatzah Aisyah kata betol dia dah kira! ya cayalah kan dia ni Ostazah anak murid Stopa Ali lagi?takan nipun kena Sumpah Laknat kot?tapi kamera stopa ali kata nak terus kira sampai 5 ptg tapi kan berjuang bermatimatian taksampai 5 minit pun dah tergolek ish ish mana satu yg betul ni? kau ni bikin aku konfuse lah.Ini mesti spender x basoh seminggu atau pasal NajwaLatip Kosong kosng kosong....

Anonymous said...

Yg komen kat atas tu biadab nye kemana pegi mampos kata nye? Mcm la ko tu kekal idup atas dunia ni??? Ko tu pun mampos jgk smpai masa nye nnti. Bangang!!! Dah amek pic time org dh balik, mmg la kosong..!! Time org full tu ko x snap pulak ape ke jadah nye!!!!!

Syukur pd mu Allah said...

1.pasal kita ingat mati..kita kena ingat anak2 kita nak beli umah lot bumi jugak. kita ibubapa yg xselfish
(naik dap menda ni ilang)

2. jam 4.04. gap amik...ada satu jam lagi...dah dpt hint...boss soroh balik la..siap2 nak demo besok..

Anonymous said...

tengah angkut bangla sebab rasa nak kalah..pastu tudoh BN

Anonymous said...

Ya memang pengkomen diaatas tu biadap. Sesama Islam jgn guna ayat mampos. Berlainan ideologi bukan bermakna kita benci sampai tahap gaban. Orang2 Pas & Umno semua Melayu. Mari kita bertaut kembali. Lupakan persengketaan. Satu kan saf.

Anonymous said...

Dia orang bukan pergi mampos laaa..., dia orang balik berak..!

malayoo mudah lupa said...

Memang mampos la diaorg kali ni tadi kt tempat ngundi aku pun pondok hamPAS mcm tk meriah dahtu peraih undi dia guna budak2 je,bendera kat sekitar kawasan aku pun mcm tk kelihatan je

Anonymous said...

Yang hebat tetap ... SAYA .

Anonymous said...

mak aku nangis nengok pak lebai pakai kupiah usung bendera DAP...marah & sedih dia coz mengingatkan suaminya/bapa aku yg pernah berjuang lwn komunis kat grik dulu...xpe mak..janji undi kita untuk agama, bangsa...bukan untuk dajjal dan pengikut2nya...undi kami untuk bn di DUN Sementa Parlimen Kapar...

Anonymous said...

Salam...jgn la biadap guna perkataan mampos. Pd yg komen kat atas tu, bayang kan kalau ibu kamu meninggal, tergamak ke kamu nak beri tau kat sdara mara ' ibu saya baru saje mampos'.... YaAllah, dah tentu tidak sanggup langsung kan. Kita beragama Islam ni guna la perkataan yg baik2. Dalam Quran pun xde mengajar kita bckp kasar. Jgn la kita berbalah. Kita ada hak utk memilih. Memilih pemimpin adalah amanah Allah. Pilih la yg terbaik. Wallahhualam..

saffron rice said...

insyaallah BN menang,,, lepas ini kta mula kan hidup baru dan rukun sesama bangsa dan agama,, kita jalan kan segala perniagaan keperluan bersama dan saling membantu,, lupa kan seketa ,kita kuat kan org melayu dari sudut semagat dan perpaduan,, sentiasa bertolak ansur,, dan klu ada org UMNO yg ketagih rasuah dan salah guna kuasa mari kta sama sama belasa dan sumbat kan dalam jail,,, perpaduan amat penting biar CINA sial ni gerun sikt pada bansa kita dan tlg org melayu jgn lagi jual kuasa pd cina wlpun mrk kwn baik kita', ,, kita harus ada kan semapadan dgn dgn bansaini,,, maju kan ekonomi Melayu dan Islam,,, org cina sy lihat tidak sabar sabar nak tumbang kan UMNO. hina sangat UMNO di sisi mrk,,, CINa Juga lebih jijik pada PAS tapi olh krn terpaksa seperti mrk terpaksa pura pura,,, sy bukan seorg penulis melayu tulen

Anonymous said...

Kalau dah Kawan dengan Anwar Ibrahim dan DAP memang MAMPOSlah...aku ulang MAMPOS..tak kira SIAPA, kawanlah dengan Dia mesti MAMPOS PUNYA!

Anonymous said...

tak perlu ckp mereka dah blk or admin snap pic masa mrk dh balik... rata2 khemah pakatan tak kira la pas or pkr kat shah alam LESU...

ingatlah jika kamu asyik cakap kuasa di tangan rakyat maka terima nasib kamu juga di tangan rakyat yg sama. spt mana rakyat pernah mengajar BN satu masa dulu, rakyat yg sama juga boleh mengajar kamu. jgn rasa bila kamu dah berkuasa kamu lupa kuasa rakyat yg kamu sering laung.

Anonymous said...

Ala dia guna perkataan mampos je. Yg nik aziz doa bn hancur,adik dia ko,tak ke dgn suku sakat ngko yg sokong bn pun kena sumpah. Lgpun apa hal sgt pun,nik ajis keluarkn fatwa dlm islam bole maki.

Anonymous said...

O..bila org guna perkataan mampos beria-ia ko berdakwah..woi ko dakwahkan murshidul ko dulu..Allah pun dia tuduh mencarut!! Lepas tu ko suruh dia hududkan kes Zina Mustafa Ali..baru ada kredibiliti, kalau tidak korang semua cakap tak serupa bikin. Chua Soi Lek lagi mulia dari korang!!

Anonymous said...

Mampos.mampos.mampos.........so what??????

Anonymous said...

orang2 PAS smpi mati pon tak hingin nak bertaut dgn Umno..hidong tak mancong pipi tersorong sorong

Anonymous said...

Kepada pemilik blog Gerakan Anti Pkr ini, saya dengan rendah diri mohon maaf kerana timbulkan isu perkataan mampos tu. saya ucap kan setinggi2 tahniah kepada kalian atas kemenangan bn/umno. Syabas...