Friday, May 17, 2013

TUANKU SULTAN JOHOR TELAH DISERANG RED PIG ARMY ! POLIS BAHAGIAN JSJK TOLONG CARI DAN BAGI TUNJUKKAN MUKA BABI NIH !



Sultan Johor Memberi Amaran – DAP & Troopers Jangan Cuba Menghina Perintah Baginda

1. Sultan Johor juga mengingatkan kesemua wakil rakyat supaya memahami isi kandungan Undang-Undang Tubuh Kerajaan Negeri Johor 1895 dan mematuhi peraturan serta tatacara Dewan Undangan Negeri Johor. Kerajaan Negeri Johor, menurut baginda, telah ditubuhkan lebih awal daripada kerajaan Malaysia di mana telah berpegang lama kepada Undang-Undang Tubuh Kerajaan Johor 1895. Setakat ini sudah beberapa Facebook Pages yang menghina keputusan Baginda Sultan Johor sudah telah dikesan.

2. Oleh itu , keputusan untuk melantik Datuk Tee Siew Keong adalah atas jemputan Baginda Sultan Johor sendiri dan sekirannya penyokong – penyokong dan troopers DAP mahu membangkitkan serta mempertikaikan isu ini maka hal ini adalah satu penghinaan kepada perintah baginda Sultan Johor.

3. MCA masih berpegang teguh kepada janji dan prinsip parti mereka untuk tidak berada dalam kabinet kerajaan namun dalam isu kerajaan negeri Johor adalah diluar kawalan MCA kerana MCA lebih mengutamakan penghormatan kepada Instutisi Beraja dan Kedaulatan mereka untuk tidak menetangnya pelawaannya.

4. Diharapkan supaya penyokong dan Siber Troopers DAP tidak melampaui batas mereka demi kepentingan politik sehingga keputusan Baginda Sultan Johor just hendak mereka politikkan.

5. Sekirannya gambar dan berita politik ini tidak dipadamkan maka diharapkan ada pihak yang mampu untuk melaporkan kepada pihak Surunhanja Komunikasi Malaysia untuk mengambil tindakan yang sewajarnya.



Credit to Kevin Chang

71 comments:

Anonymous said...

and as usual the state govt or federal lambat bertindak......

Anonymous said...

Lancow lah sultan johor nih. Wa melayu pun tak sembah syaitan yg bertopengkan sultan.

Anonymous said...

Biadap punya ANON 2:51pm

Anonymous said...

ada red bra army disini....

Mat13 said...

cuba tengok bangsat Namewee punya youtube...http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=joVXsnaIuFg
Perutusan Pada Sultan.....Harap tuanku Sultan Johor tanya mamat apek cilaka ni bagi bukti nyata...tempat...dimana yang dia kata SPR tak adil tu.

tobeng said...

Apa kena mengena cina dap dengan mca?Sukahati sultanlah nak lantik siapa.Kalau cina tak puas hati dan nak pulaukan kerajaan,baiklah berambus dari johor atau malaysia terus.

tobeng said...

2:51pm,

Anjing belaan dap,tak payahlah nak tunjuk barua sangat.Wa tahulah lagi baik lu jilat tuan lu,lagi masyuklah lu.

Anonymous said...

Kalau biadap pun tak apa...ini Malaysia maa, orang Melayu akan menerima maaf mu dengan hati terbuka, terutamanya permohonan maaf dari cina...

Anonymous said...

DAP = Dogs And Pigs
So what you expect from them ????


These Red Bean Army of DOgs And Pigs are even worse than PIGS.

We cannot blame them for behaving this way. They were brought up that way.
THE WAY OF THE PIGS

Anonymous said...

Sume langsi.. Mau matii

Anonymous said...

Gua tau lu bukan melayu,lu anjing DAPig

Anonymous said...

Mereka perlu dikenalpasti dan sultan leh beri arahan utk diharamkan menjejaki kaki mereka di tanah Johor.

Harap sultan benar2 sultan ..sultan tak perlu jaga glamor macam ahli2 politik.

Anonymous said...

Ham ka chan tiu nia ma ka hai sohai

Anonymous said...

Bagi peluang Dap pulak memerintah pada PRU14..nak bagi peluang pada anak2 kami pulak masuk kerja di GLC2 seluruh negara terutamanya di Petronas yang majoriti anak2 melayu dan bumiputera didalam Petronas..bagi peluang kami orang pulak pegang jawatan2 besar di Petronas

Anonymous said...

LANCIAU MAU KASI CINA PEGANG MALAYSIA! JANGAN MIMPI LA RED BEAN SAMA KIT SIANG KOMUNIS!

Anonymous said...

Apa lagi....harap hantar pasukan Askar Timbalan Setia....jejak diaorang ni....kasih habis....baru diaorang tahu....jangan main2.....

Anonymous said...

Bagi peluang BN AKAN TERUS memerintah pada PRU14..KALAU NAK BAGI DAP PERINTAH, bagi peluang pada anak2 kami pulak masuk kerja di COMPANY2 BESAR CINA seluruh negara yang majoriti anak2 CINA YANG KELULUSAN ATAU PENGALAMAN LEBIH RENDAH DARI ANAK MELAYU BUMIPUTERA..bagi peluang kami orang pulak pegang jawatan2 besar di COMPANY2 TERSEBUT. ADA BERANI?

abghani said...

mana mana org melayu dan india yg pernah kerja dgn syarikat cina mesti tahu syarikat cina bayar gaji kpd org melayu dan india hanya cukup makan dan org sebangsanya di beri gaji telebih makan walau pun tiada pengalaman.

Anonymous said...

CHINESE .... IF U RE NOT WILLING TO ACKNOWLEDGE THE SULTANS AS THE RULERS OF THIS COUNTRY AND THE PM MUST A MUSLIM TO HEAD THE GOVERNMENT, PLEASE BY ALL MEANS, LEAVE !!! GO BACK TO YR ILLEGAL IMMIGRANTS ANCESTORS' SOIL... M'SIA WOULD BE BETTER OF WITHOUT THE FUCKING KOMUNISIAL RACIST CHINESE !!!

Anonymous said...

Rasa2nya bila dap perintah, jgn harap la nk utamakan bangsa melayu kerja. Apa yg jd kat singapura tu ambk contohlah.. Lps tu nangis airmata darah dah x guna lg. Sedarlah masalah dgn bangsa cina ni sama saja d mana2 negara d dunia ni bila kaum mereka dah ramai n dah mula rasa nk berkuasa beginilah jadinya sbb tu kaum ni dikatakan yahudi no 2. Beringatlah sesal dulu pendapatan sesal kemudian x berguna.

Anonymous said...

PETRONAS cukup cukup la ambik cina bekerja kat sana ...semua cina PETRONAS adalah penyokong tegar DAPIGS dan PKR. Tanpa cina lakhnat tu dulu pun PETRONAS dah cukup maju dan berdaya saing.

Anonymous said...

anon 2:51

YG NIE BETUL-BETUL DAPigs PUNYA BARUA @ ANJING @ B@B@...... KALAU TAK HORMAT SULTAN KAU BOLEH BERAMBUS DRPD NEGERI JOHOR ATAU MALAYSIA......BODOH@ BANGANG PUNYA ORANG...

Chinkie busted said...

To all the DAPigs Red Bean Army here. you fuckers are all Ham Ka Chan, Makahai, Pasohai.

Hidup Melayu.

Anonymous said...

SKMM sepatutnya dah boleh menyiasat Anon 2:51 dan PDRM dah boleh mula menerkam , jangan mengaum je....beri pengajaran epada Anon 2:51 agar yang lain-lain BODOH @ BANGANG tidak berlaku kurang ajar didalam Negara ini....

Anonymous said...

Sian ooo hanjing Dapigs ni melalak. Yg hanjing ni g sembah buat pe hahah

Anonymous said...

Anon 2:51
Tolong turun JB jumpa ngan gua "One by One"
tu pun kalau lu ada lancau yg kuar dari puki mak lu....
Gua tau lu 'anak haram' tp tunjukan muka lu.....lu wajib rasa tangan anak Johor.
Tinggal lu pilih nak ke HSA atau ke Mahmoodiah.

Anonymous said...

jangan cakap cina dalam Petronas saja yang penyokong tegar dap/pkr budak2 melayu pun ramai yang penyokong tegar pkr dalam petronas tu..x dapat bonus sebulan dah melalak macam anjing kurap tapi gaji mak ai lebih 5k sebulan pun x pandai bersyukur..kita yang gaji bawah 1k sebulan ni pun lagi pandai tau apa itu erti bersyukur..nanti kalau betul2 dap yang menang dan perintah kita baru tau dia orang akan isi semua jawatan2 kat petronas tu ganti kita bangsa melayu yang bekerja kat petronas sekarang ni

Anonymous said...

HAM KA CHAN.. DAP
HAM KA CHAN ... KOMUNIS MALAYA
HAM KA CHAN ..... BRG CINA
HAM KA CHAN .....BISNESS CINA

HAM KA CHAN...RED BEANS kacang lembik ngap ngap langsung telan jadi najis

Anonymous said...

Lancau punya babi... Dapigs lu ingat boleh pegang ini Malaysia ka? Jangan harap la babi punya cina dapigs

Anonymous said...

Saya dulu pernah bekerja disebuah syarikat cina dekat arab malaysian industri terletak dinilai negeri sembilan selama 10 tahon , cuma mendapat kenaikan gaji hanya tahon pertama dan kedua sahaja semasa bekerja , memang pekerja melayu kena tindas disyarikat berkenaan , kenaikan gaji dan pangkat hanya untok kaum cina sahaja , jabatan tenaga rakyat seremban jangan terlepas pandang !!!!

Anonymous said...

Sokong...

Anonymous said...

Wa, sedihnya.. Ini cara org Msia ka ?

Anonymous said...

aku umno kawan aku cina mca dan india MIC elok je bkawan sampai skarang,,dah kami kalah pun kami lagi rapat,,,x percaya mai tengok kat rest DEEN,pcg.. boleh kata seminggu 2,3 kali kat sana dah hampir 4th.KALAU KITA PEGANG SEJARAH DAN FAHAM, TAK ADA SIAPA PUN BOLEH TUNJUK EGO DAN SOMBONG.YG PENTING HORMAT ANTARA SATU SAMA LAIN.MELAYU TETAP TUAN BUMI MALAYSIA.SEMUA KAUM MESTI BACA PERLEMBAGAAN.BUKAN SEMUA CINA DAN INDIA SUKA ANWAR PUN..MISI ANWAR NI IBARAT PEPATAH "ALANG ALANG MENYELOK PEKASAM BIAR SAMPAI KEPANGKAL LENGAN,,WALAUPUN TANGAN DAN LENGAN BAKAL REPUT...ANWAR MEMANG OTAK KAT TOTE..

Anonymous said...

Kita minta pada kerajaan malaysia tambah kedai rakyat 1malaysia dikawasan bandar yang mana orang melayu ramai disitu , contohnya diseremban tempat saya tinggal tambah lagi 15 buah kedai rakyat 1malaysia , kita kurangkan monopoli kaum cina dalam mengaut kekayaan !

celana biru said...

Semenjak berlangsungnya PRU13 yang lalu, saya tak yakin hubungan Melayu - Cina akan berada di tahap seperti sediakala.
Sekarang orang Melayu sudah faham akan kehendak Cina dan kami tidak akan tunduk kepada Cina kerana kita sedar yang BANGSA MELAYU tidak memerlukan sokongan Cina untuk mendirikan kerajaan.
Cina telah tunjukkan kebolehan mereka tahap maksima untuk jatuhkan kerajaan Melayu tetapi kecundang. Dengan itu terbentanglah busuk hati Cina terhadap orang Melayu.
Benarlah Cina ini satu bangsa yang tidak berterimakasih, tidak boleh dipercayai dan kedekut. Mereka hanya mahu apa yang ada pada Melayu tetapi tidak rela berkongsi apa yang mereka ada.

celana biru said...

Semenjak berlangsungnya PRU13 yang lalu, saya tak yakin hubungan Melayu - Cina akan berada di tahap seperti sediakala.
Sekarang orang Melayu sudah faham akan kehendak Cina dan kami tidak akan tunduk kepada Cina kerana kita sedar yang BANGSA MELAYU tidak memerlukan sokongan Cina untuk mendirikan kerajaan.
Cina telah tunjukkan kebolehan mereka tahap maksima untuk jatuhkan kerajaan Melayu tetapi kecundang. Dengan itu terbentanglah busuk hati Cina terhadap orang Melayu.
Benarlah Cina ini satu bangsa yang tidak berterimakasih, tidak boleh dipercayai dan kedekut. Mereka hanya mahu apa yang ada pada Melayu tetapi tidak rela berkongsi apa yang mereka ada.

Anonymous said...

Org cina x guna pun petrol Petronas..mereka guna yg lain... x nak yg Malaysia...Org cina pun klu rajin pun pada biz mereka....yg mkn gaji tu kebanyakan pemalas. D tempat saya keje...ramai org cina malas dan sgt calculative dlm byk hal...

Anonymous said...

Sume ciina(pig eater) lu olang tunggu masa..sikit ali lagi luu olang misti kina MOPPING..
Nabuchibai punya pangsai..suda bagi nyawa lagi mau pijak kepala!!!
Tunggu itu masa..SONGKOK AJI datang kasi sayang sama cibai lanchau luu..

2 anon [May 17, 2013 at 2:51 PM]
Lu bg nama,alamat lu..(kalau lu rasa lu betol2 kuar dari chibai emak luu laa..)

Anonymous said...

Cilaka Dapig sudah tunjuk taring babi. Cina Dapig sudah berani sebab ada babi melayu di belakang mereka di harap baginda sultan akan halau mereka dari tanah johor terutama orang cina.

Anonymous said...

2 menteri KDN yg baru,bro zahid.
Aku nak tengok fist action yg pure proper..cerdik dan berbisa!
Jgn hampakan harapan bangsa.

Anonymous said...

KEPADA ORANG MELAYU SEBAGAI SATU CONTOH KALAU NAK BELI GARAM JANGAN PERGI KEDAI CINA , CARI KEDAI MELAYU DULU , ORANG MELAYU KENA BERSATU HATILAH .

Anonymous said...

mmg sial cina ni

Anonymous said...

Betul... majority org cina tak berterima kasih dan mereka anti pemerintahan org Melayu. Mereka x suka UMNO sbb Melayu.

Anonymous said...

Look at that name - Red Bean Army - this is clearly a shameful joke, these group of people properly categorized as DAPsters they don't even know who they are, don't even realise whether they have dignity or not.
These pathetic lost souls obviously don't have any idea what they are doing due to the nature of the applied mind-conditioning method by their Pakatan Rip-off leaders.

Anonymous said...

brainless heartless READ MEAT ARMY

Anonymous said...

orang cina tak suka sebab PM dan TPM orang melayu dan tampuk pemerintahan dipegang orang melayu..yang cina nak semua dia orang nak bolot dari ekonomi sampai kuasa pemerintahan itu yang dia orang cuba usahakan..dap tak perlu bekerja keras ke arah itu sebab dia orang ada anwar yang akan pecahkan tampuk pemerintahan orang melayu dan bumiputera sekarang..kerja dap amat begitu mudah..kalau cita2 orang cina tercapai tengoklah nanti pasti dia orang akan gabungkan malaysia dan singapura dan jumlah majoriti orang cina akan bertambah dan selepas itu anwar pun ditedanglah sebab anwar kuda tunggangan dap sekarang sebelum cita2 mereka tercapai

mohamed said...

May 17, 2013 at 4:28 PM.

'BUKAN SEMUA CINA DAN INDIA SUKA ANWAR' Aku setuju, akan tetapi 90%
orang cina nak gulingkan kerajaan pimpinan UMNO. Mukin juga termasuk cina yang selalu tersengih dengan kau kat rest DEEN kau tu.

MCA dan MIC cuma tinggal nama je. Ahli mereka dah kabur..kau tak faham2 lagi? sedih..

Boleh jadi MCA dan MIC kawan kau tu HANTU kot...

Anonymous said...

Lancow punya dap

Anonymous said...

DAP- DOG AND PIG.

Anonymous said...

Kami dari darah waris2 selempang merah telah bersiap sedia jika berlaku apa2,anak2 kopet ni x tahu apa2,kami perhatilan dulu gerak geri kamu..

Anonymous said...

nasib baik la bijih timah xditemui kat SERBIA..

KE TIDAK DAH LAMA MAMPUS DIKERJAKAN PUAK2 SERB

MAHU ratus2 ribu...mati

Anonymous said...

Setuju...mmg bangsat bangsa diorg ni.
Klu anjing pr x caya try survey..

Anonymous said...

Halo anon 2:51 apa mcm kita jumpa kita kasi cite boleh kah..

Anonymous said...

Lancow lah sultan johor nih. Wa melayu pun tak sembah syaitan yg bertopengkan sultan.

May 17, 2013 at 2:51 PM
_________________________________________

Pukimak di atas confirmed Cina DAP BANGSAT!!

Anonymous said...

Hakikatnya cina babi dap laknatullah sedang menggelupur kepanasan pasal tu lah babi2 haramjadah tu merepek dan meroyan tak tentu hala.

Anonymous said...

Silap nya Melayu tu sendiri. Kalau Melayu Majority bersatu Cina DAP CHEE BAI tak boleh angkat muka.

CINA DAP CHEE BAI ambil kesempatan di atas keadaan Melayu bercekau sesama sendiri.

Melayu oh Melayu... me_LAYU teros lah kamu BODOH!!

Anonymous said...

Kita boikot kadai runcit cina dulu , selepas itu boikot pasar jual ikan , kalau apek naik moto jual ais krim lalu depan rumah jangan beli , gunakan kuasa beli orang melayu secara bijak , kita kena satu hati , kedai melayu mesti ada dalam taman perumahan , satu taman atau tiga taman perumahan kerajaan adakan kedai rakyat 1malaysia , duit orang melayu kita ini dah banyak sangat mengalir dekat bangsa cina ini , mana boleh macam ini .

Anonymous said...

Kedai cina yang jual jeruk jeruk mangga atau betik itu jangan beli lagi , melemahkan daya ingatan seseorang , nak hidup roadtax moto jangan pergi kedai cina , pergi pejabat pos , mana yang boleh kita boikot segerakan !

Anonymous said...

Anak sundal babi punyer pgikut dapig anjing. Apa mslah lu org hah.. Dulu lu punyer nenek moyang babi dtg malaya naik tongkang mcm org indon cari mkn sebab sudah kena halau dr tanah besar krn byk miskin suey haprak. Sampai malaya raja mlyu serta org mlyu byk baik hati kasi lu org duduk cari mkn. Itu jam lu org bkn main byk pandai brlakon lg mcm anjing buat baik sama org mlyu. Lepas sudah dpt warganegara lu sudah bebas brniaga lu sudah kaya lu mau twn ini negara lu mau kasi buang raja2 mlyu sama org mlyu yg kasi lu mkn. Lu punye hati betul2 byk busuk dr anjing juga babi. Lanchow sundal punye cina dapig papig keturunan komunis dn pelacur.

reen yaja said...

Setujulah... member aku keja company cina... awal 1 taun dari sorang junior bangsa cina. Member aku guna diploma... junior dia spm jee... tah mcm mana 1 hari member aku tertengok slip gaji junior dia tinggi 100 hengget dari dia yg senior 1 taun..mmm

Anonymous said...

Kurang ajar!

Anonymous said...

Sultan johor patut panggil Najib tukul,palak dia dgn helmet..tanya dia kenapa dia dok beri muka kat bangsa laknat tu..Cari meka dgn cara apa pun bawa mengadap sultan..Kalau dia anak atau lahir di johor nyahkan dia keluar dari Bumi Johor..If not bagi anak johor Jadi PM ta ada masalah nuar nak serang apa apa. tak ada isu ltantuya, Isu Cincin juta juta, Isu beg juta juta..Tak ada isu Pm takut bini..Tak ada isu Pakai Tudung..

jack said...

Cina berak tam basuh...dia main sapu ngan kertas. Kencing pulak main lap kat seluar. Lepas tu selambaje keluar tandas. Sebabtu kita tak leh salam ngan dia org ni...pengotor abis!!! Maknanya kita tak leh caya dia orang....nampakje mcm baik (bersih) tp hakikatnya NAJIS...JAHAT!!! Oh, satu lagi.....dia orang tak jenis tak cukur bulu ari2....katanya sial....maknyanya dia orang pandang kita ni....SIAL!!!! Apa komen kita nak buat dgn kaum ni?

Anonymous said...

Agreed 100%.

Anonymous said...

Red Bean Army sgt merbahaya. Buat fitnah ntah apa2 dan x msk akal termasuklah kes cincin rosmah. Fitnah2 yg dibuat amat mempengaruhi para reader2 yg membaca. Sampaikan kilang gardenia pun difitnahkan kata milik si rosmah. Itu sebab kebencian rakyat mendadak2 terhadap kerajaan disebab fitnah melampau derang. Mereka dh aktif terlalu lama cuma x dpt dikesan awal. Melayu kena bangkit.usah dok fikirkan parti.fikirkan tanah air dan bangsa kita. Kalo anda memilih pembangkang ternyata anda telah memilih utk dijajah oleh si dapig ni nanti.

Newship Yamato said...

Mana-mana rakyat Johor yang tidak menghormati Pemerintah & UNdang-undang Tubuh Johor hendaklah dibuang kerakyatannya dan diarah berpindah ke negeri lain..

Newship Yamato said...

Mana-mana rakyat negeri Johor yang tidak menghormati Sultan, Pemerintah, dan Undang-undang Tubuh Negeri Johor hendaklah dibuang kerakyatannya dan dipaksa berpindah ke negeri lain..

pro.offensive said...

Bagus..ni menguatkan lagi kempen boikot barang cina...desak polis tempatan serbu semua perniagaan haram cina yang diketahui..mudah dan effective

Anonymous said...

Daulat Tuanku ! Daulat Tuanku !
hamba rakyat sekelian bersama Tuanku !.....rakyat berketurunan cina haramjadah lagi khafirharbi
kian melampaui batas sempadan.....
patek pacal pacal yang hina , sedia
mempertahankan kedaulatan serta maruah....demi kelangsungan Johor
DarulTakzim..........usah lah
Duli Tuanku berdukacita !...darah
pertualang ini , wajib lagi halal
ditumpahkan.......tumpahkan.....
semua tahap penderhakaan , mencemar
Duli Tuanku !....perpunca dari tangan tangan kotor berpolitik...
jijik memjijikan lagi menjahanam
kan maruah D.Y.M Raja Raja Melayu
serta Melayu.......
Daulat Tuanku ! Daulat Tuanku !
Hidup Raja Raja Melayu !!!!!

Anonymous said...

lu ingat , mak lu bini gua ?.....
lu ingat , bapak lu punya negeri ?..
lu selupa anjing , selupa babi ,....
suma mau makan ! kalu bule , orang
pu lu mau .......kasi ingat lah ,
dili sendili , ota mana litak , ini
negili melayu ka cina ?........
nyagan maen api , lu mau 13 may lagi?
lu tunggu la sikit hali gua kasi mula ? , mau ka ?....
lu jangan hina gua punya Raja.....
lu jangan besar kepala....la cina
.....baru 38 klusi , suda hidong tinggi , lu hidung kemek , mata pun
sepet ..... ingat jangan cuba....
kalau cuba jugak ,...
lu suma gerenti hilang dari ini
negeri Johor....

Anonymous said...

Dulu Japun kasi lu orang banyak susah
banyak kena bunuh , sebab lu orang
kurang ajar sama komtai !..........
itu sudah lama ,.......apa pasal ,
ini hari mau bikin kacau sama melayu ......???????? melayu ada bikin susah
sama lu ?......melayu ada rampas lu
harta ?......melayu ada kacau , lu
punya anak bimi ?.................
melayu tatak itu macam !....melayu
tatak bikin lu susah !.....melayu banyak suka talong sama lu punya
dato' nenek , mak bapak,...tenguk ,
ini hali !.....apa macam lu bole
senang......kalu melayu badoh ,
melayu raxix ,........lu tatak
bole hidup sanang.....hooo ......
tido pon tak bule......
lu mesti ingat ini , jangan main
main sama gua ?.......kalau mau ,
jugak , lu tunggu ?......
ini Tanah Melayu , jangan ingat ,
lu bapak sendiri punya ?....
jangan ingat bole bikin suka hati ,
nanti susah makan sediri......