Saturday, June 1, 2013

BAGAIMANA NAK AJAR CINABENG : JIKA AKULAH PERDANA MENTERI...


nampaknya serangan red pig army ni rupanya berpusat di taiwan..

hari ini utusan menyiarkan wajah rakyat malaysia dan pengasas syarikat telekomunikasi di taiwan merupakan penyumbang besar kewangan red pig army untuk serang kesemua instrumen melayu/islam dan kerajaan..

bukan setakat itu, sehari selepas keputusan pru 13, pelajar MALAYSIA YANG MENUNTUT DI TAIWAN jugalah yang telah menterbalikkan bendera malaysia tanda protes kebencian kepada melayu kerana terus pegang negara...

3 tahun lepas, nazri aziz mengiktiraf NAMEWEE (graduan taiwan ) yang pernah menghina azan suboh sebagai 'bunyi ayam berkokok' dijemput datang ke parlimen sebagai menghormati pandangan namewee..

3 PERKARA DI ATAS MEMUDAHKAN CERITA...

JIKA AKULAH PERDANA MENTERI...

aku akan segera untuk tidak mengiktiraf sebarang sijil,diploma dan ijazah yang datangnya dari taiwan..

JPA dan LAN akan aku wajib untuk tidak mengiktiraf sistem pendidikan dari taiwan...

bukan setakat itu, jika aku perdana menteri aku aku arahkan juga seluruh GLC untuk menamatkan kontrak kesemua graduan taiwan yang sedang bekerja di bawah GLC...

jangan lupa, permohonan kerja graduan taiwan GLC dan kerajan wajib tolak..biarkan dorang bersarang dalam company cina je..

ACTION PERLU DIAMBIL DENGAN KADAR SEGERA...

kita punyai justikasi yang cukup kuat..
mereka punyai semangat nasionalisme taiwan, bukannya malaysia.

kalau begitu, tidak perlu iktiraf sijil pendidikan mereka di malaysia.
biarkan mereka bekerja di taiwan..

belajarlah dari ketegasan singapura yang terus membatalkan permit kerja pendemo blackout..

selepas pru 13, cina adalah bangsa yang paling kuat menolak BN..

tadi atas nasihat perdana menteri mungkin, 13 orang cina DIBERIKAN GELARAN TAN SRI,  PALING RAMAI DALAM SEJARAH 6 PERDANA MENTERI..

sarawak dapat 5 tan sri
dan sabah ....KOSONG !
cina dapat 13...

entahlah najib, siapa lah yang engkau dengar kata ni..
kenapalah kau nak menagih sangat hati cina nih !
aku makin tak paham lah dengan engkau..


69 comments:

Anonymous said...

Najib n d gang malu jd mealyu kot.atau punnmmg dorang rasa cina ni lebih hebat dr melayu.tu psl si nazri ni sanjung namawee wpun org tu hina azan kita..mgkn kah najib n d gang rasa mmg betul apa yg di luahkan oleh namawee..msia ni xde apabg najib xpe islam kena hina janji masyukkk,janji aku pm..

Ckap byk pun x guna.kalo pm kita yg bantu dorang

Anonymous said...

Najib Najib Najib
Masih tak sedar diri .
Awak tukar nama ke Ah Jib Gor dan banyak beri pertolongan pada CINA-CINA keparat. Mereka beramai ramai tetap kencing kan kau .
Masih lagi tak sedar diri.

Ini Rap untuk Najib
===================
Ah Jib Gor , Ah Jib Gor
One strike from the Chinese Gor
And you down like fallen Matador
The laugh at you HOR HOR HOR
=============================
Najib , bantu lah orang yang jadikan kau Perdana Menteri. Tolak orang orang Cina.
Yang paling penting satukan umat Islam .
Kalau ini tak boleh lakukan , lagi baik berundur sebelum BN jadi pembangkang

Anonymous said...

Kenapalah kita asyik nak ampu bangsa Cina ini – apalagi, majoriti mereka mimpi Malaysia ini jadi Singapura/Israel/Taiwan! Samseng-samseng dan pengganas-pengganas BINATANG buas PKR/DAP si-Kit-SIAL tak takut lansung langgar undang-undang termasuk mengapi-ngapikan Cina-Cina bongkak RASIS untuk benci melampau orang Melayu/UMNO, termasuklah juga yang sampai menghina DYMM Agong dan PM kita (hanya yang Melayu dan Bumiputera lain yang Islam). Seperti juga yang berdemo tak habis-habis termasuk buat huru-hara depan balai polis, dan di Facebook si Cina pengganas, nama Venus di Sydney, yang sampai mengugut nak bunuh PM dan bekas PM kita. Polis dan KDN, mesti jangan biarkan hakim-hakim dan peguam-peguam PKR/DAP PIJAK undang-undang macam sampah dan mengajar anak muda yang masih berhingus meleleh terus menjadi samseng atau pengganas macam Cina pengganas itu! Dahlah tu, pengganas Cina ni panggil PM kita ‘najis’ – dan DAP-si Kit Sial pula, panggil PM ‘syaitan’! Dan jagang lupa si guru Cina SIAL yang hina pelajar melayu dengan begitu hina!

Tolonglah KDN selesaikan hal ini. Ini berkaitan juga dengan hal menjaga keamanan sesama kaum - biar si RASIS DAP/PKR di ajar menghormati balik hak Melayu dan Bumiputera lain pusaka berzaman nenek moyang Melayu dan Bumiputera lain, dari sebelum dijajah British lagi! Dah geram betul dengan SAMSENG-SAMSENG dan PENGGANAS-PENGGANAS RASIS DAP si Kit-SIAL/PKR ini yang semakin GANAS kebencian mereka! Si DAP-Kit SIAL /PKR dan sekutu kuat penjajah Barat-Zionis mereka, saya amat syak sebenarnya nak satu lagi 13 Mei, lepas itu bolehlah menyalahkan orang melayu/UMNO, termasuk di mata dunia! jadi KDN harus bertindak segera! Apalagi, setelah berdemo huru-hara sini sana, K‘jaan BN masih mereka tak dapat tumbang.

MAKCIK Tempurung.

(PERHATIAN: ada PENYAMUN penakut disyaki dari DAP/PKR durjana yang sekarang meniru gelaran saya tetapi sebagai "Pakcik Tempurung/Temporung" untuk mengelirukan pembaca).

Anonymous said...

Kenapa la kita ada pemimpin negara yang sembah cinabeng babi ni...? Malang betul nasib kita di tanah melayu ni. Panas aku tengok pemimpin melayu berlutut cium kaki cinabeng. Ditambah pulak ada pemimpin pondan. Bangsat. Nampaknya orang melayu sendiri kena bangun, tak bole harap pemimpin lagi dah.

Anonymous said...

Pukimak punya najib...

Hoiii najib,,, bila kau nak mampus...

Lagi cepat melayu Mampus la

Anonymous said...

Sebagai membalas budi baik orang cina yang sanggup pegang sepandok "I love PM" Ah Jib Gor mahu jadi PM terbaik dalam sejarah Malaysia kepada orang cina,sebelum ini Tunku Abdul Rahman orang yang paling di sayangi oleh orang cina.

Dia di nasihati oleh penasihat kempem PRU nya untuk bersambung tranformasinya untuk mengambil hati orang cina dengan kempen T-shirt bercogankata 'Ah Jib Gor pun sayang sama lu ma!.
Agenda yang paling penting untuk nya sekarang macam mana nak masukkan orang cina indrectly dalam parti UMNO tanpa di marahi oleh orang melayu supaya kita semua jadi satu parti tungal.

Anonymous said...

Melayu mungkin perlu satu wadah baru yang lebih konsisten bela nasib Melayu... aku takut lihat watak umno yg penakut tak tentu pasal. Ayuh perkasa... ada harapan kami. Daftarkan perkasa sbg parti Melayu/bumiputra.

Anonymous said...

Anon 3:40 p.m.

Lu ni anjing ke babi ...?

Anonymous said...

Di pemilihan UMNO di hujung tahun ini, ahli2 UMNO kena tendang Najib keluar dan gantikan dgn Mahyuddin.
Setuju?

Anonymous said...

Tun M da sunyi sebab anak da jadi MB Kedah..Najib nak buat apa buat lah..Kenapa Tun M sunyi? Heran kami ni

Anonymous said...

Hey anon 3:40 & n3:54pm, lu ingat orang Melayu bodoh - lu nak lagakan orang Melayu? Baik lu pergi balik lubang DAP-si KIT-SIAL/PKR yang tak habis JILAT kaki kudis-bernanah Barat-Zionis tu!Hidup PERKASA kerana tidak tunduk kepada angkara durjana pengkhianatan DAP/PKR yang tak habis JILAT kaki kudis-bernanah Barat-Zionis yang bela mereka macam anjing KURAP!

MAKCIK Tempurung.

(PERHATIAN: ada PENYAMUN penakut disyaki dari DAP/PKR durjana yang sekarang meniru gelaran saya tetapi sebagai "Pakcik Tempurung/Temporung" untuk mengelirukan pembaca).

Anonymous said...

Perkasa melayu dan bumiputera!!!!!

ABC,,,,

Anonymous said...

Riuh rendah, demo sana demo sini suruh boikot barang cina. Tengok pemberian pingat hari ni penuh dengan tauke cina yang dapat. Tahniah UMNO...Ptuiii.....sembang aje....?

Anonymous said...

KDN tegas pon akan jadi lembek gak kalo pm macam AGAR-AGAR...lembek lotek merayu menyontot cina...

Dahla pm sebok menagih cinta piggy, kena pulak majlis perundangan Malaysia di bawah kawalan puak pakatan...sian Khir Toyo...

Cina maki hamun,mncerca dan menindas org Melayu pon ttp di julang....

Nak tunggu PAS bela org Melayu lagila terjun masok lombongla jawabnya...

Anonymous said...

nak tanya adakah PM mempunyai bidang kuasa utk mencdgkan nama2 kpd YDPA utk mendapat bintang ?

rasanya kalau di setengah negeri MB tidak mempunyai kuasa, penasihat Sultan rasanya yg berkuasa..

Anonymous said...

walau macam mana pun kita jangan putus ada untuk memboikot barang cina.

Boikot barang cina sampai kiamat!!!

asala bukan cina!!!

Ahmad Azhar said...

ah jib gor, jgn terus menghambakan diri pd cina. kena kencing pun tak sedar lagi

Anonymous said...

Bangkitlah Perkasa. Kami sudah bosan dgn Najib.

Anonymous said...

cina songlap PKFZ lepas.....khir toyo kena.......apa kes kerajaan umno sekarang ni? Boleh ke najib bela org melayu? ..adik dia nazir memang dah lama dah tak macam melayu.....DEB dah tak releven katanya, tapi dia lupa dia naik dapat jadi tokey CIMB pasal dia tere ke?.....aku keliru dengan najib selepas ramai melayu2 marhain berhempas pulas sapot BN masa PRU13.

Anonymous said...

Goodbye najib

Anonymous said...

Urusan bagi bintang ni sapa punya kuasa ? PM ada terlibatke ? Siasatlah dulu.

Anonymous said...

buang ajer najib tu....too much...tak sedar diri..masih nak layan cina dan pembangkang nye permintaan...mentang2 lah melayu ni mudah lupa dia buat dek jer kat kita...

Anonymous said...

apa kata bloggers yg pro bn ni boikot jer bn n najib...biar kan jer tgk apa reaksi diaorg.

Anonymous said...

Betul tu...
Siasat dulu...
Kalu betul baru letak sini....
Kita.mahu satupadu...
Bukan mau kasi pecah lg...
Aku tetap boikot barang dapigs....

Anonymous said...

Bukan susah jadi PM. Jika ada masalah kita selesaikan. Ada isu, kita tutup. Tak tahu, tanya punahsihat

Macam mana menutup mulut pembangkang? Macam ini.

Masalah 1

Beraraklah pembangkang membantah PPSMI dengan dikepalai oleh seorang Sasterawan Negara bagi mendaulatkan kedudukan Bahasa Melayu. Apa PM dan kabinet perlu buat?


Jawapannya: hapuskan PPSMI.

Masalah 2.

Beraraklah puak-puak riot, pencetus huru hara, penjenayah, pengganas mendesak ISA dihapuskan sebab menyalahi 'hak asasi'. Apa tindakan?


Jawapannya:
Tidak perlu dinilai(review) semula. Hapuskan terus ISA.


Masalah 3

Kaum Cina desak quota Bumiputra dikurangkan, beri 'keadilan' kepada mereka. Apa tindakan?


Jawapannya:

Hapuskan Kementerian Pembangunan dan Keusahawanan kerana kementerian ini hanya jaga Melayu, rasis. Liberalisasikan 27 sektor dan buka kepada bukan Melayu. Kurangkan quota biasiswa kepada 55% sahaja. Beri kaum lain 45%.


Masalah 4

Mahasiswa minta untuk menyertai politik dan tidak perlu belajar sangat sebab malas dan boring. Desak kerajaan benarkan mereka berpolitik. Tindakan?


Pinda AUKU, benarkan budak-budak berpolitik 24/7. Politik diutamakan.


Masalah 5.

Kaum Cina tidak setuju Tanda Putera ditayangkan kerana berbau perkauman. 13 Mei tidak sepatutnya dicatatkan dalam sejarah Malaysia. Tindakan?



Jawapan:

Tunda penayangan Tanda Putera. Edit mana-mana babak yang 'sensitif'. Jangan peduli sangat fakta sejarah.


Masalah 5

AES mendapat bantahan dari pembangkang sebab kononnya di beri kepada kroni. Apa tindakan?



Jawapan:

Tunda AES hingga tempoh yang tidak dapat ditentukan(tunggu dapat 2/3 kot).

http://sribuana.blogspot.com/2013/06/bagi-saya-sehari-sebagai-pm.html




Anonymous said...

aku tak panggil dorang Cinabeng ! Aku panggil dorang Cinabi !

kalau najib tak bodoh, sila jangan layan permintaan kaum cinabi nih..Soruh dorang mintak ngan kitty siang anak haram singapork!

gen2felda

Anonymous said...

setuju 100%

Anonymous said...

1. Najib tak nak berubah sb ada jer Rosmah dlm media...siap puji Permata???huh???

2. masih memandang rendah isu sensitif antarabangsa mcm isu Syria...tiada tindakan konkrit kerajaan!

3. Batalkan kuota 10% Cina ke MRSM. itu lagi afdal.

4. JPA patut tuntut/tindakan saman terhadap graduan JPA yg x byr semula biasiswa..sebaliknya hilang entah kemana...

5. ketatkan syarat utk Cina apply biasiswa JPA keluar negara! mereka inilah masa nak minta merayu mcm2...bila dah dpt hilang entah kemana..byr semula pon tidak!

Anonymous said...

sy dh hilang hormat pd najib...masa utk tukar kpd pemimpin baru

hangkedee said...

Ah jib gor kena kencing hancing dengan cinabi.Baru ada akai cina tongsan mali ma.

Anonymous said...

Tak kan nak bagi Al Juburi jadi PM kot..

Esperalzi said...

Sorry lah GAP kalau aku cakap ni. Ko jangan mimpi lah tindakan tegas akan diambil terhadap Cinabeng dan pembangkang SELAGI NAJIB RAZAK PENJILAT JUBO CINA jadi Perdana Menteri..

Ko kena ingat, Najib sangat sayang pada Cina lebih dari dia sayang Melayu. Aku cakap ni sebagai penyokong BN, aku undi BN pd 2013 walaupun akun undi PR pada 2008. Aku tinggalkan PR pada 2008 selepas PRU12 selepas aku tengok mereka lelong hak2 org Melayu dan Islam.

Tapi aku tengok Najib juga tengah lelong hak2 orang Melayu dan Islam sbb dia suka jilat jubo Cina dan jubo pembangkang. Najib ni terlalu takut pada Cina. Dia mansuh ISA sbb nak jaga hati Cina dan pembangkang. Dia mansuhkan Akta Buang Negeri sbb nak jaga hati Cina. Dia lulus pembinaan sekolah menengah swasta Cina seminggu sebelum PRU 13..

Tu belum lagi aku kira sepupu dia di KDN yang cuma berani beri amaran pada Cinabeng tetapi tak berani buat apa2. Tu belum aku kira bagaimana salah seorang menteri dia, Nazri Aziz, bagi penghormatan pada Namewee selepas Namewee hina Muslim dan Melayu..

Dan terkahir, Yahoo.com melaporkan bahawa Najib akan buat reformasi sistem pilihanraya Malaysia semata2 nak jaga hati pembangkang...maknyanya dia akan tunduk kepada kemahuan pembangkang..

http://news.yahoo.com/malaysia-pm-reaches-opposition-electoral-reform-102141094.html

Dia tgh kecut perut pada pembangkang sbb pembangkang buat Arab Spring tiap2 minggu. Jalan mudah bagi Najib ialah surrender pada Cinabeng dan pembangkang. Hancur Malaysia, Melayu dan Muslim bawah Najib!!

Aku nampak Malaysia, Melayu dan Muslim sedang menuju kehancuran kerana Najib sedang lelong kita semua kepada Cinabeng dan pembangkang..

Aku percaya selepas ni Najib akan beri macam2 lagi hak pada Cina dan pembangkang dengan cara merampas hak org2 Melayu dan negara.

Negara dan bangsa Melayu dan umat Islam dalam bahaya selagi kerajaan di pimpin Najib.

Sorry ya GAP, aku cakap sebagai seorang pro-UMNO tapi aku anti-Najib, dia perosak Umno dan perosak kepenting Melayu/Muslim..

Anonymous said...

Najib buta mata dn hati ke apa??kenapa masih tk ada lagi apa2 tindakan nie..skg yg asyik melalak supaya geng2 mata sepet nie di tahan hanya blogger dn rakyat..tp pemimpin atasan spt Najib dok buat derk je..apa lg yg di tggu ye?? baik ko letak jawatan la Najib kalau bangsa ko di hina pn ko bole diam je...byk lg calon PM yg tegas bole amik kedudukan ko tuh...makin hari makin meluat aku dgn PM kita nie spt mana aku meluat dgn sepupu auw dia tuh...

Anonymous said...

Buang Najib sebelum segala2nya tergadai.
Anak bangsawan yg sejak kecil ditimbuni kemewahan mana mungkin memamahami nasib orang Melayu yg tidak bernasib baik saperti beliau.
Bagi le jawatan PM tu kat org lain yg berani mempertahankan kepentingan Melayu.
Najib dok kat rumah jaga Big Mama cukup le.

Anonymous said...

Nazri Aziz..BABI!!! kau..
Bodoh tahap najis lembu punye menteri.

Anonymous said...

Cina piggy selupa babi kulap loo..
Tala guna bagi makan maa..
Apa pasat mau bagi muka sama lia???

Anonymous said...

Kenapa marah Najib nak buang UMNO, minta je dia ikut mcm Pak Lah. Hati2 dgn musang berbulu ayam. Kita boleh dapat PM yg wifenya pakai tudung, selesai banyak masalah. Sabar Melayu, tapi ada hadnya.

Anonymous said...

Buat2 x paham, paham2 je la...

Anonymous said...

Setuju kak Rosmah pakai tudung...selesai byk masalah..

Anonymous said...

Apa2 pun...boikot barang Cina Dappig tetap boikot..

Anonymous said...

Knapa lah masih ikut telunjuk cinabeng...

Anonymous said...

Susahlah kalau anak sendiri tak nak menasihati bapaknya..anak dia sendiri pun dah terikut ikut fahaman Cina..susah hati aku kalau najib macam gini..apa nak buat..sebelum nasi jadi bubur..aku bagi can Najib setahun aje lepas tu tunjuk report card kalau masih sembah si sepet confirm PRU14 jadi pembangkang..

Anonymous said...

Jika aku jadi PM, aku hapuskan srjk(c)...semua papan iklan/tanda x kira di mana mesti dlm bahasa kebangsaan saja @ bersama dgn bahasa inggeris. Tiada paper dlm bahasa lain selain bahasa kebangsaan @ inggeris...

Anonymous said...

Setuju..lepas badawi ada pm lagi teruk...

Anonymous said...

Apa ada pada pangkat serta gelaran berjela. Ada yang berpangkat Datuk meninggal dunia dalam kedaan daif dan papa. Ada Datuk yang menjadi pengedar dadah, penjenayah dan perasuah berjuta. Yang penting di barisan kabinet Najib kini penjawatan kaum Cina adalah yang terendah dalam sejarah Kerajaan Persekutuan Tanah Melayu/Malaysia sejak 1957.

Anonymous said...

Jika aku PM...rancangan tv dlm bahasa kebangsaan @ inggeris saja....bahasa2 lain di dunia dlm satu siaran saja...

Anonymous said...

SABAR... SABAR ITU SEPARUH DARI IMAN.. Ikuti akhlak Rasullulah saw.. Yahudi pun bole cair akhirnya dgn akhlak rasul

Anonymous said...

disebabkan najib ikut semua tuntutan pembangkang. mungkin beliau tengah bagi petunjuk bahawa beliau akan jadi ahli pembangkang lepas ni ?

Anonymous said...

KALAU AKU JADI PM TAKDE LAGI SIARAN ASTRI KECUALI BOLA/SUKAN.PASAL APA KALAU PERATI RESTORAN CINA TAKDE LAGI CINA NAK TENGOK BERITA DALAM BAHASA MELAYU/SALURAN TEMPATAN.INDIA PUN SAMA KALAU PERGI KEDAI MAMAK PUN DEPA TENGOK SIARAN/BERITA DARI INDIA

Anonymous said...

wahai umat melayu janganlah kita hampa dan kecewa kerana mendapat pemimpin bangkai bernyawa, marilah kita menjadikan Allah sebagai pemimpin, kita dengar kita taat.

orang kafir ada musuh kita yang nyata, mari kita hancurkan ekonomi cina sampai hari kiamat.

najib persetankan sama dia.

Anonymous said...

Hakikatnya barisan kabinet Najib adalah yang paling profesional, kompetatif dan kompeten sejak penubuhan Malaysia.

Kita perlu ingat bahawa Malaysia bukan diterajui oleh pemerintah yang opresif dan ia bergerak dalam landasan demokrasi serta menjunjung suara dan aspirasi rakyatnya.

Kita seharusnya memahami dan menyokong tranformasi yang sedang dilakukan Najib kini. Atas dasar itu hampir seluruh negara kuasa besar dunia mengucapkan syabas dan merestui pentadbiran Najib

Itu langsung disusuli dengan keyakinan pelabur dan ekonomi luar sehingga melonjakkan prestasi bursa saham dan merupakansuatu daripada petanda bahawa jentera yang bernama Malaysia kini bergerak pantas ke destinasinya mencapai negara maju menjelang 2020.

Anonymous said...

Saya sudah tuliskan di blog ini agar empunya blog ,tolonglah tapis-tapis sikit komen-komen yg hendak dipaparkan.

nampaknya makin banyak pula, red bean army yg berjaya menyelinap masuk sampaikan pelayar asal blog ini mulai bosan dan benci hendak masuk kesini.

Banyak ayat -ayat mengelirukan dipaparkan dan banyak ayat-ayat bengong yg tak tahu hujung pangkal apa yg hendak diberitahu pada pelayar blog.

Saya berharap agar empunya blog ,dapat memberi keselesaan kepada pelayar-pelayar blog dgn memaparkan komen-komen berkualiti.

nshinah said...

NON-MILITARY warfare......read here...

http://rainbowoftruth.blogspot.com/2009/08/foreign-agencies-orchestrate-events.html

Part of a global agenda, driven by the greed of the banking elites in the West (and pro-Zionist) and their longterm desire to control the world through local proxies.....

Anonymous said...

Apabila pak lah flip flop pembangkang semua puji pak lah pm yang telus dan bagus. Kini bunyi sumbang berulang lagi kepada najib.

Sudah gagal dah najib. Yang buat umno menang besar ialah blogger2 pro bn. Sudah pasti kita akan pilih pm lain yang lebih bersimpati dgn nasib org2 melayu.

Anonymous said...

apahal nak dituduh komen2 membela melayu sebagai read bean plak?......jadi kalau PM dan kerajaan tak bela melayu, tak boleh komplen laa?.....kalau komplen dituduh read bean?

Anonymous said...

Dulu gap desak najib letak jawatan ramai yg tak setuju siap kutuk lg
Tp skrg ramai dah sdr...kenapa dan mengapa


Setakat ni hanya zahid hamidi saja yg terbuka dlm
Bersuara utk hak org melayu

Najib? Perkataan melayu hanya kedengaran pd perhimpunan umno sahaja

Org melayu pilih BN kerna umno. Bukan najib. Pru haritu aku nmpk tshirt najib for malaysia. Ni idea bangang sape ni??



Anonymous said...

aku harap mohyden tanding najib dalam pemilihan presiden umno tahun ni. aku tenguk mohyden lebih jelas kemelayuan nya. biar tersungkur najib kali ini.

Anonymous said...

najib jauh beza dengan bapaknya. tun razak lebih patriotik dengan bangsanya.

Anonymous said...

monyet dihutan disusukan anak dirumah mampus tak makan

Anonymous said...

bnyk betul pembangkang amik kesempatan komen kat sini.. Seronok betul diaorg nie.. Ini pasal melayu celaka PAS lah bg muka kat cina cina tu semua. Sb tu c.. Hina c.. Hina nie semua dh naik minyak babi jd gila babi

Anonymous said...

Nampaknya rancangan jahat memecah belahkan orang melayu / Islam dan umno mula menampakan hasil. Berhati2 lah.

Anonymous said...

KALAU MASEH MENGEKALKAN PENSIHAT-PENASIHAT YANG ADA ALAMATNYA DATUK NAJIB TIDAK AKAN BERTAHAN LAMA

Anonymous said...

Say No to Najib Goh must Go n gone for good

Anonymous said...

That Punahsihat Dont Jaga Najib but jaga Rosmah..Najib hanya jurucakap aja. Mcm mana nak takbir Negara bini sendiri pun tak boleh Tranfom..habak mai. Dia nak hapuskan Rasuah? betulkah? Penguatkuasa di malaysia ni lembab sebab byk campur tgn Politik tak kira lah sebelah mana pun, Semua d politikkan. Rasuah tu nak bersihakan dari tas, bukan bawah..bawah tu ikan bilis, meka simpan duit baeah bantal, orang besar simpan dunia kat luar negara, tu sudah sprm nak bertindak. Pukat sprm hanya muat ikan bilis, ikan jetung, jaw, paus tak muat. So kes sunyi sesunyi subu pagi..

Anonymous said...

Najib is trying to play a catching game just like his brother in CIMB.

LOVE THE CHINESE FIRST LOVE THE MALAYS LAST

Just have a look the inside of CIMB (from the top brass).

Are all the Malays incompetent to run a local bank.

Its the same game that Najib is advocating.

Should Najib follows the same steps, he could well forget the next PRU.

THE MALAYS WILL NEVER BE THE SAME AGAIN.

Anonymous said...

Abc..abc..abc..asal bukan cina...

Anonymous said...

Ada suara2 perkasa supaya jadi sebuah parti. Biarkan Perkasa berdiri dgn sendiri. Ingat Tun Daim ada komen undi melayu sebenar nya pecah 4! Yg empat pengundi atas pagar.

Jangan berpecah ummah.

Agenda New World Order lebih besar dari Malaysia cuma sekarang tumpuan utama Malaysia sebab Islam ditampuk perlembagaan.

Perhatikan huru-hara terbaru terhadap Islam di UK, Selatan Thailand, Myammar-Ronghinya, Turki-rusuhan kecil dan paling terbaru Indonesia dgn tangan-suara untuk hentikan adzan di negara majority orang Islam!

Apa yg Najib sedang lakukan boleh jadi titik-tolak penolakkan Melayu-Islam.

Melayu jadi panas peristiwa May 13, 1969 mungkin keganasan kecil berbanding apa yg berkemungkinan berlaku.

Dengan kertas undi Najib naik dengan kertas undi UMNO-AGM juga Najib boleh jatuh.

Buat masa sekarang melayu-Muslim mesti rapatkan syaf.

Renung-renung kan lah saudara2 Islam Ku.

Melayu Luar Negara

Anonymous said...

Anonymous said...
seems that anwar also have the similar problem as PM..

they both have wrong PUNASIHAT...Najib's Punasihat said that BN gets Chinese support, Selangor already in hand, higher number of seats in Penang, if not win, a very slim majority for PAS in Kelantan..

ANwar's Punasihat said, Putrajaya is theirs, Sabah belong to them, so sarawak, Kedah still with them, N9 is another new states for Pakatan..

but at the end both are loser..this is not happening...

guess who wins then?

The PUNASIHAT!!!

Anonymous said...

Setuju.