Saturday, June 8, 2013

CINABENG PERTIKAI KEWUJUDAN UITM !


kata cinabeng ia melanggar polisi UNITED NATION..

kalau kau nak sangat refer peruntukan untuk sesuatu kaum, baik kau belajar dulu PERUNTUKAN PERLEMBAGAAN ARTIKEL 153 YANG MEMBERI KEISTIMEWAAN KEPADA BUMIPUTRA..

elok benar kiranya melayu kaji balik peruntukan keistimewaan kewarganegaraan kepada keturunan cinabeng ni !

atau dah tiba masanya kewujudan SJKC ni dikaji semula kerana tidak menepati piawaian hak asasi rakyat malaysia yang mahukan KEMAJMUKAN PELAJAR ANTARA KAUM !

ha pelajar UITM, apa pandangan korang..JOM IKU ABANG GAP BOIKOT BISNES CINABENG YANG DAH SENTUH HAK KORANG NIH !

66 comments:

Anonymous said...

Elok la sebab ramai tak song bn pun. Biar anak melayu tau tinggi rendah bersaing dgn bangsa meka ini...naijb sure setuju..

Anonymous said...

Jom lajukan kempen HAPUSKAN SEKOLAH VERNAKULAR...sblm kader2 dr sekolah itu mnjadi zombi....

Anonymous said...

Asalamualaìkum wbt, bro GAP. :)

moga anda dalam keadaan baik.

"cina Beng pui memang dah melampau tahap kezahiran mereka yang tak berbelah bahagi lagi sama jiwa Melayu.

"setan yang mereka puja akan membawa kepada kehinaan bangsa Melayu terus menerus dalam negara berdaulat hahaha :)

bangkitlah Melayu ku jangan layu. . Semakin kita tunduk semakin mereka ber isi."

janganmudahlupa
wassallam :)

Anonymous said...

Aku nk tgk budak melayu pas n pkr yg blajaq d uitm sokong @tidak. mntri jgn lena la tunjuk sikit taring. balik2 ngo yg buat bntahan. Letih la woiiii bila pmimpin x da teloq

Anonymous said...

CINABENG AKAN BERTAMBAH KURANG AJAR DALAM MASA 5 TAHAUN LAGI DAN SETERUSNYA APABILA DAPig LEBIH BANYAK TAMBAH KERUSI KEMENANGANYA DI 2 DEWAN PERLIMEN DAN NEGERI. MEREKA AKAN TUNJUK KURANG AJAR SERTA MEMBANGKITKKAN SEMUA DASAR DAN HAK MELAYU AKAN DIPERSOAL. BANGKITLAH MELAYU DAN SEDARLAH MELAYU NEGARA MU TERANCANG. SATU HARI NEGARA AKAN BERTUKAR KE NEGARA CINASIA SUDAH TIDAK ADALAGI NEGARA MELAYU.

Anonymous said...

Salam, kenapa perlu pertikaikan hak istimewa Bumiputra apabila hampir kesemua syarikat cina dan syarikat multinasional menganaktirikan pekerja Melayu walaupun mereka mempunyai kepakaran yang sangat baik. Ramai diantara anak Bumiputra dan Bangsa lain yang mempunyai keistimewaan yang lebih dari kaum cina tapi mereka ditindas apabila bekerja ditempat yang dinyatakan. Di Malaysia kita bangunkan sekolah Cina yang tak perlu jika mahukan kesamarataan. Kenapa mahu cakap cina, kenapa tak guna Bahasa Malaysia?

Anonymous said...

Hapus sjkc, dongzong, suaram. Halau je puak2 tamak haloba ni balik ke tanah besar China..boleh amalkn perangai komunis & cauvinis ni..malaysia ni tanah org melayu yg bg tumpang..jngn trlampau biadap..alumni uitm balas balik kenyataan puak dap ni..jngn diam je..bekas pelajar uitm, pelajar & staf yg sokong pkr, pas dap dlm pru13 tu ni yg korang nak..tak sedar diri dan tak sedar diuntung..

Anonymous said...

KEBERANIAN ORANG-ORANG CINA PADA MASA INI SEMUANYA BERPUNCA DARI KECELUPARAN ANAK SYAITAN IAITU ALJUBORI. KERANA ALJUBORI DAN BEBERAPA PENCACAI MELAYU BODOH LAIN MENYEBABKAN MEREKA BERANI UNTUK MENIMBULKAN ISU-ISU SEPERTI INI. YANG PELIKNYA SEKARANG NGO MELAYU SEMUANYA SEMAKIN LESU, APA LAGI BILA DATUK IBRAHIM ALI KALAH DI PASIR MAS. SEPATUTNYA P[ERJUANGAN PERLU DITERUSKAN JANGAN DIAM SAJA..... KESIAN BANGSA KU DAN NEGARA MALAYSIA KU YANG TERCINTA TIDAK ADA YANG PERDULI

Anonymous said...

Kita melayu di serang kiri dn kanan oleh kaum pemakan babi, tp pemimpin atasan no.1 kita yg MELAYU tuh dia nmpk ke semua nie?? Dia seolah olah membuta kn mata dn memekak kn telinga..malah di beri lg gelaran Tan Sri kepada kaum pemakan BABI nie...alangkah CELAKA nya kita dpt pemimpin atasan yg MELAYU tp sedikit pn tidak melakukan apa2 apabila bangsa dia sendiri di serang dn di hina...semakin meluat aku tgk Najib nie skg seperti meluat nya aku pada Sepupu auw dia....ptuiiii

Anonymous said...

abih skolah cine yamg bersepah dalam mesia nie idok pulok melanggar syariat UN iyer?

lakhanat punya manusia...

Anonymous said...

Assalamu'alaikum.

Pada tahap ini kita sudah pun mengenalpasti kesilapan yang kita buat di masa lampau: iaitu menerima kaum pendatang ini semua menjadi rakyat Malaysia (Malaya pada masa itu).

Kita jadikan mereka sebagai sebahagian daripada kita. Tapi mereka ni semua (sebenarnya keturunan mereka) telah mainkan kita.

Kalau kita dah tau sebab-musababnya kenapa kita masih lagi beri muka kepada mereka? Macam-macam yang mereka mahu semua beri. Sekarang kan dah susah?

Beri saja katadua kepada mereka ni, kalau tak suka duduk di Malaysia pilihlah negara lain yang lebih baik daripada Malaysia (saya ingin menggunakan bahasa baik: saya tak kata berambus). Mereka pilihlah dengan bijak mana negeri yang mereka suka.

Kan dah ramai yang berpindah (kebanyakannya kerana nak cari duit lebih. Memang tabiat hakiki mereka begitu). Ikut saja jejak langkah kawan-kawan mereka tu dan hiduplah dengan aman sejahtera di negara baru pilihan mereka. Jadi tak payah menyusahkan kepala mereka sendiri tinggal di negara ini.

Wallahu'alam.

Anonymous said...

Saudara GAP,

Keujudan Sekolah Cina dan Tamil adalah bertentangan dengan Perlembagaan Malaysia.

Saya setuju dengan komen kawan-kawan berkenaab kebiadapan bangsa Kiasu ini disebabkan AI, dan disokonng oleh P*S.

Fikirkanlah

Jimmy Hillhead

Anonymous said...

KERANA PERLEMBAGAAN PERSEKUTUAN ITULAH CINA DAPAT KERAKYATAN DAN MENJADI KAYA SEKAYA-KAYA NYA DAN MELAYU NAK DAPAT 20% KEKAYAAN NEGARA PUN TAK CAPAI-CAPAI. KERANA PERLEMBAGAAN PERSEKUTUAN ITU JUGALAH MEMUNGKINKAN MALAYSIA HIDUP AMAN DAN MAKMUR DENGAN RAKYAT BERSATU PADU TANPA SYAK WASANGKA. TAPI BILA LAHIR PUAK-PUAK BUTA SEJARAH INI MELAYU PATUT TENTANG MEMPERTAHANKAN HAK MELAYU. MELAYU TIDAK PERNAH MENGAMBIL HAK KAUM LAIN.

Anonymous said...

GAP...
Fokus pada produk halal keluaran bumiputra jgn lari.kita hangatkan produc buatan melayu.
BOIKOT PRODUK CINA!!!!!....

-naib pemuda umno cawangan-

Anonymous said...

Kedai produk buatan melayu ada di AZ-ZIN.macam2 produk ada.
Alhamdulillah.....ada gak kedai 100% buatan melayu....JOM!!!!.....

-naib pemuda umno cawangan-

Anonymous said...

Hapuskan sekolah vernakular kerana ianya bertentangan dengan perlembagaan persekutuan. Semua orang tau bahawa sifat rasis, cauvanis dan kiasu ini mula disemai dan ditanam di peringkat sekolah rendah lagi. Sifat-sifat negatif sebegini diperkukuhkan sehingga ke peringkat sekolah menengah, ipt dan alam pekerjaan.

Sekiranya najib ingin kekal sebagai presiden umno, kita letakkan syarat supaya beliau menghapuskan sekolah vernakular. Kita beri tempoh kat najib sehingga sebelum pencalonan UMNO yang dijangka akan diadakan pada penghujung tahun ini. Jika najib gagal, kita akan pastikan najib takkan menerima walau satu pun pencalonan dari setiap cawangan.

Anonymous said...

Aik..? SUaram ni menyalak lagi? Kata tak sah? MRSM dah lama terima non bumi kan? 10% kalau tak salah. Ni nak pertikai UiTM pulak? Mmg dasar pendatang laknat. Bagi muka lagi yerr.. Ni dah pijak kepala ni!

Anonymous said...

Bagilah insentif utk cinabeng yg nk hijrah keluar terus dari Malaysia! Develop kaw baru kt Tongsan sana nun.. Hantar balik secara terhormat.

Anonymous said...

Must check this Apek's citizenship.. must be from kuturunan PATI, kalau dari keluarga yg dapat free citizenship during Independence he should understand what UiTM is all about!

OrangAsli

Anonymous said...

Hina sungguh bangsa cinabeng ni, tak di alu alukan di mana2. Sebab hati depa ni busuk, hitam, bernanah, kotor, jijik, najis... Kesan makan babi.

Anonymous said...

Uitm is for Bumiputra PERIOD!

Anonymous said...

SOKONG HAPUSKAN SEKOLAH VERNAKULAR CINA. HAPUSKAN

Anonymous said...

Hapuskan sjkc.kerajaan dah bantu mcm2.puak ni kah yg akan menghancurkan bumi melayu dan perlembagaan melayu.

Anonymous said...

Anak didik sjkc ni bakal menghancurkan orang melayu.harap kerajaan hapuskan secepat mungkin sebelum melarat.tengok jer puak jembalang RBA.CHECK MEREKA TU dulu KELUARAN sekokah MANA ?Takbir...haPus sjkc

Anonymous said...

Melayu kena berani ..jgn dipijak lagi oleh puak laknattullah.bersatu dan bertindak pertahankan perlembagaan..

Anonymous said...

UN CONVENTION KEPALA BAPAK LU..CINA BABI YG LANGGAR 153..INGAT NI NEGARA BAPAK LU KE?CINA YG LANGGAR AKTA MKN BABI 1973..AKTA TU MENGATAKAN TAK BOLEH MKN BABI LEBIH DARI SEEKOR..TP CINA MKN 10 EKOR 1 BULAN..PERANGAI PUN DH MCM BABI..BALIK CHINA LA..BABI TAK BASUH BERAK..

Anonymous said...

TAHUKAH KAU ORANG SEMUA,ANWAR IBRAHIM LAH YANG MENJADIKAN SEMUA KEADAAN INI BERLAKU. AKU YAKIN KALAU TAK ADA SIKITOL MODEN NI CINA MASIH BELOM BERANI ANGKAT KEPALA..DAN MASALAH BESAR SEKARANG RAMAI ANAK MUDA YG OTAK LEMBU TERPENGARUH.DICUCUK DAN DIAPIKAN PULA OLEH KAUM PUAK CINA DAP LAQNAT..AGAR BELIA MELAYU YG BUTA SEJARAH NI TERPENGARUH DAN BERUSAHA SEKERAS MUNGKIN AGAR MELAYU TIDAK BERSATU.WAHAI MELAYU MARI LAH BERSATU.CUKUPLAH KITA DAH TERLALU MENYESAL ATAS TINDAKAN PEMIMPIN TERDAHULU YG MEMBERI 1 JUTA KERAKYATAN PADA PUAK CINA NI..INGAT SEKARANG KALAU BERTINDAK KITA MASIH ADA MASA....TAPI KALAU MELAYU GAGAL BERSATU ALAMAT MELAYU BAKAL MEREMPAT DIBUMI SENDIRI.

Anonymous said...

Najib has to go, NOW !!!!


-zahimi

Anonymous said...

MARI KITA LANCARKAN SATU LAGI GERAKAN...... GERAKAN TUTUP LADANG BABI..... KITA DESAK KERAJAAN MELAYU MALAYSIA TUTUP LADANG BABI..

Anonymous said...

boleh tak ngo kita minta perisytiharan batalkan skolah2 cina ni krn bertentangan dgn pp?

Anonymous said...

Adakah Benar ?

Beberapa kolej yang dipelopori oleh Kaum Cina juga mendapat bantuan Kerajaan Pusat....
Sebagai contohnya : UNITAR/KTAR/OPEN UNIVERSITY/LIMKOKWING/TAYLORS/KDU dan banyak lagi......

Adakah Cerita Ini BENAR ?
Kiranya BENAR...mengapa kerajaan tidak menceritakan Hal ini kepada masyarakat....?
Sekiranya ia BENAR...kenapa masyarakat Cina masih menafikan bantuan kerajaan kepada mereka...?

Anonymous said...

Aku pasti DIA ni tak belajar sejarah ( ataupun Gagal Matapelajaran Sejarah Malaysia ).

Tahukah anda bahawa pada tahun 1957 Tanah Melayu merdeka dari Jajahan British....selepas itu baru nama ditukar kepada MALAYSIA....?

Pilihan Raya pertama masih guna nama Tanah Melayu....

Aku yakin 95% Bangsa Cina menafikan Sejarah Tanah Melayu...

Anonymous said...

Dah NGO Melayu duduk diam2 malas nak protes.
Yg depa tahu angkat sepanduk anti Anwar or anti PAS, penakut betui. Sama je NGO Melayu dan Parti Pembangkang.

Anonymous said...

Cina bangsat ni memang dah melampau oleh kerana melayu lupa daratan yang buka pekong sendiri. Melayu derhaka, cina bermaharajalela.

Anonymous said...

Terus terang dah termaktub dalam Rukunegara:- Kepercayaan Kepada TuhanCinapek2 ni mana ada tuhan, mereka cuma menyembah dewa2 dan duit. Oleh itu, sungguh layaknya mereka dilucutkan kewarganegaraan kerana tidak menepati Rukun Negara yang pertama.- Kesetiaan kepada Raja dan NegaraIni tak payah nak komen lah, mereka memang nak hapuskan. Tapi yg bestnya, YDPA bagi pulak 12 quota Tan Sri utk Cinabeng sial ni....-Kesopanan dan kesusilaanBerak tak basuh, terpekik terlolong semasa bersembang, potong barisan semasa beratur....memang kiasu lahanat sial cinapek ni....

Anonymous said...

Mereka pertikai kan uitm lepas tu mereka akan pertikaikan ikm..pastu ipm ...pusat giat mara mrsm....pastu tanah reserve melayu..mmg sial la cina ni....ugama rasmi islam di malaysia pun mereka pertikai kan aku harap ...najib ...jgn pedulikan lagi dgn cina2 sial ni tumpukan melayu bumiputra

Anonymous said...

Mereka akan terus mengungkit isu kelebihan kaum melayu/bumiptra utk menimbulkan rasa simpati cina & mendiamkan kelebihan kaumnya kerana tak mahu dikongsi. Kebencian kpd melayu adalah titik penyatuan mereka. Isu begini dimainkan oleh pemimpin mereka yg gila kuasa.

Melayu sukar bersatu kerana melayu ada bapa & datok perpecahan.

Anonymous said...

Un..dah hancuq negara Islam..un..tui un buat apa..ooii cina bangsat..pi tanya un mana rumah rakyat di penang..rumah cina ada la cina bangsat.. Kita pulak pi tanya un undi dap paling rasis di dunia..suruh un buat rumah rakyat penang utk Melayu...tuii cina.

Tunggu aje 5 tahun lagi..50% cina bawah bisnes kecil dan menengah tatak untung..boikot terus... Sekalang lu sombong masih ada duit simpan.. Tunggu duit sudah susut..bisnes hancus. Org Melayu tak kan lupa biadap lu olang. Boikot.

Anonymous said...

UMNO/PM kita tak payah peduli dengan birokrasi UN yang rata-rata diterajui sekutu kuat Barat-Zionis, si dalang dua muka amat merbahaya Ban ki-Moon, bekas Menteri Luar Korea Selatan, dll (kebanyakan pegawai atasan UN dikuasai Barat-Zionis) – mana UN bila umat dan negara-negara Islam makin dibunuh dalam Genocide dan dijajah Barat-Zionis?

Penjajah Barat-Zionis yang hipokrit dan kejam, sering menggunakan falsafah Barat yang amat mengasyikkan dan menipu seperti “democracy, equality, freedom dan human rights” dengan objektif utama untuk terus menghapuskan hak, identiti, warisan dan tanah Bumiputera (juga bermakna "Pribumi/Orang Asal/Native/Indigenous/Tribal/Aboriginal") dan agama Islam. Sedangkan negara Barat sendiri tidak mengamalkan falsafah ini dengan sepenuhnya, termasuklah di Eropah dan Amerika Utara, yang membenarkan polis menyerang dengan ganas ahli demonstrasi yang aman. Mahupun sekutu kuatnya, Israel yang terus menyerang,membunuh, menyiksa dan mendiskriminasi penduduk Bumiputera Islam Palestin. Dan negara-negara Barat dengan sekutu kuat Zionisnya yang amat hipokrit dan ganas, tidak akan teragak-agak menghapuskan hak, identiti, warisan dan tanah Bumiputera di dunia Islam dan seluruh ``Dunia Ketiga´´ , seperti yang diperlakukan dengan amat ganas dan kejam seperti di Palestin, Syria, Libya, Mali, Afghanistan, Somalia, Iraq, dll terutamanya yang kaya dengan minyak-gas/sumber asli lain/tanah subur. Ini termasuklah dengan merekrut penganas-pengganas Kristian Zionis yang menyamar sebagai orang Islam atau pejuang jihad, yang asyik membunuh atau melagakan orang Islam, yang kononnya berlainan mazhab atau doktrin, contohnya antara puak Shia dan Sunni.

Bahkan, penduduk Bumiputera Barat juga dilindungi di bawah “Native atau Heritage laws” termasuk di bawah "EU Heritage Laws" di http://heritagelaw.org/EU-Diretives. Oleh kerana itulah, di kebanyakan Negara Eropah, hanya perayaan/budaya Kristian/Barat dan bahasa Bumiputera mereka, yang pelbagai samada yang kecil atau yang besar seperti Krismas, diiktiraf secara rasmi di peringkat nasional, termasuk di media dan dalam pendidikan Bahasa Inggeris selalunya merupakan bahasa kedua. Di samping itu, lihatlah di Amerika Utara dan Australia, hak, identiti dan tanah bangsa Bumiputera “Native Americans-Canadians/Aboriginal Australians” dilindungi dengan kuat oleh undang-undang dengan hak dan identiti terkecuali (itupun setelah Bumiputera di Amerika Utara./Australia ini dibunuh dalam Genocide dengan kejam di awal sejarah penjajahan) Tetapi, sekiranya Bumiputera malang ini tidak mempertahankan undang-undang ini dengan lantang dan tangkas, mereka akan dianiaya dengan menggunakan strategi halus seperti diskriminasi di media termasuk industri seni, pendidikan dan budaya, di mana hanya perayaan dan budaya Kristian/Barat yang diktiraf secara rasmi di peringkat nasional sedangkan budaya dan bahasa tradisonal bangsa Bumiputera ini telah dipinggirkan. Penduduk Bumiputera ini juga dijatuhkan tamadunnya, dengan menggunakan dadah, pornografi, kebebasan seks, jenayah dan arak.

MAKCIK Tempurung.

(PERHATIAN: ada PENYAMUN paling penakut disyaki dari DAP/PKR durjana yang sekarang meniru gelaran saya tetapi sebagai "Pakcik Tempurung/Temporung" untuk mengelirukan pembaca).

Anonymous said...

BN KALAU NAK MENANG PRU 14 SILA HAPUSKAN SJKC..ATAU MAJORITI AKAN TURUN KELAPANGAN ROBOHKAN SENDIRI...AKU MULAI BENCI DGN PUAK CELAKA INI...

Anonymous said...

Apa lagi cina mau?
Mahu uitm bukak pada cina...
Apa lagi cina mau?
Mau jadi tpm dan pm..
Apa lagi cina mau?
Mau malaysia xda raja..
Apa lagi cina mau?
Mau kaum lain semua samarata,cina xpa,cina bagus..
Apa lagi cina mau?
Mau tanah2 orang melayu..
Apa lagi cina mau?
Mau sedara kami di singapork masuk sini sana sudah xcukup kandang..

PakKaduk said...

Sekolah Jenis2 ni dikhaskan untuk kaumpendatang yang mahu pulang ke negara asal mereka.

Sehingga sekarang pun belum pulang lagi mereka semua.

Jadi, sekolah jenis2 ni perlu diambil-alih dan dijadikan sekolah kebangsaan. Noktah.

p/s: watak aku muncul sebab tanah dah tergadai....aku faham sangat.

Anonymous said...

PERANGAI CINA XAKAN BERUBAH SAMPAI KIAMAT.....
TIADA PROSES ASIMILISASI BAGI DONG ZONG KT MALAYSIA..........WAHAI PUNAISIHAT PM BAGI LE SEGALA PADA CINA TETAPI MEREKA TETAP XSOKONG BN PD PRU 14....KALU XPECAYA CAKAP AKU KITA AKAN SAKSIKAN SDRI NANTI.....

Anonymous said...

Cina babi ni ingat dia saja bayar tax. Ini Malaysia demokrasi ikut kehendak majoriti. Bumiputera majoriti. Bumiputera mahu UiTM untuk bumiputera saja. Itu demokrasi. Cina tak suka demokasi pergi balik China atau pergi mampus bunuh diri.

Anonymous said...

oi cina babi , lu dah ada sekolah cina kan negara melayu pun dah nasib baik sial! kalau tak puas hati, boleh blah. atok aku tak suruh pun kau orang datang kat sini dulu.

Anonymous said...

Sebelum UiTM dibuka pada semua hapus dulu sekolah vernakular ,.. ada berani

Anonymous said...

Hapuskan sekolah racist vernakular SJKC. Pastikan hak ekonomi sama rata mengikut peratus populasi kaum.

Anonymous said...

bro tadi aku pi exhibition mifb kat pwtc,aku tengok banyak produk dia org ni tapi guna nama melayu..salah satunya jenama "zana".

Anonymous said...

AKU HERAN KENAPA BLOGGER MELAYU BERSIFAT DEFENSIVE SAHAJA bila CINABENG perikaik hak hakiki pendidikan BUMI?

Sepatutnya GAP ko dgn kawan2 ko balun kaw2 ini UITM ini. CINABABI telah melampau2 utk attack satu persatu hak kita,

Jangan sampai berlaku pertumpahan DARAH barulah kita nk sedar!!

Graduan2 UiTM yg pro PAS dn PR jgn haraplah mereka hati telah buta.. mcm dh kena HOLLY WATER DAPIGGY!

So, tugas kita yg celik ini utk pelihara HAK ini diwarisi anak cuci zuriat kita Melayu Islam!!


Bila kita tk syukur, tk hargai Allah SWT pasti ambil balik nikmat...

bila banyak Melayoo sndiri yg lupa kulit dan asla usul, sokong puak2 kafir ini.. tk mustahil Allah dtgkan kaum itu jg akan rampas nikmat2 ini!!

SEDARLAH.. lihatlah SEJARAH!!



GAP!! KO TOLONG LE SSERIOUS SIKET BUAT ENTRY MCM NI.. PAKAI LAH AYAT2 POWER SIKIT..!!

KO PUN DH JADI LEMBIK SINDROM NAJIB KE??

NAJIB AKAN TUMBANG PERHIMPUNANN AGONG KALI INI..JIKA DIA TK UBAH DIRI DR SKRG! GANTI YG POWER INSYA ALLAH.

KO nk follow NAJIB ke GAP?? hahah

Anonymous said...

WEii CINABENG

KAMI PUNYA PASAL LAH MAU letak BUMIPUTERA 200% ke 500% pun!! ini kami punya TANAH AIR!!

lu pegi balik TAIWAN ke CHINA MAINLAND MACAU laaa... lu beramboss la CINABENG!!!

LU CINABENG mau itu ini.dlm ini negara.. tp cakap Melayu xreti, lu idop asing2 mcm Anjing.. babi dlm kandang!!

Anonymous said...

Ikutkan hati mati...Ikutkan rasa
binasa......pejuangan belum selesai
maseh membujur melintang patah.....
berharap diharap pada yang sudi....
musuh musuh , tersengeh bak jerung kelaparan......gunting dalam lipatan
perlu dinyah segera dibumi bertuah
yang amat dikasehi.......
bermandi air mata darah , sekali
pun ... yang hilang tetap hilang
tak perlu diganti. andai becerai
kan roboh.......bersatu teguh wahai
Anai Anai , biar lambat asalkan
selamat kemetelamat......hapus kan
boikot barang cina.


badboys said...

Nak jer aku pelengkung cina tak sunat nie

badboys said...

Nak jer aku pelengkung cina tak sunat nie

Anonymous said...

CINA MMG SUKA CARI PASAL DuLU..

CINA MULAKAN BOIKOT

CINA MULAKAN KACAU ISLAM

CINA KACAU AGONG..

CINA MULAKAN KOMUNIS GANAS..

ada ka melayu mulakan kerja2 kacau Cina?

Anonymous said...

Kenapa sibuk sangat hal uitm, uitm bukan universiti awam cemerlang pun, kualiti pun sederhana sahaja. Student melayu yang masuk pun yang bukan grade 1, yang grade bagus semua masuk ke universiti awam lain yang bertaraf research universiti atau ke luar negara.

Takkan itu pun boleh menggugat kedudukan cina yang begitu cerdik pandai menipu di Malaysia ini.

Anonymous said...

najib dah lost control...melayu kena attack kiri kanan dia boley buat dono...PM yg paling paria..

Anonymous said...

UiTM only for bumi..bodoh punya cina beng..dasar pendatang tak sedar diri...UiTM merupakan kilang terbesar melahirkan ramai professional melayu..ini kenyataan..panas bontot cina beng..akau salah sorg hasil uitm..UiTM dihatiku..kita wajib pertahankan...ayuh melayu utk anak cucu kita..

Anonymous said...

Bumiputra mewakili.60% drp penduduk.malaysia. Kami tuntut 60% drp kekayaan negara. Baru adil

Anonymous said...

Kenape? CINABENG ni jenis spesis BABI, xboleh biar org lain 'makan sorang2' wpun mereka dh kenyang.. tgk le perangai BABI bila mengawan.. 2-3 ekor jantan kongsi balun BABI betina.

Mereka bukan nk masuk UiTM atau mahukan speciality dlm UiTM, tp mereka HASAD DENGKI itu Melayu yang punya.. just that matter, mereka rasa mereka shj yg bayar cukai.. kepada bapak LGE dlu2 dtg Malaysia, klu puak ni xdtg Malaysia aku rasa Melayu sudah jd banga PEDAGANG yang hebat.

Bila ada Cina, Melayu tolak ansur dan tinggalkan bidang EKONOMI.. sbb ingt CINABENG mahu sama2 kongsi bina negara..

Nk salah UMNO 100% xboleh sbb UMNO mana tahu CINABENG jahat mcm ni..!!

Anonymous said...

Balik2 Al Jubori.

Kepala Hotak kau....ini semua berlaku sebab BN bawah pak lah n ah jib gor benarkan....

Anonymous said...

memang kaki jubo yang punya kerja apa....

dia nak bagi kepada cina semua apa yang ada kat malaysia ni barulah adil. bila cina dah ramai kat parlimen baru buleh buat hudud. kata puak-puak PAS lah.

Anonymous said...

Mana lagi besar, konvensen UN atau perlembagaan M'sia..? Apasal la tunku dulu bagi warganegara kat atok bahalul ni..

Anonymous said...


Aku setuju UitM open for all.. tetapi

1. Hapuskan sekolah SJK(C).
2. Hapuskan sekolah SCK(T).
3. Bahasa Mandarin diharamkan diajar di mana mana sekolah.
4. Bahasa Tamil diharamkan di ajar di mana mana sekolah.
5. Pembatalan warganegara kepada semua cina dan india.. boleh duduk Tanah Melayu tetapi sebagai pelarian UNHCR.

Anonymous said...


Aku setuju UiTM open for all.. tetapi

1. Hapuskan sekolah SJK(C).
2. Hapuskan sekolah SJK(T).
3. Bahasa Mandarin diharamkan diajar di mana mana sekolah.
4. Bahasa Tamil diharamkan di ajar di mana mana sekolah.
5. Pembatalan warganegara kepada semua cina dan india.. boleh duduk Tanah Melayu tetapi sebagai pelarian UNHCR.

Unknown said...

hari ni aku da tampor muka cina sial babi hanjing pasal dia lalu sblah aku trus bersin apa lagi kompang dayak pon sampai la.

Anonymous said...

Cina babi ni ingat dia saja bayar tax. Ini Malaysia demokrasi ikut kehendak majoriti. Bumiputera majoriti. Bumiputera mahu UiTM untuk bumiputera saja. Itu demokrasi. Cina tak suka demokasi pergi balik China atau pergi mampus bunuh diri.

---------------------------------

Aku suka komen ni. Bangsa ni selalu bangga kononnya diorang yg byk bayar tax, sedangkan geng2 ni byk menipu bila nak bayar tax.Member keje LHDN ckp geng2 ni sanggup bagi duit kt yayasan diorang atau tokong dari bg duit kt kerajaan