Sunday, June 23, 2013

DEMO ANWAR GAGAL DAN CINABENG CUBA BAGI SIGNAL KEPADA MELAYU BARU !


anwar selepas 5 may 2013 menginginkan kebangkitan semula demonstrasi.

antara kejayaan terbesar anwar mengumpulkan penyokong untuk menyokongnya bukanlah pada insiden baling. sebaliknya kejayaan terbesar beliau adalah dalam era reformasi.

mengapa anwar suka mengajak penyokongnya untuk berdemo di kuala lumpur ?

kenapa demo tidak dilakukan di felda jengka 30, atau kampung assam kuala selangor ?

kenapa mesti kuala lumpur ?

kuala lumpur dijadikan pusat utama segala demonstrasi adalah dengan bertujuan untuk menayangkan di seluruh dunia akan senya IBU NEGARA MALAYSIA TELAH TUMBANG !

ini adalah motif anwar untuk memberikan signal kepada masyarakat dunia akan bakal termeterainya kejatuhan kerajaan dek kerana kebangkitan hitam 505.

sayang pelan anwar untuk menostalgikan reformasi 10 september 1998 tak menjadi.

padang merbok gagal memberikan pulangan politik yang diinginkan anwar.
darah tak tumpah.
polis buat selamba.

anwar pening dan pening ini boleh mendatangkan nafsunya untuk meliwat semula.
air mani politik anwar makin kering.

jangkaan pancutan luar jangka tak menjadi, sebaliknya yang berlaku adalah pancutan air mani persis angin..

selama sebulan anwar inzalkan politik masturbasi tahap memuaskan, sayang partisipasi para pelacor cinabeng dan belacan amatlah tidak memberangsangkan.

hakikat yang wajib kita ketahui, anwar inginkan demonstasi lancapan politik berlaku berlaku panjang.

persis demo reformasi yang pernah melarat sampai ke tengah malam di kampung baru.

apa yang aku nak cakapkan di sini adalah taktikal move anwar untuk menumbangkan kerajaan secara demosntrasi telah gagal mutlak.

sementara itu, puak cinabeng kelihatan telah cuba untuk menunjukkan signal kepada melayu baru.

mereka tak ramai hadir sepertimana perhimpunan bersih tidak lama dulu.

mudah kata motif cinabeng untuk tidak ramai hadir pada demo ini adalah mudah..mereka mahu melayu cakap 'cina tak ramai...cina tak ramai'..

cinabeng cuba untuk mengambil hati  melayu yang bahawasanya kami dah taknak tolak kerajaan melayu melalui demonstrasi..

halo melayu, adakah anda layu dengan perang halus mainan cinabeng ?

jangan tertipulah melayu..

ingatkan pada diri sendiri, waima setiap saat pun yang kita melayu baru pasca 2013 sudah sedia untuk menjahanamkan bisnes cinabeng sampai telingkup !

109 comments:

Anonymous said...

NYONYA TUA YANG MENGEYAM TU BAGIKAN SINUWAR TUA KUTUK BAWA BALIK...TRIO BERSAMA JIJAH.

Anonymous said...

Cina tak berani kena tangkap dengan Polis... nanti kena selidik latar belakang keluarga... ramai diantara mereka adalah PATI atau Melayu parachute seperti Zairil Khir Johari.

Anonymous said...

Abc abc abc selamanya

Anonymous said...

Cina ni bngsa pengecut! Bila mereka tgk org Melayu yg tkbodoh (Melayu PAS PKR melayu BODOH) boikot ekonomi mreka, CINA babi nih mula ubah rentak, pura2 berlakon baek utk cairkn hati org Melayu dn jg sebhagian besar pemimpin UMNO penjilat Cina ( mmg lahanat lah org UMNO jnis ni).

So jgn kita slow atau cair hati dgn lakonan Cina Babi konon sudah 'sedar insaf' dgn gerakan jht PR!

Anonymous said...

Teruskan boilot peniaga cinabeng. Semalam aku diPasar Tani. Cina yang jual telor ayam tu nampak semacam je sbb gerai dia orang tak datang membeli cuma bangsa dia je yg beli. Itulah yang kita mau.

Anonymous said...

Aku dah 1 bulan momentum boikot cinabeng . so gap terus konsisten ingatkan kami noh . ...

Melayu Perak said...

macam nih 55,000 ke...?????

aku rasa tak lebih 10,000......

Anonymous said...

habislah Nuar Jubor akan minta wang balik dari Mat Sabun dan Cekge Bard Bengap. minta duit balik.

Anonymous said...

habislah Nuar Jubor akan minta wang balik dari Mat Sabun dan Cekge Bard Bengap. minta duit balik.

Anonymous said...

habislah Nuar Jubor akan minta wang balik dari Mat Sabun dan Cekge Bard Bengap. minta duit balik.

komandomelayu said...

Demo 505 sama taraf dengan jubor nuar!
Yang ramai hanya seronok pegi duduk lepak makan minum lepas tu tak sampai pun 24 jam masing2 pakat balik tidor!!
Yang konon berani memekak ada le 2-3 ekor burung gagak itam tu pun telor kecik bila sorang terus jadi burung punai bila nampak polis!!

Anonymous said...

Allah SWTmerestui doa dan harapan 28 '000'ooo rakyat Malaysia hanya 8'000 Sahaja yang menjadi DAJJAL dinegara yang bertuah ini....Sbb menyokong anurgay....apapun ABC & BCL mesti diteruskan GAP...jangan terhenti ....Sbb melayu mudah lupa....

Anonymous said...

Tetap sokong dan sudah mula pun saya BOIKUT semua jenis produk dagangan cinabeng sampai bila2. Ini lah satu cara yg baik untuk kita ajar cinabeng yg biadap lagi bangsat itu!!!!:D

Hasnul Rahman said...

Assalammualaikum wmt,
Seperkara yg rakyat harus faham dan ingat ialah 'apakah kebolehan si Dajjal tu sejak masa muda hingga kini, selain datpada menganjurkan tunjuk perasaan?'.

Seolah-olah Alah swt tidak mengizinkan dia menjadi pemimpin negara kerana dia tak ada kebolehan sebagai pemimpin sebuah negara.

Yang dia tahu hanyalah memimpin tunjuk perasaan dan memperalatkan rakyat demi kepentingan dirinya yg tercemar cara hidupnya.

Tak sesuai dan tak layak langsung.
Apa tidaknya, 'bila berjanji tak ditepati, bila berkata-kata bohong dan bila diamanahkan dia tidak amanah'.

Justeru yg tinggal menyokongnya adalah mereka yg kecewa dgn diri sendiri dan tertipu dgn sedikit sogokan ringgit.
MasyaAllah....

Anonymous said...

lepas ni keluarla FATWA dari UMNO..kata perhimpunan HARAM.

pok janib dgn rosmah duk berdansa ats pentas konsert tak haram la pulak

begitu..smp bila2 KEJAHILAN menguasai UMNO..doh la JAHIL ..BODOH SOMBONG PLAK TU ,.,

jgn mara r ..haha

Anonymous said...

Penjajah Barat-Zionis terus ketawa macam syaitan melihat Malaysia, satu lagi8 NEGARA ISLAM; terus porak peranda! Melalui sekutu kuat Barat-Zionis, DAPigs/PKRats KURAP!

MAKCIK Tempurung – Pertahan Islam dan umatnya, UMNO/PM/K‘jaan BN, hak BUMIPUTERA Melayu dan BUMIPUTERA lain; dan hak orang miskin dari semua bangsa yang hormat Islam, dan bangsa dan hak Bumiputera.

(PERHATIAN TERBARU: ada PENYAMUN penakut disyaki dari PENGGANAS/SAMSENG DAPigs/PKR/Red Piggybeans militia durjana yang sekarang meniru gelaran saya sebagai "Pakcik/MAKCIK Tempurung/Temporung" untuk mengelirukan pembaca - mereka juga telah menyamar dengan identiti dan tulisan saya kononnya saya benci dan nak menggulingkan PM kita, dan juga saya seolah bersikap lucah, dan saya telah repot terus ke KDN dan Wanita UMNO!)

Anonymous said...

HEY LU macam si SAMSENG/PENGGANAS DAPigs/Red PIGGYbean militia, yang benci sangat PM dan isterinya, lu ini memang nak memecahbelahkan orang MELAYU/UMNO! Baik lu bawa EKOR lu pergi lubang DAPigs-si lim kit-SIAL/PKRats yang tak habis JILAT kaki kudis-bernanah Barat-Zionis tu!

MAKCIK Tempurung – Pertahan Islam dan umatnya, UMNO/PM/K‘jaan BN, hak BUMIPUTERA Melayu dan BUMIPUTERA lain; dan hak orang miskin dari semua bangsa yang hormat Islam, dan bangsa dan hak Bumiputera.

Anonymous said...

Sebelum ni blackout 505, tapi tak ada bukti blackout pun. Maka tukar la kepada Black 505.Black pun tak ada bukti maka jadilah Padam 505.

Mas ayu said...

IT'S THE BEGINNING OFTHE END OF ANWAR IBRAHIM CELAKO DAN KUNCU KUNCU NYA.
AKU DAN RAKYAT TELAH TERTIPU..............

Anonymous said...

Beberapa Perhimpunan balckout 505 sebelum ini 95 % adalah didominasi cinabeng , apabila adanya seruan untuk shahid oleh beberapa pemimpin dari PAS cinabeng mula rasa cuak dan terbukti pada 22 Jun 2013 mereka telah menjauhi perhimpunan tersebut dengan kehadiran tidak sampai 5 % , terbukti orang melayu harus sedar mereka telah dipergunakan untuk kepentingan politik mereka untuk menjatuhkan kerajaan yang didominasi melayu dan bumiputera . Mereka sangat berharap Anwar akan naik sebagai PM kerana telah dijanjikan beberapa keistimewaan yang boleh menjamin kelangsungan penguasaan ekonomi dan politik mereka serta mengimpikan jawatan selama ini yang tidak pernah diimpikan iaitu Timbalan Perdana Menteri dilangan bangsa Mereka, sesuaru yang mudah dibaca.. cuma orang melayu yang lemah dan dangkal akal fikiran tdak dapat membaca game mereka... Ingat dalam PRU yang lepas mereka telah mengkhianati kita dan terbukti pada 22 Jun lepas seali lagi mereka mengkhianati kita cuma melayu je yang tak sedar... bersatulah demi Agama, bangsa dan tanahair kita

Anonymous said...

Cinabeng mana pernah kenal demokrasi. Atas sebab itu, 90% undi pergi pada parti yg amalkan sistem dinasti (bukan demokrasi).

Makanya jangan mudah terpercaya permainan mereka di kala ini. Kalau sejarah dijadikan panduan...demokrasi tidak ujud dalam kamus mereka.

Anonymous said...

Dari permerhatian aku gerakan BCL ini dah ada kesan sedikit walaupun lambat. Sebagai contoh kalau dulu koptiam ini penuh dengan melayu kini nampaknya orang melayu agak jarang ke situ, kempen tsedang berjalan tentera anai -anai harus perluas gerakan dan kempen , ingat !raya dah dekat kuasa beli orang melayu memang tinggi utamakan peniga melayu masa beli - belah dekat raya ni

Anonymous said...

Cinabeng dalam stadium datang ramai2 aebab jamin selamat..kalau kat jalan lagi baik bagi anjing diorang ..kenapa sanggup jadi anjing cina???

Anonymous said...

PADA PARA PEMBLOG NAIKAN SEMANGAT MELAYU SEMAKSIMANYA,TANAMKAN PERASAAN RASIS,BUKAN APA KITA TELAH DI PERDAYAKAN SEKIAN LAMA

Anonymous said...

kempen boikot wajib dipergiatkan..kita tak boleh lengah2kan!

JIhad Ekonomi Islam...
Tiada maaf dan tanpa belas kasihan....

Boikot tetap boikottt!!!

Anonymous said...

Alhamdulillah... Semoga Allah lemahkan kekuatan Anwar... Pengkhianat bangsa dan agama.

Anonymous said...

Cina Babi dah lama kasi signal anti Melayu!!

Contoh nya vodeo Bangunan runtuh di Penang. Guan Eng pukimak kata "UMNO munyusahkan orang. UMNO tak habis susahkan orang". Dia tak kata BN tapi dia spesified UMNO/MELAYU.

Najib sepatutnya tumpukan perhatian pada Melayu, Bumiputra dan India yg menyokong BN. Perkayakan mereka dan ajar cukup2 Cina DAP Kominis Babi dan Melayu Pembangkang Bongok Keldai dan Lembu!!

Najib jgn lembek dan kasi muka sangat pada Babi Binatang tu semua.

Anonymous said...

Cina memang takut mati la. Bila dengar pemimpin pas nak syahid, depa jadi cuak bro. Mesti depa pikir pasal insurance coverage Dan premium KaLau libatkan aktiviti haram ni. Depa nak kaya jer yg susah2 biar si kuli yg buat.

Anonymous said...

BANGSA CINA NI PUN TAK MAU LAYAN KERENAH ANUAR DAN KONCO KONCO NYA BALIK BALIK MUKA TU YG HADIR BUAT DEMO TAK SEMUA NYA RAKYAT BANGSA MELAYU YG MAU AKAN KEADAAN MACAM DI MESIR DAN IRAN.TAPI BANGSA CINA NI MAU JATUHKAN KERAJAAN BN CARA ANUAR TAPI TIDAK RAMAI ORG MELAYU BERMINAT CARA ANUAR DAN TIPU LAGI KEPADA PENYOKONG NYA BUAT APA BANGSA NI HADIR KALAU KERAJAAN BN TETAP TEGUH ANUAR MELAUNGKAN SPR PENIPU PADA PRU 13 TAPI SEMUA 89 AHLI PARLIMEN PR MAU DAN TIDAK BOIKOT ANGKAT SUMPAH PADA 24/06/2013 APA LAGI BANGSA CINA HARAPKAN LAGI YG BODOH ORG MELAYU PENYOKONG PKR,PAS DAN PEMIMPIN MEREKA.

Tun Teja said...

Wartawan SST cinabeng Teo Cheng Wee wartawan sial, mahu memalukan Umno, bererti memalukan orang Melayu.

Semua orang yang cerdik tahu Anwar adalah
• punca segala kejahilan manusia yang menanam dendam kepada golongan manusia yang bersikap jujur dan dedikasi terhadap ketahapan kemajuan negara.
• bertujuan mahu menetuskan rusuhan di KL dan seluruh Selangor dan P Pinang
• merosakkan kerajaan yang sudah di pilih oleh rakyat
• menggunakan SPR sebagai mangsa untuk menjahanamkan kerajaan yang pemimpin homo sudah kecewa akan iktikadnya.
• kebencian papa homo kepada Umno semakin tebal

Di akhbar Singapura Straits Sunday Times hari ini 23/06/2013 Ambabiga pun turut sama dalam perhimpunan Blackout 505. Betina keling ini mendesak kerajaan membersihkan sinarai pengundi sebelum menjalankan sempadan pengundian. Ketidakadilan sempadan pengundian yang membuat kesalahan, katanya lagi.

Yang memalukan kerajaan ialah kenyataan Teo Cheng Wee melapurkan penyokong mengangkat sepanduk “Umno, BN, SPR rasuah.”

Adakah kerajaan sendiri masih senyap ? Kenapa tak tangkap penyokong yang mengangkat espanduk berbau penghasutan dan fitnah?

Bolehkah cinabeng Teo Cheng Wee dan SST di saman juga kerana mempablisykan fitnah?

Servant of God said...

Peghh... berjuta ramai orang datang! Hahahahahahahahaha

Sudah laa cina, tak payah nak sandiwara lagi. Tiada maaf bagimu. Kami sekarang akan bagi balik pada kamu apa yang kamu beri pada kami selama ini.

Apa bendanya?

Depan kami kamu senyum, pura2 baik dengan kami, tetapi belakang kamu kutuk dan kamu boikot produk dan bisnes kami.

Kita kekalkan Buy Chinese Last!

Anonymous said...

SENANGNYA NAK MATI SYAHID

Saya tak sokong Black505. Tapi saya setuju dengan Offer Husam " Mati Syahid ". Sekarang saya kasihan dengan penyokong2 Husam yang turut serta kerana hajat nak Mati Syahid tak kesampaian. Bukan salah korang tapi salah pasukan keselamatan yang tak mahu melepaskan tembakan peluru hidup untuk mematikan para peserta Black505 yang KEMPUNAN SANGAT NAK MATI SYAHID. Tak apa bawa bersabar.

Saya ada saranan untuk korang mendapat Mati Syahid berkaitan dengan Black505. Fatwa saya : Hadir dalam demo black505 tu pun dah dapat pahala. Anda masih ada peluang untuk Mati Syahid tapi kena lah ada kaitan dengan Black505. Dengan syarat semasa dalam perjalanan balik ke kampong halaman masing2 selepas menyertai demo Black505.

1. Setelah berasa terlalu letih dan keciwa kerana 505 gagal menumbangkan kerajaan Umno yang dibentuk selepas PRU13. ANDA NAIK KE MENARA KL TOWER, pejam mata dan tafakur 5 saat, kemudian terjun ke bawah. Gerenti SYAHID.

2. Setelah berasa terlalu letih dan keciwa kerana 505 gagal menumbangkan kerajaan Umno yang dibentuk selepas PRU13. ANDA BARINGKAN DIRI DI TENGAH2 LEBOHRAYA PLUS UTARA-SELATAN, pejam mata dan tafakur 5 saat, kemudian lelapkan mata. Gerenti SYAHID.

3. 1. Setelah berasa terlalu letih dan keciwa kerana 505 gagal menumbangkan kerajaan Umno yang dibentuk selepas PRU13. ANDA NAIK KE BAHAGIAN PALING TINGGI JAMBATAN PULAU PINANG, pejam mata dan tafakur 5 saat, kemudian terjun ke bawah. Gerenti SYAHID.

4. Setelah berasa terlalu letih dan keciwa kerana 505 gagal menumbangkan kerajaan Umno yang dibentuk selepas PRU13. ANDA BARINGKAN DIRI DI ATAS LANDASAN KERETAPI, pejam mata dan tafakur 5 saat, kemudian lelapkan mata. Gerenti SYAHID.

Peserta Black 505 di kalangan Cina dan India sepatutnya jangan melepaskan peluang dan tawaran istimewa ini. Inilah satu2 peluang ada boleh Masuk Syurga Islam tanpa perlu menjadi orang Islam terlebih dahulu. Offer made by Husam, one of the top Pas leader and ulamak.

Go and Get It Right Now.

Melayu Kiasu

Anonymous said...

gunakan senjata kuasa beli kita..
senjata yang paling ditakuti oleh semua peniaga2..

anda buat anda tanggung...

Boikot tetap boikot..

Ramai yg aku temui telah mendapat mesej boikot ini...

Boikot ! Boikot ! Boikot !

PERINGATAN: setiap sms dari kita hendaklah diakhir dengan perkataan Boikot ! Boikot ! Boikot !

Anonymous said...

Betul la...la nih semakin ramai orang Melayu yang boikot peniaga cina, klu g kedai cina la ni layanan mcm yang dtg tu raja, siap bagi air mineral lagi, bg kerusi suruh duduk, dia tak tau yg aku sajer masuk kedai dia sbb nak sejuk kan badan jer, tak nyer aku nak beli kat kedai cina...g mampus la ko cina sial

Ei Samat Syed said...

Puisi Melayu Tak Baru

Melayu haru biru
harung jerebu
bantah keputusan PRU
Esok Anwar Ibrahim dulu-dulu
angkat sumpah baru
Cukup sampai di situ
tanamkan semangat baru
kerja kuat ekonomi jadi padu
bersatu Melayu jadi satu
Jangan seumur hidup kamu
mahu ditipu
Kelak jadi layu
Tanah Melayu
orang asing yang sapu

Padang Merbok
22 Jun 2013

Anonymous said...

alhamdulullah..syabas Melayu...keep it up!

Anonymous said...

Jiran Cinabeng Aku Bagi Hamper masa Raya bila Aku Bagi rendang, ketupat.

Boikot ke tidak?

Maijikan Cinabeng Aku Bagi bonus sebelum Raya.

Boikot ke tidak?

Anonymous said...

Kalau tuan rasa boikot tu perkataan tak berapa sedap nak dengar anggap saja itu jihad ekonomi.

Tuan patut sayang pada kawan2 cina tuan sebab kawan tetap kawan sama2 rakyat Malaysia.

Tapi tuan jugak ada kewajipan pada Allah SWT, islam dan ummah.

Sekian
wabillah hi Taufik wal hidayah.

anti-CinaKiasu said...

RAmai-rami kita buat jihad ekonomi. Utamakan barang-barang melayu, Islam dan bumiputra. Tolak produk cina selagi boleh. Biaq depa balik Cina naik tong san macak nenak moyang depa dulu.

rizal said...

Alhamdulilah beli beras faiza kat maiden walupun jauh dr rumah setengah kilometer ...boikot barangan cina

Anonymous said...

aku pun masih boikot lagi ni... ingat awal minggu puasa ni nak pi melor tukar tayar lagi 2 biji.raya nak dekat ni.

Jom boikot! boikot! boikot! ABC masih berjalan.



TontoJr

Anonymous said...

Assalamualaikum admin dan semua pembaca,

Iklankan barangan yang ingin dijual atau perniagaan anda di laman web www.produkmuslim.info

Kerjasama anda membantu Produk Muslim sangatlah dihargai dan diucapkan ribuan terima kasih

Anonymous said...

Kita bukan benci sesama manusia...
Kwn ttp kawan..yg lawan ttp lawan..
Kita.mau ekonomi.org kita maju juga..
Ada yg benar2 halal produk dr org islam,knapa tidak kita.dahulukan..

Jihad ekonomi!

Anonymous said...

Teruskan perjuangan wahai pendekar2 melayu...boikot mereka..pendekar melayu sekarang lebih bijak silat nya
8

Anonymous said...

Nak puasa dan raya ini , perhebatkan boikot kedai cina , guna segala saluran yang ada , sms , blog , wat saap , twitter , facebook dan sebagainya , jangan patah semangat , kita sebarkan kempen boikot ini , setiap seorang ada tanggong jawab masing masing , saya yakin bangsa melayu akan menguasai ekonomi malaysia , percayalah !!!!!

Anonymous said...

Mari kita semua Melayu Islam bersatu menghancurkan bisnes cinabeng sehingga ke lubang cacing. Bangga aku kerana berjaya mendidik diri sendiri berbelanja di kedai Melayu dan barangan Melayu. Tak lama lagi mati kebulurlah semua cinabeng babi kurap.

Anonymous said...

Harap kedai2 bumiputera yg hanya menjual barangan halalan bertambah sehari ke sehari di bandar2...
Susah plak.nk.cri kedai.sportrim kete bumiputera kt klang ni...

Time aku g tmpt.sportrim cina,saje usha yg up to date..layanan mmg lain...
Mgkin kastemer mlayu dia.dah kurang...tp adegak melayu lg,sbb xde kdai.melayu jual benda alah tu kt sini atau xtaw boikot ni lg..kena cr lg tmpt,mgkin ade jauh sikit...
ini kali lah Boikot tetap boikot...
Jom ubah ke produk bumiputera dan halaln toyyiban..!!

Pesara Guru said...

Anwar Ibrahim perlu undur diri daripada politik. Kegagalan Anwar dalam manipulasi 16 September dan seterusnya siri Bersih, krisis Lahad Datu, PRU-13 dan Black 505 demi mencapai cita-citanya menjadi Perdana Menteri sama ada secara halus atau kasar, bersih mahupun kotor jelas merupakan petanda bahawa rakyat majoriti tidak mengingini beliau sebagai pemimpin. Apa lagi yang mahu dibuktikan Anwar dan untuk apa? Semuanya sia-sia, membuang masa, sumber dan tenaga.

Anonymous said...

Boikot habis-habisan sampai lunyai semua cinabeng biar diorang semua mampos. Aku pon dah mula nampak kesan boikot ni di rumah aku.

Satu kedai cina layan aku dengan begitu baik sekali sehingga bertanya raya ni balik kampung ke? Pukimak punye cinabeng babi kurap nak kelentong aku suruh berbelanja di kedai dia padahal aku nak beli rokok Nusantara, kedai Melayu sebelah dah habis stok.

Aku tak beli dan sanggup ke kedai sebelah semula untuk beli rokok Dunhill yang mahal tapi asalkan duit aku satu sen pon tak masuk dalam poket apek muka macam babi tonyok tu.

Aku minta semua tentera anai-anai untuk mencari rekrut baru di kalangan keluarga, saudara-mara, rakan-rakan dan jiran tetangga anda untuk menyertai kempen boikot ini di seluruh negara.

Seorang pengunjung blog GAP mestilah merekrut sekurang-kurangnya 5 orang tentera anai-anai baru setiap bulan. Aku dah print senarai boikot barangan cinabeng dan tampal kat papan maklumat di masjid dekat rumah aku.

Minta semua orang yang baca komen ni buat macam aku iaitu cetak dan tampal senarai boikot di lokasi strategik tempat orang Melayu berkumpul seperti masjid dan sebagainya. Lakukan sekarang...!!!

-Pengawai Pemerintah Rejimen Tentera Anai-Anai Melayu (RETAM)

Anonymous said...

SEMUA ORANG MELAYU DAN AHLI UMNO KHASNYA HARAM BELI DAN MASUK KEDAI CINA BELI PRODUK CINA ,KECUALI TIADA PILIHAN...KEDAI KEDAI RUNCIT CINA WARUNG CINA,GERAI PASAR MALAM CINA DAN APA SAJA BERASASKAN CINA TOLONG BOIKOT SEBOLEH BOLEHNYA .BANYAK LAGI KEDAI KEDAI CINA DILUAR BANDAR HIDUP ATAS EHSAN PEMBELI PEMBELI MELAYU..YG MCM NI KITA BAGI MEREKA BUNGKUS DGN CEPAT..SAYA DAH NAMPAK KESAN NYA DI TUNJANG,PENDANG,SANGLANG,PAUH ,PADANG SERA,AIR ITAM,JITRA KODIANG DAN BEBERAPA TEMPAT LAGI YG KUMPULAN SAHABATJATI BUAT SURVEY SEJAK SEBULAN DULU. MEREKA CINA NAMPAK RESAH SUDAH.ADA KAWAN YG PANDAI CAKAP CINA TELAH TERDENGAR RUNGUTAN MEREKA...KALAU DULU COLECTION JUALAN HARIAN ANTARA RM 700 KE RM1000,KINI TAK CECAH RM500.INI PENGAKUAN KEDAI RUNCIT CINA DIPINGGAR BANDAR JITRA,SEMASA MINUM KOPI DGN KAWANNYA SEBELAH MEJA KAMI.TERUSSSKAN JANGAN PATAH SEMANGAT...INSYAALLAH ALLAH MEMBANTU KITA MELAYU DAN ISLAM.

Anonymous said...

Setuju..
kalo.semua kita main peranan sebar...makin rancak lagi jihad kita..
Paling koman pun,sebar di facebook...
Like page "gerakan memperkasa produk bumiputra,
"Boikot produk.cina.dap. Dll
Like dan.share setiap produk yg mereka.update utk.boikot dan sokong..jd lebih meluas kempen kita ni...

badboys said...

Saatnya telah tiba untuk nuar aljuburi dikafankan selama-lamanya..

badboys said...

Saatnya telah tiba untuk nuar aljuburi dikafankan selama-lamanya..

Anonymous said...

kencing harakah paling kuat sbb cecah 55ribu

Anonymous said...

Aku dengan ini mengistiharkan haram bagi semua Melayu Islam membelanjakan wang mereka di kedai mahupun bisnes milik cina kapir zimmi. Ingatlah semua, Melayu tak mati kalau boikot bisnes cina sebab kebanyakan barangan mereka jual bersifat materialistik. Kalau keperluan asas hidup, banyak lagi bisnes Melayu sebagai alternatif. Kita perlu strategi untuk menjadikan kempen boikot ini lebih berkesan dan sistematik.

Anonymous said...

Cina sibuk cari duit,berniaga dan pada masa sama turut doakan kerajaan sekarang tumbang tapi mereka malas berpanas , letih dan berisiko ditangkap.

Melayu bodoh je jadi balaci gi merusuh sambil bawak anak kecik

Anonymous said...

Gua Melayu baru.

Kawan gua Cina, India dan lain2 kaum di Malaysia. Gua tak ada masalah dengan mereka.

Tapi kawan2 gua khususnya Cina jangan kurang ajar dan jangan cuba memecahbelahkan bangsa gua kerana hendak memerintah Malaysia. Jangan berniat jahat.

Anonymous said...

Memang betul, aku perhatikan cina sibuk berniaga cari duit sebab tu diorang hidop aya raya banyak duit. Tapi Melayu ramai miskin sebab pemalas lepas tu salahkan kerajaan sebab hidup tak berjaya.

Aku takde belajar universiti pun hidup berjaya atas usaha sendiri takde pulak aku ni kroni UMNO ke apa. Nak berjaya bukannya susah iaitu berusaha bersungguh-sungguh dan jangan asyik nak salahkan orang.

Kalau Nuwat Juburi jadi PM pun, kehidupan korang tak berubah pun. Bull shitlah kalau cakap pakatan perintah tiba-tiba Malaysia bertukar menjadi syurga dalam masa sekelip mata sahaja.

Malaysia ni senang cari makan kalau kita sentiasa berterima kasih kepada pemilik alam semesta ini. Jangan lagi buang masa dengan permainan politikus tapi fokuslah kepada untuk memajukan diri dan kehidupan.

Anonymous said...

Gua pun kawan jugak dgn cina india..tp boikot tetap boikot...business is business maa kawan lain2

Anonymous said...

Semangat pendekar melayu mengalir dalam jiwa penyokong boikot ini

Anonymous said...

Teruskan masyarakat melayu kuantan kita boikot mereka!!!!!

Anonymous said...

Alhamdu liLLah..

Malaysia tetap aman dan maju





@melayujati :]

Anonymous said...

MENITIS AIR MATA SETELAH MEMBACA KOMEN2 YANG BERNAS..AKAN KU SEMATKAN DIHATI SELALU..HIDUP 1BUMIPUTERA MAJU!! WE LOVE N TQ ALLAH MAHA BESAR !!

Anonymous said...

Senang cakap CINABENG TAKUT MATI. Melayu bodoh PKR & PAS yg ramai sbb percaya Husam Kambing kata ini 'MATI SYAHID'

Anonymous said...

PENING JUGAJ AKU DENGAN AL JUBURI SERTA KONCU KONCUNYA, BUAT HABISKAN MASA SAJA.
". MACAM ANJING SALAK BUKIT, KERJA SIA SIA " LEBIH BAIK BELANJA DUIT YG BANYAK BERJUTA JUTA TU BERI PADA FAKIR MISKIN, ANAK ANAK YATIM, RUMAH ORG TUA2, BADAN BADAN KEBAJIKAN ADA JUGA FAEDAHNYA, KUT KUT SEGALA DOSA ALJUBURI TERAMPUN SETELAH MELAKUKAN TAUBAT NASHUHA.... BUKAN APA AKU KASIHAN DENGAN AL JUBURI NI, MUKA SUDAH NAMPAK KECUT KEHITAMAN, KELUARGANYA JUGA AKU NAMPAK SERABUT, PENGIKUTNYA JUGA MASIH TERKAPAI KAPAI, DAH TAU NAK LEMAS DAN TENGGELAM, DAH NAMPAK BOT PENYELAMAT TAPI MALU NAK MINTA TOLONG... FIKIR FIKIRKAN LAH YANG CERDIK HABIS LARI TINGGALKAN ANWAR, YG BERBAKI MASIH TERPINGA PINGA TAK MAU MENGERTI, TUNGGU SAAT UTK DITALKINKAN

Anonymous said...

Apa la ko melalut niii? Adoii..kan orang dh ckp jgn pegi himpunan berok smlm tu, jerebu sekali ngan tebiat ko yg suka hidu gam tu kan ko dh jd biol.. Pok jonib tu abah ko ye? Hal kurga ko tk war2 kan kt sini wat malu jer

Anonymous said...

Off topik,
Gap,
Minta tolong siasat ...apakah yg terjadi sebenarnya pada semua agensi -agensi kerajaan .

Pekong Pondan said...

All this and all these people are giving their support to a gay psychopathic PKR leader who 'wants to be Prime Minister,' no matter how. He does not give a shit about his friends and supporting members.

See Azmins confession:
http://www.youtube.com/watch?v=Bnz2cE5dYgI&feature=em-upload_owner#action=share

Anwar did it in the shitta hole..., shitta hole..., shitta hole...
Anwar did it in the shitta hole..., in Saifuls pretty buttock.

(Song: The three little pigs, check youtube)

Pig 1: Anwar Ibrahim
Pig 2: Lim Guan Eng
Pig 3: Hadi Awang

Anonymous said...

MELAYU PADANG MERBOK TOLOL, TONGONG AND GOBLOG.
OTAK BABI........

MELAYU MESTI SAYANG MELAYU, SESAMA ISLAM.
CHINA GUNAKAN MELAYU MELALUI ANWAR IBRAHIM ALJUBURRI.
PELIWAT NEGARA DIKUTUK ALLAH SWT, TAPI PAS BUAT KAWAN.

PAS PARTI ORANG BODOH.........

CHISSSSS MALAU...

Anonymous said...

teman teman semua..rajin lah juga ke blog TOLAK BARANGAN DAP..byk info tentang brg Melayu Islam dan cina kafir.

Sokong majukan Melayu Muslim. Teruskan GAP utk ingat kita semua.

Anonymous said...

Cianbeng2 nie....melalak macam mana pun tetap takut mati maa.....sebut saja mati semua sudah bayang itu toyota melayang.....itu kedai2 sapa mau jaga maa..........kesian orang melayu pembangkang.....cina tetap cina......diorang pun kena tipu dek talam dua muka cinabeng..........kan gua dah kata, ini orang manyak manis depan2, muka senyum ala hati melayu, tapi belakang benci meluat sama melayu......tapi xpa.......
BUAT APA PUN, CINA TAKUT MATI MAA.............

Anonymous said...

diorang tak tau kot, yang keluar berdemo tu melayu yang tak cukup cerdik, maklum la dari baka yang sedikit kurang.......tapi ni yang xnampak ni baka melayu terbaik.....siap kau cinabeng........5tahun ni, tiang rumah perniagaan cinabeng akan mula reput, 10 tahun lagi runtuh la.......masa tu diorang terpaksa mai melutut balik dengan orang melayu cerdik2 macam kami ni......hohohohohhhh

Anonymous said...

dulu gua ada rasa kasihan, cina mau sama2 tumpang niaga, dekat dengan hati melayu,semangat satu negara maaaa.......tapi itu dusta belaka.......kali ini wa tengok xdak orang beli lagi wa suka........muka kesian wa tak tak heran.......lu olang jangan2 lupa.......bangsa melayu pun bangsa pedagang.......itu dulu wa kasi can.....lu niaga kita jalan.....tapi sekarang, lu jangan helan.....lu banklap pun wa sorak sakan...........hohohoooooooo

Anonymous said...

Eloklah pembangkang perbanyakkan demo di kws kws yg teruk dilanda jerebu.Bertempik sorak lah kamu wahai monyet monyet rakyat PR di kws dharurat jerebu kalau betul kamu semua pejuang sejati.Tumpukan demo kat Ledang atau kws teruk jerebu di Johor atau Melaka pulak.

Anonymous said...

hari ini boikot, esok boikot dan selamanya boikot !!

pengundi DAP atas pagar mula goyang...tindakan yg depa ambik dah makan tuan..

jangan bagi depa bongkak dan besar kepala..kita pakat2 lunyai ekonomi depa..baru depa kenai sopan santun..la ni depa kurang ajaq..

5 tahun kita keja keras....lepas tu 5 tahun lagi lagi kita keras bekerja menghancurkan ekonomi depa...dan seterusnya...

Anonymous said...

Daripada caci mencaci maki memaki meh sama sama angkat tangan kita berdoa
"wahai Allah yg menciptakan kami semua berilah petunjuk kepada kami agar berkasih sayang sesama kami yg beragama Islam ini. Jadikanlah kami makhluk yg tau bersyukur dan berterima kasih atas segala pemberian mu terutamannya keamanan kesejahteraan kesihatan kekayaan dan.kelapangan yang engkau limpahkan kepada kami hambahamba mu yangtinggal di bumimalaysia kepunyaan Mu ini. Jauhilah kami daripada malapetaka bala bencana pertumpahan darah sebagaimana ygberlaku di kebanyakan negara Islam lain atassebab engkau sahaja yang maha mengetahui nya . Amiiiiiiiiiiin .

Anonymous said...

Dah delay banyak minggu nak buat allignment kereta...sampai sekarang tak buat2..sebqb taktau kedai tayar melayu ada ka tak kat penang ni.

Anonymous said...

AKU CABAR ANWAR SERTA KUNCU KUNCUNYA, HUSAM MUSA SERTA KUNCU KUNCUNYA DIJEMPUT BUAT DEMO DI JOHOR, MELAKA, N. SEMBILAN ATAU MANA MANA NEGERI YG BACAAN IPU TAHAPNYA 400 KEATAS, JGN PAKAI TUTUP, KALAU KO ORG BERANI DIPERSILAKAN, BUAT APA KO ORG TAKUT, KAN KE KO ORG AKAN MATI SYAHID JIKA KO ORG MATI KETIKA BERDEMO 505.. KIMAK SYAHID KONON, NIK AJIS DAH BERAMBUS TIMBUL PULA HUSAM MUSA, SETAHU AKU HUSAM NI ULARDALAM SEMAK, BKN ULAMAK -

Anonymous said...

Encik Pakai kereta apa? Klu perodua blh kat service centre...xsure milik bumi ke tak, tp pekerja semua melayu...ampun maaf klu tersalah info

otaistillkick said...

yang penting bagi umno adalah memulihkan imej di selangor . jangan terus tenggelam. bah kan di negeri lain pun umno semakin terhakis . jangan terlalu mendabek dada. dalam mengata kaum cina ... idola 1M4U pun cina juga ..

http://relaxkedaikopi.blogspot.com/2013/06/bahang-panas-hulu-selangor.html

Anonymous said...

Kita bangsa Melayu tidak ada masalah hidup dalam keadaan meleset.....ini boleh dijadikan senjata kita,ini kekuatan kita untuk menjadi umat yang kental demi membangunkan ekonomi ummah.Kita tidak ada masalah berlapar kerana Islam mengajar kita berpuasa,sememangnya agama suci Islam mendidik kita untuk menjadi tabah.Kita dapat menerima ajal,tidak seperti cina......suruh cina berpuasa sehari....tengok apa jadi......itu sebabnya cina keluar dari hutan Tanah Melayu ini kerana tidak tahan......sekarang mereka dalam Parlimen.Kempen Beli Produk Muslim adalah satu ibadah yang akan menyucikan sikap dengki khianat sesama bangsa......tidak seperti politik yang lebih kepada memecah belahkan bangsa.Ingat kata-kata ini dalam konteks kempen beli barangan Muslim,"Korbankan nikmat membeli barangan mereka,agar kita dapat menikmati hasil dari pengorbanan itu selama-lamanya."Sebarkan,tampalkan dan khabarkan kepada sanak saudara dan rakan taulan sekelian.Ingat kita adalah khalifah di muka bumi,kenapa lupa dan nak ikut rentak musuh Islam?

Anonymous said...

Orang melayu suka Cina cuma kitaorang tak suka business Cina yang support dap

Anonymous said...

Orang melayu bukan boikot Cina tapi kami boikot business Cina yang 97% support dap

Anonymous said...

Orang melayu bukan tak nak beli dari kedai Cina tapi kami tak nak beli dari kedai yang support dap

Anonymous said...

Asal bukan DAP

Anonymous said...

ambo relo make pucuk ubi kayu dr beli n make sayur cino..puihhh cino

Anonymous said...

Skrg ni Setiap Cina yg aku tgk aku nampak muka dia berubah jadi lim guan eng campur lim kit siang

Anonymous said...

melayu bukannya hendak bermusuh dgn cina.. kawan tetap kawan.. cina buat baik kita buat baik tapi....

sekarang kita cuma perlu mengutamakan barangan buatan melayu dan membeli dikedai melayu utk memajukan bangsa sendiri iaitu melayu.. cara ini cina dah lama buat cuma baru2 ini melayu baru nak sedar..

cina berjual beli mengutamakan bangsa mereka.. jual murah sesama bangsa mereka, bertolak ansur sesama mereka, sukar utk melihat cina datang ke kedai melayu/mamak utk membeli barangan atau kebengkel kereta melayu tetapi dalam masa yg sama bangsa cina ini menekan melayu dalam jual beli dgn hanya bermodalkan senyuman dan terus ada melayu yg tersangkut dan jinak dgn lakonan cina utk melariskan jualan mereka.. jika cina boleh buat utk menaikan dan menjaga kepentingan bangsa cina kenapa melayu tidak boleh..?? kenapa ada melayu yg pertikaikan..

selama ini bangsa cina ini kaya raya kerana kuasa membeli orang2 melayu dan dgn megah mereka mengatakan duit yg ada dimalaysia ini duit mereka pembaya cukai tetapi bangsa cina ini lupa dimana datangnya kekayaan mereka, adakah datang dari langit..?? atau dari negara cina..?? jika tidak dgn kuasa beli yg maha besar orang2 melayu sendiri.. jadi sekarang kuasa membeli orang2 melayu ini hendak disalurkan pula kepada orang2 melayu sendiri... pelik... kenapa ada pula sesetengah orang2 melayu nak pertikaikan..?? bukannya nak bermusuh, jika cina boleh bersatu utk mengayakan bangsa mereka kenapa melayu tidak boleh..

demi kepentingan melayu, melayu harus sedardan bersatu... usaha boikot harus dilakukan semampu mungkin dan selamanya

Anonymous said...

sape2 yg nak tengok manusia yg xde otak bapak segala bapak paling bodoh dlm dunia...pegi la ke padang merbok...kera2 dihutan lg cerdek..yg berkupiah besar bakul pun ada disana..unit amal atau anjing2 PAS pun tidak ketinggalan...menyerikan progran memuja batang tuboh anuar peliwat tegar...

Anonymous said...

boikot habis2an...

jangan dok kesian..depa pandai berpura2...

sebenarnya depa cabar melayu sebab ekonomi depa pegang...tu yang besaq kepala..

tapi kita tengok..tanpa pelanggan siapalah depa...
jom kita layukan bisnes depa dan mekarkan bisnes melayu islam....



Anonymous said...

Di china asoh kena lanyak dgn troli barang.
Di Malaysia bisnes cina akan jatuh merudum sikit masa lg.persamaan antara 2 negara.
Bagi kaum melayu sikit masa utk tumbangkan ekonomi kaum lu cinabeng!!!!....
Bagi kami pula pegang itu ekonomi.haha...

Anonymous said...

Bab boikot ni sejak pru13 aku dah mula.alhamdulillah sampai la ni masih BCL..ape kate kita hebahkan secara besar besaran... Contoh setiap jumaat kita tabur risalah boikot dimasjid...aku rasa dalam masa setahun org melayu kita akan jadi immune belanja dikedai mlyu je...betul tak???kita mulakan sekaranggggg. Biar cinabeng kepanasan.....

Anonymous said...

Ingatttt. Raya dh dekat...jngan nanti org kita tak sabar2 nak bagi duit kat cinabeng...ade yg sanggup beratur nak make up kete di kedai accessories kete.. Tak sabaq2 nak bagi cinabeng duit. Aku malu betul tengok bangsaku xsabar2 nak bagi duit kat cinabeng....stop it and spend wisely k...yg tak perlu xyahlah nak dibuat.....yg perlu baru dibeli k....aku bangga jadi melayu. Kita bena ekonomi melayu insya allah kite akan brjaya.

Anonymous said...

aku sokong Anon 11.16pm 1000%...

inilah semangat yg perlu ada dlm setiap kita...

Betul kata Anon 11.23 pm, beli apa yg perlu je..berjimat..dari berbelanja yg bukan2..lebih baik simpan duit tu..nak raya belanja gila2...lepas raya baru nak menyesal...

Anonymous said...

http://korekcium007.blogspot.com/2013/05/orang-melayu-tanpa-kuasa-politikwajib.html

ZamPBuntar said...

GELOMBANG BUY MUSLIM FIRST dan BOYCOTT/ BUY CHINESE LAST wajib disemarakkan menjelang kedatangan Ramadhan Al-Mubarak.

Td aku ke kedai makanan kt Naser Parit Buntar, kebetulan ada peti aiskrim baru masuk jenama AK SUCCESS- jual kek-askrim, nampak menarik dan sedap, berlamat di Puchong. Siap no HP lagi.

AKu mase nk bayar minuman, aku tnye la si taukeh Mamak nih, uncle, ini brg baru masuk ke? Muslim punye ke? Apa mamk tu balas?

"Ya laa.. saya ingat ini Muslim punya (mamak ni main ingat2 je, tk confirm), td ada satu 'Haji' beli banyak jugak.. tkpayah pikir sgt lah.. kita hari2 SAYUR pun angkat Cina juga.. mcm mana mau lari.. "

Aku pun balas dgn senyum.. "Uncle.. kita minimized la brg angkat sama Cina, bila ada Muslim angkat Muslim dulu la.."

So, moral kejadian ini.. masih ramai lg peniaga Islam yg hanya pikri UNTUNG, termasuk MAMAK kedai makan..yg outsource byk pembekal CINA.. ini agak kecewa dan kita pula pelanggan utama kedai makanan mamak.. MAMAK2 atau kebanyak peniaga MELAYU masih nkuntung MAKSIMUM dgn tawaran supplier CINA..

mereka sanggup pakai SOSEJ CINABENG yg harga seposen dua murah dr Melayu (NAFAS/RAMLY, AYAMAS), mereka GADAIKANA keberkatan TUHAN pd perniagaan mereka hanya kerana seringgit dua..

Peniaga2 pasar malam yg byk pakai produk2 western/frozen CINABENG.. spt SOSEJ-NUGGET-DAGING BURGER-KENTANG GORENG-TEPUNG AYAM GORENG-KULIT POPIA-FISH BALL-FISH CAKE.

Rata2 bila ku sembang diorng hanay pikir untung 'kering' je.. bg aku mereka TAMAK, xpikir rezeki untong tu dr Allah (bukan semua lah tp kebanyakkan peniaga pasar malam Melayu) berkat ke suci halal ke letak no 10,11, jnji mereka boleh buat untong BESAR. Cmne lah nk ubah mentaliti mcm ni?


celah mane pun CINABENG tetap MERASE nikmat DUIT kite Melayu.. tk banyak sikit.. sbb chain supply diaorang mmg dh kukuh.. bahan2 sampingan spt plastik, labeling, printing, part2 transport masih lg dikuasai diorng.


HAri ni aku rasa lega sekurang2nya aku sudah 'dakwah' seorng lg utk sedarkan pasal utamakan Muslim, BCL ini. Dia nk ikut atu tidak itu tgjwb dia lah.. yg penting kita sbg mata2 kecil ini teruskan sebarkan usaha DAKWAH pd JIHAD ekonomi Islam/Melayu ini.

Terima kasih buat GAP yg terus menerus menerajui kempen ini. Semoga kita diberkati,

dan SELAMAT MENYAMBUT RAMADHAN AL-MUBARAK..buat semua pengunjung GAP.. Rebutlah TAWARAN2 ALLAH TA'ALA dlm Bulan HEBAT ini.. Bulan Limpahan RAHMAT-KEAMPUNAN dan KEBAHAGIAAN..KEUNTUNGAN

Wassalam

ZamPBuntar said...

Sikt nak tambah..sorry..
Kasihan aku tgk peserta2 BLACK 'HEART'622 Padang Merbok.. mereka seperti org sakit, yg Melayunya seperti tada arah tujuan lg hidup sbg Muslim. Hanya ternoda dgn tipu daya non-Muslim, penipu2 politik. Bkn SPR yg menipu mereka, sebaliknya peserta2 ini ditipu pemimpin PR, pujaan mereka, semakin lama mereka semakin jaduh dr akhlak Muslim-Islam. (sehinggakan Dato Wan Ahmad Timbalan SPR mengatakan kekecewaannya sbg hmba Allah, dia takkan maafkan mereka2 yg pijak wajahnya, maki hamun dan mencarut pdnya dunia akhirat..)

Kasihan pd pendemo2 ini, dikala negara ini Allah berikan limpahan Nikmat dan Kemudahan utk beribadah, bukan itu yg mereka isikan sebaliknya NAFSU JAHAT mereka yg dikenyangkan.. RUGInya mereka Melayu2 dlm PAS/PKR ini jd alat perosak pihak kafir dan sesat.. di kala kita sedang memasuki fasa untuk mentarbiyyah JIWA dlm RAMADHAN.. mereka dgn dunia sesat lagi merosakkan..

Kasihan mereka.. doakan mereka diberikan hidayah.. jika enggan semoga mereka dpt hukuman balasan dr Allah SWT sbg pegajaran buat umat2 lain..
AMINNN..

Anonymous said...

Jangan tersalah hemat........duit cukai yang kononnya cina bayar itu sebenarnya adalah duit Melayu.....itu pun dia lari cukai.Kita yang bayar cukai sebenarnya......siapakah golongan pembeli yang dihisap darahnya sejak berzaman.Insaflah bangsaku....sampai bila kita nak mewariskan penindasan oleh pendatang ini kepada anak cucu?Dengan nama Allah S.W.T. kempen beli produk Islam adalah jihad.Ianya seribu kali ganda berkesan daripada mengundi di PRU.Politik memecah belahkan bangsa Melayu dan Islam,tetapi kempen jihad ekonomi ini akan memberi kesan yang lebih hebat.Ingat kata-kata ini,"Korbankanlah Nikmat Membeli Dari Mereka Agar Kita Dapat Menikmati Hasil Dari Pengorbanan Ini Selamanya".Sebarkan.......

Anonymous said...

Ingat setiap 1 ringgit diskaun yang cina beri kepada Melayu itu adalah bersamaan 100 juta ringgit yang dia cekik kita......kalau 10 ringgit pula diskaun.....anda fikirlah sendiri.Sedangkan dua tiga ringgit mahal di kedai Melayu daripada kedai cina itu akan menjadikan kita khalifah di muka bumi, seperti yang dituntut agama dan banyaklah zakat akan dibayar.Tanda halal di produk mereka hakikatnya adalah haram.

Mohammad Fahmi said...

Aku adalah orang Melayu Singapura. Aku baru juga terjumpa dengan website seseorang individu yang mempunyai hasrat dengki terhadap kaum Melayu kita. Sila baca dan report ke PDRM. Dia telah incite hatred and kasi seditious comments.

http://dogsandchinese.blogspot.sg/p/what-chinese-must-do-to-conquer.html

Ada dia cakap Melayu nie malas dan bodoh? Abeh hero Cina dia ada orang Komunis? Dan dia cakap dia nak 'conquer', menjajah Malaysia kerana Singapura telah 'mereka' (Cina) berjaya menjajah. Dia cakap Sultan kita, kerajaan kita semua boleh dibeli dengan duit iatu mereka menerima rasuah.

Dia pun cakap menteri besar Selangor (Awak dan saya tahu siapa orang itu) adalah 'puppet' mereka ataupun alat mereka. Dia pun cakap jangan spread nie ke Non-Chinese?

Then information dia pasal Melayu kaum pendatang adalah salah dan juga tentang orang Cina yang menyebarkan ugama Islam kepada orang Melayu Indonesia dan bukan oleh pendagang orang Islam Arab.

Website ini banyak twisted logic dan hatred for the Malay people. Tolong report kepada PDRM wahai rakyat Malaysia.

Anonymous said...

kite citer kt sini saling faham dn percaya.. nunn kalau gi citer kt pencacai PAS tu.. ko sekeh 20x pun diorng ttp ckp UMNO yg aturkan..UMNO yg rancang UMNO bla2.. haha.. tp UMNO kalah jugak? otak diorng mati..

Anonymous said...

anwar kaki kencing sampai bila2. tak pernah insaf. dah kantoi sejuta kali pun masih ada cacai yg percaya kat dia.

Anonymous said...

SEBENARNYA APA YG BERLAKU SEKARANG IALAH PAKATAN HARAM MENGUGUT KERAJAAN..JGN LAYAN DIORANG NI..WALAUPUN HIMPUNAN BLACKOUT NI GAGAL,TP DIORANG SEBENARNYA BERJAYA..BERJAYA MENAKUTKAN KERAJAAN..BILA NAJIB TAKUT,SMUA DIA UBAH..SPR PUN BWH PARLIMEN..NAMPAK TAK PERMAINAN DIORANG?DIORANG TAK PAYAH TUKAR KERAJAAN..DIORANG HANYA PERLU UGUT KERAJAAN DENGAN PERHIMPUNAN HARAM..LEPAS TU KERAJAAN AKAN IKUT APA YG DIORANG NK..NAJIB JGN JD PENGECUT..CONTOHI TUN M..TEGAS..PEMIMPIN KENA ADA TELUR..KALAU KITA PERHATIKAN..DIORANG AKAN BGTAU DULU APA YG DIORANG AKAN BUAT..KALAU DIORANG BETUL NK BUAT HURU HARA,DIORANG TAKKAN BGTAU..DIORANG AKAN BUAT SENYAP2..TP KENAPA DIORANG BGTAU DULU SBLM NK BUAT PERHIMPUNAN ATAU HURU HARA?NAMPAK SGT DIORANG NK UGUT JE..

Anonymous said...

Jgn percaya 100% dgn bos dan jiran ko tu, baru dia hulur sekupang dua dh ko jatuh hati.. Cuba pikir juga berapa banyak dh dia perah duit dan keringat ko tu..

Anda Tahu X !!! said...

Surat koba HARAMkah kata sebanyak 100 ribu org.. haha.. mcm2 angka ada..

Anonymous said...

Kau kutuk Anuor ! , bagaikan nak rak, buang masa kau jugak ...
kutuk Najib ! , bagaikan nak rak , buang masa masa kau jugak.
Anuor n Najib ? , sama satu tongkang
bersekepala otak , cakap depan lain
belakang sama , menjilat pantat cina yang sama jugak . tu ! , tenguk ? ,
kena kencing , kena hambur , kena sekel serta ditadikakan cekgu cina ,
wak segan ! .... aku sarankan orang berdua ni , berubat cara kampung aja , takut terkena minyak
dagu siamrong , hingga hari ini ,
maseh menonong , cam pompuan lepas beranak . minyak dagu siamrong ni ! , lau dah kena , susah nak hilang
, makan masa ... 5th tak hiang punya , maseh mabuk kan pantat cina ? ....

Anonymous said...

Politik ? , jijik lagi menjijikan ..
phuuiii ! ! .....
Pru 13 dah habis , dah nampak siapa lawan kita yang sebenar ! ... yang harus serta wajib , dilingkupkan , dikuburkan segala keegoan , bangsa yang tak mengenang budi lagi pembelut
diMalaysia yang amat dikasehi ini ..
waspada la bangsaku ! , sekali beriyak diair , .. dah tahu jantan betina nya ? ....
bercerai kan roboh , bersatukan teguh ..... itukan perjuangan ! ,
bukankah dari perjuangan hidup nya
kemenangan ? ........
Boikot ! Boikot ! teruskan Boikot kadai cina , jangan diberi walau seposen pun .

Anonymous said...

Bukan mengupat , bukkan mengata , itu ada lah realiti patut diambil kira demi , kelangsungan anak cucu kita .......
Adios lea Bro !

Anonymous said...

Boikot..jangan tak boikot si gemok pink