Tuesday, June 4, 2013

GANG KASIM PENTOLAN ELIS NOR DIDEDAHKAN..



KLIK SINI

13 comments:

Anonymous said...

Ah Jib akan mampu meraih semula populariti kalau beliau kembali meletakkan sesuatu pada tempatnya.

Kalau Daie meletakkan sesuatu perkara bukan kena pada tempatnya, bukan saja bangsa sendiri berasa jelik malah bangsa lain jua akan menolaknya.

Say no to kaki bodek

Anonymous said...

Gap tolong dedahkan alamat rumah geng2 3 jahanam ini. Aku tak sanggup jadi jiran pada bangsat2 ni. Konon elitis. Pthuii..

1. Alies anor
2. Omar Ong
3. Osman Razak.

tq.

Anonymous said...

Pesan aku kpd GAP...
Boikot produk cina jgn lupa.terus hangatkan berita2 terkini dan barang2 list produk cina.

Jgn suam2 jek boikot ni.teruskan hingga jd isu panas.

BOIKOT PRODUK CINA SIAL!!!!!....
BOIKOT!!!!....BOIKOT!!!...BOIKOT!!!!.....

Anonymous said...

Kalau cai-cai UMNO anjur , confirm x sambutan punya mcm boikot peniaga Cina , x ada kesan pun. Cuba PR anjur boikot sesuatu yg berkaitan dgn UMNO, confirm seluruh rakyat Malaysia akan turut serta. Itu tandanya rakyat semakin benci dgn UMNO. Bangang punya cai UMNO

Anonymous said...

Pola Undian Kiasu

org Cina mungkin nakkan teokrasi makanya Pas diberikan undi Cina di kawasan yg mana bilangan peratusan pengundi Cina melebihi kadar purata demografi nasional?

dalam hal ini kebenaran bentuk sokongan para pengundi Cina adalah berasaskan sokongan terhadap cadangan amalan teokrasi penuh versi Pas haruslah diuji dan dibuktikan.

makanya elok sangatlah cadangan pelaksanaan teokrasi penuh dibentangkan dan dibahaskan di dalam dewan mulia (parlimen) kerana hanya dengan itu sajalah keikhlasan atau kemunafikan dapat diketahui.

sekiranya ini tidak dilakukan, tentunya Pas akan terus memainkan isu negara teokrasi yg kononnya mendapat restu bukan mukmin, bagi tujuan memancing sokongan mukmin dan bukan mukmin secara berkala hinggalah sampai kepada ambang PRU 14.

Anonymous said...

12:06,

Berilah contoh untuk buktikan dakwaan anda.

Apakah pemboikotan PR terhadap BRIM telah mendapat sambutan?

Kalau betul, berapa orang yg telah tolak BRIM?

Anonymous said...

Soal aku ... siapakah Perdana Menteri Malaysia sebenarnya ... Najib atau nwar berahi ....
aku tidak yakin Najib adalah Perdana Menteri Malaysia ...
Najib hanyalah pelaksana kepada dasar yang dibuat ... dia bukan pembuat dasar ... Dasar dibuat dan dibentangkan oleh Nwar Berahi semasa perhimpunan haram dan ceramah-ceramah yang dianjurkan oleh PKR.
Najib mengambil dasar-dasar yang dibentangkan itu dan melaksanakannya dengan penuh kepatuhan.
Aku ibaratkan Najib adalah pengurus sebuah syarikat... sebagai pengurus syarikat dia perlu patuh kepada arahan presiden syarikat.
Semakin Najib melaksanakan dasar yang dibentangkan oleh Nwar Berahi ... maka semakin galaklah nwar berahi membuat perhimpunan haram dan ceramahnya ...
Kenapa Najib melakukan semuanya ... kerana punah tak sihat yang ada dikelilingi Najib hanya copi paste edit apa sahaja yang nwar berahi momokan dalam ceramah ...
Nwar Berahi seru ... hapuskan ISA ... penasihat copi paste dan edit ... bentang pada Najib ... Najib setuju ... ISA dihapuskan ...
Nwar Berahi teriak ... dakwat kekal ... penasihat copi paste dan edit serta rancang macam mana nak kaut untung dari bisnes dakwat kekal ... bentang pada Najib ... Najib setuju ... dakwat kekal yang tak berapa nak kekal digunakan ...
Dalam kempen PRU Nwar Berahi kata ... kita turunkan harga kereta sekiranya kita menang pru ... penasihat copi paste dan edit serta rancang macam mana nak kaut untung dari bisnes kereta ... bentang pada Najib ... Najib setuju ... harga kereta murah menjadi tawaran dalam pru ... digelakan sakan dek pemikir dan perancang strategi pkr ... kerana sebelum ni jenuh dok bincang harga kereta tak leh turun ...
terbaru Nwar Berahi kata letak SPR bawah parlimen ... penasihat copi edit dan paste ... bentang pada najib ... najib setuju ...
Aku tengok sekarang ini Najib dikelilingi oleh individu yang copi paste dan edit idea pembankang dan bentang kepada Najib ... dapat kat najib ... terhangguk-hangguk Najib setuju ...
Malangnya Ah Jib Go (Ah Jib Must Go) mendapat punah tak sihat copi paste dan edit ... kemudian bentang kat Ah Jib (Must) Go dan lepas itu minda 25% kerana punah tak sihat tak ada otak nak berfikir ...

Anonymous said...

DS Najib

Sila ambil maklum. Sebelum PRU13 para blogger pro kerajaan banyak membantu kempen untuk memenangkan Umno. Malah para pelawat blog juga sama2 memainkan peranan membela Umno. Selapas keputusan PRU13 diumumkan, mereka ini lah juga yang tak putus2 memuji anda dan mengucap tahniah kepada anda. Bilangan mereka ramai.

Saya yakin dan teramat yakin, para2 blogger dan pelawat2 blog berkenaan telah memberikan undi kepada Umno pada PRU13 yang lalu. Saya dan mereka tidak undi Umno kerana nak selamatkan BN atau kerana nak angkat anda jadi PM. Kami undi Umno kerana nak selamatkan kuasa politik melayu. Kami tak rela melayu hilang kuasa memerintah negara ini. Kami tak mahu Malaysia menjadi Singapore. Kami tak mahu DAP menguasai kerajaan secara halus. Ya, memang kami teramat yakin, andai kata PR berjaya membentuk kerajaan, pasti DAP lah yang akan menentukan halatuju kerajaan PR. Kami buka mata dan buka minda, kami kaji apa yang berlaku di Selangor dan Pulau Pinang selepas PRU12 (Perak berjaya diselamatkan oleh Umno).

Di Selangor, memang MBnya melayu, memang wakil rakyat PR melayu ada dari PKR dan ada dari Pas. Mereka itu semua betul2 jadi kupang tembaga atau tunggul. Yang control kerajaan negeri Selangor adalah DAP. Kes Datok Hassan Ali, contoh yang dirujuk.

Di Pulau Pinang, tak usah cakap lah. Wakil2 melayu dalam DUN, bukan tunggul lagi tapi tak ubah macam alas kaki saja. Melayu ditekan, melayu dihimpit .. berani kah wakil melayu dalam DUN melawan arahan Lim Guan Eng. Lim Guan Eng menjadi Maharaja Cina di Pulau Pinang

Tetapi selepas anda membentuk barisan kabinet baru, kenapa orang2 yang sama yang telah mengundi Umno pada PRU13, kini tidak lagi senang dengan anda, tapi tidak dengan Umno. Pasti ada yang tak kena dengan anda wahai DS Najib. Mahasabah lah diri anda. Zaman wakil rakyat atau YB nak berlagak sombong dah berlalu.

Wahai DS Najib

Tolong lah tolong. Jaga kemuliaan institusi raja2 melayu. KDYMM Yang Dipertuan Agong dihina, apa tindakan anda ? Institusi2 yang sedia ada di naungi oleh raja2 melayu dan Yang Dipertuan Agong, jangan sekali2 diusik. Perbuatan anda meletakkan SPR dibawah kawalan parlimen, ini tindakan menghina mertabat serta maruah Yang Dipertuan Agong, kami tidak undi Umno untuk membolehkan anda memijak2 kedaulatan raja2 melayu. Bangsa melayu dihina oleh guru bangsa cina komunis, apa tindakan anda ? Tapi bila satu orang cikgu melayu dalam perhimpunan di sekolah beliau mengajar telah mengeluarkan nasihat yang mengingatkan kaum pendatang tentang untung nasib mereka dinegara ini, beliau dituduh rasis dan tindakan serta merta diambil.

DS Najib

Anda jangan hanya berani merotan bangsa sendiri, sedangkan bangsa lain (cina dan india) nak menjentik pun anda tak berani.

DS Najib

Jangan ingat melayu2 yang telah mengundi Umno pada PRU13 tidak tergamak mengkafankan Umno pada PRU14 sekiranya, Umno gagal menjaga hal2 berkenaan melayu dan raja2 melayu. Melayu hari ini dah banyak belajar daripada pengundi cina. Kalau pengundi cina boleh berpakat secara diam2 untuk memenangkan DAP, bukan mustahil pengundi melayu boleh memenangkan Pas asalkan Pas bersedia berpisah daripada DAP.

DS Najib

Anda jangan buat keputusan sorang2. Minta pendapat serta pandangan ahli MKT Umno sebelum buat sesuatu keputusan. Ahli2 MKT Umno pula, jika cadangan Najib tidak menguntungkan melayu, jangan takut untuk mengatakan " TIDAAAKKKK ". Parti Tunggal sebagai contoh, terbela kah nasib dan masa depan bangsa melayu jika ianya dilaksanakan ???????

DS Najib

Janji kami kepada anda hanya satu. " Anda Jaga Melayu, Melayu Pasti Akan Jaga Anda ".

Hj Ariffin

Anonymous said...

Bangang..pakatan boikot apa..bangla pengundi hantu dakwat blackout.. Ketua cabut tak mengaku anjur demo..anak bilis yg ditangkap...bangap punya penyokong. Baju hitam dah kena kubur.. Org dtg sikit edit berganda ganda.. Org yg sama aje dtg..bayar lagi.. Lama lama org tak dtg..citer basi..

Yg tinggal Melayu kena penjara..kawan duduk depan penjara..cina kui dah menang.

Bangang penyokong pakatan..lapor dakwat cuci jam 5..nak pos ke sulu..
Boikot apa...boikot citer kebenaran adalah..tersumbat dgn berita fitnah.. Kalau dulu katak bawah tempurung.. La ni katak bawah babi merah nuor

Anonymous said...

Beza antara undi Melayu dan undi Cina:

1. Undi Melayu untuk kerusi Cina sejak PRU 1 adalah diberikan atas dasar toleransi dan permuafakatan.

2. Undi Cina buat Melayu Pas dan PKR pada PRU 13, jelas tiada kaitannya dengan toleransi dan permuafakatan.

Anonymous said...

Bismillah ArRahman ArRahim.

Aku yakin di bawah najib umno akan hampir lumpuh tapi belum mati. Najib memang penamat fasa pertama umno dan suka atau tidak najib terpaksa melaluinya kerana sudah ditakdir.

Umno akan bangkit semula dengan kumpulan melayu baru yang amat menyayangi institusi terhebat ini yang tiada tolok bandingnya di seluruh dunia. Semenanjung tanah melayu ini tidak pernah ketandusan wira2 bumi yang berkaliber dan tegas.

Umno adalah anugerah dari Allah swt kepada umat manusia yang disebut dalam surah Al-Maedah ayat 54.

InsyaAllah suatu kumpulan baru Al Rahim pula akan membawa negara ini ke era yang lebih menakjubkan lebih hebat dari eropah dan amerika.

Anonymous said...

Bunuh bisnis cina

Anonymous said...

setpol baru PM akan tiba berperinsip tegas bukan kaki kipas ,,tungguuuu ,,,senatorr.