Sunday, June 9, 2013

MELAYU DILUPAKAN, CINABENG DIUTAMAKAN...


wei melayu umno, bangkitlah !
KLIK SINI
KLIK SINI

29 comments:

Vasco Da Gama said...

Melayu bodoh macam binatang yang makan rumput semenjak Portugis perintah Melaka lagi . Nak buat macam mana .

Anonymous said...

Maaf tambah sikit makan rumput kena suap sampai anak tekak......inilah malayu

Anonymous said...

Orang cina akan mengambil kesempatan sejauh mana Ah Jib Gor membenarkan mereka.

Anonymous said...

Beri banyak mana tetap tak maju sbb tak mahu usaha majukan diri sendiri ada duit lebih sikit nak belagak banyak banyak duit...itupun tak apa ada yang tak ada duit lansung tapi berlagak macam jutawan....rupanya jutawan miskin....

Anonymous said...

Kerajaan dah beri macam macam semenjak DEB dilancarkan 30 tahun lepas...melayu tetap tak berjaya...mcm mcm dasar dibuat Tun M...rupanya yang bunuh melayu ....melayu juga...pegawai pegawai kanan kerajaan dan glc serta bank....semuanya hangat hangat tahi ayam...ckp nak tolong melayu tapi kenakan bermacam syarat...kalau cina cepat aje diluluskan.....faham faham aje tak nak tabur fitnah...

Anonymous said...

kalau dibandingkan pencapaian bangsa melayu telah jauh lebih menyerlah berbanding zaman penjajahan...setiap kelemahan yg masih terjadi jangan dikeji..tetapi perbaiki..kita kena ubah cara kita berfikir...jadikan kejayaan yang sedikit sebagai asas utuk melakar kejayaan lebih besar dan gemilang..saya yakin MELAYU BOLEH..

Anonymous said...

Assalamualaikum semua,

Mulakan perniagaan dengan menjual apa saja atau membeli serta iklankan produk dan perniagaan anda di laman

web www.produkmuslim.info

Sokongan anda amat dihargai

Terima kasih

Anonymous said...

Bukan nak kata apa,melayu xbodoh,bahkan sgt bijak..
Paling bijak ialah menganuti islam..tu yg benar..
Setakat lepas pru haritu,apa kerajaan dh bg kt bumiputera yg dah menangkan umno??
Memang kerajaan dah bg mcm2 sejak dulu..dan sejak dulu kita dah menangkan kerajaan..
nk tahu jugak betul ke arkitel tu?
Saja nk tahu...
Kot betul,rase banyak rasuah kt situ..sdangkan projek.kcik2 pun ada,ni plak mega..

Anonymous said...

Melayu memang bodoh..

Lebih bodoh dari lembu shahrizat

Guna kebodohan dan kebebalan melayu untuk kepentingan kita,,

Salam untuk semua melayu

Melayu memang bodoh!!!

Anonymous said...

UMNO

(U)ntuk (M)elayu (N)o (O)tak

Anonymous said...

GAP,

Masa utk bercakap dah tamatlah GAP. Kita nak action sekarang.

Berapa hari lagi habis 100 hari GAP? Najib ni sebenarnya bertopengkan Melayu tetapi sebenarnya PM utk CInabeng! Macam dah nak putih je pandangan mata aku ni , GAP....tindakan please...sebelum amuk itu melanda.

Anonymous said...

Itulah sebabnya Melayu masuk Pas, melayu masuk PKR. Sebab bodohlah. Kononya boleh bolot kuasa dan harta. Rupanya Cina ada yang nak merasa sama. Patutnya Melayu ni bersatu, tolong yang bodoh, yang miskin bukan lari ikut nafsu. Melayu, melayu. Sampai bila nak jadi pak turut, pak bodek, pak tunggang, pak main belakang, dan mcm2 pak lagi lah.

Anonymous said...

Sejak sebelum PRU13 hingga hari ini wujud suara-suara ultra kiasu secara terbuka mengungkit seolah-olah kerajaan dan kaum majoriti dapat berdiri hasil daripada sumbangan materialiti dan ekonomi mereka. Itu yang disuarakan dalam ceramah besar mereka sebelum PRU bertajuk "Ke Manakah Hasil Titik Peluh Kita" dan UiTM dibiayai oleh hasil cukai mereka dan perlu dibuka kepada mereka. Ultra kiasu tidak akan puas dan boleh dipuaskan sampai bila-bilapun laksana babi yang rakus.

ah chai, said...

diri sendiri yang banyak penyakit,
nak salahkan kaum lain pula.

ah chai, said...

diri sendiri yang banyak penyakit,
nak salahkan kaum lain pula.

Anonymous said...

Ultra kiasume dan zionisme adalah errors dalam evolusi manusia modern.

Anonymous said...

Boikot tetap diteruskan ...

Anonymous said...

Melayu sepakat islam berdaulat..melayu 1st..

Anonymous said...

Babi semua non diatas..lu lancau lu bukan MELAYU..LU CINA BABI MERAH..babi menyodok kat tanah..bukan aje rumput tanah taik cacing kotoran semua sapu bersih..binatang yg paling super kuman..ditekak babi..cacing super di tekak babi..babi suka main taik..lu cina suka main lendir chinadoll

Semua binatang lu makan..ganas kotor jijik janin lu makan..mcm binatang..mulut lu mcm anjing suka mkn anjing..telinga lu mcm monyet suka mkn kepala monyet.. Idung mcm babi..penyet.hati racun suka mkn ular..semua sifat buruk dlm binatang lu mkn..nanti lu mati lu juga jadi binatang..hahaha badan manusia kepala monyet..itu filem moyang lu..mati jadi kepala binatang manusia suci...

Lu myk bodoh..binatang suci kepala lu mkn..lu tatak takut ka..nanti mati jumpa monyet suci.. Sama itu babi itu pasat lu bagi DAPigs...aiyaa myk bagus..

Apasat lu malah malah..dapigs lagi kebal.. Undi tipu..mana boleh lawan 2lim.. Lawan pecat lawan pecat aiyaa..cina mykkkkkkk bodohhhhh ikut lim..takuttttt sama lim.. Takut mati..aiyaa kongsi gelap..ugut cina ugut olang cina...aiyaaa kongsi gelap.. Cina mykkkk bodoh..tatak boleh bersuara..lim aje berkuasa...myk bodoh ikut buntut lim.

Mykkkkk bodoh..mkn babi penuh cacing.. Itu pasat sudah tua byk sakit otak..myk cacing... Lu mau tau Melayu mana bodoh. Melayu nuor..itu pasat kena buang dr Umno. Lu ambil jadi tuan..sekalang sape bodoh...LU BABI MERAH MYKKKKK BODOH AIYAAAS

Anonymous said...

Tajuk: "Ke Manakah Hasil Titik Peluh Kita" dan UiTM dibiayai oleh hasil cukai mereka dan perlu dibuka kepada mereka. Jangan keliru dgn amaran DAPig ini. Sebenarnya mereka mengungkit perkara lama semasa terjadinya bapa aku dulu. Masa tu siapa yg membuatkan Orang Melayu marah yang anak2 mereka tidak dapat belajar diUniversiti Malaya (MU) terutama sekali dalam jurusan Kejuruteraan dan Perubatan atau Sains. Kalau masuk pun tak pasti akan lulus. Maka tiadalah anak Melayu yang berijazah didalam Kejuruteraan dan Kedoktoran. Timbullah kesederan Orang Melayu mahu menubuhkan ITK kemudian UTM, ITM dan kemudian UiTM semata2 untuk memberi peluang anak Melayu menjadi Jurutera yang amat diperlukan oleh JKR, TNB, Telekom, dan jabatan2 Kerajaan lain ketika itu.

Jadi siapa sebenarnya mengungkit perkara lama ini. Wang kerajaan dibelanjakan untuk mendidik anak bangsanya melanjutkan pelajaran bukan sahaja didalam negeri malah dihantar keluar negeri. Kerajaan telah memberi peluang yang secukup2nya kpd anak Melayu untuk belajar dan kembali dengan ijazah ditangan. Dgn ramainya anak Melayu berkelulusan maka ramai lah jawatan kerajaan dapat dipenuhi untuk membangunkan negara. Adakah ini salah pada kerajaan?

Sekarang cuba lihat anak Melayu amat cerdik dan ramai yang berada diluar negeri mengharumkan nama Malaysia dan Orang Melayu juga. Lihat saja banyaknya MRSM, IKM, ILP, IKBN dibina untuk menambahkan cerdik pandai dan tenagawan khas untuk Orang Melayu. Adakah itu salah?

Dulu ada orang Melayu kisah, orang2 Cina menghantarnya anak2nya belajar keluar negeri. Sebab mereka mampu. Jadi untuk memberi keadilan kerajaan telah memberikan Biasiswa untuk anak2 Melayu keluar negara. Apa salahnya jika negara ini mendapat faedah tenaga kerja yang bertauliah?

Aku kesal dan amat sedih jika ada orang mengungkit perkara pelajaran untuk Orang Melayu ini terutama keistemewaan mutlak orang Melayu bagi mewujudkan UiTM ini yang diberi oleh kerajaan. Sebenarnya belum cukup lagi Kerajaan memberikan keistemewaan orang Melayu dalam pelajaran dan pendidikan. Masih banyak yang perlu dibuat. Tubuhkan Universiti Orang Melayu setaraf Havard, Oxford atau Cambridge kerana kita ada Kolej Melayu Kuala Kangsar dan Kolej Tunku Khursiah sebagai permulaannya (Catalyst). Kita mahu pendidikan Melayu dari segi bahasa, budaya dan sejarahnya diperkembangkan seluruh dunia. Kita mahu Melayu dan bukan Melayu itu faham betul2 Perlembagaan Persekutuan Tanah Melayu dan 7 Wasiat Raja2 Melayu agar Melayu tidak berpecah. Melayu mesti bersatu kuat dalam arena politik, social, ugama Islam, ekonomi dan pelajaraan. Kita bukan mahu atau pengamal 'Ketuanan' tetapi kita mahu hak Melayu dihormati seperti yang termaktub didalam Perlembagaan kita supaya kita hidup aman dan tenteram bersama2 bangsa yang ada diMalaysia ini.

Orang Melayu tahu yang kedudukan mereka dalam hal ekonomi dan perniagaan amat lemah jika dibandingkan dengan Orang Cina. Tapi ada kah kita terdengar dan nampak Orang Melayu pertikaikan keuntungan yang dikautnya melalui hasil lombong bijih timah, hutan balak, hasil lautan dan peruncitan dsbnya yang diambil oleh mereka sahaja tanpa ada sedikit pun untuk membantu Orang Melayu dan rakyat negara ini. Sampaikan cukai yg diperlukan belum tentu mereka menunaikannya dan susah hendak didapati oleh Kerajaan. Fikirkan lah. Aku harap Orang Melayu bukalah minda anda dan celikanlah fikiran anda dan dakaplah dan bimbinglah anak2 kamu Orang Melayu berugama Islam itu kejalan yang sebetulnya. Jauhkan politik perbezaan dan kebencian sesama Orang Melayu. InsyaAllah.

Anonymous said...

Lu sumbat anak cina babi merah sampai tekak..esok lu sumbat katak melompat sampai tekak..lusa lu sumbat lendir sampai tekak..inilah DAPigs cina kui

Ari ari mkn babi..ari ari minum arak..ari ari main pelacur..inilah DAPigs cina kui..
Kulit tebal mcm babi..idung peset mcm babi..mata sepet mcm babi..mulut menyondol mcm mulut babi mkn semua..bau mcm babi busukkk kalau tak mandi lebih teruk bau dr bangla. Busukkk mcm bangkai babi..

Anonymous said...

Yakin MELAYU BOLEH..Dah byk Melayu bawah berjaya.. Kita tau sekatan besar dtg dr cina sendiri. Mulai sekarang kita harus hapus sekatan itu walaupun kecil. Teruskan boikot..itu salah satu kita musnahkan industri kecil dan menengah cina. Sekarang mereka masih bongkak kerana masih byk duit..tapi yakinlah jika berterusan untung cina semakin kecil. HARUS YAKIN.

Anonymous said...

Melayu bijak..tapi bijak kita berlandas agama..kita bukan mcm cina..cepat kaya tapi langgar halal haram..berbanding dulu Melayu bawah byk dah kaya dan maju..sebab itu anak muda Melayu lupa perjuangan Melayu..mereka lahir semua ada tak susah..itu yg cina takut..cina mainkan propaganda perang saraf utk hancurkan Melayu dan rampas kuasa.

Hanya kita terus bersatu dan boikot brg cina. Cina yg buat sekatan cina yg mainkan harga brg..apa saja cina akan laku utk musnah bisnes Melayu..

Bukan saja yg diatas..kita dibawah punya peranan sendiri utk berjuang walau kecil..gunakan duit sebagai senjata..cina hanya mau duit dan makan dan harta. Cina tak peduli bisnes haram halal asal dpt duit kaya. TERUSKAN BOIKOT

Anonymous said...

Sekarang ramai kaum kiasu bersikap "lay low" dan "manis mesra" kepada kita kerana kita masih kuat dan kegagalan mereka dalam PRU yang lepas. Tu semua wayang. Kiasu lain di mulut lain di hati. Kiasu ini pendendam. Kalau kita makin berpecah lagi dan gagal dalam PRU14 atau bila-bila pun mereka akan bangkit dan pijak kita semua. Jangan sekali-kali lupakan penyembelihan datuk-datuk kita berapa minggu selepas Jepun tinggalkan Malaya dan selepas kejayaan kiasu dalam PRU 1969 13 Mei.

Anonymous said...

Ya benar..kita mau action..tugas blogger harus mengingatkan kita selalu..wajib. Kita juga ada tugas..pasti duit sebagai senjata walaupun nilai kecil.. Ingatkan keluarga..teman teman BOIKOT TERUS sampai pru dtg.

Disamping itu kita desak terus yg di atas. Yakinlah kita akan berjaya. Jgn mudah mengeluh. Cina pun takut kita boikot hanya tak mungkin mereka tunjuk mereka takut. Cina dgn mulut bongkak kita terus boikot.

Jgn mudah terpedaya dgn propaganda dan perang saraf cina kui..ingat Melayu

Anonymous said...

Penyakit biadap cina..penyakit bongkak cina..penyakit kurang ajar cina..penyakit anak cina biadap kat guru Melayu.. Penyakit giru cina biadap..

Anonymous said...

Penyakit hiv pelacur chinadoll..penyakit pengedar dadah..penyakit judi.. Penyakit arak..penyakit rumah urut... Penyakit mafia kongsi gelap.. Penyakit rasis cina..

Anonymous said...

Melayu perlu ada supermarket dan pemborong dengan jualan paling murah. Kalau dapat jualan murah tahan sampai 10 tahun pasti banyak peniaga Cina bangkrap. Setiap jualan cuma untung 1% sudah cukup. Betul tak !

Anonymous said...

melayu umno bodoh sbb merelakan melayu berhati cina ahjib kor jadi presiden depa..
melayu pas bodow sbb syok jadi lombu dap
melayu pkr bodo sbb syok minum kencing nwart..
apa yg nak diharap lagi???