IKLAN BERBAYAR

Saturday, June 29, 2013

MENGAPA NAZRI AZIZ GEMAR JILAT BUNTUT CINABENG ??


3 tahun lepas dia meraikan namewee, anak cinabeng lahanat di parlimen.

bagaimana sampainya akal nazri aziz untuk meraikan namewee yang menghina azan suboh, aku kurang pasti.

semalam dia secara terbuka menyokong protes cinabeng mengenai isu jonker walk.

kegilaan nazri aziz gemar menyanjung tinggi jubor cinabeng semakin memperlihatkan akan muslihat nya yang tersembunyi ?

apa motif dia agaknya ?
aku macam dapat bau je nih...



172 comments:

Anonymous said...

Mabuk ke dia nie?

Anonymous said...

Aq rasa dia neh menteri DAP yg di anta masok UMNO...

Padang Rengas ada maju dgn produk pelancungan ke yg dia sebok kat Melaka?

Anonymous said...

Mesti dia dpt bekalan burit cinadoll tiap2 minggu. Patut la ramai cinadoll kat malaysia lepas pakai visa lawatan.Lepas tu dtg lg pakai visa student.

Anonymous said...

teramat dayus

Anonymous said...

Kita sibuk2 boikot cinabeng, dia plak bikin spoil.
Aku rasa x jadi kudis pun.setakat nazri sorg jek jilat lendir dubur cina.sedangkan berjuta org melayu dok boikot produk cina.
Jgn sampai org melayu boikot pi melancong.silap haribulan industri pelancongan merosot nazri plak kena tendang.huhu...

Anonymous said...

menteri mulut celupar...nasib baik aku bukan orang padang rengas....

Anonymous said...

Apa lagi Nazri Aziz mahu???....

Anonymous said...

Api dalam sekam.

Anonymous said...

Gunting dlm lipatan.

Anonymous said...

Tali barut cina kominis?.

Anonymous said...

Tiada masalah...kita boikot jonker walk & petaling street...secara terang terangan disana byk bisnes haram...pemiliknya juga non muslim buat apa beli..?

Buy Muslim 1st...

Anonymous said...

Aku harap SPRM dapat selidik harta2 dan tanah yang telah dikaut oleh nazri ni. Contoh di Langkawi.

Anonymous said...

sesiapa umat islam berbelanja di petaling street dan jonker walk adalah pengkhianat kpd bangsa melayu dan umat islam....

Nah...siapa mahu menjadi pengkhianat..?
Silalah berbelanja disana.....

Anonymous said...


Pada aku JWalk patut dihapuskan terus. Secara teknikalnya ia melibatkan lalulintas dan ketenteraman awam termasuk kebersihan dan keselamatan kawasan tersebut. Jika pelawat datang ke tempat itu, dimanakah mereka meletakan keenderaan mereka? Perniagaan disitu diadakan dihadapan kedai2 yang ada dan ini menjejaskan pendapatan dan keselamatan pekedai. Pelancong disuakan dengan barang2 murah dan tiruan. Jangan jadikan Malaysia ini sebagai Taiwan atau Bangkok yang popular dgn lambakan barangan tiruannya yang tak berkualiti dan juga sebagai pusat cetak rompak haram.

Kalau Nazri Aziz ini bijak dia patut buat tinjauan yang menyeluruh bersama kerajaan negeri, dan pereksa apa yang berlaku. Kemudian baru buat statement setelah mendapat repot yang resmi. Inilah Menteri bodoh namanya. Mentang2 nak ambil hati pelancong, ingat pelancong nak beli sangat ke barang cetak rompak tu. Ramai juga pelancong yang membeli kena tipu dan diugut untuk membeli. Kemudian bawa balik barang itu yang tak boleh digunakan. Nazri patut tumpukan kepada perkara yang lebih baik dan lagi serius seperti mencantikan Malaysia ini secara fisikal dan spiritual dan bukan memikat pelancong membeli barang tak berkualiti dan murah semacam factory reject item saja.

Anonymous said...

dulu...Uptown Damansara pun di tutup sebab kena komplen non muslim..jln sesak konon..
Rata2 peniaga waktu tu org muslim...
Boleh jer senang2 tutup....!
Ternyata berani hanya jadi pengkhianat..!
Bkn pejuang..!

Anonymous said...

alihkan petaling street & Jonker walk ke tempat lain sprt yg berlaku pada uptown Damansara wahai pak menteri...!

Demi keselesaan pengguna...
juga hapuskan barang tiruan dan cetak rompak...!

Anonymous said...


Inilah contoh menteri yang jilat lendir chinabeng. Cakap ikut kepala botaknya saja. Tengok dan pereksa tempat itu pun haram tak. Tiba2 dah nak buat keputusan ikut arahan DAPig bulat2.

Anonymous said...


Menteri cetak rompak, low class punya.

Anonymous said...

Dah berapa banyak kepala BABI yang dia dah telan ni???.. dari dulu dia ni memang suka menongkah arus. kenapa lah DS Najib masih bagi muka kat dia. Pancung je la.. Janganlah bacul sangat, baru dapat jadi menteri pondan (Pelacuran), dah lupa daratan...shitttttt

Anonymous said...

Harap dalam PAU nanti ada perwakilan yg akan pancung dia. singkir dia dari MKT ..jgn beri peluang pada pengkhianat ni...
DAYUSSSSSSS..PENAKUTT..makan BABI...

Anonymous said...

Dia x sokong nanti x ada bagi dia komisen...

Anonymous said...

Jgn lah marah dia.... Kalau dia tutup tu semua... Cermin mata penyu tu dia nak belikan mana.... Aku harap semua perwakilan yg boleh mengundi dalam pau esok.... Jgn dipangkah penyu nie. ( penyu pata.. Maskot)

Anonymous said...

Berikut adalah senarai 5 pemimpin UMNO yang wajib disingkirkan. Dalam pertandingan pemilihan UMNO nanti, jangan kasi walau satu undi pun kepada mereka.

1. Najib Razak
2. Khairi Jamaludin
3. Nazri Aziz
4. Saipudin Abdullah
5. Hishammudin Hussein

Anonymous said...

Habuk apa pon takada di padang rengas

Anonymous said...

Ada satu lg ada satu lg..... Nak tumpang boleh.... Ku nan boleh kita buang juga mat magnum nie

Anonymous said...

Satu lagi satu lg..... Isa pendek... N 9 panggil dia isa wong........ Alah kubur nirwana tepi jln di nilai tu dia kan wakafkan pada wong......... Bekalan akhirat.... Kan bercahaya cahYa muka dia tu

Anonymous said...

Satu lagi lg weiiiiiiuii..... Ahmad maslan pun kita tendang lah kot.... Ahmad sokong.... Bagus dia nie semua sokong... Apa pun dia sokong masalah kita.... Btn hancur pun dia sokong.... Dan rasa aku dia nie pengguna tegar minysk rambut blycream.....kalau dia boikot mesti tutup kilang tu

Mat13 said...

Menteri dah tak glamor cmtu lah. Tutup je biarkan dia menyalak letih nanti senyap la tu........manusia bermuka2 camtula

Anonymous said...

Satu lg beruk yg jgn diundi untuk kekal jadi mt..... Tulun tulun tulun lah....dia nie pun kaki cibai juga... Atas pentas melayu melayu dan semua nak nolong melayu..... Tapi dia pusing aje kepala dari kita..... Helo sam... Helo samy ... Helo richard.... Semua projek bg kat puak puak ini.... Jeng jeng jeng.......mat hassan jobo....busnes khemah yg org melayu buang pun dia suh sykt jrisna keling paria tu buat...pasan khemah masjid dan surau pun dia bg kat keling nie.... Cetak buntung billiboard pilihanraya tak yah ckp lah.... Semuanye cina...

Anonymous said...

duit dari cukai rakyat digunakan untuk buat jalanraya supaya memudahkan rakyat bergerak dan melancarkan lalu lintas bukannye dibuat untuk cinabeng berniaga atasnye dan blok jln...bodohnye nazri

Anonymous said...

adakah gangster petaling street dan jonker street membayar wang perlindungan dan menghantar cina doll secara bulanan kepada taiko nah zhe li ah jis ... melihat kepada kesungguhannya membela cina dap ini aku rasa 99% tekaan aku itu tepat ... minta sprm dan polis siasat malaun ini ...

Anonymous said...

nah zhe li Ah Jis ... aku suka nama tu ...
sikitol jahanam ...
ah jib gol ...
keris mudim ...
empat nama yang perlu disingkir ... jika mahu umno kembali ke landasan yang betul ...
dan jika dikekalkan ... ajarlah anak-anak muda membaca yasin dan talkin ... kerana tidak lama lagi umno akan ditalkinkan ...

Anonymous said...

Pesanan khas kepada penjilat-penjilat buntut cinabeng.......

Kalo nak jilat buntut cinabeng takde masalah. Cuma kena pastikan terlebih dahulu buntut cinabeng dah dicuci bersih-bersih dan dibasuh ngan air dan bukannya sekadar dicalit ngan tisu.

Anonymous said...

Assalamualaikum,

Jual Beli Produk Muslim di www.produkmuslim.info

Terima kasih

Anonymous said...

Dia ingat dia cina, nak jadi jaguh, melayu yang berhati Malaysia,DAP sendiri pun yang mengaku Malaysia Malaysian pun rasis melampau,semua cina, melayu jangan bagi apa pun.
Dia ada kawan baru KJ.

gasing said...

aku harap perkasa daftar jadi parti,krn geng2 mat jubok dlm UMNO susah nak di hapuskan.

gasing said...

aku harap perkasa daftar jadi parti,krn geng2 mat jubok dlm UMNO susah nak di hapuskan.

Anonymous said...

sahabatroselle.com/categories/Produk-Runcit-Muslim-%5BMakanan%5D/

Anonymous said...

Ibrahim ali.... Ha ha ha.... Mara holdings dia dpt free pun tak leh nak jaga.... Abis dijualnye dgn nadzmi salleh.... Renti kan lah....

Anonymous said...

boikot bisnes cina habis2an. setakat ni tak cukup lagi..kita nak tengok sampai tiada lagi petualang bangsa yg support bisnes cina ni..

gerakan perlu memantau dari setiap aspek..bermula dari produk keluar dari kilang hingga ke pasaran melayu..siapa dalang??

kita nak melayu yg bertanggungjawab utk pasarkan ke komuniti melayu kena tegas ambik keputusan demi kepentingan bisnes melayu bukan ada udang disebalik batu...

kalau siapa2 pejuang yg tahu berlaku rasuah, bawa kepada SPRM atau sembahyang hajat minta dia berubah atau mati cepat..org sebegini wajib dipenjara..mereka adalah petualang bangsa..

kita tengok kedai rakyat, kedai mesra, kedai felda, PERNAMA dan banyak kedai lagi yg pembelinya 90% melayu..mana produk melayu???

jgn harap bapak2 menteri nak pantau,kita sebagai pejuang teruskan jihad ini..kita kena musnahkan musuh dalam selimut utk menyelamatkan jutaan umat melayu islam lagi..kita kena bertegas...amanah kita kepada mereka2 telah musnah..mereka ini yg bergelar melayu..namun tidak ada hati menolong bisnes melayu..
mereka tidak menolong kita dalam perang jihad ini, mereka adalah batu penghalang..
jika mereka sedar kini, ikutlah jalan yg betul..panggil semua prospek2 melayu yg mohon bekalkan produk mereka kembali duduk di meja perbincangan..kalau imbuhan yg diminta jgn panggilll..!anda belum sedar..hukuman sedang menanti samada didunia maupun selepas anda mati dalam kehinaan dan diperkatakan oleh pekerja2 bawahan anda bahawa andalah sebenarnya PETUALANG BANGSA !!!!!

Anonymous said...

Spritzer barang melayu... Jgn sisihkan kami... Mesra mineral water pun produk kami.... Tolonglah jgn boikot produk ini....

Anonymous said...

Spritzer melayu punya tau... Banyak dijual disemua stesen minyak petronas....sokong ye.... Mesti sokong... Ini produk 1000 % bumiputera/ MALAYuuuu... Terima kasih petronas kerana manapolikan air mineral dari sykt ini di semua stesen petronas... Padan org lain tak boleh berniaga mineral water di petronas..... Pergi jahanam Air mineral lain

June 29, 2013 at 12:29 AM
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
ni info aku dapat dalam tenet:

Company : Chuan Sin Sdn. Bhd.
Address : Lot 898, Jalan Reservoir,
Off Jalan Air Kuning,
34000 Taiping,
Perak Darul Ridzuan, Malaysia.
Tel : +605 801 2663
Fax : +605 801 2118
Customer Service Hotline : 1800-88-3111 (Mon – Fri : 9.00am – 6.00pm)
Delivery Contact : +6012 768 8727 (Victor Ng)
Email : info@spritzer.com.my
Website : www.spritzer.com.my

Anonymous said...

PENYIASATAN PERLU DIBUAT DI PETRONAS MENGENAI KELULUSAN AIR MINERAL INI OLEH SIAPA??? ORANG INI TELAH MEMINGGIRKAN AIR MINERAL MELAYU!!!


Company : Chuan Sin Sdn. Bhd.
Address : Lot 898, Jalan Reservoir,
Off Jalan Air Kuning,
34000 Taiping,
Perak Darul Ridzuan, Malaysia.
Tel : +605 801 2663
Fax : +605 801 2118
Customer Service Hotline : 1800-88-3111 (Mon – Fri : 9.00am – 6.00pm)
Delivery Contact : +6012 768 8727 (Victor Ng)
Email : info@spritzer.com.my
Website : www.spritzer.com.my

Anonymous said...

Hoi apa kau sibuk sibuk ... Memang melayu punya apa jkilang nie... Tak caya sudah lah.... Kau ada pergi tgk kilang kami... Pegawai pegawai petronas dah dtg dan tak bising pun... Bodohnyer melayu

Anonymous said...

Aku masih ingat bagaimana menteri yang tak sedar diri ni menentang Tun M secara terbuka dulu...

Anonymous said...

Yang menjadi permasalahan pafa kit ani apabila afa perkara yang menyentuh tentang melayu semuanya diam tetapi bila ada berkait dengan kaum ni semua nak tunjuk hero termasuklah haram jadah mereka yang dilahirkan melayu bahkan berstatus menteri nak jadi hero, melayu terus terpinggir.

Anonymous said...

Ada sesiapa tahu ke pengeluar air mineral melayu sekarang di msia

Anonymous said...

E’den mineral water adalah salah satu air mineral yang kini berada dipasaran Malaysia, eden mineral water diusahakan oleh sebuah syarikat bumiputera sepenuhnya iaitu Daruk Khusus Venture Sdn Bhd, diasaskan seawal tahun 2004, eden mineral water mula dipasarkan pada tahun 2009.Jenama eden masih baru dalam pasaran Malaysia namun dengan kualiti mineral yang tinggi, ia mampu bersaing dengan jenama lain yang telah bertapak lama di Malaysia, eden mineral water dihasilkan dan dibotolkan di kilang yang terletak berhampiran kaki gunung Datuk Rembau Negeri Sembilan, dipam sedalam 324kaki dari dasar tanah dengan sumber yang asli serta jauh dari pencemaran, dikelilingi hutan hujan tropika yang subur kehijauan.

Barisan pengeluaran kami kini sepenuhnya automatik dan dilengkapi dengan teknologi terkini dibawah satu bumbung bagi menjamin mutu air mineral yang dikeluarkan.

Apa yang paling penting adalah pengiktirafan HALAL oleh Jabatan Kemajuan Islam Malaysia JAKIM, anda yang menggunakan air mineral eden seharusnya tanpa ragu-ragu kerana JAKIM adalah salah sebuah organisasi yang diiktiraf oleh kerajaan Malaysia (No. Ruj: JAKIM/(S)/(22.00)/492/2/).

Tukang Komen said...

Semangat melayu dia ditahap paling rendah. Maklumlah dah kaya raya.

Anonymous said...

Kita lupakan saja pemimpin pemimpin ini, kita terus dgn kempen kita. Boleh tak kita buat usul tubuh persatuan ABC, BBC.

Anonymous said...

Eden bkn cina punya ke

Anonymous said...

Air mineral Salsabil dihasilkan melalui beberapa proses yang telah dikenalpasti kebersihan dan ketulinannya yang disahkan pihak dan agensi berkaitan .Punca air di Kilang Keda Agrobiz Sdn.Bhd. bertempat di Lot 4394,Kampung Charuk Tualang,Jalan Gurun-Sik 08200 Sik,Kedah Darul Aman telah diluluskan oleh Kementerian Kesihatan Malaysia KKM163(24/K/4).Keduanya punca dan proses penghasilannya diakui bersih dan halal melalui kelulusan taraf Halal Malaysia (K) HL 105/16/2011.
Sebagai Pengedar air mineral jenama Salsabil iaitu JNZ Fastima Enterprise (AS0267850-U) maka pihak kami amat yakin dengan taraf ketulinan punca air,kualiti kebersihan dan proses pengeluarannya yang menggunakan mesin berteknologi tinggi sehinggalah Air Mineral Salsabil dapat diedarkan dan memenuhi kehendak pelanggan di pasaran Malaysia.
Justeru untuk memenuhi tanggungjawab sebagai pengedar Muslim pihak kami membantu dengan kepakaran yang dimiliki agar air mineral Salsabil lebih berkesan untuk kesihatan semua,terutama pengguna Muslim dengan cara punca air tersebut diperkasakan dengan tenaga tambahan iaitu dibacakan 30 Juzuk Al Qur’an dan doa-doa penyembuhan .Dalam hal ini disiplin ilmu Pembacaan
Al Qur’an serta kaedah rawatan Islam sebenar dijadikan prosedur yang mesti dilakukan dengan penuh tanggungjawab . Prosesnya seperti berikut:
1. Menentukan pembaca Al Qur’an dan Pusat Tahfiz yang berkelayakan.
2. Mendapatkan khidmat bantu perawat rawatan Islam yang berdaftar dengan Persatuan Perawat Islam Malaysia yang diiktiraf .
3. Memastikan punca air mestilah dari tempat asal iaitu punca air di Kilang Agrobiz .
4. Punca air dibacakan 30 Juzuk al Qur’an.
5. Punca air didoakan oleh perawat Islam.
6. Air mineral Salsabil siap sedia untuk dibotolkan.
Pihak JNZ Enterprise sebagai pengedar menegaskan bahawa kos pemasaran dan harga hanyalah melibatkan penjualan Air Mineral Salsabil semata-mata .Manakala pembacaan Al Qur’an serta doa yang dibacakan adalah ikhlas sebagai sumbangan khidmat masyarakat tanpa melibatkan sebarang kos atau pembayaran kepada para pengguna dan pelanggan.Semoga kesangsian pengguna selama ini terjawab hendaknya.

Anonymous said...

Agen aje kot

Anonymous said...

dah tu ape guna meeting kalu suma keputusan menteri yg buat?
pandai sgt ke nazri ni?
pandai hancurkan melayu?
ABC!!
BCL!!

Anonymous said...

Melayu Kurang wang, kita lupakan pemimpin pemimpin mcm nazri, teruskan kempen. Boleh tak kita tubuh persatuan ABC Dan BBC Dan kelab x berapa suka menteri nie.

Anonymous said...

Betul ke tu. ...... Tak pernah nampak pun jenama mereka dlm
Pasaran

Anonymous said...

dia tak nak tutup tak pe ,kita pakat boikot je tempat tu... kalaulah orang melayu ada semangat jati diri sebagai orang melayu dalam tempoh sebulan kita tengok kesannya

Anonymous said...

Nazri Aziz bgitu bsungguh2 mbela kepentingan bisnes cina dap dgn harapan 97% cina dap akan beralih arah mengundi beliau dalam pru14. Begitu bersemangat dan ketara sungguh nazri membela cina dap. Tp bnyk isu mbabitkan kepentingan bisnes Bumiputera x kedengaran langsung suara dia. PRU 14 nt kita pakat undi pemimpin bumiputera yg membela kepentingan bumiputera sj. Bumiputera perlu curiga dgn pemimpin yg cenderung mbela kaum cina dap. Pemimpn mcm ni hny pentingkan tengkolok msg2 mengumpul harta sdr, xde lgsung agenda bangsa, dan x layak dipanggil pbela bangsa. Apa jasa nazri kpd bumiptera selama ni ye? Sehinga kini x pernah tpikir nk undi calon bukan BN, tp pru 14 nt lain ceritanya. Rakyat bumiputera kini bhadapan dgn jihad membela agama dan bangsa sendirian dgn tentangan drp pemimpin kaum sendiri. CIna dap x perlu bising cukup nazri jd bonekanya. Nazri silap klu menganggap suara rakyat bumi di blog pro kerajaan sbg rakyat kelas kedua atau rakyat miskin. Ingat, dalam agama Islam peringatan telah diberi kpd pemimpin akibat daripada meminggirkan golongan miskin. Kesannya negara akan punah, bila negara punah, agama dan bangsa juga akan rosak. Jd pemimpin yg hny mjaga kepentingan gologan kaya cina dap akan bhadapan dgn kemusnahan nt.

Anonymous said...

Air MIM merupakan satu air minuman RO dan air alkali yang terdapat di pasaran pada masa kini. Air MIM merupakan 100% produk Malaysia dan dikeluarkan oleh syarikat Ummi Agro Industri Sdn. Bhd yang pemiliknya juga merupakan 100% milik bumiputra. Air MIM diakui kehebatannya apabila mendapat gelaran sebagai "Air Minuman No. 1 di Langkawi". Seperti yang kita sedia maklum, Air RO mengandungi pelbagai khasiat dan kebaikan yang sememangnya diperlukan oleh manusia pada masa kini. Antara kebaikan bagi air RO ataupun dikenali sebagai Reverse Osmosis

Anonymous said...

melayu ada banyak keluaran air mineralyg tak menonjol, macamana nak pasarkan kalau ada melayu2 durjana petualang bangsat..
kita disogokkan apa saja yg menjadi keputusan mereka. kalau kekedai Mesra Petronas aku nak jumpa pengurus disitu nak tanya pasal ni..nak tau jugak jawapan dia..bila melayu nak maju...agen2 pemusnah bisnes melayu ada dimana2...

Anonymous said...

pemimpin mcm ni tak dak teloq!

Anonymous said...

memang terdapat pegawai2 pemasaran ni menghimpit pegawai2 yg ada kuasa meluluskan.mereka ajak main golf la, pi sauna la,makan malam la, nak buat keraian la dan benda2 lain semuanya puak2 ni rapat, janji dapat supply brg.. mungkin spt kes air mineral kat petronas tu..Puak2 ni mempunyai PR yg baik dan pandai berpura2..belakang puak2 ni cerita kat anak buah boss tu apa yg boss dia buat..dan cerita berapa banyak dah duit habis keluar dinner dgn kawan2 boss..
ini punya keparat tak perlu wujud dalam alam melayu baru...bila dah makan budi..bangsapun dia sanggup jual....

Anonymous said...

Santaukan jer pengkianat ni!!

Anonymous said...

SETUJU!!!!!!!!!!!

Anonymous said...

Sila lampirkan salinan ssm. Setahu saya Spritzer cina yg punya. Sumber air bwh tanah bdekatan kubur cina.

Anonymous said...

Hoi melayu bodoh... Jgn nak beranganlah nak boikot atau bergaduh ngan cina... Sumber air pun kau tak teti bak proses...sembg deras lagi.... Pundek lu lahh

Anonymous said...

Ini pemimpin cr pasal sama melayu..
Senyap aje sudah lah,biar km.mlaka buat,dia sibuk2 apa pasal??
Jd barua cina jugak??
Xdengar pulak dia sibuk2 kt penang????
Kt kelantan tu ha!
Bangsat betul lah!!

Anonymous said...

Kau melalak lah apa bagai pun.... Janji spritzer dah ada didlm kedai petronas... Apa butuh lu org cibai melayu boleh buat...."lu berani lu kasi tarek.... Oooi melayu... Lu yg bawah saja macam hamsat lain org atas senua ok

Anonymous said...

The issue on Jonker's Walk is best to leave it to the CM Melaka Authority & Power to decide whats best for Melaka...Rumhku Syugaku.Do not politicised the situation like u scratch my back I scratch your back harder...Tutup Jonker's Walk Closed Bazaar Ramadhan very childish...Bazaar Ramadhan setahun sekali aje. I like Baba & Nyonya Heritage & against counterfeit products .

Anonymous said...

Gua berani potong lancau lah kalau lu melayu bodoh boleh paksa jgn angkat air sama gua.... ( spritzer ) wa ci bai lu ham sap

Anonymous said...

asal cina mereka bela, asal cina mereka bela, kat penang LGE robohkan tempat melayu meniaga sekoq pemimpin melayu pun tak bela, elok saja UMNO ditukar jadi UCNO, wahai tentera anai2 kita ni mesekin dan hina sapa nak pandang kita, tak boleh kasi perut pemimpin buncit, kita tentera anai2 kena berusaha sendiri dan minta pertolongan dari Allah, sesungguhnya Allah sebaik2 pemberi pertolongan, ingat boikot barang cina sampai kiamat.

jilat ler pungkuq cina yang berak taik berulat sebab makan babi. hahahahahaha

Anonymous said...

bangsat cina dah berlebih2 kat sini..

Anonymous said...

Melayu malas punya bangsa

Anonymous said...

Lu tengok... Gua punya bangsa akan buat kempen " sapu melayu" kasi ajar sama lu org.... Boloh......

Anonymous said...

Nazri Aziz dibela oleh seorang tauke cina sebab tu anak dia 'dipinjamkan' kereta mewah Hummer dan dapat hidup meway berfoya-foya.

Anonymous said...

aku kena haramkan spritzer ni ada dalam koperasi sekolah aku.itu je kuasa yg aku ade...nak beli yg melayu pulak..dulu akupun tak sensitif pasal ni...tq GAP

komandomelayu said...

Nazri ni lembu kepada cina tokey balak ipoh ??

Anonymous said...

jawapanyer senag jer..
sebab si nazri nih spisis urang bergenetik 'PIGGY'..
wakaka..
budduh cam tapak selipar jepon dalam jamban!
ini semua salah umno..
wakaka..

Anonymous said...

jawapanyer senag jer..
sebab si nazri nih spisis urang bergenetik 'PIGGY'..
wakaka..
budduh cam tapak selipar jepon dalam jamban!
ini semua salah umno..
wakaka..

Anonymous said...

nazri mulut jelabas..org perak tak gemor dia ni..org padang rengas takde pilihan lain k? 2008 dah nyawa2 ikan kat pdg rengas, 2013 ingat dah tak jd menteri lg..runsing tengok muka dia ni dan geng2 gangsternya..pdg rengas tak maju2 juga..tak payah le nak sibuk2 kat melaka tu.pandai2lah haron idris jaga negeri dia..kalau puak nazri ni pandai urus negeri, takdelah perak trsungkur jap lps pru12 dulu..bongkak sungguh dia ni. org kelilingnya kaya raya..mana dtg sumbernya tak tahu le...la ni jd menteri pelancongan..lg le dia ni buat duit..sbb tu dia jaga cinabeng & suka perlekeh melayu. tanya org pdg rengas perangai dia ni..lahabau sungguh..melayu pdg rengas undi umno sbb sayangkan bangsa & agama..kalau takde sbb umno, tak undi dia ni..la ni bila undi dia, tengok dia buat apa kat pemimpin melayu lain..dr m pun dia lawan mcm samseng..ttpi hairan najib pilih juga org mcmni buat melayu marah je..

Anonymous said...

Untuk makluman.... Nazi a/l aziz ni tak mahu bertanding mt..... Katanya dia nak bersara awal dan lebih berminat untuk jaga rambut

Anonymous said...

Bingai punya menteri....tak ada J/w tu pun pelancong pun ramai gak datang ke Melaka....J/W wujud disebabkan oleh raminya pelangcong datang keMelaka,puak2 kimak ni amik kesempatan berniaga kat situ.Menjual barang2 haram/tiruan yg tak berkualiti kepada pelancong2 yg ramai tu.Maknanya bukan J/W tu yg membuatkan ramai pelancong datang ke Melaka.

Teluk Perang said...

Si Nazri ni mmg sial. Dulu dia adakan quota India dlm MRSM. Lps tu dia adakan quota India Giatmara. Mcm2 sial dia buat. Ingat lagi aku, dia ada kata Tun Dr M mcm2.. dia tu mmg sial..sial..sial..
Harap KM Melaka jangan kasi muka dgn si SIAL ni.. dia takat menteri nk control KM, cermin muka la ooiii...

Anonymous said...

si sial gemar jilat buntut sial cinabeng, muka pun mcm sial.

Anonymous said...

Nazri kata tadi... Bg lah dia peluang untuk berbakti pada bangsanye... Dia kata ini last term dia...kekalkan lah ia sebagai ahli mt.... Dia sanggup ke titisan darah terakhir jika ada sapa sapa yg jentik berkaitan melayu

Anonymous said...

Spritzer adalah produk melayu... Jenama lain spt mesra mineral water..tolong jgn boikot ye... Saudara ku sakalian

Anonymous said...

Eden mineral water israel yg punya.... Jgn percaya..... Kata produk tu melayu yg punya....aku berani sahkan spritzer memang betul betul melayu

Anonymous said...

Babi dlm umno

Anonymous said...

Sunny SQUARE POINT ... CINA BENG KOTA BHARU...

Anonymous said...

Ye lah nanti usik *sumber* rezeki si polan. Muka dan gaya pon cam samseng!!

Anonymous said...

Anonymous said...

Melayu malas punya bangsa

June 29, 2013 at 1:48 PM
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
kita malas pun tak minta makan sama cinabeng, lu apa susah. lu punya lui sendri makan lah, kita tatak mo lu punya lui.

Anonymous said...

kalau anda pergi SELAMA, PERAK, ada 3 stesen minyak..shell , petronas dan caltex.shell dan petronas melayu punya..caltex cina punya..

anda hanya ada 2 pilihan. pilih satu daripada 2. tq

Anonymous said...

bertandinglah di kawasan Melayu:Bukan Melayu: 60:40, kalau nak jadi jurucakap Bukan Melayu, kan, kan?

Anonymous said...

si polan naik kerana undi Melayu dan dengan kenaikan itulah si polan dapat amalkan AliBaba.

soalnya setelah mendapat sesuatu dari si Baba, patutkah Ali jadi kacang lupakan kulit?

Anonymous said...

Buat apa jadinorg politik tapi 5 abad lagi pun nama tersohor sebagai pengkianat bangsa dan tercatat sejarah sebagai nama yg membawa kepada kejatuhan kerajaan melayu malaysia..... Kalau aku tak de lahhhh yeop..... Siap dlm sejarah banti antara pemimpin yg membawa kejatuhan kerajaan melayu msia najib... Pak lah... Kj... Nazri penyu...lepas tu pula sb kerajaan melayu msia boleh jatuh dan tumbang kerana ... Pompuan rasuah... Jual agama...pergh

Anonymous said...

Assalamualaikum,

Jual beli produk di www.produkmuslim.info

Terima kasih

Anonymous said...

ada kaitan ke nazri ni ngan kongsi gelap cinabeng?. macam dah kena jerit la leher dia ni.

Anonymous said...

Boikot aje abis2 si haramjadah ni. Jgan layan, jgan sebuk meraihkan dia d mana2 pon dia berada. Bangkang semua projek2 dia dari sekarang.

Anonymous said...


Terkini diberitahu bahawa JWalk ini dibuka pada hari Jumaat dan Sabtu saja setelah DAP dan Menteri Cetak Rompak, Malaysia masuk campur. Mengikut sejarahnya memang pada mula dibuka tahun 2000, DAPig telah bermati2an hendak kan JWalk ini ditutup setelah MCA membantah dan berniat untuk menolong peniaga warga Cina miskin dan mencuba menambah mata pencarian di JWalk ini. DAPig telah memberi alasan sama yaitu mengganggu lalulintas dan ketenteraman awam dan mahu ditutup saja. Sekarang DPig ini juga mahukan JWalk ini diteruskan dan dibuka. Hah, Tak bermalu punya orang, sangat2 bangsat, tak bermaruah, flip-flop, Cinabeng punya rasis DAPig ini. Sekarang dia pula mahukan JWalk ini dibuka tanpa syarat.

Pada aku JWalk patut dihapuskan terus. Secara teknikalnya ia melibatkan lalulintas dan ketenteraman awam termasuk kebersihan dan keselamatan kawasan tersebut. Jika pelawat datang ke tempat itu, dimanakah mereka meletakan keenderaan mereka nanti?

Perniagaan disitu diadakan dihadapan kedai2 yang ada dan ini menjejaskan pendapatan dan keselamatan pekedai kedai juga. Pelancong ditunjukan dengan barang2 murah dan tiruan, barang2 tanpa lesen dan kelulusan (illegal) dan menjadi sarang pelacuran dan persundalan. Janganlah jadikan Malaysia ini sebagai Taiwan, Hong Kong atau Bangkok yang popular dgn lambakan barangan tiruannya yang tak berkualiti dan juga sebagai pusat cetak rompak haram serta persundalan. Kalau nak beli jam ROLEX RM200 disinilah tempatnya.

Kalau Menteri Nazri Aziz ini bijak dia patut buat tinjauan yang menyeluruh bersama kerajaan negeri dan pereksa apa yang berlaku. Kemudian baru buat statement setelah mendapat repot kajian dari semua pehak yang resmi untuk membuat keputusan. Inilah Menteri bodoh namanya. Mentang2 nak ambil hati pelancong, ingat pelancong nak beli sangat ke barang cetak rompak tu. Ramai juga pelancong yang membeli kena tipu dan diugut oleh perangai gangster peniaga disitu didesak untuk membeli barangan mereka. Kemudian bila dibawa balik barang itu ia tak boleh digunakan. Nazri patut tumpukan kepada perkara yang lebih baik dan lagi serius seperti mencantikan pusat2 pelancong diMelaka atau Malaysia ini secara fisikal dan spiritual dan bukan memikat pelancong membeli barang tiruan, tak berkualiti dan murah semacam factory reject item saja.

Kalau JWalk ini menjadi tempat mencari makanan sedap dan murah oleh pelancong aku rasa kerajaan tak adil kerana makanan Melayu dan Mamak tidak ada langsung untuk dibuat bandingan. Makanan Halal sudah tentu tak ada. Hai, apa lah kena dengan Menteri Counterfeit (aka Menteri Cetak Rompak) ini. Tak bersikap adil dan bijaksana langsung.

Anonymous said...

Siapakkah majoriti pelanggan di Jonker Strait? Pelancong Cina? Taiwan? Hong Kong? Cinabeng lokal? Atau bukan Cinabeng lokal?

Anonymous said...

Tutup saja jonker walk. cina ini kaki penipu. business nak untung jual barang ciplak. tengoklah di pertama kompleks, cina babi ni jual handphone tiruan jual harga mahal mahal. Ini sajalah cina boleh sumbang kepada kemajuan negara kita ini, dengan menjual barangan tiruan. Ini bukan Taiwan lah, makan babi banyak, perangai pun serupa babi kaum cina kaum pelahap.

Anonymous said...

Jangan beri peluang, kita boikot business cina bagi bankrapt. bankraptkan business robert kouk. lepas business cina beng bankrupt, bank cinabeng pula akan bankrupt. Bila bank cinabeng bankrupt, wajib bagi Najib tidak bail mereka. Ingat Najib, jangan terminum kencing cinabeng lagi.

Anonymous said...

jangan bagi muka kepada cina. Kita kena ajar sampai habis cina beng ini macam yang dibuat di Indonesia. Tiada kompromi lagi. BN kena bawa masuk ramai rakyat Indonesia Islam untuk bekerja di Msia kerana kita kurang tenaga buruh. Berikan kerakyatan kepada buruh Indonesia ini agar jumlah Islam di Msia semakin ramai. Ingat, inilah yang dibuat Lee Kuan Yew pemakan babi , racist di sgpore, ramai cina dari tanah besar dibawah masuk dan diberikan kerakyatan sgpore.

Anonymous said...

Mari tunjukkan Tsunami melayu pula selepas PRU13. Mari kita tengok, tsunami mana lebih hebat, tsunami cina or tsunami melayu.

Anonymous said...

Ayuh kita miskinkan cinabeng ini miskin seperti mereka mula mula sampai sini dengan tongkang 90 tahun lalu. Bila cinabeng ini dah miskin, kuasa ekonomi cinabeng lemah. masa itu kita tutup terus peluang dapatkan pendidikan universiti kepada cinabeng. Kita biar cinabeng terus belajar di sekolah cina. Bila dah miskin, kerajaan ambil alih tanah dan rumah mereka. Lepas itu, kerajaan hantar cinabeng ini bekerja di Australia dan Taiwan dengan alasan tiada keadaan ekonomi Msia tidak dapat menawarkan masa depan untuk cinabeng lagi.

Anonymous said...

Takbir

Anonymous said...

NAJIB MASIH PEKAK..MANGKOK NI SAMA DGN HISAHKERISMUDIN..HAMPASSSSS

Anonymous said...

gardenia dalam bahaya?? maklumat dari drebar gardenia mengatakan jualan dah merosot...cina dah boikot dengan drastik sekali..kuantiti dikurangkan dan ada yg langsung tak mahu diletak dikedai mereka...ini maklumat mutakhir di utara..

aku tak terkejut..tapi aku lebih terkejut jika masih ada melayu islam yg sanggup pergi ke kedai macam ni..

macamana untuk mereka sedar dalam skala yang lebih besar dan cepat?



Anonymous said...

Melaka bukan tempat ko la nazri...

Anonymous said...

Amati angka pendaftaran baharu yang dikumpul oleh Suruhanjaya Pilihan Raya (SPR) setakat Mei 2013. Tiga parti komponen Barisan Nasional (BN) yang diketuai UMNO berjaya mendaftarkan 449 orang sebagai pemilih baharu; MCA (43) dan MIC (24). Tiga parti dalam pakatan pembangkang iaitu Pas mampu mendapatkan 110 pendaftar baharu, PKR (65) dan DAP (524).
Jika digabungkan ketiga-tiga parti BN itu, jumlahnya 516 pemilih, angka itu belum mampu mengatasi jumlah pungutan DAP (524), dan jumlah yang dikumpul ketiga-tiga parti pembangkang pula ialah 699.
Dari segi pendaftaran pemilih baharu sahaja BN sudah tewas. Bagaimana jika keadaan ini berterusan sehingga menjelang PRU-14?

Anonymous said...

Pakatan pembangkang terutama DAP begitu agresif mendaftarkan mereka yang layak menjadi pengundi baharu. Mereka bukan sahaja membantu pendaftaran, tetapi turut mengambil nombor telefon untuk tujuan dihubungi atau penghantaran SMS kempen parti.

Anonymous said...

Pakatan pembangkang terutama DAP begitu agresif mendaftarkan mereka yang layak menjadi pengundi baharu. Mereka bukan sahaja membantu pendaftaran, tetapi turut mengambil nombor telefon untuk tujuan dihubungi atau penghantaran SMS kempen parti.

Anonymous said...

Pakatan pembangkang terutama DAP begitu agresif mendaftarkan mereka yang layak menjadi pengundi baharu. Mereka bukan sahaja membantu pendaftaran, tetapi turut mengambil nombor telefon untuk tujuan dihubungi atau penghantaran SMS kempen parti.

Anonymous said...

Ada pk mntri peduli dgn marhein melayu mcm kita? Jwbnya x dak
. So .... Kita kena hntar signal yg kuat. sapa yg nk biat? org melayu ygsedar diri. bila
..? Mulai hr ni. Harap sgt utusan higlight benda ni bg terangkat. Tp klau editor pun kena beli x brani komen aku cuma nk habaq umno boleh pesan bt nisan awai sikit.

Anonymous said...

Nazri Aziz adalah Melayu yang ada otak tak macam MB Melaka yang tiada otak

Anonymous said...

Mulai sekarang kita anugerah pangkat kepada nazri sebagai Menteri CETAK ROMPAK.

Jonker walk dan petaling street adalah tokong suci bagi menteri perompak ni.

Anonymous said...

Nazri akan mampus lebih awal kerana hari2 disumpah oleh bangsanya sendiri. Malu aku ada bangsat macam nazri, azran dan nazir dalam negara ini.

Bila kita sumpah mereka2 ini hari2 lambat laun ia akan jadi doa. Dan bila kaum yang teraniaya berdoa maka insyaAllah akan termakbul.

Anonymous said...

kita biarkan si luncai dgn labu2nya...
kita perlu fokus kepada macamana nak menghancurkan bisnes cina dgn cara yang paling berkesan...

tiap2 hari aku jumpa org aku cerita ttg boikot ni..tapi cara itu lambat...kalau boleh aku nak guna 5-10 geng yang baring kat parlimen tu untuk baring dekat lebuhraya PLUS pakai baju ABC/BCL sambil bawa sepanduk..boikot bisnes cina, jihad ekonomi islam...ataupun buat perhimpunan haram pakai baju putih..tolak bisnes cina...bantu bisnes melayu..

Anonymous said...

ada otak jadi mcm tu..org pakai AKAL. nazri pakai otak.. mb melaka pakai akal. sampai sekarang otak nazri kata cinabeng undi dia. sampai sekarang otak nazri kata jadi barua cina.

Anonymous said...

tu kena tanya kj si kitol..jerubu dah abis sibuk keja bagi masker.. org kg pun boleh bagi.. berapa dah jadi ahli Umno????

cina sibuk lagi la tu cari org nak bagi ic gamaknya.. tak beranak...org cina berlambak.. org guna biometrik.. jadi bodoh guna dakwat..

Anonymous said...

gardenia kena ubah strategi.. jika tempat tu kedai cina tak nak ambik.. marketing bukak ke org biasa atau org persendirian. tak perlu kedai..tapi hantar ke rumah tertentu jadi tempat edaran jualan.. lori tu pun buat penghantaran tempat sama...pasti ada yg mau. permulaan tentu susah sikit nak susun nama dan tempat. Buat sebaran melalui paper majalah internet..

Anonymous said...

cuba tengok cina kui ini.. dr atas sibuk air spritzer... semua org dah tau punya cina kui.. dah sah air ni tak laku dah merosot jualan... kita berjaya boikot.. sebab tu la jadi gila meroyan..melalut kat sini...untung tatak...utang mau bayar utang mana bank...along... haha mati lu tatak boleh bayar utang

apa susah lu ada rba...Rasa Burit Amoi..

Anonymous said...

PERANG ROTI....

Silap2 nanti melayu-cina akan bergaduh pasal roti...apalah nak jadi nie...

Mamak roti canai jugak yang menang...aduii...

Anonymous said...

hahaha...betul tu anon..apa susah nak bayar utang..jual aje rba...Rasa Burit Amoi

Anonymous said...

PAU kali neh ..yg mst berambos atau letak jwtn ..

1. CKMM
2. Sapudin new politik..
3. kj
4. Nazri ajiz
5. Najib...

semua tuh penjilat jubor cina...

Anonymous said...

nazri n chinadoll memang tk boleh dpisahkn dlm hidupnya....

Anonymous said...

saudara...sape saudara lu...rba chinadoll nazri.. pegi mamposss lu...tunggu la 5bulan lagi.. tak cukup tanah lu mau lari
pukimak lu..bahan cina mengaku melayu baik lu pakai songkok mcm tian cua lee kuan yew duduk depan kilang lu.. brg melayu lu kata israel.. pukimak lu cina

Anonymous said...

lu mau tengok apa.mau tengok melayu mengamuk.. olang cina dr dulu bangsat..lu ingat lu aje boleh ajar.. ini boikot mau kasi lu ajar...boloh boloh punya cina.. pukimak cina ham ka chan ham ka chan ham ka chan

Anonymous said...

lu tunggu beberapa tahun lagi.. semua olang melayu sebut aiyaaa ini cina malas ini cina mykk bodoh meniaga.. ini cina sampah..aiyaaa ini cina tau jual amoi jual amoi jual amoi
rba burit kacang merah

Anonymous said...

lu cina lancau...sape mau angkat..lu naik tongkang angkat air...angkat angkat... lu lancau tunggu tender dgn petronas abis lancau lu cina..lu boleh suruh ong angkat lu punya air...angkat angkat burit amoi..cina bodoh cakap melayu tak reti

Anonymous said...

Oooi nazri kau jadi YB dan Menteri Sekarang bukan undi dari kaum Cina..Undi dari Bangsa Melayu..dan india faham ke tidak..

Anonymous said...

lu lagi bodoh cina..abis tender abis la lu.. sape mau tarik...brg lu berlapuk kat kedai petronas..tarak laku..lu angkat sendili lu minum sendili...lu tengok aje apa lu bising lancau lu..brg tarak laku utang mau bayar...lu malah brg tarak laku..dulu lu kata kita cina tarak perlu melayu..kita tarak miskin..lancau lu.. jadi apa pasal lu malah.. lu tarak perlu melayu.. lu suluh org cina minum angkat air lu

Anonymous said...

pundekkkkkkk... hoi cina bodohhhhh hoi barua cina bodohhhh...kenapa melalut dah takut nak bersaing dgn brg muslim bumiputera... ini baru mula dah melalut tunggu aje setahun kedepan...hujung tahun....tungggguuuuu pundekkk

3 tahun kedepan..cina berebut jual chinadoll..rumah urut.. nak buat duit byk duit sikit tak boleh makan babi byk

Anonymous said...

bukan...melayu punya.. tengok kat blog produkmuslim atau blog lain..byk maklumat.
ini melayu atau cina pura pura jadi melayu sebab semua org dah tau eden melayu punya.

Anonymous said...

menatang haram jadah Nazri bangsat ni.Orang melayu yang bagi kuasa kat dia,dia sepak terajang.Cina yang kencing atas kepala dia,dia boleh pi basuh pungkok depa.Satu hari dia akan rasa balasannya sebagai pengkhianat.

Anonymous said...

bodoh lu pegawai mana onggg bodoh lu pegawai mana org ongg..apa lu bising bising.. ini duit melayu..apa melayu peduli..ini duit melayu.. lu bising air lu tak laku..lu suruh itu olang petronas beli air lu..lumah ong mykkk besar maa.. boleh letak air lu dlm lumah ong.

aiyaa bodohnya cina kui..air pun tarak untung sudah lugi sudah lugi sudah lugi

Anonymous said...

di petronas tu air mineral air cina.. bila balik kg..beli air muslim bumiputera dulu letak dlm kereta byk sikit.. jadi jgn beli air cina..biar berlapuk air tu.. biar bankrup kilang tu.

Anonymous said...

Ada dua pemimpin UMNO tang dihina dan dibenci oleh penyokong sendiri.Pertama ialah Pak Lah,kedua ialah Najib.

Sebabnya ialah mereka tidak menjaga orang melayu,tapi lebih mengambil berat,membela cina dan india.Hindraf,Dongzong,apa mereka buat dan apa yang mereka dapat akhirnya.Melayu dok tang tu jugak dulu dan kini.Fikir-fikirkanlah.

Anonymous said...

Hha ha ha ! , ini baru betul , Nazrigong A/k cinabeng , mahu Kerajaan Negeri disaman ? , dulu Anuor nak saman tahu takut , kata tak da duit sebanyak itu ! .... ni , nak saman KM malaka ?...... apa le kejadah punya anak perak ni !......
berani tahi kucing , kambus bau jugak kencing kucing. ni , sibuk nak saman , ada apa apa ke?...jangan le menegakan benang basah , you pun tak kurang jugak bab Rasuah , lagi terror , mengalahkan mala'un kat Malaysia ?.....SPRM , dah you orang kunci manggakan , berani la tunjuk jantan
, pi le lah saman KM Melaka ?....
gua pun hairan bin ajaib , Nazri ni
boleh jadi menteri kerajaan Malaysia ? ......Menteri Menteri , Kerajaan Malaysia , 5 dah kena makan tahi palat pantat cina ?...
dulu gua dah cakap , lu orang sume tak caya ?........................
sudah lah , teman teman sekalian ,
usah kita gentar !....Nawaitu.....
hanya lah satu ....jangan gentar , bulatkan tekat.......

Anonymous said...

spritzer cina punya...aku dah pergi melawat kilangnya...sykt yeelee yg keluarkan minyak masak cap helang, vesawit....aku pi masa lawatan kilang ganti praktikal masa belajar kat usm...kalau tak pecaya cuba search yeelee corp....beverages adalah spritzer.

Anonymous said...

Nazrigong a/k cinabeng , parasist perosak bangsa Melayu ........wajib lagi halal dihumban dari erena politik Negara ..... lu orang Umno ? , buat apa bela silahnattullah ?....
bunuh je !....kasi naik pun buat apa
?........menyasahkan keturunan kau kelak kemudian hari .....percaya lah ?.....dalam Umno , 5 dah kena minyak tahi palat pantat cina ....yang duduk kat majlis tertinggi sekarang ........lu orang sume , wakil perwakilan , jangan bodoh , pak angguk aja , sepanjang persidanggan ?....
ingat ? ....pakai otak , jangan letak kat bontot !.... Selamat barsidang

Anonymous said...

lu mau apa bangsat..duit gua suka hati gua mau beli apa.. lu mau jual air..gua apa peduli.. air lu tak laku gua peduli apa.. lu bankrup gua apa peduli.. gua peduli org muslim gua peduli bumiputera.. lu cina gua peduli apa.. duit gua lu apa peduli

Anonymous said...

gua apa peduli brg lu... lu mau angkat mau angkat.. gua peduli apa.. lu mau letak air lu dlm petronas gua peduli apa.. air lu tak laku gua peduli apa... lu mau report sama lu punya abang ong ong ong gua peduli apa.. lu mampossss lagi gua tak peduli

Anonymous said...

hoooiiii cina bangsat.. gua peduli apa lu mau laku mau tak laku mau berlapok mau berdebu... duit gua..apa lu susah... lu berambosss pi sedut air kuboq

Anonymous said...

woooiiiii cina kui...lu sibuk blog melayu.. sibuk air hanjing lu.. lu myk bodoh.. lu mau olang melayu beli air lu tapi lu biadap.. lu memang myk bodoh.... sekali suruh olang melayu beli..sekali kata air melayu.. sekali kata tak takut melayu tak beli..myk bodoh..

lu cina biadap...lu masuk sini lu tunggu aje lu betul betul mau mamposss lu punya air tunggu kilang air lu tutupppppp

hai semua bangsa melayu...lihat cina biadap jual air dipetronas..pastikan kita tdk membelinya.. suruh org beli tapi biadap.. kita lunyai brgnya biar berlapuk di kedai petronas... lepas tu kita tengok mau angkat atau tak mau angkat

Anonymous said...

The mark of a civilised democracy is the treatment of minorities and animals.

Malaysia has failed in both aspects with flying colours.

CAC

Anonymous said...

Apa ni , syok sendiri , tak best lts
be ....pi setesen bas , naik bas ..pi
setesen minyak petronas , isi minyak
n buang air ja ! , jangan masuk kedai mesra , barang barang cinabeng , macam macam ada . petronas ni , Menteri yang 5 ekor , yamg kena minyak tahi palat pantat cina tu , semua ada syer dalam petronas.....
sikit hari , petronas jadi cinabeng
punya jugak ?....tak caya ? ......
bunga bunga dah ada noh !.....

Anonymous said...

Hidup lagi kau cinabeng anak cinagong
makan vitemin apa ?.....tibai tiok n
minum air doggie ......apa la susah sangat pi la kat Blog Dapig , buat cita mengarut ngan Red bean army .
kat sini , blog GAP , only made in
malay .

Melayu Perak said...

oooii CAC....

makna CAC tuh chinese are cowards....

ambik ko.....

Anonymous said...

Yes me is alive........freedom of expression is why I is here.

I don't eat meat or chiok as its bad for you........I suggest that you too try to cut meat from your diet. It will calm you down.

No......not doggie water.......just guiness and water.

CAC

Melayu Perak said...

CAC lu bangsat lu mama selalu doggie dengan anjing....hisap lancau anjing....
lu papa doggie sama babi....
lu atok macam cibai....
lu pei pei cibai sudah kasi jual....

lancau lu....tiu niama kahai....

tammade...tammade...

Melayu Perak said...

你他妈的中国佬....你的父亲和母亲他妈的猪...你妈舔猪阴茎....你父亲舔猪阴道....混蛋......从马来西亚..

Anonymous said...


Kesimpulannya, mari kita bersatu kawan2 kita buat kempen boikot barang2 cinabeng ini dengan cara mudah yaitu gunakan tenaga dan kepala lutut serta kepakaran Adam Adli, mereka yang baring2 kat Parlimen tu, mereka yang berkemah diPadang Merbok, SiKetol, KJ atau yang sanggup mendongkak arus Perlembagaan Negara ini. Suruh mereka pakai baju ABC atau BBC dan pergi kat JWalk tu. Minta bantuan kewangan untuk bayar mereka dari tycoon Melayu untuk survival melayu. Ini juhad kita!

Sesiapa yang mengenali mereka secara peribadi dan baik tetapi bukan cara chinadoll atau aljub tu, cuba minta hubungi mereka mungkin mereka suka dapat upah.

Boikot barang cinabeng. Boikot tetap boikot.

Anonymous said...

Well said.......now thats what is freedom of expression.......am I offended? heck no.

Carry on......young man.....you must be very unhappy with yourself to swear so much so early in the morning.

CAC

Melayu Perak said...

hah hah hah...
got you thre...CAC
offended or not swear or not...
you read the characters and you understand....

that's it my boy...here..piggy...piggy

Melayu Perak said...

ha ha ha ha...

suka aku tajuk berita hari ni....

gaji minimum mulai 1 hb Jan....

wajib untuk swasta...

kali nih cina apek kedai runcit,baju,komputer,stesen minyak terpaksa keluar duit lebih banyak...dulu dia orang bayar melayu gaji ciput rm 300 - rm 400 untuk sales girl melayu yang kerja dengan cina...sekarang lu baru tahu siapa bos....kalau langgar boleh hukum penjara.....

Anonymous said...

ramai sangat pemimpin politik melayu termasuk umno pas pkr yg terpaksa tunduk dgn gengster cinabeng,,apa nak jadi kita melayu. gengster melayu?. khaaqqq...ptuiihh..tak da teloq.depa berani sama melayu je..sudah ribuan senjata api diedarkan oleh gengster cina pada kawan2 sebangsa mereka.. mohonn sesangat pehak berkuasa siasat betul2...ini amat bahaya pada bangsa melayu..

Anonymous said...


Haahaak, gangster Melayu? Tau tido atas jalan je. Buat kemah kena rubuh. Gangster yang paling bodoh dan tolol tak mendatangkan faedah tu ganster Melayu le. Dapat ko duit? Haram satu sen tak dapat.

Anonymous said...

......seingat akulah, sejak 10 tahun yg lalu, baru tahu lalu aku jengah petaling street, tapi beli apa2 pun, jengah jer

Anonymous said...

......seingat akulah, sejak 10 tahun yg lalu, baru tahu lalu aku jengah petaling street, tapi beli apa2 pun, jengah jer

Anonymous said...

aku sejak dulu memang tak berkenan dengan Nazri ni , kalau ingat balik segala peristiwa yang berlaku , sudah terlalu banyak peristiwa berkaitan Nazri yang jadi persoalan dan jadi liabiliti kepada parti , banyak perkara dia buat dan dia cakap jadi beban ..jadi modal kepada pembangkang,

jika ada pemilihan UMNO, tendang keluar si Nazri ni !!

Anonymous said...

GAP

Teruskan artikel pembakar semangat ABC BBC dll. Peringatan mesti bukan harus kerana memang manusia cepat lupa dan reda ingatan.

Ni kata-kata LKY yang perlu disebatikan di hati melayu-muslim-bumiputera di Tanah Melayu.

“Anybody who decides to take me on needs to put on knuckle-dusters. If you think you can hurt me more than I can hurt you, try. There is no way you can govern a Chinese society.”
- Lee Kuan Yew, The Man and His Ideas, 1997

Melayu mesti bukan harus tahu LKS dan LGE adalah pembawa obor yang tidak akan padam selagi Tanah Melayu tidak diambil-dikuasai mutlak sepenuh nya ie. ekonomi dan politik. Biar beribu tahun mereka tidak akan berhenti.

Melayu-Muslim tidak lagi harus bersandar-berharap kepimpinan melayu bertindak, dah nampak lemah sangat walaupun bersuara membantah tidak kedengaran secepat kilas apabila nabi dan agama dihina. Apatah lagi titah Agong dan Raja-Raja diperlekeh.

Sebagaimana kuat semangat cinabeng, melayu-muslim kena lebih-lebih lagi kuat semangat kita.

INGAT ancaman cinabeng waktu ni adalah lebih dari ancaman komunis kalau kita fikirkan sedalam-dalam nya.

OM - Melayu Luar Negara

PS. Mungkin GAP boleh kupas banyak buku-buku dari LKY yang boleh melayu-muslim buat sandaran untuk kesedaran kita semua selain dari Dr Lily dan Hitler.

Frankly, its essentially URGENT the Malay-Muslims need to regroup and be on the offensive rather than defensive!

Anonymous said...

Of course you can govern a Chinese society, the maksalleh have done that in their countries for years. Cuba korang fikir kenapa kat negara maksalleh orang Cina dikumpulkan kat Chinatown dan mereka tak control economy. We have to take a leaf from their book

Anonymous said...

Anon12:52

Agreed indeed. Having said that the initiative is to maintain the status quo vis-à-vis malay-muslim enshrined rights in this land called Tan ah Melayu constitution.

Yes we take a leaf out from commonwealth imperialism but hundreds of years of exploitation made the Cinabeng way stronger overseas.

I have said before and say it again - these Cinabeng have abundance of endurance. Be it hundred or thousand years they soldier on.

The idea here is malay-muslim game plan has to be much better if not on par with the cinks. We cannot afford to let our guard down any lower. Our fragmentation in Malaysia is severe if we look only upon the obvious in split malay-muslim of UMNO PAS PKR let alone the lower hierarchy of the community.

My intention here is sincere 'bab aku sayang tan ah tumpah darah Ku datuk nenek moyang ku'. And from firsthand observation 'cari rezki me rata dunia' lihat Cinabeng got their demand met in your so-called matsalleh land.

Even Malaysia Najib bent over too much just to appease the Cinabeng and I don't need to mention the long lists. Mind you in matsalleh land cinks have gained so much inroad you cannot fathom how much actually they are in control subtly...

We must not be 'riak' as controlling the cinks we need all the ever blessing from Allah swt. In Sya Allah.

Now is critical for us to come together and set aside political affiliations because the so-called leaders are not heeding the grassroots.

My sincere thoughts.

OM - Melayu Luar Negara

Anonymous said...

Kawan perasan tak ada CINABABI red bean yg masuk sini tk habis2 angkat air mineral SPRITZER.. maki2 Melayu.. mmg dia nak mampos le cari pasal klo kat luar!

Jelas sekali air mineral SPRITZER adalah milik CINABABI punya :

Company : Chuan Sin Sdn. Bhd.
Address : Lot 898, Jalan Reservoir,
Off Jalan Air Kuning,
34000 Taiping,
Perak Darul Ridzuan, Malaysia.
Tel : +605 801 2663
Fax : +605 801 2118
Customer Service Hotline : 1800-88-3111 (Mon – Fri : 9.00am – 6.00pm)
Delivery Contact : +6012 768 8727 (Victor Ng)
Email : info@spritzer.com.my
Website : www.spritzer.com.my


Company CINABABI yg ada connection dgn company SPRITZER- KONSORTIUM BAS EKSPRES (KBES) Kamunting yg letak besar2 iklan SPRITZER kat DAHI BAS mereka.. CINABABI akan mesti tolung CINABABI jugak!!

SO teruskan boikot produk SPRITZER, KBES (byk lg bas2 lain yg selesa dan powerfull, KBES pakai bas cap ayam), dn sentiasa update dgn info produk MELAYU MUSLIM dlm blog dan GAP..

Bulan PUAS dan RAYA ini kita kasi ajar cukup2 CINBABI!! Gardenia tetap laku di pasaran dan drive roti kt tempat aku ckp kedia CINABABI terpaksa ambil byk sbb MASIMMO dan Hi5 mmg TAK LAKU.. kasi buang saja kt kilang buat makanan binatang!!

TERUSKAN BCL!! ABC!!!

Anonymous said...

Lu tau ka sapa pegang saham spritzer... Lu olang banyak bodoh.... Pnb sama tabung haji lah.... Lu memang semua kaki lancau saya melayu semua bodoh mkn rasuah saja kuat

Anonymous said...

KM Melaka shabas ! , tidak gentar ugutan gengster Nazri Saiko cina len fu toong , bapak segala gengster kat Malaysia ni ?......jangan undur
teruskan cita cita anda....perkasakan
Bangsa Melayu ...... cina bangsa pengkianat ......perasuah , perompak cetak , penipu , kasi mampus sume , kasi mampus sekali gengster Nazri saiko cina len fu toong ....
Najib pun takut kat bapak segala gengster ni ? ....

Anonymous said...

Nazri Aziz ? , penjilat tahi palat pantat cina !......Menteri pelancongan Malaysia , harus lagi halal dihapuskan pada persidangan Umno akan datang . orang Umno jangan jadi tunggul kayu .....pemakan bangkai saudara sendiri wajib dihalau balek keperak ....orang perak pun nak humban Nazri saiko len fu toong dalam sungai perak , jadi makanan ikan talapia ......
ha ha ha hi hi ho ho hoo !

Anonymous said...

Lu ingat saham sprizer besar sangat ke ?.....lu ingat Pnb , Tabung haji
bole bengkerap , saham sprizer berapa sen ?.. sudah jatuh pun , apa mau lagi !....cinabeng , lu angkat minum sendiri la !..
ha ha ha hi hi hi ho ho hooo
padan muka lu !...

Anonymous said...

Lu kasi rasuah pada Nazri penjilat tahi palat pantat cina , sudah lah ...cina apa mau lagi hha !....
ha ha ha hi hi hi ho ho hoo

Anonymous said...

cina apa mau lagi hha ?....pigi main wayang opera cina kasi tipu cina , sudah la hha , jangan campur , ini Melayu punya urusan ......
ha ha ha hi hi hi ho ho hoo !

Anonymous said...

org perak kata jilat bontot tu jilat burit