IKLAN BERBAYAR

Sunday, June 30, 2013

HAKIKATNYA KELUARGA PUAKA PENYESAT UMAT TIDAK MAMPU MEROBEK AKIDAH BANGSA MELAYU !


inilah dia wajah penyesat umat.
bapaknya penyesat akidah, anaknya pula penyesat umat.

masih enggan menerima kekalahan dan takdir tuhan yang masih tidak membenarkan bapanya menjadi perdana menteri.

ini adalah manifestasi sikap kemaruk tahap gila dan babi.

belum pernah dalam sejarah peradaban dan ketamadunan , ada orang gila persis bapanya.

keluarga puaka ini pada basisnya tiada sifat gentleman.
mereka ini makhluk macam kaum bani israel yang suka pertikai keputusan.

izah anak puaka, percayalah zaman bapak kau dah berlalu.

stail politik bapak kau yang tak pernah berubah sejak dari baling,reformasi dan blackout tidak diterima majoriti umat melayu.

malahan masyarakat dunia jugak tahu bapak kau adalah satu watak penggila babi yang hanya kemarukkan jawatan perdana menteri.

mereka tahu pembohongan bapak kau.

gaya politik bapak kau yang menganggap jalan demonstrasi bisa membawa ke perdana menteri itu sebenarnya adalah perjuangan sia-sia dan tak ke mana. teknik dan taktikal politik sebegini adalah gagal.

dari 1970an hinggalah sekarang itulah stail kuno politik purba mainan kepala bapak kau.

kau gadailah apa jugak pun izah, hatta akidah umat dijadikan percaturan politik sekalipun, namun kamu harus tahu tuhan terlalu sayangkan umat melayu..

hari ini segala mala modal politik yang kau lacurkan sebenarnya sudah disantak habis. bahasa kampungnya kau sudah kehabisan bahan dan modal untuk digadai !

kau pada hakikatnya wajib mengakui modal keluarga puaka kamu untuk menggadai segalanya sebenarnya dah tak boleh pergi dan tak laku di muka bumi tanah melayu ini.

umat islam amnya dan melayu khasnya sebenarnya telah dipersaksikan tuhan akan watak watak penggadai sepertimana keluarga anwar tunjukkan.

dipertunjukkan supaya umat islam sedar bangkit dan lawan.

pada hakikatnya umat islam pada saat ini masih mampu menahan asakan sejak 1511 hinggalah pada 5 may 2013.

sedikit sebanyak yang goyang itu perkara biasa, yang penting bagi aku majoriti umat melayu kini sudah bersedia bangkit dan mempertahankan segalanya..

izah anak puaka.... lagi kuat kamu menggadai, lagi kuatlah bangsa melayu menentang.

apa yang berlaku sekarang pada riaknya boleh menjahanamkan semula perjuangan kamu.

percayakah kamu, bangsa melayu telah mula bangkit dan sedang melakukan retaliasi agama dan politik terhadap kesemua yang telah mencabarnya ?

dan ianya telah bermula sejurus selesainya keputusan pru 13.

96 comments:

Melayu Perak said...

apa tunggu lagi pencacai pas/pkr/dap tinggalkan perjuangan BODOH dan masuk barisan....

berapa lama lagi anwar jubur dan anak nak TIPU orang melayu.....

sudah terang MELAYU akan ditinggalkan jika mereka BERKUASA....

jangan bagi MUKA pada mereka lagi...

jom kengkawan BOIKOT CINA BOIKOT ANWAR BOIKOT IZZAH

Anonymous said...

Gua rasa GAP kita ramai-ramai join BERJASA. Jadikan parti haluan kanan Melayu (tapi jaga akhlak, bukan cam kau mencarut kat blog ni).

Bila bertanding kita bertanding tempat majoriti Melayu yang diwakili oleh kaum bukan Melayu. Itu jer matlamat kita dalam politik.

Lepas tu baru kita ada suara. Slogan ialah "Muslim Rights" dan Hak Asasi Peribumi. Contoh banyak tempat/kilang/pejabat yang tak bagi orang Melayu solat/pakai tudung/jual arak(macam kat 7e)

Kita pressure habis-habisan. Tempat aku majoriti Melayu tapi 7e still jual arak. Penjualnya budak Melayu bertudung kesihan....

Anonymous said...

Apa la lu ! , Berjasa dah berkubur , dah lama ngok ...... mencarut kan dihalalkan ulama ulama tersohor Pas ?..... mana ada Muslim Rights dan Hak
peribumi ?.... ni , dah cam Red Indian ef Amareca ? ......lain kali , jangan buku tadika ?....Berjasa tu , parti politik kat sabah . gua ingat lu ni , cinabeng A/K Cinagong
ha ha ha hi hi ho ho hoo !.

Anonymous said...

Makin lama senario makin mencabar, bergelak ketawalah puak2 minoriti cinabeng sbb ada melayu dok jilat lendir diorg. Pembeli2 melayu masih terlalu ramai yg x sedar diri,,,kita dok berforum kt sini, kt luar tu ramai yg ambik mudah... Serbu beli brg kt kedai cina lagi, esp tokey2 kuih raya aku tengok hari ni, masing2 beli kt cina sampai penuh bonet keter msg2.. Hakikat yg kita perlu sedar...perjalanan ABC masih terlalu jauh dari matlamat. Jgn syok sendiri, perlu ada usaha agresiffff, tapi mcm mana.???

Anonymous said...

NORULE IZZAH ANAK PAPA KUNYIT SANGAT AKTIF MEMBANTU PAPANYA BERDAKWAH MENYEBARKAN PLURALISME AGAMA DI NEGARA KITA. DI SAMPING ITU, NORULE JUGAK SANGAT AKTIF MEMBUAT KERJA2 MENGGUNAKAN MULUT SAHAJA SEPERTI BERCERAMAH, MEMFITNAH DAN MEMBLOWJOB TANPA MEMPEDULIKKAN MASALAH PENDUDUK LEMBAH PANTAI YANG TELAH BERSUSAH PAYAH MENGUNDINYA. BERTUAH NUAR KUNYIT MEMPUNYAI ANAK PUAKA SEPERTI NORULE IZZAH....CILAKAK PUNYA FAMILI PUAKA!!! CILAKAK LU CINABENG!!! CILAKAK LU OMAR ONG!!! PTUIIIIIHHHH!!!

Anonymous said...

Hang pi balun mamat itu buat apa......bukan aku yang tulis.........semakin paranoid lah kau.

CAC

Melayu Perak said...

macam aku tak kenal CAC tu apa.....

chinese are chauvinists.....

ambik ko.....

Melayu Perak said...

你他妈的中国佬....你的父亲和母亲他妈的猪...你妈舔猪阴茎....你父亲舔猪阴道....混蛋......从马来西亚..

Anonymous said...

Sila sokong dan belilah air jenama spritzer atau mesra di semua kedai kedai mesra petronas yer....produk ini 1001 % malayu punya... Tk sekadar iklan dan info sahaja

Anonymous said...

Belilah Beer San Miguel.......gerenti kepunyaan melayu UMNO.

Gunakan tanpa was was.........ditangung halal oleh UMNO.

Anonymous said...


Sebenarnya aku dah meluat sangat nak baca atau tengok gambar anak syaitan ni. Kalau diamati perjuangan dia ni lebih kepada murtad dan memurtadkan orang Islam sampaikan Al Quran pun nak diterjemahnya sendiri. Berdosalah aku jika aku mempercayai orang yang tiada tauliah untuk menafsirkannya. Mcm mana lah boleh menang PRU 13 dulu. Tengoklah apa yang kawasan dia dapat dalam arus pembangunan Malaysia ini. Nampaknya orang melayu akan terpinggir, lagi terpinggir lah. Entah2 satu lagi JWalk atau Bangsar Walk akan naik dikawasannya.

Anonymous said...

PAU 2013 : BENAMKAN NAZRI AZIZ

Andai kata Pas tak bersama dengan DAP masa PRU13, lebih selamat orang melayu kalau pakat beri undi kepada calon Pas daripada korang beri undi kepada Nazri Aziz si pengkhianat melayu itu. Sepatutnya Nazri Aziz membela tindakan rakan nya dari Umno, tapi dia pula yang menjadi duri kepada tindakan KM Melaka.

Masa peniaga2 melayu kena halau, kena tekan dengan KM Cina DAP mana suara Nazri pada waktu itu. Mana suara Umno pada masa itu. Diam tak menikus langsung termasuklah Najib.

Mari kita ramai2 tanya Nazri, " woi Menteri Bangkai dari Umno, ko naik kerana undi siapa, cinakah yang undi ko ? "

RAYUAN PENGUNDI UMNO : HARAP PERWAKILAN UMNO PADA PERHIMPUNAN AGONG UMNO PADA NOVEMBER 2013 BERTINDAK MEMBENAMKAN SI NAZRI AZIZ TU KE DALAM TONG SAMPAH. KAMI RASA RUGI SANGAT MENGUNDI UMNO PADA PRU 13 BILA DALAM UMNO ADA ORANG2 SEPERTI NAZRI.

PENGAKUAN IKHLAS PENGUNDI : KAMI UNDI UMNO PADA PRU13 BUKAN KERANA KAMI SUKA SANGAT KEPADA NAJIB ATAU UMNO. YANG SEBENARNYA KAMI TAK ADA PILIHAN. KALAU PAS TIDAK BERSAMA DENGAN DAP PADA PARU13, TAHULAH UNTUNG RUGI NASIB UMNO.

BETULKAH PENGAKUAN INI : KALAU TAK PERCAYA, SILA BERTANYA KEPADA TUN MAHATHIR. TUN ADA JAWAPANNYA.

Pengundi Umno

Anonymous said...

PAU 2013 : BENAMKAN NAZRI AZIZ

Andai kata Pas tak bersama dengan DAP masa PRU13, lebih selamat orang melayu kalau pakat beri undi kepada calon Pas daripada korang beri undi kepada Nazri Aziz si pengkhianat melayu itu. Sepatutnya Nazri Aziz membela tindakan rakan nya dari Umno, tapi dia pula yang menjadi duri kepada tindakan KM Melaka.

Masa peniaga2 melayu kena halau, kena tekan dengan KM Cina DAP mana suara Nazri pada waktu itu. Mana suara Umno pada masa itu. Diam tak menikus langsung termasuklah Najib.

Mari kita ramai2 tanya Nazri, " woi Menteri Bangkai dari Umno, ko naik kerana undi siapa, cinakah yang undi ko ? "

RAYUAN PENGUNDI UMNO : HARAP PERWAKILAN UMNO PADA PERHIMPUNAN AGONG UMNO PADA NOVEMBER 2013 BERTINDAK MEMBENAMKAN SI NAZRI AZIZ TU KE DALAM TONG SAMPAH. KAMI RASA RUGI SANGAT MENGUNDI UMNO PADA PRU 13 BILA DALAM UMNO ADA ORANG2 SEPERTI NAZRI.

PENGAKUAN IKHLAS PENGUNDI : KAMI UNDI UMNO PADA PRU13 BUKAN KERANA KAMI SUKA SANGAT KEPADA NAJIB ATAU UMNO. YANG SEBENARNYA KAMI TAK ADA PILIHAN. KALAU PAS TIDAK BERSAMA DENGAN DAP PADA PARU13, TAHULAH UNTUNG RUGI NASIB UMNO.

BETULKAH PENGAKUAN INI : KALAU TAK PERCAYA, SILA BERTANYA KEPADA TUN MAHATHIR. TUN ADA JAWAPANNYA.

Pengundi Umno

shamshuk said...

buang la tudung ko.....

Anonymous said...

Aku berdoa agar Anwar dan kuncu2nya(termasuk yg diperbodohkan ke tahap taklid tak sedar diri) hilang kekuatan dan keupayaan dlm usaha laknatnya memporak perandakan umat manusia di Malaysia ini. Sesungguhnya Anwar(Peguam hebat pakatan iaitu Karpal Singh suruh bertaubat) tidak lain hanyalah satu bentuk ujian dan peringatan untuk umat Islam di Malaysia tentang betapa halusnya mainan dakyah akhir zaman yg mengalir dalam kemuncak era globalisasi ini, semoga kita akan sentiasa berada di bawah naungan rahmat Allah Swt sampai bila2. Amin.

Melayu Perak said...

hoi pencacai 9.30 am. jangan lah menyamar jadi pengundi UMNO.....penyokong UMNO tak pernah bersuara macam ko nih....bangsat punya pencacai ....ptuihhh...ptuihhhh

kahak hijau jatuh atas kopiah nik aziz.....

kalau ko tu buta...jangan ajak orang lain buta...sedangkan aziz rahim dan naina merican sudah keluar masuk tv pertahankan umat islam di pp....akibat bangsat guan eng yang menghalau peniaga melayu...kalau ko tak tahu...jangan mendabik dada jadi penyokong umno....ko tuh tak tahu apa-apa tentang umno....

Melayu Perak said...

penyokong umno....mari kita LANYAK pencacai pembangkang yang suka melekehkan UMNO...

pantang aku orang melekehkan UMNO tak kira sejauh mana hebat hujahan mereka.....

Melayu Perak said...

ha ha ha ha...

suka aku tajuk berita hari ni....

gaji minimum mulai 1 hb Jan....

wajib untuk swasta...

kali nih cina apek kedai runcit,baju,komputer,stesen minyak terpaksa keluar duit lebih banyak...dulu dia orang bayar melayu gaji ciput rm 300 - rm 400 untuk sales girl melayu yang kerja dengan cina...sekarang lu baru tahu siapa bos....kalau langgar boleh hukum penjara.....

Melayu Perak said...

lari sikit....

aku walaupun penyokong perak memuji red warriors kerana menang...

red warriors memang deserve to win...mat yo main macam pantat...gitu juga safee sali...apa jadi pada shafiq rahim...tendangan bebaspun bagi si gemuk boroi nunez yang ambil....

nunez tuh negara lain tak pandang...tak boleh kejar bola....hasil sampah argentina aje...

Anonymous said...

Melayu Perak

Jangan terlalu ghairah sangat dengan berita gaji minimum ni.

Ini menyenangkan lagi majikan mengambil pekerja asing yang akan berpuas hati dibayar gaji yang lebih rendah dari gaji minimum ini ... pekerja Melayu akan diberhentikan dengan alasan tak mampu bayar gaji min dan diganti dengan indon, bangla dsb. Siapa yang akan ketawa lebih besar???

Melayu Perak said...

mana boleh gaji bawah minimum...????

bangla ke indon ke tetap akan dibayar dengan gaji minimum....tak boleh bawah tu...salah dari segi undang-undang.....

kalau melayu dulu rm 300 ...sekarang rm 900....kalau dulu indon rm 300....sekarang rm 900....sama le kan...pasal apa nak tukar dari melayu ke indon...?????

Melayu Perak said...

ingat indon atau bangla tuh bodoh ke...????

dia orang lagi pandai undang-undang...

master undang-undang kerja jadi salesman aje di malaysia....

Anonymous said...

anon 11.16 gaji minimum termasuk pekerja asing. Tapi pekerja asing ni satu beban pada majikan pasal kena bayar pada agensi, permit kerja tahunan dan levi skarang ni gaji minimum satu kepala RM150 sebulan. Rata-rata pulak tak ada kemahiran, lembab IO rendah dan tak boleh komunikasi dalam english.

Melayu Perak said...

ini lah kata pandai sangat...tahu makna minimum....boleh pulak ada bawah minimum....??????

Melayu Perak said...

siapa...siapa....nak cuba niaga haram...tak payah bayar epf/socso...cukai pendapatan....cubalah....jangan esok masuk lokap....

Melayu Perak said...

ooiii mamat 11.30 am....

gaji minimum rm 150 tuh tahun berapa daaa....

sekarang aku gajikan indon rm 3000 sebulan kerja 20 hari aje....tiap-tiap hari ada kerja....

Melayu Perak said...

kerja dia....

mencangkul,menyabit buah,angkat buah (loading),pruning,kutip buah lerai,meracun,membaja.....sbg nya

Melayu Perak said...

tapi orang lain yang bayar permit dia...aku tumpang bagi kerja tambahan aje....

Melayu Perak said...

nurul izzah penghisap kote pensyarah UTP.....

Melayu Perak said...

YA ALLAH...APA NAK JADI NIH....

MENIAGA NASI LEMAK PUN NAK ADA LESEN...????

KESIAN MAKCIK TUH KNA SAMAN RM 1000 PUKIMAK KO KHALID GAGAP....

TENGOK-TENGOKKAN LAH PBT BAWAH KUASA KO TUH....

Anonymous said...

Apo nak dikato nasi dah jadi bubo ! ,
kalu kau orang umno , menangkanlah parti sendiri angkat bakul , ampu le ...tapi jangan lupa ? .......kemenangan tak bermakna pun ,
realliti nya umno dah hilang taring , ibarat harimau tua ...kalau takda ,
orang hutan Sabah , orang nanas serawak yang dinafi kan hak kenaikan
gaji minimum SS rm 800 / semenanjong
rm 900 / .sepatut , disama ratakan
kalau umno mengenang jasa ? , lebe kan orang dah berbudi ?......
ini kau tenguk ?.. Melayu Perak ?..
Melayu Pekan ?......Melayu 3 ekor lagi tu !.. asyik menjilat lendir , telan tahi palat pantat cina je !
sekarang apa dah jadi ? .......
Islam , Raja Raja Melayu serta perlembagaan , rukun Negara ?...
jangan leka berukun tetangga ! ,
nak tambah harta , nak tambah tanah
ladang , nak tanbah simpanan ?...
lau cara halal , tak pa !....ni ?.
cara merasuah , makan rasuah ?..
jangan nak menolak daleh , asal mak bapak kau pun Melayu , kais pagi makan pagi ..........
jangan nak mendabek dada , aku berusha kuat , aku teror bijak berniga ?.....pi rah !... kalau tak menipu , kau tak kaya pun ? .
usah le , bertelagah , menegakan
benang basah !......
tujuan kita , kat sini hanya satu ,
Nawaitu..... BBC

Anonymous said...

Pekerja.indon.tau harga gji skang..mreka pn taw pilih,wlpn keje berat,gaji ok,dorg xde masalah..xnk dah indon keje gji takat ratus2..
Yg gaji rendah,pure india.sane,nepal,ni skang mmg dlm kompeni cina gaji masih rendah siap kena tipu lg pasal gaji,last2,tu tolak ni tolak,gaji cuma 2-3 ratus je..

Anonymous said...

Ini lah wajah betina syaitan yg bertopengkan tudung.. Masa dia buat seks luar tabie iaitu menghisap zakar seorang tua mak dia kata dia masih mentah.. Mentah pekejadah apa masuk u umur dah 20 kalau nikah dah jadi mak orang..bapak borek anak rintah..bapak hati iblis anak jiwa setan.,dia ni menang tipis kat lembah pantai itu pun pasal undi antara 50k pendatang haram cina yg tak dapat dikesan sampai hari ni..

Anonymous said...

Sgt setuju dgn pandangan melayu perak... Hidup melayu bwh barisan!

Anonymous said...

Hai lah nurul izzah,dah lah syaitan tu nk hancurkan umat islam,ko datang bawak pertolongan pulak n menyenangkn kt syaitan pulak..ape lah pemikiran ko nih...

Anonymous said...

UMNO rasuah kepala bana apa mcm PKR, DAP sama PAS tu suci bersih cam parti malaikat. UMNO yg dah 50 tahun lebih pertahankan perlembagaan hak istimewa bumiputera yg kalau ikut penjajah dan bukan melayu perlu dikaji dan tak boleh kekal sampai bila-bila. Sampai hari ni parti keramat orang melayu ni yg pertahankan perkara perlembagaan ni utk kekal sampai bila-bila sebagai satu kontrak sosial yg eterniti. Apa yg PKR buat? Anwar Ibrahim sama anak dia Nurul ni yg nak buang keistimewaan tu dari perlembagaan. Itu sebab PKR diterina bukan melayu dan melayu2 bodoh yg rasa pandai, liberal lagi global.

Melayu Perak said...

kerja aku sikit pun tak ada kena mengena dengan cina....

aku jual kelapa sawit kat melayu...

pekerja nusantara....

racun aku cari cap dari german...

baja aku cari hak sweden....

sikit pun tak ada cina....semua melayu....

Melayu Perak said...

peralatan semua dari german termasuk pisau kelapa sawit....

Melayu Perak said...

apa nya rasuah dalam kerja aku...

ladang kelapa sawit dari tok nenek aku....

masatuh seekar hanya rm100 saje...

Melayu Perak said...

baja dan racun aku beli dari koperasi ....impot terus dari luar negeri....

Melayu Perak said...

orang yang suka makan rasuah itulah yang akan mengiyakan mengata orang lain pun serupa......

bro...tingkat iman seseorang tidak serupa dibagi tuhan...

walaupun pada masa muda hingga tahun 90'an ...anwar aljub adalah seorang yang pada mata kasarnya adalah seorang alim....tup-tup selepas naik menjadi tpm maksiatnya dilakukan terang-terangan tanpa rasa malu lagi....

itulah beza tingkat keimanan seseorang....samaada sembahyang mahu dilihat orang atau ikhlas kepada Allah swt....

Melayu Perak said...

bukan ikhlas tapi takut....

Anonymous said...


Meh sini aku nak habak sikit bab Rasuah ni. Kenapa UMNO je dituduh rasuah? Jgn tak tau, rasuah tu mesti 2 pehak yaitu yang memberi dan yang menerima. Dua2 tu salah. Kalau UMNO kena beri, mesti Chinabeng DAPig memberi. Kenapa UMNO yang dipersalahkan. Dua2 sama.

Jgn tak tau Melayu Islam tak minta rasuah cuma chinabeng saja hidung tak mancung pipi tersurung2 macam chinadoll tu sbb nak minta luluskan projek. Jadi siapa yang rasuah sebenarnya? Aku suka bila chinabeng kata rasuah, rasuah, rasuah tapi dia yang beri rasuah. Chinabeng yang kuat rasuah.

Anonymous said...

Belilah arak2 di selangor dan penang yang jualannya tidak ditentang langsung oleh pas..ditanggung halal oleh pas..nak kick lagi beli lah arak stout yang kilangnya masih beroperasi walaupun dijanji oleh pas akan ditutup sebelum ayam berkokok bila berkuasa di selangor...semuanya ditanggung halal oleh pas

Anonymous said...

Kalau pas tak bersama dap pun..undi pas negara hancur dgn lebih cepat

Anonymous said...

Rasuah tak kenal bangsa, agama atau parti. Nak hapuskan rasuah memerlukan keazaman yang kuat dari pemimpin politik, ngo, kakitangan awam, pihak swasta dan orang ramai.
Mulakan dengan diri sendiri.
Jangan harap pemimpin politik bersih dahulu, baru kita nak pun nak bersih. Jangan beri rasuah. Jangan terima rasuah.

Anonymous said...

Bab rasuah ni. Susah nak basmi. Yang paling banyak makan rasuah adalah Melayu. Yang paling banyak hulor rasuah adalah cina.

Tak percaya cuba ko tanya kawan ko si taukey cina yang ada lori berbelas2 biji. Tanya dia macam mana dia tak ada masalah apa pun. Jawapan dia - Haiya kawan mahu hidup mesti pandai maa.

Anonymous said...

Cikigu"S";
Teman heran,yang kamu semua marah sangat dengan nurul izah tu kenape?
Kita nampak dia selesa dengan penyokong2dia di lembah pantai.Orang lembah pantai sangat sayang pada dia,jasanye sangat banyak di lembah pantai.
Cuba tenguk,di lembah pantai mana ade orang susah? Mane ade orang miskin? mane ade orang mabuk terhuyung hayang di jalanan? mane ade mat rempit? Orang lembah pantai semua senang2,semua baik2,semua pandai2.pendik kate semua okey lah.
Nurul Izah sentiasa berkhidmat untuk orang lembah pantai.Siang malam nurul berbakti di lembah pantai. Dalam mimpinye pun dia sentiasa menyebut rakyat lembah pantai.
Okey nurul,see you next time.

Anonymous said...

Cinabeng kiasu kunun nak guling UMNO sebab kata rasuah tapi tetap mau Anwar Ibrahim sama PR ganti UMNO. Ironi kaum cina kiasu nampak nyata bila mereka bawa isu demi agenda politik sedangkan semua tahu mereka lah yang mengamal rasuah. Mereka dalam PRU-13 menyogok rasuah bukan saja pada individu-individu yang savi dalam IT sebagai Red Bean Army untuk menjatuhkan UMNO tetapi undi mereka untuk menaikkan Anwar Ibrahim kerana mereka tahu dia dan gerombolannya lebih mudah dibeli dan akan berada di bawah telunjuk mereka apabila dia diberi kerusi Perdana Menteri.


Peringatan pada kaum cina kiasu Malaysia: anda mungkin bijak memberi rasuah tetapi anda semua terlalu bodoh dalam berpolitik.

Anonymous said...

Dan anda adalah selamanya minoriti dan negara ini bukan republik dan dikepalai oleh seorang Presiden.

Anonymous said...

5.53 pm Nurul Izzah menang tipis saja dalam PRU13. Bermakna, orang Melayu di situ tidak lagi mempercayai beliau tetapi tetap dipilih oleh sebahagian daripada minoriti 93% seluruh negara yang kehendak mereka sangat dimengerti majoriti.

Apapun kemenengan Nurul Izzah di Lembah Pantai dan konco-konconya di Wilayah Persekutuan Kuala Lumpur tidak bermakna mereka menguasai Wilayah Persekutuan secara keseluruhannya, justeru kebijaksanaan Tun M yang mendapatkan lagi dua buah Wilayah Persekutuan yang adalah milik mutlak UMNO.

Anonymous said...

Maka sekarang kita makin mengerti kenapa Yang Berbahagia Tun Dr Mahathir Mohammad pada saat-saat akhir mengubah kedudukan Putrajaya daripada sempadan Selangor/Perak yang dipenuhi oleh minoriti ke perbatasan Selangor/Negeri Sembilan yang majoritinya adalah kaum Melayu dari keterunan Jawa dan Bumiputera orang asli.

Anonymous said...

553, saya pun kagum dengan nurul izah kerana dulu orang lembah pantai miskin, bodoh tak maju tapi sejak adanya nurul yang bijak sangat tu, jadilah lembah pantai macam yang ada la ni.
dengar cerita seorang pemandu teksi, nurul ni terlalulah bagus sampai gaji dia pun tak ambik. kalau dia ambik pun dia bagi orang susah. dia juga duduk dirumah yang tak besar kerana dia nak jadi macam rakyat biasa. tapi saya gelak besar dengar orang itu membodohkan saya...kah kah kah

Anonymous said...

KISAH NURUL IZZAH DAN PENSYARAH

Sangkakala lihat kini terlalu banyak blog yang mengeluarkan video kisah Nurul Izzah bersama sama bekas pensyarah sewaktu beliau masih dalam pengajian di sebuah institut pengajian tinggi dalam negara.

Sangkakala rasa biarlah Sangkakala dedahkan sedikit kronologi kisah yang berlaku didalam bilik pejabat pensyarah berkenaan, cerita ini bukanlah rekaan kerana Sangkakala sendiri pernah bertemu dengan profesor ini bersama seorang rakannya di pejabat Sangkakala di Ampang pada tahun 2012.

Kisahnya bermula begini mengikut apa yang diceritakan oleh profesor tersebut kepada Sangkakala.

Semasa pilihanraya pada tahun 2004, Wan Azizah Ismail telah bertanding di kawasan Parlimen Permatang Pauh dan pada masa yang sama Nurul Izzah sedang menduduki peperiksaan akhir di Universiti.

Oleh kerana terlalu sibuk membantu ibu beliau untuk berkempen di Permatang Pauh, Nurul Izzah telah gagal dalam 4 mata pelajaran semasa peperiksaan tersebut.

Untuk lulus dalam 4 mata pelajaran ini, Nurul Izzah telah bertemu dengan profesor tersebut dan berunding cara bagaimana untuk beliau memperolehi keputusan cemerlang.

Setelah melakukan rundingan dengan mengatakan bahawa bapa beliau ketika itu sedang mengalami masalah di penjara dan dikatakan di cucuk dengan racun arsenik dan sebagainya maka profesor tersebut telah mengambil kesempatan dengan apa yang dihajati oleh Nurul Izzah iaitu kelulusan bagi 4 mata pelajaran tersebut.

..bersambung di bawah

Anonymous said...

Profesor yang Sangkakala kenali ini biarlah Sangkakala sebut dengan panggilan H sahaja bertanya kepada Nurul Izzah apa habuan yang beliau akan perolehi sekiranya beliau memberikan kelulusan kepada Nurul Izzah dan Nurul Izzah memberikan kata kepada profesor H bahawa beliau sanggup berbuat apa sahaja demi untuk mendapatkan kelulusan tersebut.

Seperti orang mengantuk disorongkan bantal, profesor H mula memainkan peranan beliau sebagai seorang lelaki dengan menggoda Nurul Izzah untuk mendapatkan respon sama ada beliau berjaya atau tidak menggoda anak perempuan pertama Bekas Timbalan Perdana Menteri ini.

Satu perkara yang tidak disangka sangka telah berlaku apabila Nurul Izzah memberikan tindakbalas yang agak memberangsangkan dimana apa bila profesor H mengajak beliau untuk melakukan aksi ringan ringan di belakang pintu pejabat profesor H dengan tujuan supaya tidak dilihat oleh orang luar bilik pejabat kerana ada cermin pandang terus di hadapan meja profesor H dipersetujui oleh Nurul Izzah.

Dan disitu bermulalah ringan ringan iaitu ciuman dari mulut ke mulut oleh mereka berdua dan profesor H telah bertindak meminta Nurul Izzah mengulum kemaluan beliau dan ini juga dipersetujui oleh Nurul Izzah.

Dan disitu juga bermulanya episod kuluman kemaluan profesor H oleh Nurul Izzah.

Setelah profesor H mencapai kepuasan maka kedua dua mereka telah kembali duduk di kerusi dimeja profesor H dan mereka bercerita tentang kehebatan masing masing dimana profesor H mengatakan bahawa Nurul Izzah pandai melakukan aksi dan beliau benar benar mencapai kepuasan.

Diakhir pertemuan pertama ini, Profesor H telah memberikan wang kepada Nurul Izzah untuk dibuat belanja dan beliau berjanji akan memberikan kelulusan kepada Nurul Izzah.

Kisah keterlanjuran ini sebenarnya tidak habis disitu sahaja, ianya berlarutan sebanyak 3 kali lagi di lokasi yang sama tapi pada masa dan hari yang berlainan.

Dan pada 3 kali yang berikutnya, bukan sahaja aksi ringan ringan telah dilakukan tetapi aksi yang lebih panas juga telah terjadi dan ianya melibatkan hubungan badan diantara Nurul Izzah dengan profesor H.

Menurut kata profesor H, Nurul Izzah mempunyai nafsu yang agak kuat dimana beliau pernah meminta supaya profesor H memakan makanan kesihatan demi untuk memantapkan kekuatan kelelakian beliau.

Profesor H juga mengatakan kepada Sangkakala bahawa ini ada kemungkinan dengan Gen dalam diri Nurul Izzah yang membuatkan beliau agak kuat dalam melakukan hubungan badan dan mempunyai nafsu yang boleh dikatakan kuat juga.

Itu semua telah diceritakan sendiri oleh profesor berkenaan dimana Sangkakala sendiri pada asalnya tidak mempercayai ianya adalah benar tetapi apabila ditunjukkan video tersebut maka Sangkakala mula berasa yakin dengan apa yang diperkatakan oleh profesor H.

Sangkakala berani melafazkan sumpah Wallahi..Wabillahi..Watallahi dengan nama Allah bersumpah bahawa profesor H telah datang berjumpa dengan Sangkakala sebanyak 5 kali dan pada akhir sekali pertemuan kami pada hari himpunan jutaan belia di putrajaya pada tahun 2012

Selama ini Sangkakala tidak mengeluarkan video tersebut kerana tidak sanggup untuk mengaibkan mana mana pihak tetapi atas dasar untuk memberitahu kebenaran tentang perilaku Anwar serta keluarga beliau maka Sangkakala mengambil keputusan untuk mengeluarkan kronologi kejadian ini bermula dimana Sangkakala lihat keluarga yang mempunyai moral sebegini tidak sepatutnya dijadikan pemimpin bagi sebuah negara yang aman dan sentosa serta makmur seperti Malaysia.

Sangkakala juga pernah mengeluarkan sebuah artikel yang bertajuk "NURUL IZZAH BUAT APA DALAM BILIK PENSYARAH" tetapi masih belum lagi sanggup untuk mengeluarkan video tersebut.

Namun kini Sangkakala rasa sudah sampai masanya untuk seluruh rakyat Malaysia mengetahui akan kebenaran siapa sebenarnya keluarga kepada Anwar Ibrahim dan bagaimana pula perangai keluarga ini yang sentiasa dirundung dengan masalah kejatuhan moral.


Dicatat oleh sangkakala di 21:11 (blog sangakalajari9)

Anonymous said...

Woi aku suruh join BERJASA bukan sebab nak lawan BN keseluruhan. Kita nak jadi golongan penekan, golongan far-right. BERJASA dapat undi yang besar di tempat yang bertanding. Satu-satunya parti bukan BN dan PR yang berjaya dapatkan undi yang besar (satu tempat tu 6000 undi).

Si Anon yang komen tu aku rasa Red Bean Army sebab dia takkan bagi idea-idea yang di luar kotak diketengahkan.

Muslim Right ke Hak Peribumi tu cuma perjuangan. Walaupun sudah sedia termaktub dalam Perlembagaan bukan macam Red Indian yang dibuat macam ehsan. Kita nak gunakan Muslim Rights sebagai keyword, so that Non-Muslim tak berani naik tocang. Contohnya setiap Muslim mesti diberikan Hak untuk tidak terlibat dalam unsur haram dalam perniagaan, termasuklah menolak meniaga arak. Kalau Muslim tak dapat naik pangkat disebabkan pegangannya kita boleh perjuangkan. Masa tu lah kita tengok golongan Cina DAP kepanasan.

Aku gunakan perkataan Rights tu sebab Negara Islam tu telah dihijack oleh PAS.

Anonymous said...

Yer bro,bjasa ke pkasa ke laksa ke,kita kne skong ngo2 muslim melayu bumi..
Cuba kta tgk kt news,cth yahoo,dap force'dap force'dap force'dap force' xke mnyampah nk bace..
Mana muslim ngo force,muslim ngo force?
Xdak,cba force krajaan slgr tutup kilang arak,force pnguatkuasa bykkn rush club gro cina yg blambak2 area lmbh klang ni..
Knapa?risau kena bang bang?

Anonymous said...

disokong utk semua cina minumlah air kuboq..manis manis.. sekadar iklan dan info saja..

bagi org melayu.. hati hati hati hati.. belilah air keluaran muslim bumiputera yg telah terjamin bukan spritzer air cina. sekadar iklan dan info sahaja.

Anonymous said...

anak puaka sial terkutuk, khaaak tuii!!!

Anonymous said...

PRU13 parti keldaian bertanding lebih 90 kerusi tapi menang hanya 30 kerusi.

itu tanda jelas dah nak mampos!

Survival pGayR hanya kepada ujudnya mat jubo.

lepas mat jubo berhijrah kealam barzakh, aku yakin nasib parti sesat nih akan berkubur..

gen2felda

Anonymous said...


Wahai sangkakala yang budiman. Dlm cara2 untuk mendapat kelulusan pereksaan ini, terdapat ungsur RASUAH yang jijik itu. Bolehkah dibuat repot kepada SPRM dan Polis. Hanya sangkakala sahaja yang boleh membuat laporan itu kerana tuan ada bukti yang sahih. Sila tunjukan kebenaran dan diharap sangkakala tidak akan dilaknat Allah kelak kerana bersekongkol. Selamat membuat laporan wahai sangkakala ku demi bangsa, Ugama Islam dan Negara kita.

Anonymous said...

Aku xleh tgk wajah manis si nurul izzah ni.
Nak melancap je bila tatap wajah dia...
Nurul izzah walaupun rupamu tidak ku kenal, tetapi c***p mu tetap menjadi pujaan batangku.
Ohhh.....

Anonymous said...

Nurul sekeluarga adalah Melayu moden. Dengan pimpinan mereka akan membawa keadilan, liberal, kemajuan dan masa depan yang lebih cemerlang kepada Melayu. Percayalah......Melayu akan lebih baik!!!!!!!!

Anonymous said...

salah satu ciri untuk digelar melayu moden ialah meliwat dan rasuah cipap.

Anonymous said...

ABC ABC ABC ABCD ABCD ABCD
JANGAN KITA TERLEKA...
PERJUANGAN KITA BARU BERMULA...

kita sudah masuk gelanggang..
lupakan seketika orang diluar gelanggang..
setiap perjuangan ada pengorbanan !!
setiap pengorbanan adalah satu langkah kearah matlamat..!!!
ingat semua pejuang..matlamat kita masih dihadapan..kita capai dan genggam ia..jangan terlepas lagi..

Anonymous said...

Melayu nak jadi maju dan moden haruslah berani berubah. Nurul adalah contoh harus kita belajari...

Anonymous said...

Cina kiasu kalau nak maju kena belajar dari cina indon tahun 1998 baru selamat.

Anonymous said...

nurul..mungkin dari sebahagian penghuni neraka....dia mungkin akan diazab didunia lagi...

Anonymous said...

ko kontek je dia...mesti dapat punya..tapi kau pandai2 le wat blakang laki dia..bapak dia tak kisah punya janji pru depan ko undi pkr sama sanggup wat demon bila dia minta

Anonymous said...

Dia hebat , makan cili tak rasa pedas , minum beer pun tak mabuk .
dari dulu hingga sekarang , dah 2 penggal bertitle MP ........( malaun
penjarah ) dia orang ni , masuk Dapig kan bagus . bubarkan Pkr , berduyun melayu anti kerajaan masuk BN . baru lah ada samseng Melayu kat Umno ?....

Anonymous said...

Umno parti bebal , patri angkat bakul sendiri , sebab tu lah , kalau nak kaya masuk la Umno , daftar diri bertanding jawatan peresiden . menang boleh ganti Najib bebal.
silap haribulan kau pun bebal sama .
menjilat pantat cina ....

Anonymous said...

Lg satu...bagilh motivasi jam 3 pg secara berdua duan kerana klu terlanjur nik aziz blh maafkan..sekadar iklan dan promosi ramadhan.

Anonymous said...

PR's t trool detected

Anonymous said...

dulu minah ni mati2 orang angkat jadi puteri reformasi..rupa2 nya POOKEE REFORMASI kah kah kah

Anonymous said...

SEDARI BATAS-BATAS LIBERALISASI

liberalisasi ada baik dan ada buruknya.

justeru tidak semua perkara harus diliberalisasikan.

kalau Barat sendiri tidak tidak meliberalisasikan semua perkara, kenapa pulak kita org Timur hendak meliberalisasikan semua perkara?



Anonymous said...

BAPA BOREK ANAK RINTIK-RINTIK

Bush senior semaikan dendam terhadap Sadam, Nush junior tolong selesaikan.

Semua itu berlaku kerana bapa borek anak rintik.

Namun, apa yang disudahkan oleh si anak, teramat mahal kosnya.

Dan kini, rakyat AS yg kena tanggung kos berkenaan!

Justeru, dalam konteks politik, bapa borek anak ritik-rintik, akan menjurus kepada nepotisme yang meruntuhkan peradaban.

Maka itu tolaklah!

Jane Duncan said...

Woi Melayu kaya ko sakit hati! Cina kaya ko tersengih tunjuk gigi! Ko ingat semua orang Melayu kaya kerana rasuah? Ko ingat semua orang Cina kaya business jujur? Buka mata ko sikit! ABC, BCL, sikit-sikit, lama-lama pressure orang Melayu Cina akan rasa. Melayu jangan jadi bodoh! Tahun ini raya tak payah haru biru! banyakkan amal dan buat kueh dan hidangan ala kadar! Melayu juga boleh!

Anonymous said...

GAP, kau jangan lepaskan komen2 dari red bean army, fakta yang dikeluarkan semuanya salah dan tak boleh menjana minda yang sihat,bahasa Malaysia lintang pukang, sila pantau.

Anonymous said...

Bial Melayu/Islam sibuk jadi keldai bodoh PENGGANAS/SAMSENG DAPigs/PKR, pertubuhan EVANGELIS Kristian Zionis makin giat MENGKRISTIANKAN yang Islam dan bukan Islam, termasuk penganut Kristian traditional biasa, di Malaysia ini dan seluruh dunia Islam - yang perlu ditundukkan segera. Pertubuhan PENGGANAS Kristian Zionis, juga sudah menyamar sebagai gereja biasa, NGO-NGO alam sekitar ataupun kononnya nak menolong hak asasi orang miskin/teraniaya, syarikat korporat termasuk syarikat perumahan, atau sebagai perhimpunan peribadi di rumah-rumah dan kawasan perumahan, yang banyak tidak berdaftar.

Pertubuhan Kristian Zionis ini yang makin berkembang di Malaysia sebenarnya adalah senjata politik yang amat merbahaya dipergunakan oleh CIA-US/MI5-UK/Peranchis/Jerman/Israel-Mossad/EU-NATO (di Malaysia melalui sekutu mereka, DAP/PKR) untuk menjajah negara-negara atau tanah Islam yang kaya minyak-gas/sumber asli lain/tanah subur (untuk pertanian syarikat global GM US-Mosanto yang diharamkan di EU sebab boleh menyebabkan penyakit kanser dll).

Jadi fahaman Kristian Zionis digunakan untuk cuba memecahbelahkan orang Islam termasuk dengan menubuhkan pejuang 'jihad' (yang sebenarnya diketuai bukan Islam Kristian Zionis, yang merupakan ejen-ejen CIA-MI5-Mossad - selalunya bekas Islam dan asal dari negeri/kawasan yang disasarkan untuk dijajah, contohnya bangsa Timur Tengah - sebab mereka akan tahu bahasa Arab/tempatan dan Islam), tetapi menyamar sebagai orang Islam untuk melagakan dan memperdayakan Shiah-Sunni sampai berbunuh sesama sendiri atau dibunuh amat kejam pejuang 'jihad' pengganas bukan Islam itu, seperti di Libya, Syria, Somalia, Afghanistan, selatan Thailand/Filipina dan Iraq, dan kemudian di Nigeria, Lebanon, Iran dan lain-lain, termasuk Malaysia ini contohnya bermula dengan Sabah baru-baru ini.

Kerana, penjajah Barat-Zionis melalui sekutu DAP/PKR mereka, ingin menjadikan Malaysia dan Indonesia, sebagai satu lagi Israel tetapi di Asia, sebab Singapura terlalu kecil dan tak ada minyak-gas bertimbun macam Malaysia terutamanya di Malaysia Timur, dan juga Indonesia, yang juga kaya dengan minyak-gas untuk dikuasai! Juga mereka mahu menghasut anak-anak muda Islam yang Sunni, menjadi pengganas 'jihad', contohnya menyertai penjajahan Barat-Israel di Syria sekarang - yang kononnya untuk menumbangkan kerajaan Shia-Alawite Assad, tetapi untuk menguasai minyak-gas Syria, Lebanon dan Iran sebagai matlamat mutlaknya, serta seluruh Golan Heights Syria yang separuh sudah dijajah Israel, yang amat subur serta penuh minyak-gas.

MAKCIK Tempurung – Pertahan Islam dan umatnya, UMNO/PM/Raja-Raja Melayu/K‘jaan BN, hak BUMIPUTERA Melayu dan BUMIPUTERA lain; dan hak orang miskin dari semua bangsa yang hormat Islam, dan bangsa dan hak Bumiputera.

(PERHATIAN TERBARU: ada PENYAMUN penakut disyaki dari PENGGANAS/SAMSENG DAPigs/PKR/Red beans militiaPIGS durjana yang sekarang meniru gelaran saya sebagai “Pakcik/MAKCIK Tempurung/Temporung” untuk mengelirukan pembaca – mereka juga telah menyamar dengan identiti dan tulisan saya kononnya saya benci dan nak menggulingkan PM kita, dan juga saya seolah bersikap lucah, dan saya telah repot terus ke KDN dan Wanita UMNO!)

Anonymous said...

Melayu bukan bebal , Melayu bukan keldai , Melayu bukan lembu dicucuk hidung ?...... Melayu kemushkilan nya , dipinggir sesudah berjuang , menberi segala keringat untuk Umno ?...........apa peminpin nya sudah merialtasikan intisuti Melayu ?...
cuba lihat ? ... sekeliling , Melayu kemana ?.....Melayu dikoperantasikan , Melayu dilemahkan , Melayu dianniyakan !.....kesinabungan Melayu
cuba dipermainkan oleh oarang cam kauu!...bahlol ! tolol !.....Unmo ? .....Utrakisau , pencacai bangsa sendiri , penjilat lendir pantat cina !.....pemakan bangkai bangsa Melayu , kiri kanan , depan belakang , semua diratah !....Umno ? ....apa mau lagi ?...kau dah tua , bolehkah meratah ? .... Umno ? , mana kebaikkan serta jasa yang ditinggalkan , buat anak cucu sendiri ?.........sudah le , semaki tua makin menjadi , menungkat langit yang tak runtuh , esok lusa , pasti mati jugak , insaf lah !...sebelum nyawa disentap satu persatu , terjunjol biji mata ......perlu diingat ?...nyawa kau di tangan , Melayu Baru !....Melayu Baru ! , Boikot ! , Boikot Barang cina ! . !

Anonymous said...

Ha ha ha hi hi hi ho ho hoooooooo !
UMNO pencacai !
UMNO penjilat lendir !
UMNO ultrakisau !
Hidup Melayu Baru !
Boikot Barang cina !

Anonymous said...

Kau orang suma , harus ingat ?.....
...............................
Siapa ultrakisau ?
------------------>>>>>>>>
Siapa penjilat ?
------------------>>>>>>>>
Siapa pencacai ?
------------------>>>>>>>>
Hidup Melayu Baru !
Boikot Barang cina !
ha ha ha hi hi ho ho hoooo !

Anonymous said...

Mak bapak kau kata ! , lau nak tahu pedas , makan le cili ! , dato' nenek kau pulak kata , tepuk air , terpecik le muka sendiri !
ha ha ha hi hi hi ho ho hooo !

Anonymous said...

Ini bukan mengata , bukan mencaci ,
tetapi itu , riealliti !.........
Selamat Menyambut Ramadan 'AlMubbarak

Anonymous said...

mana mai melayu baru? kalau tak dari lendir melayu lama? wah hebat kutuk umno konon tak berjasa? harus ingat yang dikatakan melayu baru tu hampir kesemuanya penjilat jibuq anwar kaki maksiat. hari hari sindir konon semua kesalahan disabitkan atas anwar. tapi tak ingat yang semua melayu baru sedang menyalahkan umno. memang salah anwar kalau tak kerana pencacai dia sejak 1998 memfitnah kerajaan melaui internet negara ini tak sekacau itu. melayu baru penyokong kejahatan yang timbul dari iblis bernama anwar.

Anonymous said...

kalau bapak dah rendah akhlak, anak pun ikut sama.

Fikir Tajam said...

Artikel ini telah saya hujahkan di KNKB (kkamdias.blogspot.com) pada June 28, 2013 at 6:09 PM. Sekadar untuk berkongsi fikir/renung.

Anwar hanya BUDAK SASTERA LULUS GENERAL DEGREE sahaja!

Lupakan siPELIWAT ini.

Bukan sahaja demokrasi diliwatnya malahan keyakinan diri anak lelakinya pun diliwat sama. Bukankah Ikhwan terus bawa diri ke US tak berani balik Malaysia?

Anwar memang SAH PELIWAT! Hanya yg otak DILIWAT Anwar sahaja yg masih puja mamat ni.

Lihat di bawah ini (Mathematical Reasoning/Penaakulan Mantiq Tingkatan 5 aje):

Premis 1: If p then q
Premis 2: Not q
Conclusion: Not p

Kes I: p = Anwar TIDAK MELIWAT, q = Anwar BERSUMPAH

Kes II: p = Anwar TIDAK MELIWAT, q = Anwar menjalani ujian DNA

Kes III: p = Anwar bukan PELAKON DALAM VIDEO, q = Anwar MENYAMAN DATUK ESKAY

Nota:

1. Kes II sangat mudah difahami. Ibarat memulakan perlawanan bolasepak atau badminton di mana wang syiling dilambung. Keputusan lambungan syiling ialah Head (Kepala) atau Tail (Ekor). Maknanya kebarangkalian P(Head) = 1/2 = 0.5. Begitu juga P(Tail) = 1/2 = 0.5. Maknanya setiap kesudahan (outcome) mempunyai kemungkinan/kebarangkalian berlaku sebanyak 50%.

2. Begitu juga jika Jabatan Narkotik membuat ujian urine/kencing ke atas sesiapa yg disyaki terlibat dadah. Keputusannya adalah sama ada positif ataupun negatif. Kebarangkalian seseorang itu didapati positif atau negatif masing-masing ialah 1/2 = 0.5 @ 50%.

3. Justeru tidakkah Anwar punya peluang 50% yakni kebarangkalian untuk membuktikan dirinya bukan PELIWAT Saiful adalah 1/2 = 0.5. Beliau MENYALAK yg dia tidak bersalah meliwat Saiful TETAPI ironinya peluang untuk membuktikan dirinya betul TIDAK digunakan! Sampai sekarang Anwar tidak berani menjalani ujian DNA. Keputusan ujian DNA itu adalah sama ada SEPADAN atau TIDAK SEPADAN. Jika benar dakwaan Anwar bahawa beliau tidak melakukannya sudah pasti keputusan DNA kelak tidak sepadan dengan sampel yg ditemui di dubur Saiful!

4. Untuk fahamkan Kes I, II dan III sila teliti betul-betul:

TIDAK TIDAK = YA

BUKAN BUKAN = YA

5. Ironinya ramai Profesor Matematik Melayu/Islam termasuklah Prof Shaharir Mohamad Zain yg terbilang dengan istilah molek-molek seperti PeMelayuan Matematik, PemPribumian Matematik, PengIslaman Matematik tetapi akhirnya telah melakukan PengKebumian Matematik dalam isu LIWAT Anwar ini. Sejak 1998 lagi. 15 tahun berdiam diri! Mangalahkan Pak Lah Si Flip-Flop itu.

Tun Teja said...

Aku cadangkan semua keluarga Anwar termasuk Anwar Ibrahim, Wan Azizah dan Nurul Izzah apabila mereka meninggal dunia pada masa akan datang jangan dimandikan mayat mereka dan jangan disembahyangkan solat jenazah, kerana membuang masa dan usaha kepada sesiapa yang menziarahi kematian mereka ini. Mereka sudah menjadi munafik dan hukuman bagi munafik adalah roh mereka akan dihantar terus ke dalam neraka. Jangan minta ampun kepada Allah supaya meringankan dosa besar mereka.

Anonymous said...

Ayo mak nye ! ,...... Melayu apa kau ?...cakap melayu pun tak paham paham ?...tapi kerkata kata....... mengalahkan Melayu Urban , penyokong setia Dapig pun tak seterarl lu ngok ! , perhalusi le ! , gunakan kepala otak kanan Hang ! , Anon , july 2. 2013 at 8: 32 AM <<<<<<<<<0>>>>>>>>? ......
Melayu baru , dilahir dari lendir Melayu lama !.. ..tetapi , lendir dari mana ? ...mak bapak kau ?..... tak ada pun lendir cam ni ! .... soal nya , bukan bab politik jijik amat menjikkan ,Pru 13 dah lama ,dah basi pun ..... kau tau ? , apa itu Melayu baru ?...Melayu baru ada lah tonggak perangsang bagi Rejimen Anai anai , dalam menghadapi tomahan serta seranggan anak haramkejadah cinabeng anak cinagong ,lau tak arti , taksup sangat ngan umno ...pi le angkat bakul , angkat sendiri , syiok sendiri.......Umno ? parti syiok sendiri , peminpinnya adakah mengutamakan "AL Qura'an" serta Sunnah Walla'ajama'ah Rassullullah SAW ? ......."ALLAH" SWT berfirman ,Maksutnya : Sesungguh nya "ALLAH" meyuruh berlaku adil , membuat kebajikan serta memberi bantuan kepada kaum kerabat (muslim a'm nya) dan "ALLAH" melarang keras perbuatan keji kemungkaran dan permusnahan ....dan DIA memberi pengajaran kepada kamu agar mengambil ihtibar (Surah 'An-Nahl 16:90 ) ......Takda walau secebis pun , hanya lidah tak bertulang , tak terbatas melakukan kesilaoan demi tembolok sendiri , lihat angkat tangan tanda berhenti , upucara Parlimen angkat sumpah .....apa arti sume itu ?....lebih A'fdal menjunjung "AlQura'an" lebih diberkati serta pahala melimpah ruah , jika melakukan kebaikkan......jika , sebaleknya.. di Lahannati "ALLAH" SWT !.....ini kali lah , ubah lah ! ....demi kelangsongan anak cucu kemidian hari .......beringat ? , sebelum terlambat bertaubat !...ma'alaikat Maut berkiliaran ....menanti kata putus "ALLAH" yang maha besar , kepunyaan nya lah , apa yang dilangit dan dibumi .....
hang pi tutup mata , buat pa !..jeling jeling le , sekeliling , hang Melayu tang mana ? .....lau Melayu penjilat tahi palat pantat cina ,......teruskan ! lah noh !..

Anonymous said...

Kalu anu hang panjang sejengkal , jangan nak menjilat tahi palat pantat
cina ja! ... lautan dalam selam je le !......
Hahaha hi hi hi ho ho hooo !
adeh ageh , Adios laes Bro !
plobema ploblema
Puhheee !!!

Anonymous said...

Gua ingat parti Pas ja , ada tasaubb.
.....Parti Umno pun ada ?.......
pi la mabuk tang mana mana !......
minum todi , jatuh longkang busuk , hilang satu malaun , tak teri basa ni !.........
ha ha ha hi hi hi ho ho ho hooo !
Pkr , umno , pas , dapig n politiking
...gua tak main , no member pun , Bro

Anonymous said...

Ingat Bro ?......kalau tada orang orang gua (atas pagar ) lu Umno ? ..mampus tau !.......tu lah Umno tak mengenang budi ......orang dari bawah hingga kepemimpin nye !, ...
sama jugak , tak reti membalas budi ?......ego sepanjang usia yang ada .
mendabek dada , malu le , sikit !.. sesama Melayu , jangan ingat cina nak menolong Umno lagi ? , kalau muka tembuk !, tak tau la gua apa mahu bikin lagi.......justru itu hormati le gua Melayu Baru .

Anonymous said...

Hha ha ha hi hi ho ho hoo !
Boikot barang cina !
hidup Melayu Baru !

mohd. natar said...

...Oh itu rupanya wajah anak puaka tu?. Boleh tahan juga paras rupanya ye!. Tak boleh tahan jugalah rasanya menatap wajahnya itu. Ayu. Anggun. Manis dan menarik. Geram jugalah rasanya. Udah kahwin ke belum?. Kalau dah kahwin dia ada anak tak?. Berapa orang anaknya?. Kalau lebih dari satu mungkin mereka akan mengikut kepercayaan dan fahaman agama yang berbeza beza agaknya, walaupun tinggal dibawah satu bumbung. Kalau dah kahwin tapi belum beranak pulak kenapa ye?. Kesian kat suami dia. Kalau dia belum kahwin, kenapa pulak?. Nampaknya macam dah berumur juga tu. Tak ada kah orang yang mahu menyuntingnya?. Pening kepala memikirkan persoalan persoalan ini...

Anonymous said...

1x4 sebulan
Ha ha ha hi hi ho hoo !
12x4 setahun
5 th , ribu beribu cinabeng mati bunuh diri , anak isteri , satu terlepas , ini lah kesan boikot kian menjadi jadi .
ha ha ha hi hi hi ho ho ho hoo !
boikot ! boikot ! sampai bangkrap bisnes cinabeng , ribu beribu cinabeng mati bunuh diri .....

Anonymous said...

sayang seribu kali sayang si nurul izah ni......penyesat tapi puki pandai kemut....ssseeeedappppp........