IKLAN BERBAYAR

Saturday, June 22, 2013

MENUJU PUTRAYA PERLU ADA CIRI SEBEGINI..

22 comments:

Anonymous said...

Woi.......YB Khalid terlelap pasal beliau berkerja kuat siang malam. Pasal beliau kerja penuh dedikasilah , rakyat Selangor bagi Pakatan mandat untuk memerintah kali kedua.

Ini pun UMNO nak spin......Masa Pak Lah tidur berdengkur masa kerja, itu tak apa.

Inilah tabiat UMNO......Gajah depan mata dia tak nampak.......Kuman seberang laut dia nampak.

Anonymous said...

Apa kejadahnya mb tidoq pun nak defend ni. Akai takdak ka? PakLah tidoq aku tak penah ada hati nak defend langsung. Hang memang penjilat tersohor. Takbir???

Anonymous said...

klu jadi pemimpin jgn buat sesuatu yg memalukan. seperti rakam video seks dan lain2. hahaha

Anonymous said...

lps ni semua akan tidur sb ketua tidur ha ha ha

raismazzadam said...

YG ADA VIDEO LUCAH PUN RAKYAT BOLEH AGUNG-AGUNGKAN INI KAN MB TERTIDO...KATAKAN MLM JUMAAT..MAAFKAN LAH SI KHALID NI..UTK PEJUANG BN KITA BUAT CHITA LAIN LA...X BEST LA..PENYOKONG PR KAN BODOH...

Anonymous said...

Kat slgor hang buhh kambing pon pkr akan mngg....ni kan plak letak org tido....

Anonymous said...

UMNO jugak??.... Khalid nak teberak pun UMNO juga? Singkat akal betol la ko nih!!

Anonymous said...

Tu dia..blackout505...heh..heh..

Anonymous said...

Hang pi ambil tombak kuning tu...!!
Bagi mta dia jegil..

Anonymous said...

Marah betul pencacai bola kena kat batang hidung sendiri. Masa interview pun boleh lelap, lagi bagus.... YEESssszzzz.
Opsss lupa pula, ni video besi.

Anonymous said...

Telan pil kuda ke???

Anonymous said...

Anon 5:26 AM

MB Selangor mmg kuat bekerja siang malam utk menyakau hasil n harta rakyat Selangor utk memenohkn poket dia n kroni....cer dgr masa dia mamai bunyik mcm bunyik talam talam talam...

Anonymous said...

anon 5.26 semua hal puak pr salahkan umno ye? menteri ko yg tidur pun ko salahkn umno. apapun alasn ko org; khalid keja kuat ke, makn ubt darah tinggi ke tp perbuatan dia yg tertidor waktu diwawancara mmg memalukan dan tak patut terjadi kerana khalid merupakan pemimpin no satu di selangor kena tunjukkan tauladan yg baik.

Anonymous said...

ZZZZZZ....Eli, Eli,...MMMMmmmmm

Anonymous said...

TIDOR LA Khaliiddd...

Dap godak negeri selangor dan buat macam2 strategi untuk menjahanamkan lebih banyak hak dan insitusi melayu pon ko tak akan tahu..

tidoorr laa..

melayu selangor tak perlu risauu..
NASIB MELAYU SELANGOR ADALAH LEBIH BASIK DAPigs URUSKAN !!

gen2felda

Anonymous said...

Baru lepas layan pil kuda juga korang ambik gambar dia watpe? Biar dia lalok dalam bilik terkenangkan Hannah Yeoh suak makan babi tu...

Anonymous said...

dah tak lama dah tu.

Anonymous said...

Lepas ni bangkrup la selangor sebab dapat menteri beso tido

Anonymous said...

Letih malam jumaat balun bini!!
Kelakau le kau Khalid gagap bercakap sambil tido!!

paritjawa said...

tertido tu biasala

tapi ni tertido masa tengah bercakap haha tak boleh blah

Anonymous said...

Maybe is time to go brother...

Anonymous said...

tidurpun ok jugak...
kalau jagapun mcm mata ikan kering...
nampak buka tapi tak nampak...

bila tidur senang DAP nak buat keputusan...
PAS pula salahkan YB Khalid..sebab lena..

Lebih ni baik lepas je jawatan tu...
Fikir2lah kearah tu..Rehat2lah sementara roh masih berada dijasad...