Monday, July 22, 2013

BAPA CINABENG NEGARA BAGI KURMA AMIK HATI MELAYU !



bapa cinabeng negara semalam melawat bazar ramadhan di taman universiti skudai johor.

bapa cinabeng negara ini bagi kurma  dengan ada foto muka dia dengan burung dap.

ini low class punya strategi nak amik hati melayu.

kat kurma tu siap ada foto muka dia lagi.

INGAT MAKAN KURMA KIT SIANG, HARAM JIJIK DAN MEMBUSUKKAN.

46 comments:

Anonymous said...

sorrylah jgn RASUAH aku dgn pek kurma ni.. jijik punya bngsa Lim Kit Sial!!

Anonymous said...

CinaBeng DAP tu bg kurma tp diap tampal2 bodoh cmtu je.. dgn ada logo burung dajjal mereka.
klu dpt aku nk humban dlm sungai je bg biawak makan.

Anonymous said...

Dia kapiaq tak faham, kalau sedekah terutama sekali pada bulan Ramadan tu tak payah heboh2 sangat, pahala tak dapat.

Tapi mungkin kut pasai ramai Melayu kat Johor tak kenal dia, dia kena le tempek gambar merata tempat.

Anonymous said...

Walaubagaimana pun dia lebih baik dari pemimpin2 PR. Dia nak memberi sesuatu kpd rakyat bukan pada waktu PRU, PRK shj cam pemimpin2 UMNO memberi batuan, tonjolkan muka ketika nak PRU, PRK aja. Dah menang ghaib...

Anonymous said...

Tak baik orang bagi hadiah lagi marah orang ? Kalau orang bagi duit ada suka kah?

raismazzadam said...

Kurma LKS ....HARAM DI MAKAN....KATA UAI...

Anonymous said...

Itu Ada makna tu!!!!!!

Anonymous said...

Jgn makan.bangsat lim kit sial ni dah langkah kurma tu.kira ini "Kurma Kangkang" namanya.

Anonymous said...

Kalau babi ni bg duit...aku ludah muka dia.siap kahak hijau skali.
Khhhaaakkk tuihhhhh...

Anonymous said...

Hahahahaha,adusss
Cm xlalu je nk mkn kalo.dapat pun...

Anonymous said...

Woi...bangsat ni depan tunjuk baik beb.yg lu nak bela babi ni nape?...
Apsal bila islam dihina si babi ni diam?..

Mmg dasar cina so cai...

Anonymous said...

Aku x hadap sangat la kurma si babi ni.

Anonymous said...

Kita pun kena belajar menjadi pelakon hebt spt mreka..kat penang depa ni dpt mcm2 sblm pru lepas tapi x pngkah bn pon..melayu juga harus tiru..tp mslahnya mlayu mudah tertipu dgn lakonan yg dmainkan

Anonymous said...

malangnya ada juga melayu kat gelang patah undi dia masa pru 13....

Anonymous said...

Berhati hati...silap2 di suntik racun pada kurma ini.pasal cinabeng x makan kurma.yg makan hanya melayu.
Harap terasa.

Anonymous said...

Anjing dan babi ni kalau bagi barang halal yang ada muka dia kita ambik dulu. Rembat tetap rembat (macam PAS buat) lepas tu kencingkan gambar dia atau buang dalam lubang taik. Lebih baik lagi jampi kasi mampus.

No hal what ...

Anonymous said...

Kalu aku la kit siang bg aku trus ambik n trus hmpas korma tu dpn2 dia la2 tu jugak

Otak geliga said...

MANYAK untung la sapa2 yg dpt kurma tu...bukan senang nak dpt kurma free dr LKS....ok la tu, amik ttp amik, makan atau tak terpulang....kalau rasa was2 jgn makan.

MB johor ada bg?
LGE ada bg?
Tony pua ada bg?
DSN ada bg?
Eli wong ada bg?
Rafizi?
KJ?
Kak Ijat?

takdeeee.....yg ada LKS je...siap ada tertancap muka HENSEM dia kat situ.....berSELERA la sapa2 yg nak makan kurma tu nnt....ahaks

lagi satu yakin, rakyat suka tgk BURUNG LKS kat tepi tu...comelll...burung LKS?????!!!!...kahkahkah

Anonymous said...

Pukimak punya apek

Anonymous said...

Baik ada makna..hgpa makan la, mana nak taw kot2 dia rendam dlm racun cap tegkorak bg hgpa mampuih cpat untk hgpa mkn..maka hilanglah pengundi2 bn dan "wa menang lg next pru sbb byk pngundi bn yg kebuloh kurma free dah kioq"

Takebeer...

Anonymous said...

Lu tak pernah alami ke hari raya atau tahun baru cina bagi macam-macam kat melayu...lepastu dengan tanah-tanah pun dia hempet beli...dah banyak contoh.....sebab baik cina mesti ada sesuatu...kalau tidak jangan harap nak dapat.

Anonymous said...

memang ada makna!!!!

100% cina sokong DAP !!!

50% india sokong DAP !!!

DAP mau melayu sokong DAP 30%..lepas tu DAP mau malaysia maa...

kurma bagi dulu maa...

lepas ni gua hari2 pakai songkok maa..

lepas ni gua buat itu hali

laya..mali lamai2 rumah gua...halal punya..

...ITUMELAYU MUDAH LUPA MAA...
..................................

INIKALI MELAYU TARAK LUPA..
INIKALI GUA KASI HENTAM LU PUNYA BISNES KASI LUNYAI....

Anonymous said...

tadi dengar iklan spritzer plus fibre...apa yg fibre tu aku tak tau..rasa nak muntah...nasib baik tak batal posa....

Anonymous said...

syukur alhamdulilah....semangat berkongsi, bermaaf-maafan semasa bulan yg mulia ini

Anonymous said...

Rendam samsu arak. Taktik yahudi lgbt sky blue.

Anonymous said...

toksahlah masuk campur hal2 berkaitan agama ISLAM hatta bagi kurma, apa motif? hanya supaya orang islam berdebat perkara remeh temeh isu Ha.. Ja.. Si..sedekah kurma di bulan ramadan, kita jangan jadi BODOH diaorang mana pernah ikhlas, imbas kembali HJS petik ayat Quran kemudian terjemah dan tafsir, kita ysng sibuk2 berdebat boleh ke tak boleh pikir sendirilah.

Anonymous said...

Tengok air muka SAMSENG KURAP PKR/DAPBIAWAK RASIS, nak buat kita MUNTAH! MUSUH Melayu/Islam DAPBIAWAK ini nak bagi makan, BERAMBUS lu!

Si CINA SAMSENG RASIS-PENIPU terus menghina Islam/umatnya dengan sekarang MELARANG dan MENGHINA umat Islam SEMBAHYANG JUMAAT, di NEGARA ISLAM kita ini, yang mana Islam adalah AGAMA PERSEKUTUAN?! (dahlah buang SISA BABI kat sawah dan laut - sampai kpg-kpg PUSAKA Melayu/Islam kat P. Pinang JAHANAM)!

Mana NGO-NGO MELAYU/ISLAM yang berlambak – termasuk anak-anak muda Mahasiswa/peguam Melayu/Islam - buatlah LAPORAN POLIS! Apalagi, sekarang makin banyak NGO-NGO SAMPAH PKR/DAPBIAWAK lantik diri mereka sewenang-wenangnya jadi 'polis', kononnya untuk mengawal media sosial/polis/masyarakat - kerana kalah pilihanraya, NGO pula diperguna untuk MEMERINTAH dan PIJAK kepala BUMIPUTERA Melayu/Islam, serta TUTUP mulut kita pertahan hak kita dan gertak polis berterusan!

Lihat di http://www.pisau.net/umat-islam-di-halang-solat-jumaat-di-pulau-pinang/, Umat Islam Di Halang Solat Jumaat Di Pulau Pinang, Posted by: pisau:

….Baru baru ini pada 19hb puluhan pekerja di Kargo NNR Lapangan Antarabangsa Bayan Lepas dihalang daripada menunaikan solat Jumaat oleh pengurus berbangsa cina bernama Tay Ling Teik.

Seperti kebiasaan setiap Jumaat,para pekerja beragama Islam diberi masa dari 12.30 hingga 2.30 .Larangan ini telah menimbulkan kemarahan para pekerja di Kargo NNR ,apabila dipersoalkan mengenai tindakan pengurus ini beliau terus membangkitkan sentimen perkauman. Menurut sumber, pengurus ini cukup terkenal dengan sikap rasis dan beranggapan memberi kelonggaran umat Islam bersolat Jumaat adalah satu tindakan membuang masa…..

MAKCIK Tempurung – Pertahan Islam dan umatnya, UMNO/PM/Raja-Raja Melayu/Bahasa Melayu/K‘jaan BN, hak BUMIPUTERA Melayu dan BUMIPUTERA lain; dan hak orang miskin dari semua bangsa yang hormat Islam dan umatnya, serta bangsa dan hak Bumiputera.

(PERHATIAN TERBARU: ada PENYAMUN penakut disyaki dari PENGGANAS/SAMSENG DAP/PKR/Red Beans militia durjana yang sekarang meniru gelaran saya sebagai “Pakcik/MAKCIK Tempurung/Temporung” untuk mengelirukan pembaca – mereka juga telah menyamar dengan identiti dan tulisan saya kononnya saya benci dan nak menggulingkan PM kita, dan juga saya seolah bersikap lucah, dan saya telah repot terus ke KDN dan Wanita UMNO!)

Anonymous said...

dia ni masa muda2 dulu yg mencetuskan peristiwa 13 mei.. muka paling depan buat perarakan, habis org melayu dia sapu.. dah tua buat muka mcm babi nak berlakon baik dgn melayu.. dalam rekod dia ni dan dap langsung tak ada apa2 utk membantu org melayu, merosakan dan memecah belahkan orang melayu dan agama islam adalah...

kahakkk pthuii punya cinabeng

Anonymous said...

Hey anon 6:34 pm, lu mahu hina BUMIPUTERA Melayu/Islam ya! MEMANG jenis lu jenis BANGSAT - duit saja dalam kepala lu!

Anonymous said...

Tahun lepas aku tunaikan haji. Masa tu tabung haji edarkan kerepek ubi, kerepek pisang, tempeyek, kuih bakar dan tempe. Semua makanan tu dibekalkan dalam bekas dan dilekatkan gambar ds najib dan rosmah. He he he... sedap... alhamdullilah cuma sedih sikit kenapa perlu muka2 tu. Anyway terima kasih lah walau apa pun niat mereka. Sesama islam kita terima sedekah itu.

Tapi kalau nak makan kurma kangkang lim kit siang ni aku tak sanggup. Lim kit siang memang bangsat cina yang tak akan berhenti untuk menghina orang2 melayu. Tidak ada niat baik kerana sifat kapir harbi yang pekat dan darah dagingnya diselaputi babi yang tak mungkin dapat disucikan. Ingat lim kit siang ingat 13 mei 1969. Ingat dap ingat babi... tu aje.

Anonymous said...

Ingat teresa kok ingat babi panggang. Dap itu babi segala2nya. Hidup untuk makan babi, berniaga babi, bercakap macam babi, anak beranak macam babi, muka macam babi, babi adalah cara hidup dap. Makan babi jadi babi. Tiada babi tiada dap.

Ingat spritzer ingat bangkai cina.

Ingat alicafe ingat melayu dibodohkan.

Untuk makluman semua, kurma2 yang diedarkan oleh lim kit siang sudah lebih setahun duduk dalam coldroom milik cina. Lebihan stok untuk dilupuskan.


Anonymous said...

Pergi mampuslah dgn bapa penghina Islam dan Melayu itu.Lebih baik dia balun sendiri kurma dgn guni guninya sekali.Aku tak hingin sehabuk pun brg pemberian Cinabeng Malaya yg kurang ajar.

Anonymous said...

Amboi gimik 5 bijik kurma China.. yg bukan gimik dia ni kepala nak halau orang melayu masuk hutan 13 mei 69 dia nak pegang malaysia...

malayoo mudah lupa said...

Kalo dia bagi kat aku , aku amik tapi kalo ada tong sampah kat situ terus aku lempar kan kurma dgn muka2 dia sekali dalam tong tu....

Anonymous said...

Itu kurma dah expired date punya tp tukar tarikh baru. Biasalah ini taktik haram jadah ni d klo dlm hamper kerja babi2 ni bungkus produk yg mcmtu. Hamper Eidulfitri paling teruk...aku dah cek macam2 mrk tipu d mesti dlm otak mrk ada tipu. Klo tak tipu bukan cinadapig sial.

Kalau aku dpt dari dia aku buka d pijak2 terus...
Kita mesti ingat apa2 makanan dr tgn kafir harbi yg kita makan tidak akan mendatangkan zat cahaya ia hanya utk tekak d perut saja..

Org2 Skudai yg terima benda tu aku nak syorkan korang ramai2 kumpulkan d hantar balek kat pej dapig mrk secepatnya. Tulis nota kat situ tkasih manyak2 veli soli tekak kita tak bolih telan...loye...loye...loyeeee....

Sorry, makanan tak salah tp tgn sipemberinya itu korang pikir habis2 sebelum menelan. Pikir musuh Islam no.1, kencing berak tak cebuk...main tonggeng d kesat tisu saja...d selalu bersin2 hidung dia keluar ingus ijau...
Sanggup korang menelan semua ini...
Pikir d jawab sendiri...

Anonymous said...

Aku rasa target DAP sekarang adalah budak-budak Melayu di universiti yang kebanyakannya masih mentah pemikiran mereka, yang mudah terperangkap dengan lakonan mereka. DAP sudah pun mula mengorak langkah untuk PRU 14 kerana mereka tahu tanpa sokongan Melayu, mereka tidak akan dapat memerintah Malaysia.

Anonymous said...

Bila baca hal kurma ni aku teringat cerita Lee Kuan Yew masa dulu-dulu pergi berkempen ke kampung-kampung Melayu dia pakai songkok.......bila dah pegang kuasa.....songkok pun dah tak nampak lagi.......

Pada mulanya dia letak Melayu jadi Presiden Pertama........tapi akhirnya bila dah dapat kuasa penuh selepas Presiden Pertama tu hinggalah sekarang tak ada lagi Melayu yg pegang kuasa portfolio penting lagi dah.......yg ada cuma Melayu yg pegang portfolio yg tak penting mana.

Balik dgn hal kurma ni aku agak lebih kurang samalah jugak........sebelum dapat kuasa dia orang bagi kurma.....bila dah berkuasa aku rasa biji kurma pun tak dapat.......

belum berkuasa sanggup masuk masjid.....bila dah berkuasa aku takut masjid pun kena roboh bagi laluan utk pembangunan......bila nak bina masjid kata tak sesuai sebab tapak pembangunan......jadi tinggallah masjid-masjid lama sesaja, azan pun entahkan boleh entahkan tidak lagi.....

Belum berkuasa kata nak bagi pendidikan universiti percuma......aku takut bila dah berkuasa sume universiti penuh dgn bangsa dia dan yg lain tapi anak Melayu terpinggir, diketepikan.

Sebelum berkuasa Melayu dibodek.......bila dah ada kuasa Melayu digolek.

Ada mata tengok, ada telinga dengar, ada akal pikir.

Aku sayang bangsa aku tak kiralah dari parti mana pun. Tapi aku kesal ada antara bangsa aku yg mudah lupa sejarah dulu dan hanyut dibuai mimpi, angan-angan. Aku tak suka bangsa aku diperalatkan. Bangsa aku ada maruah, ada daulatnya. Bangunlah bangsaku yang aku kasihi.

Ada mata tengok, ada telinga dengar, ada akal pikir.

Anonymous said...

Klu dia bagi aku aku letak bawah dan pijak sampai lenyek...

Anonymous said...

apa la murah sangat nilai diri ko ni? sekotak kurma tinggi melambung puji. ntah2 dapat br1m, dah sapu bantuan keji balik kerajaan. sekotak kurma habis diangkat mulia sungguh lim kit siang. cina ni la orangnye yang pusing keliling KL nak sapu Melayu keluar KL tahun 1969. jijik la nak tengok muka dia pun!!!!

Anonymous said...

WOII..CINABENG LAHANAT...
DULU 13 MEI KO HALAU BAPAK AKU MASUK UTAN....
SKANG NAK BODEK AKU SOKONG KO BAGI KURMA 5 BIJIK KIRA BOLEH SETTLE MACAM TU JE..???
PEGI MAMPOS....
CINA SE LOH...CINA SE LOH...

Anonymous said...

hanya kerana se kotak kecik buah kurma, ahlul bahalol PAS dlm blog comments sini, bermati matian membela ketua kafir harbi ni....
PAS berbangga....ini la kejayaan mereka dlm berdakwah kepada si kafir harbi ni....

Anonymous said...

JANGAN TERKEJUT ADA MELAYU YG KENA MAKAN DENGAN KURMA JIJIK NI

Anonymous said...

Kasi binatang kat zoo makan je. Ntah2 dap dah rendam dgn holywater atau mandrem by bomohsiam

Anonymous said...

Inilah salah satu taktik utk mgabui mata hati org2 melayu islam oleh komunis dapigs yg memang sejak sblum merdeka lg amat mbenci skli org mlyu islam..

Anonymous said...

AKU PUN DAPAT TAPI AKU DAH BUANG KAT TONG SAMPAH... TAK MAKAN PUN.. JIJIK PUNYA RASUAH DARI SI CINABENG KOMUNIS NIE

Anonymous said...

kurma cinabeng bagi berperisakan bijik ktit hahaha..sodap