Friday, July 19, 2013

MELAYU PERLU TUNJUK SIAPA TUAN DI TANAH MELAYU !


ARTIKEL BLOGER THE FYING KICK.

Gejala kurang ajar, biadap dan tidak ketahuan hala membabitkan golongan bukan Melayu di negara ini semakin menjadi-jadi. Walaupun sebahagian daripada mereka hanyalah golongan yang bergaul sesama sendiri, dari peringkat sekolah yang mana mereka bersekolah vernakular, sehinggalah ke pusat pengajian tinggi, bahasa yang mereka mahir hanyalah bahasa Cina, manakala Bahasa Kebangsaan Malaysia pula, mereka perlekehkan. 

Sebaliknya dengan bahasa Inggeris yang tersangat lemah, mereka tidak sahaja cuba tuturkan, bahkan tanpa segan silu menulisnya dalam laman-laman media sosial sebagai kaedah untuk berkomunikasi sesama sendiri. Mana-mana anak chinabeng yang tidak boleh berbahasa Mandarin atau tidak boleh menulis mahupun membaca tulisan Mandarin akan dianggap sebagai hina. 

Cina di Malaysia mesti kekal Cina, bahkan perlu lebih Cina daripada Cina yang berada di China!

Mungkin kerana kelembutan serta keterbukaan masyarakat Melayu-Bumiputera, apatah lagi dalam sejarah telah membuktikan bagaimana Melayu dan Bumiputera Malaysia merupakan satu-satunya komuniti yang sanggup berkorban dan membenarkan 1 juta warga asing, menjadi rakyat negara ini dalam tempoh 24 jam tanpa sebarang syarat. Bahkan mereka diberikan hak yang hampir sama dengan Melayu-Bumiputera yang menjadi teras negara ini. 

Dalam tempoh singkat, chinabeng cuba memperlihatkan bagaimana mereka terhutang budi kepada Melayu. Namun hanya dua tahun selepas kemerdekaan Persekutuan Tanah Melayu pada 31 Ogos 1957, puak berkenaan sudah mula tunjuk besar kepala.Sedar bahawa kerakyatan mereka tidak boleh dilucutkan dan hak-hak yang diberikan kepada mereka perlu diperbesarkan, mereka melakukan tekanan secara menyeluruh. 

Empat perkara pokok dalam persetujuan JUS SOLI iaitu Islam, Bahasa Melayu, hak keistimewaan orang Melayu dan Raja-Raja Melayu, mulai disentuh secara terang-terangan. Apabila tindakan diambil dengan menggunakan ISA dan Ordinan Darurat, mereka mula mencipta cerita kononnya, akta tersebut bersifat mencengkam dan hanya digunakan terhadap masyarakat mereka. 

Apatah lagi pada masa itu, kebanyakan Chinabeng termasuklah yang telah diberikan kerakyatan, masih lagi menyokong dan bersimpati dengan gerila-gerila mereka yang memperkenalkan diri sebagai Tentera Rakyat dari Parti Komunis Malaya.

Berbanding kejahatan dan kezaliman yang dilakukan oleh Melayu-Bumiputera terhadap Cina, rasa-rasanya sejarah mencatatkan kekejaman mereka terhadap warga negara ini. Pada zaman darurat, mereka mensasarkan Melayu dan Bumiputera sebagai mangsa. Lebih kejam lagi, mereka cuba melakukan pembersihan etnik sewaktu dua minggu berkuasa, sepertimana yang berlaku di Batu Pahat dan Teluk Intan sehingga Melayu terutamanya dari etnik Banjar, mulai mengangkat parang panjang dan menentang cinabeng-cinabeng berkenaan.

Tahun 1964, gerakan besar-besaran menyerang Bahasa Melayu, Agama Islam, Hak Keistimewaan Melayu-Bumiputera dan Raja-Raja Melayu telah dibuat. Walaupun individu yang dituduh adalah Lee Kuan Yew, sebenarnya perangai tersebut sudah bermula semenjak lama dahulu. Lee Kuan Yew dan PAP sekadar meneruskan tradisi berkenaan. Apabila Singapura dikeluarkan dari Malaysia, legasi Lee Kuan Yew disambung oleh Lim Kit Siang dan DAP.

Dan seterusnya daripada serangan dan gerakan mereka itulah, tercetusnya tragedi 13 Mei 1969 yang menyerupai tragedi pembunuhan dan pembersihan etnik yang cuba dilakukan oleh komunis terhadap orang Melayu sewaktu mereka menguasai negara ini selama dua minggu dan berlagak kononnya merekalah yang bertanggungjawab menghalau tentera-tentera Jepun. 

Kalau di negara lain, sudah pasti, Chinabeng tidak akan wujud lagi di negara ini. Atau paling tidak pun, nasib mereka akan sama seperti di Kemboja di mana mereka tidak mempunyai sebarang hak untuk mengundi atau menjadi pemimpin parti politik apatah lagi sebagai wakil rakyat.

Malangnya, di negara ini Melayu-Bumiputera mempunyai kelemahan yang mudah dimanipulasi dan dipergunakan oleh chinabeng.Sudahlah segala bidang ekonomi mereka jajah dan enggan berkongsi dengan Melayu-Bumiputera, sekarang ini mereka sudah mula mengintai peluang dari segi politik pula. 

Anak-anak muda mereka sangat kurang ajar, biadap dan langsung tidak menghormati undang-undang negara ini. Kepala sindiket, kepala samseng, bahkan pemilik premis-premis dan pusat-pusat kegiatan haram sudah menjadi identiti mereka yang bebas daripada kongkongan undang-undang. Anak-anak muda merekalah yang begitu sibuk menghina dan memperlekehkan apa-apa sahaja yang berkaitan dengan Melayu-Bumiputera dan Islam di negara ini dengan sebarang cara yang boleh. Dan untuk menakut-nakutkan Melayu-Bumiputera, kepala babi, bangkai babi dihumban masuk ke rumah-rumah ibadat Melayu-Bumiputera.

Paling menarik ialah apabila mereka terkantoi dan tertekan, taktik yang digunakan adalah meminta maaf dan menyatakan, perbuatan mereka sebenarnya tidak bertujuan untuk menyinggung atau mengguriskan perasaan umat Islam dan Melayu-Bumiputera sebaliknya mereka hanya bergurau. 

Anehnya, ada Melayu-Bumiputera yang termakan dengan taktik sebegitu, sehinggakan ada pula pemimpin Melayu-Bumiputera yang menyeru agar chinabeng dimaafkan!

Semenjak dari zaman kejatuhan Empayar Kesultanan Melayu Melaka yang disebabkan oleh bantuan saudagar-saudagar Cina yang tamak kepada Portugis, sehinggalah kepada gelagat dan tindakan menghina agama Islam yang dilakukan oleh Alvin Tan dan Vivian Lee, selain pembohongan terang-terang oleh Ng Mun Tatt, adakah perlu orang Melayu dan Bumiputera serta umat Islam di negara ini berlembut hati dan menerima segala permohonan maaf mereka? 

Atau sebenarnya sudah sampai masanya untuk bertindak dan menunjukkan siapa sebenarnya tuan di negara ini?

81 comments:

Anonymous said...

"MYDIN" PERLU DI PERBANYAK DAN LUAS KAN PERNIAGAAN.
MEDAN NIAGA MESTI DIBESAR KAN SAMA SAIZ DENGANN"GIANT"
PASTI MELAYU AKAN BERDUYUN DUYUN PERGI KE "MYDIN".
MYDIN USJ ADALAH CONTOH TERBAIK.....BANYAKKAN LAGI "MYDIN" SEPERTI INI.

Anonymous said...

hayati nasihat ni:

http://www.youtube.com/watch?v=ndm8-ObOO1M

Anonymous said...

hayati juga lagu ni....

http://www.youtube.com/watch?v=TgUEl8Gg1Ks


Anonymous said...

Selepas UMNO 55 tahun memerintah, nak salahkan siapa lagi?

Harus bagi kat PR peluang memerintah.

Anonymous said...

jika 55 tahun memerintah tanpa gangguan pakatan haram tentu Melayu dah lama hebat. 55 tahun duk kekang pembangunan Melayu aleh2 salahkan UMNO.

Anonymous said...

kalau pr perintah ,sekejap saja Malaysia pasti lebur.....semua kekayaan negara akan jadi milik lembu-lembu dap,pkr,pas......cina bermaharajalela......akak boikot

Anonymous said...

Rohingya disembelih dan cuba dilenyapkan dari bumi myanmar disebabkan mereka mendominasi ekonomi....hemmm rasanya yang sama tak salah kalau diperlakukan dengan binatang dapig ni???

Anonymous said...

Boikoootttt juak2 pemakan bab* nihhh!!!!!!!

Anonymous said...

2013 penuh bersejarah dalam peradaban melayu islam Tanah Melayu....

kesedaran memperkasakan pertahanan kuasa politik di tanahair...

kesedaran memartabatkan ekonomi umat melayu islam ke tahap tertinggi...

inikalilah kita ubah..

Anonymous said...

Kalau pr memerintah cina akan jadi raja. Melayu2 liberal dalam PKR dan melayu2 tolol dalam PAs S akan diarahkan pimda perlembagaan hak istimewa bumiputera, kedudukan raja2 melayu, bahasa dan agama islam... melayu2 ni pun rasa kalau bantah hilang kawatan mp dan kontrak juta2 pun angguk saja..masa tu cinabeng akan ungkit balik spa yg kita buat pada deme (warga kelas 2 dan boikot) dan pijak dan halau kita pergi indonesia.

Anonymous said...


Kalau tak ada Al-Jub dan krooni2 nya, memang Melayu adalah bangsa yang berjaya dan sopan didunia ini. UMNO akan bertambah perkasa jika PR tak ada. Sebenarnya apalah ada pada PKR tu jika dibandingkan dengan UMNO? Siapa sebenarnya PKR tu, cuba cerita sikit.

Anonymous said...

Pr lagi teruk dah jadi barua dap

Anonymous said...

Anon11:53
AI punya 15 tahun temberang pun tak nampak lagi ?
DAP hasad dengki dari LKY pun tak reti nak baca lagi ?
Crew kapal selam TLDM pun ada Cinabeng , Temasek sampai sekarang Navy takde melayu-muslim pun tak paham lagi yg kuasa melayu di Tanah Melayu sedang tergugat...kalau melayu-muslim tak bangun dari sekarang akan terlambat lah nak menyesal nanti.

Anonymous said...

Pas dan PKR sesat lagi menyesatkan. Islam mengajar umatnya; keras kepada org kafir harbi tetapi lembut kpd saudara sesama Islam. Tp ajaran Pas dan PKR; keras kepada saudara sesama Islam bukan parti tetapi lembut kepada kafir harbi.

Anonymous said...

hapuskan pkr dan pas yang dah jadi barua babi ni.......klu tidak ada mereka, tidak akan berani babi ni semua......

selagi puak ni ada, cina babi ni akan terus gasak melayu/islam.....lepas tu minta maaf.....dan cibai pas/pkr akan sokong supaya dimaafkan......

apa yang patut dilakukan sekarg.....barua2 ni dulu dihapuskan.......mula dari kepala barua....nuar jubur.....

-anti jubur-
jakarta

Anonymous said...

oooppsss......

emosi aku tadi.....tapi itula yang memang diidam2 kan oleh cina babi ni......mereka akan berusaha by hook or by crook supaya melayu dengan melayu bergasak......klu sampai mati, lagi mereka suka.......sebab, nanti mereka cakap, melayu jugak yang hentam melayu........jadi ini salah melayu semua....apa lagi umno........waktu tu mereka akan mati2 cuba kuborkan umno.........dalam court atas kes jenayah berat......

pkr dgn pas dah takde apa2.......sekarg ni pun klu kena sergah, pun dah diam semua......klu nak tahu dlm blog2 cina babi ni bukan main lagi puji pas.......tapi pas dah buta........inilah strategi psy war babi ni semua.......'divide and conquer'.......anuar jubur, he is nothing now..........he is deemed useless now by those pigs.....he has done his job outstandingly, by turning the malays into a mess.......so now, it is their time to act.......

so, tak salah klu aku emosi dengan melayu yang msh nak berlembut lgi dengn babi ni semua........

no mercy!!!!.....elok jugak emosi ni aku targetkan pada babi ni semua.....

ni bukan nak pitnah dlm bulan posa ni.....tapi ni yang aku nampak, aku baca, aku rasa.......jujur dari aku....

melayu elok baca sejarah balik......

-anti jubur-
jakarta

Anonymous said...

Aku harap ada ngo yang berani bertindak untuk hancurkan PAS dengan apa cara sekalipun samada dari luar atau dari dalam. PAS sekarang ni sudah tidak releven untuk orang Melayu dan Islam kerana tidak memperjuangkan Islam tetapi memperjuangkan kafirun.

Anonymous said...

Puak2 Pakatan Rumah urut kalau dibagi peluang memerintah lagi cepatlah manusia2 dalam Malaysia ni binasa.

Anonymous said...

Alhamdulillah.. tenangnya rasa diri ini pd hari ini..

Aku telah sempurnakan tgjwb aku berjanji utk utk letak flyes produk2 Muslim di beberapa masjid.. semoga Allah SWT kira ini sbg usaha membantu Agama-NYA.

Teruskan perjuangan.. umat yg hebat tidak kena erti PUTUS ASA kerana kita ada ALLAH YANG ESA..

Subhanallah.. indahnya jika kita bersatu..

Anonymous said...

Ingat kawan2 aku sudah dengar dari sahabat baik yg biasa bergaul dengan Cina...soalan begini 'BN SUDAH PEGANG 55 TAHUN LAGI MAU APA???' dah keluar dari mulut mereka sebelum PRU13 lagi....dah jelas memang Cina tengah mengidam nak perintah Malaysia!!!

komandomelayu said...

Kalau jumpa mana2 cina kurang ajar terus lempang saja bagi dia tahu MELAYU ni tuan tanah!!

Anonymous said...

anon 11:53...
Bertaubatlah sementara pintu taubat masih terbuka.jgn salahkan org lain.tgk diri sendiri sblm nak komen org lain.

Anonymous said...

baguslah melayu2 sudah sedar...
ABC/BCL/BBCD...

Anonymous said...

Dahulu cinabeng tidak berani tapi sekarang lebih daripada berani sebab si kitol nama ANWAR yang gila nak jadi PM tu seorang Melayu telah menyokong cinabeng.pengkhianat bangsa negara.

Disebalik sokongan Melayu PAS/PKR ...DAP telah lebih berani sebab ISA sudah dihapuskan, satu2 nya undang-undang preventive yang selama ini amankan Malaysia sudah tiada.

Anonymous said...

Wahai Melayu/islam/bumiputra demi tanah air kita marilah kita bersatu. kita 63% pendatang hanya 37%..kita cukup kuat..kenapa kita buat sesuatu yang boleh kita dilenyapkan oleh cinabeng DAP.

Kalau kita bersatu semuanya boleh dilakukan termasuk hukum hudud.kalau Melayu PAS bersengkokol dengan Anwar dan DAP anda hanya kuda tunggangan.

Tolonglah sedar..insaflah SEBELUM TERLAMBAT JUGA DEMI ANAK CUCU KITA AKAN DATANG AKAN MEREMPAT.Belum mereka berkuasa sudah ada contoh bila rekrut pekerja mesti boleh cakap Mandarin kalau mereka dapat perintah lebih dahsyat akan berlaku. Insaflah PAS .Anwar tidak akan bawa PAS kemana-mana dia hanya menggunakan PAS untuk mencapai hajatnya menjasdi PM.Dia buka bkerja keras untuk Melayu dan rakyat amnya tetapi kepentingan dirinya.

Anonymous said...

Jepun tarik diri dari WW2 bukan kerana asakan dari mana-mana Cina atas muka bumi tetapi atas ledakan tenaga atom. Noktah.

Anonymous said...

Kalau kerajaan tak bertindak, kami para pejuang Melayu yang akan bertindak mengajar cinabeng-cinabeng biaDAP ini.

Syahid...Allahuakhbar!

hangkedee said...

Nak harapkan PR "Are you ready to eat pork everyday in the ship"Cuba cari apakah ini akan terjadi di Msia Juak tergar Dapig setakat jadi barua Dapig=pap tidur atas jalan baik keluar pakatan sendirian. LEBIH mulia& berintergriti.

Anonymous said...

Politik Dunia Memang Funny:

Muslim Braderhud (parti pembangkang di mesir) telah diberikan ruang dan peluang) untuk menggantikan Hosni M namun MB akhirnya tewas pada tekanan dan tikaman belakang oleh LBGT, Pluralis dan Liberalis iaitu pihak yang membantu menaikkan MB menerusi kaedah tahaluf siyasi dalam PRU 1 di negara berkenaan.

Natijahnya: Mukmin tidak boleh terlalu mengharapkan tahaluf siyasi dengan golongan sedemikian untuk mendapatkan syurga duniawi kerana syurga duniawi antara mukmin dan golongan berkenaan adalah berbeza sama sekali. Dan oleh kerana syurga duniawi mukmin dan golongan tadi tidak mungkin ujud bersebelahan makanya, tahaluf siyasi hanya akan bertahan ke satu tahap tertentu sebagaiman berlaku di mesir... 365 hari saja.

Anonymous said...

kalau warga Nanking tidak berani bertentang mata dengan Jepun dalam perang dunia, masakan ada mana-mana suku sakat Nanking di luar negara berani lawan Jepun dalam perang dunia... kalau ada yang mengaku sebegitu... ia terang-terang satu pembohongan.

Anonymous said...

Rindu zaman Tun Dr Mahathir..zaman di mana Melayu betul-betul jadi tuan tanah...

hangkedee said...

Legasi pak lah bodohwi di teruskan oleh ah jib gor. Peminat no1 barang cinabeng kerana tak bersunat.

Anonymous said...

Kalau Tahaluf Siyasi lokal berjaya pada PRU 13, cuba bayangkan apa yang akan terjadi pada sektor ini:

1. rumah urut

2. rumah kros

3. rumah cindol

4. rumah 'ayam-ayam'

5. harga sebuah rumah!

Anonymous said...

Dalam bidang politik, ketuanan Uncle Sam telahpun berakhir di tangan kulit hitam dan hispanik, namun Uncle Sam masih boleh jadi Tuan di negara sendiri kerana penguasaan terhadap ekonomi. Tanpa dominasi ekonomi, Uncle Sam sekarang ini mungkin jadi cooly dan peon di negeri sendiri.

Anonymous said...

Anak Mamakutty dah jadi jutawan Dan dalam senarai Forbes 50 orang paling kaya .

Yang lain, macam mana?

Pi minta to long kat Mamakutty .

Mest didikan Mamak yang bagus Sebagai bapa.

Ni kerja lembu saje tapi sapi punya Nama, je.

Anonymous said...

Salam takzim buat semua perwira2 melayu.Syabas !!
Rencana seperti ini amat bagus! Dah banyak kali saya temui dalam berbagai bentuk penulisan. Maksudnya sama.
Tetapi tulisan ini hanya terkesan kepada orang2 bawahan,kaum marhain dan anak2 kampung seperti kami.Barang kali tulisan seperti ini tak pernah pun di jeling oleh para pemimin melayu itu sendiri.Jangankan nak baca,jeling pun tidak !
Mereka syok sendiri, konon mereka adalah pemimpin besar , apa yang perlu difikirkan adalah hal2 besar sahaja. Hal seperti ini,hal kurap.
Bagi pemimpin UMNO termasuk yang nombor satu, nombor dua ,nombor tiga dan seterusnya apa yang difikir dan di canag ke hulu kehilir adalah pembangunan.Di sana cakap pembangunan, di sini cakap pembangunan , pagi petang ,siang malam asyik cakap pasal pembangunan.Hakikatnya apakah semua orang terpikat dengan pembangunan? Pembangunan bermula dari bandar, dan cina banyak menghuni bandar.Tetapi 97% pengundi cina sokong PR.kerana dalamnya ada DAP.Cina tidak akan sokong mana2 parti yang tidak ada kepentingan cina didalamnya. Itu pasti.
Apakah pemimpin2 UMNO khasnya YAB PM dan TPM tak rasa tertipu ? takrasa kena tikam dari belakang ?
Sedikit pun tak rasa di permai-mainkan oleh orang2 cina ini? Tak rasa malu ke?
Mereka2 ini di hadapan tuan angguk yes,tetapi di belakang meludah dengan menjelirkan lidah.
Para pemimpin PAS pula lagi lah teruk semangat kemelayuan mereka.Dah tergadai ! Kemana perginya semangat perjuangan Profesot Zulkifli Ahmad ? Kehebatan Ustaz Abdul Samad Gol Ahmad Al Mianji ? Ustaz Abu Bakar ?Dan ramai lagi pejuang2 PAS tulin.Mereka berjuang seperti apa tujuan PAS itu sendiri di tubuhkan.--Untuk Islan dan Negara-- Hari ini apabila orang Islam di pelawa berbuka puasa denga sop tulang babi oleh dua ekor anak cina itu pun PAS membisu.Jangan nak menentang,luahkan amarah,berjuang,bahkan kentut pun tak berani.Pejuang Islam apa benda macam ni? Fisabilulloh apa macam ni? Cakap saja berdegar-degar.Dengar ceramah jin dan jembalang dalam hutan rimba pun boleh terkencing ketakutan, bagai nak runtuh langit. Tetapi bila Islam di lenyek di tapak kaki apa yang kamu buat?
Pemimpin PKR melayu/Islam (jika ada)Lagilah teruk.Yang ni tak payah ulas lagilah.Bagi mereka apa ada pada agama dan bangsa.Periuk nasi lebih utama.Lingkup agama,lingkup bangsa aku peduli apa? aaahhhh sudahlah.

By; Cikgu"S"

Anonymous said...

Dalam konteks perkompromian Tahaluf Siyasi... mokmeen boleh persenda bukan mokmeen dan begitu juga sebaliknya.

Jadinya bayangkan apa akan berlaku selepas beberapa hari keadaan berkenaan (kebebasan hina-menghina) berlangsung!

Anonymous said...

Mohon semua melayu bersatu.melayu dihapuskan dan dibunoh cara halus terancang.melayu kna brani bertindak cara waras.jgn lagi diperbodohkan dan membodohkan anak melayu yg bakal mewarisi masa depan melayu.bersatu semula semua.jgn ikut rentak pembangkng yg nyata seumur hidupnya akn bangkang walaupu ianya baik utk melayu.jgn harapkn paspispus membela melayu yg menyalak tak kna tmpt.berjihad melayu utk agama melayu fan tanah melayu.insyaallah mati menjadi penghunin syurga.tak perlu lesen paspispispis utk kesyurga.gunakan akal yg Allah beri.tak perlu membodohkn melayu dgn bersandarkan serban bertingkat dan ceramah lucah lawak tahap antarabangsa utk memesongkn melayu menjadi umat yg lemah utk dipijak puak laknatullah kafir harbi.bersatu melayu guna akal berfikiran logik dan bantu sesama melayu dlm merampas ekonomi dan hak org melayu di bumi melayu.Allah sentiasa merahmati umat yg bersatu demi agama melayi dan tanah melayu tercinta.Hapuskn penganiayaan terhadap agama melayu dan tanah melayu.tanah melayu hak mutlak melayu.jgn tunggu lagi.bersatu hati semua melayu atas satu tujuan.Demi Allah, agama melayu dan Tanah Melayu.Insyaallah syurga jua tmpt kita.Takbir.

Anonymous said...

YA BETUL..MARI KITA KEMBALIKAN EKONOMI ISLAM DIMALAYSIA!!!

Anonymous said...

Melayu / Islam pas kenapa sanggup bersekongkol dengan dap ? biarpun ada kes kalimah ( itu baru 1 contoh je ). Apakah krn kuasa, hilang kewarasan. Taubat le...

Anonymous said...

meskipun Barat berasa tidak apa kalau agama di hina namun mereka juga tidak hipokrit terhadap Ah Long... Ah Long-Ah Long dihina hebat.

berbeza dengan timur iaitu Ah Long diangkat martabatnya sebaliknya agama direlakan penghinaannya? bukankah ini songsang namanya?

Anonymous said...

Kaum bangsat ni perlu diajar sape tuan tanah sape pendatang..start dari zaman Tun "lagi sorang tu" la ni makin celaka zaman Ah Jib Gor gendang, puak pemakan babi ni dah makin besar kepala.

Pemimpin UMNO yang ada sekarang lembik, dayus, bacul..dah kena tipu hidup-hidup PRU13 masih belum serik lagi..97% puak kafir ni undi DAP..maknanya ahli MCA dan Gerakan sama-sama berpakat undi DAP nak singkirkan BN..orang Melayu dan bumiputera Sabah Sarawak yang menyelamatkan BN tapi fakta ni tak dipandang oleh pimpinan UMNO.

Kaum kapir bersama slogan Ini Kalilah, Ubah dengan yakin boleh memerintah Tanah Melayu. Tapi dengan kuasa Allah, cita-cita celaka ni gagal..orang Melayu bersatu pada saat-saat akhir mengundi UMNO..undi bukan sebab yakin dengan UMNO untuk jaga kita semua, tapi undi sebab takde pilihan lain selain UMNO.

PAS memang dah lunyai sejak buat perjanjian setan dengan DAP..roh Islam dah takde dalam perjuangan PAS lagi..yang tinggal hamPAS..dalam kepala otak pemimpin PAS "ambil alih Putrajaya dari UMNO BN"..benda lain tolak tepi..

Sebenarnya orang Melayu sendiri yang buka pintu pada puak kafir ni menghina memeperlekehkan agama dan bangsa kita..UMNO ada kuasa tapi bacul nak guna macam kes Namewee babi..PAS seronok jadi barua DAP..dah sampai masa kita betulkan kesilapan kita ni.

Anonymous said...

singkirkan melayu bodoh dlm umno, melayu bangsat dlm pas dan pkr. gabungkan semua ngo islam dan jadikan team ni sebagai tempat melayu bernaung di bawah true islam, kesultanan dan jatidiri melayu. hancurkan pas yg sombong dan pkr munafiq.

Anonymous said...

TANAH MELAYU INI MEMANG MILIK MELAYU DAN TUAN SERTA RAJANYA ADALAH MELAYU SEJAK KERAJAAN KEDAH LAMA BERIBU TAHUN YANG LALLU DAN RAJA RAJA MELAYU SUDAH MEMERINTAH DI TANAH MELAYU SEJAK TAHUN 1400 LAGI DI MELAKA HINGGA KE HARI INI RAJA RAJA DAN SULTAN MELAYU MASIH MEMERINTAH DENGAN KEIZINAN ALLAH ...ITU LAH BUKTINYA BAHAWA TANAH MELAYU INI ADALAH MILIK RAJA RAJA MELAYU. ALLAHU AKBAR ALLAH MAHA BESAR

Anonymous said...

Contohi lah cara2 bekas kumpulan al arqam berniaga

Anonymous said...

13569 pasti terjadi..bila?..wallahualam

Anonymous said...

Perhatian, perhatian, perhatian semua! Malapetaka telah melanda negara malaysia kita.

Kerajaan melayu islam telah dicemari oleh parasit2 yang wajib kita hapuskan dengan segera.

1. Jabatan Perdana Penteri telah dihijack dan diubah kepada Kementerian Sayangkan Cina. Cina didahulukan melayu dikemudiankan. Ds najib telah menukar nama kepada ah jib gor. Semua menteri2 melayu lain diwajibkan tukar nama cina. Jika enggan, cina2 botol pun akan dilantik jadi menteri untuk ganti menteri2 melayu.

2. Kementerian Pelancungan & Kebudayaan kini diubahsuai kepada Kementerian Pelacuran oleh nazri yang mahukan lebih ramai pelacur2 dari negara china untuk memakmurkan rumah2 urut dan sarang2 pelacuran. Hanya budaya porno akan diiktiraf untuk mendapatkan bantuan kerajaan. Semua jalanraya akan ditutup supaya peniaga dan pelacur cina boleh gunakan jalanraya sebagai hak cari makan mereka. Orang2 pas pun boleh bergolek2 dengan cina2 sepanjang masa tanpa halangan. Namewee akan jual nasi lemak rendang babi sebagai sinonim kebudayaan cina dalam melacurkan lambang melayu. Hanya barang2 tiruan sahaja akan dibenarkan dalam pasaran demi menjimatkan kos rakyat.

3. Kementerian Pertahanan kini dirampas kuasa oleh kerismuddin @ hishamuddin yang kuat minum alicafe. Wira2 melayu digalakkan menjadi pondan2 dan cukup setakat memberi amaran sahaja. Senjata api tak perlu, hanya gigi dan misai ciput memadai untuk gertak musuh.

4. Kementerian Belia dan Sukan telah berubah kepada kelab2 anak muda bebas seks. Orang2 tua seperti mustafa ali dan anwar ibrahim adalah ikon dalam setiap acara. Anak2 muda juga dilatih supaya menjadi dungu dan yesman. Hanya kroni2 sebaya akan dilantik ke jawatan penting.

5. Tiga buah negeri iaitu Selangor, Kelantan dan Pulau Pinang yang dahulunya menjadi kebanggaan kaum melayu kini telah dinodai oleh lanun2 dan dalam mode self-destructive.

Anonymous said...

Tun M ganti Najib for PM!

Anonymous said...

Saya ingin mencadangkan agar kempen boikot ini diperluaskan untuk mencakupi bidang kesihatan.

Sekarang banyak dengar cerita doktor2 cina dap ni tak nak rawat pesakit2 melayu ataupun rawat secara ala kadar. Ini bukan sahaja racist tapi melanggar etika kedoktoran.

Saya cadang sediakan satu platform juga supaya orang ramai boleh laporkan nama doktor tu dan nama hospital dan pamerkan dalam website supaya satu dunia tahu cina dap ni racist.

Anonymous said...

Tak perlu akur dgn kemungkaran dan kebodohan paspispus yg sepatutnya memperjuangan agama melayu.puak kafir harbi perlu ingat.1 MALAYSIA TAK SAMA DGN 1 BUMIPUTERA.Sila balik negara asal kerana Tanah Melayu hak MUTLAK Melayu....Harap di kekalkan nama TANAH MELAYU agar hak sayangkn tanah melayu terpahat dlm jiwa MELAYU..Bersatu semua melayu.Kami rakyat MELAYU menyokong penuh tindakan kerajaan membantu agama melayu dan Tanah Melayu...Berjihad semua melayu menjadi penghuni syurga..insyaallah... Takbir. .

Anonymous said...

FUCKATAN LAGI HAMPEH
PAS KELDAI CINA DAP
PKR PARTI HOMO TAKYAHLAH

PERKASA JATI PPIM NGO MELAYU
KENA TUBUH PARTI BARU GANTI UMNO

Anonymous said...

Salam GAP.

Usul GAP dan TFK supaya orang Melayu bangkit tunjukkan diri sebagai TUAN di TANAH MELAYU ini amat2 dialu2kan!

Masa berlemah lembut sudah tammat!!

Sekarang ialah masa untuk TUAN berlagak dan bertutur serta berjalan sebagai TUAN yang mana, Ketuanan ini telah lama sangat ditinggalkan.

Saya sudah mula bekelakuan sebagai TUAN yang mana memang hak saya, selepas 5 Mei 2013.

Saya drive kreta gaya tuan tanah. Saya berjalan ke lif untuk ke pejabat dengan gaya TUAN. Saya pandang ke kiri dan ke kanan pun gaya dan lagak TUAN. Muka serius, tak senyum, jeling2 kiri kanan dan berdiri juga berjalan gaya askar sedang kawat - badan tegak, pergerakan tangkas. Serius dan fokus. Pandangan mata sangat tajam. Lalu, saya tengok cinabeng gaya TUAN pandang hamba abdi. heheh saya nampak body language cinabeng ni semua sekarang dah kecut perut. Depan saya menikus tak berani angkat kepala. Itu macam kasi ajar ini bangsat haramjadah!

Dulu sebelum pru13 bukan main kuat suara bangsat2 ni semua bercakap didalam lif. Sekarang , amek kau! Sonyap bisu!

Tuan tanah sudah lancarkan program jihad ekonomi Melayu & Islam. Fardhu kifayah didahulukan, kapir harbi dihenyakkan! Nyah kau lahanat dari bumi Tanah Melayu ini!!

Anonymous said...

Lihat cara RAKUS si CINABIAWAKDAP yang makin GANAS dan BUAS, untuk terus halau BUMIPUTERA Melayu/Islam dari P. PINANG, dengan sengaja MEROSAKKAN kampung-kampung sawah padi/nelayan pusaka nenek moyang berzaman kita, (dari sebelum dijajah British durjana lagi)! GERAMNYA AKU si CINA PENDATANG SAMSENG INI! Balanya bumi pusaka tercinta kita ini, akibat kita terlalu BAIK HATI, sedangkan orang kampung miskin Melayu/Islam makin dipijak si CINABINATANG DAP ini!
http://www.utusan.com.my/utusan/Politik/20130718/po_07/Projek-DAP-ancam-1000-nelayan, Projek DAP ancam 1,000 nelayan, Oleh NORAZLINA ISMAIL:
KEPALA BATAS 17 Julai - Nasib kira-kira 1,000 nelayan di Penaga di sini dijangka terjejas sekiranya kerajaan DAP Pulau Pinang meneruskan rancangan pelaksanaan projek akuakultur di kawasan itu yang dianggap boleh mengancam alam sekitar dan penduduk tempatan.

Presiden Persatuan Pengguna Pulau Pinang (CAP), S.M. Mohamed Idris berkata, pelaksanaan projek itu bakal memusnahkan hutan paya bakau, mencemarkan laut, menjejaskan sumber perikanan nelayan, selain mendedahkan penduduk di kawasan tersebut dengan ancaman ribut, tsunami dan air masin.

"Projek ternakan udang yang akan diusahakan oleh Persatuan Pengusaha Akuakultur Pulau Pinang (Penkua) itu boleh mengganggu ekosistem kerana melibatkan 204 hektar hutan paya bakau bermula dari Sungai Kuala Bekah hingga ke Sungai Kuala Muda.....

"Kita tidak mahu nelayan di Penaga menerima nasib sama seperti yang dialami oleh 2, 000 nelayan di Balik Pulau dan Seberang Perai Selatan. Tangkapan mereka telah merosot lebih 50 peratus sejak beberapa tahun kebelakangan ini akibat pembangunan dan aktiviti ternakan udang di kawasan tersebut," ujarnya.

SEBELUM ITU; dengan SISA BABI di di http://www.utusan.com.my/utusan/Politik/20130711/po_04/Ismail-Sabri-kecewa-sikap-Guan-Eng, Ismail Sabri kecewa sikap Guan Eng, Oleh MOHD. ASRON MUSTAPHA:

KUALA LUMPUR 10 Julai - Kementerian Pertanian dan Industri Asas Tani mendesak Kerajaan DAP Pulau Pinang agar lebih sensitif dan menangani segera isu pengaliran najis babi ke kawasan tanaman padi di Kampung Selamat, Tasek Gelugor.

……Baru-baru ini, Persatuan Pengguna Pulau Pinang (CAP) melahirkan kekesalan dengan kegagalan kerajaan DAP Pulau Pinang menyelesaikan kes pencemaran najis babi di Kampung Selamat sehingga menyebabkan 500 pesawah terpaksa menanggung kerugian.

Selain Kampung Selamat, Kampung Pantai Acheh di Balik Pulau juga menerima nasib sama apabila najis babi mencemarkan laut di kawasan berdekatan sehingga memberikan kesan kepada ekosistem hidupan di kawasan berkenaan dan hal serupa menimpa Kampung Jawi…..

MAKCIK Tempurung – Pertahan Islam dan umatnya, UMNO/PM/Raja-Raja Melayu/K‘jaan BN, hak BUMIPUTERA Melayu dan BUMIPUTERA lain; dan hak orang miskin dari semua bangsa yang hormat Islam, dan bangsa dan hak Bumiputera.

(PERHATIAN TERBARU: ada PENYAMUN penakut disyaki dari PENGGANAS/SAMSENG DAP/PKR/Red Beans militia durjana yang sekarang meniru gelaran saya sebagai “Pakcik/MAKCIK Tempurung/Temporung” untuk mengelirukan pembaca – mereka juga telah menyamar dengan identiti dan tulisan saya kononnya saya benci dan nak menggulingkan PM kita, dan juga saya seolah bersikap lucah, dan saya telah repot terus ke KDN dan Wanita UMNO!)

Anonymous said...

Bila cakap pasal mydin....aku nak cakap satu perkara...mydin diluar nmpk mcm nak tlg melayu...tetapi staff yh keja dgn mydin tau sengsara keja dgn mydin...gaji basic ciput....elaun x smpi 100 sebulan pastu byk potong...lagi satu ketua department ego giler...termsuk ceo dia dan adik beradik dia yg lain.....bygkan simydin ni iaitu bpk kepada ceo mydin boleh buat kecoh dlm mgmt meting pasal ppadom xde stock....smpi kena maki budak yg jaga section tersebut....mmg hampas....

syam said...

Yg kena tukar najib.hishamudin.nazri.kj dan saifudin.....baru umno jadi kuat...selagi najib dgn peel transformasi dia selagi tu a cina makin biadap dan melayu mkin dihina...

Anonymous said...

tahniah GAP! post yg mantap dari rakan seperjuangan kita, TFK!

Kesedaran begini adalah satu elemen yg terpenting dalam memartabatkan ekonomi melayu islam ditanah tumpah nenek moyang kita....

kita tidak perlu toleh kebelakang lagi...pandang kedepan dan segera bertindak...

tiada jalan pintas untuk berjaya...kita perlu sama2 kerja keras..jgn jadi penonton saja..anda adalah pengarahnya...

kita perlukan pacuan yg pantas dan berkesan...kekukuhan ketuanan melayu dapat dicapai hanya dgn kuasa ekonomi yg menyokong tegap dibelakangnya...

ayuh..kita sama2 mengembling tenaga dan usaha yang mantap bagi memartabatkan ekonomi kita...

kita rakyat bawahan wajib bangun dari lamunan...kita perlu perkukuhkan setiap cabang ekonomi melayu..masa kita makin suntuk..setiap insan berbangsa melayu wajib menjerit2 melaungkan jihad ekonomi ini..!!

EDARKAN FLYER BBCDRASMI ke setiap inci tanah melayu! inilah masanya perjuangan kita melangkaui dunia maya...

kita jgn gusar, kita jgn gundah...pintu kejayaan telah terbuka..

dulu peniaga2 melayu perlu punyai hati yg waja utk memulakan bisnes..namun dgn kesedaran kita dan jutaan lainnya....perniagaan mereka berjalan lancar dan bersedia untuk mengembangkan perniagaan ke tangga yg lebih tinggi...

cina sudah merasa bahangnya..kini iklan2 mula bercambah dikaca tv..spritzerpun telah ada..biar mereka habiskan duit dgn iklan...jadikan iklan2 itu sebgai senjata kepada kita untuk perang saraf dimana saja kita berada..

gerakan kita masih seperti bayi yg perlu disusui..gerakan secara besar2an akan mendewasakan seorang bayi ini menjadi bijak dan kuat nanti..

inikalilah kita ubah.....inikalilah secara luarbiasa...

Anonymous said...

Makin semangat boikot cinabeng.

Anonymous said...

Melayu hampeh je yg maafkan 2 cina laknatul ni . Dgn cinabeng tolong bagi muka. Betul kata mufti perak, buang je kerakyatan 2 cina laknat ni.

Anonymous said...

PR nk perintah negara? Sapa nk jd PM? AI? belum apa2 dah jd barua, kalau jd PM, negara pun snggup jual, dngar gaya cakap dah tau.

Anonymous said...

Lihat bagaimana Bukan Islam DAP/PKR nak jatuhkan Islam/umatnya di bumi pusaka kita ini, dengan cuba menubuhkan Suruhanjaya antara Agama (IFC - Interfaith Commission), kononnya untuk memperjuangkan kebebasan beragama di M'sia ini, tapi disyaki mahu menumbangkan Islam sebagai AGAMA PERSEKUTUAN! Dan si dalang kuat belakang IFC ini ialah rejim Jerman yang amat pro-Israel ini, melalui NGOnya iaitu Konrad Adenauer Foundation. Rejim Jerman ini memang JAHAT dan dalang dua muka - depan tunjuk baik pada orang Islam, belakang nak tumbangkan Islam/umatnya! Bahkan Teresa Kok dari DAP dan yang lain dari PKR, selalu ke Jerman. Juga jangan lupa, satu lagi NGO Jerman-Zionis Transparency International yang asyik menghentam polis dan Kerajaan BN, ditubuhkan dan berpusat di Berlin. Selain dari itu Berlin ini juga pusat Kristian Zionis di Eropah, termasuk melalui media global, God TV, yang makin berleluasa melalui satelit canggih dan tersembunyi, di negara-negara Islam!

Jadi BUMIPUTERA Melayu/Islam mesti lihat VIDEO penting ini di http://taipingmali.blogspot.com/2013/07/khas-untuk-pengundi-kuala-besut.html!

MAKCIK Tempurung – Pertahan Islam dan umatnya, UMNO/PM/Raja-Raja Melayu/Bahasa Melayu/K‘jaan BN, hak BUMIPUTERA Melayu dan BUMIPUTERA lain; dan hak orang miskin dari semua bangsa yang hormat Islam, dan bangsa dan hak Bumiputera.

(PERHATIAN TERBARU: ada PENYAMUN penakut disyaki dari PENGGANAS/SAMSENG DAPigs/PKR/Red beans militiaPIGS durjana yang sekarang meniru gelaran saya sebagai “Pakcik/MAKCIK Tempurung/Temporung” untuk mengelirukan pembaca – mereka juga telah menyamar dengan identiti dan tulisan saya kononnya saya benci dan nak menggulingkan PM kita, dan juga saya seolah bersikap lucah, dan saya telah repot terus ke KDN dan Wanita UMNO!)

Anonymous said...

jaringan halus musuh2 islam sudah dikenalpasti..jaringan kita adalah menghancurkan jaringan ekonomi mereka...mereka akan kucar kacir..perpaduan mereka utk kuasa politik akan lintang pukang..cina takut miskin..mereka takut memperjudikan nasib mereka utk miskin...


PRU 13 adalah kekuatan cina tahap tertinggi..sudah full trottle..`inikalilah dan ubah' adalah slogan berdasarkan tilikan ahli nujum mereka...dulu slogan dari ahli nujum ini adalah `belum masanya lagi'. aku dapat maklumat ini dari budak melayu yg pandai berbahasa cina 30 thn lepas...


sudah 30 tahun perancangan mereka tetapi ketika PRU 13 telah mendapat lampu hijau dari ahli nujum besar mereka...dan bagi mereka inilah masanya melayu akan berada dibawah kaki mereka..dan jadilah `inikalilah,`ubah'..ini kod rahsia yg org cina dan DAP saja tau....kalau melayu diberitahu inikalillah kita ubah BN yg telah 56 tahun memerintah..kita nak try sama2 satu kali memerintah..

Allah Maha Kuasa..Allah tidak izinkan ianya berlaku.. kekuatan umat melayu islam ditahap membanggakan walaupun senjata melukai segenap tubuh..dari senjata musuh islam dan dari senjata sesama bangsa dan agama...

ketuanan melayu wajib ditunjukkan dan kekuatan ekonomi melayu islam wajib dimantapkan...!!!

kalau bukan sekarang , bila lagi?

Anonymous said...

cina memang suka 13.....PRU 13......tahun 2013....13 lagi .mereka percaya nombor itu ada ong....inikalilah.......lainkalilah.

Anonymous said...

PRU13 adalah bukti yang Allah kasihkan kita. Allah melindungi kita disamping DIA menelanjangkan sikap kaum ini yang kalau diteliti tidak banyak berbeza dengan yahudi.
Inilah juga amaran daripadaNYA apa akan terjadi jika kita melupakanNYA.

Baru faham sekarang mengapa orang barat sendiri memanggil kaum ini yahudi kuning atau yahudi timur.

Kita juga baru tahu yang rupa-rupanya sebahagian daripada kaum ini ada dna yahudi dikenali sebagai yahudi kaifeng. Mereka juga sebahagian daripada pendatang ke sini.

Cina berdarah yahudi inilah yang paling lantang dan ke hadapan mempertikai apa-apa berkaitan Islam di bumi ini.

Anonymous said...

Tak perlu bimbang , kalau buleh Umno mansuhkan BN dahulu kasi tendang MCA
Gerakan , MIC yang semua nya ini adalah musuh Islam yang nyata lagi harakiri pembelut keturunan khafir ..
pru 13 ternyata terbukti , mereka bersama ini kali la Dapig kasi ajar orang melayu .....
Gerakan asal nya adalah parti komonis malaya diasahkan Tan cee koon
sekapal pengasas Dapig Dr.cen man heen serta Pap lee kwan yu .......
hati cina tongsan sama saja , apa kurang batu api mca ?....
mic kaki embodek , kaki cucuk , 13 may 1969 , botol kicap apa dia buat
?......mengipas bara api agar terus menyala .
renong la sejarah , buat apa dikaji
lagi musuh dalam selimut , terang terang dah main bontut kau wahai Umno ?........
kawan kawan kau kat malaysia timur
itu lah yang patut diajak tido sebantal ......................
Guua pasti dia orang tak main buntot punya......
Gengster cinabeng bapak segala Gengster kelingbeng kat malaysia ni , kau lepaskan bermaharaja lela , merompak , merogol , membunuh ...
ini kali la , melayu kasi tunjuk
siapa tuan diTanah Melayu ......

Anonymous said...

Anon-July 19, 2013 at 2:54 PM
Semoga usaha baik anda akan Allah balas dengan 10 kebaikan....amin.
Janganlah berhenti teruskan perjuagan.

Anonymous said...

Assalamualaikum kawanku semua,
Memandangkan SENARAI BARANG BUATAN org Islam tu agak banyak juga mukasuratnya menyebabkan ada org tak dapat nak fotostat banyak-banyak sebab kos fotostat pun akan jadi banyak juga........jadi aku nak CADANGKAN kita buat "EDARAN BERANGKAI" spt berikut:-

1. SETIAP SEORANG FOTOSTAT 3 SET SENARAI BARANG KELUARAN ORANG ISLAM / BUMIPUTERA......dan EDARKAN kpd saudara dan kawan-kawan.

2. Saudara dan kawan-kawan kita tu pula BUAT 3 SET LAGI SALINAN SENARAI BARANG TERSEBUT dan EDARKAN kepada kawan-kawan dan saudara mereka pulak.

3. Begitulah seterusnya........kita PESAN pada orang yg MENERIMA SENARAI tu supaya BUAT 3 SET SALINAN dan EDARKAN.

4. SENARAI BARANG BOLEH DIDAPATI di.....bbcdrasmi.blogspot.com

Hanya dgn buat begini barulah boleh kita kembangkan kempen ni.....sebab kita bukan kenal semua org. Kebanyakan kita tak kenal pun saudara, sepupu-sepapat kawan-kawan kita tu. Jadi kalau buat cara ni Insya-Allah kempen ni akan berkembang dgn berkesan lagi.

Terima kasih kpd Bro GAP.
HIDUP TENTERA ANAI-ANAI...!!!

Azahari Rahman said...

cina menguasai ekonomi sbb menipu.merasuah untuk menghancurkn melayu.tapi dorg ckp bkn rasuah...derma katanya...hehe


Anonymous said...

Boikot barangan cina, dari segi sudut makanan ini adalah juga untuk melindungi kita daripada "termakan" makanan yg tak halal , yg menjadi darah daging kita , anak-anak kita dan keturunan kita selanjutnya....baru-baru ini saya saya ada terbaca kek dari secret resipe yg dah ada logo halal Jakim telah didapati mengandungi DNA khinzir...FYI, owner/founder rangkaiann kedai kek adalah dua lelaki cina....agaknya masa nak dpt sijil halal, mereka bagi sample yg betul2 pork-free, lepas dah dpt sijil, ikut sukahati diorang nak letak apa2. takkan Jakim nak check hari2 , ye tak? dia orang peduli apa...kita pun selamba makan....tu antara sebab anak2 sekarang semakin degil dan kurang ajar, keras hati, malas solat dsb......so eloklah kita pilih barang2 yg dikeluarkan oleh org islam, sekurang-kurang boleh yakin halalnya....ni termasuk juga barangan yg kita gunakan setiap hari, sabun mandi,sabun basuh, shampoo, dsb...

Anonymous said...

Layari blog Sahabatroselle.blogspot.com untuk aneka bahan sabun pencuci yang halal,jenama Hanna......Untuk sos,kicap,cuka.....beli jenama Mudim di Mydin dan Tesco.....

Anonymous said...

Camne yer? Nak tau gak...

Anonymous said...

pejuang July 19, 2013 at 2:54 PM..anda memang luarbiasa! tahniah!

Anonymous said...

Telah mendapat tahu dari sebuah laman web -- setiausaha pemuda PAS telah mengutuk pemuda-pemuda muslim yg menyerah runner tokeh judi Ng Mun Tat......Bila pasangan Alvivi buat hal , PAS dan Harakah membisu seribu bahasa.....bila orang Islam menyerang kafir yg menghina Islam, depa hentam org Islam tu balik.....mana letak Islam ko wahai juak PAS, tinggal kat serban je ke?

Anonymous said...

PAS sekarang bukan PAS yg ku cintai dulu..tempat aku bergantung harap membela islam..PAS kini jauh tergelincir...

Anonymous said...

Bravo GAP, article anda ini tepat sekali, saya berasal dari Perak dan tinggal di Teluk Intan, ibu/bapa saya pernah menceritakan betapa ngerinya tindakan cinabeng komunis membunuh org org Melayu semasa mereka (bintang tiga) memerintah diPerak hanya utk 2 minggu, sehingga berlaku parang-parang terbang dari pendikar Banjar dari Sungei Manik. Jangan beri muka lagi kpd cina laknat ini, dan juga kpd pencacai pkr dan pas jangan bagi sebarang kemenangan kpd PR, jahaman Melayu

Anonymous said...

Diharapkan serta di izinkan "ALLAH"
supaya sedara kita , NGO Islam melayu am nya , menubuhkan sebuah parti politik Melayu baru demi menjaga kesinambungan genarasi Melayu
yang akan datang , supaya anak cucu kita tak menyumpah seranah apa yang kita tinggalkan.................
Umno tak relevan lagi , lembek , dayus , pak turut cinabeng , hinggakan maruah melayu tergadai.
Pas , Pkr anakharam dilahirkan hasil sumbangmarham Umno.......
perlu di ingat , U.M.N.O yang perkasa jati diri melayu sudah lebur sekian lama..........
pejam celek dah diambang PRU14 ,
perbingangan awal sudah diadakan .
demi maruah melayu segera lah maju
dari sekarang , bersatu menubuhkan
sebuah parti politik berteraskan melayu baru........
ayuh sedaraku , PERKIDA . PERKASA ,
JATI serta NGO ISLAM ......
BERSATU DEMI BANGSA

Anonymous said...

Janganlah harap apa-apa dari PAS.

PAS hanya parti politik.
PAS bukan agama.
Islam itu agama.
Allah dan Rasulullah tidak ada parti.
Islam tidak ada parti.
Islam itu bukan PAS.

Moh. arifin supandi said...

Oh,, jadi begitu ya sob. Terimakasih atas informasinya

obat herbal radang paru paru said...

thanks gan infonya

ranti dewi said...

thanks ya, info nya membantu

tips mengatasi kanker usus said...

makasih kawan, informasinya

kompi kumpow said...

mantep juga nih gan tutorialnya