Friday, July 19, 2013

TAHNIAH KETUA POLIS NEGARA DAN MENTERI KDN NAMUN USAHA PENCEGAHAN LAIN WAJIB DITERUSKAN.


ISU PERTAMA.

2 mangkok alvin dan vivian dah kena.

tahniah kepada ketua polis negara dan KDN kerana paham protes orang melayu.

dulu kes sebegini pernah terjadi jugak, tapi mantan menteri KDN waktu itu sekadar bagi amaran sahaja.

perbandingan kes.

namewee hina azan suboh walaupun ratusan laporan polis dibuat, selama bertahun dia lepas bebas.

namun dalam kes 2 pelacor ini, tak sampai seminggu polis dah sumbat.

ISU KE DUA.

dalam kes 4 melayu tu nampak jelas ada 'perkara pelik' sedang berlaku.

mohon berlaku adil kepada mereka. putar belit pemilik premis judi dan kenyataannya yang kata 'polis dalam tangan gua' itu cukup pelik.


kepada ketua polis negara dan KDN, kami mohon agar anda teruskan momentum ini.

44 comments:

Anonymous said...

Bila Najib/Hisham/Dapigs/PAS-UMNO-PKR gagal mengawal Cina, maka PenjiHAD melayu sedang bertindak..

Jgn jadi bodoh..orang Melayu Islam ada puak2 yg berani mati..sanggup ke Afghan, Selatan Thai, Philiphine untuk berjihad (ada la satu dua tertangkap)..

Inikan pula di Tanah Melayu..berani betul babi ni Berak merata2..
-babi kecik tu pun masih mau temberang, specis ni mmg belum tau cakap dah diajar bapaknya mcm mana nak temberang Melayu (aku tahu)

Masih ingat manager (babi) kat sini kena belasah (JI) kerana kata solat tu sia-2..nasib baik tak mampos..

Syabas polis, kali ini bertindak awal, sebelum banyak BABI yang mampos dihukum secara Islam (tak rasmi) & beribu mati (jika lambat menyelesaikan masalah Islam mcm ketika Hisham sotong jaga).

Anonymous said...

Tak perlu pembicaraan , humbankan saja , penjara kerja berat seumur hidup .
jangan terlepas lagi , nanti yang lain turut menyusur hina Agama Islam .......
pembangkang beri lampu hijau , baru nampak ke ! .....kan Kerajaan berkuasa ?.....
syabas ye , chik Ghani
awas ? , cik Gani terlajak haluan perahu tak akan sampai akan tengelam ..........
jangan tido , ok la !...syabas KDN
Melayu bersamamu

Anonymous said...

bayangkan kalau israli serang tok arabi, tup-tup ada mukmin A cakap yang ini:

1. salah tok arabi juga kerana depa juga serang israli buat apa...

2. tak adillah kalau israli serang tok arabi, secepat itu mukmin bertindakbalas tetapi bila tok arabi kacau israli, mukmin buat deq aje.

nah patutkah mukmin A tadi jadi pembela israli, sedangkan semua mukmin tahu bahawa bani israli adalah pembelit nombor satu waima tuhe depapun depa belit.

dalam konteks lokal, apabila dapig hina agama mukmin, ada pulak mukmin A lokal bertindak jadi benteng dan dalam masa sama penjilat dapig.

makanya apakah kita hairan kenapa dapig-dapig jadi lebih ciadap? jawapannya amat jelas dan terang iaitu TIDAK... kan, kan?

Anonymous said...

Inilah akibatnya bila ISA, EO dan akta hasutan dihapuskan. Macam-macam masalah akan timbul. Mula-mula Namewee, lepastu pelajar cina di Taiwan menterbalikkan bendera Malaysia, lepastu hina Islam, hina YDPA dan yang terbaru provokasi oleh pasangan porno Alvivi. Lepas ni kita tak tau apalagi provokasi yang akan ditimbulkan oleh puak kiasu ni. Nampaknya mereka sengaja nak menguji sejauhmana kesabaran dan ketegasan kita dalam melaksanakan undang-undang pencegahan yang sudah "tidak bertaring" lagi seperti dulu.

Saya ingin menyalahkan individu berikut atas segala yang telah berlaku.

1. Tun Abdullah kerana membebaskan seorang penghasut tegar sehingga mencetuskan api perkauman di kalangan puak kiasu.

2. Najib kerana melaksanakan dasar liberalisasi, meritokrasi, pembodekan melampau, memanjakan sekolah vernakular, memansuhkan akta-akta pencegahan, melebihkan cinabeng dan meminggirkan melayu.

3. Hisham kerana meminta maaf selepas mencium keris. Walhal keris adalah lambang yang digunapakai orang Melayu sejak turun-temurun. Begitu juga dengan "amaran kerasnya" sehingga berlakunya Bersih bersiri dan lain-lain pwehimpunan haram yang menggugat ketenteraman awam. Beliau juga telah gagal dalam mengendalikan operasi mengusir lanun Sulu secara efisien.

3. Nazri Aziz yang memberi layanan taraf VIP kepada Namewee di parlimen. Beliau juga ingin mengekalkan Jonker Walk di Melaka yang mengganggu lalulintas. Memang amat jelas sekali bahawa beliau ialah seorang pemimpin UMNO yang Pro-Cina.

4. Khairy seorang Ketua Pemuda UMNO yang gagal dalam memenuhi aspirasi anak muda. Sehinggakan ramai generasi baru lebih cenderung mengundi parti pembangkang. Apa yang beliau buat selama ini sehinggakan pemuda kelihatan lesu, lembik dan tak bermaya.

5. Saipudin yang mengamalkan politik baru sehinggakan munculnya budak-budak yang semakin berani mencabar undang-undang negara seperti Adam Adli, Safwan Anang dan Khalid Ismath. Politik baru versi Pudin ialah membiarkan mahasiswa membuat huru-hara atas dasar kebebasan mahasiwa untuk berpolitik dan menyuarakan kritikan secara terbuka.

Anonymous said...

anon 6.18, kupasan info mmg menarik dan bernas. tp syg ntah najib tau ntah tak luahan hati rakyat. alangkh baik kalau gap jd penashat najib.

Anonymous said...

KALAU ISA ADA PUN APA GUNA,SEBAB YG DITAHAN BOLEH SAMAN BALIK KERAJAAN>>>MENANG>>>>>JADI JUTAWAN!!!

Anonymous said...

calvin gani yg menghina nabi muhammad s.a.w jgn terlepas. kenapa skmm atau polis tiada ambil tindakan diatas report yg telah dibuat....atau kedua dua agensi ini buat kerja kerana takut orang awam mengamuksaja ke. tak sampai sebulan beza waktunya.... apa jadi lapuran terhadap calvin gani

Anonymous said...

Hha ha ha hi hi hi ho ho hoo !
GAP jadi penasihat Najib
KAU jadi penasihat Nazri
AKU jadi tuan penasihat 25 persen



Anonymous said...

Tahniah Menteri KDN & KPN kerana anda berdua telah memberi 'nafas' kpd org2 Melayu yg kebnyakannya dah hampir 'lemas' dgn sikap toleransi mengampu bodek tahan gaban oleh pihak Kjaan thdp cinabeng rasis yg bertuhankan $$....

Melayu perlu pak2 Menteri@barisan kabinet spt muhyiddin, zahid, noh omar, khairy (boleh bg peluang kot...), ali rustam (kuat kerja), mb trg, km melaka, mb kedah, mb phg, mb perak, shahidan, kak limah, azalina.....kami juga perlu individu2 spt hassan ali, ibrahim ali, zulkifli nordin, ustaz nasha....ini adalah antara mulut2 yg berani bersuara demi Islam, Melayu & Raja2.

Cukuplah....org Melayu tidak mahu lagi menteri yg 'play safe' angguk2 geleng2 mcm robot....bacul & lembik & pro membabibuta pd tuntutan cinabeng & pakatan yg terang2 telah byk mencetuskan ketidakharmonian dlm negara ini.

Pesanan pada wakil2 Umno....utk perhimpunan yg akn dtg..menjadi amanah pada anda...utk memilih calon2 yg berkriteria spt yg disebutkan di atas...agar Islam, Melayu, Raja2 & Perlembagaan tidak terus dipijak2 di bumi Malaysia ini.....

Orang Sebarangan said...

Kes Namewee boleh dibuka semula x?..

Anonymous said...

Bukankah si SAMSENG CINABIAWAK ini yang buang bangkai babi kat surau - sekarang dia buat lapuran polis kononnya sebab diculik? Kenapa SiCINABIAWAK ini tidak ditangkap atas jenayah kepada umat Islam dan membuat fitnah polis dalam genggamannya, sebab itukah dia TAKUT buat lapuran polis asalnya? Polis kena MENYIASAT ini dan dedahkan sepenuhnya- bukan hanya bertumpu pada pemukul Melayunya. Lepas itu, apakah polis akan siasat dengan SEGERA semua jenayah yang berlaku pada Melayu/Islam seperti jenayah di atas?

Yang hairannya beberapa hari lepas, peniaga Melayu dan anak kecilnya nya ditembak, dan seorang Ibu tunggal Melayu dari JPA dibunuh dengan kejam; dan seolah, hari-hari, sekurangnya 2 orang Melayu, terutamanya yang muda dan menunggang motosikal, akan meninggal dengan ngeri , terutamanya akibat kemalangan dengan lori GANAS – tapi ganjilnya, tiada pula lapuran, bangsa apa semua penjenayah ini? Tapi kalau bangsa Cina atau India jadi mangsa jenayah, terutamanya oleh orang Melayu/Islam, apalagi polis, bukan main lagi MELALAK Bukan Islam DAP/PKR! Dan tidak lama dulu, 3 pekerja Myanmar Islam miskin mati tertimbus dalam kemalangan industri, tapi juga tak tahu bangsa apa syarikat pemaju perumahan itu – dan berita itu terus lenyap; apa terjadi kepada pembelaan mereka dan keluarga mereka yang miskin? Kemudian hari ini, 3 lagi mangsa Melayu termasuk anak kecil yang tersepit dengan ngeri dalam lif ROSAK – nasib baik lif itu tak terjunam, kalau tidak lebih ramai mangsa! Dan apahal tiga peneroka Felda termasuk seorang pengurus muda di Lahad Datu, mati dibunuh dengan kejam – sampai sekarang tak ada berita!

Ini amat ganjil dan adalah malang sekali, kerana bangsa Melayu/Islam makin menjadi mangsa jenayah dan kemalangan – itu baru berhari, belum lagi jumlah yang meninggal akibat jenayah atau kemalangan ini dalam setahun! Maka, kita risau jika bangsa Melayu/umat Islam, termasuk pemimipin/para cerdik pandai Melayu/Islam/UMNO kita yang asyik meninggal mengejut dengan segala jenis kanser (boleh disebabkan suntikan atau makanan/minuman yang mengandungi racun kimia) sengaja disasarkan! Maklumlah si-benci-Melayu/Islam dari CINABIAWAK SAMSENG DAP yang amat jahat, serta sekutu kuatnya Barat-Israel, tidak boleh dipercayai sama sekali!

Sila lihat juga lapuran penyerangan samseng pada pekerja Melayu semalam – macam biasa, tidak dilapurkan bangsa apa samseng-samseng tersebut, dan apakah jenis pembelaan yang pekerja Melayu dan keluarga mereka, yang malang dan miskin ini, akan dapat dari syarikat dan K’jaan BN? Apalagi mereka bekerja keras mencari rezeki halal.

Di http://www.utusan.com.my/utusan/Jenayah/20130717/je_02/Dua-diserang-lapan-samseng, Dua diserang lapan samseng, Oleh MOHAMMAD YASIR JAAFAR:

SEREMBAN 16 Julai - Dua pekerja sebuah syarikat mengorek pasir cedera parah selepas diserang sekumpulan samseng bersenjatakan parang di sebuah tapak projek mendalamkan sungai dekat Sungai Gadut di sini petang semalam.

Dalam kejadian kira-kira pukul 3 petang itu, mangsa, Mohd. Yussri Rahim, 28, retak tulang lengan kiri selain bengkak di muka manakala rakannya, Ahmad Hiswan Ahmad Hassan Safri, 26, parah di tapak tangan.

Menurut Mohd. Yussri, ketika kejadian, dia bersama rakannya itu baharu hendak memulakan operasi hari pertama di tapak berkenaan.

"Tiba-tiba semasa saya sedang sibuk bekerja bersama Ahmad Hiswan di hadapan tapak projek, kami didatangi lapan lelaki bermotosikal lalu mengugut kami supaya membayar wang perlindungan jika tidak mahu dicederakan........

MAKCIK Tempurung – Pertahan Islam dan umatnya, UMNO/PM/Raja-Raja Melayu/Bahasa Melayu/K‘jaan BN, hak BUMIPUTERA Melayu dan BUMIPUTERA lain; dan hak orang miskin dari semua bangsa yang hormat Islam, dan bangsa dan hak Bumiputera.

Anonymous said...

PEMBETULAN:

Kemudian beberapa hari lalu, 3 lagi mangsa Melayu termasuk dalam kemalangan jalanraya ngeri yang mengorbankan ibu dan anaknya, dan anak kecil yang tersepit dengan ngeri dalam lif ROSAK – nasib baik lif itu tak terjunam, kalau tidak lebih ramai mangsa!

MAKCIK Tempurung – Pertahan Islam dan umatnya, UMNO/PM/Raja-Raja Melayu/Bahasa Melayu/K‘jaan BN, hak BUMIPUTERA Melayu dan BUMIPUTERA lain; dan hak orang miskin dari semua bangsa yang hormat Islam, dan bangsa dan hak Bumiputera.

Anonymous said...

Jihad dan mati syahid mulia dari bersikap liberal dan memberi muka kepada kafir harbi

Anonymous said...

Ngam!!! kasi hajar cukup2.

Anonymous said...

Orang-orang Melayu-Islam tak akan berpuashati dan masih geram selagi cinabeng Namawee masih bebas tanpa hukuman. Tiada maaf bagi cinabeng Namawee.

Namawee harus terima hukuman...kalau tak rakyat yang akan bertindak sendirian. Syahid...Allahuakhbar!

Anonymous said...

YEZZZZZ...!!!!!!! JIHAD...!!!!

Anonymous said...

harap polis lebih tegas soal kemanan negara. jgn bagi muka pada penyamun dan penyangak pembangkang

Anonymous said...

Saya mintak maaf ..

saya sokong BN tapi bukan ahli mana-mana parti BN..

saya lihat UMNO perlu tukar presiden yang lebih tegas,...

Najib boleh berundur secara terhormat.. anda sudah terlalu linean atau lembut dengan segala pihak tanpa memperdulikan bangsa anda..

faham anda pm semua bangsa .. tapi untuk BANGSA sendiri anda tidak terlalu mempertahankan...

saya rasa anda perlu berundur...

tapi untuk si BABI anwar Ibrahim duduk di atas bangku anda lagi tidak saya ingin lihat ..

pelacur bangsa dan agama ini tidak harus diberi peluang langsung ..

pendapat saya ..

Anonymous said...

Tahniah PDRM sama kerajaan. Biasa OKT yg tak boleh ikat jamin dan ditahan dalam penjara sementara tunggu bicara ialah penjenayah hard core atau yang dituduh istihar perang pada YDPA. Maknanya kerajaan pandang berat kes ini. Hidup BN! hidup! hidup! UMNO!

Anonymous said...

*tambah atau pengganas/teroris.

Anonymous said...

Inikalilah... Takbir!!!

Samy chong said...

CONGRATS KDN FOR WORK WELL DONE.
NO TURNING BACK PLEASE.
KEEP IT UP !

Anonymous said...

RAKYAT SOKONG POLIS
RAKYAT SOKONG POLIS
RAKYAT SOKONG POLIS

Anonymous said...

yes !!!kes namawee perlu dibuka semula..siapa menteri yg boleh melangkaui undang2... ada yg tak kena dlm kes ni..ratusan laporan dibuat...boleh diselesaikan dgn minum kopi secawan di parlimen..

mana kes calvin gani..?siapa pegawai penyiasat...tampil kehadapan...mungkin ada yg tak kena dlm kes ini...

Anonymous said...

RAKYAT MAU KEADILAN.
KERAJAAN MESTI TUNAIKAN.
KALAU TAK TUMBANG NANTI.
pas tak bolih HARAP.
SENANTIASA BODOH DAN DIBAHLOLKAN KAFIR CINA INI.

Anonymous said...

Tahniah untuk blogger-blogger yang perjuangkan isu alvivi bangsat ni!

Tekanan yang diberikan umat Melayu Islam kepada kerajaan membuahkan hasil.Tanpa desakan blogger2 dan juga keberanian Utusan menyiarkan isu ini di muka depan, aku rase bangsat dua ekor ni masih bebas sampai sekarang macam Namewee celakaa tu.

Juga kepada pengkomen2 yang meluahkan kemarahan masing-masing terhadap penghinaan terhadap agama kita. Syabas kepada umat Melayu Islam di Tanah Melayu kerana sensitif dalam melindungi kesucian agama Islam kita!

Teruskan usaha boikot bisnes cina bangsat!!ABC BCL!!

Anonymous said...

Muslimah PAS & Peguan Bodo PAS hanifa maidin meminta dimaafkan pasangan PORNO itu kerana dia kafir bebas berak di kepala tok Guru..

kafir tak salah kutuk islam ,kencing di masjid..

kalau umat Islam yg berbeza idea dgn pas patut dihukum mati..

Anonymous said...

KERAJAAN DAH MULA SEDAR, SEKARANG KITA CUBA SEDARKAN PULA PEMIMPIN PEMIMPIN PAS SEMPENA RAMADHAN AL MUBARAK INI.
BALIK LAH KE PERJUANGAN ASAL PARTI PAS. ISLAM DIDAHULUKAN.

PKR BIARKAN, MEREKA ADA AJENDA LAIN.

Anonymous said...

Berok tua PKR tu mana nk sedar.. duit die byk kt luar..

1. Name : Mr Anwar bin Ibrahim Post : Deputy Prime Minister
Passport No. : D 283767 (M) Bank : Citibank
Type of Account : Fixed Deposit (Foreign Currency) 2 years
Account No : DD-2141-7922-549-F
Amount : USD $ 10,000,000.00
Date of opening account : 21/04/97
Date of Maturity : 21/04/99

2. Name : Mr. Anwar bin Ibrahim Post : Deputy Prime Minister
Passport No. : D 283767 (M) Bank : United Overseas Bank
Type of Account : Fixed Deposit 2 years
Account No : M-3914-7179-212-D
Amount : S $ 5,500,000.00
Date of opening account : 28/05/97
Date of Maturity : 28/05/99

Anonymous said...

PAS xkn sedar melainkan mereka akan musnah dengan sendirinya.. mereka bangsa angkuh dan kufur pd Tuhan.. sbb tu palsu shj mereka seru pasla hudud dn Islam, tp pd masa skrg mereka sokong org murtad, penghina Nabid an hina Islam.

Jgn harap PAS akan berubah selagi Nik Najis masih hidup

Anonymous said...

KOMEN 1122
BANK NEGARA TAK BOLIH AMBIL TINDAKKAN KE.
MANA DATANG DUIT TU ?

PADAN LAH SEKARANG TAK PAKAI CAPAL LAGI, SEBURUK BURUK PUN "SWAN" ATAU "OBERMEIN"

Anonymous said...

Namewee kimak masa dia buat kes tu mca tengah kuat..uncle dia orang kuat mca main peranan desak umno buat macam apa yang dah di buat..sekarang cina haprak namewee chee bai ni kalau berani buat lagi ko tengok la apa yang akan kena pada dia..

Anonymous said...

Haaaa......macam ni la baru betol......kerajaan sekarang memang takda pilihan sebab diorang tahu orang seperti kamilah yang memenangkan BN, bukan ahli Bn atau pembangkang......pas dan pkr masih merasakan ahli mereka cukup utk pilihan raya? hak tuih......pemimpin pas boleh simpan kata2 ko dalam hati.......biar kali ni kami yang jadikan pemimpin melayu yang kurang penampilan islamnya menjadi penegak islam, berbanding dengan pak lebai pas yang cium buntut dapig........

Kami cintakan keamanan dan mudah jugak kami beribadat,.....dan klami tau dan mahu isu2 seperti ini diambil tindakan segera demi keamanan negara.............

Anonymous said...

puak liberalis, pluralis, al-kafiris, dapis, lembutis (LGBTis), tidak akan berdiam diri kalau golongan beragamakan agama majoriti berkuasa.

inilah yang berlaku di mesir... puak-puak di atas tidak dapat terima golongan muslim braderhud menguasai sesebuah negara meskipun menerusi kaedah demokrasi.

pada tahap yang ekstrem golongan berkenaan lebih rela tentera berkuasa asalkan muslim bruderhud dijatuhkan.

kepada muslim bruderhud versi tempatan...ambillah iktibar dan peringatan... yakni jangan terlalu terbuai dengan tahaluf siyasi anda!

FIKIR-FIKIRKAN

hangkedee said...

Anon 6.18.Mantop.Tambah sikit ada lagi Juak juak tegar keldai moron Dapig. Melayu PasPkr.

hangkedee said...

Kita cintakan keamanan.Alangkah RUGINYA kalau malaysia tak aman kerana Dasar DEB orang melayu kaya raya banyak rumah&gedung gedung mewahdi Msia. Yang miskin pendatang dari tongsan.sebab pas bermati matian berjuang untuk Dapig laknatullah.Parti Islam tulin.

Anonymous said...

RINDUKAN ZAMAN TUN M...SEMUANYA KEKAL BERPADU..XDA KES2 MACAMNI..ISLAM TAK PERNAH DIHINA BEGINI..MOGA ALLAH PANJANGKAN USIA MU TUN M UNTUK MALAYSIA

Anonymous said...

Tahniah kerajaan.

Anonymous said...

Zaman Tun M ada ISA. Ingat ops lalang semua kena rembat masuk kem kemunting dari lim kit siang, paderi sama orang umno sekali. ISA tahan tanpa bicara tapi kes ni unik tahan sampai habis bicara. Aku tabik spring kat gomen pasal anggap dua budak cina tu bahaya sehingga tak boleh ikat jamin. Teringat al maunah pulak sama yg sekarang kena tahan isu lahad datu nanti bicara.

Anonymous said...

Gerakkan NGO Melayu untuk mendesak PDRM bebaskan 4 anak Melayu itu.Kalau mereka dipenjarakan kita mesti balas dengan apa cara pun.Bersih yang merosakkan negara dilepas bebas......pengkhianat semua lepas bebas.Darah kami semakin menyirap, kalau kerajaan masih pekak....terimalah natijahnya nanti....bila Melayu AMOK ianya akan lebih parah dari Mesir.

Anonymous said...

Hey anon 12:42pm, lu memang BODOH dan RASIS macam CINABIAWAK DAP! Janganlah lu mahu fitnah majoriti Melayu/Islam kat M'sia macam Muslim Brotherhood (MB) kat Mesir! Itulah balasan MB cium kaki Barat untuk dapat kuasa - tapi bila dia hentam Israel, Barat pun pijak kepala dia!

Jadi SAMSENG/PENGGANAS GANAS macam lu aaahh, baik lu bawa EKOR KURAP lu pergi lubang BIAWAK DAP/PKR yang tak habis JILAT kaki kudis-bernanah Barat-Israel tu, yang macam si PENGGANAS/SAMSENG KONGSI GELAP, tahu nak menggertak orang Melayu/Islam dengan demokrasi SAMPAH Barat-Zionis! BERAMBUS SI BIAWAK PENJAJAH dari bumi Melayu/Islam ini!

MAKCIK Tempurung – Pertahan Islam dan umatnya, UMNO/PM/Raja-Raja Melayu/Bahasa Melayu/K‘jaan BN, hak BUMIPUTERA Melayu dan BUMIPUTERA lain; dan hak orang miskin dari semua bangsa yang hormat Islam dan umatnya, serta bangsa dan hak Bumiputera

mohd. natar said...

...S E T U J U SANGAT SANGAT AGAR KDN DAN POLIS SERTA PEGUAM NEGARA BERSIKAP TEGAS DEMI MENJAGA HATI ORANG ORANG MELAYU PULA...

Tun Teja said...

Lester Kong wartawan Singapura Straits Times pada hari Jumaat 19/07/2013 melapurkan dengan sikap kebencian terhadap kerajaan Malaysia.

1. Wartawan ini membabitkan dua ahli politik dari PAS yang menyebelahkan pihak bukan Islam.

2. Kata ahli parlimen Kota Raja Siti Mariah Mahmud kerajaan mesti menghukum seberat yang sama kepada orang Islam yang menghasut ugama lain.

• Arahan supaya membakar kitab bible yang menggunakan bahasa Melayu.
• Menghina ugama Hindu di Selangor dengan meletakkan kepala lembu di kuil Hindu.

3. Penganalisa politik Wan Saiful Wan Jan menyalahkan tindakan kerajaan menghukum kedua pasangan yang menghina ugama Islam tetapi berpendapat perpecahan bagi apabila masyarakat Islam menghina ugama lain.

1. Lester Kong di lihat menyokong blogger dan peguam K.Shanmuga yang mengatakan menyekat kedua pasangan dari ikat jaminan adalah keputusan yang zalim.
2. Ahli parlimen Kota Raja Siti Mariah Mahmud dan Wan Saiful Wan Jan memang haramjadah dan munafik. Mereka kedua ini mengkritik kerajaan kerana kepentingan politik pembangkang mereka.

Anonymous said...

Anakharam pas hasil sumbangmarham
Umno ?.....
tak ada agama tak percayakan Tuhan
ha ha ha hi hi hi ho ho hoo !