Tuesday, August 6, 2013

BEZA AKIDAH KITA ORANG MELAYU DENGAN AKIDAH TIMBALAN PRESIDEN PAS.


65 comments:

Anonymous said...

syiah akan menjadi ancaman terbesar perpaduan melayu islam di malaysia!

syiah adalah menjadi kuasa politik bila jumlah penganut mereka makin bertambah..

kita tengok sikap2 syiah di tanah arab...mereka amat bencikan ASWJ..walaupun satu bangsa..

tangkap pendakwah syiah melayu adalah tindakan yg tepat! mereka tidak boleh sewenang2nya menyebar agama syiah mereka disini....

Anonymous said...

Hallo Bro

Aku nak tanya korang. Apa untungnya umat islam dan bangsa melayu di negara ini bila korang panjang2kan isu Syiah Sunni ni ?

Jangan lah jadi bodoh dan bengap sangat. Korang tak nampak kah Isu Syiah Sunni ni adalah senjata paling berkesan untuk menghancurkan perpaduan melayu secara berkekalan.

Korang tak nampak kah betapa berkesannya Isu Kafir Mengkafir sebagai usaha memisah2kan dan menghancurkan kekeluargaan orang melayu. Suami cerai isteri. Anak buang ayah. Adik buang abang. Dan banyak lagi haru biru.

Tetapi kalau dalam Isu Syiah Sunni akan berlaku yang lebih dahsyat lagi. Sampai sanggup bunuh membunuh. Tolong lah, aku benci Sunni, aku benci Syiah, yang aku mahu hanya Islam sahaja.

Nicky Aizat

Anonymous said...

Nicky aizat...ko islam mazhab mana? Ko paham ke sunni tu apa n syiah tu apa? Cuba bawa mengucap skit...

Anonymous said...

dipetik dr blog Kedah ke KL


Mc,hang jaga puak SYIAH pun dh mula duk serang MB kedah dan jentera Krjn Kedah.. depa panaih pungggung dh. Sbb MB Kedah mulakan gerakan anti Syiah. teruskan perjuangan jgn takut pd ancaman PAS-SYIAH.

Teruskan keluarkan artikel2.. usaha sekali lg bawak Ust2 spt Fthul Bari, Nasharudddin Mat Isa, Hasan Basri utk ceritakan SYIAH dan ancamannya termasuk PAS Laknatullah!

Anonymous said...

Assalamualaikum,

WAHAI SAHABAT2, hati2 dengan posting Nikcy Aizat ini. Pemikirannya bahaya dan cuba mahu selewengkan bab Aqidah dgn mencucuk jarum supaya lihat Syiah itu spt Aqidah yg betul.

hati2 serangan SYIAH semakin hebat bila pihak berkuasa cuba menmerangi Syiah!

Jangan sampai negara kita rosak dan tumpah darah ratusan ribu umat islam spt di Syria.

Mahzab 4 Imam Sunnah mengharamkan pertumpahan darah sesama Islam. Hanya Syiah shj yg HALAL kan darh Umat Islam yg bukan dr mereka ditumpahkan.. ini sgt JAHAT san SESAT,

Lihat peristiwa KARBALA bagaimana mereka cederakan diri mereka sendiri yg JELAS Allah SWT HARAMKAN perbuatan ini!!!

Wallahualam!!

Anonymous said...

dr blog Kedah ke KL:

Hello Nicky Aizat (ko xde pakai Salam cara Islam so Hello jg lah yg layak)

sbb hal Syiah Sunni ni boleh jadi perpecahan merbahayalah kit amesti kekang dr awal supaya Fahaman Sesat ini mesti disekat. Nk tunggu jd mcm di Syria baru ko nk menggelupor ke bro?
Tiada pun ajaran Islam dari Rasulullah suruh menumpah darah sesama Islam, malah HARAM kita membunuh sesama Islam, sbb itu kita tidak ada upacara KARBALA yg mencederakan diri sendiri sehingga berdarah yg dilakukan oleh penganut SYIAH, sedangkan itu HARAM dlm Islam.

Jgn tahu bercakap tkmahu itu ini tp diri ko JAHIL. Org mcm ko tu lah akan jd alat SYIAH. SYIAH yg menghalalkan darah Mazhab lain ditumpahkan.. itulah punca kpd keruntuhan umat Islam.. iaitu dr dalam umat Islam sndiri.

Org skrg JAHIL dn xfahm Akar AQIDAH yg Rasulullah dan Para Sahabat Ajma'en telah bawa.. MALAS menunutut ILMU, hnya suka main FB/Tweet, blog akhirnya tk tahu mana satu ancaman. Sehingga bile kita mahu pulihkan Aqidah Sunnah.. ada yg bg alasan 'jgn berpecah'. Siapa nk berpecah? kita nk murnikan dan bersatu bawah Aqidah yg SOheh.. itulah kit amahu hapuskan ajaran SYIAH.

Org2 JAHIL akhir zaman mcm Nikcy Aizat ini hanya pakai OTAK LUTUT.. lepas tu bebal nk benci itu ini. Ko ckp benda2 yg boleh rosakkan Aqidah.. Isu kafir mengkafir itu KERJA PAS Laknatullah yg smpai skrg pun xpernah dibersihkan amalan itu. itu bkan Salah Sunni atau Mazhab yg 4 Muktabar tu..

klu dh bodoh lebih baik diam je bro.. aku benci tgk ayat ko yg bodoh tu!

Anonymous said...

Syiah di Kedah berakar umbi dlm PAS, dn skrg mereka gunakan isu WAHABI utk lawan ustaz2 yg menentang gerakan Mereka. Kita sudah mula bercelaru skrg dgn movement terbaru ini dgn menyaksikan proksi2 PAS dlm jentera Majlis Agama Islam Kedah di Pejabat Mufti cuba lagakan ilmuan Islam. Ini bermula apa bila SB PAS mula buat tindakan mengatasi MUFTI menghalang Ust Fathul Bari ke Kedah, atas alasan WAHABI.

sedangkan kit atahu Bapak WAHABI ialah Nik Ajis dan MAZA.. bukannya UFB. Tp kenapa PAS terima shj MAZA beri ceramah di meratas2 Markaz PAS? ttp bila Mb Kedah mahu jemput UFB mereka halang?

Mereka takut dgn kelantangan UFB anti Syiah, dan memerangi kesesatan PAS.

hati2 dgn movement bahaya dr kalangan mreka yg mengkaui Islam ini.

PAS sgt bahaya krn dlm PAS byk manusia2 sesat yg sanggup berbunuh2an.

Wallahualam.

Pak Tam said...

Laksanakan segera tindakan sebelum terlewat...

Anonymous said...

Assalamualaikum,

Layarilah www.produkmuslim.info untuk mencari atau mengiklankan perkhidmatan dan produk

Terima kasih

celana biru said...

Syiah adalah produk Pas yang dibawa masuk dari Iran. Kumpulan ini adalah anti establishment. Di waktu ummat Islam/Melayu dihina dan dipermainkan oleh bangsa dan agama lain Pas cuba melaga-lagakan Islam di kalangan bangsa sendiri agar Melayu/Islam berpecah. Ini sudah tentu menguntungkan Pakatan dalam segi politik.
Pas sanggup melihat bangsa sendiri berbunuh-bunuhan bagi menumbangkan Umno.

Anonymous said...

Haramkan Syiah. buat balik ISA dan tangkap kepala-kepala syiah tahan 4-5 tahun kasi brainwash... Buat macam apa yang dibuat pada Al Arqam dulu. Pasal ISA dan tak ada ni melampau-lampau pulak.. ada mat rempit janggut pun baru tumbuh nak jadi YDPA...Al Arqam pun nak hidup balik.. tu belum lagi The Empire of the Sky strikes back dengan the return of Lord Ayah Pin..

Anonymous said...

Ko mazhab apa sebenarnya........mcm Islam pd namanya jer bunyinya.

Anonymous said...

Ko mazhab apa sebenarnya........mcm Islam pd namanya jer bunyinya.

Anonymous said...

Ko ni bongong ke tengin wahai anon 4.14pm.nk kene fire ngan otromen mebius ke????

Anonymous said...

To bro gap lain kali nampak je komen si nicky aizat ni tlg remove on the spot.tq.

Anonymous said...

ASWJ kena bertegas dalam menghalang ajaran sesat Syiah ini !!

Melayu dah pecah 3...jika masuk Syiah yg.ganas dan menghalalkan darah ASWJ ini...maka ita akan pecah 4..

Yg.menang nanti adalah kapir harbi cina pemakan vavi.

gen2felda

Anonymous said...

Tp yg pelknya yg slalu buat kacau org sunni terutama golongan wahhabi

Anonymous said...

Assalamualaikum...maaf ckp la...klo syiah nk sebarkan agama pn napew nk sebarkan sesama muslim....sebarlah kat bkn muslim klo adew bran lew...ntah lew..x faham haku pn...

Anonymous said...

Rasanya anon 4:55 bermaksud baik. Jangan sampai syiah dan sunni di Malaysia ni berpecah dan bermusuh sampai berbunuh-bunuh macam di Syria dan Iraq. Itu perang saudara namanya dan amat malang kalau ia berlaku di kalangan saudara sesama Islam di Malaysia. Demi mengelakkan ini berlaku sama ada ISA dan OD perlu dihidupkan semula atau Mahkamah Syariah diberi jurisdiksi yang lebih luas bagi menjatuhkan hukum yang paling berat ke atas orang Melayu/Islam yang menganut dan menyebarkan ajaran yang tidak selaras dengan pegangan Islam di kalangan kita semua umat Islam Malaysia.

Anonymous said...

Budak nicky aizat ini bukan faham apa itu Syiah dan apa dia ASWJ walaupun kita mahukan Melayu bersatu, tetapi jika Syiah telah menular dlam masyarakat ummat Melayu, Syiah lah yg akan menghancurkan Melayu. Jangan terikut sgt dgn dawkae Mat Sabu kepala Syiah itu...Syiah akan membawa kehancuran Melayu, yg paling hebat dan fahaman sesat ini harus diharamkan dibumi Malaysia, jika tidak penganutnya di tangkap terus terusan.

Anonymous said...

pembetulan - anon 4:14

Anonymous said...

Anon 9:59 saya setuju. Perkara ini perlu dibenteras dari awal sebelum ia menular lebih dasyat. Bagaimanapun, pembenterasan tidak boleh berlaku melalui permusuhan dan pemulauan seolah-olah syiah di Malaysia ini telah mengistiharkan perang ke atas orang Melayu lain. Ia perlu ditangani oleh pihak berkuasa dengan menahan dan memulihkan pegangan mereka melalui tarbiyah yang betul-betul berkesan.

Anonymous said...

Parti agama syiah (pas)

Anonymous said...

Nicky Aizat gaya dan cara lu membuat komen di sini orang boleh teka otak lu bertaraf lembu sakit!

Gua bagi satu tamsilan mudah berdasarkan diagnosis kecerdasan otak lu.


Kalau orang masuk lu punya rumah minta main dgn lu punya adik perempuan 3hari secara halal(mutaah)lu boleh bagi tak?
Lepas 3hari adik lu kena cerai datang lelaki lain menaram barang sehari dua. Lepas seminggu adik lu pun menjanda.Rasa2 nya lu ambik kisah tak?


Otak lu dah lama tak function ke?


Anonymous said...

orang syiah tak pakai STOPA,

Anonymous said...

Nicky: buat lh research skit apa itu sunni dan siapa tu syiah..jgn meroyan nnti gila jdnya..

Anonymous said...

Tq GAP! pembongkaran kecil tapi besar matlamatnya..

nicky aizat ni disyaki pencacai syiah..dia nak meneutralkan pendedahan demi pendedahan kekufuran dalam syiah..

harapannya semoga isu syiah ini tidak lagi diketengahkan utk tatapan umum..tidak lagi diperangi oleh sekelian umat islam ASWJ di malaysia..

kita sudah dapat menduga siapa pro syiah dan siapa yg kontra..setiap tindakan lahir dari hati..lahir dari matlamat..perjuangan umat melayu islam kini dalam politik terlalu merbahaya kerana tidak lagi bersatu menentang musuh utama ASWJ jika tidak memberi keuntungan kepada mereka..

syiah adalah amat merbahaya... pengaruhnya semasa kecil dianggap nyamuk..tetapi bila besar akan menjadi harimau yg akan membaham seluruh umat islam ASWJ dimalaysia.. mereka juga akan berjuang dalam politik berpaksikan agama syiah..kini perjuangan mereka dalam mana2 parti adalah sandaran semata2..kekuatan mereka tidak ditonjolkan lagi kerana mereka belum kuat..

penyusupan mereka didalam ASWJ amat terancang dan sulit..pergerakan bawah tanah mereka amat lancar..penonjolan pertubuhan syiah adalah kamekazi..ribuan penganut mereka tidak menonjolkan diri lagi..penantian saat yg sesuai amat dinantikan..

mereka bencikan pemerintah ASWJ seperti di Iraq..kejatuhan pemerintah ASWJ adalah kunci kepada kebebasan mereka..PRU13 juga dinantikan oleh semua penganut syiah ini utk membebaskan rantai kaki mereka..penonjolan mereka masih berselindung disebalik topeng2 wajah imam besar mereka..

syiah adalah agama baru..agama yang dicedok dari islam dan diubahsuai mengikut hawa nafsu dan akal mereka..ketaksuban melampau pada imam2 mereka amat mengaibkan.. kesesatan mereka amat nyata..

kebangkitan memerangi syiah wajib digemburkan diseluruh pelusuk tanah air melalui saluran surau2, masjid2, ceramah2 di media sosial dan elektronik, risalah2, IPTA/IPTS, ceramah kepada kakitangan kerajaan ,badan berkanun dan swasta tentang bahayanya syiah ini bagi masa depan umat melayu islam dimalaysia..

musuh2 islam yg sedia ada melihat isu ini sebagai satu keuntungan kepada mereka kerana kita punyai musuh yg ramai dari kalangan kita sendiri..ingatlah syiah ini amat fanatik kepada agama mereka..mereka akan bersatu menentang siapa saja tak kira PAS atau UMNO..bagi mereka siapa yg menentang adalah musuh mereka..

ketegasan pemerintah diperlukan kini..kesilapan berkompromi akan memakan diri dan merosakkan generasi masa depan..perpecahan dalam institusi masjid pasti membawa bencana..

inilah masanya perjuangan kita semua dan alim ulama bersatu dlm suara yg satu..ketegasan yg satu dan tindakan yg sama!!

ABC SELAMANYA....

Anonymous said...

Dato Azeez Rahim Chairman Tabung Haji Keling Penyamun Duit Umat Islam.

Bagaimana seorang yang kaki SPA boleh diangkat untuk menjadi Chairman lembaga Tabung Haji? Mengapa Azeez Rahim yang memang cukup terkenal dengan kegiatan Conman dipilih untuk menerajui satu badan yang cukup sensitif dengan umat Islam?

Sudah tidak ada lagi mereka yang layak didalam Malaysia ini sehinggakan kaki melanggan pelacur ditempatkan dikerusi yang sepatutnya bersih imej nya. Dalam bergelar chairam Tabung Haji Azeez Rahim masih melanggan pelacur dengan meletakkan moral yang rendah serta mencalar imej tabung Haji.

Siapa pilih Azeez Rahim menjawat jawatan terpenting didalam Tabung Haji? Makan gaji buta nampaknya Jamil Khir Baharom menteri Agama bila meletakkan penyamun tarbus di tabung haji. Pecat Jamil Khir yang bodoh dan makan Gaji buta. Azzez Rahim dipilih Jamil Khir nampaknya jamil ni takde otak jual agama agaknya.

Chairam Tabung Haji Azeez Rahim mamak keling penipu, curi duit cina dan sapu pelacur untuk hidup mewah. Curi duit tauke cina meniaga haram lepas tu beli tilam dan basikal konon nak tunjuk duit dia. Dasar penyamun tarbus Azeez Keling. Lepas ni habis duit tabung haji keling ni samun.

Azeez Rahim Chairman Tabung Haji perguna nama Tun Mahathir untuk diletakkan di Tabung Haji. Jangan jual nama Tun M, keling macam Azeez Rahim penyamun tak sama dengan Tun Mahathir. Lingkup lah tabung haji kalau dibiarkan Azeez Rahim terajui Tabung Haji.

Sejak bila syarikat GLC dipaksa menyalurkan sumbangan secara paksa kepada Tabung Haji? Azeez Rahim tak fikir dan ambil kira duit derma tu halal atau haram? Syarikat glC bagi derma secara paksa kepada tabung haji tapi si Keling Azeez Rahim curi separuh duit derma.

Pilih lah orang lain jangan pilih aziz. Jamil khir takde otak pilih kaki langgan pelacur jadi ceo tabung haji.

Dah berapa banyak org bagi duit bayar azez nak dapat projek. Kalau aziz kena tangkap dalam lokap sah akan ada 50 lagi report pasal aziz pasal ramai geran aziz ambik duit. Ramai yang tunggu nak buat laporan pasal Azeez Rahim Keling.

KC Dee said...

isu perlantikan azeez rahim sbg pengerusi tabung haji nampak macam dah sejuk, sini aku nak panaskan balik, org ni mmg x layak jadi pengerusi tabung haji, kalau bab degree palsu tu boleh maaf lagi, kalau dah masuk bab akhlak pun hancusss mmg tak boleh jalan, depan org bermuka muka tunjuk baik, tapi kaki 'sapu' duit jugak ni, tak boleh biar lama2 mamat ni, liabiliti pada najib. wakin azeez disingkir dari tabung haji

Anonymous said...

Bani Israel diberikan otak yang cerdas supaya mereka dapat sampaikan isi kandungan kitab Taurat kepada manusia pada waktu itu.

Namun manusia cenderong dalam menyalahgunakan kelebihan akal untuk kepentingan diri sendiri. Makanya, bukan saja Taurat tidak disebarkan serperti diamanahkan malah kandungannya pula dipinda-pinda.

Justeru, kalau Bani Israel telah melakukan perkara sebegitu, apa yang menghalang manusia selepas itu untuk melakukan perkara sama terhadap ajaran-ajaran yang lain?

FIKIR-FIKIRKAN

Anonymous said...

KITA TEGUR UMNU KERANA DEKATI ASSOBIYAH, TETAPI DALAM ISU SYIAH KENAPA KITA BUAT-BUAT TIDAK NAMPAK AKAN ADANYA ELEMEN TERAMAT ASSOBIYAH INI?

Anonymous said...

KITA TEGUR UMNU KERANA DEKATI ASSOBIYAH, TETAPI DALAM ISU SYIAH KENAPA KITA BUAT-BUAT TIDAK NAMPAK AKAN ADANYA ELEMEN TERAMAT ASSOBIYAH INI?

Anonymous said...

Kalau islam hanya sekadar nama apa maknanya.

Anonymous said...

Madkaya ketua kumpulan ajaran sesat kumpulan panji hitam direman. Bila pulak polis nak ambik tindakan pada Abdullah Hassan ketua syiah Kedah?

Anonymous said...

Beza akidah kita orang melayu dengan akidah Timbalan presiden Umno yang menghadiri majlis perlantikan presiden Iran yang baru dan memperakui sebuah negara Syiah..sekaligus meletakkan Malaysia memperakui syiah..

Anonymous said...

Anon 10:31 kehadiran Timbalan Presiden UMNO di Iran tersebut bukan bermakna umat Islam di Malaysia memperakui mazhab Syiah. Presiden dan rakyat Iran mengetahuinya. Kunjungan wakil kerajaan itu adalah bertujuan memberi sokongan dan memperkukuhkan hubungan antara negara Islam itu.

Iran adalah antara negara terkuat di kalangan negara-negara Islam dan juga merupakan anggota penting gabungan OIC. Iran memusuhi Isreal serta negara Zionis itu beberapa kali cuba mengistiharkan perang ke atasnya dan kini diembargo (dan mungkin dicerobohi sebagaimana yang berlaku ke atas Iraq) oleh USA atas desakan Israel.

Malaysia tidak boleh meminggirkan Iran hanya semata-mata negara itu mengamalkan mazhab yang berbeza dengan bangsa Melayu dan penganut Islam di malaysia. Iran tetap negara Islam dan kini menyeru umat Islam lain memulaukan Israel dan bukanya berpecah belah sesama sendiri kerana perbezaan mazhab.

Anonymous said...

Barang diingat bangsa-bangsa barat juga mengamalkan aliran kepercayaan yang berbeza-beza (Protestant, Roman Khatolik, Judisme, Athiestsme dan Zionisme), begitu juga masyarakat negara China (Toaisme, Buddisme, Kristian, Islam dan Komunisme) dan Jepun (Sinto, Kristian dan Buddisme). Tetapi, adakah mereka ini berpecah-belah?

Anonymous said...

Nicky tak tahu atau sengaja tak tahu @ cari gaduh.?

Anonymous said...

Anon 4.14.
Jika kita berpegang kpd sirah RasulullohSAW kita adalah ahli sunah waljamaah.
Apa yg anda komen mengambarkan anda seorg yg tak tahu membezaan antara jln yg benar d yg batil.

Bagaimana kita Islam nak jd cendiakawan ilmu yg maju jka pesepsi begini...anda lebih baik pelajari ilmu d fahami sedlm2nya. Jgn aibkan diri d agama Islam cara idealogi begini. Jgn komen ambil kira shory cut d hentam keromo jka masih bnyk yg keliru d tak tahu. Ia boleh menyimpangkan akidah. Bermuhasabah lah anda sebaik2nya.

Salam Aidilfitri serta salam kemaafan kpd GAP d semua kita disini. Kita bercerialah dihari kemenangan ini d jgn lupa sebarkan BBC/ABC dgn penuh semangat waja.

Anonymous said...

syiah, wahabi dll ajaran yg menyesatkan aqidah, penganjur perpecahan, dan menanam rasa benci-membenci sesama umat Islam banyak bersembunyi dalam PAS maka PAS semakin rosak, maka saya sarankan kepada pihak yg bertanggungjawab adalah lebih baik batalkan sahaja pendaftaran parti PAS supaya penyamar/perosak Islam tidak boleh lagi bersembunyi dalam PAS.......jangan sampai terlambat sehingga keadaan bertambah parah.......

Anonymous said...

Tak faham maksud bahasa tersirat jangan menyampok.......lebih baik diam.!

Anonymous said...

Sekarang ni sedang bincang isu BASMI syiah......jangan bawa isu lain bodow.!!!

Anonymous said...

Maka kerana itu dalam bahasa Melayu adanya peribahasa. .........."Kata dulang paku serpih, mengata orang sendiri yg lebih".

Anonymous said...

Lu bodoh toksah menyibok.....pi main jauh jauh......

Anonymous said...

Oleh itu saya mahu anda menjawab soalah yang mudah ini:-

- "Apakah maksud musuh dalam selimut?"

Anonymous said...

Soalan 2;

Apakah penyakit kenser.?

Anonymous said...

Soalan 3;

Sudahkah anda cukup menuntut ilmu sebelum membuat kesimpulan mudah?

Anonymous said...


Sakit dan Pedih

Aduh sakitnya saya Nicky Aizat kena hentam depan belakang dan kiri kanan serta atas bawah. Tak apa, biasa lah Syiah dan Sunni kan tak boleh bersama dan sepakat sampai kiamat walau pun keduanya mengaku islam. Kita islam, tapi saya pun tak tahu islam mana yang kita ikut. Islam yang Ori adalah yang Allah swt produced punya. Tapi kalau kita ikut ajaran Islam cap Ayam, maka akan bermusuh lah kita sesama kita sampai kiamat.

Saya ingat talipon saja yang ada cap Ayam, rupa2nya Islam pun ada yang cap Ayam juga.

Jangan marah saya. Kalau dah mengaku dan sedar Syiah Islam, Sunni Islam. Islam pulak adalah Islam Ciptaan Allah swt dan bukan Islam cap Ayam ... maka berdamai lah kita. Kalau saya kata ulamak kedua belah pihak " jahat " makin bertambah ramai lah yang membalun saya. Sebenar permusuhan Syiah Sunni ini adalah kerana tiupan kebencian yang di mainkan oleh para ulamak Syiah dan ulamak Sunni.

Kenapa ulamak Syiah dan Sunni sanggup buat macam tu. Kena faham, semakin ramai pengikut seseorang ulamak maka semakin tinggi murtabat dia. Nik Aziz hebat kerana dia ramai pengikut walau kadang2 fatwa dia mengarut saja.

Ada kah anda fikir saya pro Syiah atau saya pro Sunni ? Yang sangat obvious pro dan fanatik kepada ASWJ adalah anda2 yang menghentam saya.

Selamat Hari Raya. Saya balik kampong berhari raya bersama2 dengan sedara mara yang semuanya 100% pure ASWJ. Tak ada masalah pun ...

Nicky Aizat

Anonymous said...

siuulll lah...suruh boikot ni boikot tu...saya tgk ada kilang yg dah tutup, mcdonald's yang dah bungkus...pekerja semua melayu, sekarang nak makan ape....besok dah raya...dah pokai, koyak, takde fulus...ini semua dah salah taktiklah mangkuk hayun. hang nak boikot make sure business yg ranap ada kerja lain yg menanti bg yg dibuang kerja....kontot hang lah!

Anonymous said...

anon 4.46pm...hang gila ka apa?? kat mana kilang tutup??? kat mana mcd tutup???..selalunya org yg cari salah macam ni tak boikotpun...pi la mabukkkk..berambusss..hilang mabuk tu dulu...

Anonymous said...

Sunni atau Syiah sama juga kedua-dua tak bolek pakai....

Raz Lancelot said...

Selamat Hari Raya Aidilfitri, Maaf Zahir Batin daripada Admin Blog Malaysia Heaven. Semoga Aidilfitri ini membawa seribu rahmat buat kita semua.

Anonymous said...

syiah haram di Malaysia...so pengamal syiah wajib ditangkap masuk penjara ..itu shj penyelesaian.

NICKY AIZAT tu tak tahu beza ASWJ dan SYIAH....... ADA otak tapi TAK BOLEH pikir secara lojik ...Inilah jenis Melayu yang bangang dan bengap ..asyik pikir nak kahwin kontract je syiah ...fikir sedap pan.....t je ...ha ha ha SYIAH ...NAFSU DIUTAMAKAN dari segala ..

Anonymous said...

Ternyata yg engkau tak tau apa pun tentang islam yg sebenarnya....boleh jadi engkau ni cina laknat yg cuba merosakkan islam....jadi adalah lebih baik engkau diam ....

Anonymous said...

Nama pun nicky...tentulah bukan islam yg cuba merosakkan islam...

Anonymous said...

Anda silap bila mahu bermusuh dan berpecah sesama Islam. Di mana pula kedudukan musuh islam sebenar? Anda mahu irang Melayu berbunuhan hanta kerana mazhab seperti di Syria. Iraq? Tidakkah anda terfikir bahawa perpecahan ini boleh dan mungkin telah digunakan oleh musuh-musuh islam sebenar untuk menguasai umat islam?

Anonymous said...

"Selamat Hari Raya. Saya balik kampong berhari raya bersama2 dengan sedara mara yang semuanya 100% pure ASWJ. Tak ada masalah pun ... "

Nicky Aizat
==========================================================

nicky aizat memang sah penganut syiah.......dari ayat di atas dia dah mengaku yg dia syiah.

GMC said...

SYIAH DAN PAS SAMA BAHAYANYA...

Anonymous said...

Bangsa yahudi israel tak ada kat malaysia ?.........
siapa bilang tak da !......dah jadi warga negara serta beranak pinak dan selesa kat malaysia ni, cuma kita je kurang peksa.....tak caya pi
PPN dan selidiki pakta nya, betul ke tidak ?....mereka bangsa yahudi malaysia pandai lagi licek cam belut melilit penuh hormat tampa meninggalkan kesan cuma lendir melekit je !.....nama pun pakai potugis punya keristian.....tak percaya jugak ?... ....
silap hari bulan kalah kita dibuatnya bab hukum agama ni hebat
yahudi malaysia.....
berpegang teguhlah kita kepada pesanan mak bapak agar mengutamakan ASWJ dalam segala segi kehidupan kita seharian, semuga kelak dihimpunkan bersama orang yang sahleh lagi diberkati "ALLAH SWT"

Anonymous said...

Beza kita dengan mereka ni , antara langit dan bumi jauh perbezaan berlainan akal fikiran serta darjat mahkam amalan nya pun terbalek kebelakang hingga sangup haramkan yang halal mahkrukkan yang batil serta boleh mengadakan yang tiada dalam nas "Al Qur'an" lebe tepat, disongsangkan demi politik Habbu dunia semata tanpa gerun walau sedikit pun amaran "ALLAH" kepada hambanya didunia ini........
itula parti ajaran songsang membulekan liwat , muta'ah , malah
membunuh sekali pun ditangong halal
lagi dimuliakan demi nafsu yang terselit syaitan ditengah jiwa yang kotor amat menjijikkan......
itu lah syiah pengangan hidup PAS sekian lama baru sekarang dikenal
pasti. oleh itu diharapkanlah pehak
berwajip menangani sekeras kerasnya
dihukum gantung sampai mati.......
itula sebaik baiknya......
Wa'alahwu'allam .

Anonymous said...

NICKY AIZAT tu siapa haaa ....nama dah dekat dgn NIK AZIZ tuuu

Anonymous said...

apa punya bingai punya statement.. otak dok celah jubor ke apa...

Anonymous said...

apa punya bingai punya statement.. otak dok celah jubor ke apa...

Anonymous said...

Parti Ajaran Syiah.. sembahyang dua imam, hasil dr fahaman totok PAShit'Ah..

Anonymous said...

Hha ! dah marahban pulak syiah ni ..
bawa le mengucap banyak banyak semuga
darjat makam amalan sonsang kau tu melonjat naik sedikit dari nafsu Amarah yang terencat akal lagi dilahnattullah sepanjang usia yang kau ada......bertaubat le sebelum terlambat ......nanti kau jugak yang rugi didalam dunia fana ciptaan tuan guru kau Nik Najis orang tua jelemaan cetan wamlahhajibauk.......
ingat ?..... Istiqamah tiada dalam kamus kehidupan syiah.......
hanya orang orang disesatkan syaitan aja yang jadi PAKSANGGUP
AJARAN SESAT

ha ha ha hi hi hi ho ho hooooo !

Ciuu Liamak Pahaai