Thursday, August 8, 2013

SALAM AIDILFITRI KEPADA PEMBACA BLOG GAP. HATI HATI DENGAN LAKONAN CINABENG ?


salam aidilfitri aku ucapkan kepada seluruh rakan pembaca sekalian.

teruskan momentum perjuangan untuk kita LETAKKAN SEMULA MARUAH ISLAM DAN BANGSA MELAYU DI TEMPAT YANG SEBENARNYA.

esok hari raya, konpem ramai cinabeng akan datang rumah terbuka pemimpin umno.

jangan terpedaya dengan lakonan mereka, kerana bangsa cinabeng ini memang dikenali sebagai bangsa yang kuat makan, tak kenang budi dan kaki tikam belakang.

45 comments:

Azahari Rahman said...

SELAMAT HARI RAYA

Anonymous said...

Setuju bebeno yang yeop kate. Jage jage lah ye

Anonymous said...

Rumah terbuka PM pasti ramai makan free terutama cinabeng memang bangsa
mentekedarah semua balun maklum la
bangsa pembangkai.
kita jangan pi makan rumah terbuka
PM boikotkan cam kita boikot cinabeng
kerana AHJIBOR jelmaan naga berapi Made in caina....
biar dirasa melayu tak sukakan DSN penjilat cina babi pembangkai.

ha ha ha hi hi hi ho ho hooo !

Fikir Tajam said...

Salam aidilfitri GAP.

SYABAS! Teruskan usaha jahanamkan bisnes Cinabeng. Saya beraya di Pahang dan terus kempen BCL.

Boikot pasaraya Tunas Manja! BOIKOT! BOIKOT! BOIKOT!

Ghazali said...

Selamat Hari Raya dan Maaf Zahir Batin......

Secara jujurnya saya sememangnya tidak percaya lagi kepada bangsa ni selepas apa yang berlaku dalam PRU13.

Insya Allah.... akan diperbetulkan oleh orang-orang Melayu dalam PRU14 nanti. Saya merasakan bukan Melayu kini agak sedar dan sedikit kesal dengan tindakan mereka dalam PRU13 dulu.

Anonymous said...

Teruskan usaha kita... Semoga ianya akan terus berjaya..

Cuma apa mungkin kita perlu perhebatkan usaha promosi terutamanya melalui edaran risalah... ramai y tidak celik internet tidak sedar perjalanan kempen y dibuat...risalah boikot y tidak ada unsur parti politik

Selamat hari raya aidilfitri, maaf zahir dan batin...

Anonymous said...

dahlah kuat makan pastu langsung xda rasa hormat org keliling..kruak..kruak ptuih selamba buang kahak tp meja...cakap cina kuat2..low class betul...

mohamed said...

bangsa cinabeg ni tak layak dibawa masuk rumah orang Melayu

Anonymous said...

aq pun ucpkn shr aidil fitri pd semua saudara islam ku...meh meraptkn ukhwah dalam semua hal. hati2 sama cinabeng! cinabeng!! cinabeng!!!

Anonymous said...

aq pun ucpkn shr aidil fitri pd semua saudara islam ku...meh meraptkn ukhwah dalam semua hal. hati2 sama cinabeng! cinabeng!! cinabeng!!!

Anonymous said...

mesti ada sebab kenapa Barat tidak anjurkan rumah terbuka...he he...depa dah tahu lama dah.

Anonymous said...

Selamat hari raya GAP,

Baru tengok program TV,banyak sangat propaganda Ah Jib Gor suruh orang melayu bersyukur dan jaga keamanan. Bila raya Tahun Baru Cina Ah Jib Gor siap pukul gendang bagi duit yang banyak kepada sekolah2 cina,bila bab raya melayu dia saiko dia kaw kaw suruh jaga keamanan.Tapi bukan kah dia yang lepas 2000+ hardcore gengstar bila dia mansuhkan ISA & EO,yang sekarang menembak dan membunuh orang setiap hari. Tak guna lu Ah Jib Gor orang melayu yang sokong lu,lu kasi lecture suruh kita bersabar,jaga keamanan wahal orang cina yang buat kacau dia pukul gendang untuk mereka.

Anonymous said...

aikk?? lepar pru baru bunyik??!! sebelum pru bukan ko ke golongan yang paling kuat menjilat najib ni?

Anonymous said...

"Dato Azeez Rahim Chairman Tabung Haji Keling Penyamun Duit Umat Islam.

Bagaimana seorang yang kaki SPA boleh diangkat untuk menjadi Chairman lembaga Tabung Haji? Mengapa Azeez Rahim yang memang cukup terkenal dengan kegiatan Conman dipilih untuk menerajui satu badan yang cukup sensitif dengan umat Islam?

Sudah tidak ada lagi mereka yang layak didalam Malaysia ini sehinggakan kaki melanggan pelacur ditempatkan dikerusi yang sepatutnya bersih imej nya. Dalam bergelar chairam Tabung Haji Azeez Rahim masih melanggan pelacur dengan meletakkan moral yang rendah serta mencalar imej tabung Haji.

Siapa pilih Azeez Rahim menjawat jawatan terpenting didalam Tabung Haji? Makan gaji buta nampaknya Jamil Khir Baharom menteri Agama bila meletakkan penyamun tarbus di tabung haji. Pecat Jamil Khir yang bodoh dan makan Gaji buta. Azzez Rahim dipilih Jamil Khir nampaknya jamil ni takde otak jual agama agaknya.

Chairam Tabung Haji Azeez Rahim mamak keling penipu, curi duit cina dan sapu pelacur untuk hidup mewah. Curi duit tauke cina meniaga haram lepas tu beli tilam dan basikal konon nak tunjuk duit dia. Dasar penyamun tarbus Azeez Keling. Lepas ni habis duit tabung haji keling ni samun.

Azeez Rahim Chairman Tabung Haji perguna nama Tun Mahathir untuk diletakkan di Tabung Haji. Jangan jual nama Tun M, keling macam Azeez Rahim penyamun tak sama dengan Tun Mahathir. Lingkup lah tabung haji kalau dibiarkan Azeez Rahim terajui Tabung Haji.

Sejak bila syarikat GLC dipaksa menyalurkan sumbangan secara paksa kepada Tabung Haji? Azeez Rahim tak fikir dan ambil kira duit derma tu halal atau haram? Syarikat glC bagi derma secara paksa kepada tabung haji tapi si Keling Azeez Rahim curi separuh duit derma.

Pilih lah orang lain jangan pilih aziz. Jamil khir takde otak pilih kaki langgan pelacur jadi ceo tabung haji.

Dah berapa banyak org bagi duit bayar azez nak dapat projek. Kalau aziz kena tangkap dalam lokap sah akan ada 50 lagi report pasal aziz pasal ramai geran aziz ambik duit. Ramai yang tunggu nak buat laporan pasal Azeez Rahim Keling." ---@ betul ke ni? nilaikan lah

BatuBara said...

Selamat Hari Raya Maaf Zahir Batin.....

Anonymous said...

Cinabeng memang kaki makan free, kaki penipu dan bapak racist!

Anonymous said...

Salam aidil fitri juga pada GAP sekeluarga dan para pembaca blog ini, maaf zahir batin.

Anonymous said...

Sambil makan kuih raya tu masokkan sekali kempen boikot cina beng , sebarkan kepada saudara mara kita tentang kempen boikot ini !

Anonymous said...

Diorang dah tak sokong ko lagi nak bagi mampus ko pun ko nk bagi mkn sedap2 bawak masuk rumah. ni la pemimpin melayu bebal tahap gaban.

Anonymous said...

salam aidilfitri untuk semua..
bro GAP, apa kata kempen boikot ni juga diwara-warakan di akhbar utusan melayu..mereka nak lihat sejauh mana rasisnya melayu, jadi biar kita tunjuk erti rasis tu..tak semua ada kemudahan internet..akhbar utusan adalah medium yang sangat berguna dan mudah..ini bertujuan untuk menyedarkan masyarakat melayu islam bumiputera akan pentingnya menyokong ekonomi orang melayu bumiputera..

jika puak mereka dah semakin kurang ajar dengan menggunakan pelbagai media termasuklah akhbar, kenapa kita tidak jawab kurang ajar mereka itu dengan cara yang sama..

sekadar cadangan..

Anonymous said...

1:21,

saya tambah cadangan anda:

semua mukmin yang ada produk untuk diniagakan boleh berkongsi ruang iklan dalam UM.

mereka hanya perlu senaraikan produk mereka dalam satu ruang dan di bawah satu tajuk, agar dengan itu lebih ramai pengguna mukmin sedar akan keujudannya.

cara ini dapat menjimatkan kos pengiklanan tetapi impak dari sudut sebaran adalah meluas!

Anonymous said...

Semua kekawan dan saudara aku minta maaf zahir dan batin, tapi semua yang tersenarai dibawah ini aku tak teringin nak maafkan korang kerana terlalu bodoh dan memalukan melayu.
1. Najib
2. Nazri
3. Hisham
4. Khairy
5. Hadi awang
6. Nik aziz
7. Mat sabu
8. Anwar ibrahim
9. Azmin ali
10. Nizar

Kapir2 harbi ni pulak boleh pergi mampus segera kerana tak layak berada di bumi melayu ini.
1. Lim kit siang
2. Lim guan eng
3. Karpal singh
4. Teresa kok
5. Tian chua
6. Sivarasa

Malu aku ada orang2 politik seperti diatas jadi wakil rakyat. Lebih layak jadi sampah masyarakat aje.

Anonymous said...

12:08,

keutamaan pemboikotan terhadap ABCD harus diterapkan pada dua kelompok ini terlebih dahulu:

1. suami terapkan pada isteri dan

2. isteri harus terapkan pada suami

3. adik pada abang atau abang kepada adik.

Anonymous said...

Selamat Hari Raya saudara seagama..teruskan kempen..selagi boleh aku elakkan beli brg cina aku elakkan..white coffe brand melayu..omega coffe dan agromas..yang lain yang ada kat hyper market kebanyakkan brand cina.alhamdullilah sejak kempen ni berlansung aku anggap sebagai jihad ekonomi u tuk memperkasa dan kaya kan bangsa kita..mahal sikit takpe janji brg terjamin halal..kalau kaya pun bangsa kita.mohon kempen bersungguh biar cina ni jatuh tersungkur.

Anonymous said...

jika niat kita baik untk membantu ekonomi org islam..insyaallah pasti ada ganjaran yang baik buat kita.kerana jika pengusaha kita berjaya dia org akan bayar zakat daripada situ rezeki yg usahawan melayu nikmati akan digunakan untuk membantu balik org islam.Indahnya aturan islam adil dan saksama.

Anonymous said...

Orang kita haruslah diberi kesedaran tentang boikot ini..tapi malang kebanyakkan penerangan umno diperingkat cawangan tidak bersungguh dalam menjalankan tanggungjawab ini.jika setiap cawangan menggerakkan usaha ini secara agerasif,cermat dan teratur pasti kaum cina ni akan melutut kat org melayu.

ReentryCapsule said...

Ah Jib suruh kita INSAF dalam paper. Insaf KEPALA BUTOH DIA. PtuiiiiHHHH....!!!

Anonymous said...

Salam Aidilfitri untuk GAP.....bahagia sangat,boikot sampai tak da baju baru untuk raya kali ini.......selalunya akak beli di Nagoya tekstile......inikalilah akak boikot.....tapi akak sayang pemimpin yang terpaksa korbankan dirinya demi bangsa,agama dan negara Malaysia.Jangan kutuk pemimpin yang kata pilih,sebaliknya kita lanyak mereka supaya adil dan tegas.

Anonymous said...

Selamat hari raye...
Boikot tetap berjalan..
Kdai cina yg tahun lepas penuh sesak dan tokey cina nya sombong,tahun ni xde org melayu pegi...aku bangga bangsa kita dah ada kesedaran...
Dengan sedikit usaha hebahan lg,tahun depan kedai cinabeng melingkup..
Kahkahkah

Anonymous said...

Kekekekekekekekeke, panas ke brader?ala rilek la, dari lu pegi vote calon DAP, lagi punah. Selamat hari raya.

Anonymous said...

Salam Aidilfitri,

Aku belanja sakan di kedai Adam Hawa Wangsa Maju depan Shell depan Jusco Alpha Angle. Air botol Maduria, kalau kita tutup mata, ambil seteguk. Aku bet kita mesti ingat F&N. jom support Maduria!!!! Harga pun sebotol RM 2.00 tapi Tesco jahat jual RM 2.20 kat rak yg tersorok dan berabok. Brand2 yg ada promo jual RM 1.99

Jom Boikot ABC dan majukan Biz Mukmin Muslim. Allahuakbar.

Anonymous said...

walaupon aku bkn melayu,,aku tetap sokong kempen ni,,,sama2 kita boikot brg keluaran cinebeng,,

orang asli,,kini dan selama nya...

Anonymous said...

Betul tu..bab makan free no 1 diorg ni, ada yg pakai seluar pendek sekeh2 pun slumber dtg..dh lh tak hormat majlis org tak malu plak tu..kat blakang kutuk gov!!!

Cheow Chin Hou said...

Selamat Hari Raya Semua.

Teruskanlah kempen saudara2 sekalian.
Tak apa. Saya tak pernah marah.

Maaf Zahir & Batin. :)

Anonymous said...

Anon 1.44pm. Saya setuju sangat dengan senarai tu.

Anonymous said...

Apa nak hairan puak cinabeng nih, perangai depa dia sama jer macam babi dan hanjing, semua depa lantak, jenis pembangkai, kalau perut depa dah kenyang tuan dia pun depa gigit balik, tgk spital kerajaan la, jam 630 pagi dah beratur nak jumpa doctor tp belakang dia kutuk balik kata servis lambat,macam la doc nak layan dia jer, dah la cukai tak pernah bayar, dasar bangsa cinabeng sial dan celaka lagi gampang

Anonymous said...

Biasalah.Toke-toke Cina inilah yang jadi sponser semua Menteri.
Kalau mereka tak pergi pun RM sudah dikirim pada Pak Menteri kita.

Dekat raya kalaum ada toke Cina masuk pejabat Menteri tu faham-faham sajalah.Bukan beg kosong.

Anonymous said...

Biasalah.Toke-toke Cina inilah yang jadi sponser semua Menteri.
Kalau mereka tak pergi pun RM sudah dikirim pada Pak Menteri kita.

Dekat raya kalaum ada toke Cina masuk pejabat Menteri tu faham-faham sajalah.Bukan beg kosong.

puteramariam said...

Salam Aidil Fitri : Apa yang diperkatakan adalah benar. Saya berkesempatan untuk ke Sri Perdana. Berduyun-duyun kaum Cinabeng membanjiri kediaman PM. Dasar muka tak tahu malu..

Anonymous said...

selamat hari raya utk semua..

tuan gap.. ari ni saya nak tersedak masa makan rendang dgn ketupat.. rendang tu sedap.. bukan apa masa makan tenok tv.. kalau tak salah pandang cnbc...

tak sangka dia org pun dah kempen beli brg buatan us.. dlm pasaraya tu tunjuk byk brg made in china.. dia org banding brg us dan cina.. nak boikot la tu.. sebab us dah bankrup.. brg cina masuk byk ke us..

reporter tu siap tunjuk aksi ambik brg made in us masuk troli dan campak brg made in china.. adoiiiii tapi dlm cnn belum nampak lagi kempen beli brg made in usa.. tak tau la kalau saya tak lihat sebab kadang kadang aje tengok..

tuan gap.. tau ke kempen tv cnbc ni.. dah lama ke atau baru dia org buat kempen... rasanya baru.. dulu tak nampak pulak..

Anonymous said...

Alhamdulillah...banyak azeez rahim dapst PAHALA orang yg memfitnah beliau... Maka teruslah memfitnah..selamat keneraka jahanammmm..

Anonymous said...

Takkan fitnah kosong, mesti ada isi ni....

Sila korek lebih dalam, azeez ni nampak pun dah mcm haram jadah, perangai cam sial, org2 mcm ni Najib Kimak suka.....bagi lagi jahanam Melayu dan Islam....

Angguk angguk geleng geleng.....ptuiiiii....

Anonymous said...

Tambah sikit lagi boleh:
Chua Soi Lek
Wee Kah Siong
Kayveas
P. Kamalanathan

Ni semua musuh dlm selimut jatuhkan Melayu walaupun dlm BN.....

Anonymous said...

TAHUN 1945 KOMUNIS CINA BINTANG 3 MENYERANG BUNUH ORANG MELAYU PERANGI RAMD SEHINGGA TAHUN 1989,

CINA DAP MERUSUH KAUM PADA TAHUN 1969 13 MEI 1969 ...RAMAI MELAYU TERKORBAN.....

PRU-13 ...CINABENG SEMUA MENYOKONG 97% DAP ..... CINABENG MAHU JAADIKAN MALAYSIA MCM SINGAPORE TUUU.
BOYCOT PRODUK CINABENG DAP ...
BOIKOT ABC
BOYCOT PIG PRODUK
BOYCOT SAMPAI HANCUR
BOYCOT SAMPAI LUNYAI
RM14 BILLION SETAHUN DIBELANJAKAN MELAYU BELI PRODUK CINABENG...
JGN BERI LAGI RM14 BILLION SETAHUN TUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU.

Fikir Tajam said...

Ada lagi...

Tony Pua
Jeff Ooi
Ngeh & Ngah
Mahfuz Omar
Khalid Samad
Saifuddin Abdullah (new politics LANCAU!)
Dolah Bodohwee (pengagum Singapork)
Musa Hitam (pencetus idea Black 505 & Panji Hitam)
Nazir Razak
Marina Mahathir
Azran Osman Rani
Tony Fernandes
YTL
Vincent Tan
Robert Kuok
Ananda Krishna
dan semua Cinabeng Caucibai yg bergelar Bilionair atas wang haram Pelacuran, Perjudian, Wang Ah Long.