Tuesday, August 13, 2013

CARA MAT SABU..TIMBALAN PRESIDEN PAS BERSEMBAHYANG.


KLIK SINI

9 comments:

Anonymous said...

agama syiah sangat merbahaya! sejarah membuktikan ramai pemimpin syiah di asia barat berketurunan yahudi! selepas menyelusup masuk kedalam islam.. mereka tampilkan diri sebagai pemimpin dan memerangi ASWJ dgn ganas..

syiah lebih merbahaya dari yahudi!!! kita kenal yahudi..tetapi syiah masih bersembunyi disebalik bayang2 dan komuniti ASWJ..

perangi agama syiah dari tersebar adalah satu kewajiban ASWJ..jgn biarkan proksi yahudi ini berakar umbi di bumi malaysia!!!

kewujudan syiah seperti virus HIV yg akan melumpuhkan seluruh imunisasi ASWJ kelak..yg akan merosakkan kita dari dalam!!

siapapun menentang syiah akan dianggap musuh...tak kira PAS mahupun UMNO! jika PAS selesa dgn adanya pemimpin mereka yg syiah ataupun pro syiah..ini tidak bermakna puak2 syiah merestui perhubungan ini.. PAS hanya sandaran sebelum berkuasa dan membuka tabir hitam masing2..

sokongan syiah kepada PAS adalah untuk menumbangkan kerajaan ASWJ..melalui UMNO mereka tidak bermimpi utk menonjolkan diri kerana syiah selama2nya akan diistiharkan sesat dan menyesatkan!

jika kuasa pemerintah melalui PR yg didominasikan oleh DAP dan PKR akan membuatkan PAS akhirnya akan akur mewujudan syiah...toleransi agama DAP/PKR memudahkan syiah diperkembangan dimalaysia!! semasa itu PAS hanya dapat akur atas kehendak PR menghalalkan syiah mengembangkan sayapnya dalam pakatan!

jika PAS mengambil pendirian meloloskan dirinya dari PR..ia akan dapat selamatkan ahlinya dari syiah..namun kekuatannya akan berkurangan...puak2 syiah yg menonjolkan diri mereka akan mempunyai sandaran yg lebih kuat melalui PKR mahupun DAP nanti! mereka akan jadikan PAS sebagai musuh pula!!!

inilah syiah! mereka begitu fanatik kepada agama mereka! mereka begitu bernafsu kepada wanita mereka! wanita syiah adalah hamba seks! perilaku mereka seperti haiwan dikandang! melalui satu ucapan..isteri orgpun layak utk digauli..

minta kita umat islam dimalaysia dijauhi oleh fitnah syiah..mereka telah jauh tersesat dan amat menyesatkan!!!!

Anonymous said...


Memang fahaman Syiah mesti dihalang dari merebak di M'sia/Indonesia; mahupun di mana-mana negara Islam yang berasaskan Ahli Sunnah Wal Jamaah, juga sbg strategi PENGHALANG, supaya kita umat Islam, dari berlainan mazhab TIDAK berbunuh sesama sendiri. Strategi melagakan Sunni-Syiah sampai berbunuh sesama sendiri ini juga bertujuan, hendak mengalih perhatian dari Pertubuhan evangelis Kristian Zionis. Fahaman evangelis Kristian Zionis, ialah doktrin gabungan Kristian Protestant palsu dan pengganas Yahudi Zionis, SENJATA politik merbahaya yang mempergunakan agama, oleh penjajah Barat-Israel melalui CIA-US/MI6-UK/Peranchis/Jerman/Israel-Mossad/EU-NATO (di Malaysia melalui sekutu mereka, DAP/PKR). Fahaman ini dipergunakan untuk menjatuhkan Islam/umatnya, dan menjajah Palestin selamanya untuk memecahbelahkan PUSAT Islam di Timur Tengah, iaitu Mekah di masa hadapan dan seluruh negara-negara Islam yang kaya minyak-gas/sumber asli lain/tanah subur (untuk pertanian syarikat global GM US-Mosanto yang diharamkan di EU sebab boleh menyebabkan penyakit kanser dll). Bahkan Vatican juga telah dikuasai puak Kristian Zionis ini.

Jadi fahaman Kristian Zionis digunakan untuk cuba memecahbelahkan orang Islam termasuk dengan menubuhkan pejuang 'jihad' , yang sebenarnya diketuai bukan Islam Kristian Zionis, yang merupakan ejen-ejen CIA-MI6-Mossad-NATO (ramai yang bekas Islam, atau masuk Islam dan asal dari negeri/kawasan yang disasarkan untuk dijajah, contohnya bangsa Timur Tengah atau Asia - sebab mereka akan akan tahu bahasa Arab/tempatan dan berkenaan Islam), tetapi MENYAMAR sebagai orang Islam untuk melagakan dan memperdayakan contohnya puak Shiah-Sunni sampai berbunuh sesama sendiri atau dibunuh amat kejam pejuang 'jihad' pengganas bukan Islam itu, seperti di Libya, Syria, Somalia, Afghanistan, Mali, Sudan, Nigeria, Lebanon, selatan Thailand/Filipina dan Iraq, dan kemudian di Iran dll, termasuk Malaysia ini contohnya bermula dengan Sabah baru-baru ini. Bahkan pengganas TALEBAN dan AL-QAEDA adalah diCIPTA oleh Barat-Israel sendiri, untuk tujuan MENJATUHKAN Islam dan untuk PENJAJAHAN mereka, ke atas negara-negara Islam (lihat http://www.globalresearch.ca/america-is-running-the-worlds-largest-terrorist-operation/5339835, America Is Running the World’s Largest Terrorist Operation, By Washington's Blog, Global Research, June 20, 2013).

Dan Barat, termasuk di Eropah dan Amerika Utara terutamanya di Jerman, mereka terang-terangan mengamalkan polisi mengambil hanya pelarian Kristian sekarang, contohnya dari Syria. Yang Islam, terutamanya, yang Shiah, dibunuh pengganas-pengganas buas yang ditaja sendiri Barat-Israel (termasuk rejim Jerman yang amat pro-Israel ini) sebagai pemberontak PENGGANAS kepada Kerajaan Syria. Ramai yang ketua pemberontak ini sebenarnya bukan Islam tetapi penganut Kristian Zionis, tetapi menyamar sebagai puak Sunni Islam (seperti yang telah saya terangkan di atas), untuk menghasut anak muda Sunni Islam menyertai mereka, kononnya untuk menumbangkan kerajaan Shia-Alawit Assad, tetapi sebenarnya untuk menguasai minyak-gas Syria, Lebanon dan Iran termasuk seluruh Golan Heights Syria yang separuh sudah dijajah Israel, yang amat subur serta penuh minyak-gas.

Makcik Sambal Belacan – PERTAHAN Islam dan umatnya, Raja-Raja Melayu/PM/UMNO/Bahasa Melayu/K‘jaan BN, hak BUMIPUTERA Melayu dan BUMIPUTERA lain; dan hak orang miskin dari semua bangsa yang hormat Islam, dan bangsa dan hak Bumiputera (dulu saya MAKCIK Tempurung; tapi saya asyik mimpi sambal belacan dgn ikan masin, dan ulam petai/jering, yg. adalah masakan kegemaran saya).

Anonymous said...

ulama' syiah mungkin dianggap messenger oleh para pengikutnya tetapi dalam konteks Islam, messenger yang diiktiraf hanyalah nabi Junjungan Besar saje!

Anonymous said...

Pkr yahudi.
Pas syiah.

Hapuskan dan haramkan parti2 itu.

Anonymous said...

memang aku syak ada pemimpin/ahli pas yg jd ahli syiah..mrk menipu dgn perwatakan alim dan warak...

Anonymous said...

pengikut pas anut ajaran syiah yg sesat tu pun nak salahkan bn gak ke..?? ramai sangat ularmak tunggul kayu atau ularmak politik dalam pas sbb tu jadi songsang, hampehh.. punya pas

Anonymous said...

Sunni dan Syiah sama kaki suka Taliban Style

Anonymous said...

senarai VP dan MP PAS yg SYIAH

1- MAT SABU -VICE ORESIDENT PAS
2- HANIPA MYDIN-MP PAS SEPANG
3-IDRIS AHMAD MP PAS BUKIT GANTANG
4-PESURUHJAYA PAS JOHOR

hapuskan SYIAH kena hapuskan imuniti PAS dulu

anti-BewakHidup said...

Kalau betoi lah Mat '121' Sabu ni syiah, aku harap kekawan aku dalam PAS tu bukaklah mata dan sepak keluaq lendir Nuaq Berahi dan Guan 'Cin Pen' Eng ni dari parti depa. Tak guna hang pa dok pikul bewak hidup ni lama-lama....