Tuesday, August 27, 2013

JAWATAN KETUA PEMUDA UMNO MALAYSIA : GAP GESA IDRIS HARON MASOK GELANGGANG.


masanya dah tiba untuk ketua menteri melaka umumkan penyertaannya untuk merebut kerusi pemuda umno malaysia.

selepas 100 hari pilihanraya, jelas kelihatan SEDIKIT BENAR pemimpin umno untuk berani cakap bab melayu.

berani cakap satu hal.
balun cinabeng pun KURANG KELIHATAN.

ini amatlah mengecewakan bangsa melayu.

harus diakui idris haron adalah pemimpin pelapis punyai karisma melayu bertaraf totok yang mampu uphold maruah melayu.

institusi pemuda umno malaysia perlu kembali menjadi kumpulan pendesak, terlalu berani untuk pertahankan islam dan melayu.

AKU BERDOA AGAR DAPAT BERJUMPA KETUA MENTERI MELAKA INI.

harapan aku mudah, masuklah gelangang.

kembalikan umno kepada stail orang kampung.
kembalikan umno kepada stail orang pertengahan melayu bandar.

GAP AKAN SOKONG 100 PERATUS SEDIA BERKEMPEN UNTUK MEMENANGKAN IDRIS HARON SEBAGAI KETUA PEMUDA UMNO MALAYSIA YANG BARU !

69 comments:

Anonymous said...

Umno hidup atas nyawa talian hayat dari orang kampung, bukan keluarga bangsawan yg skrg dah jadi bangsat-wan.... Cari pemimpin makan belacan cencalok...

Anonymous said...

KITA MAU JEBAT
KITA TAK MAU HANG TUAH LAGI

HARON IDRIS SEMANGAT JEBAT
GUA SOKONG SESANGAT
KJ LIBERAL PEGI MAMPOS
AH JIB GORBLOK BOLEH BLAAAHHHH
IJAT LEMBU BERAMBOS

HARON ZAHID MUHYIDIN CAYA LUU

Anonymous said...

Najib bangsawan lahir lahir dah kaya raya pasal tu dia tak bantu melayu dapat lak si rosmah pendik gemok macam babi berlagak mentedarah duit rakyat 2 ekor celaka ni kita buang dalam laut je ptuiiiii

James H said...

Tapi pada aku kj masih terbaik dia tahu hakikat negara malaysia yang dihuni berbilang kaum

...perlu dingat pemuda umno bukan persatuan militan yang memerlukan jendral perang berani mati...

umno parti politik yang pasti lebih seni permainanya dan kj antara pemimpin yang tahu gerak tarinya...

eekaa said...

sokong 100%

Anonymous said...

yes aku sokong..kembalikan UMNO stail kampung..hambat mat mat liberal dalam UMNO keluar.cari pemimpin yang betul2 ada jiwa melayu islam.yang sekerat org putih..sekerat cina ni kita humban keluar.

BatuBara said...

Aku pun sokong!!

Anonymous said...

betul tu James H..memang Kj tau seninya..masa dia duduk kat tingkat 4 macam macam jenis seni dia persembahkan.

Anonymous said...

aku masih ingat lagi pada awal tahun 90an timb.ketua bhg aku hisap paip.lagak dan gayanya mcm pegawai british..tapi sekarang pemimpin kita isap curut yang harganya beratus ringgit sebatang.satu bentuk pembaziran sedangkan masih ramai lagi rakyat yang nak makan pagi pun tak lepas.

umnosokmo said...

Aku pemimpin UMNO peringkat kampung je. boleh ke nak bertanding jawatan presiden UMNO?

Anonymous said...

anon 9.02..saudara boleh bertanding apa jawatan pun yang penting kena ada sokongan.dan yang lagi penting kena jujur dan amanah.sbb akhir zaman ni dah tak ramai yang amanah yang bernanah ramai.

Anonymous said...

kaum mana??? siapa kaia umno militan??? dr ayah najib.. Tun Razak.. mana ada militan.. tak pernah ada ahli no yg militan.. ni rekaan mana.. jauh maknanya militan dgn perjuangan melayu.. tapi LIBERAL memang wujud sekarang..

bab liberal ni pjg.. rasanya dah byk sebab musabab liberal yg dah dibincang di ungkap diluah yg mana majoriti melayu umno bawah menolak.. terutama dlm blog parpukari.. apa.. din turtle.. the flying kick.. the unspinners dll.. byk tu blog pro kerajaan yg bincang makna liberal..

rentak tari apa??? tari nuor dap singapork kalimullah.. kroni.. punahsihat

pilihlah yg lebih byk memberi membawa kebaikan dr keburukkan.. itu sabda nabi saw...

saya SOKONG GAP... ingat dah byk pemimpin umno yg jadi calon pru dulu kalah tapi kawasan umno.. padahal ada nama di dlm umno... maknanya apa??? org melayu umno bawah bukan seperti
dulu lagi...

jika pusat atau org umno lantik juga.. bahananya masa pru.. dah terjadikan di pru 13. cth di selangor..

jgn nanti berulang lagi.. ada yg menang di dlm pau tapi ditolak di pru...

sekali lagi saya SOKONG GAP.. SAYA SOKONG CADANGAN GAP... saya mau kj diganti.. diturunkan..

aminnnnnn.....

Anonymous said...

sambil bergendang kita menari... tapi menari rentak apa??? pop.. rock.. zapin.. tarian singa.. tarian india..

kj rentak apa??????? rentak nuor.. rentak kalimullah.. rentak kroni.. rentak punahsihat

yg pasti rentak mengayakan diri dan kroni.. depan lain belakang lain.. rentak tingkat 4 dan 5... main main dorok balik pokok. cakkkk eeeee cakkkk.eeeee.... duit kebasss

Anonymous said...

sokonggggg... ni la gara gara org muda berkaliber dah dicantas dr awal.. yg ada yg tinggal org mcm kj... kroni.. memunahkan...

jika ada yg layak... pasti ada pakatan buat jatuhkan yg bagus... yg tinggal memunahkan.. tu la semua punahsihat najib memunahkan..

celah gelegar said...

CELAH GELEGAR JUGA AKAN MEMBERI SOKONGAN SEPENUHNYA.

PENGALAMAN BERTUGAS DENGAN BELIAU SEMASA MENJADI TIMBALAN MENTERI DULU MEMBERI PELUANG UNTUK MENGENALI BELIAU DENGAN LEBIH MENDALAM

KEMBALIKAN PEMIMPIN UMNO YANG BERDARAH MELAYU ISLAM. YANG BERANI MEMPERJUANGKAN MELAYU DAN ISLAM SECARA TERBUKA

Anonymous said...

sambil bergendang kita menari??? tapi rentak apa.. rock.. pop... zapin.. cina.. india..

kesiannnn najib... bergendang ikut rentak kehendak punahsihat punahsihat... gendang cina... dong dong ceng...

sebab tu semua punahsihat level 4 dr zaman pak lah juga kroni kj.. kaya raya.. rentak apa tu.. kesiannnnn najib bergendang cina atas nasihat punahsihat.. tapi terbukti cina kaya kaya dpt projek besarrr abis dikaut.....

ORG CINA KE BENTUK KERAJAAN.. TGN CINA KE??!!... sialan ni kj kena tanya betina
regina....

Anonymous said...

elok la bebenor ada org nak lawan kj ni.. dah muokkkk pakcik tengok org bermuka muka.. dah geram pakcik tengok pemuda umno dah layu sejak kj pegang.. hanya segar bab duitttt aje... paham paham aje la..

umno ni ada jiwa.. ditubuh dgn penuh perjuangan.. jiwa tak boleh dipisah dr agama dan bangsa... bukan RM semata..

Anonymous said...

betul.. umno hidup atas talian nyawa org melayu.. tapi punahsihat beri nasihat mengaya diri dan org cina dan org asing.. cina dap kaya.. org singapork kaya..

bangsat begini wajib dinyahkan dr umno..

Anonymous said...

Sekali fikir btl juga apa yg James H tulis tu. Kadang2 aku terfikir juga, apa sebab aku nak musuhi Kj, dia Ok je aku tengok.:)

Anonymous said...

Yg peliknye, nape tak ada yg nak tawar diri bertanding?

Anonymous said...

Najib bagus bab ekonomi, tapi bab politik fail.

Anonymous said...

apalah bangang kau ni james bongok pls list me 3 perkara that kj pukimak had done to uplift malay 3 concrete things.. setakat berlagak pandai cakap baik takyah lah u moron

Anonymous said...

ah jib gorblok memang bagus hal hal ekonomi rompak duit negara ye tak rosmah kerbau pendik ni pun terer bab ekonomo pulun duit ye tak

Anonymous said...

Saya sokong dia jadi KP Umno.. baca kisah hidup dia.. pernah merasa hidup susah..

Anonymous said...

Ramai yg dok kata Ah jib gor kena berundur, tapi setahu aku nombor satu dan dua tak boleh ditandingi, tak begitu. Kalau demikian, tak mungkin kita boleh dapat keluarkan Ah Jib Gor. Tunggu le lagi 5 tahun nampaknya. Tentang KJ elok juga kalau ada sesiapa yg mahu rebut jawatan ketua Pemuda, KJ ni terlalu ambitious nak jadi PM dalam lengkongan umno 40 tahun, org begini merbahaya, dia akan buat apa saja asalkan dpt capai cita citanya. (Mcm abg nuar le kemarok sgt nak jadi PM) Mungkin dia akan gadai maruah Melayu, skrg pun sudah ada riak riaknya, SetPol dia pun cina tak gitu, apaa nama dia regina Lee, Wallahu A'lam

Anonymous said...

Standard jaga jalan dan lalulintas kat Jonkers Walk saje boleh.

Selain menyalak, IQ = 0

Nak jadi KP?

wakakakakakakaka

komandomelayu said...

Anon 955

Hoi babi, apa yg kau merepek dok hina pm ni?
Jaga adab sopan sikit!!

Anonymous said...

Aku sokong Haron Idris....entah kenapa bila sebut je nama Khairy...macam ada tak kena dengan dia ni....tak tau dia di kasut mana....itu pendapat peribadi aku.

Anonymous said...

Bukan takat regina lee, tp pengarah bola sepak yg baru pun cinabeng jgek. Bg kj dia jer melayu berkaliber, melayu lain haprak belaka sbb tu dia lantik cinabeng bg jawatan yg berkait dgn kuasa dia.

Anonymous said...

Dia jadi pemuda UMNO...tak nak jaga hati orang melayu...hegeh-hegeh nak dekat dengan cina...tapi tau hakikat cina tak undi melayu...jadi apa maknanya....

Antara Haron Idris dengan KJ...cepat sahaja saya kata sokong Haron Idris.

KJ???? cukuplah derita apa yang yang dia dah bawa dalam UMNO....

Disukai pemuda??/...entahlah...bayang-bayang bang Nuar banyak la...

Anonymous said...

Hello bro GAP ni aku nak bagi cadangan sikit.. kalau betul bro nak promo harun jadi ketua pemuda.. carilah gambar yang sesuai.. ini gambar haron tengah monyok bro letak..tak kena lah

Anonymous said...

Pemuda UMNO mesti ada semangat dizaman ianya dipimpin syed jaafar albar dan datuk haron.

Baru orang bukan melayu repect kat melayu. sekarang ni melayu jadi bahan lawak orang bukan melayu.

Anonymous said...

cari la pemimpin jiwa melayu islam,biar negara dipacu mengikut acuan bangsa melayu agar agama dan budaya terpelihara.pilih pemimpin yg berjiwa liberal habis semuanya hendak digadai demi memenangi hati si harbi.

Ingat lah bangsa melayu,ini lah satunya tanah air kita..pertahankan walau berputih tulang.ramai pemimpin kita baik dalam umno,pas dan pkr sudah jauh terpesong kiblat perjuangannya.

Bangsa yang menumpang tunggu masa sahaja dengan kelalaian kita.peringatkan muda mudi kita jgn terlalu disogok dengan hiburan sehingga melalaikan hati dan perasaan.

Peringatkan muda mudi kita syiah itu lebih bahaya drpd zionis kerana dia datang dalam bentuk kepura puraan.berserban berjubah tetapi didalamnya bersarang kesumat.

Anonymous said...

Orang islam dinegara ini perlu bersatu,ikut al quran dan sunnah pasti selamat.kemunculan dajjal sedang dipersiapkan.ketika ini umat islam sedang hidup didalam kecelaruan..berpeganglah pada tali allah pasti kita selamat.

Anonymous said...

cinabeng memang tak suka Harun Idris...KJ cinabeng suka..lu fikir la sendiri..mesti ada sebabnya ? tu yg dok meracau kat komen2 diatas..

aku sokong GAP ! aku nak sertai GAP kalau Harun Idris masuk tanding KP.
aku takut jika KP yg terpilih nanti tiada teloq..semua pemuda2 akan jadi bapok nanti!!!

macamana nak mempertahankan agama,bangsa dan negara kalau suara2 makin lesu dan sunyi bila serang? macamana nasib bangsa ..bila pelapis2 kepimpinan negara sudah diajar menyerah dan meredai segalanya dgn menggadai maruah bangsa?

nasirwise said...

sokong 100 peratus

Anonymous said...

Kalo KP Idris Haron, aku cadangkan Naib Presiden Mukhriz Tun M. Kita kasi 2 orang MB ni pegang jawatan tertinggi dalam pemuda. Amacam, korang sokong tak cadangan aku ni.

Anonymous said...

woi pantek berapa banyak duit rompakan ah jib gorblok bagi lu makan sebulan ptuii kaki bodek ampu

Anonymous said...

Betul kepala bapak engkau

anon 844 kalau mak ko orang panggil babi pendek seronok tak

apa punya bahasa korang ni

Anonymous said...

Bro GAP, aku sokong Haron Idris masuk gelanggang. Sorang lagi Mukhriz Mahathir. Walaupun Mukhriz lahir dlm keluarga senang tapi semangat Melayunya saling tak tumpah macam Tun Mahathir. Dia balun je kalau tak betul tak kira siapa. Sama macam Tun M, cakap apa yg patut dicakap walaupun telinga pedih mendengarnya dan buat apa yg patut dibuat walau ada yg menentang. Haron Idris memang tegas, suka ke tak dia tetap buat apa yg patut.

Melayu macam Muhyidin Yasin, Zahid Hamidi, Haron Idris dan Mukhriz Tun M ni yg kita perlukan. Yg boleh kembalikan maruah bangsa Melayu yg makin hari makin nak pupus sampai jadi bahan lawak puak lain. Setakat ni hanya 4 orang nilah yg aku nampak yg boleh kita sandarkan harapan bangsa Melayu.

Anonymous said...

Aku amat sokong Idris Haron! Insya Allah! Watak dan ketegasannya layak memegang tampuk PEMUDA! nyah keluar si Kitol Setan tu!!! Elitis2 UMNO perlu dibersihkan dr UMNO semasa PAU nnt sempena memulihkan dan mencuci UMNO dr masalah.

Pertama sekali kena tukar PRESIDEN Elitus Ahjib Gor penjilat Cina.

PM kita masih nk jilat air kencing Cina. Xcukup diludah dan dihin Cina, AhJib Gor mahu kasi tanglong FREE pulak..

APa punya BODOH dan BEBAL si Ahjib Gor nihg xpaham2 xde maruah punya Pemimpin! bukan cara tu nk pujuk minoriti, majoriti pun ko xterbela lagi..ko sibuk nk jd CinaPig.. PAria ko xnk jaga ke AhJib???


DBKL pulak buat movement sama iaitu jd penolong mewujudkan KONGSI GELAP Cina dgn membenarkan pusat Makanan Cina Antarabngsa Rm12 million project di Bukit Bintang..

apa punya SIAL pemimpin MELAYU mcm ni kena sumpah apa dgn Cina smpai xde taring xboleh pikir mana yg baik tuk bangsa dan Agama.. dlm celahan Cina buat hal dan menguasai cerok2 di KL masih xcukup lgkah utk kayakan dan ramaikan Cina di KL?

Nk import masuk Macau mari???

PRU14 akan jd tsunami lgi buat UMNO.. AhJib Gor perlu direhatkan! Insya Allah!

Anonymous said...

Mukriz lahir dlm keluarga senang tp sifat diri Mukriz amat beza dgn adik beradiknya yg lain. Mukhriz ada bakat besar. dn dia tidak ikut style bapaknya. Dia ada caranya tersndiri.. kuat membaca.. cerdik. xbodoh mcm Ah Jib Gor dan Mat Sabu!!

Cuma beri peluang dlu Mukriz berkhidmat dn pulihkan Kedah selepas kerosakan dibuat oleh REJIM PAS Haram Jadah Laknatullah!!

betapa musnahnya eknomi Kedah dan pendidikan selepas PAS 'rogol' habis2an 2008 dlu!!

Jgn tarik Mukriz ke Pusat lg.. bg lah dia 2 penggal di Kedah utk org Kedah dpt pemimpin cerdik dan berjiwa rakyat spt Mukriz. AMinn!

kkkrek said...

berniaga 3-4 bulan dh nk stop? apa ni? mana sustainability? mana JIHAD? susah payah?

Harap berita tu palsu. jika betul mintak GAP bantai korek siapa SETAN dlm FELDA tu!!

Jika betul ini satu bodoh.. Mee CINTAN boleh hidup berpuiluh tahun.. aviability dan scale tu pnting. org kita kerj ank close dan hilangkn dr pasaran.. tergelak2 Cina kutuk lg.



IKLAN : Jangan BELI SPRITZER/CACTUS/ MESRA PETRONAS/ CAP KELUARGA - Air BANGKAI CINA MAMPOS di SEDUT oleh Sin CHuan Sdn Bhd dr Jirat Cina MAMPOS AIr Kuning Taiping, PERAK!!

siapa minum air Spirtzer ibarat minum air bangkai. Bangkai ialah NAJIS. minum NAJIS boleh gelapkan HATI, DOA DITOLAK, JIWA jdi KOTOR dan JAHAT...

itu IMPLIKASINYA!!!

Anonymous said...

Bukan najib yg rangka bab ekonomi ni macam tunmahathir tapi oleh orang yg berkepentingan disisi beliau

Anonymous said...

BETUL PUNAHSIHAT MEMUNAHKAN NAJIB.. kau marah aku peduli apa.. bahasa kau pun apa beza..

nak suruh org melayu bawah umno lembut bahasa lagi.. dah bertahun kj mcm tu.. ooo jenis apa.. dgn pembangkang tak bersuara.. tapi dgn org sesama umno.. hebat suara

kj bersuara bila nak ada PAU... sebelum pru pun senyap.. mcm atas pagar.. tunggu waktu nak melompat.. ingat umno kalah mcm nak joint nuor.. aikkkk tak jadi umno menang... berebut kerusi menteri pulakkk

Anonymous said...

tengah memikir masalah berat pemuda umno.. hala tuju pemuda umno.. berjuang utk rakyat melayu atau RM..

tepat la gambar ni... sebab tu monyok bercampur sedih.. pemuda umno dah rongak tak bergigi

Anonymous said...

Aku tengok banyak komen dah celaru puncanya GAP sendri...
Haron idris atau idris haron
ini kena cek semula ni


Anonymous said...

silence majority yang tentukan... tak payah nak bising2...

Anonymous said...

Kita kena berhati-hati. Apa pun pendekatan yang kita ambil ada risikonya yang tersendiri. Jika kita menangkan calon marhaen jadi ketua pun ada masalahnya. Bukankah kita telah melalui episod yang menyedihkan, melawakkan, mengerikan dan entah hapa-hapa kannnn lagi?

Ada di antara mereka (I must qualify myself that NOT ALL of them; hanya segelintir tetapi cukup untuk mencacatkan susu sekuali dan diketawakan oleh cinabeng satu Malaya) yang bila dah naik atas, dia jadi macam kaduk naik junjung pulak. Habis junjung tu patah kerana kaduk ni tak biasa duduk kat atas junjung.

Ingat episod Khir Toyo? Penyapu dia jadikan hadiah untuk penjawat awam. Bukan kah penyapu tu untuk menyapu bersih. Kannn sekarang penyapu dah sapu dia keluar dari jawatan? Jadi, walau apa pun pendekatan kita, hubaya-hubaya kawan-kawan semua.

Mungkin ada pulak yang nak pilih orang wara'. Pun ada masalah. Orang wara' kebanyakannya berasa amat pandai (again, I must qualify myself; NOT ALL of them). Tak boleh ditegur kerana dia berasa dia saja yang betul. Terutama yang dah pegang jawatan. Dah tu TERkurnia pulak pangkat Datuk (Seri). MasyaAllah. Tambah lagi rasa geli geleman kita tengok telatah dan kerenahnya yang out-of-this-world. I rest my case.

Anonymous said...

Kita kena kembali ke pangkal jalan untuk meneruskan perjalanan yang masih jauh untuk kita lalui. Tetapi jalan zaman sekarang bukan macam jalan dulu-dulu. Dulu tak ada tol. Dulu kenderaan tak banyak di jalan raya. Sekarang ada tol dah tu kenderaan pula ada berbagai jenis.

Pendeknya, untuk melalui jalan-jalan sedemikian pada masa kini anda memerlukan fulussss. Kalau dengan gigi dan lidah sahaja, ia bukan lagi kaedah canggih masakini.

Saya tidak akan menamakan sesiapa. Tetapi mamat yang sorang ni memang menayang habisss kekayaannya memandu kereta mahal yang terkini di serata pelosok KL ni sampai pengikut-pengikutnya terkesima dengan penayangan ampuh itu (kadangkala saya rasa macam lebih sudu dari kuah cara dia berinteraksi. Tak lah sehebat mana. Songel saja yang lebih).

Dia akan meletak keretanya di hadapan hotel 5 bintang berhadapan dengan pintu utama. Supaya semua orang boleh lihat ketibaannya dan bila dia berlepas. Pekerja hotel akan berlari-lari mengenepikan kon-kon di hadapan hotel untuk dia parkir keretanya.

Soalnya, adakah ini orang yang baik untuk dipilih jadi pemimpin? Tepuk dada tanya selera. Cuma ingatlah... salah pilih kita Melayu akan terima akibatnya. Beringat.

Anonymous said...

org UMNO bwh2 ni punyalah hati2 dn bersopan nk aturkan langkah. Pemimpin UMNO atas2 bergelak ketawa dgn musuh2 kita - Cina dan talibarut Cina spt Anwar dan PAS.

AhJib Gor terus menerus menjilat Cina tnpa rasa Malu pada kita yg berikan dia undi utk jd PM ke PRU13.

Tp aku heran perasaan itu tidak timbul pd AhJib.. AhJib spt diserang penyakit bersalah pd Cina.

Cina yg WAR pd UMNO BN, ludah muka Najib tp AhJib pula yg rasa bersalah berterusan pd Cina.

Jd lihatlah skrng Malaysia ditadbir secara sambil lewa oleh seorang laki2 yg tgh bermimpin dgn bininya.. pembangkang Melayu pula spt perogol2 bersiri yg tunggu peluang utk rogol minda dan kepercayaan rakyat melayu..

Inilah nasib buruk kita org Melayu di tanah sendiri. Penyakit cinta harat mmg benar2 merosakkan bangsa kita...




Melayu Perak said...

hoi anon anon atas.....

tak guna hina umno dan pm kita....mereka dah menang dan akan berkuasa sehingga 2018....

yang perlu kau buat....

adalah menghina pemimpin-pemimpin pembangkang seperti Anwar al-juburi,nik aziz mat kote,hadi bawang kurap,mat sabu pantat,lim kit siang babi,lim guan eng babi,nizar tokak.....

Anonymous said...

woii Melayu Perak.. PM xsedar diri kena ditegur lah!!! ko nk harap Melayu2 dr parti pembangkang buat apa aku tk undi mreka!!! sbb ku undi BN lah ku concern pasal PM.

Apesal yg ko nk protect sgt PM klu dia dh buat tk betul?? bape gaji ko dia bayar???

Anonymous said...

sokong tok deris ! kick out menantu tun tidor .!

Melayu Perak said...

apa yang najib buat sampai ko kata menjilat punggung cinabeng...????

bagi bukti disini....aku mau fakta contoh dari utusan tak mau dari harakah....

Melayu Perak said...

kalau dikatakan najib bagi sumbangan kepada sekolah cina....perkara ini sudah ada di zaman tunku dan tun razak lagi....

kalau dikatakan najib palu gendang cina....perkara sama pernah dibuat tunku dan tun razak lagi....

habis mana nya najib jilat punggung cinabeng....?????

Melayu Perak said...

malah khalid gagap pun pernah menderma kepada gereja teresa kok.....

anwar al-juburi pernah palu gendang keling dan cinabeng....

apa yang ko sakit hati sangat dengan najib tuh sehingga dipanggil ahjib gor...????

Anonymous said...

orang islam takkn mghina islam yg lain,lbh2 lg pada pemimpin..pk2 je lah..kalau xbleh pk,masuk dap..ssuai

Anonymous said...

kj dah pasang ramai kroni dah..semua exco pemuda dah nyatakan sokongan pada kj...macam mana idris nak lawan dia?x boleh harap sokongan dari melaka aje..

Anonymous said...

Biar kuRang iQ bro tp jangan xde 'jiwa melayu' dlm diri..ini bukan jawatan KP persatuan, ini KP Umno mestilh berjuang utk bangsa melayu...jawatan dkt umno nk tp perjuangan tolak tepi Apa barangggg!!

Anonymous said...

Setuju bro..tp safie afdal pon bagus jgak sebenarnya tp klu keris mtk dia berehat dlulh..

tuan tanah said...

Steadylah tok deris..harap perkara ini akan benar2 berlaku.

Memang tak bleh dinafikan KJ tu brilliant tapi politik baru yang cuba dia bawa tu akan lebih memusnahkan bangsa melayu sendiri. tambahan semangat melayu dia xda.

roh & semangat bangsa melayu tu takda kat KJ.dia cuma ada rupa melayu jer.

berbeza dgn tok deris die memang terkenal semangat melayu.

Anonymous said...

Aku tak yakin dengan KJ ni. Nampak macam ahli putar alam je...

Tuan Tanah said...

Anon 1.29

KJ hanya pegang exco2 pemuda yang dah memang tak da telor jer dan mungkin perwakilan2 BODOH yang dah dibayar KJ.

Tapi ingat saudara PAU kali ini melibatkan ahli2 dari cawangan jugak. Insyaallah Tok Deris boleh menang.

Yang pasti aku akan bagi undi aku untuk Tok Deris. sekarang ni hanya tinggal tuan punya badan buat keputusan.

2008 punya PRU aku pangkah DAP sebabkan KJ sial dengan bapak mentua dia.tapi lepas tu aku nyesal undi dAP..huhu

Anonymous said...

anon.. sesama islam konon berbahasa.. berlakon depan org melayu.. tu biasa bagi segelintur pemimpin melayu.. mcm ni lah kata berbahasa.. KITA BERJUANG UTK BANGSA MELAYU... kah kah kah..

dibelakang buat pakatan.. berjuang utk poket sendiri.. kroni kroni kroni.. yg parah lagi kroni tu ada dr pihak pembangkang.. ayoyo.. pembelot rupanya...

sape yg harus masuk dap.. org melayu bawah umno yg setia dr merdeka atau pemimpin putar alam... kah kah kah

Anonymous said...

Sesetengah pemimpin kan?,jd nya yg sesetengah tu keluarkn dgn cara yg betul...
Xpayah kita.pula memaki hamun pemimpin..
Xtaw la agama apa yg ajar maki2 org..salah org nmpk,kbaikan org susah kita nk hrgai.
Bila pmimpin tu ok,wah,korang berebut2 cium kasut pun sanggup,kot bile jd xbrape ok,korang pi ludah2 dia.plak..ape da..

Anonymous said...

alamak ini muka hero kahh?

Anonymous said...

Di zaman 60-puluhan kita ada Datuk Haron Idris MB Selangor dan KP Umno berjiwa tegar Melayu. Di tahun 2013 kita ada Idris Harun KM Melaka dan mmg berjiwa Melayu, nah...!! apa lagi pilih saja Idris Harun ni, pasti Pemuda Umno akan mempunyai kembali kegemilangan yg telah hilang dibawah KJ.

Anonymous said...

sila masuk!.kami sokong anda