Sunday, August 4, 2013

PEMILIHAN NAK DEKAT : LAWAK PEMIMPIN NAK AMIK HATI MELAYU !



ada orang kata ini wayang tinggi production.

nak dekat PAU, semua nak jadi ultra melayu walaupun sebelum ini dia dilihat pencandu cinabeng.

kerismudin macamana puak stail dia kali ni untuk pastikan dia dilihat melayu ?

jangan si kerismudin pi berpencak silat atas pentas PAU dah le..!

81 comments:

PUTRA MERDEKA said...

wakakaka..rasis...wakakaka...

GAP KEMBALI said...

EEEEEEE

Anonymous said...

Pak Menteri boddow.

Anonymous said...

Pak Menteri boddow.

Anonymous said...

GELI DEN!!!!!!!!!.

Anonymous said...

Hahaha..pencak silat.menari zapin la oi atas stage.sambil minta maaf.tak pun kuda kepang adoi...kuda kepang...

Anonymous said...

nazri nak dekat perhimpunan umno nih dia mula lah nak dapatkan pencalonan pelakon vetran terbaik

nazri nie wayang aje tue, macam si kaldai saifuddin, padan muka nak ambik hati kaum cina sangat!

saifudin dah kalah pada PRU hari tue pun masih nak salahkan orang melayu!

kih! kih! kih!

jadik nya nazri awal2 lagi dah keluar kenyataan kondem namwee!

perhimpunan umno dah dekat lah katakan!!!

kih! kih! kih!

Anonymous said...

.. hahaha.. tompang gelak pada calun umeno yang ibu jari nya terselit antara jari penunjuk dan jari tengah ...

Anonymous said...

Ds Hisyamudin ni ada tali pinggang hitam tekwando...dulu pernah sekali dia buat demo dalam tv....back kick papan sampai tebelah dua....haaa korang jangan memain.

Anonymous said...

Nazri penghianat melayu...........as simple as that.........namewee adalah produk Nazri...........begitulah hina nya manusia..kalau hidup menuh mengampu...dulu kau ampu pak lah......kini kau hancurkan melayu.....tak negaku.........totsl idiot..... Para pejuang bermatian pertahankan negara.....Nazir bermatisn pertahankan komunis.........tak akan aku maafkan penghinaan mu itu...Aku anak melayu ysng akan terus berjuang demi untuk melayu....jangan jadi macam Nazri dan sekutu.....minta kuasa melayu tapi hina dan khianati Melayu..........noi more undi for Nazri....orang umno.......sedarlah.....

Anonymous said...

Nazri ni Menteri mulut longkang. Memang bangang siapa undi lahabau ni. Antara calun-calun yg wajib di bakul sampahkan dari barisan pejuang melayu jati. Tengok muka mamat ni anak beranak rasa nak maki jer.

Anonymous said...

kita sokong ustaz Fathul Bari sebagai ketua pemuda umno yang baru!

singkir kan khairi jamaludin kaki burit cina!

kita sokong ustaz Fathul Bari sebagai ketua pemuda umno yang baru!

singkir kan khairi jamaludin kaki pengampu cina!

kita sokong ustaz Fathul Bari sebagai ketua pemuda umno yang baru!

singkir kan khairi jamaludin kaki pengampu cina!

kita sokong ustaz Fathul Bari sebagai ketua pemuda umno yang baru!

singkir kan khairi jamaludin kaki pengampu cina!

kita sokong ustaz Fathul Bari sebagai ketua pemuda umno yang baru!

singkir kan khairi jamaludin kaki pengampu cina!

kita sokong ustaz Fathul Bari sebagai ketua pemuda umno yang baru!

singkir kan khairi jamaludin kaki pengampu cina!

kita sokong ustaz Fathul Bari sebagai ketua pemuda umno yang baru!

singkir kan khairi jamaludin kaki pengampu cina!

Anonymous said...

Begitu la klu pemimpin sendiri mp pemikiran yg songsang. Dalam Islam x pernah mengiktiraf pemuda yg btindak secara mlampau. Salah tetap salah, x boleh ditoleransi spy mereka mdpt pengajaran dan teladan yg benar. Budak namawee adalah produk nazri. Sama macam pas maafkan semua kesalahan cinabeng dlm menghina Islam dan negara kununnya nak bdakwah tp yg jelas pas yg didakwah condong kpd kafirun. Ini la akibat mgunakn justifikasi dan interpretasi sendiri mbelakangkan peringatan Tuhan. Pemuda di zaman kegemilangan Islam adalah tonggak negara, gagah, tinggi ilmu dan semangatnya dan x terjebak dlm keburukan sosial.

Anonymous said...

Ah Jib Gor pun dah jadi Melayu balik kebelakangan ni...

Anonymous said...

Dhong zhong wajib dihadapkan ke mahkamah atas tuduhan menghasut dan menghina bahasa kebangsaan. Jangan kita lepas pandang. Pemimpin2 melayu dalam umno mesti bertindak segera. Kegagalan kamu akan dibalas dalam PAU nanti.

Anonymous said...

Dulu siapa yang bagi muka kat budak tu?? Dah sekarang bila budak tu naik tocang, nak marah buat apa? Kenapa baru sekarang nak marah? Kenapa dah terhantuk baru nak tengadah?

Anonymous said...

Siapa yg pendek akal, siapa yg tak tau sejarah..Nazri kini Raja Lawakkkkkk, lu boleh Berambus la..lu, Najib , kj, hishamudin, dan sespesis dgn nya..Hati Melayu da luka ayah nak sembuhhhhh, lu boleh kawin dgn Namawee buat bini..boleh tibai atas belakng dia..

Anonymous said...

Pilih pemimpin umno yg mengutamakan kelangsungan agama, bumiputera dan negara. Ingat, klu agama Islam, bumiputera lemah, negara hancur, kita semua pun x selamat. Tanpa rujukan bangsa sendiri yg kuat, kita sbg individu juga dilihat lemah oleh bangsa lain. Individu Bumiputera hny dilihat kuat jk bangsa bumiputera keseluruhannya perkasa. Jadi misi utama kita ialah mperkasakan bangsa bumiputera. Fokus utama kpd bidang yg kita jauh ketinggalan iaitu ekonomi.

Anonymous said...

en subuh said...

tak kiralah siapa yang tercalun,dicalun atau mencalunkan diri...yang penting ialah yang memilih nanti jangan sibodoh atau sibangang yang tak tau memilih...kalau anda tersilap,andalah orang yang paling bangang kerana silap memilih...

Anonymous said...

Pemimpin yg buat lawak camni sbb otak dorang ingat pemikiran Melayu terlalu lemah, dangkal serta mmandang rendah kesungguhan Melayu memilih pemimpin selayaknya. Klu pemimpin ini boleh menghina lidah rasmi Melayu iaitu Utusan Malaysia demi mengangkat cinabeng yg xde langsung semangat kenegaraan dn lebih teruk menghina Islam, maka jawapannya ialah bersarakan dia dr politik. Lg pun dia dh mperlecehkan Melayu dgn mengatakn Melayu x kisah atas tindakan dia mbela cinabeng dan mhina Melayu, so kita ahli umno tunaikan hasrat dia dgn menunjukkan tindak balas kita dalam PAU nt bg mbuktikan bahawa org Melayu tau dan sgt ambil kisah kedajalan sikap ssetengah pemimpinnya yg bukan cinabeng yg undi tp Melayu yg dia hina ni yg undi dia.

Anonymous said...

Pakatan pas, pkr dan dap adalah pakatan yg mbuka pintu seluas2nya kpd dap utk merobek aspek tunggak kenegaraan dan Islam semahu2nya. Jadi pakatan ini adalah perjanjian pakatan syaitonirrojim.

Anonymous said...

Bagi lagi muka pada cinabeng ni... sekarang dah tak ada muka tinggal.

Anonymous said...

Kawan kawan beri Nazri Aziz peluang. Mungkin dia sudah insaf akan kesilapannya yang lalu!

Apa kata kita minta Nazri Aziz berjuang habisan habisan hingga ke titisan darah terakhir untuk memastikan Namawee menerima hukuman setimpal dengan dosa dosanya!

Nazri, Nazri, belum pun kering air liur dia ketika mempertahankan Namawee hingga jadi tetamu di parlimen hendak buat pusingan 360 darjah pula!

Melayu memang muda lupa, ' but not that pelupa'

sesejuk mata memandang said...

Sedih dan memalukan bila Nazri membuat kenyataan kurang siuman, Apakah benar dai bodoh dan tidak tahu sejarah ?

Dulu semasa dia menghina lagu negara ku dll dan semasa menerima 'kunjungan hormat' Namawee, apa Nazri buat , kenapa tidak ingatkan dia tentang sejarah . Dan jika tidak tahu sejarah salah siapa , bukan kah dai seorang Tombalan Meneteri semas pemansuhan mata pelajaran sejarah , kenapa dia tidakl menentang dan menyatakan sejarah penting diajar dan dipelajari.

Sebenarnya Nazri yang tidak faham sejarah bukan Namawee

Anonymous said...

apa nak heran. anda ingat orang politik cerdik sgt?..cerdiklah jika dilihat pd kelulusan, tp otak ramai yg pakar penipu membodohkan rakyat. Kalau tak ada ciri2 pembelit, penipu, lidah bercabang, mana boleh jd ahlul politik?

pada mereka yg berpolitik cara sehat, payah nak naik.. kena tiru macam si Nazri ni baru Berjaya dalam politik..Si pengampu kat line bawah boleh tumpang senang.

Anonymous said...

Nazri nazri sanggup dikau menikam adik angkat sendiri semata mata nak undi pau ish ish.. Kerismudin pulak kali ni rasa dia pegang tombak. Tapi tak boleh lupa anak jantan nazri sebijik macam muka nazri peluk betina sambil tangan pegang gelas isi champange diinternet..sebijik macam anak ku sazali pulak.

Anonymous said...

Kalau betul ikhlas sila perjuangkan agar ISA dan EO digunapakai kembali dlm masa terdekat,sblm habis tahun 2013.

Anonymous said...

Susah bro sebab bn dah tak pegang 2/3 majoriti Parlimen lagi. Nasi dah jadi bubur moi bro.

Anonymous said...

rugi menteri pi bela namawee yg hina azan, hina negara ni dulu..skrg dah ramai yg ikut jejak dia..lepas hina dia boleh jumpa menteri dan jd pengarah filem..tak ke hero tu?..hero hina Islam, negara dan Melayu..

teruskan ABC...BCL..mereka makin melampau satu sbbnya mereka dah kaya..sape ye kayakan mereka?..sapa lagi jika bukan kauam majoriti..MELAYU..

jadi berhentilah kayakan mereka jika anda sayangkan islam, bangsa dan negara tercinta nih..kita hanya ada tanah melayu, mereka x pe, ada tanah besar nun disana..

ujang naro said...

hooii melayu...ko org kena undi aku kekal jawatan dlm umno...kalo aku xade nanti sape lg melayu yg sanggup jilat telor cina...sebab aku laa ramai cina undi calon umno tao...hehehe...(ikhlas dr abg nazri mu)

Anonymous said...

Kuburkan karier politik dua-dua orang Ni pada PAU nanti. Nazri ni makin hari populariti dia makin menurun tapi pandai ambik kesempatan tunjuk muka bila ada isu. Mudin pulak sebab bapak dan terutama datuk dia yg buat dia kuat dalam UMNO.

Anonymous said...

btw jgn lupa boikot kj, nazri & kerismudin!!! mcm kempen boikot cinabeng... ini kalilah!!!

hangkedee said...

RED ALERT!!!!.SAy NO to this species for next PAU :

Ah jib gor
kerismudin
Kitol kj
Nazri namawee

Anonymous said...

What urgent and current matters that need to be dealt with by all UMNO leaders before the coming UGE:

1. to ban at all the film New Village.

2. to convince the Courts to prosecute and imprison Alvin and Vivian.

Anonymous said...

GAp...GAP.....hari tu masa Nazri menjustifikasikan kenapa Namawee meroyan tak tentu pasal, ko kata macam2 kat dier, hari ini bila dia marahkan si namawee, ko kata macam2 jgk kat dier....ko dapat baca hati dier ker?.....ko harus faham, sebelum GE 13,pemimpin 2 kita sebenarnya masih menaruh harapan tinggi utk kaum cina menerima konsep 1 Malaysia,kerana suka @ tidak , kaum cina jgk sebahagian dr Malaysia dan sebarang asimilasi hanya akan membawa Malaysia ke arah kehancuran kerana kita saling memerlukan satu sama lain.....yg salahnya adalah kaum cina termakan dakyah pembangkang terutama janji2 Anwar yg mahu memberikan kaum cina kedudukan tertinggi dlm kerajaan..telah betul2 menjahanamkan segala usaha keras kerajaan ...untuk perpaduan nasional............

Aku Melayu said...

Cukup kagum dan berbangga dengan majoriti pengomen yang mencatat maklum balas ke atas isu-isu yang dilontarkan oleh para pemblog yang bijaksana.

Bukan sedikit daripada mereka mengenegahkan mesej secara bernas, matang dan berfakta. Bagaimanapun, kita berharap bahawa pemilik-pemilik blog sendiri memantau dan membuang apa juga mesej yang berbentuk troll dan kalau berupaya mengesan dan menghalang individu-individu yang tidak bertanggungjawab ini daripada menjatuhkan imej serta kualiti blog sehingga berjaya menjadikannya sampah yang tidak akan diperhatikan para pemimpin, pihak berkuasa dan berwajib, serta dihindari oleh pengguna-pengguna umum laman maya.

Anonymous said...

Najib beri muka pada Cinabeng ,Nazri beri muka pada Namewee,kedu-duanya kena ludah akhirnya.Dah berpuluh tahun Nazri jadi menteri,tapi tak nampak apa jasa dia dalam kementerian yg di pegangnnya,tapi dia pandai bodek siap yg jadi boss.Mula kan main sokong Mahathir,kemudain ludah Mahahtir bila Pak Lah jadi PM,sekarang ampu Najibdgn ikut apa yg Najib buat-bodek Cinabeng.Keuda-duanya tak layak nak dapat sokongan Melayu.

Anonymous said...

sorry kalau fathul bari jadi ketua pemuda UMNO alamat Wahhabi lah dan sokongan golongan pondok yg tak berparty kita lepaskan

eloknya KM Melaka atau MB Kedah Mukriz...banyak lagi pemimpin Melayu yg layak

KJ tak layak pegang jawatan Ketua Pemuda UMNO...buat hancurkan UMNO sahaja

Anonymous said...

Selalunya pemimpin politik tak bodoh.

Yang paling bodoh Dan bangang selalunya pencacai Dan pengampu yang terbawa-bawa dengan teriakan mereka.

Sama jugak blogger upahan macam GAP ni.

Anonymous said...

Klo masa muda dulu aku suka memberontak d skrg aku dah jd pemimpin maka aku berminat sokong namewee sbb dia sebgian dari aku... apa salah aku? Aku punya suke la...aku ada kuasa apa korang peduli?

Hahaha....ha...inilah hasilnya skrg...aku puas... puas hati aku kerna aku dapat pijak2 kepala botak engkau. Aku gula2 ko pun cair sbb otak ko kecik d hati ko lg kecik kecut.... hahaha....ha...

Aku dah terkenal...lg dpt bantuan buat filem pulak... filem aku best habis meletOp... apalg ko org mau ha...aku bolih buat semua org tidur... bodo punya menteri... kipala dia pun aku boleh pijak2...

Hahaha...ha...wlopun hidung aku dah jadi idung babi tapi aku megah d bangga...ya kerna aku berjaya kantoi menteri sekor ni....hahaha...ha... aku nak mengamuk lg hebat d ajak lg ramai cinabeng rasis melayu... mari babi2 semua kita sodok bubur keladi agar semua bolih jadi...teu na sing...

Cinabeng pembabi
Cinabeng pembabi
Cinabeng pembabi

Gerakkan BBC/ABC aktif d sebarkan tanpa jemu.
Syabas GAP d teruskan rasis kita sampai mampuih!

Anonymous said...

Saya menyeru rakan2 dalam Umno, jangan terpedaya dengan lakunan pemimpin2 Umno yang dalam sedikit masa lagi akan mengambil tindakan2 yang betul2 dapat menyejukkan hati orang melayu. Contohnya isu Nazri dengan Namawee, jangan terpengarh dan jangan percaya.

Ingat luka2 dalam yang kita alami kerana dicakar oleh orang2 yang kita naikkan pada PRU13 baru2 ini, masih terasa pedihnya.

Saya dan ramai lagi dah tak minat lagi dah dengan Najib, Nazri dan Hishamuddin. Khairy Jamaludin nampaknya sedang main selamat (play safe), dia cuba mengelak kenyataan yang boleh melukai perasaan melayu, kena berhati2 sebab rekod lama masih ada dia tak membela melayu.

Ahli Umno Titiwangsa

Anonymous said...

Ahhh..p0rahhhh ko pun dh sdap jilat jubor cinabeng.bab islam dn melayu tarak kompromi

salim hasan said...

jangan bagi can kagi pada PAK DIN KERIS NI

Anonymous said...

Biarkan. Biarkan anak cina ini terus melalak.Kenapa kita orang melayu bawahan ini nak marah2 pulak?

Tunggu tak lama lagi ada menteri melayu(UMNO) yang akan jemput anak cina ini datang ke parleman, ajak makan minum bersama menteri,ucapkan tahniah kerana berani mencerca melayu .Kalau tak begitu nanti cina tak undi BN. pengundi cina lari.
Buktinya kan sekarang cina 100% mengundi UMNO/BN dalam PRU13 lalu.

Pemimpin melayu kan pandai. Kepandaiannya lebih sedikit daripada kaldai.

So, tugas kita ialah merobohkan pemimpin curang ini. Tak kira siapa.

Kita tahu, anda berkuasa sekarang ini. Anda boleh buat apa saja. Tapi anda kena ingat ,jika nasib sedang buruk, gajah boleh roboh oleh seekor semut!

Janganlah anda berura-pura.Cerita politik anda sudah tutup buku.

By:Cikgu"S"

Anonymous said...

AH JIB GOR, HISHAM AMARAN, NAZRI N KJ 4 EKOR BAPOK TG PERLU DISINGKIRKAN DARI UMNO

Anonymous said...

4 JAHANAM PENGKHIANAT

Anonymous said...

Assalamualaikum,

Layarilah www.produkmuslim.info untuk mencari atau mengiklankan perkhidmatan dan produk

Terima kasih

Anonymous said...

Ramai yg dlm geng GAP ini hendak sangat menidakkan keagungaan penciptaan Allah, seolah2 kaum2 lain dicipta secara kebetulan, bahawa geng ini lebih arif dlm hal atau bab2 sebegini drpd yg Maha Agung!

Anonymous said...

hahahaha , dia baru sedaq kut. after all these years baru faham apa itu kuranf ajar. jangan dok berdrama lah Nazri.

ReentryCapsule said...

Ini Jam Kalu.Itu masa PAU kita kasi TAPAU sama ini 4 orang JAHANAM.

Terima KaseeeYY...!!!

Anonymous said...

dah makin hampir pemilihan UMNO ni,ramai baPOK bapok menteri, timbalan menteri yg begitu takut dengan ugutan Cinabeng sekarang bertukar menjadi jantan yg keras dan tegas membela islam & melayu....
di mulai dengan Nazri Aziz...
sementara Kerismuddin, sekarang ni di katakan sedang tercari cari KERIS yg pernah di cium dulu....nak pakai balik keris tu ...dan ramai lagi la.....
maklum la....MELAYU MUDAH LUPA...undi la baPOK bapok Menteri ni lagi

Anonymous said...

Lawak betul namewee kena sound dengan nazri aziz...

nazri kata namewee bodoh,hingusan dan tak tahu sejarah

cayalah ds nazri...

Anonymous said...

Tambahan...

Nazri aziz juga kata filem komunis the new village tidak akan ditayang langsung...

terima kasih dato sri...lega kami mendengarnya...bukanya salahpun kalau bertegas sikit...

Anonymous said...

KETUA PENERENGAN PATUT DITUKAR...TERLALU BANYAK SERANGAN DAN FITNAH TIDAK DIJAWAB!! ALTANTUYA, CINCIN 24 JUTA, NFC...DAH BERTAHUN BARU BERJAWAB...BETAPA LEMAHNYA PIMPINAN UMNO...SUCH A WASTE!!

Anonymous said...

kerana cinebeng ni sekor hancur kepercayaan melayu pada nazri....

Melayu Perak said...

anon 3.06 pm....

itulah masa ketua penerangan bagi jawapan kepada persoalan ko tuh....ko sibuk membangkang beliau dan memaki hamun....

sebenarnya ko yang tertinggal bas....

kalu dah tertinggal bas jangan lah nak melalak tak tentu pasal....

Anti-MelayuBacul said...

Jangan di sokong pemimpin UMNO yang membelakangkan bangasa dia sendiri. Bagi sokongan kepada mereka yang memperjuangkan kekuatan dan jatidari Melayu. Kepada mereka-mereka penjilat cina kapiaq tu semua, halau keluaq dari barisan kepemimpinana UMNO. HIDUP MELAYU, HIDUP ISLAM, TAK KAN MELAYU HILANG DI DUNIA!!!!!!

Anonymous said...

hmmm......untuk pemilihan umno.....memang kita mahu pemimpin yang diplih adalah yang jiwanya melayu hatinya islam.......kerana sejahteranya malaysia apabila sejahteranya melayu.......sejahteranya melayu apabila islam dijunjung, sunnah wal jamaah dijaga....selama itu malaysia di bawah pemeliharaan Allah......

terdapat sabda nabi yang menyeru kita menghormati pemimpin islam demi kekuatan perpaduan umat islam.....maksudku disini adalah, mungkin betul ada sebahagian yang tidak berpuas hati dengan dato najib, tapi semoga peristiwa pru13 membuka mata dan hati dato najib tentang pengkhianatan cinabeng.....
dan buat kawan2 sekalian, pemimpin kabinet juga adalah dari dato najib, perkembangan yang senakin positif demi kelangsungan melayu......
oleh itu, berhati2 lah kita sebab dalam ruangan komen ini ada yang cuba memecahbelahkan umno dengan menjatuhkan najib, biar tiba masanya dato najib akan melepaskan jawatan dengan rela hatinya demi melayu dan islam....

dan buat nazri dan lain2.....mungkin kawan2 lain lebih mengenali.....tiada lagi pemimpin2 yang meletakkan melayu dan islam di tepi......biar kita sokong barisan yang tinggi semangat perjuangan melayu dan Islam......

apa2 pun, terbaik dari beberapa menteri kabinet, menteri besar yang berani demi melayu dan islam.....kalau bukan melayu yang menjunjung islam, siapa lagi di bumi Malaysia ini........kami mahu lihat lebih banyak lagi pencak2 silat melayu beraksi melawan terjahan musuh2 melayu dan islam......

kalau dahulu pembangkang kelihatan seperti raksasa yang mengganas, tapi kini mereka tenggelam dan seperti semut yang kecil......tenggelam di dalam arus kekuatan penyokong bangsa2 melayu Islam ini.......

Terbaikkk!!!!!!!!!!!!!

Anonymous said...

Biasa laa tuh, ingt aku nk caya ker wayang kulit nie?? ptuiii laaa..dh lama sgt aku dok sabar pasal hal melayu yg di hina tp pemimpin2 tertggi melayu sonyap yoo..tau2 nk pemilihan nie wowww terus garang tuh...sudah2 laa..makin meluat lg adaa...

Anonymous said...

para2 penfollow gap kebanyakannya terdiri daripada pemikir2 yang memberi komen berdasarkan kepentingan melayu dan islam serta perpaduan dan kesejahteraan malaysia.......
tapi sebahagian komen kelihatan agak pelik dan lain macam.........
mungkin ni pengkomen dari parti pembangkang.........
bukan apa, at least terserlah kebodohan dan ketaksuban mereka mengucar-ngacirkan pemikiran penyokong gap....
tapi takpa, sesungguhnya komen terbaik untuk bangsa melayu akan dipandang oleh pemimpin2 melayu kita......teruskan perjuangan kita
boikot barangan cina
tingkatkan kekuatan ekonomi dan pendidikan bangsa melayu islam
tanamkan akar islam di hati jiwa melayu kerana hancurnya sesuatu umat kerana jauh dari hidayah Allah.....
penyokong2 gap menilai sesuatu jauh dari ketaksuban politik dan fahaman agama melampau......terbaik buat penyokong2 dari GAP.........
teruskan usaha GAP........
kita bina balik tamadun dan jati diri Melayu Islam.......

Anonymous said...

Aku bodoh sbb undi bn, najib tak kenang budi. Moga Allah balas perbuatan najib tindas org melayu menjelang aidilfitri ni.

Anonymous said...

Ini masalah engko bodoh... bukanya najib zalim

Anonymous said...

Uik,produk sendiri di salahkan...
Wayang pau cina..hahaha

mohamed said...

"Ramai yg dlm geng GAP ini hendak sangat menidakkan keagungaan penciptaan Allah, seolah2 kaum2 lain dicipta secara kebetulan, bahawa geng ini lebih arif dlm hal atau bab2 sebegini drpd yg Maha Agung!

August 4, 2013 at 1:35 PM"

Kau salah anon!!Kita sekadar memerangi orang yang nak menhancur kan kita, ugama kita dan bangsa kita.

Memang Allah mencipta manusia, tetapi Allah jua akan menghumbangkan manusia kfir dan yang engkar kedalam neraka.

Adakalanya Allah mengizin lita membunuh dan berjihad.

Anonymous said...

HAPUSKAN 4 JAHANAM SAMPAI SEBELUM TANAH MELAYU JAHANAM !!!

MELAYU MUDAH LUPA, MARI INGATKAN SEMULA !!!

Melayu Perak said...

apa yang ko sibuk sangat nak jatuhkan pemimpin umno...????

berlambak pemimpin PR yang zalim,bodoh dan menghina melayu dan islam.....

pergilah hina pemimpin pr pulak....

Anonymous said...

Gunakan sebelum 10/12/2013 lepas tarikh lupus dah tentu rosak dan tak
layak diproses semula walau apa cara sekali pun, rosak tetap rosak.
barangan dah berulat penuh kuman parasit ni, wajib dihapuskan dengan apa cara sekali pun demi kelangsungan ketuanan kesejahtraan melayu dibumi bertuah ini.
sudah jelas lagi diberkati dibulan yang mulia ini,akan ada ketampilan
individu sesat balek kepangkal jalan membetulkan akidah tercemar
memperlekehkan amanah bangsa melayu secara membuta tuli demi kedudukan yang sepatutnya tak layak diduduki dipesada majls peresiden dan majlis tertinggi Umno... Umno... Umno ......
kau yang lebih mengerti memileh kaca pemata berlian dan bezakan lah dengan teliti agar tidak mudah tertipu dengan mainan sandiwara
pelakun hebat abad ini........
DSN Najib
DS Nazri
DS Kj
DS Mudin

Anonymous said...

Mungkin DS Nazri dah kepanasan menjelang PAU yg semakin hamper, maklumlah perbuatannya menjilat juboq cinabeng dah ketara/terlanjur...silap langkah le dato seri, Melayu baru sudah tidak mudah lupa lagi. Sahabat sahabat klu kita bagi chance lagi kpd penjilat ini tunggulah padahnya kelak. Tetapi aku juga hairan mengapa Nazri ini begitu ghairah sgt nak membodek cina, adakah cina yg pilih dia dlm PRU13 dulu, atau mmg dia dah banyak sgt makan tahi pa**t cinabeng, entahlah aku harap ahli ahli umno yg menjadi perwakilan ke PUA akan datang tidak akan lupa menghukum pemimpin pemimpin umno yg dayus dan membelakangkan aspirasi Melayu/Islam dan kuat menjilat juboq cinabeng saperti Nazri Namawee ini. Ayuh kita beri pengajaran kpd pengkhainat agar pemimpin lain yg mahu menjadi khianat terhadap perjuangan Melayu/Islam akan sedar dan tidak akan meniru langkah Nazri ini...Ingallah bangsa Melayu akan hancur oleh pengkhianat saperti Nazri Namawee ini.

Anonymous said...

Punca musibah hari ini datang dari siapa ?......
punca ketidak kestabilan keharmonian
negara datang dari mana ?.......
punca kurang ajar menghina melayu Islam am nya datang dari siapa ?....
lu sendiri fikir la beb !
ha ha ha hi hi ho ho hoo !

Melayu Perak said...

jangan diendahkan tulisan mamat kurap diatas kerana DIA ADALAH PENCACAI PR.....

Anonymous said...

BERITA PANAS! BERITA PANAS! BERITA PANAS!

Kaum Cina pukul budak islam umur 5 tahun!

disini;

http://sebastianphiu.blogspot.com/2013/08/rasis-di-china-cina-pukul-budak-uyghur.html

Anonymous said...

...Punca musibah hari ini datang dari gara gara tindakan party yg diterajui oleh Ketua PELIWAT Negara-Aljubori yg gila vavi kemaruk mahu jadi PM, dgn memberi ruang cina vavi naik tocang, dibantu oleh party PAS Piss Poss, dan petualang dlm umno, saperti nazri ini...OK ada faham...!!

Anonymous said...

Si SAMSENG CINARASIS BANGKAI BERULAT pee wee ini ni pakai MAHKOTA apasal, bila menyokong dengan LUCAH pula itu, PENGHINA Islam/Melayu termasuk Cina Komunis dan si SAMSENG PORNO itu - nak HINA YM RAJA-RAJA ISLAM/MELAYU kitakah? NGO-NGO Islam/Melayu cepat buat lapuran polis! Kalau kat barat - JANGAN harap si Cina imigran berani menghina Bumiputera Barat, mahupun agama rasmi Barat, agama Kristian dan Raja-raja/pemimipin Barat; bahkan Barat ni, mana ada perayaan Buddha/Deepavali secara rasmi? Tahu pula senyap si Cina kat Barat! Memang DASAR PENAKUT KURAP - dengan orang Islam/Melayu saja berani nak GERTAK dan BULI kita, sebab dia ingat kita takut!

Itulah bangsa PENDATANG RASIS, TAMAK dan BONGKAK, yang dibawa British-Zionis, tak akan kenang budi bila-bila dan tak akan sedar diri, depa itu PENUMPANG/PEROMPAK/PRNYAMUN yang tidak DIUNDANG! Tapi nak berlagak macam mereka TUAN PENJAJAH kita; apalagi TOCANG mereka dah lama naik, bila Singapura diRAMPAS dari kita!

MAKCIK Tempurung – PERTAHAN Islam dan umatnya, Raja-Raja Melayu/PM/UMNO/Bahasa Melayu/K‘jaan BN, hak BUMIPUTERA Melayu dan BUMIPUTERA lain; dan hak orang miskin dari semua bangsa yang hormat Islam, dan bangsa dan hak Bumiputera.

Anonymous said...

mntk semua perwakilan umno nnti matikan trus nazri ni..jgn bg satuundi pon kt die..dh la ank die teruk perangai hasil kurng didikn agama..bile la nk dpt pemimpn umno yg btul2 jg agama ye..huhuuh

Anonymous said...

menteri ni cari nyawa aja...

macam hishamudin cium keris mintak ampun ..

semua bermuka babi !!!!

Anonymous said...

kepala lancau lu sudah hati panas! l lu ingat lu sapa? botak chin? tuii! lu punya amak sohai pigi check tengok. lu tiu na seng. lu mau mati? mau si? masuk keranda? tarak susah punya.. lu jaga .. lu lagi langsi lu mati.. menteri tarak jaga sama lu lagi

Anonymous said...

Hai ! kalau hati dah suka tak kenal yang mana botol kicap botol cuka..
kau mabuk minum todi berapa botol ?..
lau dah mabuk pi la terjun longkang
busuk tak mati pun cuma benjulkan kepala otak biawak hang yang bersimpul tu!.....
apa yang Guua cakap ni ada dan sudah terbukti kesahihannya dimata umum bangsa melayu Islam am nya sewenang
wenang dicaci di nista tampa ada sedikit pun rasa bertanggung jawap yang hakiki membela darjat maruah bangsa nya sendiri.....
disini siapa yang kurap lagi kurapsi ?.......
lain kali lau cakap jeling le sikit, jangan kurapkan melayu berkarat tapi badan sendiri penuh bergulumang taik tak sadar pulak...
politiking Guua tak main la !....
jauh sekali menjadi ahli politik songsang Pas Pkr lebih lagi Umno,
cakap tak serupa bikin melalalut
aja pagi petang siang malam.....

Melayu Perak hang tak berkilat pun
berkarat cam Guua jugak.....

ha ha ha hi hi hi hoooo !

Anonymous said...

Punca musibah hari ini datang dari
siapa ?.........
Punca ketidak kesetabilan keharmonian
negara datang dari mana ?......
Punca kurang ajar menghina melayu Islam am nya datang dari siaps ?....

KEBEBALAN UMNO
KEBODOHAH UMNO
MENGHAPUSKAN ISA EO

Anonymous said...

Kau dah orang umno tu ! sama je lah
bebal cam pemimpin kau jugak mudah dicucuk hidung di tarik bagai lembu
sapi tak bersusu taksup takut takda telor monyok, asyik yes no yes no
all ok je !.....
pirah !!!
ha ha ha hi hi hi ho ho hooo !

Anonymous said...

Mmg la bebas bergerak sana sini..bukan psl pembaca utusan takat brp ribu mcm yg ko ckpkan tp sbb terdiri drp org yg bertamadun, tau mana dosa, mana pahala..bukannya berfikiran singkat pak menteri ooii..ckp tu main ikut sedap mulut je..cuba guna akal sikit..psl mulut org politik ni la rakyat huru hara..nak lyn kisah diaorg ni semuanya nak jd ketua..

Anonymous said...

Tau lah Namebi tu bodh tapi yang lebiuh malangnya...menteri macam Nazir yang lagi bodo......sebabbbbb Nazri dukung cina kuminisss...............hapuskan karier politiknya dalam pemilihan kali ini...kita dah tak perlukan manusia bodo macam ni...ohhhhh dulu kau kutuk Dr M....patutlah...kau memang bodo...sebut ramai ramai...Nazriii bodoooo.........dan selaku anak melayu...aku takkan ampunkan kebodohan kau itu..kau hina kami...kau perbodohkan agama....semoga mendapat pembalasan setimpal akibat penghinaan kau terhadap kami semua..