Wednesday, August 21, 2013

PERANGI YANG DIPERTUAN AGONG : HUKUM GANTUNG SAMPAI MATI !



wan ji tengah bersama cikgu jaafar ( guru sekolah di andalas klang ) ... dia istihar mahu hapuskan kuasa sultan..

jika diikutkan kesalahan vavi melayu  ni boleh disabitkan kesalahan mahu mencetus ketidakharmonian dalam negara kerana menghasut rakyat untuk menghapuskan kuasa sultan..

dia telah mengistihar memerangi YDPA.
kesalahan gantung sampai mati..
macam kes al maunah !

57 comments:

Anonymous said...

Pemimpin parti sendiri bolehlah dihasut untuk dijatuhkan dalam muktamar tahunan kerana jawatan berkenaan bukanlah berdiri atas perlembagaan parti sebaliknya berdiri atas kehendak ahli.

Anonymous said...


Memang jahat betul si DAJAL ni! PENGGANAS 'ustaz' PAS ni disyaki dibayar ejen Barat-Israel (dan sekutu mereka dari PAP-DAPigs/PKR), utk menjatuhkan dan menghina kuasa Raja-Raja Melayu, sbg. Ketua Agama Islam. Jadi hancurlah Islam sbg. agama PERSEKUTUAN dan Malaysia sbg. NEGARA ISLAM!

Jadi ini mengancam KESELAMATAN Islam/umatnya termasuk Raja-Raja Melayu kita, dan KEDAULATAN sistem Diraja Tanah Melayu PUSAKA kita ini, warisan dan korban berzaman nenek moyang kita dari sebelum dijajah British-Zionis lagi. Kalau kat Thailand, mingkin HILANG KEPALA si penghina Raja dia. KDN kena tangkap sebab 'ustaz' ini juga menghasut ke arah PENDERHAKAAN GANAS ke atas Tuanku-Tuanku Sultan kita!

Makcik Sambal Belacan – PERTAHAN Islam dan umatnya, Raja-Raja Melayu/PM/UMNO/Bahasa Melayu/K‘jaan BN, hak BUMIPUTERA Melayu dan BUMIPUTERA lain; dan hak orang miskin dari semua bangsa yang hormat Islam, dan bangsa dan hak Bumiputera.

Anonymous said...

kalau perlembagaan parti menetapkan bahawa jawatan dalam parti adalah kekal dan kebal apakah ahli yang memandai-mandai jadi 'tikus baiki labu' tidak akan dihukum oleh parti?

Anonymous said...

kenapalah Allah bg org mcm ni nyawanya panjang???????
Kenapalah monyet kera lembu khinzir ni ada otak mcm manusia????

Anonymous said...

BINATANG betul! Umat Islam/Melayu dan Bumiputera lain terus diANIAYA jadi MANGSA, dan hidup dlm. ketakutan, akibat jenayah ganas GENG KONGSI GELAP CINA/INDIA! Lepas itu GENG BINATANG ini boleh pula TAWAN jln. kat P. Pinang, buat perarakan MENYANJUNG penjenayah-penjenayah ini - kat Barat yg. MELALAK psl. "demokrasi/hak asasi" pun, jgn. harap polis bagi peluang geng samseng tawan jln. mcm ni; SAMSENG/PENGGANAS ramai ditembak mati mcm. KATAK!

Dahlah tu, si DALANG DAJAL dua muka India dlm BN pun nak bela SAMSENG PENJENAYAH dgn. DAPBANGKAI! Sebab itu, JANGAN bagi peluang lansung pd. DAPigs MEMERINTAH Tanah Melayu ini - kerana penjenayah akan BERKUASA dan polis ISLAM/MELAYU akan terus diHINA/diPIJAK/diTENDANG/diGERTAK dgn. undang-undang "demokrasi/hak asasi" SAMPAH si hipokrit Barat-Zionis (yg. sekutu kuat si DAPBANGKAI/PKR)!

Lihat di -

1. http://www.thestar.com.my/News/Nation/2013/08/21/Grand-sendoff-for-five-killed-in-shootout.aspx, Grand send-off for five killed in shootout, August 21, 2013:

GEORGE TOWN: Some 500 family members and friends of three of the five men killed in a police shootout gave them an elaborate send-off with a funeral procession accompanied by drums and firecrackers.

The three – N. Rakan, 25, M. Suresh, 25, and R. Ramesh, 27 – were cremated in separate incinerators at the Batu Gantung crematorium at 5.40pm yesterday. …….The funeral procession – to the beats of Indian and Chinese drums as well as a band – had earlier converged in Jalan Yeap Chor Ee before heading to the crematorium, punctuated with the sounds of firecrackers.

…….J. Gobinath’s hearse – accompanied by another vehicle bearing a “04” banner and a picture of the deceased with the words Perai Gobi – arrived at the cemetery at 4pm, heralded by the release of firecrackers at the entrance. About 100 family members and friends attended the funeral.

…….A floral wreath designed with the word “GOBI” together with a picture banner bearing the titles of “Gobi Butterworth” and “King of the Ring” as well as a message “We will miss u 4ever Bro” were seen on the hearse.

About 15 people were later seen carrying M. Gobinath’s coffin into the cemetery to be buried. A lorry with a “04” flower decoration was also spotted.

2. di http://www.thestar.com.my/News/Nation/2013/08/21/Politicians-want-AG-to-hold-inquest-into-fatal-shooting.aspx, Politicians want A-G to hold inquest into fatal shooting, August 21, 2013:

GEORGE TOWN: Politicians led by Deputy Minister in Prime Minister’s Department P. Waythamoorthy and DAP national chairman Karpal Singh are calling for the Attorney-General to carry out an inquest into the shooting of five men in Penang……

Makcik Sambal Belacan – PERTAHAN Islam dan umatnya, Raja-Raja Melayu/PM/UMNO/Bahasa Melayu/K‘jaan BN, hak BUMIPUTERA Melayu dan BUMIPUTERA lain; dan hak orang miskin dari semua bangsa yang hormat Islam, dan bangsa dan hak Bumiputera.

Anonymous said...

Bukti dah ada KDN, PDRM, SKMM dan Jabatan Peguam Negara sila ambil tindakan segera. Jangan dok leka dengan jamuan raya saja!

Anonymous said...

Pukimak bahlol ni tak nak sistem raja berpelembagaan habis dia nak apa? Presiden pun tak patut ada dalam sebuh pemerintahan Islam sebab ia diketuai oleh Khalifah yand dilantik oleh majlis syura yang bukan dipilih melalui sistem pilihanraya demokrasi. Aku rasa dia ni bekas penagih dadah yg dah rosak otak diambikoleh parti dungu PAS jadi ustadz.

Anonymous said...

inilah muka melayu bangang yang nak jatuhkan Raja nya sendiri..bangsa lain ketawa saja melihat kebodohohan tahap gila babi melayu sekoq ni.Siap pakai lebai pula tu..hiii geramnya aku.

Anonymous said...

Ostak yg macam ni..sangat Merbahaya ! lebih bahaya dari Syiah dan Komunis

Anonymous said...

TANGKAP JE HARAMJADAH NI,
DIA INGAT DIA SEMPURNA BENOR,
TAK PANDAI NILAI DIRI SENDIRI.
ITU LAH DASAR MULUT JAMBAN......

Anonymous said...

MEMANG PATUT PUN HUKUMAN MATI DI KENAKAN KEPADA PENDERHAKA. PIHAK BERKUASA KENA LAH BERTEGAS SEKARANG. JANGAN BIARKAN ADA MAHKHLUK2 PEROSAK BERADA DI MALAYSIA

Anonymous said...

Jawab soalan ini:

1. sistem pemerintahan jenis apa yang paling aman dan tenteram, di kala ini, dalam kalangan negara isler?

a. ala demokrasi?

b. ala sosialis?

c. ala syiah?

d. bla, bla?

2. Dalam kalangan negara berikut, yang mana satu lebih banyak kematian dipihak awam?

a. Arab Saudi - monarki

b. Afghanistan - proksi Barat

c. Syria - proksi syiah/kremlin

d. Mesir - talam dua muka

Anonymous said...

DOGOL NI ANAK NEGERI MANA ? KELANTAN ?
SURUH DIA MENGADAP SULTAN, CAKAP DIRECT KAT SULTAN !
ADA BERANI KE. ?
NEGARA ATAU NEGEI MANA JADI MODEL ATAU IDAMAN DIA ?

Anonymous said...

Apa la melayu ni melalut nk jatuhkn raja pulak..
Haish,kalau sakit pi la berubat..
Nk kua yutube pulok..
Bek men gita kt yutube jd retis la lg bgus,dr pkai kopiah bgai tp nk jahanamkn ngara..

Anonymous said...

POLIS DIRAJA MALAYSIA dan REJIMEN ASKAR MELAYU DIRAJA adalah Penjaga Raja Raja Melayu , Sultan dan YANG DIPERTUAN AGONG..

Hantar je 1 platun pergi tangkap penghasut tu ...sumbat dalam jel

selesai masalah.

Anonymous said...

manusia berotak babi ni xkenal diuntung..kalau jd rakyat Negara cina tu baru dia tahu nk fikir guna otak manusia kot?

Anonymous said...

Bila di asak pertanyaan sama ada parti ini nak tubuhkan negara teokrasi apabila ada peluang memerintah, jawapan yg diberikan ialah: 'negara teokrasi tak termaktub dalam perlembagaan parti'.

Makanya kalau teokrasi tak akan ditubuhkan, monarki berlandaskan peraturan tak disenangi, komunisme tidak islami, otokrasi dikecam, sistem apa yang dimahukan?

Apakah sistem ala PAP negara jiran yang menjadi idaman? Bior betoi, Pah oii!

Anonymous said...

Inilah hikmah najib buang isa. Masa ada isa, tak ada pun merebak benda2 pelik mcm ni..

Anonymous said...

anon 1.06,

Agong ckp pada askar "tak payah layanlah sekor dua yg merapu ni, kalau dilayan, beta pun gila sama. Bg je tugas benteras ni pada PDRM"

PDRM pulak ckp pada team dia "tak payah follow-uplah dua tiga ekor yg merapu ni, Agong pn x kata apa..so duduk diam diam perati, Dah lebih sgt baru kita gari"

biar punya biar..timbul plak satu kes baru yang hampir serupa..begitulah juga antara kata perbualan di atas...

biar lagi..dan lagi..dan lagi..

Anonymous said...

Harap Najib kembalikan ISA!

Itupun kalau dia nak survival politik dia masih bernafas pada PRU14.

Anonymous said...

Bila nak buat Akta Derhaka? Makan gaji buta ke nak tunggu sampai haramjadah nacam ni pergi kencing depan YDPA atau bom istana negara?

Anonymous said...

Xde link youtube ke?nk jugak dgr..

Anonymous said...

Untuk mentadbir sesuatu puak, perlu ada sistem yang bersesuaian dengan susur galur budaya puak-puak berkenaan. Kalau tersalah pilih, kecoh dan haru birulah puak-puak berkenaan:

1. Monaco dan Britain terus aman dan makmur bawah monarkis hinggakan perkahwinan dan kelahiran anak/cucu monarkis disambut gilang gemilang.

2. Tembok Besar mampu menyaingi hegmoni Barat setelah bertukar dari pentadbiran berpandukan 'kitab' jingga kepada kitab Merah.

3. Iraq terus bergolak apabila otokratis tumbang di tangan sekutu zeonis.

4. Libya masih tidak nampak cahaya di hujung terowong setelah pemimpin yang jadi idola Parti Pah ditembak kejam.

5. AS terus menumpahkan banyak darah di serata alam (terutama darah mokmeen) apabila berubah dari negara negeri kerdil kepada negeri-negeri berUnited.

6. Tumbangnya Feudalisme di Syria memberi laluan kepada Dinasti Syikah yang bertopengkan agama untuk mentadbir dan melakukan kerosakan.

Berdasarkan gambaran di atas, harus tidak ada muslim yang berlagak pandai, bahawasanya dia mampu menjanjikan cahaya dihujung terowong dan seterusnya menghasut lain-lain mukmin agar mencurah air di tempayan wal hal guruh yang dia imaginasikan itu belum tentu akan menurunkan hujan rahmat.

RENUNG-RENUNGKAN

malayoo mudah lupa said...

Raja dan Sultan adalah penaung Agama Islam kenapa kita mesti nk hapus kan sistem beraja, apa penyakit mamat ni,otak masuk kuman ke apla kau ni...yg patut kau hapuskan parti DAP tu sbb diaorg tu la musuh utama umat Islam dn org malayoo Sultan tk bermusuh dgn ugama islam dan org malayoo.....menangis mak dia dlm kubur tgk kan perangai anak dia

Anonymous said...

Ah! Banganglah budak ni. Inilah dia di antara produk yang terhasil dari kerakusan parti-parti Melayu yang ghairah nakkan kuasa sampai sanggup jilat buntut kapir. Pihak berkuasa tangani je lah mat syiah ni mengikut undang-undang yang ada. Sekarang kita nak kena fikirkan pulak hari esok, gerakan 2208 di Putrajaya untuk menentang satu lagi kes kapir naik tochang.

Anonymous said...

Yang berkuasa lindungi hak2 istimewa bumiputera dan kedaulatan Islam ialah raja-raja Melayu. Raja-raja ada kuasa muktamad berkenaan orang Melayu dan Islam. Kalau raja-raja Melayu dibuang, siapa laji nak lindungi kaum Melayu kalau semuanya berdasarkan demokrasi kawalan pihak yang memegang tampik pemerintahan negari dan negara. Apatah kalau pihak tersebut bukan Melayu atau Melayu liberal?

Anonymous said...

Risiko mencurahkan air di tempayan dek susulan para ahli PIS mendapat firasat bahawasanya guruh yang berdentum-dentam itu bakal menjanjikan air yang lebih banyak ialah:

1. guruh itu mungkin sekadar gimik Dap, takut-takut najis labi-labi yg turun mencurah-curah

2. hujan monsun yang diharapkan membawa air lebih banyak dan fresh kononya tup-tup taufan katrina yang melanda (bawa bencana).

Fikir biar lebih dari sekali... wahai Pak Ostad oii!

Anonymous said...

Yang berkuasa lindungi hak2 istimewa bumiputera dan kedaulatan Islam ialah raja-raja Melayu. Raja-raja ada kuasa paling muktamad berkenaan perlindungan hak dan keistemewaan orang Melayu/bumiputera dan Islam. Kalau raja-raja Melayu dibuang, siapa lagi nak lindungi kaum Melayu dan kebesaran Islam kalau semuanya berdasarkan demokrasi kawalan pihak yang memegang tampuk pemerintahan negeri dan negara. Apatah lagi kalau pihak tersebut bukan Melayu atau Melayu liberal?

Anonymous said...

Salah satu Psywar Blog pembangkang pada pra PRU 12 dan 13 ialah: "tak apalah kalau ada huru-hara dalam tempoh terdekat asalkan diakhirnya ujud keamanan"

Soalannya ialah apakah ada tanda-tanda Arab Spring kan jadi aman selepas ini setelah keadaan asal iaitu persaingan sosio-politik diburukkan dengan persaingan keagamaan dan kuasa-kuasa asing?

Apapun, atas kematangan majoriti muslim yang menyedari kepalsuan hipotesis berkenan, menyaksikan mereka sekali lagi terlopong dan menggigit jari. Fuh lega!

Anonymous said...

Daripada sibuk mencari keburukan orang lain, adalah lebih elok kalau tok lebei pas menangkis dapatan kajian ini:

"religious persons are intellectually lower than average"?

Anonymous said...

RENUNGAN PETANG INI:

huru-hara mengundang campurtangan kuasa asing.

justeru kalau tak mahu kuasa asing campurtangan, kekalkanlah keamanan.

RENUNG-RENUNGKAN

Anonymous said...

Orang ini syiah kot, lihat stail kopiah menampakkan rambut di depan...he he

Anonymous said...

Yang jenis macam ni ramai woo kat pembangkang...heran orang macam ni perasan bagus tapi BANGGANG.

Kelihatan cerdik tapi BEBAL

Perasan berilmu tapi MULUT SAMBAL.

Kerana mulut badan BINASA

Terlajak perahu boleh diundur...terlajak kata, jangan nak bermuka-muka.

Ambil tindakan je pada budak ni, jangan di biarkan.

Bodoh ini orang

Anonymous said...

DARI SEGI UNDANG-UNDANG PDRM TIDAK DAPAT BERTINDAK APA-APA KECUALI ADANYA REPORT YANG DIBUAT OLEH ORANG AWAM ATAU PUN MANA-MANA NGO ATAU PARTI POLITIK. JADI JANGAN DUDUK MEMEKIK SAHAJA DISINI, TETAPI KENA BUAR REPORT SECARA BERAMAI-RAMAI UNTUK MEMBOLEHKAN PIHAK PDRM MENGAMBIL TINDAKAN YANG SEWAJARNYA. MANA-MANA TIDAK BERHASRAT LAGI MENJADI WARGA NEGARA INI DAN MEMELIHARA KELUHURAN PERLEMBAGAAN MALAYSIA, NYAH MEREKA DARI BUMI BERTUAH INI. HAMPAS PERGI MAMPUS.

Aku Sayang Tun M said...

Ustaz?...oppss...no way. Panggilan tu terlalu mulia utk di berikan kepada haiWAN anJIng mcm mamat banggang ni....

Anonymous said...

SEjak akhir2 ni..memang ramai ujud Ostak ostak yg mcm ni....bila diberi peluang oleh ajk surau atau masjid beri tazkirah terutama pada solat teraweh ramadhan yg lepas! memang ramai !!

ZanSala said...

Sbrnya Islam hanya ada satu..iaitu yg mengikut Al-Quran dan Sunnah Rasulullah Solallahualaihi Wasallam. Aqidah yg berteraskan Sunnal Waljamaah. Selain dari itu tolaklah kerana jelas mereka tidak syumul pd pemahaman Islam, menyeleweng dan amalan yang tiada dalam Riawayat Soheh.

Tk kisahlah Syiah ke, Khawarij ke, PAS ke, UMNO sekalipun jika buat perkara yg berlawanan dgn syariat, kita mesti nafikan. Tapi buat masa skrg PAS lah yg jelas berlawanan dgn Aqidah Sunnah Wal Jamaah, dgn jelas menrosakkan Islam dlm pelbagai sudut. Islam bkn letak pd jubah dan serban dan slogan, krn yahudi mabok pun pakai jubah jugak.

Jd sama2 kita muhasabah dan letak Islam dlm diri, keluarga, masyarakat, negeri dan negara, akan meluncurlah Rahmat ke seluruh Alam. Jgn tinggal semua jika xmampu buat semua.

Jangn jd spt PAS xboleh buat HUDUD tp bohong sana sini, lawan Sultan dan Raja2 Melayu yg jadi wadah Islam dan bangsa, tinggalkan tuntutan Islam yg lain, caci fitnah org Islam, tp berbudi lebih pd Kuffar Harbi. Jadikan mereka sbg sempadan kita.

INSAFLAH KITA PERGOLAKAN SESAM ISLAM DI MESIR DAN SYRIA merupakan suatu ingatan dari ALLAH SWT..

Insya Allah pertolongn Allah hanya by org2 MUKMIN...

Wallahualam

Anonymous said...

Camana bangsa lain nak hurmat sultan,kalau bangsa sendiri yg menghina sultan..tangkap dan sula aje si lahanat ni

Anonymous said...

Ini fakta sejarah Islam dari ulamak. Sultan dlam bahasa Arab bermaksud 'PEMIMPIN AGUNG YANG DI LANTIK'. Sultan itu pangkat yg dikurniakan oleh Allah kpd kekasihnya utk memimpin ummah contohnya sejarah Kedah Tua. Sebelum kedatangan Islam, rajanya bernama 'Durbar Derbar' memerintah kerajaan Merong Mahawangsa (bukan Islam) atas arahan 'SULTAN AULIA SAYYID SYEIKH MAHYUDDIN ABDUL QADIR JAILANI' kpd muridnya 'Syeikh Abdullah Al-Qumairi' mengislamkan Raja Durbar Derbardgn nama Islamnya 'SULTAN MUZAFFAR SYAH'. Harus di ingat, sultan itu ialah 'pangkat kurnia' yg ada hubung-kait dgn ulamak, dgn kekasih Allah dan dgn Allah SWT. Bukanlah sultan itu di ambil dr nama syaitan. babi atau sebagainya. Waspada dgn pengucapan anda!! Rujuk keterangan lanjut drpd 'PERTUBUHAN WARGA MELAYU MALAYSIA'.

Anonymous said...

PEMBANGKANG MEMANG SELALU JENIS SYOK CAKAP....NAK TENGOK ORANG MELAYU BODOH TENGOK KAT PERANGAI PEMBANGKANG PR.....SESEN TAK GUNA

Anonymous said...

si dogol ahlul bahalol PAS ni mabuk ganja ke????

Anonymous said...

PAS sudah rosak teruk! sakit kepala aku fikirkan..apa yg PAS mahu sebenarnya???

anti_spenderPutih said...

RAmai-ramai kita lastik saja teloq mamat bahlol ni.....biaq dia rasa sikit....

Anonymous said...

semakin ramai ustad2 dalam pas ni dah jadi gila...

ini salah seorang ustad pas yg telah minum air kencing dap..

otak penuh dgn najis..

Anonymous said...

Dia ni mana ada dasar percakapan yang boleh menyumbang kepada peningkatan daya pemikiran rakyat, lagi menjahamkan adalah.
Agen penularan aktiviti2 subversif akhir zaman darjah tertinggi berskala kelaknatan dajjal yang seumpama ini memang patut dikandangkan.

Anonymous said...

Otak mamat ni kat punggung. Aku ada komen kat blog lain semalam, kalau takda raja atau sultan, sekarang ni mamat ni dah tentu sembah patung. Tengin betul.

Anonymous said...

Wan jijik ni adalah hasil air lendir yang anwar pancut kat nik aziz. Hidup wan jijik ni siang malam jilat bontot lim kit siang dan guan eng.

Melayu Perak said...

YANG TENGAH TU....MUKA MACAM PANTAT BABI......

Asal Bukan DAP (ABDAP) said...

Hukum Pengkhianat Negara... Manusia dajjal bertopengkan Ustaz... Biar dihukum MATI...

Anonymous said...

Orang red indian dengan rasa honour mempertahankan jawatan chief mereka sampai hari ini. Melayu ni nak hapuskan pulak jawatan tradisi bangsa kita.

Anonymous said...

bila polis nak tangkap penjenayah ni????

Anonymous said...

pegi la buat police report.....!!! yg korang semua dok melalak kat sini buat hapa???? erkk..aku pun sama...LOL

Anonymous said...

nak tunjuk lagak dan cari publisiti murahan...budak ni sebnarnya isim..otaknya serabut....

Anonymous said...

nie sekor lagi bangsa melayu yg gila babi, tah apa2 cadangan........... tangkap dan tembak ngan senapang gajah.

azlan aini said...

Kata orang tua tua.. Gila ada 99 jenis.. Gang gang tersebut termasuk dalam kategori gila tahap tertinggi..

Anonymous said...

sultan yang taat perintah allah dan mengikut sunnah nabi saw aku sokong... tapi kalau yang menyimpang tu memang patut x perlu ada..

Kita nak sokong pun biar bertempat. Apa nak diharap pada pemerintah atau penguasa kerajaan sekiranya perintah allah dan sunnah saw ditolak?

Islam kena ambil keseluruhan.. bukan separuh-separuh... dan islam adalah agama perpaduan bukan pecah belah dan menolak persaudaraan...

Anonymous said...

Budak2 tu terlepas dari mane?
Gamaknye tengah laluk kut.
Apa2 pun polis perlu bertindak segera. Kudis macam ni tak boleh tunggu jadi tokak.Budak2 ni lebih bahaya daripada Mat Rempit, tau tak?.

By;Cikgu"S"