Wednesday, August 21, 2013

SOKONGAN 1000 PERATUS GAP KEPADA KETUA POLIS NEGARA DAN ANGGOTA POLIS MALAYSIA !


dengan rendah dan penuh hormat, bloger gap mengistiharkan sokongan 1000 peratus kepada ketua polis negara dan seluruh anggota polis yang semakin TANGKAS CEKAP DAN BERANI dalam usaha mereka mengawal keamanan seluruh rakyat malaysia daripada menjadi mangsa kepada penjenayah.

operasi cantas yang dilancarkan seharusnya dipanjangkan lagi tempohnya sehingga perkara jenayah melampau ini dapat dihapus atau diminimakan jumlahnya sebaik mungkin.

sejak kebelakangan ini rakyat digusarkan dengan pembunuhan demi pembunuhan yang berlaku .

mengikut kata rakan, ekoran kes jenayah bunuh yang berleluasa ini menyebabkan ramai individu dan peniaga terpaksa mengupah pengawal keselamatan bersenjata bagi melindungi nyawa mereka.

mereka ini adalah kumpulan minoriti yang mampu untuk  hire pengawal upahan.

apa pula jaminan keselamatan kepada rakyat ?

jelas selepas operasi cantas ini dilakukan, sudah makin kedengaran reda hati rakyat marhaen dan semakin kurang resah rakyat mengenai isu jenayah yang berlaku.

POLIS SEKALI LAGI TERPAKSA MENGORBANKAN JIWA DAN RAGA MEREKA DEMI KESELAMATAN 25 JUTA RAKYAT MALAYSIA YANG MAHUKAN KEHIDUPAN YANG AMAN.

kami sebagai rakyat malaysia sekali lagi mengucapkan jutaan terima kasih di atas kesanggupan pak polisi yang diketuai oleh ketua polis negara, tan sri kalid abu bakar dalam MENDAHULUKAN KESELAMATAN RAKYAT DAN TAK TERKESAN DENGAN MAINAN SPIN POLITIK PIHAK YANG OPUTUNIS CUBA MENYALAHKAN POLIS !

harapan besar rakyat malaysia agar pihak polis terus banteras jenayah dan operasi cantas ini.

pedulikan bunyi bunyi brengset sang politikus yang cuba menangguk di air yang keroh.

ayuh kita cuci dan banteras jenayah dan penjenayah ini once and for all.

bak kata pepatah melayu, alang alang menyeluk perkasam biar sampai ke pangkal lengan.

kami mendoakan keselamatan pihak yang bertugas.
teruskan banteras, syabas pihak polis !

yang benar
gap


71 comments:

Anonymous said...

SAYA PUN SOKONG BRO
10,000 PERATUS KASI TANGKAP KELING PARIAH NI
SURUH KERJA TAKNAK KEJE NAK MENYAMUN JE KEJE
BODOH PUNYE KELING

KESIAN TENGOK ZAHID
DULU PUNYE MENTERI HISHAM AMARAN TAKDE TELOR MANJANG TIDO MANJANG AMARAN AMARAN MACAM KAT KOTAK ROKOK

Anonymous said...

tembak ajer gangtser yg melwan.
jgn kasi CHAN sama orh jahat.
GOOD JOB PDRM.

Anonymous said...


Sokong 1000X. Ini baru betul Jihad. Imej PDRM gerenti naik selepas ini.

Allahu Akbar.....

Otak geliga said...

aku juga nak ucapkan terima kasih & penghargaan kpd pihak polis yg menjaga ketenteraman & keselamatan awam menggunakan nyawa mereka.

sokongan aku pd pihak polis adalah INFINITI....ceeeewahh, nak juga lg tinggi dr org lain....hehe

kepada abg/akak polis & keluarga mrk mulai skrg kena sentiasa berhati2 sbb penjenayah tak mungkin akan berdiam diri....kepada suara2 poliTIKUS biaDAPigs/PKR/PAS persetankan suara2 SYAITAN mereka ini....kami rakyat Malaysia yg WARAS mengharapkan keselamatan & keamanan Malaysia diutamakan

TERIMA KASIH POLIS.....I LOVE U!!!!!

Anonymous said...

ingatlah wahai ahli2 parlimen.hangpa mungkin kebal oleh undang2,tapi tak kebal dek pistol2..jadi,kalau EO menjadi punca politik tak bebas sepenuhnya,berhati hatilah di depan traffic light@dlm kereta,kot2 ada mat2 motor acu pistol kat cermin kereta ya..

Otak geliga said...

ada bbrp pertanyaan dlm benak aku ni

kepada pihak polis....adakah KELUARGA PENJENAYAH, RAKAN2 PENJENAYAH & poliTIKUS yg menentang pihak polis kini boleh dikira sebagai SENGAJA MENLINDUNGI PENJENAYAH?

jika YA, mengapa tindakan tidak diambil & jika TIDAK apa sebabnya?

bukankah mereka yg terdekat ni pasti ada yang tahu kegiatan JENAYAH si PELAKU???....tak ble tahan reman utk korek2 ke?

Anonymous said...

DAP adalah pembela gangster di Malaysia dan mereka memang suka gangster melanggar undang undang kerana sedia maklum pembangkang memang tidak suka dgn undang undang jika boleh semua akta mereka nak mansuhkan. PDRM hampuskan semua penjenayah.

Anonymous said...

Bukannya tidak ada kerosakan yang dilakukan penjenayah di Mesir.

Namun kerosakan terbesar adalah disumbangkan oleh politikus jua.

Justeru kalau nak dapatkan pandangan soal keselamatan, elakkan pandangan oposisi yang cenderong kepada kebobrokan.

Anonymous said...

hapuskan merekamsampai habis...!!!

Anonymous said...

Sokong PDRM. Kalau ada anggota PDRM yang tercedera atau terbunuh kerana menjalankan tugas mulia menjaga keselamatan, insya Allah kami majoriti rakyat akan membela mu.

Syabas atas keberanian PDRM kini!

Anonymous said...

Sokong!

Hapus dan cantas gangster taik kucing nih dari tanah melayu!

sudah banyak nyawa melayang ditangan gangster yang kejam dan tidak berperikemanusiaan!

Anonymous said...

Aku suka dan sokong PDRM!

Anonymous said...

Aku sokong juga..

Hanya orang baik sokong orang baik dan Hanya orang jahat je yang sokong orang jahat.

Anonymous said...

Sekarang Kerajaan UMNO yang memerintah Malaysia dan pihak minoriti kena akur dengan kita.Langkah memerangi jenayah sekarang adalah tepat bagi menjaga keselamatan rakyaat dari dinodai olih penjenayah dan pengkhianat2 negara.DS Najib kena beri sokongan kuat pada rakan2 sejawatnya dalam KDN dan orang2 no.1 dalam Polis dan tentera bagi menghapuskan petualang2 negara ini.

Anonymous said...

Kepada PDRM.. kasi hantam sama penjenayah.. F**K THE BASTARD.. and KILL 'EM ALL..!!! (feel Metallica.. )

Anonymous said...

Lowyer cum polytickus ini banyak disajikan filem Hoolywood - crook dibela, hero di keji - sebab itu penjenayah pun jadi sumber batuan kepolitikan?

Anonymous said...

Kita orang pro kerajaan 100% sokong polis jumpa dan tembak mati saja " anjing-anjing ganas " itu. Jangan bagi peluang " anjing-anjing " itu hidup. Kalau tangkap hidup, pergi mahkamah polis boleh kalah sebab mereka pasang lawyer Pakatan Rakyat handal2 belaka.

The best and the most long lasting security effect to the the nation is ... POLICE SEARCH THEM and POLICE DESTROY THEM.

Rakyat yang baik sentiasa menyokong polis.

Anonymous said...

Apabila Suspek Kriminal yang ditembak semasa berada dalam tangan FBI dikebumikan tak dak pulak gangster, sedara-mara dan politikus Omputih berarak dijalanraya, kenapa eh?

Anonymous said...

Kat Barat sana, bukan saja pasukan keselamatan malah vigilante pun boleh tembak penjenayah yg disyaki berjustifikasikan mempertahankan diri. Sebab itulah kat sana aman dan tenteram... penjenayah tak boleh angkat muka langsung.

Anonymous said...

Nak Heran Apenya...

persekongkolan penjenayah dan polytaick bukanlah cerita dongeng tetapi adalah stori-mori nerlandaskan kisah benar.

hanya masa saja memisahkan antara insiden lampau dan terkini. sampai masanya, jangan terkejut kalau stori-mori itu adalah realiti di Pulau Mutiara.

Anonymous said...

kalau "officer down", ia mendapat simpati ramai kerana perasaan patriotisme yang sama.

kalau "criminals down", ia mendapat simpati sebilangan kecil manusia kerana sikap assobiyah yang menebal.

bertahaluf siyasi dengan PDRM, indeks jenayah dapat dikurangkan

bertahaluf siyasi dengan penjenayah adalah ibarat anak kecil bermain api...

FIKIR-FIKIRKAN

Anonymous said...

Mereka masih nak tunjuk kuat diBumi.

Ini sudah dikira memerangi YDP Agong..

Jumlah mereka paling kuat pun 10000 orang..

ATM Cukup berpengalaman untuk memusnahkan mereka

Anonymous said...

Bila menghukum JENAYAH janganlah ada simpati

Anonymous said...

PUKIMAK PUNYA PDRM, SAMSENG SAMSENG MELAYU DIA ORANG TIDAK AKAN TEMBAK PASAL MEREKA SEMUA MELAYU. KALAU MAU KASI BERSIH, KASI BERSIH SEMUALAH.

SAMSENG CINA DIA ORANG TAK AKAN BUAT APA PASAL CINA KASI SUAP SAMA POLIS MELAYU.

DARI MAKAN SUAP CINA, BAIK POLIS MELAYU MAKAN TAIK BABI.

Anonymous said...

Saudara/ri,

Kalau gangster tembak awam mereka masih ada wang, ada perkhidmatan Gobin & Dad dan paling tidak 'lubang cacing' tempat memencilkan diri (berkhalwat). Kalaulah si mangsa (marhaen) kena hantar 6 kaki bawah tanah, jangan berharap Dapig akan mengiringinya.

Kalau awam marhaen tembak gangster, kemungkinannya ialah mereka terpaksa bergolok-bergadai, Lathefa & Gang pun tak mampu disewa dan paling sedih... mangsa anda (gangster) besar kemungkinan dijamin mendapat usungan Dapig!

Pikio-Pikiokan Yer

Anonymous said...

Aku pun sokong 100000 peratus tin akan polis INI tembak Dan bunuh semua samsing ini

Anonymous said...

Tahniah PDRM atas usaha anda membanteras jenayah dan menjaga keselamatan dan kesejahteraan rakyat.

Untuk hidup aman, sejahtera dan selamat adalah hak asasi manusia bukan seperti hak asasi manusia yang difahami Ah Jib Ghor!

Doa kami sentiasa mengiringi anda dalam menjalankan tugas bahaya tetapi murni!

Anonymous said...

INGAT KLAUSA INI BAIK-BAIK BRO,

Bila sampai tahap di mana perlobian PENJAHAT mendapat pertimbangan yg lebih dari perlobian DARI masyarakat terbanyak... tunggu ajelah waktu kehancurannya.

Anonymous said...

SYUKUR ALHAMDULILLAH di atas ketegasan dan keberanian YB Menteri KDN dan polis-polis kita!

BINATANG betul si DAPBANGKAI! Umat Islam/Melayu dan Bumiputera lain terus diANIAYA jadi MANGSA, dan hidup dlm. ketakutan, akibat jenayah ganas GENG KONGSI GELAP CINA/INDIA! Lepas itu GENG BINATANG ini boleh pula TAWAN jln. kat P. Pinang, buat perarakan MENYANJUNG penjenayah-penjenayah ini - kat Barat pun yg. MELALAK psl. "demokrasi/hak asasi" pun, jgn. harap polis bagi peluang geng samseng tawan jln. mcm ni; SAMSENG/PENGGANAS pun ramai ditembak mati mcm. KATAK!

Dahlah tu, si DALANG DAJAL dua muka India dlm BN pun nak bela SAMSENG PENJENAYAH dgn. DAPBANGKAI! Sebab itu, JANGAN bagi peluang lansung pd. DAPigs MEMERINTAH Tanah Melayu ini - kerana penjenayah akan BERKUASA dan polis ISLAM/MELAYU akan terus diHINA/diPIJAK/diTENDANG/diGERTAK dgn. undang-undang "demokrasi/hak asasi" SAMPAH si hipokrit Barat-Zionis (yg. sekutu kuat si DAPBANGKAI/PKR)!

Lihat EVANGELIS Star galak melapurkan di -

1. http://www.thestar.com.my/News/Nation/2013/08/21/Grand-sendoff-for-five-killed-in-shootout.aspx, Grand send-off for five killed in shootout, August 21, 2013:

GEORGE TOWN: Some 500 family members and friends of three of the five men killed in a police shootout gave them an elaborate send-off with a funeral procession accompanied by drums and firecrackers.

The three – N. Rakan, 25, M. Suresh, 25, and R. Ramesh, 27 – were cremated in separate incinerators at the Batu Gantung crematorium at 5.40pm yesterday. …….The funeral procession – to the beats of Indian and Chinese drums as well as a band – had earlier converged in Jalan Yeap Chor Ee before heading to the crematorium, punctuated with the sounds of firecrackers.

…….J. Gobinath’s hearse – accompanied by another vehicle bearing a “04” banner and a picture of the deceased with the words Perai Gobi – arrived at the cemetery at 4pm, heralded by the release of firecrackers at the entrance. About 100 family members and friends attended the funeral.

…….A floral wreath designed with the word “GOBI” together with a picture banner bearing the titles of “Gobi Butterworth” and “King of the Ring” as well as a message “We will miss u 4ever Bro” were seen on the hearse.

About 15 people were later seen carrying M. Gobinath’s coffin into the cemetery to be buried. A lorry with a “04” flower decoration was also spotted.

2. di http://www.thestar.com.my/News/Nation/2013/08/21/Politicians-want-AG-to-hold-inquest-into-fatal-shooting.aspx, Politicians want A-G to hold inquest into fatal shooting, August 21, 2013:

GEORGE TOWN: Politicians led by Deputy Minister in Prime Minister’s Department P. Waythamoorthy and DAP national chairman Karpal Singh are calling for the Attorney-General to carry out an inquest into the shooting of five men in Penang……

Makcik Sambal Belacan – PERTAHAN Islam dan umatnya, Raja-Raja Melayu/PM/UMNO/Bahasa Melayu/K‘jaan BN, hak BUMIPUTERA Melayu dan BUMIPUTERA lain; dan hak orang miskin dari semua bangsa yang hormat Islam, dan bangsa dan hak Bumiputera.

Anonymous said...

hey anon 6:05mlm, lu maki polis Islam/Melayu aaahh? Mulut lu memang mulut BANGKAI penuh ulat - lu banyak lahap itu BABI punya KANGKANG kah? Atau lu mabuk minum itu KENCING BABI aahhh?

lu mahu bela geng kongsi gelap sebab mereka India? Kalau geng kongsi gelap Melayu, ada Melayu bela? Lu ini memang PENGGANAS yg. fikir Tanah Melayu ini bapak lu dan Geng kongsi gelap Cina/India punya?!GENG KONGSI GELAP Cina/India yg asyik bunuh umat Islam/Melayu termasuk polis, lu tak pula hentam aahhh..! BANGSAT lu!

Anonymous said...

Pemimpin yang terang-terang menyokong penjenayah adalah kepala penjenayah.Mereka ini juga patut ditembak agar negara ini lebih aman.Mereka yang berkuasa dalam bidang perundangan tetapi lebih cenderong ke arah petualang juga patut dihapuskan.Bangkit Melayu mempertahankan pengkhianatan terhadap tanahair tercinta.Ingat,cina adalah musuh bangsa Melayu selamanya.

Anonymous said...

Najib memandu negara ini ke arah malapetaka.

Anonymous said...

Hey anon 7:27mlm, KURANG AJAQ lu! GENG KONGSI GELAP CINA/INDIA dan DAPBANGKAIBABI/PKR yg. asyik bela mereka, yg. MENJAHANAMKAN M'sia ini!

Anonymous said...

Derang tinggal di kawasan elit, berkunjung di tempat VVVIP, shopping kat Europe, ditemani bodyguard makanya tak hairanlah kalau simpatisan 04 buat-buat tidak terkesan oleh ancaman tangan jahat bersenjata.

Anonymous said...

Igt org melayu nk ddk saje ke bl geng2 kongsi gelap mgamuk? Try la kalu brani n ada pundek

Anonymous said...

Sokong kenyataan KPN dan KP P.Pinang ini baru anak jantan ajar shj paria 2gangster yg dah lama bermaharaja lela selama ini...

Anonymous said...

akupun nak tumpang ucap tahniah kat PDRM!!

mana2 gangster melayu, cina, india dan lain2 spesis minta PDRM kasi hentam sampai pupus spesis ini dari muka bumi malaysia!

pantun sudah dijual..PDRM bila nak beli lagi??

Anonymous said...



Saya memang sokong tindakan polis. Tapi ada sedikit keraguan, tentang penyelesaian kes. Tembak saja seorang, dua orang atau sekumpulan penjenayah terus istiharkan polis telah berjaya selesaikan banyak kes sekaligus. (ada yang selesaikan 7 kes dan ada yang selesaikan 10 kes).

Itu yang saya kurang faham. Cer cite sikit!!

Anonymous said...

sokongan tidak berbelah bagi buat PDRM.hanya melayu shj yang boleh pertahankan negara ni.

Anonymous said...

Saya pun SOKONG PDRM 1000 peratus...

Anonymous said...

anon 9.39..ni bermakna geng2 yang terlibat telah banyak buat kes sebelum ni.mereka dikenal pasti melalui modes operandi serta maklumat.kalau gengster buat kes 10 tahun sekali bukan lah gengster namanya.

Anonymous said...

sokong dgn tindakan POLIS yg tegas terhadap para penjenayah......l

ebihkan pengawasan dikawasan2 yg mempunyai kadar jenayah yg tinggi....sekat atau hancurkan kegiatan gengsterisme dikalangan rakyat Malaysia baik dari INDIA atau pun CINA termasuklah dari melayu (PEKIDA & PERKASA)......jgn terlalu memantau ahli politik Pembangkang, kerana rakyat tidak bayar gaji (melalui cukai) POLIS hanya untuk pantau politikus-politikus bermusim.....

gaji POLIS pun dah tinggi, tempat kediaman/berek pun dah selesa...persenjataan pun dah canggih..guna sepenuhnya kelebihan2 yg disediakan untuk menjaga keselamatan rakyat,kerana rakyat membayar gaji POLIS & kakitangan kerajaan yg lain.....

Anonymous said...

Aku sokong. Syabas PDRM dan IGP. Aku doakan keselamatan semua anggota.

Melayu Perak said...

bangsat lu anon 10.22 pm....

rakyat mana yang bayar gaji polis...????

kalau tak kerajaan umno...?????

Anonymous said...

P. Waythamoorty adalah gengster keling yang najib bodoh bela dalam kabinet. Antara ular dengan keling tu yang mana kita patut belasah dulu?

Anonymous said...

Teoh beng hock mati bunuh diri kerana dapig terlibat dengan gengster. Harap kes tbh diselidik semula dan pemimpin2 dapig yang terlibat dibawa ke muka pengadilan.

Anonymous said...

nie melayu Perak sgt BODOH laaaaa....

cukai pendapatan yg dikutip dari rakyat selain hasil masyhulnegara tuh la yg buat bayar gaji kakitangan gomen, selain pembangunan negara....

ape yg BANGANG sgt kau nie melayu Perak!!!!BEBAL...WTF

Anonymous said...

UmNO mana ade duit...rompak duit rakyat pandai laaa..pastu ngaku duit dari KERAjaan mangkuk ayun UMNO....

dasar muka tak malu......bebal yg tak boleh diajar....Ingat!! dimana UMNO kuat, disitulah Melayu ISLAM merempat....dah lama dah......

Melayu Perak said...

wooiii bangsat anon 12.12 am....

banyak mana duit cukai dari rakyat tuh...tak sampai 1%....bila masa ko bayar gaji polis bahlol.....

GLC yang bayar cukai terbanyak....idea siapa GLC tuh kalau tak dari UMNO....sudah 6 perdana menteri umno yang berkuasa....

Melayu Perak said...

jangan nak perlekehkan umno....ko belajar tinggi-tinggi atas biasiswa kerajaan yang umno perjuangkan...senang senang anwar ibrahim nak lupuskan ptptn....apa bangang punya pemimpin pembangkang....

Melayu Perak said...

duit rakyat tuh nak bayar pembangunan negara pun tak kemana....

cuba la ko kira sikit macammana GDP tuh punya formula...????...hanya 1% itu yang nak bising-bisingkan....

Melayu Perak said...

kalau umno perintah tak ada pun rakyat merempat....

malah malaysia adalah 12 tempat teratas ekonomi terbaik dunia....

itu semua perancangan kerajaan umno....

jangan lah nak menidakkan jasa baik umno selama 56 tahun merdeka....

Anonymous said...

anon 12.12 dan 12.14 (org yg sama ni)

haha lu melalak lah mcm ANJING KURAP. Yg memerintah skrg ialah UMNO ko tau tak!! UMNO perintah full capacity, bkn PAS yg jd anjing jilatan DAP dan PKR penjolok lubang busuk hanyir. DAP Babi pulak hanya boleh leleh air luir bila gagal tumbangkan BN.

Wei mabok.. lantaklah duit Krjn pun yg pasti UMNO yang berkuasa.. bapak ko jolok mak ko sampai dpt ank bebal bodoh mcm ko tu zaman UMNO perintah ke atau PASpig perintah??

lu bodoh bebal, siapa jd Krjn pun pakai duit kutipan hasil juga. Selangor perintah skrg pakai duit bapak ko ke?

Selangor bayar gaji pencacai skrg pakai duit Khalid Lembu ke? Duit Anwar Dajjal ke?? Penang skrg pakai duit Lim Sial ke??


Wei BABI.. ko xpyh nk menyalak.. lu pegi berambos lah klu xnk diperintah oleh UMNO. Bini kena bwak lari dek Lombok pun Putera UMNO yg bawka balik tau.. harap ostad PAS tau kebas betina dan bini org.. bkn nk tolong..

Wei BABI 12.12/ 12.14 am.. lu BODOH sial!

Melayu Perak said...

selama 56 tahun umno perintah....

sudah ada 500 billion reserve negara.....

cukup untuk membiayai ko punya generasi selama 100 tahun....

Anonymous said...

UMNO perintah sekian lama, UMNO jg dianggotai manusia biasa, mesti ada kelemahan jugak. Cuma xde lah SIAL ANJING mcm PAS PKR dan SIAL BABI mcm DAP. Ckp meletup2 sial pencacai PR tp apa korang dh nk mampos hidup zaman UMNO perintah? Sudah kenyang boleh mengadap komputer dikala org lain sedang kerja, atau tidur utk pergi kerja esok, ko boleh pulak relaks posting sini. Maknanya UMNO perintah dgn izin Tuhan ko jg senang. Bodoh bebal sekor ni mau hanter pegi Syria tkpun Pattani.. br sedar diri

Anonymous said...

Lembu 12.12, PAS ade duit ke? Duit balu dan ank yatim pun kebas licin. Duit Lahad Datu seleweng masuk dlm akaun parti.. SETAN pun kalah dgn perangai ostad PAS haram jadah.. mcm mana klu PAS dpt duit negara yg berbillion tu??

Sbb tu Tuhan nk elak kerosakan dan BALA buat rakytat negara ini, digagalkan Dajjal Anwar dan PAS Laknat perintah negara. 3 lahanat ini klu dpt kuasa negara aku rasa lebih buruk dr Syira dan Selatan Thai.

Anonymous said...

Sokong PDRM 110% termasuk ketatkan undang2 jalanraya. Ramai pelesit dan samseng berlagak sombong dgn kenderan masing2 atas jalan raya sehingga xkenal mana warna merah mana warna hijau!

wm wi said...

Tak lawan pun tembak saja. Kalau mereka tak dibunuh terus nanti ada lagi yg akan jadi mangsa peluru mereka dlm masa terdekat. Heran aku mengapa puak hindraf mahu membela geng laknat tu. Begitu jg india2 pkr tu. Asyik buat kenyataan membela geng laknat tu. Kenapa tak pula mereka sebut nak bela mangsa2 jenayah tu. Mmg peguam2 india pkr loyar2 tu bersekongkol dgn kumpan ini agaknya.

Anonymous said...

Hey anon 12:14am, apasal lu tahu mahu asyik hina Melayu/UMNO! lu geng SAMSENG aahhh, mahu MENGALIH PERHATIAN dari GENG KONGSI GELAP CINA/INDIA yg. makin GANAS?! BANGSAT lu!

Anonymous said...

Anon 12:12 AM.. relax2.. tak mau bising2 ma.. tak mau hamsap macibai.. kasi itu PDRM hantam mampus lu punya olang2 paria sampai habis dulu ma.. lu orang mau lari mana.. itu paria2 lu punya olang juga mau lari mana.. ikan bilis mau kasi hantam dulu ma.. baru lu punya cinabeng.. lu olang mau lari mana singapork.. chow ma... pelan2.. lu tunggu saja...

Anonymous said...

Mula dengan menghapuskan ISA......
jenayah menjadi jadi.....kemudian buru sampai mati.....memang up to date PDRM, bau la betul sedia berhikmat....syabas !...taniah serta berhati hati menjalankan tugas.
cuma satu je, saman jalan raya tak kan nak dibatalkan lesen memandu !..
kan molek masa nak hidupkan lesen dikompaun saman tertunggak barulah
best ada timbang rasa sikit...tak gitu PDRM ?......
lagi satu, menteri diJPM komplen
pasal 5 penjenayah ditembak mati tu.........tak kan nak di diamkan
aja !.....

Anonymous said...

MENTERI PERTAHAN POIS KE PERTAHAN ANGSTERS.
KALAU PERDANA MENTERI PULA PERTAHAN GANGSTER MACAMANA ?
Malaysia jadi POIS state or gangster state.
CARI LAH MENTERU YANG CERDIK.....ADA OTAK.

Anonymous said...

Dap bela penjenayah..sbb taikun2 besar yg pam duit utk dap lg2 pru tuari adalah terlibat dgn penjenayah..

Anonymous said...

Ya kami sokong ketua polis negara sebulat suara setekad hati....
perbanyakkan lagi serbuan2 terutamanya melibatkan ketua2 samseng jalanan....
alang2 menceluk pekasam biar sampai ke pangkal lengan....
kami rakyat mahukan lebih rasa selamat dengan lebih banyak senjata2 haram dirampas dan kepala2 gangster ni ditangkap...kalau melawan, PERTAHANKAN DIRI.......
biar ketua2 gangster ni panas punggung nak duduk malaysia......
kami hidup aman sebelum ini, dan kami mahu terus aman di bumi melayu tercinta ini.....
teruskan operasi besar-besaran demi negara tercinta....

Anonymous said...

Saya cadangkan Polis buat Op Search n Destroy terhadap samseng2 india ni. Mereka samseng seolah2 sedang beraksi dalam filem2 tamil dan hindi.

Kepada yang tak faham apa Search n Destroy itu maknanya dalam bahawa melayu ialah Cari dan Tembak sebelum mereka tembak Polis.

Anonymous said...

Kalo dah pariah terap pariah. Ingat sikit asal usul ko tu. Mmg patut kena tembak. Berani buat berani tanggung.
Seek n destroy

Anonymous said...

Wah kalau tembak penjenayah sampai mati kami peguam nak makan apa.habislah modal kami.kami akan bersatu menentang polis daripada menembak penjenayah walaupun untuk pertahankan diri.polis mati tak apa penjenayah jangan mati sebab kurang lah kes dan bisnes kimi.

Anonymous said...

Asal DAP adalah gangster dari spore dibuang oleh leekuanyew ke malaysia selepas berpisah.

Anonymous said...

Pasal tu cinabeng tak mahu join pasukan Polis atau tentera sebabnya mereka sokong DAP dan penjenayah.

Anonymous said...

Anon 6.05PM..

Rupanya kau lah selalu melakukan dan memberi rasuah pada Polis sebab itu kau tahu..tolong kenalkan diri supaya Polis terajang jubok kau.

Anonymous said...

kami mahukan keamanan. kepada peguam2 pkr dan dap yg gila babi, yg suka bela penjenayah, suka buat onar dalam negara ini, serta senator hindraf yg juga gila babi boleh berambus dari negara ini. pergilah mohon kerakyatan india ke, sri lanka ke atau apa2 jer asal berambus dari negara yg aman damai dan harmoni nie!