Sunday, October 6, 2013

5 CALON TERBAIK NAIB PRESIDEN UMNO : KRITERIA YANG PERLU DIPILIH OLEH 146,500 PERWAKILAN.


2008-2013.

ini adalah tarikh cinabeng,kafirin dan munafik melanyak islam/melayu..

ini adalah tarikh cinabeng MENIPU BN hidup-hidup.

ini adalah tarikh YANG MENGESAHKAN tabiat,fikiran dan tipu daya cinabeng seluruh malaysia mempermainkan KEBAIKAN DAN JASA BAIK KERAJAAN MELAYU terhadap kaum tak sedar dek untung..

ini adalah tarikh dimana cinabeng dan kafir MENGOPTIMAKAN segala ruang yang ada untuk melanyak islam dan hak bangsa melayu.

tarikh ini perlu diingati oleh 146,500 perwakilan yang akan menentukan hala tuju umno.

5 calon naib presiden ini dipilih antara yang terbaik untuk memimpin umno.

kepada 146,500 perwakilan ...

anda adalah kingmaker dan bakal penentu hala tuju umno pada pru 14 nanti.

melihatkan kepada 5  calon terbaik naib presiden ini...

maka anda harus meletakkan kriteria utama dalam memilih mereka.

1) ADAKAH 5 CALON NAIB PRESIDEN  INI DIYAKINI MAMPU PERTAHANKAN HAK ISLAM/MELAYU KELAK ?

2) ADAKAH MEREKA INI DIYAKINI MAMPU MENGGANYANG CINABENG KELAK  ?

3) ADAKAH 5 CALON NAIB PRESIDEN INI MAMPU MENGUATKAN LAGI KERAJAAN MELAYU/BUMIPUTRA YANG TERTUBUH SELEPAS PENOLAKAN CINABENG PADA PRU 13 ?

jika calon naib presiden ini punyai 3 kriteria ini, MAKA GESAAN GAP KEPADA 146,500 PERWAKILAN UMNO NANTI PILIHLAH 3 YANG TERBAIK...

( jika 5 calon terbaik naib presiden ini mampu AJAR CINABENG, maka pilihlah 3 yang terbaik )

32 comments:

Anonymous said...

Kenapa 5 calon jer, yg sorang lg tu dah menang tanpa bertanding ke?

GAP KEMBALI said...

5 calon VP PILIHAN GAP..

ada orang pilih 3.

ada orang pilih 4 ..

ada orang pilih 6...

pilihan masing2...

Anonymous said...

Aku pilih 3

Zahid, Mukhriz, Ali

Anonymous said...

BILA TENGOK CALUN YG DAH TUA RASA NAK MUNTAH. TAK TERFIKIR KE MEREKA ORANG DAH TAK MAHU.

Anonymous said...

Yg sorang lagi tu diminta tarik diri atau 'letak jawatan' keh keh keh

Anonymous said...

Bro GAP.....teruskan usaha murni Saudara yang tanpa jemu memperjuangkan hak AGAMA & BANGSA MELAYU...Mudaha2an para perwakilan kelak akan memilih calon Naib yg sudah terbukti BERANI BERSUARA &BERTINDAK BERPAKSIKAN KEBENARAN DAN UNDANG2 NEGARA....menolak 'favouritsm' & tanpa memandang darjat, fahaman politik & warna kulit...yg salah tetap salah...yg benar tetap benar!!!

Calon pilihan saya ialah...Dato' Zahid...Dato' Mukhriz & Dato' Ali Rustam...mudah2an mereka berjaya dlm pemilihan kali ini...

Anonymous said...

tak payah buat wayang kelakar la... pemimpin2 melayu hampir semua funded by cinabeng. Mungkin najib dan zahid aje yg ade telor sikit. Yg paling kelakar wayang anak babah dgn babahnya yg kunun kasi amaran kat cinabeng, habis semua org terpegun.....hehehehe

Anonymous said...

Salam....situasi sekarang yangd apat kita lihat sekarang, semangat MELAYU-ISLAM dah mulai membara, dah mula terbangkit....kekuatan melayu sebenarnya terletak pada asas islam....dan ianya mulai bangkit......fokus utama kita adalah
1.majlis ulama umno, segera diperkasakan tanpa kompromi
2.usaha untuk perpaduan dengan aps diperkuatkan, tapi tidak melibatkan tali barut dalam umno dan puak anwarinas pas
3.mulai saat dan detik ini, cina nak sujud ka, merayu menangis2 ka, bodek setinggi langit ka, kita xmau ada seorang pemimpin melayu islam umno pun percaya dengan sandiwara walau sekor pun cina....diorang nak gaduh2, tikam2 sama diorang boh layan....apa2 cerita selepas pru14.....
4.perhebatkan ekonomi melayu ke tahap maksimum dan optimum.......
5.semua kementerian mesti menubuhkan badan rahsia yangdapat memantau ahli dan kakitangan kerajaan yang menjadi tali barut dan merosak program kerajaan, dan kalau boleh tu, bagi la peluang buat2 kami yang layak dan tidak kenal penat lelah sokong umno kerja dengan kerajaan, anak2 kami...
6.apa2 pun projek bagi keutamaan kepada peniaga melayu, kalau ada kekurangan, cari sokongan bantu mereka

Megat Mohd Hisemudin Megat Kasim said...

Nampaknya Gerakan Anti PKR lebih daring dari saya. Saya masih beri muka pada Hishammudin utk paparan gambar beliau, rupanya anda hanya memaparkan 5 muka saja.

Dalam analisa saya, Hishammudin akan menduduki tangga ke 5, manakala Isa Samad pula di tangga ke 6.

Pilihan saya mengikut turutan ialah Zahid, Ali Rustam, Shafie Apdal, Mukhriz,Hishammdudin dan akhir sekali Isa Samad.

http://hisemudinkasim.blogspot.com/2013/09/calon-calon-saingan-kerusi-naib.html

Anonymous said...

Ntah diaorg ni.bagi aku siapalah mukhris nak dibandingkan dgn hishammuddin..kekalkan yg lama..mudin.zahid..shafie

Anonymous said...

Bah.pertama:

Lihat lapuran berita tentang promosi terbaru Matrade di London ni, apahal lansung tak disebut tentang produk/perniagaan HALAL Bumiputera Islam/Melayu, dan kenapa mengambil tukang-tukang masak Barat, penyanyi pun orang Barat! Malaysiakan NEGARA ISLAM dan hak uamt islam serta Bumiputera amat dilindungi, jadi produk/perniagaan HALAL/BUMIPUTERA amat penting sbg. agenda NASIONAL, bukan sbg. sampingan!

Maka, gantikan saja CEO Matrade ini! Jgn. kerana nak pelancungan terutamnya dr. Barat, Islam/hak Bumiputera sampai TERGADAI, termasuk peluang perniagaan Islam/Bumiputera, walau yg. kecil, supaya tetap dan kukuh, di luar negara, termasuk di Barat (bukan hanya sbg. promosi sampingan utk. pelancungan semata-mata)!

Lihat di http://www.nst.com.my/nation/general/pasar-malam-in-london-a-hit-1.370105, Pasar malam in London a hit, By ZAHARAH OTHMAN | news@nst.com.my , 06 October 2013:

LONDON: THE rain stayed away and visitors came in droves from the four corners of Trafalgar Square to enjoy a Malaysian experience of food, culture and hospitality.
The fourth Malaysia Night, or pasar malam, at Trafalgar Square was a success with 25,000 thronging the square from noon to 10pm.

There were long queues at food stalls from restaurants such as Tuk Din Flavours of Malaysia, Pan Chai, The Malaysian Pancake Co, Roti King, Bonda Cafe, Puji-puji and Makan Cafe.

Stalls from ethnic supermarkets such as Wing Yip and Cheong Leen were stripped bare of sambal pastes and curry powder by the end of the event.

Seventeen food stalls from restaurants here participated. Other stands were from Tourism Malaysia, Malaysia Airlines and Lotus.

Nottingham-based cultural group Nusantara, Garuda Indian dance troupe and a Chinese lion dance group provided entertainment. Australian singer Bonnie Freechyld, who professed her love for Malaysia and Malay songs, made her debut on the Trafalgar Square stage, belting out favourites such as Getaran Jiwa and Belaian Jiwa.
Celebrity chefs such as Tim Anderson, Ian Penggelly and Caroline Mili Artiss also played their part in demonstrating Malaysian cooking on the big screen.

Organised by the Malaysia Kitchen Programme under the Ministry of External Trade (Matrade), the Malaysia Night success could well surpass the first one in 2010.
Popularity with Malaysian food and culture goes in tandem with the influx of tourists into the country. As more locals become aware of Malaysian food and food products, promoted by events such as Malaysia Night at Trafalgar Square, more people are visiting the country.

Makcik Sambal Belacan – PERTAHAN Islam dan umatnya, Raja-Raja Melayu/PM-TPM/UMNO/Bahasa Melayu, hak BUMIPUTERA Melayu dan BUMIPUTERA lain; dan hak orang miskin dari semua bangsa yang hormat Islam, dan bangsa dan hak Bumiputera (Bumiputera juga bermakna Pribumi/Orang Asal/Indigenous/Native/Aboriginal).

Anonymous said...

Bah. kedua:

Cthnya di Jerman, bukan main susah nak jumpa produk Islam/Melayu dari M'sia kat kedai-kedai Asia yg. dimonopoli Cina Vietnam/Filipina, dan kalau kedai Islam pula, dimonopoli produk dari Pakistan/India/Turki/Indonesia, yg. kdg-kdg tak ada logo halal (mungkin sy. Bukan Islam dr. negeri-negeri itu).

Rempah-rempah Melayu ASLI, spt. rendang, kurma dsbnya kita habis dibolot sy. Cina S'pura - yg. juga tak ada tanda halal! Kurang ajaq betul!

Juga pasaraya-pasaraya (supermarket) besar Jerman, jgn. harap nak jumpa produk Islam-halal; betul-betul benci produk Islam (secara tersembunyi) - tapi bukan main kita buka pelaburan kat Barat-Zionis kat Tanah Melayu ISLAM kita ini, mahupun seluruh Dunia Islam!

Jadi saya cdgkan, JAWI tubuhkan cwgnnya dlm setiap agensi MATRADE, PETRONAS dsbnya, dan juga di setiap Kedutaan M'sia, utk. membantu umat Islam/Melayu dan memperjuangkan hak/budaya serta produk Islam/Melayu dgn. TEGAS dan SEGERA!

Makcik Sambal Belacan.

Anonymous said...

Tapi semua calon yg nak bertanding tu tak adayg layak .macam mana nak undi ni yek?

Anonymous said...

fucking dick rascists!!!!

Anonymous said...

Empat orang mengikut susunan dari kiri ke kanan adalah yang terbaik. Pertandingan yang sihat akan lebih memantapkan kedudukan mereka dalam kepimpinan tertinggi umno dan mereka akan berkekalan dalam tempoh yang lama.

Malangnya kenyataan yang sama tidak akan berlaku kepada presiden dan timbalan presiden. Menang tanpa bertanding adalah serupa dengan tak menang apa2. Mustahil tak ada pemimpin lain yang mahu bertanding jika tidak kerana tekanan dalaman dan perasaan menghormati ketua.

Cara yang boleh diambil ialah dengan mengundur diri supaya ada calon lain boleh masuk, kemudian baru menawar diri semula untuk jawatan tersebut.

Atau cara lain ialah menghadkan presiden hanya untuk 2 tempoh sahaja supaya mudah perwakilan nak buat keputusan. Mesti ingat umno bukan untuk keluarga seseorang bangsawan sahaja. Umno milik semua melayu islam.


Anonymous said...

sokong GAP! 2008-2013 adalah tarikh kebangkitan melayu... kini aku baru mengerti..semakin diasak cinabeng, melayu menjadi semakin kuat dan teguh dalam mempertahankan survival agama dan bangsa!

mungkin ini rahsia melayu, walaupun dijajah ratusan tahun oleh puak kafirun.. survival agama dan bangsa terus terpelihara!

dulu secara diam cinabeng menjalankan agenda mereka..sekarang sudah terang dan nyata.. sekarang kerja umat melayu pun mudah..kita pun secara terbuka boleh memperjuangkan bangsa kita yg masih terkebelakang dalam setiap segi! tidak perlu menjaga hati cinabeng lagi.. sekarang masanya kita menjaga hati kaum melayu!

pemimpin2 tertinggi melayu yang tidak boleh mendukung inspirasi semua melayu patut dikasi dari terus melahirkan pemimpin2 muda yg mewarisi sifat kebapukan dan kelembutan dalam mempertahankan melayu!

Anonymous said...

DENGAR SEMUA ORANG UMNO
SAYA MENTERI AMARAN TERSOHOR
DARI KEMENTERIAN AMARAN

SAYA NAK BAGI AMARAN
MINGGU LEPAS PUNYA AMARAN
ADALAH AMARAN UTK BESOK
BULAN DEPAN AMARAN SAMA
AMARAN UTK TAHUN DEPAN

SAYA MENTERI AMARAN
JGN SANGGAH AMARAN SAYA
INI AMARAN TERAKHIR
UNDILAH SAYA NAIB PRESIDEN
INGAT TU AMARAN SAYA

HAHAAA
LAWAK LU NI HISHAM@AMARAN
LU BALIK KAMPONG LAA
ORG DAH MUAK AMARAN LU NI
MENTERI AMARAN TAKLEH PAKAI
MANJANG AMARAN AMARAN
SILA ANGKAT KAKI..

Anonymous said...

Salam, jgn lupa siapa Ali Lasterm dan siapa Isa Samad dlm kisah pemilihan musim lalu. Apakah mereka masih layak musim ini? Sekurang2nya Hishamuddin tidak terlibat dlm skandal rasuah politik sebagaimana mereka.

Anonymous said...

Si Hisham dah mula gelabah. Statement dia konon semasa menjadi menteri KDN dia terpaksa berlembut kerana ianya merupakan strategi yang lebih baik.....Piiiiiiiiiirah. Hisham!

Anonymous said...

Si Hisham dah mula gelabah. Statement dia konon semasa menjadi menteri KDN dia terpaksa berlembut kerana ianya merupakan strategi yang lebih baik.....Piiiiiiiiiirah. Hisham!

marhain said...

5 org tu memang yg terbaik...versi terbaik melayu...cuma sekor je...cabut keris masuk balik ....lemah bebenor....dah tu pegang 2 kementrian...xde apa perubahan melainkan buat kajian.., apa dia ingat gomen stor R&D ke....salah satu AES..,,

marhain said...

5 org tu memang yg terbaik...versi terbaik melayu...cuma sekor je...cabut keris masuk balik ....lemah bebenor....dah tu pegang 2 kementrian...xde apa perubahan melainkan buat kajian.., apa dia ingat gomen stor R&D ke....salah satu AES..,,

manbp said...

ABH...asal bukan hisam kerismuddin..
orang ini dah diberi peluang dan jawatan tapi ternyata gagal..
dah diberi kuasa/tanggungjawab tapi taknak buat/takut...asik asik amaran3
cuba bandingkan ngan kdn sekarang..ade perubahan tak?
kenapa org lain bole buat..kenapa dia x bole buat?
ini org tersangat la lemah..xde ciri2 pemimpin.
memilih pemimpin lemah bermakna kita menempah 'maut'
bangsa kita akan terus dihina dan dipermainkan sepanjang masa..

Anonymous said...

hishamuddin terpaksa beri penjelasan di tv3 semalam kerana tidak ambil sebarang tindakan semasa dia jadi menteri KDN...kah...kah...kah...

Anonymous said...

saya berpendapat TS Isa Samad dah patut tarik diri, Datuk Ali Rustam pun sama, dah kalah PRU 13, sudah lah...duduk diam diam. Hisham, lagi dah jauh tertinggal di belakang. Bila nama disebut saja ahli umno pun dah nampak macam meluat. Jgn pulak Datuk Najib yg tersorong sorong sepupu nya tu. Sepu pun sepu le, dah tak ada charisma dan dah gagal setakat itu sja le. Sorry le datuk hisham ye, itu le masa ada peluang tak banyak buat kerja utk menaikkan martabat dan kewibawaan Melayu, asyik cium keris saja. Skrg padan muka..Ok cukup lah ye !!

Anonymous said...

ya seorang lg dah menang tanpa bertanding dan bakal TPM dan PM.prerogatif PM melantik TPM dan Menteri2 Kabinet jd Najib boleh lantik Hishamuddin pasal sepupu dia.

Anonymous said...

Isa Samad? Tak mau lah sbb terpalit dgn isu rasuah lampau.

Anonymous said...

Yang sorang lagi yag pandai cakap retorik dan hebat memberi amaran tak layak dah. Takut yang tertinggal sorang tu ada "sekeleton in closet" sehingga kena blackmail oleh pihak pembangkang? Ada kah mungkin boleh mengharap kepada sesaorang yang dipegang telor oleh pembangkan untuk memimpin Negara? Jangan sekali-kali.

Anonymous said...

Tak kira siapa calon yang bertanding, yang dikhuatiri adalah calon yang 'ditaja' oleh cinabeng.

GAP kalau ada maklumat tentang ni minta dedahkan. Jika sesiapa ahli yang mempunyai jawatan tinggi dalam umno dan lebih-lebih lagi ada jawatan besar dalam kerajaan, jika kebanyakan tindakannya adalah liberal atau menyebelahi cinabeng daripada Melayu sendiri, maka orang itu boleh disyaki mempunyai tajaan daripada cinabeng.

Sesiapa yang ada maklumat tentang calon-calon yang ditaja oleh sesiapa, sila laporkan kepada SPRM. Calon-calon ini jika menang bertanding mempunyai potensi untuk menjahanamkan Melayu dan negara.

Anonymous said...

Tolak mukhris dan kroni demi pembangunan melayu..kekalkan yang lama...

Anonymous said...

Pilih pemimpin yang BERJIWA dan BERSEMANGAT MELAYU JATI. Yang tak boleh digula-gulakan, DITIPU-DAYA atau DIUGUT-UGUT.

Pilihlah pemimpin berjiwa Melayu yang yang TEGUH PENDIRIANNYA, yang bukan MELIUK-LIUK macam LALANG.

Pilihlah pemimpin bersemangat Melayu yang CELIK dan TERANG pendengarannya, yang nampak BELANG MUSLIHAT yang makin jelas, yang dapat mendengar bunyi TAPAK LANGKAH yang semakin mara untuk menjatuhkan agama dan bangsa keturunan.

Pilihlah pemimpin yang LANTANG dan BERANI, TETAP buat apa yang BAIK dan BETUL walau DITOHMAH, DIFITNAH dan DIUGUT dengan berbagai cara.

Pilihlah pemimpin yang TIDAK BOLEH DIJUAL-BELI, yang IKHLAS MEPERJUANG dan MEMERTABATKAN AGAMA, BANGSA dan TANAHAIR.

SEMOGA BERJAYA.

Anonymous said...

woi naon 1:41pm, lu punya ekoq ni dr. Red Bean KURAP RASIS aahh?! Kalau lu tak suka ISLAM, BUMIPUTERA Melayu/Islam dan TANAH MELAYU kami ini, pusaka berzaman nenek moyang kami ini, dari sebelum dijajah British-Zionis KAPIR laknat lagi, lu boleh BERAMBOS dan MAMPOS!

Atau lu punya ekoq dari geng si CINABANGKAI gila PORNO SEKS dua ekoq itu aaahh?! Dan lu jilat itu KANGKANG BABI aaahh?!