Thursday, October 31, 2013

EDISI MEMALUKAN : NOH OMAR KANTOI DAN TERSALAH FAKTA.. ALAHAI MALUNYA !


alamak ini kantoi dalam kategori memalukan.

noh omar yang pernah melantik dirinya sendiri sebagai pengerusi umno selangor kali ni makin terkantoi dan fumble kali entah ke berapa der..

ikut laporan noh telah TERSALAH MENGGUNAKAN fasal dalam perlembagaan umno ketika beliau membuat keputusan untuk membatalkan perjalanan mesyuarat pemuda/puteri di sepang.

CUBA TENGOK KAT MANA NOH KANTOI !

lihat foto kat bawah.. noh kata mesyuarat pemuda batal berdasarkan FASAL 14.4.3 dalam suratnya.. siap kata 10 perwakilan pemuda adalah hilang haknya untuk hadir mesyuarat bahagian..
hakikatnya FASAL 14.4.3 PERLEMBAGAAN UMNO sebenarnya menyebut perkara lain...

haru biru la nampaknya...INI KANTOI TAHAP GILA BABI NIH !

7 comments:

Anonymous said...

Maknusia mana yang tidak membuat kesalahan dan kesilapan.Tapi ada umat yg terang2 melakukan kesilapan,berzinah,merika tidak merasa malu pun......

anti-tongKosong said...

Adoii......macammana nak rampas balik selangor ni beb......kalau rasa2 tak boleh nak berbakti lagi tu, berundurrrrrr lah.....

Anonymous said...

tak boleh salahkan noh omar sepenuhnya.mungkin juga typing error daripada pihak pejabat yg membuat surat. bagus juga artikel nie bro..at least memperbetulkan techinal error.

Anonymous said...

Oleh Bekas Staf (dah pencen) Bos Besar:

Sebenarnya ini perkara kecil (boleh diperbetulkan). Mungkin kesalahan staf. Sebagai bos Noh Omar bergantung kepada stafnya untuk meneliti dan meneliti, dan meneliti,dan seharusnya menghalusi segalanya sebelum diserahkan kepada bos untuk ditandatangani.

Oleh kerana Noh Omar bos, jadi dia kenalah 'take the can'. Kerana kalau dapat anugerah Datuk, Datuk Seri, Tan Sri, hatta Tun sekalipun, bos yang dapat. Staf tukang tengok saja (sambil menelan air liur).

AkuPunTakFaham said...

Maaf. Saya tak fikir ada kesilapan typo dalam surat tersebut berkaitan perlembagaan. Kesilapan typo hanya pada no.1 yang berulang. Sepatutnya pada mukasurat dua (2); no.1 itu menjadi no.2

Keseluruhan surat merujuk kepada Fasal 14.4.3 iaitu Ketua Cawangan yang menjadi Ahli Jawatankuasa Bahagian yang telah diputuskan TERBATAL. Dan berdasar pembatalan tersebut juga kesemua wakil yang telah dipilih adalah TERBATAL.

Fasal 14.4.3 terangkan tentang Ketua Cawangan serta haknya yang boleh pilih pengganti beliau yang terdiri dari Pengerusi Tetap Cawangan, Timbalan Pengerusi Tetap Cawangan atau Ahli Jawatakuasa Cawangan jika Ketua Cawangan terbabit menjadi Ahli Jawatankuasa Bahagian.

Fasal 14.4.5 cuma beritahu berapa ramai wakil iaitu tidak boleh lebih dari sepuluh (10) wakil setiap pergerakan/sayap.

Lebih elok jika tuan blog siarkan keseluruhan surat supaya pembaca dapat faham kenapa hanya Fasal 14.3 dan Fasal 14.4.3 yang disebut dalam surat tersebut.

Anonymous said...

Cara menjadikan perwakilan tidak sah ini pernah menyelamatkan ketua umno bahagian hulu langat sekarang mengekalkan jawatannya sebagai ketua pemuda hulu langat satu waktu dahulu.

Anonymous said...

tunggulah kucing bertanduk baru BN dapat rampas kembali selangor ...!