Tuesday, October 22, 2013

PRK SG LIMAU : KENAPA PENGUNDI PAS WAJIB PANGKAH UMNO ?


kerana syiah ( dalam pas) dah mula tunjukkan diri dalam kempen prk sg limau..

kepada saudara ahli dan pengundi pas, kita boleh berbeza pendapat dalam politik namun atas dasar akidah KITA BANGSA MELAYU WAJIB BERSATU !

inilah masanya untuk pengundi pas BERSIH kan parti dari anasir syiah.. INI KALILAH.. UBAH LAH...

10 comments:

Unknown said...

TK FAHAM DENGAN "BENDERA PANGKAH PAS BERWARNA" DAN APA KAITANNYA BENDERA DENGAN SYIAH? MOHON PENCERAHAN DPR BLOGGER..

Anonymous said...

Saya memang orang Sg Limau. Dah lama sangat duduk bawah wakil Pas, tak nampak apa kemajuan pun yang berlaku. Orang Sg Limau sejak turun temurun duk buat bendang itu lah. Daripada tokwan saya, mai ke bapak saya dan mai ke saya kami duk macam tu lah. Tak nampak pembangunan, tak nampak kemajuan. Tokwan saya pangkah Pas, turun mai kepada ayah saya pangkah Pas juga, sampai kepada saya duk pangkah Pas lagi. Cuma pada PRU13 baru2 ini pasal meluat Pas duk ikut cakap DAP tak habis2 maka saya pun cuba2 lah pangkah Umno pula. Memang Umno tak menang tapi undi Umno bertambah daripada sebelum2. Kali ini saya rasa Umno boleh menang sebab ramai dah kaum puak saya yang dah mula bercakap tentang Pas dan perjuangan islamnya.

Ini penilaian saya. Pemimpin Pas sangat2 menikus dengan pemimpin DAP. Kalau anda waras aqal, nilai lah sendiri akan persoalan ini :

DAP IKUT PAS atau PAS IKUT DAP ?????

Pak Tam Mud

basic_2009 said...

Chinese vote the oppositions en bloc !!!





past + present + future Chinese = unthankfully stupid + arseholes + second-class citizens !!!

Anonymous said...

Tapi malangnya sekarang sudah berubah, kerana loyar-loyar/hakim-hakim SAMPAH disyaki dr. DAPBANGKAI/PKR, disyaki makin ramai menguasai sistem KEHAKIMAN-UNDG-UNDG serta JPA keseluruhannya!

Juga yg. hairannya terdpt pula peningkatan kaum Cina sampai 40, 000, dr. 20, 000 org. nak masuk JPA skrg ; tapi majoriti bukan main BENCI undi BN dulu. Sepatutnya SPA -KDN kena berhati-hati; jgn dibiarkan diSABOTAJ oleh penyokong DAPBANGKAI/PKR, semata utk 'perpaduan' kaum dlm. SPA, sedgkan MUSUH Islam/Melayu mana mahu perpaduan mahupun keamanan, bahkan asyik bela PENJENAYAH pula akibat asyik MENJILAT "demokrasi/hak asasi" SAMPAH si KAPIR-BUAS Barat-Zionis!

Matlamat utama bagi Kapir Harbi PUAKA-Kristian Zionis dr. DAPBANGKAI/PKR (dan sekutu kuat PAP-Barat-Israelnya), MUSUH Islam/Melayu sekrg., ialah supaya sbg. permulaan, P. Pinang, Selangor, serta Sabah-Sarawak ((yang amat kaya minyak-gas apalagi dengan penemuan terbaru)), disyaki, dapat diKRISTIANkan, supaya senang utk. diJAJAH!

Tengoklah makin BINATANG betul si DAPBANGKAI - berani sekali HINA Kalimah ALLAH, menghina Tabung Baitulmal S’wak (TBS) dan juga di Sabah, MUFTI Sabah, hanya kerana menyarankan umat Islam bersatu sbg. kaum Melayu, supaya senang menentang MUSUH ISLAM (Mufti kita ini akan diheret ke mahkamah Adat Sabah. oleh si kadazan BONGKAK KAPIR - mcmlah Sabah itu, Kristian Kadazan-Murut punya; makin naik muka!)! Sedangkan gereja Katolik pula mahu MENGKRISTIANkan Kalimah ALLAH kita, di NEGARA ISLAM kita ini! Serta, malangnya undi kepada DAPBANGKAI/PKR termasuk di Sabah dan Sarawak, tidak mustahil akan meningkat bukan hanya dari kaum Cina, tetapi dengan MENGKRISTIANkan seramai mungkin, dan MENGHASUT masyarakat Kristian termasuk Bumiputera miskin di pendalaman, contohnya kaum Penan, Orang Ulu, Rungus, Iban dsbnya, termasuk dgn. menggunakan isu Kalimah ALLAH ini. Sebab itu, kita jgn. lagi bergantung kpd. Bukan Islam – tengok Israel/Singapura yg. TERUS bawa masuk imigran Bukan Islam sampai berjuta, dpt. kerakyatan dgn. mudah, utk. MENGECILkan Bumiputera Islam Palestin/Singapura.

Makcik Sambal Belacan – PERTAHAN Islam dan umatnya, Raja-Raja Melayu/PM-TPM/UMNO/Bahasa Melayu, hak BUMIPUTERA Melayu dan BUMIPUTERA lain; dan hak orang miskin dari semua bangsa yang hormat Islam, dan bangsa dan hak Bumiputera (Bumiputera juga bermakna Pribumi/Orang Asal/Indigenous/Native/Aboriginal/First Nation).

anti-syiahGaban said...

Syiah ni tidak boleh dianggap sebagai mahzab yang ke lima. Didalam Islam cuma ada 4 mahzab ahli sunnah wal jamaah. Syiah sebenarnya telah terkeluar langsung dari Islam. Depa ni tak boleh di anggap Islam langsung. Jadi berhati-hatilah semua. Jangan tertipu dengan bangsa syiah ni yang dah sedia maklum dengan perangai penipu dia tu. Tengoklah apa yang terjadi di Syria. Umat Islam ahli sunnah dibunuh dan disembelih sewenang2nya oleh puak syiah syaitan ni.

Anonymous said...

pilihanraya melayu.....pastikan bn menang...kalau pas menang makna menang kan yahudi hadi....tp anak tun razak yg gagap tu jgn la turub sg limau ..nnti kalah sbb nmpak mcm org takda 'ong' cina cakap....naib presiden menang pun mungkin org besar kt pahang dlm kerajaan yg tolong sebb ....tolong melayu setakat masuk mrsm bole la mamat ni..

Unknown said...

MASYA-ALLAH, Macam2 tuntutan, ancaman dan provokasi daripada puak kafir LAKNATULLAH(terutama dalam Pakatan Rakyat) terhadap Umat Islam dan Melayu di Malaysia dalam 5 tahun kebelakangan ini,.... APA YANG NYATA, mereka semakin BERANI kerana segelintir pemimpin Utama dan penyokong Melayu Islam PAS dan PKR sedang MENYOKONG dan MEMBUKA RUANG kepada mereka demi menjaga hati untuk dapatkan UNDI CINA DAN KRISTIAN.

KUMIM
http://empayarkumim.blogspot.com/

Anonymous said...

Berhentilah MEMBUKA JALAN kepada kafir. Masihkah kita tidak celik dengan firman Allah dan hadis Rasulullah tentang orang-orang kafir harbi dan musyhrikin? Sudah hilangkah kepercayaan kita kepada Allah yang Esa dan baginda Rasulullah Penghulu kita?

Kita TAK MAHU menyalahkan sesiapa atau memburukkan mana-mana pihak tapi yang NAK DITEKANKAN di sini ialah MENGAPA MESTI KITA KERASKAN HATI KITA UNTUK MENERIMA PERINGATAN dan AMARAN dpd ALLAH dan RASULULLAH? Bukankah SEPATUTNYA FIRMAN ALLAH dan SABDA NABI saw itu kita jadikan PANDUAN? Percayalah, tidaklah turun segala firman Allah dan sabda Rasulullah itu MELAINKAN untuk dijadikan PANDUAN bagi kita. Semua firman dan sabda adalah benar dan semata-mata BENAR belaka.

Jadi mohonlah kali ini marilah kita letakkan 200% kepercayaan kepada Allah dan RasulNya. Janganlah hati kita cenderung kepada orang kafir. Apakah mereka akan berkorban untuk agama kita? Untuk Allah dan RasulNya?

Firman Allah SWT Surah Al-Mumtahanah:
"Jika mereka dapat menguasai kamu, nescaya mereka menjadi musuh yang membahayakan kamu, dan mereka akan membebaskan tangan mereka dan lidah mereka terhadap kamu dengan kejahatan, serta mereka suka kalaulah kamu juga menjadi kafir (seperti mereka). Itu jika kamu (mahu) memahaminya."

Persoalannya, apakah kita mahu memahami atau tidak?

Firman Allah SWT Surah Al-Anfal:
"Sesungguhnya orang kafir yang selalu membelanjakan harta mereka untuk menghalangi (manusia) dari jalan Allah, maka mereka tetap membelanjakannya kemudian (harta yang dibelanjakan) itu menyebabkan penyesalan kepada mereka, tambahan pula mereka dikalahkan. Dan (ingatlah) orang-orang kafir itu (akhirnya) dihimpunkan dalam neraka jahanam."

Sabda Rasulullah SAW:
"Janganlah bertanya kepada Ahli Kitab (Yahudi dan Nasrani) berkenaan apa-apa kerana sesungguhnya mereka tidak akan dapat memberi petunjuk kepada kamu apabila mereka sendiri dalam kesesatan. Jika kamu menerima dari mereka sesuatu, sama ada kamu akan mempercayai apa yang batil atau menolak apa yang hak."

Berhentilah sejenak, mari kita tanya diri kita SEJAUH MANAKAH kepercayaan kita kepada Allah SWT dan Rasulullah SAW??

Unknown said...

Pak tam.. http://bit.ly/18RjlZl gambar serta kupasan bendera hitam

Unknown said...

mohon admin masukkan link blog kami www.puake.net di blog tuan :)