Wednesday, November 6, 2013

GRAF KURANG CERDIK NOH JATUH MENJUNAM GARA-GARA GELOJOH BATALKAN MESYUARAT !


tak pasal-pasal bahagian sepang berkemungkinan akan bermesyuarat semula.

ni semua gelojoh noh omar batalkan mesyuarat pemuda/puteri yang dibuatnya tanpa ada bukti ampuh apatahlagi kukuh.

dah masuk 3 minggu noh omar gagal tunjukkan BUKTI SURAT BERTULIS MT UMNO yang beliau dakwa diberikan kuasa untuk membatalkan mesyuarat pemuda/puteri sepang !

main cakap je ke noh ?
mana alibi ?
mana bukti ?
mana surat bertulis MT ?
pengerusi umno hentam keromo je lah ...


4 comments:

Salatus Salatin said...

Assalamualaikum Saudara,
Mohon linkkan blog saya. Izinkan saya untuk sama-sama berjuang. Terima Kasih.
http://salatusalatin.blogspot.com/

anti kominis dan DAPpigs said...

apa ni Noh.....lain kali kalau nak buat keputusan, pikiaq lah habis2 dulu. Jangan lah jadi macam parti DAPpigs tu.....

Anonymous said...

gap cukuplah sampai sini ko memalukan diri ko dan rakan rakan bloggers..jom tukar khemah najib hisham dan kj..ko nak tahu ape pasal..mukris dah over pastu statemnt ko kat atas tu..nak gelak aku..zaman mahathir tak perlu bukti untuk tangkap ma...tak perlu alibi untuk bebas ma...hari ni mahathir dedahkan ada cia dlm jabatan peguam negara...tak gila ke sbb camne dia tau org tak tau...bukan dah lama ke gani petai tu jadi ag..come on gap.angkat tangan...barisan lurus..kaki rapat..kita padukan kembali najib...hisham dan kj...lupakan politik kotor mukris..tak payah siar gap...aku tunggu ko berubah gap....masa pau dulu pon aku dah kesian ngan ko gap sbb perjuangan gap terbaik...berani...cuma salah khemah jer...come on gap for umno yg lama kita support najib..kj dan hisham...aku tunggu ko gap...tapi kalau tk suka jgnlah ko siarkan dan hina aku gap..politik untuk perjuangan hidup aku bukan untuk aku melayu kena hina gap...ok gap maafkan aku....org lama

Tukang Komen said...

Si Noh ni biasanya berkonspirasi dgn si Rauf setiausaha keje umno malaysia tu. Klang jadi huru hara pasal diaoranglah. Agaknya nak huru hara di sepang. Mungkin Najib dah batok maka si Raof tsk berani nak keluar surat. Tu ceritanya. Zin pun ahli kumpulan yg sama. Nampaknya usaha menyelamatkan badak gagal.