Saturday, November 9, 2013

INGATLAH MELAYU, CINABENG DAH NAIK TOCANG BILA KITA TAK BERSATU !


apa melayu wajib belajar dari kes ini ?

pemimpin wajib tegas.
pemimpin mesti mendahulukan islam dan melayu.

pemimpin mesti ditolak oleh bangsa melayu JIKA ISLAM DAN MELAYU TIDAK DIDAHULUKAN.

jangan pilih pemimpin yang gadai islam dan melayu demi undi.

dalam kepala hotak melayu, prevention is better than cure perlu disemat selalu.

pepatah melayu ada berkata, sesal dahulu pendapatan sesal kemudian tiada guna.

nak lemah, tak perlu.

sebaliknya kita perlu ajar cinabeng erti bidalan pulang paku buah keras.



13 comments:

Anonymous said...

Tahniah kepada mereka yang selama ini membuka pintu, memberi jalan kepada kafir harbi. Sungguh pintu yang dibuka dan jalan yang diberi telah dipergunakan mereka sehabis mungkin.

Alhamdulillahirabbilalamin, kini usaha anda yang membuka jalan sudah pun membuahkan hasil.

Semoga Allah memberi balasan setimpal ke atas apa yang anda usahakan itu, amin.

Anonymous said...

Apa kata parti yang ikhlas menegakkan Islam tentang perkara ini? Kita nak tahu apa kata para ulamak mereka. Bukankah ulamak semestinya bertanggungjawab menjadi benteng menegakkan agama Allah dan membela kesucian Islam?

Bagaimana pula dengan para pemimpin Melayu yang bergitu gah bercucap, bersyarah di atas pentas? Apakah selagi ada bulan dan bintang perkara begini akan terus berlaku?

Anonymous said...

ADAKAH INI DISEBABKAN 1MALAYSIA ? CINABABI MENGAMBIL KESEMPATAN ? TERSILAP SIKIT CINA NAMPAK...BILA KITA TEGUR...MEREKA AKAN CAKAP...1MALAYSIA MAA....
KALAU MACAM NILAH 1MALAYSIA...BOLIH PERGI MAMPOSLAH SLOGAN NAJIB NI. KITA BAGI MUKA PADA PUAK2 CINABABI NI.. LAMA2 KEPALA KITA NAK DIPIJAK. KITA PULAK YANG BERTUNGKUS LUMUS NAK PERTAHANKAN HAK2 KITA. INILAH AKIBAT MELAYU SAMA MELAYU BERCAKARAN BEREBUT KUASA.
AL JUBURI DENGAN DENGAN MUKA TAK MALU DENGAN SEKANDAL BERMACAM2 MASIH BERNAFSU NAK KUASA. HADI BAWANG PULAK GUNA AGAMA PECAHKAN MELAYU YANG DAH SEMAKIN PARAH. NAJIB DENGAN AMBIL HATI PUAK CINABABI YANG MEMANG DAH MAU SOKONG MELAYU.
WAHAI PEMIMPIN2 MELAYU JIKA ANDA TAK MALU DENGAN TUHAN SEKURANG2NYA MALULAH DENGAN ANAK CUCU KAMU NANTI YANG BAKAL MEREMPAT DIBUMI SENDIRI.
WASALLAM....

Anonymous said...

ANJING ANJING MENYALAK 24 JAM MACAMANA ?

HidupMelayu said...

Bangsa inilah yang lebai2 PAS sanjung sangat tu.

Orang UMNO mereka panggil kafir dan tak akan masuk syurga, tapi kalau bangsa cina babi ni hari2 mengutuk Islam tu mereka diamkan je.

Nama je parti ISLAM semalaysia.

Anonymous said...

apa yang melayu boleh buat? kalau raya kita, main mercun pun takut takut kerana kerajaan haramkan.( memang la tak patut main mercun, bukan budaya kita pun). namun di satu tempat di negeri Kedah yang ramai penghuninya sokong pembangkang, pada hari jumaat malam sebelum depavali, ramai yang tak boleh tidur kerana india berpesta besar besaran, pasang mercun bunga api sampai ke pagi. kuatnya sampai menggetar rumah. apa ni? cari pasal ke? memang bangsa tak sedar diri tu.

Anonymous said...

YANG PANDAI BACA DOA PECAH PERUT, BARINGTENGAH JALAN, JUNJUNG BENDERA DAP, DOA MUSNAH UMNO, DOA RUMAH TERBAKAR......
ITU LAHNYANGVDIA PANDAI.
LAIN DEN TAK NAMPOK PUN ,

aku melayu rasis said...

Haram bagiku umat melayu sokong 1 Malaysia. Kalau nak sangat pakai jenama 1, marilah kita ubah kepada 1 MELAYU! bukannya 1 Malaysia yang menjahanamkan bangsaku. Pedulikan en. najib kita dgn gila transformasinya. Cakap aje bedegar2 nak pejuangkan bangsa. Bangsa apa? bangsa Malaysia! sebab itu cina berani berkokok mencabar kesamarataan.

Anonymous said...

Tahniah atas usaha GAP yang tak kenal putus asa untuk kempen BM1BCL ini. Kita orang Melayu kena ada semangat jihad ekonomi yang tinggi. Ayuh orang Melayu semua keluarkan pelaburan anda dari mutual funds kepunyaan cina yang sememangnya anti kita. Aku bekas unit trust consultant pada ketika kursus pernah ada satu trainer cina perempuan yang terang-terang menghentam kerajaan dan mengangkat pembangkang. tunggu apalagi mari penuhkan kuota Amanah Hartanah Bumiputra dan lain-lain amanah saham k'jaan untuk pemperkasakan ekonomi kita!Pelaburan kita mereka mahu tapi pisau mereka sedia hendak menikam kita.

mat13 said...

Habis cinapek sebelah rumah aku ni dok bakar colok sampai sesak napas aku ni.....tak boleke bakar kat dalam rumah ......ni tak bole jadi ni....aku nak pi sound apek ni pulak...ape dia orang rase...mampuslah....aku memang dah menyampah tengok bangsa sepet ni....

Anonymous said...

ayat2 suci al quran pun pas kata dibolehkan orang2 kafir baca tonggang langgang malah orang2 kafir boleh tafsirkan ikut sesuka hati... sambil disambut takebeerr oleh totok2 pas..

kalimah Allah pun pas kata dibolehkan utk disyirikan atas pemintaan orang2 kafir (dap)

tetiba negara islam tak ada dalam al quran, hudud hanya 99.999% dalam al quran, gara2 ikut telunjuk orang2 kafir (dap)..

bacaan ayat2 suci al quran pun pas kata perlu diperlahankan kerana boleh menganggu orang lain.. atas kehendak orang2 kafir (dap)

kalau tanya ularmak pas, pasal azan ini dah tentu ularmak pasngok kata dibolehkan..

pas semakin songsang...

Anonymous said...

ularmak pas kata orang2 kafir dibolehkan hina islam sebab mereka kafir... dah nak buat macam mana..

takebeerr... passongsang

Anonymous said...

TAHNIAH aku nk ucap pd Melayu urban elitus Selangor.. otak mcm Azran Air Asia berjuta dh kt Malaysia.. then CinaBeng mudah skrg nk serang umat Islam sbbb nant Nurul Puaka Nuar akan support.. Khalid samat Al-gereja akan marah klu kita tegur CinaBeng tu.. Mujahid Rawa Plural ckp azan xperlu kuat..

jd puak2 Melayu cacai DAP akan cari hujah2 di hujung longkang spya Melayu2 bodoh Selangor akan terus support Cina!!

Padan Muka Melayu selangor.. nk sgt ajar UMNO..UMNO perintah Agama lg terjaga.. Selangor xubah mcm Bangkok.. kasi bala trun la baru mreka sedar!