Thursday, November 28, 2013

JADI HAMBA DI LONDON : BENARKAH SITI AISYAH PENGKAGUM FAHAMAN KOMUNIS ??


agak pelik jugak bila di KLIA foto hishamudin rais turut terbang ke london untuk menemui aishah.

19 comments:

Anonymous said...

Bagi aku, manusia macam ni yang pernah menyusahkan kerajaan suatu ketika dahulu tak perlu ditolong atau dibawa pulang pun. Kehadiran Hisham Gay pun cukup diragui kerana secara tak langsung hanya memberikan political mileage kepada PR kononnya mereka cukup prihatin dengan apa yang berlaku pada Siti Aishah.

Sebenarnya, kalau kita lihat semula sejarah Siti Aishah ni yang merupakan pengagum Maoist atau lebih tepat lagi KOMUNIS lari meninggalkan negara kerana menjadi buruan pihak berkuasa sekitar 70-an lalu tidak memberikan sebarang faedah kepada rakyat jika dibawa pulang. Pencacai PR yang ketika ni lebih memuja komunis dari pihak keselamatan yang mati terkena jerangkap samar, ditembak tanpa belas kasihan, dicederakan dan dibuang bagai binatang demi untuk mempertahankan tanah air dan bangsa.

Jangan lupa juga, perangai pemimpin PR ni suka menangguk air dikeruh dan mungkin suatu hari nanti mereka akan mengangkat Siti Aisyah ni sebagai antara hero negara kerana menentang kerajaan yang kononnya zalim. Padahal, siti aisyah ni adalah pelarian dan beliau sendiri memilih untuk menjadi sedemikian.

Jadi, buat kerajaan tak perlu dilayan orang seperti ini, dia yang lari bersembunyi dari pihak keselamatan dan biarlah dia sendiri yang mengagung akibat dari tindakan hitam dia dulu. Begitu juga buat pelarian Malaysia seperti Rahim Ghause, Raja Petra dan lain-lain lagi. Biar mereka menjadi rakyat negara lain dari menyusahkan rakayat Malaysia pada masa akan datang.

Anonymous said...

MEREKA BERTIGA KELIHATAN SIHAT DAN SEGAR.
TIADA KESAN JADI HAMBAPUN.........?

Anonymous said...

saudara mara dia kot

Yb Raz said...

apa nak pelik..dorang ni semua sama kampung..kuala pilah..dah pompuan tu memang penyokong komunis..dia memang taknak balik malaysia...lantak dia ler..dari muda sampai ke tua asyik menyusahkan keluarga je.

Anonymous said...

mungkin satu usaha utk membawa balik seorang lagi komunis tegar selepas hisam rais. Dulu org kjaan yg beria bawa balik hisam, kini di era keterbukaan cara bawa balik itu dgn memberi publisiti berlebihan pd penganut tegar kafirullah melalui media dan internet.

Ini menjadikan aishah bodoh itu public figure seluruh dunia apatah lg dgn dimsia, mencanak trending dlm dunia maya yg sememangnya diobsesi oleh gulungan muda ria dimsia. Dari sinilah aishah bodoh dinanti oleh media sbb ada nilai berita dan komersilnya. Dan diintai oleh anak muda yg muda fitrahnya anti establish.

So meletop la aishah bodoh ni dimsia nanti lantaran keterbukaan era global ini via dunia maya. Maka ni lah pengaruh liberalisasi yg di suntik dari negara yg menjajah kita dulu, bapak penjajah england nilah merupakan kospirasi disusun di ekspot, jgn lupa rentetan perjuangan comango meliputi setiap aspek kehidupan kita.

Atas dasar kita menerima hak kebebasan individu maka semakin merebak la pengaruhnya satu demi satu sambil didokong oleh pencinta pemabuk2nya dan pembenci status quo dimsia serta atas sifat melonkoliknya org melayu dgn nostalagia ibu dan bapa aishah yg bodoh itu menambahkan lg perasa dlm usaha puak jahanam itu mempopularkan aishah yg bodoh lagi sombong itu.

# napa saya guna istilah bodoh merujuk pada bodoh addinul Islam. Almudhil bermaharajalela di era ni, syuhud lah wahdah fikasrah dan kasrah fiwahdah semugA KITA DITUNJUKInya SETIAP MASA.

Wassalam

anti-sotong-kominis-pengkhianat said...

Apa saja yang melibat kan hishamudin rais mesti kotor dan jijik sebagaimana perangai hishamudin rais tu sendiri. Aku tak percaya kisah slavery ni semua, hanyalah gimik untuk mendapat simpati rakyat Melaya. Kalau Siti Aishah tu nak balik, baliklah tapi bersedia untuk menghadapi dosa-dosa ko yang dulu tu kepada rakyat Melaya terutama sekali pasukan keselamatan dan rakyat yang pernah menderita dibawah ancaman kominis.

Anonymous said...

bagi media tempatan , tak payah lagi lah nak menhangatkan lagi cerita perempuan ni , cukup lah sekadar sebaris dua jangan sampai nanti orang - orang cina kata kenapa Chin Peng punya cerita tak di jadikan cerita dalam media perdana.

Anonymous said...

MENGAPA PELAJARAN MELAYU, SAMADA LUAR ATAU DALAM NEGARA MUDAH TERTIPU DAN DIPESONGKAN. ?
DI demo JALANA KITA nampakmpelajar melayunterlibat.
Mereka BERHEMAH DI DATARAN MERDEKA, buat KACAU SANI sini.
APAKAH INI BALASAN BAGI MEREKA YANG TAK PANDAI BERSYUKUR !
WALLAHUALAM.

Ayah Man said...

Ini adalah gulungan radikal, maka tak hairanlah jika Hishamuddin bersama mereka. Menghairankan jika Siti Aishah berhaluan kiri...fahaman sosialisme, sepatutnya beliau tak rela di perhambakan. Ini kerana soialisme mengikut ajaran Max, Lenin atau Moa menolak perbedzaan kelas dan perhambaan jauh sekali. Bagaimana saorang yg terpelajar tersasar begini jauh dan akhirnya mengorbankan diri dgn sia2 sahaja.Perjuangan yg tidak membanggakan diri atau bangsa.

Ayah Man said...

Ini adalah gulungan radikal, maka tak hairanlah jika Hishamuddin bersama mereka. Menghairankan jika Siti Aishah berhaluan kiri...fahaman sosialisme, sepatutnya beliau tak rela di perhambakan. Ini kerana soialisme mengikut ajaran Max, Lenin atau Moa menolak perbedzaan kelas dan perhambaan jauh sekali. Bagaimana saorang yg terpelajar tersasar begini jauh dan akhirnya mengorbankan diri dgn sia2 sahaja.Perjuangan yg tidak membanggakan diri atau bangsa.

Anonymous said...

GAJI EXCO SELANGOR NAIK SAMPAI 300%.
CUKAI KEDAH KEATAS PULAU PINANG MASIH RM10,000 SELEPAS BERTAHUN TAHUN.
ITU ZAMAN KOLOT DULU.
SEKARANG WAJAR DI KENAKAN KENAIKAN 500% !
ITU HAK NEGRI KEDAH KAN !
KALAU GAGAL BAYAR AMBIL SEMULA KEDAH, HABIS CERITA !
Lu Lu PUNYA PASAL.....INI KEDAH PUNYA !

Anonymous said...

Muzakarah ???

Siapa Hadi Awang nak mencadangkan Pas muzakarah dengan Umno ???? Sudahkah Hadi Awang merujuk kepada Anwar Ibrahim dan Karpal Singh untuk mendapat restu mereka supaya memberi kebenaran Pas datang berjumpa dengan Umno ??? KALAU TANPA RESTU DARIPADA ANWAR IBRAHIM DAN KARPAL SINGH, hatta tangan dari langit sekali pun tak mungkin dapat membantu merealisasikan niat murni Hadi Awang itu. Tolong fahami prinsip TAHALUF SIASI PAS-PKR-DAP sebelum memberikan response.

Hudud ???

Siapa Nik Aziz nak pasang angan2 satu hari nanti Hudud akan dilaksanakan juga di Kelantan ??? Sudah kah Nik Aziz pergi menyembah untuk mendapat restu daripada Anwar Ibrahim dan Karpal Singh untuk membenarkan kerjaan Kelantan melaksanakan Hudud di negeri itu ??? KALAU TANPA RESTU DARIPADA ANWAR IBRAHIM DAN KARPAL SINGH, hatta tangan dari langit sekali pun tak mungkin dapat membantu merealisasikan niat Nik Aziz itu. Fahamkah Nik Aziz prinsip TAHALUF SIASI PAS-PKR-DAP sebelum dia bercakap.

Kita2 yang bukan orang Pas, jangan TERBODOH dengan 2 isu yang sengaja dicakapkan oleh 2 pemimpin besar Pas ini kerana niat mereka hanya lah untuk mententeramkan suara akar umbi Pas yang duk riuh minta " Pas mengkaji semula Tahaluf Siasi dengan PKR dan DAP ". Kita orang Umno dan Pro Umno JANGAN JADI BODOH, BIARLAH ORANG PAS SAHAJA YANG BOLEH HADI AWANG DAN NIK AZIZ PERBODOH2KAN.

Ana Muslimah

tobeng said...

Cukup2lah sekor hisham rais yang dah terlepas balik ke Malaysia bawa seribu satu macam masalah.Ini nak tambah sorang lagi komunis tua tegar yang tak boleh diubah2 lagi ideologi bodoh dia.

Perhambaan merepek apa zaman moden ni?Lagipun dia bukan buta huruf tak sekolah sampai boleh jadi hamba 30 tahun tak tahu jalan balik.Cuba tengok video clip tahun 1997 tu,langsung tak macam hamba tebusan.Boleh aje dia lari kalau konon2lah jadi hamba.

Dia nak balik pasal dah tua,tak mampu nak bayar tanah kubur kat london yang mahal.Sementara tu boleh juga join aljub,hisham rais dan samad said bikin kecoh satu malaya kot.

Sorilah pada keluarga makcik ni kalau terbaca,tapi cerita orang tua ni suspicious sangat dan kita tak boleh buat kesilapan demi kesilapan semata2 sebab dah lama berlaku maka kita anggap orang itu sudah tak merbahaya.Contohnya hisham rais dan chin peng.

Kerajaan tak perlulah melayan kerenah komunis2 yang dah boring dok luar negara ni.Biarlah diorang mati beragan kat tempat yang diorang suka sangat selama ini.Bila dah nak mati baru ingat nak balik.

tobeng said...

Cukup2lah sekor hisham rais yang dah terlepas balik ke Malaysia bawa seribu satu macam masalah.Ini nak tambah sorang lagi komunis tua tegar yang tak boleh diubah2 lagi ideologi bodoh dia.

Perhambaan merepek apa zaman moden ni?Lagipun dia bukan buta huruf tak sekolah sampai boleh jadi hamba 30 tahun tak tahu jalan balik.Cuba tengok video clip tahun 1997 tu,langsung tak macam hamba tebusan.Boleh aje dia lari kalau konon2lah jadi hamba.

Dia nak balik pasal dah tua,tak mampu nak bayar tanah kubur kat london yang mahal.Sementara tu boleh juga join aljub,hisham rais dan samad said bikin kecoh satu malaya kot.

Sorilah pada keluarga makcik ni kalau terbaca,tapi cerita orang tua ni suspicious sangat dan kita tak boleh buat kesilapan demi kesilapan semata2 sebab dah lama berlaku maka kita anggap orang itu sudah tak merbahaya.Contohnya hisham rais dan chin peng.

Kerajaan tak perlulah melayan kerenah komunis2 yang dah boring dok luar negara ni.Biarlah diorang mati beragan kat tempat yang diorang suka sangat selama ini.Bila dah nak mati baru ingat nak balik.

Anonymous said...


HISHAMUDDIN RAIS BERTUJUAN JAHAT TERHADAP KERAJAAN MALAYSIA. JANGAN PERCAYA BANDUAN HISHAMUDDIN RAIS PETUALANG INI. DIA MUNGKIN AKAN BERKERJASAMA DENGAN SITI AISHAH UNTUK MEMPERTAHANKAN PERJUANGAN ANTI KERAJAAN MALAYSIA SEKARANG INI, KERANA HISHAMUDDIN PENYOKONG BERSHIT YANG SANGAT PENTING UNTUK PERJUANGAN AMBIGA!!!

Hishamuddin Rais sentiasa menanam fahama komunis; pengembalian Siti Aishah akan meluaskan fahaman komunis disandingkan dengan perjuangan Hishamuddin Rais.

Anonymous said...

entah entah bini no 5 si bala paderi komunist tu

Anonymous said...

TONTON MIMBAR PENCETUS UMMAH MALAM INI DI CH 106 JAM 9.00 . MAWI MENYAMPAIKAN LAGU AL-HAQ.

Anonymous said...

adoi hisham rais, poyo je g iktu kali ni..dlu keluarga dia mntk tolong, cakap x jumpa..ntah ye ntah tidak g carik..skang nk publisiti murahan..famili bangang ni pun leh layan..

Buapak Nan Banyak said...

jgn nk d punggah laei kominih tu balik sini...dio nk jd hambo koling ko negero ko den puduli apo dh tu kogomaran dio...bilo gaso nyawo dh x panjang nk mampuih tanam kek sini puiii laaa...masuk lam sabak ponggo jo ubek ehh...abu tu humban kan dlm sungai kek london tu laei elok...si boruk hishamudin rais tu ontah apo ko jadah d punggah balik den pon x tao...dapek pisang lopeh tu tokinja2 mcm org pandey...dah den kobakan kek kerajaan jgn nk d bori laei mano2 kominih balik sini...2 ekor mangkuk ni mmg buek malu org nogori sombilan jo....dh moncarik adat...xado guno ehh laei.