IKLAN BERBAYAR

Monday, December 23, 2013

BN WAJIB BEZAKAN.. PEMANDU ATAU RAKYAT YANG BAGI UNDI ?!


artikel terbaik 
KLIK SINI

11 comments:

Jabatan Perdana Menteri said...

Borang BR1M baru akan diedarkan mulai hari ini sehingga 21 Januari 2014 . Walau bagaimana pun BR1M ini adalah untuk pengundi yang mengundi Barisan Nasional sahaja . Kepada yang mengundi parti pembangkang tidak perlu bersusah payah untuk isi borang BR1M baru .

Sekian , untuk makluman .

.

Anonymous said...

BR1M kan cukup untuk setahun. Gunakan. Ha Jilat la ludah tu balik.

Anonymous said...

wahai BN..pemndu tu lngsung xde fungsi pon bg ko mng pru aritu..aku lth backup bn sblm pru aritu..n skrng ni..jgn harap aku nk backup korng lg..wahai najib yg kurng gune otak...pemndu ni sbnrnye byk abiskn duit gov..sblm2 ni xde pemandu pon..ko saje2 je create mnde ni..ko xtkt pru ke wahai pok jib oi..yg bg kemnangn ko adalh kami pengundi2 umno n bloger2 bebas pro umno..sudah2 la naikkn kos hdp kami najib oi..jgn risau..korng akn diajar pd pru akn dtg klo ko kaco poket kami!!!!

Anonymous said...

PEMANDU ni betul2 memandu rakyat masuk gaung dalam...hampeh!!

Anonymous said...

tgk ni..
http://www.sinarharian.com.my/nasional/tukar-huruf-alif-perbuatan-orang-jahil-1.233557

ni puak mana yg buat.. tukar alif jadi no 1. nak selamat kalimah TUHAN, yp mempersenda. boleh JATUH KAPIR!!

apa ingat org islam tu org melayu sahaja?..

Anonymous said...

PEMANDU hanya fikirkan keuntungan. Rakyat perlukan bembelaan dan keselesaan hidup. PEMANDU elok diletakkan di MITTI dan Pelaburan luar negara supaya ramai lagi orang boleh melabur untuk negara. Masalah dalam negara dan kepentingan rakyat diletakkan di bawah PARLIMEN biar MP yang beri pandangan dan cadangan untuk kepentingan rakyat. Ada yang setuju...

Anonymous said...

sapa pewakilan umno ngok yang kata tak perlu ada pertandingan presiden dan naib presiden?

beberapa ribu pewakilan mewakili berjuta rakyat malaysia ker?

sampai la ni aku tak paham kenapa la shahrizat dan khairy masih lagi di angkat.

ini la akibat UMNO tungggang langgang, rakyat bangang pigi pangkah umno & the gang, pastu barang naik takde noktah.

najib kalau tak umumkan berita baik dalam masa terdekat ni untuk kontra berita buruk (asyik kisah barang naik aje), memang UMNO gali kubur sendiri, confirm...

Anonymous said...

Begitulah nasib kita orang melayu dan bumputra.kita harap umno...umno buat dunno.harapkan pas ....melepas...harapkan pkr....pikir ler sendiri. Mana lagi kita nak mangadu demi masa depan kita. Orang melayu semakin jelas akan hilang dimuka bumi ni kalau kita masih leka.kita lembik dan mudah mengalah...bangunlah melayu...sedarlah...

Anonymous said...

KITA2 SEMUA IBARAT LEBAI MALANG,PANDIR SEPANDIR2NYA,HARI2 KENA KENCING

Anonymous said...

Pemandu Kereta Sapu.....! Menteri Lantikan peduli apa jika BN tumbang PRU14. Wahid anak haram peduli ape dia bukan ada pengundi, entah-entah penyokong PR..

Anonymous said...

Saudara anon 12.01 a.m.

Kalau Wahid bukan anak haram kamu kena tanggung dosa bro.

Lagipun kalau ahli 2 pemandu ni gagal mereka juga kena jawab kat akhirat.