IKLAN BERBAYAR

Saturday, December 21, 2013

BLOG GAP CECAH 30 JUTA PAGEVIEWS ! TKASIH..


tkasih kepada seluruh pembaca blog GAP.
dah cecah 30 juta page views beberapa hari lepas.

asas blog nak nak pertahan dan kuatkan islam dan melayu.
pembangkang akan dikonsistenkan balun.

TEGURAN KEPADA UMNO/BN pasca pru 13 akan terus dilakukan.

teguran kepada pemimpin umno bukan bererti membentuk kebencian, sebaliknya ia adalah teguran konstruktif selaras dengan suara tak puas hati rakyat bawahan.

sekali lagi aku tegaskan, pada pru 13 melayu bagi undi kepada umno adalah kerana mereka  terasa terancam dengan mainan pas,pkr dan dap.

namun hakikat pru 14 akan datang, aku cukup cukup berkeyakinan KOS SARA HIDUP akan menjadi katalis isu UNTUK PENGUNDI DALAM MEMILIH KERAJAAN ...

janganlah pemimpin umno tanya idris jalan, wahid omar atau beberapa kerat puak kerajaan YANG ENGGAN memahami protes kos sara hidup yang sedang membiak sekarang..

tanyalah orang kampung...
semua dah boleh cakap bab ekonomi, costing, kewangan ...

terpulang kepada kerajaan nak tunduk pada korporat di atas nasihat pemandu, atau nak tunduk kepada kehendak rakyat.


INGAT, UNTUK MENANG PRU 14 KERAJAAN WAJIB FOKUS KEPADA PENDUDUK LEMBAH KLANG..

YA LEMBAH KLANG..

kurangkanlah bercakap mengenai ganjaran demi ganjaran kepada felda felda felda dan kakitangan kerajaan.

rakyat malaysia bukan terdiri daripada 2 kelompok di atas sahaja. undi yang umno dapat pun bukan sekadar datang dari mereka sahaja.

fokus lembah klang dan kelompok rakyat yang lebih luas majoritinya daripada 2 kelompok di atas.


31 comments:

Anonymous said...

fucking faggots fighting in the name of rascism and bigotry...baru je 30 mil views kah...org tak payah sokongan dan bantuan kewangan drpd umno pun sudah lama mencecah 30 mil hanya dalam masa beberapa tahun sahaja

Akar Umbi said...

tahniah bro...

The Unspinners said...

Tahniah bro

Anonymous said...

Betul GAP.

Ratio pengundi felda,kerajaan dan group lain adalah jauh tinggi berbeza.

Nisbah 3 : 10

Kerajaan patut tumpu kelompok pengundi yang ratio nya 10.

haria king said...

Tahniah tahniah tahniah..

Mohon dipautkan http://mediaharia.blogspot.com ke bloglist tuan.terima kasih

basic_2009 said...

Well done GAP !

Tahniah ...
Tahniah ...
Tahniah ...


ya ... yang penting konsisten ...

basic_2009 said...

Chinese vote the oppositions en bloc !!!





past + present + future Chinese = unthankfully stupid + arseholes + second-class citizens !!!

PUTRA MERDEKA said...

syaBAS BRO..LU MEMANG OTAI..!
RASIS..!

Otak geliga said...

Tahniah bro GAP...30 juta tu..dah lebih dr SELURUH rakyat Malaysia tuuuu...hahaha

kalau yg mahu berfikir ni mmg EKONOMI,AGAMA menjadi nilaian...tp jgn lupa pd budak2 sekolah yg boleh mengundi PRU14 nnt...aku ckp ni atas BUKTI, DGR SENDIRI....peruntukan utk SEKOLAH2 KEBANGSAAN bukan main KEDEKUT....dgn sekolah yg diIKTIRAF PERLEMBAGAAN, punya sayang bg JUTA2.....takkan BOLA SEBIJIK takda peruntukan utk bdk2 sekolah?

la ni, org2 PKR dah brainwash pikiran bdk2 ni....bg bola sebijik, amik gambar senang2 depa dpt generasi baru yg ngam2 boleh mengundi pd PRU14 nnt....nak betulkan persepsi bdk2 ni bukan SENANG.....apalah nak jd dgn pemimpin UMNO ni....makin hari makin TERUK....kalau lagu ni, jgn pikiaq boleh menang PRU14 nnt...jagalah puas2 KONSULTAN BILION tu

Anonymous said...

Salam pada semua.
Bg aku apa yg sedang didendangkan oleh Najib adalah untuk dia menguji kaji kesetiaan rakyat pada kerajaan BN.
Menguji samaada rakyat boleh menerima untuk diperlekehkan atau diperbodohkan seperti mana Kerajaan negeri PR melakukanya terhadap rakyatnya.
Bagi aku aku telah terpedaya.Dulu aku marah pada Khalid sebab dia gagal untuk memenuhi manifesto nya.
Kini aku lebih malu apabila Najib adalah lebih teruk sebenarnya dari Khalid.
Sekurang kurangnya Khalid lebih bermaruah kerana tidak menyatakan bahawa manifesto nya adalah janji.
Tetapi hinanya Najib ialah ketika menghebahkan manifesto BN menyatakan bahawa itu bukan manifesto TETAPI adalah JANJI kepada rakyat.
Maafkan aku wahai anda yang menyokong Najib.Aku bukanya ahli pembangkang.Tetapi aku adalah ahli UMNO yg telah ditipu hidup hidup.
Aku mempunyai prinsip bila telah berjanji jangan mungkiri.MUNAFIK namanya.
Aku tidak boleh menerima orang MUNAFIK sebagai pemimpin.Aku tidak mahu hipokrit.Aku luahkan ini kerana telah nampak jelas bahawa Najib sudah tidak mempunyai kredibiliti dalam menjadi tunjang utama kerajaan.
Tampak pada aku kesilapan masa Pak Lah masih lagi diulangi oleh Najib.

Pada aku apa yang sedang cuba dibuat dengan menarik beberapa subsidi adalah bagi menampung kembali wang keluar semasa kempen pilihanraya.
Juga pada aku ialah bagi memenuhi janji beliau kepada penjawat awam.
Bayangkan....gaji, pencen, elaun, kola, graduti semua naik.
Kini terbaru ...rumah untuk penjawat awam sebanyak lebih sepuluh ribu akan dibina di Putrajaya.
GAP,
aku terasa something is going wrong.Aku terasa kerajaan ini adalah kerajaan penjawat awam.
Duit cukai dari rakyat boleh diasingkan bagi mendirikan rumah yang beharga kurang dari harga pasaran hanya untuk sekelumpuk manusia yang dicanang adalah manusia yang susah dan tidak berkemampuan memiliki rumah.
Adakah pekerja swasta tidak layak mendapat layanan yang serupa.Mereka juga membayar cukai.Mereka juga susah.

Rahim Janggut.

Anonymous said...

Bro teruskan perjuangan

Anonymous said...

Tahnih....teruskan perjuangan....apa dah jadi dengan kempen boikot barangan Cina DAP?

Anonymous said...

Hidup Hidup Hidup Gerakan Anti PKR

Kita lentur Kerajaan Mana Yang Salah..

Pembangkang NO WAY OUT.. Kita sergah kot mana sekali pon..

Teruskan Perjuagan Suci Memertabatkan Agama Bangsa dan Tanahair Tercinta..

Semoga usaha murni ini akan Berjaya.

Anonymous said...

Pembaca GAP

Click link di bawah dan baca komen2 buruk pasai Melayu..Biadap sungguh MalaysiaKini!

http://www.malaysiakini.com/news/249474

rizal said...

aku sokong GAP......najib kena paham klu nk dpt sokongan undi kurangkan harga minyak.petrol takrif elektrik dan kurangkan apa yg melibatkan kepentingan rakyat cari jalan sampai dpt setiap masalah mesti ada jln penyelesaian .....pembangkang akan guna kesempatan ini utk racun pemikiran rakyat....jgn jadi bodoh jgn dgr masihat2 mereka yg nk menjahanamkan bn mgkin mereka trojan horse nk jatuhkan bn ...mereka ini adalah ajen PR ibarat anai2 nk menjahanam BN dr dlm

Laut said...

.

Kalau nak lagi best .... undi lah PAS ...yang terbaik .


.

Anonymous said...

Ahli umno yg lembam....malas utk berfikir!

Anonymous said...

1. No TOLAK Anuar sbg PM (Pembangkang ok)
2. Bersihkan BN dari Penyangak yg Berkali2 Menipu Melayu MCM Omar Ong, Jala, KJ

Anonymous said...

nampak dah ada kelainan dlm tulisan gap sekarang ..mmg kerajaan umno dah melampau sekarang..mereka terlalu boros dan membazir akhir rakyat yg terpaksa dikorbankan..no way najib..your days are counting

Anonymous said...

orang felda boleh start berhenti hisap rokok, potong astro dan berhenti berjudi...lepas tu boleh komplain kat kerajaan pasal kos sara hidup...

Anonymous said...

Rasanya FB Boikot Barangan Cina DAP diarah tutup hasil bawaan Teresa Kok di Parlimen agaknya.

Anonymous said...

Aku setuju 100% sebab aku pekerja swasta. Bkn nak jeles kat penjawat awam. Tapi biar adil. Kita pekerja swasta mcm dianak tirikan. padahal bukan semua sokong BN. Aku berhempas pulas pertahankan maruah BN setiap kali bersemuka dengan orang pembangkang. Tapi sekarang aku di ketawakan. So apa lagi yg dapat aku pertahankan untuk maruah BN. Harap hati ini masih lagi pada BN tuk pru akan datang. kalau tak korang pun faham2 je la kan

salim hasan said...

Saya sokong 100 peratus.Selama ni BN lebih memanjakan kakitangan kerajaan DAN Warga felda.Sedang kan mereka ini pada hakikat nya tak berapa persen pun ,dan sentiasa disuap oleh kerajaan.Sedangkan rakyat biasa di bandar yg jauh ramai bilangan nya dikesampingkan.Mereka bukanlah mintak disuap tapi mintak sudu supaya mereka boleh menyuap sendiri.Mereka bukan mintak ikan .Tapi mereka mintak joran supaya mereka boleh menangkap ikan sendiri.sendiri.FAHAM TAK WAHAI PEMIMPIN BN??

Anonymous said...

GAP, tolong bagi tau NAJIB dia dah gagal. Boros berbelanja untuk undi cina. pemimpin UMNO yg lain tak bertelor nak tegur dia sbb penyakit ampu sana ampu sini. UMNO sedar sikit, dekati pengundi muda, penyakit neo liberal, syiah, kristinasasi, dakyah pembangkang PR sedang bertiup kuat untuk menumbangkan UMNO. jgn jadi MR Arrogant, UMNO yang dulu bukan la yang sekarang guna otak sikit. Tak bimbang ke 47% saja undi popular?

Anonymous said...

AKU UNDI BN, TP KALAU CMNI LA GAYA HARGA MCM2 NAIK..WALAUPUN AKU BKN PEMBANGKANG,AKU SENDIRI YAKIN BN BERKUBUR PRU14..100%..

Anonymous said...

AKU UNDI BN, TP KALAU CMNI LA GAYA HARGA MCM2 NAIK..WALAUPUN AKU BKN PEMBANGKANG,AKU SENDIRI YAKIN BN BERKUBUR PRU14..100%..

Anonymous said...

tahniah kpd gap..teruskan usaha utk agama, bangsa dan negara..tanahair ini akan kita pertahankan..

teruskan jihad ekonomi..ABC..BCL..selamanya..

praha2 said...

kito tak payah guno perkataan yg hodoh saperti komen diatas. Sekadar beri nasihat atau pujian dah lah. Berbalek kpd Pemandu ni eden rasa tak payah diado kan jabatan ni lah buang .dah ado EPU Pemandu is a waste of money and manpower. Eden setuju UMNO mosti focus on Selangor and the Klang Valley ro win PRU 14. Failing which at current sentiment they will also have to let Putrajaya go.What with these Ministers who gave conflicting info.

Anonymous said...

Yg penting Kami melayu selangor konsisten tetap boikot Apa sj barangan cina..kecuali Kalau Dah x ada alternatif

Anonymous said...

tahniah GAP!!!

Sokong produk muslim selamanya........

Anonymous said...

Lu punye page view berjuta tp update mcm sial jer... Lembap nkmampos... Perasan nk mampos. Update seminggu sekali.. Ko main betina ke gap dh xde nfsu nk update blog kerap mcm dlu???