Monday, December 16, 2013

PEMIMPIN UMNO..STATUS TERKINI PENDIRIAN CINABENG TERHADAP BN SELEPAS 7 BULAN PRU BERLALU ?

FOTO TERBAIK BAGAIMANA CINA KENCING UMNO/BN HIDUP-HIDUP !

pru 13 berlaku pada mei 2013.
sekarang dah masuk hampir 7 bulan pru berlalu.

sebelum pru 13, macam-macam pemimpin umno sebut BN buat pasal nak amik hati cina..

cina nak tandas sekolah baru.. umno bagi.
cina nak peruntukan sekolah.. umno bagi..
cinabeng nak sekolah cinabeng kukuh..umno setuju.

cina nak makan busatt.... umno bagi..
cina nak makan 24 jam.. kaw liau umno bagi.

sebelum pru 13, apa benda pemimpin umno tak buat demi nak senangkan hati cina ?

semua buat kecuali tak makan babi je..

akhir sekali, masa ngundi cinabeng pangkah siapa ?
siapa ?
tak dengar ?
kuat sikit lah pemimpin umno ?

haaaaa cinabeng pangkah pembangkang.
berapa persen ?
hampir 90 persen cinabeng pangkah pembangkang..

APA NAJIB KATA ?
TSUNAMI CINA..

hehe.. dah belajar tak dari insiden rekod kencing hidup-hidup ni wahai pemimpin umno ?

okay kat atas kronologi kencing cinabeng terhadap umno.

nak tau tak status terkini pendirian cinabeng terhadap umno dan bn ?

tengok bawah...
kalau korang tak belajar jugak ...tak tau lah.......


10 comments:

Pak Borhan said...

Aku dah lama bengang dengan Najib ni . Dia masih lagi nak bagi muka dengan orang cina . Sepatut nya Najib utamakan orang melayu yang undi BN .

Anonymous said...

Ada rasa gatal-gatal tangan x?

Anonymous said...

AH JIB NEVER LEARNED BRO
MAMAT NI TETAP JILAT CINA
MELAYU DOK SOKONG DIA
MELAYU YG DIA SAMPAHKAN

UMNO DAH TAK BOLEH PAKAI DAH
BARANG SEMUA NAIK HARGA
MENTERI TERUS KAYARAYA
ANAK MENTERI KAYARAYA
BINI MENTERI KAYARAYA

YG UNTUNG MAMAT MENTRI
YG UNTUNG CINA SEPET
MELAYU DITINDAS DEK CINA N UMNO

Sahabat Gunung said...

Minta Najib bukak mata sikitlah, tak payah dah layan cinabeng nie lagi .....

Anonymous said...

Blogger GAP

Aku yakin para pemimpin Umno tak akan pulun nak ambil hati pengundi cina lagi dah. Percaya lah, untuk seketika waktu ini mereka tidak akan pedulikan dengan sebarang permintaan pengundi cina sebab pengundi cina pun mana ada minta apa2 selepas daripada PRU 13. Masa PRK Sungai Limau baru2 ini pun mana ada pengundi cina minta apa2 dekat Umno, sekupang pun depa tak minta, tapi Umno yang terhegeh2 nak bagi sampai RM2.5 juta kepada komuniti cina di DUN Sungai Limau, nak tunggu apa lagi kalau tak sauk.

Aku yakin pengundi cina tak demanding lagi sebab mereka tahu siapa diri mereka kerana mereka hanya 33% daripada jumlah populasi negara sahaja. Pengundi cina pun sedar Umno tak akan pandang lagi kepada mereka kerana tanpa mereka pun Umno masih boleh membentuk kerajaan.

Tetapi kita tunggu dekat2 nak PRU 14 nanti. Nak tengok siapa bodoh. Adakah pengundi cina ? Adakah Umno ? Aku rasa Wak Seman kat kampong aku pun boleh bagi tahu jawapannya.

He he he macam itu lah ceritanya ... ucapan berapi2 para pemimpin Umno dalam PAU 2013 ... " Nak Dengar Boleh Tapi Nak Percaya Nanti Dulu ".

Anonymous said...

Kdg2 melayu sendiri yg kencingkan melayu. Kesedaran cina dan kesatuan mereka kuat... politik mereka ada matlamat... kita pula ...cepat melatah...

Koru said...

Smp hancing najib... sian. kencing blik kt puak2 ni, usah lyn dh. Idea nk bntu belia melayu. Sy cdgkn spy krajaan mmbntu belia muda mlayu (graduan)yg x brkrja dbri elaun 500 slagi mne mrk mgnggur. Bila dh dpt keje, jgn ptong trus tggu 3 bln slps tu bru ptong. Bg agensi krajaan yg lyk tuk mguruskn sprti Mara n sbgnya. Bila nk kawin, bg bntuan 1000. Srh pjbt agama yg urusknnya. Dr bg ke cinabeng, baik bg k org melayu yg bragama islam.lg bgus. Kla bg bntuan elaun kt bdk lps spm pun ok gak

Anonymous said...

ini sibuk sangat lanyak cinabeng buat aperrr....sekarang nak pikiak bayar yuran sekolah, beli baju budak sekolah, makan minum seharian, bayar bil dan ansuran semuanya maner nak cukuppp!!!! lahabauuu!!! cuba bawak isu kepentingan rakyat sikit...!!! semua naik kiri kanan, hang masih sibuk isu perkauman buat haperrr.....!!!!!!!!!!! gaji tak naik, dah lah hidup sesak macam nak mampoiii....

Anonymous said...

Melayu BUNUH Melayu....Wahid penasihat Ekonomi berjawatan Menteri adalah Melayu tapi....akan bunuh pengundi BN...PM macam buat BUTA dan PEKAK pula kes naik dan tarik balik Subsidi. Tapi yang pasti naik lagi adala gaji Menteri dan MP.... Baik tukar Presiden UMNO pula....Maka Jadilah "Bangau Oh Bangau"

Anonymous said...

ckp banyak x mau kpd cinabeng2 ni..yg pasti teruskan jihad ekonomi..sampai bila kita nak ketinggalan di tanahair sendiri?..10 terkaya pun satu je muslim..tu pun masih cinabeng x puas hati..kalau blh nak bolot semua..

sedarlah wahai melayu/muslim..kita majoriti dan penentu pasaran..kita pengguna terbesar..gunakan sebaiknya wang anda..anda mampu mengubahnya..konsisten jihad ekonomi skrgnya sampai pru 14..jangan sampai negara tergadai baru sesal, tiada gunanya..

teruskan jihad ekonomi..ABC..BCL..muslim untung, banyak zakatnya..