Tuesday, January 21, 2014

NUAR TAK BOLEH MASUK JEPUN : 12 JUTA PENYOKONG ANWAR GESA MAYSIA HARAMKAN IMPOT EKSPOT ...



36 comments:

Anonymous said...

kpd sesape dr PR yg pakai kereta toyota, honda, nissan...boleh la jual skrg. Hihihi....nk tngk cerdik sgt ke.

Anonymous said...

yang terima peliwat ni masuk cuma negara lgbt. siap karpet merah lagi...

Anonymous said...

AWAS...! Bila Anwar jadi PM semua orang Jipon / syarikat / Duta akan dihalau keluar Malaysia.....

Anonymous said...

celaka stlye otak pencacai Nuar.. apa benda yg melibatkan rajaliwat sekor ni semua akn jd mangsa..
tk peduli dh Nuar setan ni betul ke salah ke..langgar undang2 ker..
aku tktau apa nk jd dgn ramai pencacai2 KANGKANG aka Pakatan Haram ni otak sekor2 dh xboleh pikir lg mana betul salah.. ini bala Tuhan dlm bntuk yg xsedar..

Anonymous said...

macai2babi Nuar kempunan lah nk pakai Honda Accord, Camry Toyota.. SONY playstation.. wahh ini kempen terhebat anti jepun yg pernah dianjurkan pada abad ini..

Klu isu kalimah Allah mreka tk kisah Allah di hina kafir.. tp bila rajasetan Nuar dihalang masuk Jepun je dh meroyan gilababi puak2 Adam adli nih..

apakah macai2 bahlol kangkang xpikir..betapa bodohnya mreka berada dgn pakatan kangkang..

Tuhan dihina mereka suka..
Setan di hina mereka mcm nk perang..

Anonymous said...

"PEMIMPIN YANG JAHAT buat PENGIKUT YANG JAHAT"
Nabi pesan sekiranya kita tak pasti tentang sesuatu perkara, rujuk pada Quran dan Hadith dan ini yang terdapat dalam kitab yang dibawa oleh Nabi kita. Kerana itu yang bersih semua dah keluar.

Anonymous said...

12 lubang dubur sedang membuat protes, hehehe

Anonymous said...

Apabila demo kat sebelah kereta Toyota buatan Jepun tu.

Anonymous said...

Hek eleh....ingat senang ke nak boikot barang Jepun. Cuba check kat rumah masing-masing. Mesti ada sekurang-kurangnya 1 produk Jepun.

Anonymous said...

Susahla aku nak boikot produk Jepun pasal aku adalah peminat

1. Space Cop Gaban
2. Masked Rider Black
3. Flashman
4. Maskman
5. Ninja (Hero dia nama Sasuka)
6. Shogun Samurai
7. Ultraman (Tahun 80an)
8. Doraeman (Tahun 80an)
9. Tosho Daimos
10. Mospeada
11. Dragon Ball

dan banyak lagilah....takkan aku nak sebut satu2...
Oh.,indahnya zaman kanak-kanak aku dulu :))

PS : Punyela fanatik aku ngan karton Jepun zaman tu sampai penah ponteng mengaji....hahahaha

Sebelum aku terlupa, walaupun aku ni jantan asli, aku minat gak citer Moero Attack dan Miss Comet.
Sekian, terima kasih.

Anonymous said...

hahaha..tolol pnye sam ketot n macai..

Anonymous said...

woi! woi! woi! ada offer best gila woi!. puak pkr nak lelong semua kereta jepun yg dorang pakai. toyota alphard, estima, camry dan lain2 jenama jepun. dorang tengah bengang betul dgn jepun, so dorang memang dah jijik nak pakai apa barangpun yg berjenama jepun. dorang tak boleh terima kerana silap sikit tulis borang visa menyebabkan bos dorang tak boleh masuk jepun. ada ke patut silap tulis "pelawat" jadi "peliwat", bos dorang kena usir balik. memang tak patut. lagipun dorang dapat kesan, bos imigresen jepun tu ketua bahagian umno cawangan narita, jepun. tu yg tak boleh 'blah' tu. kalau nak beli kereta murah, tanyalah dgn puak2 pkr tu....

Anonymous said...

Puak2 PR yang muda2 sanggup ke boikot brand2 kat atas 2.. sanggup ke yang baru seminggu beli yamaha 125z bakar sampai hangus semata-mata nak boikot... yeahhh..

Penyokong PKR said...

Jom boikot Honda , Toyota , Nissan , Mazda dan Mitsubishi . Mari kita ramai ramai beli Mercedes , BMW , Audi dan Porsche .

.

Anonymous said...

1. bang non nak cari maria ozawa ke?

2. nape pendemo2 tu tak calarkan toyota putih kat tepi tu?

Anonymous said...

fucking stupid

Anonymous said...

Tiada sebab nak boikot barangan Jepun. Kerajaan Jepun tak buat apa pun kat rakyat Malaysia.hanya seorang banduan dari Malaysia saja yang dirsuruh patah balik. Sebab banduan ni tak tahu undang2 Jepun. periksalah undang2 Jepun sebelum pergi..ni bila kena terus tuduh kerajaan Malaysia apa punya baghal..cam ni pun ada mimpi nak jadi PM..

Anonymous said...

kesian kat bang nuar......!harap abg nuar mengerti kaum nabi luth terakhir bukannya di jepun......!jepun i love you!

Anonymous said...

Produk Jepun sudah lama pergi jauh di seluruh pelusuk dunia. Ada antara produk Jepun telah berjaya mengatasi dan mendahului pengeluaran produk dari Barat.

Oleh yang demikian, jika orang Malaysia boikot barang Jepun pun tak akan menjadi apa-apa kepada Jepun. Jepun tak akan menjadi miskin kalau Malaysia tak beli barang mereka.

Pada pendapat saya kita memerlukan produk Jepun kerana kualiti yang tinggi dan baik dengan harga yang lebih murah berbanding produk Eropah atau Barat contohnya kereta dan barangan elektrik.

Jepun juga adalah salah satu antara pelabur besar di Malaysia dan banyak kilang-kilang Jepun di Malaysia memberi peluang pekerjaan kepada rakyat kita.

Anonymous said...

MARAHKAN JEPUN NANTI DIORANG BUANG TV,JAM,H/PHONE,KERETA DAN APA JUGA BERJENAMA JEPUN. JANGAN LUPA SELIPAR JEPUN PUN BOLIH BUANG.

Anonymous said...

eeeee....jahatla gap nih....eeee...gewam toi....eeeeee....

Anonymous said...

Tindakan membakar bendera Negara Jepun sgt tidak bertamadun & masuk akal...

Anonymous said...

citizen jam terbaeeekk

Anonymous said...

dari boikot barang jepun kan lebih baik boikot barang yahudi ...

sebab yahudi kawan baik kot...

Saeba Ryo ,
city hunter
シティーハンターより

Anonymous said...

Sian anuar..kempunan bulu bulu lebat awek jepun

Anonymous said...

Kalau Jepun tau bekas banduan boleh beli rumah harga anggaran RM7 Juta, mau dia orang ban sampai mati.

Anonymous said...

Nuar aka B.A.B.I
nah skrg ko tahu lah dunia seblh sana pun benci ko.. kt sini ko berlagak samseng dgn perkakas2 ko paria cinababi..melayu haramjadah PAS..

Biar Krjn Jepun dn Krjn2 lain yg punyai kedutaan di Malaysia lihat sndiri puaka PR ni tnjuk perangai. Diplomat2 asing yg cerdik akan terus support Krjn BN yg tidak emo dan gilababi mcm puak2 babiPR nih..

Agaknya klu PR perintah Malaysia akan putuskan hubungan dgn Jepun.. mcmlah Jepun nk heran.. rosaklah negara ni klu puak2 ibli sni perintah..

Anonymous said...

hairan, masih ramai lagi melayu2 yang menyokong dia. apa ilmu abg non pakai yer

Anonymous said...


boikot barangan jepun cuma kempen populis parti pembangkang.......

yang sangat baik boikot LGBT, PLURISME, ANUARISME DAN banyak lagi aktiviti songsang dan sewel anjuran pembangkang......ADA BERANI?????....

Anonymous said...

boikot barangan jepun cuma kempen populis parti pembangkang.......

yang sangat baik boikot LGBT, PLURISME, ANUARISME DAN banyak lagi aktiviti songsang dan sewel anjuran pembangkang......ADA BERANI?????....

Anonymous said...

rupanya anugerah tuhan ni belum cukup sempurna bagi jepun.

Anonymous said...

penyokong PR yg keje aeon/jusco pun dh bleh berhenti

Wolfern Diabolical said...

Naruto kasi syaringan kat jebon anwar skali bru taw...

Anonymous said...

Naruto kasi syarengan skali kat jebon anwar bru taw...


Anonymous said...

aku nak tengok puak2 pkr, pas dan dap longgok dan bakar barang2 jepun.. nanti tolong siarkan sbb ini berita gempakkk... kahhh..kahhh..kahhh.. siot punya longkang.. ops sory pembangkang..

Anonymous said...

tengah tunggu ketot bila nak bagi free toyota suv dia....
sendiri boleh pakai....org lain suruh boikot...