Wednesday, January 15, 2014

ANWAR BERAHIM AKUI MAKAN LEBIH KANGKUNG MAMPU ELAKKAN TEBIAT TEBUK KUNYIT !




14 comments:

Anonymous said...

Pembangkang dan penyokong pembangkang hanya mengesahkan mereka mempunyai pemikiran low class....

dijaja keseluruh negara...dan di repost ribuan kali oleh penyokong-penyokong yang mengikut perasaan...

kecewa...huhuhu

aku amir

Anonymous said...

minyak nai pun ada..tak reti baca ka dey?
harga semua barang pun ada, mamk pun ada..kedai pun ada..takkan kau buta?

Anonymous said...

Macam mana pun BRO,lawak UMNO ini tidak sekelakar macam pembangkang!

alfie

usin said...

yang salah bukan ke ds najib sendiri? bukan ke beliau dah tahu perangai biawak pembangkang ni memang jahat dan haramjadah! kenapa lambung bola tanggung? bagilah contoh yg nampak educated dan tidak mudah diolok-olokkan. ni bagi contoh kangkong. kangkong ni boleh memberi banyak gambaran. profesor kangkong contohnya. sepatutnya bila ayat2 dari mulut najib ni kena spin, orang yang pertama wajib ditampar ialah penyedia teks, para penasihat dan orang pertama buat spin. jika ds najib ingin menjaga dan menaikkan reputasi sebagai pm yang dihormati dan disegani oleh pembangkang dan penyokong, wajib ada kumpulan PA yang setia dan sedia dihukum berat jika buat kesilapan walaupun sedikit. mesti ada kekerasan dan ketegasan, ketelusan, kejituan dan konsisten. bila dah sebut, mesti buat. mesti ada autokratik. demokrasi hanyalah sistem pemerintahan, corak memerintah ikut pemerintah. bukan nak mengajar, tapi kasihan tengok ds najib asyik bersilat sorang diri kena kutuk, kena perolok dan kena pijak oleh para biawak yg tak sedar diri.

Anonymous said...

beb serius kangkung mmg berkhasiat...

itulah rahasia anuar berahim ni....pacak tak hingat!!!!

makan kangkung - china doll kangkang - anwar kongkek!!!!

Anonymous said...

20million malays have the power to bancrupt 5million chinese thieves
These sepet immigrants had cheated us plundering our negeri melayus wealth for the past 100yrs.. Enough is enough

BCL..BUY CHINESE LAST

Anonymous said...

he2..kelakor ko nyakat gap..

pepun halangan fokus jgn lari gap..konsisten jihad ekonomi..ABC..BCL..selamatkan Kalimah Allah dari dipesongkan..selamatkan Melayu Islam dr dimurtadkan..

Anonymous said...

Boikot cinabeng teruskan..

Anonymous said...

Boikot cinabeng teruskan..

Anonymous said...

SIAPA YANG SEBENARNYA MENAIKKAN HARGA BARANG ?. SIAPA YANG MENGIMPOT DAN YANG MENGELUAR BARANG ?. SIAPA YANG MENJADI PENGEDAR DAN PENJUAL BARANG ?. ORANG MELAYU KE ? ORANG PAS KE ? ATAU ORANG UMNO KE ?.

SESUNGGUHNYA ORANG YAHUDI DAN NASRANI TIDAK AKAN REDHA, SEHINGGA KAMU ORANG ISLAM ( PAS & UMNO ) TIDAK MENJADI BODOH UNTUK MEREKA !

Anonymous said...

Selagi bapak homo tidak dihukum, selagi hishammudin rais, marina dan ambiga tidak dihukum, selagi tian chua keparat di bebaskan selagi itulah Tanah melayu akan sentiasa digugut!!!

Pekong Pondan said...

Assalam oalaikum

I'm back... and I till believe that homosexuals cannot go unpunished.

That's why...

Anwar did it in the shitta hole..., shitta hole..., shitta hole...
Anwar did it in the shitta hole..., in Saifuls pretty buttock.

(Song: The three little pigs, check youtube)

Pig 1: Anwar Ibrahim
Pig 2: Lim Guan Eng
Pig 3: Hadi Awang

Anonymous said...

This guy is right.. Do not loose our focus.. Buy ca last..

Anonymous said...

Kangkung (kangkang dan cangkung) itu kesukaan aku .............nuar