Saturday, February 1, 2014

ARTIKEL TERBARU TUN M : SOALAN TUN M YANG ..........


dalam blog negarawan tun m, beliau membeitahu ada menerima email daripada andrewtang.

kandungan email tersebut secara spesifiknya memberitahu kebimbangan beliau mengenai RM yang makin lemah..

lantas selepas luahan itu dinyatakan pula pandangan.

kemudiannya dilontarkan harapan agar tun m MENGETUAI BN SEMULA.

membaca tun m, negarawan ini terkenal dengan kiasnya.

9 comments:

Anonymous said...

BANGI, 30 Jan – Pendirian Perdana Menteri Datuk Seri Najib Tun Razak untuk mendiamkan diri berhubung isu kalimah Allah sangat mendukacitakan.

“Jawapan Najib sangat mengecewakan kerana gagal memberi perhatian kepada rakyat Islam yang majoriti.

“Pendirian beliau berhubung isu kalimah Allah ini membuktikan bahawa beliau lebih menjaga kaum minoriti yang melampau,” demikian tegas Naib Presiden II ISMA, Encik Abdul Rahman Mat Dali.

Datuk Seri Najib hari ini dalam pertemuannya bersama pimpinan 40 pertubuhan bukan kerajaan (NGO) yang mewakili kaum Melayu dan Islam telah menyatakan bahawa beliau perlu berdiam diri dalam isu kalimah Allah kerana tidak mahu memburukkan lagi keadaan dengan menambah bahang kemarahan.

Kata Najib, beliau adalah seorang pemimpin semua rakyat Malaysia dan bukan semata-mata pemimpin satu kaum.

Justeru ujar Encik Rahman, ini sekali lagi membuktikan Datuk Seri Najib seorang pemimpin yang lemah dan dilihat tidak mampu menguasai keadaan yang celaru ketika ini.


Bahkan beliau juga tidak mampu menangani ancaman terhadap agama Islam dan kepentingan bangsa Melayu pada masa hadapan.

ashshafie shafie said...

PM kena tegas dan berani menghadapi situasi yang semakin bercelaru. sebarang unsur yang mengusik kontrak sosial yang ujud melalui perlembagaan hendaklah diatasi dengan tegas.jika dibiarkan keadaan berlarutan ianya boleh merosakkan keharmonian masyrakat serta mengancam keamanan dan keselamatan negara

Anonymous said...

Isu kalimah Allah masih terkawal.ISu yg paling penting rakyat menolak ISA.

Jika ISA para cybertrooper mempertahankan ketika dahulu ianya tidak jadi persepsi seburuk ini.

Maka jgn salahkan Najib semata-mata tetapi rakyat keseluruhannya.Tanpa ISA najib hilang taring.

Kesimpulannya cybertrooper lebih berjuang masa kini bukan melihat masa depan.Kecetekan pemikiran dikalangan cybertrooper memang terserlah dengan gerakan yang bercelaru.

Sudah sampai masanya cybertrooper berganding bahu dan melihat perjuangan masa depan.Merangka strategi dan bergerak secara tersusun bukan asyik melalak setiap isu tanpa berfikir.

Anonymous said...

Haha bring back to its glory kangkung days so that Tun M and gang and crony can merembat habis2an duit dan wang negara. masuk poket kiri kanan salur kpda anak mcm rosmah buat filem lucah di hollywood, the wolves of Putrajaya....hahahahah kihkihkihkih kakakakahhh....Tun M dah tua baru balik hospital pasal jantung...bagi dia rest...

Anonymous said...

Bini sendiri pun tak terdidik....nak harapkan mamat ni jaga hal2 dan agama islam ker....jangan mimpi lah. Berdoalah pada Allah swt agar pemimpin yang pengecut dan tak berani berjuang untuk menegakkan hukum Allah swt ni cepat2 berambus....pupus dar bumi malaysia ni.

Anonymous said...

hahaha.. ko ingt lebai2 tok2 guru pas tu berani sgt. tok guru karpal berdehem je ajes pegi bwk kek celeb birthday dia kt tumah tok guru karpal..
ank buah berarak kt jalan takbir kuat2.. kah.kah.kah.

Anonymous said...

2 komen kata tuding dan hudud tu dari redbin. Cina menyamar melayu. Harhhtuihh.

Anonymous said...

salam..
kenapa nak salahkan rakyat..sedangkan yg berkuasa memansuhkan ISA adalah najib...takkan najib tidak mendapat nasihat dr ketua polis negara dan blogger dan rakyat menolak pemansuhan ISA tp mangkkuk najib teruskan jugak....najib yg bodoh benggong salah kan rakyat plaks...najib pm semua rakyat m'sia sepatutnya najib bertindak sebagai pm bkn penakot...

Anonymous said...

PM tak bertelor yg pernah wujud di Malaysia bakal ditentang oleh pemimpin dr akar umbi. Sapa yg paling bertelor sila lawan