Friday, February 21, 2014

GAP : KITA ADA MISI... AN AN AN !




 chew mei fun diumum calon BN untuk lawan malaun di prk kajang.
sebelum ini ada pandangan pelbagai mengenai keperluan BN meletakkan calon.

aku sekadar menyatakan pandangan peribadi.

namun atas dasar nak menangkan BN dah fokus kita mahu hapuskan anwar, maka keputusan demokrasi harus diakur ..

insyaallah kita akan membantu kempen BN sebaik mungkin.

fokus mengurangkan majoriti adalah sasaran.
menang dikira bonus..

BAB KATA JIJOE ROCK OOO...
'KITA ADA MISI... AN AN AN ' !

8 comments:

Anonymous said...

Atas nama toleransi sesama komponen dan berdasarkan asas kepada Dun Kajang merupakan kawasan MCA maka BN telah bersetuju untuk meletakkan calon dari MCA. Siapapun calon kita sokong. Tapi kali ni tolong jangan bazirkan banyak duit beri peruntukan kepada sekolah2 dan ngo2 tertentu.jimat duit ye Ah Jib Gor

Anonymous said...

Lagu DARI SINAR MATA bpr, s nikaji i jihadi menyampah irihati dengan mohd mohd rok makan batu ,melalak dengan gitar karen. Awas nuar rokes mahu rejam batu sama lu.

Anonymous said...

orang cina dah mula pasang umpan.. harap kerajaan BN tidaklah bodoh seperti apa yang orang cina disangkan.
melayu umno sejak dulu memang rela jadi kuli cina mca setiap kali pilihanraya. dalam pru13 cina mca goyang kaki senang hati tertawa melihat kebodohan melayu umno siang malam berkempen.. bagi duit dia sapu..tak cukup betis tuntut peha lagi. bila sampai waktu tikam umno dari belakang bagi undi pada pembangkang.
harap inikalilah melayu umno boleh ketawa, jika dapat tengok cina mca mahu buat kerja. namun bila mca main wayang, anwar menang.. orang cina juga yang kenyang..umno tetap akan disalahkan..
harap pemimpin melayu umno jangan mudah lupa..

Anonymous said...

heh...

Anonymous said...



percaya atau tidak terpulang pada kekawan semua. saya yakin bn (mca) akan menang prk kajang ini. pengundi cina akan beri undi kepada mca sebab diorang tau keputusan tidak mengubah kerajaan selangor. anuar tetap anuar. masa itu bn akan lupakan kesah pru 13.

sampai masa pru 14 diorang akan mintak macam2 sebagaimana sebelum pru 13. lakunan mereka akan diteruskan. piem umno masa itu pun akan tunaikan segala permintaan bagi membalas budi cina "yang telah kembali menyokong bn". bila sampai pru diorang akan bersatu semula menyokong pembangkang.

panjang umur kita sama2 tengok siapa yang kenaaa....

Anonymous said...

Cina kata mereka tak percaya pada Anwar. Inilah masanya untuk buktikan. Anwar bukanlah orang yang berpegang pada janji. Janji hanya mainan mulut bagi Anwar.

Mardhiah Mohd Yusoff said...

wah cantik gambar mohon diguna dlm blog saya. terima kasih

Anonymous said...

jepun pun tak percaya inikan pulak cinabeng. cina percaya pada dap yang akan menjadi tuan besar kepada orang melayu. anwar hanyalah tukun tiruan, tempat cinabeng main wayang.