Saturday, February 22, 2014

PRK KAJANG : PAS...KELDAI POLITIK TERBAIK UNTUK PKR.


melayu ni bangsa yang kemas budayanya.
nak marah atau menegur mereka menggunakan kias dan bidalan.
prk kajang dah diumumkan partisipan nya.

yang akan bawak bendera ahli pas.
yang bawak kempen ahli pas.
yang panjat tiang lampu ahli pas.
yang buat kempen rumah ke rumah ahli pas..

yang menang kerusi majoriti DUN pun parti pas..

tapi macamana pun pas dominan dalam pakatan, keputusan menentukan jawatan MB terletak pada pkr..

pas,  keldai politik terbaik untuk pkr..

31 comments:

Anonymous said...

HAMPAS..

hasnul rahman said...

Assalammualaikum wmt,
Betul bro!
Itu maknanya puak Pas itu tergolong manusia jenis 'Bodah tak boleh diajar, pandai tak boleh diikut'.

Anonymous said...

ANGGUK JER LA KELDAI......

Otak geliga said...

dgn PKR kaldai

dgn biaDAPigs jd HANJING.....menyalak kalau Tuannya diGANGGU sambil goyang ekor, jelir lidah...:)

Anonymous said...

Tepat sekali GAP ...

Anonymous said...

MELAYU TETAP BODOH!!

SENANG DI PERALAT BANGSA PENDATANG!!

KELEMAHANNYA.... TIDAK BERSATU DAN BERCEKAU SESAMA SENDIRI!!

AGAMA BANGSA DAN NEGARA JADI MANGSA!!

Anonymous said...

PAS kena buli oleh DAP PKR.

Anonymous said...

Tak payahlah nak perli pas sebagai keldai dap., mereka tak rasa apa-apa. Tak percaya cuba cari seekor keldai dan sergah dia hoii keldai..kau memang keldai. Pasti keldai itu tak rasa apa-apa, macamlah orang-orang pas pis pus pos dan pes.

Anonymous said...

Setuju.

Anonymous said...


dominen parti pas cuma depan sesama melayu islam, sekalilagi pas rela diliwat oleh punasihatnya anuar aljuburit, kita sama-sama tengok pas ibarat anjing menyalak bukit, bukit tetap berada dikemuncak, pas naik kemuncak bila dihalau panjat bukit pacak bendera, itu jer yg pas dapat buat dalam politik tua tapi habuk dan hampas.............

Anonymous said...


dominen parti pas cuma depan sesama melayu islam, sekalilagi pas rela diliwat oleh punasihatnya anuar aljuburit, kita sama-sama tengok pas ibarat anjing menyalak bukit, bukit tetap berada dikemuncak, pas naik kemuncak bila dihalau panjat bukit pacak bendera, itu jer yg pas dapat buat dalam politik tua tapi habuk dan hampas.............

Anonymous said...

Kita dah lama pun tahu bahawa PAS adalah budak suruhan PKR (walaupun mereka dengan sungguh-sungguh menafikannya) .

Yang kasihan ialah pakcik-pakcik dan makcik-makcik yang sokong PAS kat kampung tapi tak dapat kemudahan akses berita luaran (for a second opinion). Mereka di 'tarbiyah' oleh para penceramah PAS dengan pendekatan keagamaan dan mereka tidak mampu menentukan kesohehan isi kandungannya.

Malah ada yang dengan bangganya mengagung-agungkan pemimpin-pemimpin utama PAS dengan menggantung gambar pemimpin-pemimpin PAS itu di dinding rumah mereka (adakah ini sikap assobiyah? Saya tidak pasti...).

Dalam masa yang sama, kita juga tahu bahawa PKR adalah kuda tunggangan DAP.

Mengikut perkiraan matematik, ini membawa makna bahawa PAS juga adalah keldai politik DAP.

Kasihan. Biarlah mereka terjun dengan labu-labunya. Itu kan pilihan mereka. Apa kita nak buat. Mereka orang 'alim (berilmu) belaka. Tepuk dada... Wallahualam.

Alifmimyaro.

Tok Penghulu said...

Apa laa nak jadi dengan PAS ni . Semakin hari semakin hanyut . Dulu , sebelum Hadi Awang jadi Presiden , PAS ni kira Okay jugak .

.

Anonymous said...

SETUJU SANGAT2.. MEMANG PAS PARTI KELDAI, BAGHAL & LEMBU!
IKUT SAJA ARAHAN TUAN BESAR TANPA MEMBANTAH..HUHUHU!!

Anonymous said...

Kena pada TEMPATNYA....!!!
TERBAIK ..
KELDAI Oh KELDAI ..

Megat Mohd Hisemudin Megat Kasim said...

Bukan sahaja kaldai tunggangan PKR dan DAP, malah sanggup pulak jadi khadam-khadam untuk kafir laknat seperti Teresa Kokok !

http://hisemudinkasim.blogspot.com/2014/02/pilihanraya-kecil-n25-kajang-mungkinkah.html

Anonymous said...

Pernah sembang dengan penyokong cina dap .dap perlu 10% orang melayu untuk menang. Anwar kalah pas dominen naik pangkat jadi seladang aiyooo banyak takut lo gap.

Anonymous said...

Nik ajis jadi seladang anwa jadi metado pegang bendera merah kelantan, bayangkan berpusing pusing ewah ewah bulan nik ajis menyondol bendera meraah marah konon. Tak tahan nak ketawa tengok muka anwa gembira sakan ooo nak sondol aku yea sambil mencocok pedang lembik ke kepala nik ajis.nik aziz DeaD.

Mak Bedah said...

Menteri baru PRK 14 – Menteri Hal Ehwal Kaum Tua

Tugas MHKT ini menjaga kebajikan masyarakat tua dikalangan rakyat Malaysia, termasuk mak nyah dan kedi, serta semua orang LGBT.

1. Kerajaan Malaysia mesti bersedia jika si bekas banduan anB abi kroni homo naik menang ke atas tingkat persekutuan.
2. Umur dia sudah lanjut, sudah usang dan tak layak bercampur dengan pemikiran generasi muda.
3. Muka yang sudah usang macam mana nak menipu nampak awet muda?
4. Pakai Botox pun tak sama seperti muka ciptaan tuhan.

5. Buang masa bagi si tua kutok ni.
6. Tapi boleh tubuh syarikat impot jadi Amerika jual Botox di Permatang Pauh dan Kajang. Atau jual biji kopi keluar dari jubur monyet dengan pelaburan dari Indonesia.
7. PAShit Hadi Awang pun boleh ikut berlabur dalam perniagaan ini partner dengan Mat Sabut.



Anonymous said...

Pas haramjadah semua keldai xde otak....dr kalangan ahli pas xde siapa yg boleh jd MB....kalu jd anjing suruhan boleh.

Anonymous said...

Memang keladai tu tarik hidung.

Anonymous said...

Dah merek sanggup dikeldaikan kita nak kata apa lagi...tengokkan aje orang menang sorak kampung tergadai..

CEO_Siber said...

Anwar Jadi MB - Skuad Sayang Selangor Bubar Ganti Terengganu 



LIHAT BUKTI DI SINI

LIHAT BUKTI DI SINI



'Please Note'



- Pelaburan jutaan ringgit 'skuad sayang selangor' sepanjang 5 tahun untuk merampas kembali selangor di tangan PKR tidak berhasil. Malah memberi 8 lagi kerusi Dun kepada PR.



- Walaupun beribu kali lakonan @ provokasi yang dimainkan oleh media UMNO BN ia tidak lagi relevan untuk Rakyat Selangor. Begitu juga Kelantan dan Pulau Pinang. Ia tetap akan menjadi milik kekal PR.



- Terengganu juga bakal mengikut jejak selangor... Lihat saja pru 13 hanya 2 kerusi sahaja berbeza dan kemerosotan ketara BN...



- UMNO BN akan membubarkan 'Skuad Sayang Selangor' dan mengantikan 'Skuad Sayang Terengganu' pula. UMNO BN yakin bila perlaburan jutaan ringgit diberikan kepada rakyat Terengganu terutama anak muda akan mengekalkan Terengganu ditangan mereka.



- UMNO BN akan kekal memerintah Terengganu jika pelaburan mereka berjaya dalam 'Skuad Sayang Terengganu'... Lihat saja bukti jelas apabila pelaburan RM15,000 untuk satu keluarga FELDA dapat mengekalkan undi mereka kpd UMNO BN walaupun sedikit merosot... Jadi apa sangat bezanya level pemikiran anak muda FELDA dan Anak muda Terengganu?



- UMNO BN tetap akan membubarkan 'Skuad Sayang Selangor' apabila Anwar berjaya menjadi MB selangor. Aura Anwar yang kian kuat kpd anak muda Selangor hanya menjadikan usaha mereka sia2. Lebih baik mereka tumpukan Negeri lain yang juga akan jatuh ke tangan PR...



Akhir Sekali, adakah UMNO BN akan menyumbat kembali Anwar ke penjara untuk tempoh 10 tahun lagi untuk menghalang daripada menjadi MB Selangor??..... Tetapi yang pasti, UMNO BN akan 'ketandusan strategi' untuk merampas kembali Selangor dan menemui 'jalan mati' untuk menarik sokongan pengundi muda dan pengundi baru yang sudah terdidik sejak 5 tahun dulu..

Anonymous said...

SETUJU SANGAT SANGAT PAS ADALAH KERDAI KEPADA PKR DAN LEMBU KEPADA DAP.

Anonymous said...

SETUJU SANGAT SANGAT PAS ADALAH KERDAI KEPADA PKR DAN LEMBU KEPADA DAP.

Anonymous said...

Bukan kaldai...tetapi..BEROK..!!"!

Anonymous said...

Pelik makin lama makin bodoh, dah bodob degil pulak tu

salim hasan said...

YANG DOK SELALU KENA TARBIAH DGN KARPAL PUN PAS

Anonymous said...

Umno bengong

Anonymous said...

Ko org yg bengong, lembu dcucuk hidung

Anonymous said...

Ko org yg bengong, mcm lembu dcucuk hidung