Friday, February 14, 2014

KAWAN PAS..YANG PAS BANGGA KAN !


KLIK SINI

8 comments:

Anonymous said...

Ha..ha.. sudah la tektik korang nak Pakatan rakyat berpecah.. ha..ha.. itu tektik lama..

Anonymous said...

OVER MY DEAD BODY. ADE PECACAI YANG BERANI SANGGAH. MENIKUS JER LAH....
TAK PAYAH KONA2...
TAKAT GULING2 PUN TAK BERANI...
UZTAZ NASARUDIN JER YANG BERANI DENGAN BENGGALI OKU NI.
YANG LAIN ANGGUK SAJELAH....

Anonymous said...

Puak2 pas suka karpal kerana dia ada janggut putih macam ulamak lah pulok

berani mati said...

Pemimpin PAS HANYA TAKUT PADA KARPAL SINGH ..
pemimpin n pengikut TIDAK TAKUT PADA ALLAH TAALA

Anonymous said...

OKU yg digeruni org2 PAS. Mcm ni nak perintah malaysia?. PAS kena langkah mayat dia dulu baru boleh ckp byk

Anonymous said...

anon atas tu dah panas hooo!! benda betul, apa yg ko tak puas ati? nak bagi pakatan berpecah? kalau betul itu dah kira bonus tu. macam ko jugak, masa umno sikit lagi nak mampos baru ni, sikit punya mabuk yamseng ko guling2 atas jalan, betul tak? hahahaha, tak payah hipokrit bro, pihak lawan mampos, mestilah kita suka.

Anonymous said...

Berpecah ke tak memang itu lah kenyataan yg di buat kapal sink, terpulang pada kau lah anon 3.08,

Mak Bedah said...

Kapala PuSing dan bapak kroni homo main politik dalam perbicaraan sodomi parti kencingkan rakyat.