Tuesday, March 4, 2014

AKIDAH DAJJAL...DAH ADA DALAM MALAYSIA..


dulu digelar imam mahdi.
kini digelar nabi musa.
apa selepas ini ?

dajjal, air dikata api..dan api dikata air.


penyesatan akidah melayu pakatan sudah mencapai tahap sungguh membahayakan.

YA ALLAH, KAMI TIDAK MENYOKONG KUMPULAN INI.

20 comments:

Anonymous said...

Bekas presiden Abim tu ibarat apa ye..

Anonymous said...

Malaun ni bukan tau apa2 pun. Berlakun jer. Dia ni jadi imam...bolih. Jadi sami...bolih. Jadi paderi pun bolih.
Janganlah heran dengan malaun ni. Seperti Nalakarupan kata dia ni lepas tutuh bontot jantan bolih terus jadi imam sembahyang. Tak caye? Tanya sama Nalakarupan.
Malaun nanti jadi dajal pun orang tak heran. Sebab watak2 dan sifat dajal dah memang ada pada malaun ni.
Dunia dah akhir zaman. Pendusta pemfitnah dan pembuat maksiat disanjung.

Anonymous said...

Hasbullah otak tak pakai. Belajar tinggi otak beku.

Anuwar naik macam roket. Sebab Mahathir nak dia ganti Mahathir, berapa banyak bas ekspress dia ambil untuk pergi ke TPM.

Habis kepala orang semua di pijak sampai Ghafar Baba pun kena kencing depan khalayak ramai mengenai pertandingan UMNO.

Anak betul betul macam anak Mahathir malah lebih pasal anak Mahathir pun tak cemerlang seperti Anwar yang ada duit 3 Biliyon.

Tiba tiba Mahathir menyanggah anak kesayangannya? Tentu ada salah besar.

Otak dah bercampur taik sempat lak kata Mahathir siksa Anuwar... gilos

Anonymous said...

INI baru akidah DAJJAL,,, Kalau DAJJAL yg sebenarya macam manalah,, kita agaknya YA....!!

Anonymous said...

ALJUBURRI TETAP ALJUBURRI.
YANG OTAK LEMBU SAHAJA AKUI DIA NABI ISA LAH, IMAM MAHADI LAH............
BORN STUPID MACAMANA, WALAUPUN PUN IJAZAH BERELA ELA.....

Anonymous said...

NABI YUSUF ADALAH SALAH SEORANG PEMERINTAH MESIR ZAMAN FIRAUN ... SO MAHATHIR TELAH DIIKTIRAF SAMA DENGAN NABI YUSUF A.S.

PEMBANGKANG TERUS JADI PEMBANGANG ..HA HA HA

Anonymous said...

aku rasa rasalah..anwar al- jubur mengamalkan sihir.
semua manusia dikelilingnya macam dah tak boleh nak guna otak dia yang waras.
Dah jd bodoh vengong. Mustahil manusia yang solat dan pandai mengucap, berpuasa sama macam kita diluar sini dah jadi Rabun terus untuk menilai siapa si anwar al-jubur yang mereka puja puji tu.
Kalau ayahpin guna air kolam basuhan kakinya, mungkin anwar al jubur guna sihir?

Anonymous said...

Termasuk pula di antara tanda-tanda kiamat kecil ialah mensia-siakan solat, menuruti hawa nafsu, ORANG PENDUSTA DIBENARKAN, DAN ORANG YANG JUJUR DIDUSTAKAN, ORANG YANG BERKHIANAT DIANGGAP DAPAT DIPERCAYA, ORANG YANG DAPAT DIPERCAYA DIANGGAP BERKHIANAT. Al Quran menjadi lenyap. Yang tersisa hanyalah tulisannya, ayat2 AL-Quran dihias dengan emas, kaum perempuan jadi pembicara, dan masjid-masjid juga dihias.
Artikel www.KisahMuslim.com

Mak Bedah said...

1. Hasbullah Awang Chik penulis yang sakit mental.

2. Pencetakan akhbar The Malaysian Insider di bentuk kerana semua pekerja termasuk pengedar, penulis dan peminat pembaca akhbar ini ada kesukaran mental yang tak rela menyelam pemikiran mereka ke alam kebenaran yang memupuk nilai kebenaran, ketulinan hak asasi manusia mencari sudut-sudut pembuktian tanpa alasan palsu di peringkat terbawah dalam maya kesucian moral makhluk di dunia.

3. Menuduh seorang negarawan yang berilmu tinggi dalam pengalaman memerintah Negara untuk kenikmatan dan keselamatan ekonomi dan tunjak kestabilan tanah air Melayu adalah semata-mata manusia yang paling dayus dan bebal dalam sejarah Islam yang tercatit dalam kitab suci Al Quran.

Anonymous said...

org islam dah naik bangang tak tahu pulak nabi musa dan dajal mata satu.
macam mana nak elakan jadi perkakas...

Anonymous said...

Sememangnya kita dah sampai zaman DAJJAL. Ramai orang Islam yang dah jadi ejen2 Iblis. Kalau nak gunakan Nabi2 sebagai perbandingan, lebih tepat kalau kita bandingkan Dr Mahathir dengan Nabi Lut.
Nabi Lut yang diutus oleh Allah untuk menghapuskan budaya seks sama jenis yang diamalkan oleh kaumnya.Apabila Nabi Lut tidak berjaya dalam misi beliau, dia telah mendoakan agar Allah turunkan azab keatas kaumnya dan Allah pun turunkan azab keatas mereka.
Melalui Dr Mahathir Allah telah selamatkan negara dan rakyat Malaysia dari ditimpa azab hinggalah satu ketika sekiranya majoriti orang ISlam itu sendiri menghalalkan perbuatan yang dilaknat oleh Allah ini.

Anonymous said...

awatnya lawak sangat tak tau. nak tergelak sungguh walau aku ngaku aku buka dari kalangan bijak pandai.

Anonymous said...

Tebalek tajuk tu beb. . .

Anonymous said...

Penyokong2 buta Anwar ni walaupun celik dan nampak kaki kelentong betul2 berdiri depan mata dan telinga diorang dengar cakap2 si sang pembohong ni tetap juga diorang tak mampu dan sangat lemah untuk proses dalam otak diorang untuk saring bunga2an yang bertan2 dgn isi yang memang takde langsung, sebab apa? Sebab diorang dah hanyut dan percaya bahawa yang bunga itulah isi dan isi itulah bunga, ini lah kemahiran pembelit yg dikagumi oleh penyokong2nya.

Anonymous said...

Susah bro bila tak kenal nabi dgn firaun. Sesat jadinya.

Anonymous said...

anwar pulak kalau orang samakan dia dengan manusia yang dimuliakan Allah, diam saja dan kembang hidung. macam orang kata dia disambut meriah kat jepun. walau cerita rekaan tapi anwar sokong lagi. Nampak sangat betapa benar dan real anwar bapak penipu. semoga dna penipu dia tak berkembang , hanya berakhir kat dia saja.

Anonymous said...

Tapi kan... kan... NABI MUSA tak main BONTOT dan BERZINA macam ANUWAU tuu... salah buat analogi mantan (dibaca: SETAN) Presiden ABIM ni...!!!!!!!

anti-LGBT said...

Bang Non Al-Juburi Wal-Liwati Ad-Dajal!!! wah naik satu tangga lagi gelaran Al-Juburi kita....kahkahkahkah

mat din said...

Ibarat.warga DAJJAL.

Anonymous said...

AKU INGAT ORANG ABIM NI CERDIK SEMUA HMMMMMM.......
KENA KENCING JUGAK.
BA ADA MA ADA PHD PUN ADA....TAPI......ENTAH....