Tuesday, March 4, 2014

MENANG KAJANG, NILAI RM1 SAMA DENGAN USD1.. INI KOMEDI SUDAH MELANGKAUI BATAS KEMANUSIAAN NUAR !


operasi otaknya nak menipu sudah sampai ke tahap membimbangkan.

mungkin dr thomas hoogland salah masukkan wayar dalam tulang belakang nuar.

urat saraf nuar yang rosak dikhuatiri telah tertukar dengan urat kentut.

kerana itulah, banyak simptom bau busuk banyak keluar dari mulut nuar. gejala ini kalau dibiarkan mampu merosakkan sistem masyarakat. masyarakat yang mendengar ceramahnya akan berbau.

RM1 akan sama nilaiannya dengan USD1 kata nuar kalau dia menang kat kajang.

aku boleh menerima asakan bertali arus lawak bodoh, telenovela memualkan yang kerap dihantuk ke dalam otak melayu sejak bertahun dulu.

namun untuk aku akui RM1 boleh equal dengan USD1 kalau nuar menang kat kajang, itu sudah melangkaui jangkaun peradaban komedi manusia.

nak berjanji pun mohonlah rasional, at least kena tipu sikit-sikit okay lah.

ini janji yang extraordinary, setahap menyamakan orang jawa punyai kaitan leluhur dengan bangsa scotland.

RM1 equal dengan USD1 kalau nuar menang kajang.
ini komedi sudah melangkaui batas kemanusiaan, nuar !

aku traumatais dengan lawak superb ala longkang macam ni. boleh mendatang kemurungan berpanjangan......

30 comments:

Anonymous said...

Terlalu bodoh utk d komen. Tetapi bila d lihat dr komen2 d blog pro-Fuckatan, dia org percaya this is possible!!!. Ada jugak yg tak percaya tp beri alasan ini hanya kiasan utk melambangkan kemakmuran dn kuasa beli. Adoi...bangap nya!!! Apa dia ingat nilaimata wang mcm bapak tiri dia punya kontrol. Ianya ditentukan oleh jumlah nilai perdagangan negara, halatuju ekonomi negara serta serta dunia. selain faktor2 ini banyak lagi faktor2 lain. Jadi duit pokok pisang Jepun nanti baru tau!!!

anti-LGBT & KELDAI said...

RM1 = USD1....kahkahkah....Bang Non Al-Juburi Wal-Liwati ni dah mamai tahap gaban. Terdesak sangak kat Bapak Kelentong Negara ni nak menang?? Kalau nak menipu pun, tengok-tengok lah dulu. Kalao dok bagi ceramah depan KELDAI boleh lah......

Malangnya hamPAS, P'Gay'R dan DAPpigs semua tu perangai macam keldai.....patutlah depa percaya Bang Non bolat-bolat....kahkahkahkah...

assaad said...

Kalau Nuar Menang di kajang RM 1 = 6usd bukan 1 usd. barulah masuk akal. Kalau tak berpijak di bumi nyata memang payah. Dia yang banyak buat olah dan onar lain orang yang di tuduhnya.

Biarkan luncai terjun dengan labu-labunya . biarkan, biarkan.

Fikir-fikirlah sendiri.

Saat Jais
www.treat-cure.com
http://saatjais.wordpress.com

assaad said...

Kalau Nuar Menang di kajang RM 1 = 6usd bukan 1 usd. barulah masuk akal. Kalau tak berpijak di bumi nyata memang payah. Dia yang banyak buat olah dan onar lain orang yang di tuduhnya.

Biarkan luncai terjun dengan labu-labunya . biarkan, biarkan.

Fikir-fikirlah sendiri.

Saat Jais
www.treat-cure.com
http://saatjais.wordpress.com

UMNO SETAN said...

GAP LU NAK KOMEN KENA TAU LA APA CERITA....NANTI ORG KATA LU DUDUK BWAH TEMPURUNG...ANWAR TU SINDIR SI KUTTY TUA YG BERMULUT LONGKANG PASAL KATA DIA AGEN AMERIKA...SATU UNDI UTK NUAR BERMAKNA SATU UNDI UTK AMERIKA....

usin said...

kalau ye pun nak menipu, jangan la sampai tahap babi macam ni. ini dah lebih. hilang kelakar la ngok!! ingat kajang ni bapak putrajaya ke?

Anonymous said...

RM1 sama dgn buah pelir dia.

Anonymous said...

RM1 sama dgn buah pelir dia.

Anonymous said...

tiada siapa pun boleh mengahalang rakyat untuk mempercahayai cakap DSAI,sekalipun DSAI kata gagak akan bertukar putih sekalipun ada yg percaya.

Anonymous said...

Kita memang dah tahu perangai dia ni,tapi perkara yang amat menyedihkan hati kita ialah kepada pengikutx BANGANG beliau yang sentiasa percaya di atas apa yang dia kelentong.

Anonymous said...

LAGI SATU SIFAT DAJAL...KO IKUT AKU RM1 JADI USD1...
KIH...KIH...KIH

Anonymous said...

SAMPAI BEGITU SEKALI KEBODOHAN PENGIKUT PR, SAMPAI ANUWAR BOLEH MELIWAT MEREKA CAMTU.

MMG TERLALU TAKSUB MEREKA2 INI, SAMPAI TAK BOLEH BACA EKONOMI DUNIA.

Anonymous said...

Betullah sindiran tu! Anwar cuma buat double talk untuk bagi mind conditioning penyokong2 dia. Tu sebab crita sedap, bunga berpikul2, isi satu pun takdak!

Anonymous said...

hshahaha aku suka gambar tu kah kah kah..........

Anonymous said...

hanya KY JELLY je turun harga jika anwar menang di kajang!!

Anonymous said...

Abih tu yg dsai tu dh memang penasihat ekonomi ulung negeri selangor dh masuk dua penggal nape tak jadikan rm1 = usd10 selama ni? Yg nampak ketara makin banyak aset Melayu selangor yang btukar tangan. gitu juga masa jadi menteri kewangan n tpm dulu nape tak sebut idea nak jadikan rm1 = usd 1, tp sebut nk pinjam imf?

Anonymous said...

Kalau menang RM1 akan sama dengan USD1 he he he tak menghairankan sebab bagi si Juburi lubang dubur lelaki sama dengan alat kelamin wanita...maaf ini bukan fitnah tapi sudah terbukti...he he he he

Anonymous said...

RM1=USD1..cite lubang jubo boleh la.,maybe harga lubang jubo nuar harga RM1 logik la,puihhh

Anonymous said...

Hangpa semua pegang dan rekod baik2 ape yang di perkatakan oleh si penipu ni. Nanti bila dia menang, dia akan kata, dia tak cakap pun pasal duit RM1 sama dengan USD1 nanti.

Anonymous said...

RM1 akan sama nilaiannya dengan USD1 kata nuar kalau dia menang kat kajang... ye la tu.... marilah kita beramai-ramai pergi membontot...
oi... aoiiiih... nak bagi bontot kat sape tu..?

Anonymous said...

RM1 akan sama nilaiannya dengan USD1 kata nuar kalau dia menang kat kajang... ye la tu.... marilah kita beramai-ramai pergi membontot...
oi... aoiiiih... nak bagi bontot kat sape tu..?

Anonymous said...

anwar memang hebat..cina yang kuat menipu pun ada tempat dan ketika nya mereka menipu..

aku melayu rasis said...

penjilat anwar al jubur ni umpama berok. apa saja yang tuan dia cakap atau suruh, berok tu buat. Kalau tuan dia menonggek, berok tu pn menonggek. Kalau tuan dia tibai jubur, maka berok itu jugak akan tibai jubur. Tak boleh jubur, tunggul kayu pun jadi buat buat aksi tibai jubur. Itulah tabiat puak pakatan. sama bodoh dgn berok.

Anonymous said...

LAGU MANO NANTI KALU RM1 SAMO NILAI NGE 1 RUPIAH INDON?

Anonymous said...

Kalau menang jadi ADUN Kajang itu satu jawatan kecik aje. Nak jadi MB belum tau lagi. So ape yang si Nuar ni boleh buat?

Kau orang ingat senang TS Khalid nak lepas jawatan MB begitu aje? Nak dapat setengah mati ,tetiba nak lepas gitu2 aje.

TS Khalid pun bukan kecik anak dalam politik dia. Dia beri Anuat tandig di Kajang,sementara itu dia akan tikam dari belakang.Ingat rakyat Kajang lebih sayang kepade MB dia orang tu daripada pendatang daripada luar.

Apabila Anwar tersungkur di Kajang,maka tamatlah pengaruh Anwar dalam polotik Malaysia.

Sebenarnye ini satu perangkap kepade Anwar.

Buktinye TS Khalid akan bertanding merebut jawatan Timbalan Presiden PKR pade bulan mei ini.Kalau dia menang,kedudukan dia amat kukuh dalam PKR. Dan kalau Wan Azizah bersara (beri laluan) kepade TS Khalid,make TS Khalid akan naik jadi Presiden PKR.

Maka riwayat politik musuh2 dia akan berakhir. Azmin dan Rafizi pergi mane?

By;Cikgu"S"

Anonymous said...

mana ada saya cakap 1 rm = 1 usd..???
ini umno yg fitnah saya....hu...hu..hu...

Anonymous said...

lu meme bodoh anugay nk sindir tun mcm tu...

Anonymous said...

we git the numbers... kahkahkah

Anonymous said...

Nampak sangat kebodohan penyokong tahap pecacai mempercayai cakap ketua maharajakelentong rakyat tersebut. Kalau satakat adun, mungkin nanti jadi MB tak mungkin dapat mengubah kedudukan matawang. Anwar memang bernafsu besar tetapi pecacai yang berlagak bijak itulah yang sebenarnya bodoh tahap haprak. Kita tengoklah siapa yang masih bersama Anwar. Memang bodohhhhh...

Jack said...

kenapalah ko ni rasist sangat panggil bangsa India Muslim kutty....takcukuptu siap kata mulut longkang. mmg ko dh kena cuci otak ngan Red Bean kaw-kaw.