Monday, March 10, 2014

INI VIDEO MASTERPIECE ! TUN M SERGAH OTAK BARAT KAW KAW..


7 minit video..
pusing macamana pun hos hardtalk ni, tun m konsisten balun..

ya dikata ya..
tidak dikata tidak..
konsisten penting dalam politik.

anwar konsisten ?
kih kih kih...
dia mana konsisten..
beza lubang jantan betina pun dia tak tau..

anwar waktu ditemubual CNN..
adakah anda setuju lina joy murtad ?
anwar jawap.. itu hak dia.

33 comments:

fazillah said...

Tun Mahathir memang the best.

Anonymous said...

Dahsyat Tun M ni. Dia tetap berterus terang, yakin dan tetap pendirian tak kira di mana dan dihadapan siapa. Tahniah Tun M.

Anonymous said...

TERBAIK ... LOVE YOU DR M.... Anda benteng terakhir Umat Islam... nak harapkan Anuar dan Najib boleh belaah..

exPAS 2012

Anonymous said...

Bravo..tabik Tun..

Anonymous said...

Terbaik semoga Allah swt sentiasa merahmati dan memberkati segala usaha murni ayahanda Tun Dr Mahathir bin Mohammad. Semoga Allah swt sentiasa memelihara dan memberi rahmat keatas ayahanda Tun sekeluarga. Amin ya rabbal aalamin

Anonymous said...

Assalamualaikum...
ciri ciri pemimpin terhebat...
kenapa aq mesti berdiamdiri kalu org buat onar di negaraku....tabik springing ayahanda tun...

Anonymous said...

itulah sebabnya,DR M TIADA TANDINGNYA,TIDAK TAKUT DENGAN DESAKAN DAN tekanan ,calmed & steady
DR M, YOU ARE THE BEST .

Anonymous said...

MAHATHIR MASIH YANG TERBAIK. DIA CAKAP FAKTA TAPI ORANG LAIN KATA ANTI-SEMENTIK, ANTI-DEMOKRASI, ANTI-ISLAM DLL. KATA KEBEBASAN BERSUARA TAPI BILA CAKAP KENA COP MACAM2 ANTI BAHKAN KENA SAMAN. HAKIM JATUH HUKUM TAK MENYEBELAHI PIHAK PEMBANGKANG MAKA HAKIM KENA KUTOK. APA DSAI TU MAKSUM?

Unknown said...

Banyak pemimpin hebat tp banyak juga yg tak ada pendirian ttg status bangsa, agama dn negara. Bela rakyat, jaga rakyat, pertahan maruah agama, bangsa dn negara. Setakat isi kerusi kosong mmg biasa, brtukar2 ketua biasa, tp adakah yg berani Mcm TDM? Selagi yg tak boleh atasi package sbg ketua negara yg all rounder dn tangkas mnjwb isu2 yg brbangkit, just follow the leader je lah. Pribadi dn akhlak kalo tak elok, jgn pula jdkn role model utk rakyat yg majoritinya ummah rasulullah saw zahir dn bathinnya. Islam bukan ganas spt yg dunia maukannya begitu, tidak sama sekali. Akhlak itu yg boleh cairkn hati2 yg keras spt batu gunung. Nabi2 as tidak diutus utk huru hara dn bencana tp kedamaian dunia dn akhirat. Yg brlaku kini bukan jalan aman tp sebaliknya. Cukup dah apa yg berlaku yg susahkn rakyat... Tp sedihnya masih banyak yg maukan mesia punah dr aman dn sentosa dan karektor2 itu adalh org2 melayu yg serumpun itu sendiri..kerana membiarkn anasir2 licik membiak dgn subur atas nama demokrasi, human rights, lgbt, pluralisme, freedom of speech dll yg jelas brtentangan dgn kemanusiaan yg hakiki. Walhal demokrasi itu kini yg terbaik dhn cara kita2 sendiri olah dn guna pakai mana yg baik dn mana yg buruk. Manusia nk ubah kehidupan mestilah rancang, olah dn laksanakan tp dlm pd itu perbaiki dn ubah mana perlu ikut "acuan kita" bukan acuan org lain. Pendirian ini yg kita perlu dn wajib kita pertahankan. Smoga ada sahabat2 diluar sana turut bersama dan berserta. Insyaallah.

Anonymous said...

its AWESOMEEE DR M...it s AWESOMEE

Tun Teja said...

I like to view this session of hard talk between Tun Dr Mahathir with Stephen Sacker. I marvel Mr Mahathir’s steady and prompt way of reasoning.

1. Bravo !! Tun Mahathir, you’re the best leader, the sharpest brains as the leader of Malaysia. Do not give in to this Stephen sucker from BBC. Good reply and debate to grill this presenter in hard talk. Mr Mahathir will always argue with facts and factors at his fingertips. His comments with analogues justify his arguments.

2. The westerners definitely approve sodomy and LGBT. There are so many gays and lesbians living in London. London is a city full of vices. That is why the westerners welcome the habitual bad moral of the opposition leader pkr because they regard the Malay Muslim leader has accomplished a quantum leap in modernisation towards democracy. This is what the most frivolous, most stupid pkr and pashit opposition people think that they want democracy to be achieved.

Anonymous said...

Pemimpin yang paling aku minati diatas muka bumi ini. Dr Mahathir

Anonymous said...

What's so great kalau balun orang putih atau orang asing kaw kaw...itu pun manusia jugak bodoh. Kalau seorang manusia nak menegakkan benangnye aje..then tak payah jadi manusia....seorang pemimpin yang berkaliber disegani dunia dan dipuja berkurun kurun bukan orang yang tukang atau ahli membalun orang asing di dunia tapi mereka yang dapat merasa empati dan memahami kesusahan orang lain seolah2 beliau mengalaminya, itulah baru dikatakan pemimpin tersohor bertaraf antarabangsa dan legenda yang dikagumi dan disegani turun temurun. Sorilah kalau orang itu Tun M, cuma pandai balun orang asing tak kiralah dari nasionaliti mana....useless piece of shit of a leader

Anonymous said...

jawapan yang hebat....

Jack said...

Dr Mahathir...I miss the times when u ruled Malaysia. Hidup Mahathir.!!! Tabiiiir...!!!

Anonymous said...

Pemimpin kesayangan kau pun balun orang putih, malah bermacam-macam bangsa dan jantina dia balun.Memang bang Non kau tu lebih hebat malah terhebat.

Anonymous said...

Anon 10march 6.25 pm. Aku tahu koanya idola adalah si peliwat, c pemfithnah, cakap berbelit mcm keling, p kuil velasah melayi cina, p gereja belasah Islam, budha.... P tokong belasah india melayu Tu Koa nya idola kan. Selama lebih 20 tahun d bawah kuasa tdm yg d pinjamkan Allah tiada kah peningkatan taraf hidup mak bapak & keluarga Koa????

Anonymous said...

Anon 10 mac 6.25pm
Sian Koa masih duduk bawah jembatan ke.. Marah sumgguh hingga tiada peningkatan taraf hidup. Bykkan taubat, buka mulut hanya perlu jgn ikut sedap mulut je, bykkan zikirullah.oha Koa s beri hidayah oleh Allah
Amin...

Anonymous said...

Semoga Tun sentiasa dilimpahi rahmatNya...

wanadi ahmad said...

the best Prime Minister ever.....

BUKA pekung said...

BRAVO BRAVO BRAVO
A TRUE MALAY MUSLIM LEADER.....
OF COURSE THE TRUTH IS PAINFUL.....AND THAT IS WHY " SODOMY" IS SENSITIVE TO SOME.
CONSENSUAL. ! IT'S AN ADMISSION LAH......
LOVE YOU TUN.....

BUKA pekung said...

BRAVO BRAVO BRAVO
A TRUE MALAY MUSLIM LEADER.....
OF COURSE THE TRUTH IS PAINFUL.....AND THAT IS WHY " SODOMY" IS SENSITIVE TO SOME.
CONSENSUAL. ! IT'S AN ADMISSION LAH......
LOVE YOU TUN.....

Matt said...

At least tun has contributed a lot to his people and country.. Who are you? You are a typical pr shit only maa..

Anonymous said...

Mengape tak lantik Dr.M. jadi menteri mento Malaysia?

Masih banyak yang perlu di perbetul dan di perkukuhkan di Malaysia ni.

Melayu mesti jadi bangsa teragong di dunia walau pun bilangannya sedikit aje. Boleh ke?

By;Cikgu"S"

Umar Azhar El-Hassan said...

Dr. Mahathir Mohamad ~ Perdana Menteri yang paling diingati dlm seumur hidup aku. Beliau bijaksana, petah berhujah, pakar ekonomi, pejuang bangsa, menegak Islam, berkarisma & aku tidak pernah lihat beliau marah menengking orang lain.

Umar Azhar El-Hassan said...

Dr. Mahathir Mohamad ~ Pemimipin paling diminati aku. Beliau bijaksana, petah berhujah, berkarisma, bapa ekonomi, pengasas bermacam aset negara, pejuang bangsa & Islam, malah aku tidak pernah melihat beliau marah menenking orang lain.

Anonymous said...

Cara Tun M menjawab bagai langit dan bumi jika dibandingkan dgn peliwat tua yang tergagap2 untuk translate ayat dalam BM ke BI.

anakbochek

Anonymous said...

Terbaik Tun.. Saya doakan semoga Panjang Umur.. tiada galang ganti pemimpin seperti ni.. English dia terbaik..

Anonymous said...

Saya bangga dengan Tun....unknown 10 march 625pm....are you greater than Tun?...if not.....shut up man....

LuvDrM said...

This is a guy who was lived begging for life during DrM incharge of Malaysia... a guy who today able to live lavishly stemming fr the growth brought to us by DrM as Allah allowed and lead him in every actions he thought for this country. Matt... this is also a guy that never ever know how to thank for all the good deeds done by others.... a guy who is also with his mind already poisoned that AI is maksum... a guy which at the end has a very tiny brain that can't think much but proudly revealed his stupidness... not worth a person even for 1 cent...

LuvDrM said...

This is a guy who was lived begging for life during DrM incharge of Malaysia... a guy who today able to live lavishly stemming fr the growth brought to us by DrM as Allah allowed and lead him in every actions he thought for this country. Matt... this is also a guy that never ever know how to thank for all the good deeds done by others.... a guy who is also with his mind already poisoned that AI is maksum... a guy which at the end has a very tiny brain that can't think much but proudly revealed his stupidness... not worth a person even for 1 cent...

LuvDrM said...

This is a guy who was lived begging for life during DrM incharge of Malaysia... a guy who today able to live lavishly stemming fr the growth brought to us by DrM as Allah allowed and lead him in every actions he thought for this country. Matt... this is also a guy that never ever know how to thank for all the good deeds done by others.... a guy who is also with his mind already poisoned that AI is maksum... a guy which at the end has a very tiny brain that can't think much but proudly revealed his stupidness... not worth a person even for 1 cent...

Anonymous said...

Terbaik! Tun Mahathir mempunyai pendirian yang teguh and at the same time remain compose throughout the interview despite the host trying to agitate him.

Saya, org kota Singa tapi prihatin tentang perkembangan di Malaysia. Dan sebagai umat serumpun dan se-agama saya berdoa semoga Allah S.W.T memberi kemudahan kepada rakyat Malaysia yang beragama ISLAM.