Saturday, March 8, 2014

MH 370..PEMAIN MAN U DOAKAN KESELAMATAN PENUMPANG !


ryan giggs doakan keselamatan penumpang MH 370..

bezakan dengan melayu pakatan kat bawah...

YA ALLAH , PERMUDAHKANLAH PENCARIAN INI..SELAMATKANLAH MEREKA..


50 comments:

Anonymous said...

Ya ALLAH, Selamatkan Mereka

Anonymous said...

raynn gigs pun faham masalah kemalangan MAS ....bukan macam budak usop daut yang tulis kemalangan ini dengan dan kerajaan zalim

Anonymous said...

Yunus daud,

HARAP anda DAPAT PETUNJUK Dari Allah

Anonymous said...

Bangang x bertempat. Kita patut simpati pd org yg ditimpa musibah bukan simpati pd org yg sengaja menjemput musibah macam si abg syeh yg kena 5 tahun jel kerana meliwat!

Anonymous said...

Bangang x bertempat. Kita patut simpati pd org yg ditimpa musibah bukan simpati pd org yg sengaja menjemput musibah macam si abg syeh yg kena 5 tahun jel kerana meliwat!

Anonymous said...

kebanyakan penyokong pembangkang di lahirkan dari pangkal vagina babi persenyewaan dari ovum babi bersama air mani anwar ibrahim yang mempunyai kaki!



Anonymous said...

tu la dia tk tau yg pilot zaharie tu pr supporter....kalu tahu mesti cakap ni mesti tension kes anwar kalah...tu yg junam pesawat sebab stress.. apa la yg nk jadi dgn org malaysia bab kemalngan pun nk politik.....

just nk mklumkn pada korang nanti jgn kata...kat arwah plak dia masih Islam org bn pun kena jg mulut jugak

facebook :zaharie shah

Anonymous said...

Yunus Dauuut tu marah sangat kat hakim pasal penjarakan Abg Non dia..
Maklumlah tak dapat nak bagi lubang kunyit dia kat Abg Non tu...

Anonymous said...

Syabas kepada rakyat Selangor yang undi parti pebangkang . Sekarang ni Selangor tengah adakan catuan air . Padan muka kamu .

Anonymous said...

Yunos Daud itu BUANG je lah Kopiah dalam longkang...

Anonymous said...

Kem Luar diharap jgn. membenarkan perisik Amerika mahupun S'pura menyiasat - kerana CIA-MI6 dan perisikan S'pura dikuasai Mossad-ZIONIS! Baik panggil Kedutaan Russia utk. memabntu - yg. punya pakar terkemuka dan bukan pengampu Barat-Zionis!

Saya syaki, kejahatan perampasan pesawat MAS kita ini, mungkin perbuatan CIA-Mossad, dgn. tujuan:

1. Menghuru-harakan China dan menambah kebencian pd. Islam/umatnya, oleh rakyat China dan Bukan Islam di M'sia serta seluruh dunia, kerana 'PENGGANAS' akan dituduh dr. umat Islam Xinjiang kononnya. Tengoklah tuduhan si BETINABANGKAIBABIDAP!

2. Maka, Malaysia dan China akan dipaksa utk. menerima kerjasama dari Barat-Zionis, terutamanya CIA dan MI6. dan inilah yg. dimahukan si PAP-DAPBANGKAI, yg. disyaki ditaja CIA-MI6-Mossad.

3. MAS akan dipaksa utk. bergabung dgn. syarikat Barat-Zionis - spt. sy. penerbangan Arab yg. telah di'Barat-Zionis'kan contohnya Emirate dan Etihad Airlines.

Saya juga berharap mana-mana pegawai k'jaan terutamanya yg. Islam/Melayu jgn. bagi lagi maklumat terutamanya di WhatsApp dan Facebook tentang maklumat peribadi yg. menyeluruh atau awam, terutamanya tentang tugasan diplomatik di luar negara dan dlm. negara juga. Facebk dan WhatsApp dikuasai Mark Zuckerberg, yg. disyaki antara Zionis plg. licik tapi plg. mrbahaya - yg. disyaki agen CIA-Mossad.

Semoga ALLAH SWT menyelamatkan mereka semua, INSYA-ALLAH, tapi memang sedih betul.

Makcik Sambal Belacan.

Anonymous said...

Yunos daud bangang... benda mcm ni jgn la nk dipolitikkan...

Anonymous said...

yunos daud ni duduk dibawah kerajaan zalim negeri mana ya,pas kelantan,dap p.pinang atau pkr selangor?

Anonymous said...

Yunus Daud...
Puki babi kau robak.
Jgn kaitkan kerajaan dgn nahas.
Babi punya manusia.
Kalau saudara kau terlibat apa perasaan kau.
Bangsa babi laknat.
Lahir dari puki babi kalikau ni.

Anonymous said...

Inilah contoh mentaliti puak pakatan yg bercakap sprt keluar dr booon..toot mrk, tanpa berfikit panjang. Tk nak find out dulu in detail, bertindak based on a fickle of their imagination,
not based on facts and figures.

Anonymous said...

Dalam situasi ini, sebsgai orang Islam mahupun bukan Islam sekalipun akan mendoakan agar semua selamat. Jangan politikkan isu ini Yunus Daud. Hal mati hidup bukan perkara yg boleh dimain-mainkan. Bagaimana jika berlaku kpd keluarga Yunus sendiri? Berfikir dulu sebelum bercakap!

aku melayu rasis said...

Tian Chua, LGE and Teresa Cock...bila lagi anda nak keluarkan fatwa:
1. Semua ini sandiwara BN
2. Semua ini salah UMNO
Kitaorang tunggu ni!!!

Anonymous said...

Yunos daud, kalau bapak kamu emak kamu atok kamuseluruh keluarga kamu kemlangan dan mampus aku akan kata bagus itu selayak nya untuk kamu sebab kmu pengikut parti ajaran sesat, bdoh macam keldai

Anonymous said...

Yunos daud, kalau bapak kamu emak kamu atok kamuseluruh keluarga kamu kemlangan dan mampus aku akan kata bagus itu selayak nya untuk kamu sebab kmu pengikut parti ajaran sesat, bdoh macam keldai

Anonymous said...

Yunos daud, kalau bapak kamu emak kamu atok kamuseluruh keluarga kamu kemlangan dan mampus aku akan kata bagus itu selayak nya untuk kamu sebab kmu pengikut parti ajaran sesat, bdoh macam keldai

Anonymous said...

Apa kaitan kerajaan dgn kemalangan tsb? hampas!

Anonymous said...

Yunos daud, kalau bapak kamu emak kamu atok kamuseluruh keluarga kamu kemlangan dan mampus aku akan kata bagus itu selayak nya untuk kamu sebab kmu pengikut parti ajaran sesat, bdoh macam keldai

Anonymous said...

nai takut aku. apa yang kerajaan konon buat kat ahli pembangkang ni, semua akan dibalas dengan musibah konon. jadi untuk mereka, tindak tanduk melingkupkan negara, bangsa dan agama tak akan ada balasan musibah pulak. oleh itu mereka ini berleluasa melakukan kejahatan terhadap kerajaan, lebih lebih lagi terhadap Najib dan Rosmah kerana mereka sentiasa di pehak YANG BENAR. aku bukan saja takut tapi sampai nak muntah dah

Anonymous said...

Yunos Daud = Ryan PIGs

Anonymous said...

Yunos Daud!!!

Kedua2 Pakai nama Nabi tapi perangai serupa babi!!

Apa kena mengena dgn Pesawat terhempas dgn Kerajaan??

Inilah perangai iblis Pembangkang yg selalu berpolitik!!

Tak hormat mangsa llangsung!!

Yunus Daud spesis Melayu Bahlol!!

Mak Bedah said...

Anon March 9, 2014 at 12:25 AM,

Ha..ha..ha..! memang benar tu!!


1. Daniyal Kadir memberi tepat penjelasan bagaimana sukarnya hendak menyelamatkan penumpang dan staff pesawat MH370. Sudah dijelaskan oleh seorang penganalisa pesawat Ricks semalam dalam tv ChannelNewsAsia juga bahwa memang sukar mengatasi trajedi begini.

2. Tetapi berbanding dengan pendapat Yunos Daud, lelaki ini memang patut dikejam kerana dia menggunakan emosi. Tiada guna akal yang dipakai oleh Yunos Daud, melainkan kebusukan hatinya terhadap kerajaan.

Sepatutnya Yunos Daud naik pesawat ini dengan passport palsu Italy atau Austria yang dicuri. Baru padan muka dia.

Yunos Daud patut dipanggil dan saman kerana menulis ciri penghasutan dalam social media.

Anonymous said...

mangkok ayun yg tulis ayat dari lubang taik tu pakai songkok putih beb. . .kena hurmat tahap taik.

Anonymous said...

YUNUS DAUD . NAJIS BUSUK KELUAR DARI SALURAN DUBUR. YG KAMU PUNYA NI KELUAR MELAUI MULUT. JADI YG ADA DLM KEPLA KAMU TU, LAGI TERUK...HIMPUNAN SEGALA BANGKAI.

Tun Teja said...

1. Mungkin konspirasi sabotage di antara dalaman Pakatan Rakyat untuk memalukan dan menghukum BN kerana anwar akan dipenjarakan akibat sodomi.

2. Pilot Zaharie katanya adalah penyokong tegar PKR dan musuh mantan Dr Tun Mahathir, dalam facebook.

3. Azmin adalah penghasut besar pemimpin PKR sebelum anwar menghadapi keputusan perbicaraan sodominya. Dia menghasut penyokong parti kencingkan rakyat membenci Umno. Tak ade tindakan laporan polis terhadap Azmin ke ?

4. Tentang kecurian passport lelaki Itali dan Austria di Thailand tentu ada kaitan dengan pasukan penjahat bertindak dibawah selimut yang berkaitan dengan penyokong pembangkang. Ada wang ringgit tentu semua boleh jadi alat pengkhianat negara Malaysia mengupah si papa kedana. Lihat saja bagaimana kumpulan ajaran sesat boleh bunuh orang melayu juga dengan menembak secara dekat, mereka tidak peduli perkataan kejam.

PDRM jangan abaikan theori ini jika mereka memahami pendirian dan perkembangan seludup taktik pengkhianatan pembangkang yang mahu menghukum dan membalas dendam dengan musibah kepada kerajaan BN.

Anonymous said...

Yunus Daud ni hanya Pak Lebai bertaraf jamban.Otak beku macam kepala taik dia.

Teman rasa dia ni jangankan naik kapal terbang, sentuh dinding kapal terbang pun tak pernah lagi.Pak lebai bahalul ni mana dia tahu pasal kapal terbang,dia ingat kapal terbang tu macam basikal di di kampung dia tu agaknya.

Inilah dia jenis manusia bodoh tak boleh di ajo,cerdiknya langsung tak ade.

Anonymous said...

Awak bersikap takbur En Daud..

Anonymous said...

Memang bangsat mamat ni. Harap dia mati accident.

siluman said...

bagus negara jiran turut sama membantu, tapi....Malaysia perlu juga berhati2 dgn jiran yg satu dok beria sungguh hantar peralatan yg cangggih manggih ke laut china selatan. bukan apa satu boneka sudah tumbang, tak kan puak2 nun jauh sana nak dok diam, anak didik depa kan ada di mesia dan berdekatan.

Anonymous said...

Yunus daut... Ketuunan babi dapig..ter

Anonymous said...

Yunus dah rasa abg non nya kot. Nanti dia gian, stress lak nk cari abg non kt penjara. He.he.

Anonymous said...

Yunus daut tension la tu. kalau dia gian, nk jumpa abg non kt penjara lak. He3.

Anonymous said...

Komen dari suku lalat hijau aku tak heran mereka ni lubang berak pun nak politikkan.....

Anonymous said...

Aku tahu ramai orang bodoh tapi yunus daud ni terlebih bodoh sehingga tahap bingai, orang macam ni pun ada.

Anonymous said...

unus daut tunggu bang non ceroboh stor kunyit dengan kedalaman 4 cm baru dia tau dalam kote bengkok bang non....unus daut ooohh usus daut.....

Anonymous said...

Wei..jom rmai2 serng yunos daud ni kt fb die..aku dh bkk fb die..mcm cilake!

Anonymous said...

Klu aku dpt mamat tu aku cingcang sampai lumat, aku tabur kat perairan vietnam. Pakai aje kopiah tapi mcm setan tak ade perasaan langsung. Disl punya manusia.

Anonymous said...

Encik Yunos Daud,

Mulut tu kalau tak tahu nak cakap yang elok baik tutup aje, sumbat dengan kain buruk! Cuba anda di tempat mangsa atau paling tidak, di tempat saudara-mara mereka, mahu orang yang berpendapat seperti anda kena terajang terguling-guling. Semua kejadian hukum Allah Taala, tak ada kena mengena dengan mana-mana kerajaan di dunia nie. Kalau otak Encik Yunos Daud tak berkarat sangat, pasti anda dapat fikirkan hal nie.

Anonymous said...

Yunus daud ni ada kerja rupanya .... mesti hidup senang ada gaji dan lain lain ... mungkin gak dapat kerja dengan cina palat... tu yang rasa dizalimi sangat tu ... kesiannnn .. zalimmmmnya kerajaan malaysia ni ... kesiannnn dia.... .

Anonymous said...



YUNUS DAUD;

مـلايو بـابى دان بـودوه تـا غـون اوتق بـايك مـمفوسز

Anonymous said...

pakai kopiah,nmpak mcm alim,tp pemikiran tahap bahlol

Anonymous said...

kerana terlalu banyak makan najis politik, tak tahu yang mana lagi utama agama atau politik. Apa boleh buat, sejak kecil di hantar masuk PASTI yang terkenal hasilkan kader-kader pas tegar bila sudah besar.

oliver giroud said...

semakin bayak manusia bercakap semakin banyak nmpak akan kebodohan nya....apabila perasaan marah menguasai diri hilang rasional dalam segalanya.....dek kerana marah yunus daud...segalanya berbalik kepada diri sendiri...yunus ayub dan kamu semua 2x5....tgk lah komen kamu semua.malu bangsaaaaaaaaa....malu agamaaaaaaaa...

oliver giroud said...

sekali tgk yunos daud dgn kamu semua dah 2x5.....semua dah lari drp topik ....semua dah jadi mcm syaitan.disebabkan yunus daud.makin ramai yg berperangai mcm yunus daud.habis benda yg x berkaitan keluar drp mulut2 anda.

Anonymous said...

sekali tgk yunos daud dgn kamu semua dah 2x5.....semua dah lari drp topik ....semua dah jadi mcm syaitan.disebabkan yunus daud.makin ramai yg berperangai mcm yunus daud.habis benda yg x berkaitan keluar drp mulut2 anda.

Anonymous said...

Nnti motor, kete , peti ais kat umah rosak nk tuduh kerajaan gak ke? Takut2 mnti bini mintak cerai sbb mati pucuk pun nk slhkn kerajaan yg zalim. Kene belajar agama blik ni. Iman kurang 2 sbb hati kotor...byk buat fitnah kluar kata2 kesat maki hamun sesama sendiri dan yg sadis skali sesama islam. Kita kena musibah sbb kita sendiri pun pecah belah.fikirkanlah.....